"Milyen adatok alapján is akarnátok kitiltani közutakról a tesztelést?"
A józan ész alapján. Ugyanis a halálesetek rámutattak, hogy a felügyelő ember vagy a hétköznapi sofőr, akinek kezébe van nyomva a robotautó nem kezeli kellő felelősséggel. És jelenleg ott tartunk alapvető hibák miatt történtek az esetek. Sem az autó nem érett meg a közútra, sem a felügyelő rendszerként működő ember koncepciója nem jó. Ezt már elmondtam, de kb fullmindegy neked.
"2017-ben 2 milió mérföldet tettek meg és 1 balesetben voltak hibásak"
1 adatra nem lehet statisztikát húzni, de már meg sem lepődök az ilyesfajta "érvelésen"
"Olyan mintha azt mondanám hogy a ti 53 millió kilométernek nincs matematikai statisztikai relevanciája"
Húúnagyon nem megy az értő olvasás, pontosan azt mondtuk, hogy igen bakker irreleváns. Mert kijön belőle 1 haláleset vagy 5 vagy nulla vagy vonatbalesetnél 20.
53millió km/~1 haláleset úgy jön ki, hogy ezen távolságnak !SOKSZOROSÁT! vizsgáljuk és utána lehet átlagot megállapítani. Önmagában 53millió km-t vizsgálni értelmetlen és irreleváns a halálaesetek szempontjából.
"én ma csak 1 embert öltem meg ebből ne vonjanak le messzemenő következtetés mert holnap lehet senkit nem ölök"
Egyre viccesebb látni amit csinálsz. Számon kéred rajtam, hogy párhuzamot vonok egy egyszerűbb IT rendszer tesztelése és egy robotautó tesztelése között, de te meg jössz a baleset-gyilkosság párhuzammal.amik tökfüggetlen dolgok. És le bírod írni röhögés nélkül.... :D