"Nyilván, mert az egész csupán azt szemlélteti, hogy jelenleg még nem létező dolgokról beszélünk."
Elsősorban azért mert több nagyságrendi különbség van ezen termelődő és az elpusztuló neuronok száma közt. Ráadásul ami termelődik az nem áll be az elpusztult helyére, azzal együtt hal az ami a funkciója volt."
"A level 5 az ami felszámolja az ODD-t. Tehát ez már földúton is el kell hogy menjen, de nem gondolom hogy erre fognak priorizálni a gyártók, mivel ez erős rétegigény. Elmegy majd, de csak óvatosan."
Szerintem ez nagyon sci-fi, nem az, hogy mint a holdjáró elmenjen a homokban, hanem hogy egy ennyire korlátok nélküli használhatóságot valósítsanak meg. Mit néz majd a kombájnok között a búzában? Balról, vagy jobbról kerüli a mezőn arató kombájnt? Felismeri, hogy arat és nem megy arra, vagy ahogy írtam átvág tökön-paszulyon? Ez legalább akkora kérdéshalmaz, mint a városi közlekedés, csak még kevésbé vannak szabályai, és ahogy írtad kevesebb embert is érint, bár talán mondjuk Amcsiban meg pont nem. OK, de ha kihagyják, vagy csak bejegyzett földúton tud majd menni, akkor mennyire is LVL5 szintű? Hogy hajtok be a tanyára, ha nincs kormány?
"Waymo meg LvL5-ben gondolkodik."
Végülis mindenki azt szeretné, az hogy az utakon ez emberek okozzák majd a baleseteket az meg az ilyen videókból látszik."
Akkor most én is rúgok egy öngólt, ha már te is annyit beraktál a saját kapudba. A Waymo és a rendőrség első adatai szerint a Waymo kocsija full manuál módban volt. Vagy is kiskrapek vezette full egyenesen, lexarva, hogy szemben baleset volt és a balesetes kocsi robog felé, átvágott a szembejövő két sávon az elválasztó szigeten és még két sávon a Honda, de a Waymót vezető a faszi kezében meg sem rezdült a kormány! Hát nem tudom, hogy ez mi volt, de kb ua mutatvány, mint amit az Uber sofőrje produkált. Van tehát 2 példánk, és jól érzékeled, pont az emberi gyengeség miatt, pl. a kocsiban való indokolatlan bizalom miatt kiba át kell gondolni ezt a tesztet. Lásd még a magukat halálba szelfiző teslás srácok.
"Ezt nem igazán értem a Toyota az idei CES-en mutatta be saját platfomja 3.0-ás verzióját. Ez az önvezetés valahol olyan mint az okostelefon, senki nem akar kimaradni és a Nokia sorsára jutni."
Igen, kb annyira egy trendi divat cikként funkcionál ez a jelenség, és ilyen marketing szövegeket eredményez, hogy "a jövő kocsija, olyan lesz mint a mobiltelefonod". És épp ezért kell kellő óvatossággal venni, kb mint a hajlítható kijelzőt, meg a moduláris telefont, azokat is vagy 5 éve hallom, hogy jövőre kijön, szerinted?