"Ha a tesztelésnél olyan faktort hoznak be rendszerszerűen"
Ahogy bebizonyítottátok veled egyetemben: "A rendelkezésre álló adatok kis száma miatt" rendszert nem lehet megállapítani.
Én ezt elfogadtam, ezzel végül ügyesen t.kön lőttétek magatokat csak hogy hosszasan rugózhassatok a statisztika miért nem jó témán...."
Ember, azért azt sejted, hogy rendszerszerű, ok-okozati összefüggéseket nem mindig lehet statisztikai alapon megkapni, sőt ha kicsit jobban belemész ebbe a témába, akkor látod, hogy pl. korreláló események ok-okozati viszonya a statisztikából sem jön ki, ehhez a rendszer működésének konkrét elemzését kell végrehajtani, szal leállhatsz a statisztikán való rugózáson, mert épp az jött ki, hogy nincs még elég adat ehhez. Az emberkék viszont halnak meg az ilyen olyan fokú önvezérlő kocsik okozta balesetekben. Kéne tudni, hogy miért!? Hatásvizsgálatok témakörében javasolt elmélyedned, hogy érdemben tudjuk folytatni a beszélgetést.
"hogy egyelőre rosszabbak, mint a normál kocsik."
Kérném az erre vonatkozó reprezentatív statisztikai bizonyosságot linkelni. :)"
A "lehet" szó úgy tűnik lemaradt az idézetből. Khmmm. Kicsit jobban figyelj, ha megkérhetlek. Vagy is úgy értettem: ennek további vizsgálata szükséges, ez volt a mondatom értelme. Ja, és itt remélhetőleg megint nem kapsz baleseti statisztikát, ha bele feszülsz sem. Lesz majd egy teszt, lehetőleg pályán, ahol teszt körülmények között vizsgálják, amikor egy ember ül a kocsiban, hogy mennyire szúrja ki, ha hibázik a rendszer, meg lesz egy párhuzamos teszt ahol egy másik muksó is ott ül, aki "ébren tartja" :) az elsőt. Vagy valami ilyesmi. A kettőt összevetve kijön az, hogy kell-e a másik krapek, vagy az is megoldás, ha 10 percenként kap egy 10 KV-os áramütést a tesztelő, hogy ne aludjon már, ha az a dolga, hogy figyeljen. ;)
"Nem is fejleszt senki Bécsben önvezető autót, és egy ilyen rendelettel elérték hogy ne is gondolkodjon benne."
Khmmm. Na most azt ugye tudod, hogy van olyan, hogy nemzetközi jog. Na most vannak az országok között bizonyos egyezmények, amelyek alapján az egyes országok belső szabályozását összehangolják, pl. a közúti balesetek felelősségének megállapítása céljából. Na most a Bécsi Közúti Közlekedési Egyezmény az az alapdokumentum, amelyet a nemzeti jogrendszerbe implementálva az ehhez az 1968-ban született egyezményhez csatlakozott hetven akárhány állam (köztük Magyarország is) az egyezmény által lefedett területen a tevékenységüket összehangolják. Az egyezmény egyik alapelve, hogy mindig a sofőr a felelős és ezt a másfél éve született módosítás kiegészítette, hogy akkor is ő, ha vezetést támogató rendszert használ.
"Már megint, miféle kettős mérce!?"
Ez alapvetően arról szólt hogy elérendő idealizált cél az hogy ne legyen potenciális halálos balesetet okozó entitás a közutakon..."
Igen pont ez a cél. A közutakon közlekedő felelős "entitás" a fenti egyezménynek és az egyes államok belső szabályozásának is megfelelően jelenleg a sofőr. Lásd fenti fejtegetést, a Bécsi Egyezményhez csatlakozott államoknál, majd ezt LvL5-nél át kell gondolni, de ugye itt még nem tartunk. Az USA 4 tagállamában engedélyezett a tisztán önvezető autó, azért ez még az USA viszonylatában is elenyésző szám, nemhogy világ összesben. Kaptak is 1-2 balesetet, ami tekintettel az amerikai angolszász jellegű, precedens alapú jogrendszerre még az is elég lehet, hogy egy jó ügyvéd évtizedekre visszavesse az ilyen járművek közúti forgalomba helyezését, akár teszt jelleggel is.
Itt tartunk. Nem mi képviselünk valamifajta kettős mércét, hanem lehet, hogy tisztában vagyunk bizonyos olyan tényezőkkel, amelyeknek te erőteljes noszogatásunk után sem vagy hajlandó utána nézni.Nem azért nem folyik pl. Európában ilyen autók tesztelése, mert van pár olyan begyöpösödött gyökér, mint mi, akik szánt szándékkal akadályozzák, hanem mert van olyan pl., hogy jog, amely évszázadok alatt alakult ki, és ez alatt volt 1-2X olyan, hogy valami jó ötletnek tűnt, de a végén még sem lett az, de megfelelő fékekkel és ellensúlyokkal egy rendszerezett formában sikerült ezt végig vinni, amíg kiderült, hogy tényleg az, vagy nem.
Nem az a gond most, hogy vitatkozunk, ezért vagyunk itt mindannyian, hanem, amíg mi az igazságnak egy új aspektusát KERESSÜK, addig te láthatólag inkább azzal vagy elfoglalva, hogy a saját igazadat ÉRVÉNYESÍTSD, nagyjából minden áron!!!