"Szerintem annyira azért nem olyan izgalmas ez a terület, de ízlések és pofonok"
Valóban az. Ez ugyan egzakt számokon alapul és mint ilyen kifejezetten alkalmas összehasonlításra, de megértem hogy számodra nem izgalmas, mivel itt nem lenne helye a mellébeszélésnek.
"Vagy nem, ez lenne a lényeg, mert eseti példák szerint ez még sem jön össze mindig. Na ezt kéne vizsgálni, hogy miért is nem."
Ez nem túl nehéz kérdés, egy kaptafa mind a 4 fatális baleset. Az autó nem megfelelően detektált valamit, az ember pedig nem korrigálta a hibát. Az autóról soha senki nem állította hogy mindent jól fog detektálni, ellenben azt hogy gyakori emberi közbeavatkozásra lehet szükség.
Raffaela(meg a többiek) viszont azt tapasztalták hogy nincs erre igazán szükség, mert mindent megold a gép, ezért ellazáskodta a feladatát, csakhogy a gép nincs kész. Nincs kétségem afelől hogy a nagy publicitást kapott eset után a többi alkalmazott sokkal figyelmesebb, valszeg az alkalmatlanokat ki is rostálták a programból.
"Ja, mondjuk nem kapsz rendszámot egy önvezető kocsira, ha ez elég relevancia a számodra."
Nem tartunk még itt. A kérdés ezen autók publikus közutakra kiengedése.
"néhány amcsi államon kívül még tesztüzemben sem látsz"
"Európában marad ez a szabály, bármennyire is rosszul esik neked ez valamiért."
2 google keresés:
-The country’s biggest carmaker, Jaguar Land Rover, has been experimenting with autonomous cars on roads in the Midlands
-German automakers won't have to bring their experimental autonomous cars to California for testing anymore. The country has just approved a law allowing companies to test their self-driving cars on its roads
"Nem annak mondanám, inkább szembesítés a valósággal."
Jelen flottákat egy állam közút hálózata is ki tudna szolgálni, majd ha kell a havas teszt akkor lenne igazi kényszer északi engedélyekre.
Akárhogy is nézzük ez valójában egy fejlesztési verseny is. Egyrészt folyamatosan jegyzik be az önvezetéssel kapcsolatos szabadalmakat is a cégek, másrészt pl. az Apple is látja hogy ez egy platform lesz, az okostelefonok kapcsán látható hogy mekkora előnyt is jelent ez hosszú távon, és most próbál felzárkózni, amihez neki neki még pénze is van.
"ha jó az áldozat ügyvédje, egy másik meg ki akarja csinálni az Ubert, akkor simán kicsinálhatja a projektet"
Köszönjük a precedens jog bemutatását, bár felesleges volt. Jogállamban egy jó ügyvéd nem elég, és elve megállapítást nyert hogy ez állami szintű szabályozás, szövetségi szinten pedig mindig ott van a legfelső bíróság, nem egy bíró dönt.
"Klasszikustól idéznék: "Ez most valami bagatellizálási kísérlet?" "
Nem, csak szimplán bullshit-elésnek látom amit írtál: "amíg mi az igazságnak egy új aspektusát KERESSÜK"
Újra átolvastam, nem változott a véleményem.
"Igen úgy tűnik, hogy az volt, bagatellizálási kísérlet"
Az hogy érdemi válasz helyett a bagatell szót szajkózod nem vezet sehova. Ebben én nem látok bagatellizálásra utalást:
"addig jutottatok hogy meghalt 4 ember mert gép vezetett, hú, zavarjuk el a gépet mert újra megtörténhet"
Éppen hogy súlyos következtetésre juttok, a gond az hogy nem egy koherens gondolatmenet végén.
"Szerintem meg igen, ha jól emlékszem a "mi" oldalunkon többször elismertük, hogy nem vagyunk az ilyen fejlesztések ellen."
Vázold kérlek, szerinted mi lenne a legjobb eljárás. Tegyük fel hatalmadban áll az USA teljes terültére vonatkozó rendeletet kiadni az önvezetés bármely 'aspektusa' kapcsán.
"Ehhez képest emberek halnak meg önvezető járművek miatt, ezt azért nem kéne bagatellizálnod!"
Emberek halnak meg a rutintalan tinik közútra engedése miatt, ezt azért nem kéne figyelmen kívül hagynod. Persze a kettős mérce az mindig jól jön.