"Az összes önvezető autó balesetet részletesen le kell jelenteni."
Akkor tehát nem statisztikai elemzés alapján fogják vizsgálni.
"Valami miatt mégsem gondolják hogy szükség lenne rá. Ezek szerint csak egy szűk csoport(egyetemben veled) gondolja ezt így."
Mondjuk 1-2 országban, pl. Finnországban vagy 10 éve használják a visszaeső ittasvezetők körében, csak nem kap akkora nyilvánosságot, nem eröltetik az általános elterjesztését az EU-ban.
"És? Ettől még az elvi lehetőséget az teremti meg hogy létrejött a LVL4 önvezető autó. Ezzel van +lehetőség nyílik a stroke-os megmentésére."
Beteget, sérültet szükségeszközzel szállítani eddig is meg volt a lehetőség, vajon effektíve mennyivel is jobb egy önvezérlő kocsival, felügyelet nélkül szállítani valakit, mint taxival, saját, szomszéd kocsijával és persze mentővel? Hogy is fog viselkedni egy önvezérlő autó? Részegen bealszik valaki, hogy nem igazán tudja felébreszteni és nem hazaviszi, hanem a mentősökhöz. Jó buli. Szóval ez csak az első pillantban tűnik jó, vagy olyan ötletnek, új lehetőségnek, ami az eddig meglevő lehetőséget kiválthatná.
"Ez is egy módja az elsunnyogásnak, amit állítottál az hülyeség volt, amit nem hallasz meg az pedig a cáfolata."
Nyilvánvaló, hogy összekeversz nem csak szakkifejezéseket, hanem ebben az esetben tök általános fogalmakat. Nem mindegy, hogy valami elkerülhetetlen veszteség, elfogadható járulékos veszteség, vagy tudatosan vállat, gyak nem elkerült veszteség. Amiről beszélni akarsz az valójában az első, de még is simán bevállalod az utolsót is. Naivság tudatlanság, vagy szándékosság áll mögötte azt nem tudom. Sajnos arra is hajlamos vagy, hogy ha becsúszol egy ilyen félreértésbe, akkor nem pontosítod az álláspontodat, hanem körömszakadtig véded az első, lehet hogy pongyola megfogalmazásodat, ezért mondom, hogy te nem beszélgetsz, hanem szájkaratézol.
"A te életszerútlen elképzelésed szerint ilyenkor böribe kell annak mennie aki szándékosan az ovis elütésre programozta a rendszert, valójában pedig nem mert két rossz közül a kisebbet választotta."
De jó hogy kitalálod, hogy mit gondolok! :) Nézd, ha emberrel ilyen előfordul, akkor 80%, hogy böribe megy valaki, mert ráhúzzák a sztenderd, nem útviszonyoknak megfelelő sebességet, vagy akármit. Az ilyen 2 ovis, vas tolószékes nagymama eset meg szerintem ritkábban fordul elő, minthogy érdemes legyen ezen agyalni. Gyakoribb, a vagy elütöm, vagy összetöröm a kocsit kérdés. Az emberek többsége összetöri. Azonban a robi programozójának ilyen felelőssége ugyan az, mint amit tapasztalatom szerint szintén nem kérnek számon, amikor olyan kereszteződést létesítenek valakinek a döntése alapján, ami rendszerszerűen balesetet okoz. Nem hallottam még ilyenről, hogy emiatt valakit börtönb e zártak volna, mert olyan kereszteződést sikerült megterveznie, ahol félévente egyszer meghal valaki. Nyilván mindíg a sofőrre nyomják a dolgot. Önvezérlő kocsiknál ugyan ez a helyzet. Szal igen, bizony ha valaki xarul programozza a robit, akkor annak had legyen már olyan felelőssége, hogy böribe megy.
"A lehető legmagasabb szintű testi és lelki egészséghez való jog helyett az új alkotmányban csak a "Mindenkinek joga van a testi és lelki egészség megőrzéséhez." szerepel"
Nézőpont kértdése, hogy szűkítés vagy bővítés. Egyrészt akkor a szó szerinti szöveget nézzük az előzőben sem az volt, hogy a lehető legmagasabb ellátáshoz van jogod, hanem a lehető legmagasabban elérhető egészségi állapothoz. Ha szén, vagy uránbányász voltál, akkor ahhoz képest, szal így jártál, 50 évesen már keresheted a helyedet a temetőben. Az új szabályozás szerint viszont ez a szűkítés nincs benne, uránbányászként is jogod van a teljes egészséghez.
"Akkor miért nem emelt vádat a nyomozó hatóság a vizsgálat végén. Jah, mert megint mindent feltételes módban mondasz. Tehát a valóság az hogy nem áll fent."
Szerintem várjuk ki a végét a pernek. Szerintem még vastagon felmerülhet a cég felelőssége valamilyen okból.
"Összegezve a jelen helyzetre maradt a fikciód hogy szuper teszt pályát kell építeni mindenkinek, a jövőre nézve meg a jogon pörögsz, de ezt a topic-ot csak te próbálod ebbe az irányba terelni, az alapkérdés a jelen."