"Egy egyértelmű kérdést kaptál. Válasz helyett csak maszatolsz. Szokj le erről! Tehát hogy fogja rutinosan kezelni azt a helyeztet a tanuló ..."
Vezetéstechnikai tanfolyammal? Hülye vagy? Sehogy! Nem azt a célt szolgálja, hanem hogy kézben tudja tartani a kocsit, tudja használni rendesen a féket, csúszós úton ne törje össze magát. Hogy a faxba jön ide ez a kérdés? Jézus!
"Ez eleve független az önvezetéstől mivel "esemény utáni". Tehát akkor te inkább azt preferálod hogy gázolják csak egymás félholtra az emberek,..."
Perverz egy logikád van hallod-e, én erre pont nem gondoltam volna! Na meg megint az önvezérlés, Móricka, nem arról volt szó, nem feltétlenül ahhoz ajánlottam, hanem ahhoz a röpke átmeneti időszakhoz (alsó hangon 50 év), amíg lesznek ember vezette kocsik, elsősorban. De jól jön egy önvezérlő utasának is. ;)
"Évente kellene mindenkinek EÜ tanfolyamon frissítenie a tudását? Nyilván lehet hozadéka, de nem egetverő. Sok ember a friss tanfolyam után sem képes elsősegélyt nyújtani csak pánikol. Ez persze megint jókora költséget jelent. Ezt kivel fizettetnéd meg?"
Mi az nem is melózol???? Csak mert minden munkahelyen évente kell ilyenen, munkavédelmi, balesetvédelmi, elsősegély oktatáson részt venni, papíron szokták mondjuk lenyomni, és nem kifejezetten autós balesetekre, hanem mit csinálsz maikor a munkatársad leesik a lépcsőn. Ha nem adnak neked ilyesmit most a melóhelyeden azért a munkáltatód megütheti a bokáját! A pénzt mondjuk gyak elköltik rájuk, szal annyi kéne, hogy komolyabban vegyék, meg előírják, hogy a közúti balesetekkel is foglalkozzon, mert mindenki valahogy bejut a melóba.
"Majd a szakember meghúzza a határértékeket,"
LoL. Pajtásodnak is ez volt a végső mentsvára, legyen tesztpálya de fogalma sincs hogy mit mennyit hogyan kellene tesztelni."
Hát édesem, ezer bocsánat, ne haragudjál kérlek, de momentán nem pszichológiából élek. Nem szívesen írok olyanról, amihez nem értek még gúgli szinten sem, de látom ez téged nem zavar. XD
A tanulmány szerint alap, enyhe alkoholos befolyásoltságnál a kísérleti eszközökön 30 ms átlag reakció idő jött ki, 80 mg 100 ml
±1véralkoholszintnél 120 ms-re nőtt. Én tudományos hasraütés módszerével, ahogy te is szoktad 40 ms-nél húznám meg a határt, hogy ne legyek túl szigorú. A fáradtság, rossz testi állapot, stb kb ugyan ezt okozza, ezért az alkoholos befolyásoltság egy jó példa, már csak azért is mert arról van hivatalos adat, hogy mennyire káros, hány balesetet okozott, szimpla fáradtságról, meg nincs, pedig az is lehet halálos, ezért kell egyúttal azt is kiszűrni, amire egy egyszerű reakcióidő teszt megfelelő lehet. Bizony sok olyan ember nem indulhatna el, aki manapság nap mint nap kocsizik, pedig nem is ivott. Kielégítő voltam? Hát tedd is el valahova! LOL
"A te rendszered lassítja az önvezető autók bevezetését ergó az tovább fognak a folyamatosan hibázó emberek a volán mögött ülni. Én pedig azt mondom hogy minél előbb fog a szembejövő felelőtlen ittas sofőr helyén egy gép ülni annál jobb, annál nagyobb biztonságban vagyok én és mindenki, beleérve a lassú reflexű, fáradt, bódult, figyelmetlen, alig látó, lassú felfogású, szembejövőt is. Az átmeneti időszak költsége pedig megéri a jövőbeni hozadékot. Te ezzel szemben rövidlátó vagy, nem számolsz azzal azt hogy mi lesz 3 vagy 30 év múlva."
Aha én is szeretem a Sci-Fit! Neked mi a kedvenced, én manapság nagyon rá vagyok kattanva a The 100-ra. Szerintem kiba jó kis sci-fi. Jó volt a legutóbbi ST sorozat is, gondolom a te lelki alkatodhoz az áll közelebb, csak nekem túltolták benne a gendert. ;)
"Ahogy mondtam a car sharing az egyik forradalom ami zajlik, nem szükséges tulajdonolod a technikát. Ismét csak a rövidlátásod."
Kösz, de nem érdekel, meg az autósok 90%-át sem, szerintem. Akkor már inkább a tömegközi, az még olcsóbb. Ja és biztonságosabb, mint a közút.
Láttad a Looper c. filmet, vagy a Deja Vu-t, kurva jó filmek, szerintem téged ezek ihlettek meg. XD
10 "Ezt mondtad eredetileg:
20 "Ha a tesztelésnél olyan faktort hoznak be rendszerszerűen, ami egy átlagos kocsihoz képest rontja a biztonságot, akkor a tesztnek nincs keresnivalója az utakon."
...
70 "Kérném a statisztikai adatsort ami alapján ilyen biztonsággal kijelentetted hogy rendszerszerű valami."
80 Lassítsunk jó! Te írtad, hogy lesz X áldozat, milyen rendszer szerint kaptad meg a számot? Előbb leszel szíves válaszolni!
90 Amúgy meg megint statisztika mi? Uncsi.
...
200 GOTO 10; LOL
"Egy baleset esetén nem lehet eléjük állni, hogy szabványos volt a szenzor, igen nem? Nem, akkor te vagy a hibás, ennyi."
Gratulálok, végre beláttad hogy minden a szabályoknak megfelelően zajlik, nincs helye az alkotmányos börtönfenyegetésednek."
Mivaaan? Azért legális, mert nincsenek meg a korlátozó műszaki szabványok?
Fasza, ez a XXI. szd-i vadnyugat! yippee ki yay!
Amit belinkeltél FMVSS szabványokat azt akkor te is pont így érted, ugye, hogy ezt igazolja, trágyaszállító targoncára, meg az anyósülés méretére van ilyen szabvány önvezető kocsira nincs (ezt pofázom 100 hsz óta ugye), csak hogy nehogy félre értselek!? Van egy segged kitörölheted 20 soros előírás, meg mutatsz egy felmentést a közlekedési hatóságtól és tied a pálya.
Irány Amerika, meg se állj odáig. Ott pl egy hülyegyerek is tud nagy kaliberű fegyvert venni, első a szabadság, a múltkor egy hivatalban úgy adták ki félévig az engedélyeket, hogy még az FBI nyilvántartást sem ellenőrizték, mert az ügyintéző elfelejtette a gépe jelszavát. Na ezért halnak meg ott 15-en/100 000 lakos, svédben meg 3-an. De amcsiban biztos előbb lesz önvezérlő, mondjuk kell is.
"Mondtam már, hogy az az érzésem, hogy nem tudod, hogy mi a különbség a szabályozás különböző szintjei között?"
Mondtam már hogy nem tudod hogy a vágyálmaid és a valóság közt szakadék tátong."
Hát ezt magam sem fogalmazhattam volna szebben! XD
"Eddig az alkotmányig jutottál amiről aztán kijelentetted hogy kell mögé jogszabály is."
Nyilván ember! Hát erről pofázok bameg, és még csak le se jött, hogy mekkora baromságot mondasz. Nem, neharagudj, az én hibám! XD