Munkavédelmi oktatás: e mellett javasolt elsősegély oktatást is leadni, mert a munkahelyeken is kötelező, hogy legyen elsősegély nyújtásra képes személy, ez a munkáltató kötelessége. Jogsi megszerzéséhez úgyszintén kötelező ugye, csak itt jön a hiányosság, amit te is felvetsz, hogy mit ér ez 10 év múlva? Ezért javasoltam hogy a munkahelyen, ha már úgy is kell ilyesmit szervezni, hogy erre nagyobb hangsúlyt fektessenek. Hihetetlenül szar a szövegértelmezésed, már megbocsáss.
"Nem lehet bevezetni, mivel nem határozható meg általánosan reakcióidő küszöb."
Nyilván pilóták alkalmasság vizsgálatánál is csak azért mérik, hogy a pszichológus az eredményekből publikálhasson. Jelzem, ez vicc volt, mert úgy tűnik nem mindig vágod. És akkor már tegyük hozzá, hogy a véralkoholszint sem egzakt, mert ugyan annál a szintnél egyik ember egyszer tök jó eredményeket adhat, máskor meg bealszik. Nyilván az egész ezzel kapcsolatos korlátozást csak az üdítőgyártók találták ki, hogy a benzinkutakon az emberek ne sört vegyenek, amikor megállnak tankolni, hanem ályszteját. XD
"Azt állítottam hogy az önvezetés tesztelésben használt autók megfelelnek a közlekedési hatóság által megkövetelt standard-eknek. Erre az ostoba fajankó nem tud arról leszakadni hogy nincsenek is standard-ek, csak követeli őket. Majd megkapja hogy melyek ezek. Ezeknek felel meg minden forgalomban lévő teszt jármű. Ostoba fajankó tévedett. Pont."
Pont nagy baromságokat írsz, mert úgy tűnik a saját magad által beidézett követelményeket sem olvastad. Tekintve, hogy nincsenek spec, önvezetőkre kitalált szabványok a tesztelésnél azt követelik, hogy a tesztkocsi vagy teljesítse a nem rájuk kitalált szabványokat, pl fék, kormányszervő működése, biztonsági rendszerek. stb, vagy rendelkezzen a hatóság által kibocsájtott papírral az ezekkel kapcsolatos felmentésről.
Az esetre visszatérve, ha az Uber nem rendelkezett ilyen felmentéssel és úgy kapcsolta ki a kocsi gyári vészfék rendszerét, akkor a Rafaelló mellett ő is bajban van.