Az nem életszerű balesetforrás hogy ingatag a rakomány. Egyébként azt is látni fogja a szenzor hogy a sitt-szállító porol ahogy a füstöt is. Pár sor kód hogy lassítson ilyenkor nagyobb követési távolságba, de ez sem közvetlen veszélyesség miatt.
Nem igazán szoktak a biciklisek forgalmas közúton elengedett kézzel tekerni. A kerékpáros by definition eleve a legnagyobb veszélyforrás kategóriában van a kiszmíthatatlansága miatt, sőt még a KRESZ is nemrég módosult is:
A korábbi határozat azt írta elő, hogy a gépkocsivezetőknek „megfelelő távolságra” kell elhaladniuk előzéskor a kerékpárosok mellett. Ezt a kormány „legkevesebb 1,5 méterre” módosította.
Ez ismét pár sor kód hogy mekkora a biztonságos távolság. Épp a robotautó lesz aki nem fog szarozni és belassít a kerékpáros mögött ha jönnek a szembejövő sávban. Az ember inkább megreszkírozza és kicentizi hogy elfér még a kerékpáros és a szembejövő közt.
A kerékpárossal a fő probléma hogy rontja a forgalom hatásfokát, lassabb de részlegesen lefog egy sávot(előzni gyak. már csak üres kerülősávnál szabad), kell a kerékpárút gerinchálózat, nincs más jó megoldás ma sem, és AI-val sem lesz. De AI-val kevesebb kerékpáros gázolás lesz, igaz lassabb forgalom mellett.
"nem pedig az, hogy rosszabbul vezetnének autót"
Azért azt megnézném hogy ki is parkol jobban, vannak videók...
"listát írtál is léynegében felelőtlenségek felsorolása, nem vezetési kompetencia."
Lényegében emiatt sérülnek/halnak meg az emberek, a vezetési kompetencia ezek szerint ilyen szempontból irreleváns.