Microsoft: támogatás "felsőfokon"

Microsoft: támogatás "felsőfokon"

2000. december 14. 22:54, Csütörtök
A Microsoft Hotmail nevű szolgáltatásának 68 millió előfizetője a napokban több problémát észlelt. A szoftver óriás azt mondja, hogy biztonsági okokból nincsen ügyfélszolgálati telefonjuk és az e-mailben segítséget kérő felhasználóknak pedig azt válaszolják, hogy próbálják meg később használni a szolgáltatást. Számtalan probléma fordult elő. Nem lehetett a Hotmail honlapját elérni de ha már egyszer sikerült akkor pedig nem lehetett bejelentkezni. Ha mégis sikerült a bejelentkezés akkor pedig perceket kellett várni a legegyszerűbb feladatok végrehajtására.

A Hotmail képviselői nem tudtak elfogadható magyarázatot adni a rendszer hibáival kapcsolatosan. Az e-mail hozzáféréseket tároló szervereket javítják.

"A Hotmail-t használók tábora rohamosan nőtt s ezért a szervert le kellett kapcsolnunk, hogy a szükséges fejlesztéseket végre tudjuk hajtani." -mondta az MSN Hotmail ügyfélszolgálatának egyik munkatársa. "Ezeket a munkákat általában kora reggel végezzük, hogy a legkevesebb fennakadást okozzuk. Sajnos ez a fejlesztés a szokásosnál kicsivel több ideig fog tartani. Ez nem fordul elő gyakran és a hozzáférések hamarosan működni fognak." -tette hozzá.

Négy nappal később a Microsoft szóvivője nem tudott további részletekkel szolgálni vagy a megoldást kínálni a problémára. A Hotmail oldalán szerepel egy telefonszám de "biztonsági okokból" nem tudják kapcsolni az ügyfélszolgálatot. A szóvivő nem közölte, hogy mit értenek ez alatt.

Az online ügyfélszolgálat a következőket tanácsolja az ügyfeleknek: "Ha olyan hibaüzeneteket kap, mint 'Document Contains No Data' vagy 'Internal Server Error' akkor kérjük, hogy próbáljon később bejelntkezni."

Végkövetkeztetés: magadra maradtál!

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások