Prototype

Prototype

2009. augusztus 22. 08:45, Szombat
Grafika: A játék külleméről nehéz bármit is mondani. Igazából nincs vele komolyabb probléma, a Nagy Alma virtuális kivetülése nagyon pofásra sikeredett, de összességében hamar rá lehet unni. Sok negyed teljesen egysíkú, így az ismétlődő hatást nem tudta elkerülni a Radical csapata, ráadásul a pop-up hatás több esetben az őrületbe tudja kergetni a játékost. Összhatását tekintve a program vizuális téren nem tudott felnőni a konkurens Infamous-hoz, de a mai igényeket azért bőven kielégíti.A produkció kiválóan lett optimalizálva, egyszer sem akadt be több járókelő jelenléte és komolyabb akció közben.

Kezelőfelület: Kontrollerrel minden bizonnyal egyszerűbb lenne terelgetni Alex Mercert, de azért a billentyűzet+egér kombinációja is megtette játék közben. A megfelelő mennyiségű és információt tartalmazó HUD jelenléte szükséges, minden mást a menüből érünk el, úgyhogy ezzel nem volt komolyabb problémám.

Játszhatóság: Játszhatóság terén tudja a játék azt nyújtani, amit ha minden területen hozott volna, akkor kellemes meglepetésként könyvelnénk el, így csak sima csalódás marad. A Prototype esetében egyértelműen a harcon van a hangsúly, azt pedig állandó dózisban adagolja a csapat, ráadásul a változatos küldetések és a kirakósként összeálló sztori minden egyes percben arra ösztökéli a felhasználót, hogy ne lépjen ki a produkcióból. Ráadásul a körítés is érdekes, így egyhamar nem fogjuk megunni.

Intelligencia, nehézség: Ezen a téren nagyon nagyot bukott a játék, a fejlesztők érezhetően nem erre gyúrtak rá. A mesterséges intelligencia nem volt túl megnyerő, mind a civilek, mind a ránk vadászó hadsereg erői nagyon bugyuták, nem rohannak fedezékbe, nem reagálnak megjelenésünkre, és könnyedén átverhetőek, így mindenféle kihívás nélkül harcolhatunk a városban. Ráadásul a Prototype-ban fellelhető speciális képességeknek köszönhetően szinte halhatatlan főhősünk. De ahogy az önismétlő városnegyedek bekezdésben is említettem, ez közel sem annyira bosszantó, mint ahogy hangzik, ugyanis a játéknak nem ez a lényege, hanem az, hogy szórakoztasson, ezt pedig nagyon jól teszi, ennek köszönhetően érdemel ilyen jó értékelést.

Hangok, zene: Teljesen átlagos, semmi kiemelkedőt nem produkál ezen a téren a játék.

Összegzés: A Prototype egy olyan alkotás, amit csak akkor fogunk elővenni, amikor egy rossz nap után kikapcsolódásra vágyunk, és egy kis mókázással helyre tudjuk billenteni a hangulatunkat. A hatalmas, szinte korlátok nélküli szabadság, kötetlen játékmenet olyan élménnyel gazdagítja a játékost, hogy sok rajongóra talál majd Mercer. Azonban a hosszú fejlesztési idő ellenére nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, így Alex Mercer sajnos komoly, kiütéses verést kapott a májusban megjelenő Infamous főhősétől, Cole-tól. A Radical csapata az apróságokra nem nagyon ügyelt, így a körítés sajnos nagyon közepes lett, ami sokat ront az amúgy remek játékélményen.


<< Előző oldal  1 2 [3] 


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások