Call of Juarez: Gunslinger

Call of Juarez: Gunslinger

2013. június 30. 02:38, Vasárnap
Grafika: A grafika példának okáért tipikusan olyan eleme a játéknak, ami alaposan megosztja majd a rajongókat. A Techland ugyanis elment a Borderlands-sorozat által alkalmazott cell-shaded technológia irányába, ami nem áll rosszul a Gunslingernek, sőt, a képregényes átvezetők rendkívül mutatósra sikerültek, de jobban örültünk volna a realisztikusabb irányvonalnak. Nem kizárt, hogy a lengyelek a Chrome Engine 5 egyre szűkösebb korlátait próbálták meg ezzel kendőzni.

Kezelőfelület, irányíthatóság: A Call of Juarez-sorozat legszebb hagyományai köszönnek vissza ránk az irányítás és a kezelőfelület tekintetében. Utóbbi esetében például minden átlátható, és azonnal kézre áll, míg az irányítás könnyedebb, mint valaha, Silas szó szerint kezes báránnyá válik az egér és a billentyűzet segítségével, így ezzel biztosan senkinek sem akad majd problémája.

Játszhatóság: Habár három játékmód is helyet kapott a Call of Juarez: Gunslingerben, de egy kooperatív mód még elfért volna benne, aminek köszönhetően egy másik barátunk is beszállhatott volna a mesélésbe Silas mellé, így színesíteni tudta volna a sztorit, ezáltal megnövelve az újrajátszhatósági faktort. A sztori mód azonban sajnos maximum egyszeri élmény lesz, ellenben az árkád és a duel lehetőségek már a visszatérő cowboyokat célozták meg. Előbbiben a hullámokban érkező ellenfelekkel szemben kell helytállnunk, utóbbiban pedig a pisztolypárbajok kapták a főszerepet. Egy kooperatív módot azért természetesen egyik sem tud helyettesíteni!

Intelligencia, nehézség: Újabb sarkalatos pont az új Call of Juarez tekintetében a mesterséges intelligencia kérdésköre. Míg ugyanis a nehézségi szint kiválóan skálázott, addig ellenfeleink programozott értelmével komoly gondok akadhatnak, így gyakran lesz olyan érzésünk a pályákon, hogy egy szimpla kacsavadászaton veszünk részt, csak a kacsák néha visszalőnek ránk.

Hangok, zene: A játék ahhoz képest, hogy egy alacsony árkategóriájú darab, igencsak kellemes, a történethez, valamint a hangulatoz illeszkedő zenékkel, illetve hanghatásokkal rendelkezik. Külön kiemelhető Silas karakteres szinkronhangja, de a fegyverek durranása és a hozzájuk kapcsolódó effektek is nagyon hatásosra sikeredtek.

Összegzés: Amennyiben a The Cartelhez viszonyítjuk a Call of Juarez: Gunslingert, akkor egyértelműen komoly előrelépést és fejlődést tapasztalhatunk, de a Bound in Bloodhoz képest ez azért mégiscsak egy kisebb költségvetésből készült, rövid játékidőt biztosító és nyomott árú alkotás lett. A hangulat és a játékmenet terén azonban mégis sikerült nagyot, sőt mi több, emlékezeteset is alkotnia a lengyel fejlesztőknek, így amennyiben fanatikus rajongója lennél a vadnyugati akciójátékoknak, biztosan nem fog csalódást okozni neked sem az új Call of Juarez.


<< Előző oldal  1 2 [3] 


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások