Jacek amugy kivan a faszom veled baszol Icq n válaszolni szólok Dalosnak hogy eresszen rád 2 feka kurvát:D (esetleges trágár megnyilvánulásért semmilyen fellelõsséget nem vállalok, avagy kapja be az ORTT :D)
A celegyenes utani emelkedos jobb kanyart probaljatok ki lassan:) Nem tudom hogy eredetileg is ott van-e, de van ott ket jokora pukli, amin jo nagyot doccen az auto:)) Bar nem az "idealis" iven van, inkabb kozepen, de legalabb mar tudom, hogy egyszer miert szalltam el;)))
www.netform.biz/ingy/spa10074.zip rengeteg hibaval nagyon ideges a verda :D itt a replay addig nem nyugszom mig nincs meg a 2.09 de nagyon berugtam :) tenx alex :)
Teljesen más szvsz mint a megszokott mod-ok f1c-alá,én faszán érzem a felfüggesztést,és a pillanatot is amikor elszakad a cérna!De lehet a kormányunk különbözik és másként adja neked vissza nemtom,nekem ezzel semmi bajom.Probáld lejebb venni az érzékenységet mert iszonyat sokat számit!
Amugy: lekoccoltam a falat, csuszott oldalt az auto, a felfuggesztes alaphelyzetben semmi oldalra doles stb., aztan "beakatt" a gumi a foldbe es felrepult az auto:) Ott vizszinteshelyzetben porgott, himbalodzott, utana talpra leesett:) Persze, felfuggesztes meg sem moccant, hanem a gumirol visszapattant, es fejre allt:))
Miutan a progi visszaforditotta az autot talpra, egy kicsit magasabbra tette, es akkor pattogott igy egy helyben:) Ilyenkor, teljesen jol mukodott a rugozas:)))))
Ez az egesz ISI engine-nek a gyikja, hogy furcsan szamolja a felfuggesztest. Vagyis, legalabb is nem sokat erezni belole;) Mielott megcsuszna az auto erezni kellene a kormanyon hogy dol a kaszni, terheloddik valamelyik oldal, hogy gyorsan de azert fokozatosan teljesen mas atapadas. De ebbol szinte semmit nem erzek;( Egyszeruen csak megy, aztan hirtelen mar csuszik is. De vannak meg furcsasagok:) Mondjuk ez igy volt mindig az ISI engine-ben, mar az F1 2000 ota.
De lehetne jobb is az alap beállitással,csak mindig rontok,tul gyorsan érkezek a kanyarba és lassan távozom,ahelyett hogy ez forditva lenne,mivel ugye ugy lehet gyorsabban menni...
Meg az is érdekes szokott lenni, mikor megyek egy kanyaríven, nem nyúlok se a kormányhoz, a gázt se változtatom és 1xcsak kicsúszik.
Egyébként számomra hozzá a Sports Car GT feelinget, kb ezt vártam tõle :)
Én találtam egy oylan "hibát", hogyha az autó picit megcsúszik, de mondjuk tudom korrigáni és kis gázzal megyek tovább egyenesen, akkor még1x kidobja a seggét, de az ellentétes irányba. Kb úgy tûnik nekem, hogy miután egyenesbe jött az autó még úgy gondolja, hogy a gumi nem tapad és a legkisebb gázadásra is képes megpördülni. Más esetben, mikor nincs kis csúszás-korrigálás, 3x ilyen durva manõverekre se moccan.
Mennyit tudtok menni a Lister-el alapbeállítással? Nekem 2:32 volt a legjobb idõ, (még csak ismerkedek a pályával), de nem érzek benne még 20 másodpercet. Még 10et se... :(
2.10.074 (vettem bort :D )
rezsõ müködik a szerverem az 505 ös hozzászolásomban ott a link a setuphoz annyit valtoztattam hogy a hatso toe int 0.30 ra vettem ha meg mindig kidobja a segget ezt növeld vagy a hatso antirollbart csökkentsed (picit alulkormányozott lesz)
Nekem az lenne a gondom,hogy amikor gyorsítok ki egy kanyarbol, (amit 1-es,2-es,vagy 3-as sebességi fokozattal teszek meg)akkor egyszeruen ha nem potyogtetve nyomom a gazt,akkor kidobja... probalgattam a beallitasokat,sikerult is ezen finomitani,de meg mindig nem elegge. valaki elmondana hogy hogy lehetne ezt a legjobban "lecsokkenteni",vagy johet fajlba is.
Én most defaultal második nekifutásra csináltam egy 2:26-ot,de még nagyon sok van benne!
Nem teljesen igaz, pont ez volt a baj a Yokohama versenygumikkal avagy nagyon hirtelen veszti el a tapadást a határon. Tapadási görbe mindegyik guminál más és nem igazán viselkedik lineárisan a határtapadás közelében.
A tapadás összetett dolog,sokmindentöl függ,pl guminyomás,kerékdölés,rugoerö,tehát ha valamelyik nagyon el van állitva az megbonthatja az egyensulyt és nem fogod tudni vezetni.De az szvsz nem igaz, hogy akkor a legnagyobb a tapadása az autonak amikor megy elöre,a legnagyobb tapadás akkor van ha egyenletesen vannak terhelve a kerekek,azt a mondatodat sem értem, hogy egy szinten megszünik a tapadás és nincsen átmenet,milyen átmenetre gondolsz?Mert szerintem ennek ugy kéne müködnie(ahogy most müxik),hogy amikor elér egy bizonyos pontot,akkor megszünik a tapadás és megcsuszik az autod,persze sebességtöl függöen mert kis sebességnél is el lehet dobni a verdát,nem kell ahhoz 1200-al menni :))) A felfügesztést meg azért nem érzed mert viszonylag kemény, mivel eléggé lent van az auto alja, ha lágyabb lenne éreznéd de beütne az auto alja...
Morgan-nel ti mennyit mentek?Én olyan 2:30-ig tudom levinni default beállításokkal
A masik gyikom a differencialmu:)))) Kepes ugy megfogni az autot, hogy 20km/h-nal egyszeruen korbefordul minimum egyszer az auto:))) De ez is kapcsolatban van az elozovel, mert itt is mintha megszunne a felfuggesztes es a gumitapadas:DDD
Johetnek a tuti szakertoi hozzaszolasok, legalabb kiderul mit baltaztam el;)))))
Nekem meg a gumitapadassal, vagy gumikezelessel van meg gondom (tobbek kozott;D). Bar nem ertek hozza, meg meg nem teszteltem agyon, de... ;)
Elvileg a gumiknak akkor van a legnagyobb tapadasa amikor "elore" megy az auto, a legkevesebb amikor teljesen oldalra csuszik (mivel a tapadasi felulet nem igazan valtozik - nem szamolva a torzulast - foleg csak a gumi mintazat szamit. Elvileg:) Ez eddig talan jo. :)
Ha pl. egyenesen megy az auto folyamatos sebesseggel, es ha szep lassan alakormanyzunk - mondjuk ne kanyarodjon el az auto, csuszon tovabb egyenesen :D - akkor folyamatosan kormanyszogtol fuggoen csokkenni kellene a tapadasnak. Persze ehez meg hozzajon, hogy a felfuggesztes miatt a kerek el kezd dolni is vagyis minnel jobban - beallitastol fuggoen - az eleire dol (csokken a tapadas).
A lenyeg hogy a jatekban EN ugy ereztem, hogy nem fokozatos valahogy ez az atmenet, egyszeruen egy ponton szinte teljesen megszunik a tapadas, es mint a jegen megy tovabb egyenesen az auto:))))))
Tényleg nem tud valaki egy pass-t sbdt forumra?
Persze,végül is ez egy demo,gondolom még rengeteg dolgon fognak finomitani,és remélem ezekre odafigyelnek majd,végtére is egy autversenyzö csinálja a "játékot"...
Igen ebben van valami,és mondjuk nem feltétlen az lesz versenyen a nyerö aki a leggyorsabb kört futotta,hanem az aki folyamatosan és persze biztonsággal tud jo idöket autozni.Éppen ezért remélem meglesz az ára annak is ha valaki tul gyorsan megy(törésen kivül),pl nem fog egy 100%-os versenyt végigbirni a motorja-váltoja akármije,mert az életben sem lehet büntetlenül ilyen tempoban folyamatosan menni...
vannak még hibák pl -nagyon gyors visszaváltással sokat lehet röviditeni a féktávon, valójában szétrobbanna a motor meg a váltó, pályaelhagyás (ugyszinten csinaljak) azért életbe megnézném hogy igy mennénk vele :)
Azert a jatek kicsit mas mint az eletben:) Itt mindenfele megtorlas nelkul lehet tepni barhogy, barmikor a valtot, lehet barmeddig huzatni a motort, radirozni a gumikat, es nem keves elonyt jelent az is, hogy itt ha kell, be lehet probalkozni vegsebesseggel is egy kanyarban, talan osszejon es meglesz a megjobb ido, mert egy esetleges hiba eseten, max jot derulunk rajta (lasd #517), mig az eletben egy heten keresztul hajtogatnak le a pilotarol a ratekeredett karosszeriat;)))
Öszinte leszek, az azért nagyon nem tetszik, hogy ennyire irreális idöket lehet menni,az én szar 2:12:xx-em 4 másodpercel jobb mint a 2003-as legjobb qualifikácios idö(ráadásul ez még nem a leggyorsabb kocsi),ami nagyon sok,föleg miután azt olvastuk hogy Roos 143-at ment a pályán,utána pedig gtr-el is,szal ez azért nem lehet igy igaz,mert különben azt kell gondoljam nincsen ott helyük azoknak a versenyzöknek,mivel a legjobbra én ráverek 4 mp-t,hát még ez a 2:09:6.Na de mindegy,egyébként fenomenális a játék,remélem ezen még csiszolgatnak és akkor tökéletes is lesz nem csak szép és jo.
hát én irtó béna vagyok nem nagyon sikerült 2.24 alá menni
Olyan szívesen megmutatnám ezt a játékot egy Gran Turismo 3 rajongónak
De miért kellett lezárni a forumot?Mi értelme volt vagy van??Én azt hittem idáig ,hogy a játékkészitö cégek azt szeretnék ha minél többen tudnának a készülö játékaikrol,nem pedig forditva...
Tényleg Ingy ezt a világ rekord 2.09.6-ot honnan vetted?
Valszeg azert nem igazan lesz tulsagosan koran publikus demo, mert az engine teljesen "ugyanaz" mint volt, kiveve tomoritesi, csomagolasi dolgok (GTR), de mivel az elozohoz is csak user utilok voltak, ehez is gyorsan irnanak egyet, es akkor mar nem lenne nagy dolog tovabb "MOD-olni" a demot:)) Bar szerintem semmit nem vesztetenek vele, mert ugyis a vegleges, teljes GTR lesz az igazi.