Az mondjuk jó ötlet, hogy kék zászlónál azonos kategóriánál a lekörözött több büntetést kapjon. Különböző kategóriánál már megint necces, mert az LMP-sek több kört szoktak a mezőnyre verni úgy, hogy sokan nem tudják kezelni a kocsikat. Ha új szabályolat akarunk, akkor lehetne az egyes autókat minimum irating szinthez is kötni. Persze akkor nem vennék meg azok akiknek nincs meg az a szint, szóval ez is felejtős
Jaj, ne egyszerűsítsd már le... Csak ma két három olyan balesetem volt, amelyben harmadik vagy negyedik voltam szenvedő félként. tehát ketten koccannak mellettem, előttem és bumm. Elvenni a gázt? Haggyuk már. Fingani nincs ideje az embernek ilyenkor...
Amikor együtt a mezőny, akkor nem lehet ezt általában lereagálni. Ha kicsit szét van szakadva, csoportok alakultak ki, és látod messzi, hogy baleset van, akkor naná, hogy le kell lassítani, de ez is hülyeség, mert úgy is egyből sárga van és értelme sincs nyomni neki...
Mindig ezekkel a lelassításos hülyeségekkel jössz, amikor a durvább tömegbalesetek tömegben történnek, és a környezetükben lévő X autó szinte menthetetlen.
Ma az utolsó futamomon nem tudtam csak egy kört futni időmérőn. 10- helyről indultam, mondom nem is baj, hátha ott szerencsém lesz. Erre mit ad isten, egy lekörözött a célegyenesre ráfordító és a boxbejáratnál cikázott, látta, hogy jövünk, azt se tudta mit akar (tehát nem megforgás miatt, hanem szimplán józan ész nélkül maszatolt a pályán), próbáltam rá normálisan reagálni, erre csak arra ment, bumm telibekaptam... 4x... Teljesen jogos... :D
Azokat akik körhátrányban vannak és baleseteznek olyanokkal, akik versenyben vannak, nah azoknak simán adnék 8X-et legalább... Nem mondom, hogy a versenyben lévő, nem lekörözött nem lehet hülye, de elég kicsi az esélye, hogy ő egy lekörözöttel sz*patja tudatosan meg magát...
Ne csináljunk úgy, mintha apró módosításokkal nem lehetne normálisabbá tenni a rendszert... Az pedig, hogy valaki magára vállalja a büntetést, pláne nem értem miért ne működhetne. Ez lehetne egy úgynevezett "Sorry" is, és azért a többiekre jellemző, hogy ma csak 5x szivattak meg nagyon jó helyről estem ki általában, és egyetlen egy bocsi sem érkezett...
Pont hogy oválon van olyan aki elveszi a gázt (általában ők menekülnek meg) meg van aki full gázzal átmegy a baleseten lesz ami lesz. Roadon ugyan ez meg van. Sokszor kapok hátulról ütést, mert nem fékez az illető. Ha lassitani sem képes egy balesetnél akkor miért ne kapjon 4x-et?
"Jóformán csak utas vagy, nyilván nem nyomhatsz satuféket, mert mögötted is ki tudja, ki hogy reagál." - Akkor ő majd kap 4x-et mert nem lassitott, te csak kettőt vagy egyet mert óvatosabb voltál.
Elég hülye példát hoztál. Gázelvétel nélkül beléjük megy? Aztán minek is tenné? Hogy szétbassza a kocsiját? Hogy kiessen? Hogy összeszedje azt a 2x-et? Ovál a legjobb példa. Mész a mezőnnyel, és baleset van elől. Jóformán csak utas vagy, nyilván nem nyomhatsz satuféket, mert mögötted is ki tudja, ki hogy reagál. Félrerántani a kormányt? Bizonyos esetekben jó lehet, de simán beválhat az is, hogy kis gázelvétellel még megpróbálod kikerülni őket, aztán kész.
Oválon a balesetek 95%-ban halmozva történnek, azaz valaki hibázik, és másik 10 szív helyette, akiknek 99%-ban esélyük sincs reagálni.
Első kettő kap 4x-et, valaki meg gázelvétel nélkül beléjük megy és kap a 2x-et vagy semmit. Nem mondanám jobbnak mint a jelenlegi rendszert Utoljára szerkesztette: tobias88, 2018.12.12. 15:00:28
Haggyuk' már... Nem mintha nem lenne olyan nehéz. A rendszer szvsz tudja, hol történtek a balesetek, ha pl 10 ember szerzett 4x-et egy kanyarban, ugyanabban a körben, akkor még az is jobb lenne, ha mindenkinek csak 2x-et vagy semmit nem számítana fel...
Ez nem atomfizika.... Vagy akár időrendben is lehetne, kapja meg az első kettő a 4x-et, a többi meg semmit, vagy minimált...
A futamok primitív mivolta szerintem egyébként bántóbb. Ha hosszabbak lennének a futamok, akkor ennyi hülyeség sem jönne elő ilyen rövid idő alatt, de erről már beszéltünk... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2018.12.12. 14:18:20
Alapvetően ha az iRacing 'Race Control' normálisan végezné a dolgát, akkor az óvásnak lenne értelme. Csak ha nem bírják ennyien, nem tudom, miért nem vesznek fel embert kifejezetten erre a célra.
Bár én a magam részéről a szabálykönyvbe is belenyúlnék már 1-2 helyen, mert a kék zászlós szabályt továbbra is farokságnak tartom (hiába ez megy Amrikában), de ez már az én hülyeségem lehet inkább.
Végiggondoltam az ötletet, de ezt nagyon nagyon nehéz lenne leprogramozni. Bőven nem éri meg a ráfordított Manday-t, mert több embert nem fog hozni. Annyit tehetnének maximum amit egyszerű megcsinálni, hogy ha sárga zászló van akkor ne számítson a pályaelhagyás. De az, hogy kitalálja egy rendszer, hogy te csak áldozat voltál az egy nagyon szép feladat, valószínűleg több hónapos.
Igen, arra vannak kiserletek, eredmenyek, mukodnek, hasznalhatok stb. De mint mindent, ezt is "csomagban" erdemes nezni. Itt fejleszteni kellene, az tuti. Mig minden mas fejlodott es bovult, addig ez a rendszer meg az eredeti.
Nana. Tudod te, hogy van konkurencia. Itt nem tartalomra, szervezésre, etc kell gondolni, hanem erre az SR/iR bizbaszra. Mert arra a pCars 2 is teljesen jó lenne, ahogyan a Gran Turismo Sport is tudja, ahogyan az ACC is tudni fogja, gyanítom, a GTR3 és az FM8 is...
Nyilván máshol nincs ilyen szervezett rendszer, de attól működik, a GTS multija ezerszer működőképesebb és jobb, mint a rendszer nélküli FM7 multiplayer módja......
"a konkurencia ilyen szinten teljesen utol is érte." Milyen konkurencia?! :)))
Nincs masik ilyen rendszer, ezert sem eri meg nekik nagon kapkodni. Ha tomeges lazadas lenne, menekulnenek az emberek, akkor tuti lepnenek valamit.
Amugy az utkozes es baleset szamitas valoban vicc. Mar 8 eve;D Vagy az elejetol... Mar akkoriban is agyverzest kaptam attol, ha korulottem baleset van, aztan belem csusznak, belecsuszok, a fuvon kerulom, palya szelerol vissza csuszo auto stb., minek ad buntetest?! Repuljem at, teleportaljak vagy ami a retek?!:)
Persze lehetetlen 100%-os rendszert gyartani, de azzal nincs is gond. De legalabb az ilyen egyertelmu hulyesegek miatt ne szivassa mar az embereket. Eleg nagy szivas, ha az ember kiesik, varhat a kovetkezo futamra, vagy a masnapra, mert nem fer bele napi 5-6 futam.
A rendszer a hibás. Megint letoltam egy futamot. 2. helyről, kiesés, mert persze ütköztek előttem (4-5. helyen autóztam, és persze menthetetlen lett a járgány...), tudom, hogy ez csak játék, de igen felcsesztem magam... Simán 2000+ felett lehetnék már, sőt, erre mi van? Lassan 1400 alá kerülök...
Ez vicc.
De hogy lássátok, hogy nem csak nyávogok... Az SR számít időmérőn, szabadedzésen. Remek. Az időmérő akkor miért nem hat az iRatingre? Mert bizony azért díjaznám, ha pl most 3 kiesés után az a két pole és egy 2. rajtkocka valamit azért kompenzálna. Mert ezek a Nascar futamok orosz rulettra hasonlítanak inkább, mint versenyzésre... És ezt akkor is tartom, ha tudom, hogy most kifejezetten peches vagyok...
Plusz 10 év alatt nem fejlődött semmit ez az egész rendszer... Oké, vannak 0x-ek, remek. De azt miért nem lehet, hogy a futam után, közben (ha pl kiestem), mindenki magára vállalhat valami 4X-et? Pl ha tudom, hogy meglöktem valakit, vagy miattam esett ki valaki, akkor legalább levenném róluk a 4X-et... És erre mondhatnátok, hogy persze, lehet te megtennéd, de lehet sokan nem élnének vele, hát ha csak egy 10% használná, már megérné...
Sokkal komplexebb dolgokat is tudnak már bizonyos online játékok, ez meg még mindig izagából totálisan fapad, és igazából a konkurencia ilyen szinten teljesen utol is érte...
Ligázás nekem szervezetten az összes-vissza meló miatt nem fér bele, majd az AI-val jó lesz ez, de az ilyen nascar public futamok, sprintversenyek totálisan baromságok... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2018.12.12. 10:03:08
Az iR-rendszer csak azoknak visszatrto, akik csak 1-1 futamra ernek ra. Akik nonstop toljak, egymasutan nyomjak a futamokat, azok pont leszarjak, nagyatlagban visszajon;) Meg a legelejen a teljes sorozat (Rookie–Pro) also 20%-a volt a problemas (fun-szeru:P), ma mar valszeg a "also" 75%-a. De hat a nepszeruseg, a letszam, a tartalom, es az evek ezt hozzak ki mindenbol.Ha brutal szigoru lenne, akkor a felhasznalok fele-haromnegyede elhuzna.
Ugy kell hozzaallni hogy public/fun, de adjak a szervereket, millio sorozat van (az hogy mennyien vannak az mas kerdes;P), fixen tervezheto rendszeres idokozonkent; es megsem egy AC/rF2/CARS/stb, ahol keresgelni kell a szervereket, osssze-vissza eppen mi van, a szerver gazdatol fugg, hogy eppen milyen kedve van, melyik nem 5 koros "valodi fun" stb.
Na ez sajnos igaz. Bár én lehet naivan azért álltam így hozzá az elején, hogy itt ilyen nem lesz, mert gondoltam, hogy ez a rating-system mégiscsak visszatartó erő lesz bizonyos emberek számára.
Én kb. ugyanezt éltem át vagy 1 éve, meg ezt mondom egy éve, de mindenki lehülyézett eddig kb. És sajnos, egyre több ilyen véleménnyel találkozok...
Magam részéről a megoldást abban látom, hogy keresni kellene valami privát ligát, ahol lehet szépen versenyezni, és nem az iRating-re megy a mezőny 90%-a.
Két pole most egymás után (Talladega Superspeedway & Camping World) és két kiesés. 6 körön belül mindkétszer. Nem az én hibámból. Az elmúlt 6 futamból így már egy olyan nem volt, ahol javítottam volna, sőt. Az iRatingem nem lenne rossz, mert szerintem okosan megyek, türelmes vagyok, a tempóval sem lenne gond, mert általában jó helyről indulok...
Az az igazság, hogy sokkal több bosszankodás jár ezzel, mint öröm. Azt hiszitek, hogy ha a végén vagytok, vagy a mezőny közepén, akkor nagyobb a kiesés esélye? Felejtsétek el...
A másik gond maga a szervezés. Remek, hogy óránként vannak versenyek, de mindenkinek csak 30 köre van megnyerni ezt a versenyt most, kerékcsere nélkül... Mindenki megy, mint a meszes, annyit nem fognak fel, hogy nem kellene nekimenni a másiknak...
Nem értem miért nem lehetne akár 3 óránként valami hosszabb verseny, amely már lehet az ésszerűséget is kihozná az emberekből... Komolyan, mindig azért toltam egy futamot, mert az időmérőn jó vagyok, simán nyerhetném a versenyt is, majd most, majd most nem lesz gond...
Az a legjobb, hogy gyakran aki meglök, vagy aki miatt kiesek, vígan megy tovább...
Én egy GTX 1070Ti (!) mellett tolom (i5 8600k társaságában), 144Hz, 1080p kombóval, és hát simán, simán meg lehet fektetni ezt a hardvert is. Ha maximumra veszel mindent, akkor sokszor még 100 FPS-ed sem lesz! Pláne, rajtnál, vagy oválon, ahol sok járgány lehet előtted.
Ha ésszerű értékeket állítasz be, és a "felesleges" grafikai elemekből visszaveszel kicsit, akkor viszont simán meglehet a 144 FPS (majdnem mindig) fixen... Sőt... Nekem gyakran 200-450, attól függ, melyik pálya, hányan mennek épp rajta előttem, etc...
A kérdés az, hogy mennyi pénze van. Az új Nvidia széria szerintem nem lett a legjobb... Szóval én GTX 1070Ti-t javasolnék, már ha van rá keret, mert időtálló. Ezzel 5 év múlva is lehet még iRacingezni, akár 144Hz mellett is... max kicsit visszább veszel mindig...
Gondolni kell arra is, hogy lehet jön az eső majd, AI, egyre szebb, jobb lesz... (Persze kártyát is lehet cserélni...)
A szimeknel (foleg ami komolyabban tolja) sokat zabal a szinkronizacio, hogy a fixen szamolt fizikat lehetoleg nulla kesleltetessel osszehozzak a grafikaval, hangokkal, kontrolerekkel es a halozattal. Az iR (ha jol emlekszem) fix 2800Hz-en tolja a fizikat. Ezt "zarolni" kell, a tobi marad az egyebre;) Es minnel tobb kozvetlen fizikabol torteno "megjelenites van" (ep/hang), annal jobban zabalja az egyebekre hasznalhato eroforrast. Az iR nem csak azert huzza a fejleszteseket, mert pocs lassuak, hanem szeretnek osszedrotozni minent mindennel. Igy amire kesz lesz (megjelenik:P), lesz hozza gep is;D A jelenlegi allapot valszeg 5 eve is elkszulhetett volna, ha belehuznak, csak nem mukodott volna senkinel:)
Az AC mas vilag. Ot amikor lassu volt, lehuzta a fizikai/FFB frissitest 60-100fps-re, nem panaszkodott senki:) Persze, utana visszatornazta valahova. Meg az AC "nem tudott semmit". Azert egy ottani fokozatosan sotetedo, fixen modellezett aszfaltott, novekedo tapadassal, nem erdemes osszehasonlitani egy iR realroad-dal;) Meg eleve, az egesz csomagot osztani kell 10-zel:D De szep, tartalmas, gyors, elvezetes. Olyan, amire keszult.
Tükröződések megeszik valóban, éjszaka a fényforrások száma megeszi, a dinamikus árnyék is ad az fps-nek. Az új Tsukuba felezi az fps-t, több pályán bizonyos kanyarokban jelentős beesés. Mindezt nagyon "dx9" kinézet mellett. Megjött a napszakváltás..... hát, az AC (nem ACC) a pluginnal körberöhögi kinézetre kb azonos fps mellett. Nekem 20-ig van előfizum, aztán annyi. Szerintem próbaidőszak, vagy 1 hónapos előfizu, és nézze meg. Aztán ha fut rendesen, akkor nyomja tovább. Egyébként azt veszem észre, hogy a szimek nem tudnak úgy kinézni, mint a "mászkálósok". Túl lassú lesz, ami ide nem jó. Ráadásul atom gépen is.
Es meg veletlenul se inditsa el a BETA UI-t, mert eret vag magan:D
A tukrozodeseket tuti ki kell kapcsolni, azok halalra zabaljak a rendszert:)
fix 144 fps-t biztos nem tud majd, a rajtok mindig neccesek lesznek, meg egy-két speciális kanyar ahol beesik az fps ( Imola, Nord, Daytona , Belle és még jó pár )
Szerintem nem az a lényeg, hogy egy-két erőforrás zabáló helyen beesik-e 144 alá, hanem az hogy +95 %-ban tudja-e a 144 fpst.
ligatársam 3x 60 Hz monitoron futtatja az említett processzorral és egy 1060-al és megy szépen szóval nem lehet gond az 1 monitor 1060-al. Az érdekesség , hogy az AMD 7xxx 1 gb kártyával is ment a 3 monitorral, persze szép nem volt. :)
Full HD felbontásról lenne szó? Ultra beállitások? Mert ahhoz kevés lesz minden, rajtnál meg főleg. Ha kicsit visszább vesz pár beállítást, akkor elég lesz az a gép arra hogy többségében 144fps-el fusson a játék.
Srácok, szeretnék 1 kis segítséget kérni. Egyik barátom szeretne elkezdeni újra iRacing-ezni, de szüksége lesz némi hardver frissítésre. Célnak azt tűzte ki maga elé, hogy vesz majd 144 Hz-es monitort, és majd azzal tolja (1 db monitor, nem tripla). A kérdés egyszerű: ki milyen VGA-t javasolni neki mellé? Egy GTX 1060 6 GB vagy Radeon 580 8 GB elég lenne neki, vagy valami combosabb kellene a fix 144 fps-hez? Egy Intel Core i5-3570K és 8 GB DDR3 memória lenne mellé. (Memóriát fogja még bővíteni, CPU-hoz most nem tud hozzányúlni.)
Előre is köszi a segítésget!
Hát jó rossz rendszer lehet, mert én ezeknek töredékét nem láttam :) De mindegy is.
Hivatalosan, gyari tartalom kb. ~40 auto es ~20 palya (igaz, ezeknek a harmada vasarlos). Vagyis van boven alaptartalom is, modolas nelkul. Lenyegeben mod-olas es vasarlas nelkul is "minden" verseny kategoria benne van. A ceges benazas abbol adodik, hogy a tartalmakat (elvileg meg mindig, reg nem istalaltam nullarol) Workshop-bol kell kulon letolteni, a vasarlos cuccok meg nem DLC, hanem Store.
Én visszakértem a pénzt steamen. Beléptem először, se pálya, se autó, komolytalan... Gurultam egyet, tök jó, refund :D Hát ennyi tartalommal nem tudom mit akarnak. A modolgatásból megélni eléggé kétezres évek...
Ez az iR használhatatlan fun ovál multira... 3 futamot próbáltam meg fixed C kategóriában oválon, kétszer előttem forogtak meg, elkerülhetetlenül nekik mentem, kuka. Most meg az első körben, az elsőben (!), kilöktek. Nem én hibáztam, úgy megtoltak, mint a szar.
Inkább tolom az NR2003-at, mert ez így semmit nem ér... És tudom, hogy ez egy ilyen széria most, de a tököm kivan, és oválon szerintem hatványozottan előjön a hülyék miatt a sz*pás lehetősége... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2018.11.22. 19:32:27
Dinamikus idojaras mar regen van. legalabbis ugy dinamikus, hogy idojaras szerverrol tolti az adatokat, es ahhoz allitja be a palyat ("napszak", felhok, homersekletek, paratartalom es az alapjan kod). Csak eso es egyeb latvany nincs hozza. Most a dinamukos napszakvaltas jon (ha jon, es nem talalnak bugot:P), ami (elvileg) az "idojarast" is lekezeli (felhok). Amik mozognak, valtoznak stb.
Az uj hang az uj API miatt erdekes (eredetileg FMod-ra kezdtek el), gyorsabb, jobb, HW-tamogatott stb. 5-6 eve csinalgatjak:D
Az utkozest/torest nem is siettetem, az valoban mindent erint. De azt sem most kezdtek, talan az is jovore ev kozepen/vegen megjohet.
Az esot a realroad (elvileg) tudja/kezeli, legalabbis elo van keszitve. Pl.: dirt resz vizes-szaraz resze es egyeb dinamikus valtozasok. De az lesz az utolso, ahoz kell a napszak, idojaras, uj gumi, latvany, es optimalizalt sebesseg a hangokkal, utkozesekkel, toresekkel. Ok is tudjak, az esonek nagyobb a fustje mint a langja, de kell;D
Napszakváltás jön igazából ( nappal-ból este, estéből nappal ), de gondolom úgy oldották meg hogy közben dinamikusan változik a hőmérséklet, páratartalom stb, szóval azon kivül hogy nem szakad az eső, minden más változik a futam során. :)
Hangokban azt írták hogy kevesebb cpu kell majd, több csatornán tud majd futni, több hangot lehet egyszerre átadni a usernek, és magasabb minőségben is.
Az új törés modell isamúgy elég jól halad, szerintem a jövőre megjelenik az új hang engine , utáni buildben.
Az eső lesz az ami szerintem 2021-ben jön, mert már elejtettek pár információt hogy fejlesztik azt is. Utoljára szerkesztette: ricsaaard, 2018.11.21. 12:44:27
Time of the Day, az dinamikus idő változást jelent? Vagy az majd később jön csak? Ugye azt fontos megemliteni, hogy most az iRacing még kb mindig az egyik legélethűbb szim, de elég sok minden előre van generálva és nem függ az aktuális időtől. Szóval ha lesz dinamikus napszak váltás akkor valószínű csúnyább lesz valamivel és gépigényesebb.
Az új hang engine az tudtommal főleg a cpu fogyasztás miatt lenne jó, mert most egy thread-en vagy a fizikai motorral. Hangokban nagy előrelépést nem tudom hogy hoz e.
Az új törés / ütközés / pálya modell meg elvileg összekapcsolódik. Minden autó és pálya fizikai modelljét újra kell csinálni, szóval arra én nem számítanék 2020 előtt (inkább 2021) Utoljára szerkesztette: tobias88, 2018.11.21. 12:01:04
Az AI elvileg nov. 3-an ment alpha-ba, igy mar akkor lehetett lani, eselytelen lesz, majd csak jovore.
A tores, gumik, hang... a szokasos. Majd lesz, de akkor biztos tuti:D Mart az is nagy dolog lenne, ha 1 build-ben jelenne meg a harom, es nem 3 kulon build-ben. Ezek eleg nagy valtozasok, necces eghyszerre behuzni oket. Ha a napszakokat es felhoket bevallaljak decemberben, mar az is elorelepes.
De ha egyszer megjelenik az uj hang, utkozes, tores, a dinamikahoz a HDR, akkor az durva elorelepes lesz.
We previously have discussed several significant projects that are in development as many people want to know for various reasons. As we draw near to the quarterly build the week of December 3rd, here is an update.
Time of Day, AI mode, the new Damage Model, V7 Tires, new Sound Engine and many other things for that matter, are all in alpha testing which means they are in advanced stages of development. However, they are still in active development which means it is decision time.
Time of Day/Moving Clouds/etc. We are still confident this makes the December build, just a couple little things still to do on both the web and sim side. The team has been working weekends to pull it into the build, it was a big project. A few more things we also still will do after it releases FYI. It is looking awesome, we think you will agree when you see it. It will come with a date and time picker in hosted. You will be able to speed up the day/night by up to 8X if you want. It will be great having this feature for the endurance races coming early next year and just overall adds significantly to the immersion, dynamics of the racing and realism. I’ll ask the guys to put out a video next week. HDR will be a follow-up and not part of this build. HDR is actually done but we ran out of time to test it in combination with Time of Day.
The new XAudio 2 sound engine is fully integrated into the sim in alpha, but we have not finished optimizing it and debugging it. We also want to take advantage of the improved capabilities now that we have it. Right now it is just playing the existing sounds which will not be a noticeable improvement to most, in fact, some cars will not sound as good since they were tweaked for a different system. Our engineers and sound engineer will now have the opportunity to improve and better remix many more sounds. There is frankly no reason to release it other than to say we did. Therefore, we will not put this in the December build, unfortunately. Once we get everything working as we want along with adding all the new sounds the sounds guys have been dying to implement, we think you all will be quite happy.
V7 tires are in alpha and the feedback is very promising. We have been working hard on this project, not that us working hard on them makes you feel any better, you want them released. I’m just noting we are doing all we can to speed progress along. However, there are still a couple of things we want to do. Rather than put out another version now, possibly requiring everyone to adjust their car setups and then another version in March, we are going to hold off releasing in this build. We also only have them on a few cars at this point and need to get them on a broader range of cars.
The new Damage Model, we have known this would not make this build for a long time, but we are making significant progress. This probably still has the longest way to go of the things mentioned here.
AI, this is not to the point we want to release in this build. We considered putting it out in a beta version but opted against that. It already is very fun by all accounts but there is still a few distracting issues that need to be cleaned up. It also just gives us more time to keep making it better overall.
We fully understand the desire to release all of these things and want nothing more to do just that. We could release just about all of them now and pronounce them beta versions, but we feel nothing is to be gained by that in all of these circumstances. After all the effort and how excited we are about these features, we would prefer to come out of the gate with our best foot forward.
We are making tremendous progress and you will get to experience some of it the build. Time of Day, two new free tracks (Tskuba and Roval), Formula 3 car, maybe another surprise car you might hear about soon , and some new things we have not discussed yet like a new crowd system at every track. We are also on pace to get the Chili bowl (our first enclosed track) released before the actual race in January but it will not be in the actual early December build. We are not trying to hype anything or make excuses, just trying to communicate. There is also much more in the works than I have touched on above and some exciting announcements are coming as well.
Happy Holidays and good racing!
Jaj. Szerintem meg tévedsz. Számtalan játék van, amit rengeteg ideig húztak, csúsztattak, de promozva ettől még volt rendesen. És nem csak AAA, hanem indie címek is. A The Last of Us 2 első előzetese is mikor kiment már, aztán a játék azt se tudjuk, mikor jön majd... max tippelhetünk 2019-re...
Persze logikus amit írsz, de iR-nél működik szvsz a legkevésbé a hirtelen felindulásból most előfizetek, és elkezdek tartalmakat vásárolgatni effektus, szimplán azért, mert kurva drága; itt nem egy 40-60 dolcsis játékról van szó...
Egy meg biztos, ez a videó nem érte el a célját, ez bukta volt.
Te kerdezted igy: "Meglévő előfizura" :DD Talan/elvileg (?!) ezzel megujitani is lehet. A fooldalon van kod. Uj eolofizetesre a szokasos 50%-os van: https://www.iracing.com/membership/
Ez akkor lenne jobb, ha lenne addig 75%-os kredit akcio is:D Tavaly november vegen volt. Azelott oktoberbnen, 2015-ben marciusban. Vagyis ossze-vissza. De nem hinnem hogy betoljak parhuzamosan a kettot;) Regen valahogy jobb volt, minden evben rendszeresen jott a 75% kredit, aztan utana az 50%-os hosszabitas. Raadasul olcsobb volt es nem volt AFA sem:D
Ahogy irtam, en max arra szamitottam, hogy lesz valami hosszabb video a ket mar beigert ingyen palyarol: valami szovegeles, igazi kepek es videok, aztan a programbol "ugyanazok". Es tippeltem egy uj road autora is, ami megjott, talan arrol is lehetett valami hosszabb; de ha csak ennyi lett volna, az sem gond. Majd kesobb osszevagnak rola valamit. Mivel az auto fizetos lesz, sorozattal, amihez ember kell, azt erdemes megtolniuk, valoban nem kell leloni ilyen koran.
Vagyis nem vartam, hogy feloraban vegig veszelgetik a build minden ujdonsagat, annak "nem sok ertelme". Az hogy milyen fontosabb bejelentes/meglepetes lesz meg (ha lesz egyaltalan), azt nem tudom. AI-ra vagy naposzakra nem szamitok. Esetleg az AI, valami alapszinten, de arra sem keszulok.
A "csalodsottsag", a hozzaszolasok, dislike-ok inkabb a videonak es a rovidsegenek szolnak. Mar nem emlekszem az eredeti cimere, de mintha valami build reklamozas lett volna. Ha valami olyat irnak, hogy december new car and series teaser, akkor az ember tudja mire szamitson, es azt is kapja. Max nem orulnek az autonak. De annak sose orul mindenki, nincs olyan, mi mindenkinek jo;)
Vagyis az autoval nincs gondom, azzal sem, hogy ilyen teaser-t adtak ki, csak valahogy felreertodott a beharangozas; en is ide keszultem, bekuckoztam, azt hittem lesz 10-20 perc valami, aztan jott 30sec es over:D
Nem tudom, a filmeket minek kevered ide, azért az iRacing népszerűsége egy AAA-s hollywoodi filmhez a fasorba sincs. :) Minél közelebb építik fel a hype-ot a megjelenéshez, annál jobb...Gondolom arra gyúrnak, hogy sok mindenki, hirtelen első felindulásból megvegye majd - mert tetszik vagy sem, de felmérésem alapján a társaság negyede csak single player-ben játszik.
Itt most ne azt nézd, hogy már a meglévő előfizetőknek milyen finomságot adnak, hanem inkább azt, hogy új előfizetőket hogyan tudják magukhoz csábítani.
Példa: BF V-t sem kezdték el egy évvel ezelőtt már az ray-tracing technológiával reklámozni, pedig simán lehetett volna. Miért? Mert akkor most így még kevesebb lenne az érdeklődés a ray-tracing iránt (bár véleményem szerint ez már így is kezd megcsapanni, látva a VGA árakat/teljesítményeket, de ez egy másik kérdés már).
Szal nem kell itt hupákolni, jön majd az a videó is nemsokára, csak sztem 2-3 hetet várni kell rá. :)
Ne viccelj már... Ennyi erőből minden film és játék totálisan öngól marketing szempontból azért mert már akár 1 évvel a bemutató előtt is van róla kép és videóanyag? :D
Simán lehetne fokozni a hype-ot:
- most a héten bemutató az AI-ról Road-on, mikor hogy reagál, miért, hogyan reagálnak a gumikopásokra, balesetekre... - jövhéten bemutató a napszakváltásról, arról, hogy ez miképpen függ össze az időjárással, hogy hogyan lehet beállítani, milyen lehetőségek, etc... - ezt követő héten bemutató az AI-ról ovál pályákon, akkor, hogy hogyan néz ki az egész, hogy lehet és kell belőni, bajnokság, stb...stb...
És ezt csak nagyon felületesen írtam le, nyilván sokkal jobban ki lehetne fejteni az egészet, ezer szituációban be lehetne őket mutatni, sőt, a fejlesztés nehézségeiről is lehetne dumálni, kicsit insider módon...
Be lehetett volna mutatni az új, tuningolt UI-t, azt, hogy mi a "végső cél" vele, stb, stb...
Szerintem marketing szempontból az lett öngól, amit most csináltak, és ezt igazolja a dislikeok tömkelege. Jómagam 12 óra meló után húztam volna aludni, erre megvártam ezt a csodás anyagot, legközelebb nem fogom... Nevetséges volt.
Miért is mutatták volna most be? :)
4 hét van az új build-ig...addig mindenki 6x elfelejti, hogy mit ígértek az új build-ben. Nyilván az ilyen szintű hype-ot közvetlen a megjelenés előtti héten kell majd tolni; ez az AI meg napszakváltás mégis egy-egy olyan "funkció", amely akár egy nagyobb tömeget is megmozdíthat a vásárlás felé. Marketing szempontból totális öngól lett volna, ha most promózzák az AI-t meg napszakváltást, 1 hónappal a megjelenés előtt.
Az autoval nincs bajom, jo valasztas (ha mar nincs mas, pl. erthetetlenul Corvette C7.R).
Azt hittem, bemutatjak a build ujdonsagait: a ket palyat, esetleg egy auto (ami meg is jott), es nehany egyeb dolog. Annyira optimista azert nem vagyok, hogy napszak, AI, utkozes/tores vagy egyebekben remenykedjek:D
Azért nem olyan rossz ez az F3. Erősebb, mint a Skippy, több a leszorítóerő, de mégse annyira erős, mint a Formula Renault 2.0. Szerintem ez a széria közkedvelt lesz a következő pár évben. :)
Ja, kicsit idiotak;) Ha meg egy (mar 5 eve beszkennelt) Silverstone-t, Long Beach-et, BMW-t vagy Lambot jelentenenek be igy, azt mondom OK. De F3?!. Ha meg ingyen lenne;D
hát ez kellemetlen volt... szívtak az iRacingnél? ezt kellett visszaszámoltatni? Ezek is idióták.. ment is a dislike...
A dislikeok aránya kilőtt az égbe..
Nincs ezzel baj, ha ezt publikálják a neten, de komolyan azt hittem valami komolyabb bemutató lesz, dumálnak, etc, erre kidobnak egy trailernek is gané fél perces sz*rt?
Ez minden szinten kuka, marketinges húzásra meg aztán pláne... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2018.11.08. 21:07:38
Vege, nem raboltak az ember idejet, mar ez is valami;D
11.25-ig 30% elofizetes akcio van (meglevokre). Szep lassan a regi rendszeres 50%-os visszakuszik nullara:D Persze, ez is jobb mint a semmi. Max azt nem ertem, ha van 12 es 24 honapos, akkor a 24-et miert nem toljak meg jobban?! OK, lehet jovore mnar csak 20%-os lesz;D Meg jo lenne ehhez egy 75%-os kredit akcio is;D
Szerintem nem is biztos, hogy el lehet...
Nincs teljesen összefésülve még a két dolog, sőt, az AI-t is csak az új UI-ban lehet majd elindítani elvileg...
Kíváncsi vagyok mi lesz majd, ezt megvárom. Remélem jön az AI, a többi nekem akár még rá is érhetne, ha nem lesz AI bejelentés, akkor nem is tudom előfizessek-e, pedig ha jön valamikor a közeljövőben, akkor azért inkább megérné a black friday akció alatt, mint esetleg utána...
jaja, erre gondoltam, kislány másfél éves lesz, elreszelném a torkom ha baja esne miattam, szal kell egy légkondis szoba is lánccal zárral, és kamerarendszerrel ...és lesz is egyszer isten bizony :D köszi! Utoljára szerkesztette: b-type, 2018.11.05. 11:37:38
Innen közelítve a kérdéshez marad akkor a 3 monitor, mert a hangok még beszűrődnek, ha úgy akarod, de egy verseny közben a pedálokra nem látsz rá, szóval ha benne van a pakliban, hogy ahhoz játék közben egy kisgyermek hozzáfér, akkor oda nem való a VR. Esetleg úgy ahogy nálam van, hogy a cockpit kerekeken van és a pedál része az íróasztal alá esik használat közben... viszont az még így is benne van a pakliban, hogy a frászt hozzák rád. Én nem egyszer ugrottam helyből másfél métert amikor belemerültem a játékba és a párom jött szólni, hogy kész az ebéd... mivel nem hallottam a mondandóját, hozzáért a nyakamhoz... ha ez valami horror játék alatt történik, ott a helyszínen döglöttem volna meg! :D
Az már a másik topikban is érdekelt mikor ott ment ez a téma, hogy aki felvesz egy ilyen cuccot, az gondolom full kirekeszti magát a valós környezetéből..csak úgy van értelme. Szal hogy ez családosoknál hogy megy? Csak kulcsra zárt szobában? ..két kisgyerekkel ez élhető? Mert nekem azért barátságosabb a három monitoros rendszer, mert ott azért még elérhető vagyok, illetve nem vágom le véletlenül a pedállal a kislányom ujját. Szal mennyire működik ez családban? Utoljára szerkesztette: b-type, 2018.11.05. 11:17:48
Ebből kiindulva az optimális minimum a 90 FPS, ezt 60Hz-s monitorral csak úgy tudod megoldani, hogy kikapcsolod a V-Sync-t, ami ugye elég zavaró képtöréseket okoz. Amennyiben ez nem zavar, nem érdekel, még akkor is, egy normális 27"-s IPS monitor 60000.-Forinttól indul, de a szerintem minimumként említhető (input lag) Dell P2717H például 75000.-Ft. Ezekből 3 db alaphangon 180000.-Ft (225000.-Ft), és akkor még mindig csak ott tartunk, hogy 60Hz-s és még kalibrálva sincs. 24"-l és TN panellel nem számolok, mert egyik sem üti meg a mércét ha 3 monitoros rendszerben gondolkozunk. Egy optimális szett árát ezek után ki sem számolom, mert egy 165000.-Forintos Oculus-l nem említhető egy lapon sem árban, sem élményben, sem helyigényben... :) Utoljára szerkesztette: Solt, 2018.11.05. 11:01:07