Akkor félre értettelek, elnézést! :) OFF Mondjuk jelenleg a HoMM is árnyéka önmagának, a gödröt, amiben hempereg pedig csak tovább mélyíti a szánalomra méltó MMO, amit csináltak belõle a kínaiak. Szomorú, a Ubisoft nem szokta hagyni így elkallódni a nagy múltú címeket, általában ha nem tud méltó folytatást produkálni inkább nem erõlteti az adott franchise-t.
Hát, nem tudom. Szerintem tényleg kell még egy kis idõ a játéknak, mire rendesen megírják, utána meg majd mindenki eldöntheti, méltó folytatása e az elsõ két résznek. Mondjuk, ami azt illeti, én leginkább a multiplayer rész miatt szeretném (D2-vel sokat multiztunk annó; s balancéval meg soha nem volt probléma, mert ha vmi nem jó, legfeljebb házi szabályokat hozunk a játékélmény fenntartása érdekében), csak sajna az még elég kezdetleges. A videó meg tényleg nagyon jó, nekem így is tetszett, hogy részben nem értek egyet vele. Tényleg olyan, mintha az angol szöveget mondaná németül. Meg pls. vki nézze már meg azt a mappot, hogy csak nekem nem megy e! Három éve várom, hogy lehessen D3 multizni, de ezek a pályák nagyon gagyik, amik most vannak.
Hot seat-et próbáltátok már? Én gondoltam kipróbálom mivel ott van legalább kb. 5 pálya. A gond az, hogy hiába választok hõst mindig thief-t ad. És ahogy elnézem nem igazán reagál arra sem, hogy 10-szeres nyersanyag bevételt állítok meg 3-szoros xp-t.
igazad van bocs, lambert harcosként támad, viszont 2x varázsolhatsz ha mágust választasz az elején
Elvileg augusztusban a Gameconon jelentik be a Heroes of might and magic VI-ot!!! Meglátjuk mit tudnak újítani az Ubisoftnál remélem egy darkosabb a Heroes 3-ra és Disciplesre hajazó rész jön ki sok változatos néppel. jó Hõs fejlesztéssel..
Sokan csodálkoztrak is hogy E3-on nem voltak jelen. Múlt évben volt egy videó ahol félig meddig elismerték az Ubisoftosok, hogy nagy szívügyük a Might and magic világ a jövõben is és hogy jövõ tavasszal nagy bejelentés lesz az egyik srác kikockázva kiderült Heroes VI pólóban volt és sokszor mosolygott. A tavasz mondjuk már elmúlt. :) Remélem nem a B filmes minõségû kínai MMO-ra gondoltak......
Vagy akkora színorgia, hogy még a Dark Knight -ok is szivárványt finganak,...jelzem ez a valószínûbb.
Hát nem lett jobb az orosz verziónál, ugyan olyan gyenge a taktikája az ellenfélnek, EZ NEM EGY STRATÉGIAI JÁRTÉKNAK KÉSZÜLT? SZERINTEM BELEHALTAK A SZÉPSÉGBE A KÉSZÍTÕK, INKÁBB EGY KÉPESLAPSZTORIT ADTAK VOLNA KI.
Én próbáltam. Az alap 5 pálya nagyon gagyi, a hõst meg elõre beteszik, szal mindegy, milyen lord typot választasz. Azért linkeltem be azt a mapot, mert az sztem jó lehet. 120x120-as, tele cuccokkal, szóval nem olyan kicsi és üres mint a többi, meg van rajta küldetés is. (Az alapoknál a fõvárosokat kell elfoglalni) Nézzétek már meg légyszi!!!!
És az xp meg arany szorzó nekem sem csinál semmit. És hiába vagyok Guild masterrel, nem tudok kevesebb aranyért építeni...
Itt van a link még1szer: http://disciples3.ru/forum/showthread.php?p=237341#post237341
Ez 2006-os poszt... Akkor még csak az orosz verzió volt meg, ki tudja milyen verziószámmal. Ez biztosan nem fog menni az új angol verzión.
Szerintem várnunk kell a multira a kiegészítõig vagy még tovább.
A játék nekem tetszik van benne javítani való, de jó a gazdasági egyensúly és az egységek értékei is eddig elmennek. Az, hogy kampány modban meg van szabva a jászhatóság nem egyedi dolog. Ez inkább egyféle bevezetõ a játékba. Biztosan lesznek majd plusz single player pályák is, amiket multiba és egyedül is lehet majd játszani. Ahol azzal a karakterrel indulunk amit kiválasztottunk és szabadabb lesz a pálya több ellenféllel.
3. pályán tartok nekem is nehéz volt eleinte, de aztán rájöttem a dolgokra. Használni kell az adta lehetõségeket és stratégiázni nem egybõl megtámadni vagy elébe menni az erõsebb ellenfélnek.
Valamelyest hasonlít a HOMM-ra, de eleve az alapján készült már az elsõ rész is majd a második és azt fejlesztették tovább...
A darkos feeling meg benne van szerintem, de egy kicsit "realisztikusabb" a jobb grafikai miatt és e miatt tûnik "finomabbnak". Már nem olyan mint valami képregény sötét rajzolt figurákkal, e miatt más érzést kelt.
Bírom, ahogy mindenki fikázza az õj harcrendszert, hogy jaj, elvesztette az egyediségét! De most komolyan, ti pl. hogy oldanátok meg a harcrendszert akkor? Maradjon a régi? Biztosan korszerû és ámulatba ejtõ lenne 2010-ben, hogy a két egymással szemben álló csapat egységei egy helyben állnak, és a suhintás hatására megsebzõdik a 2 méterre álló lény. Oké, teljesen hangulatos és korrekt volt ez annak idején, egyedi is, tetszett, de mai játékban ez már nevetséges lenne. Ha pedig a csatatéren mozgathatjuk az egységeket, akkor nem igazán lehet azt "nem hirózosan" megoldani... azzal pedig, hogy a játék egyéb része is koppintás, egyáltalán nem értek egyet. Minden maradt a régiben, csak kapott egy 3D-t, aminek külleme elég egyedivé tette, és kapott több helyen egy kis taktikai és tartalom mélységében észrevehet kiegészítést, áttervezett (mellesleg nagyon jó) fejlõdési rendszert. Hol van még benne heroes?
Tényleg nem értem, miért kell ölre menni és vitatkozni érzelmi, szubjektív dolgokon, ezekrõl úgyse gyõzzük meg egymást. Nekem nem tetszett ez a rész, viszont eszembe juttatta a régi emlékeket, elõvettem az eredeti 1. (elsõ!!) részemet, ami szerintem a legjobb a sorozatban és azóta is azzal játszok, nagyon tetszik sokadszorra is, 2010-ben is. Szerinted pedig nevetséges mai szemmel, amit én 100%ig elfogadok. Én egy régebbi játékos vagyok, még C64en kezdtem, a legtöbbet PCvel a pentiumok elõtti idõszakban játszottam, a legtöbb régi játékkal a mai napig nagyon jól el tudok lenni. Emellett persze szeretem az új játékok némelyikét is. De sajnos ilyen jellegû játékból a King's Bounty volt az egyetlen modern, amivel jól elvoltam, Heroes-ból is utoljára a 3. rész tetszett. Például a Heroes 1, 2-vel, a régi NWC-s King's Bountyval is a mai napig szívesen játszok DOSBoxban, ha épp olyanom van.
Most hogy tulvagyok egy kampányon azt kell mondjam nem rossz söt helyenként remek a játék de valami összeségében mégis hiányzik.
Ha lebontjuk részekre jobb lett mint az elözö rész szerintem de ha a összképet nézzük már nem. Mindenképp a KB-vel össze hasonlitva /mert jelen pillantban nálam már az a etalon és nem a heroes/ nem annyira addiktiv, könnyen abba tudja hagyni az ember, mig a KB-t csak nehezen. Lehet a 3D miatt de valahogy nem ránt ugy magával a darkos hangulat mint a második résznél, de mivel kevés ilyen tipusu gamet kapunk én jól szorakozom vele.
na ha már sokaknál a Kings Bounty az etalon, akkor meg kellene lesnem azt is.
Sziasztok. Nekem tetszik a játék, a 2. részt eredetiben is megvettem amikor megjelent. Most egyetlen gondom lenne, hogy nem tudok menteni a játékban, ez vajon mitõl lehet?! Köszi elõre is segítséget.
Autosave meg battlesave van ha a gyorsmentést hiányolod az nincs.
Figyelj már! Azt a postot tegnap küldték. A fickó 2006-ban regisztrált a fórumra. Már lassan két éve nézegetem folyamatosan azt a fórumot, csak tudom mit írok. Arról nem is beszélve, hogy 2006-ban még semmilyen játszható verzió nem volt, a hadjáratszerkesztõ meg jóval az orosz béta után jött ki. A fickónak meg a lengyel verzió van meg. Istenem, kb. 5 percbe kerülne kipróbálni... Nem lehetne ennyit megtenni? Vagy legalább elolvasnád a postot, mielõtt visszaírsz, hogy ez 2006-os... Mindegy, vki írta, hogy megrendeli az UK verziót, majd megkérdem akkor tõle. Ja, még valami a "Вчера" jelentése tegnap. De ha lent átváltasz oroszról angolra, akkor átírja yesterdayre, ami talán könnyebben értelmezhetõ. És így már lehet látni, hogy vagy tegnap még 2006 volt, vagy az vmi mást jelent. Kösz!
Mégis mire figyeljek nem tudok oroszul...egy idõpont van rajta amit értettem az pedig 2006 volt.
Egyébként feltettem és nekem mûködik, de még nem játszok vele elõbb végigcsinálom a kampányokat.
Itt arról van szó, hogy aki eleve úgy ült oda a D+ elé, hogy szar lesz, annak nyilván nem is tetszik a játék. ÉN pl félve ültem le vele játszani, és nagyon kellemeset csalódtam. PErsze kell rajta mág javítani meg írtó kevés a pálya, de az alap kiváló. Az egyediségét meg nem csak a harcrendszer adja a Disciples-nek. Egy biztos: A Heroes 5 utáni mérhetetlen csalódásomat a D3 sztem a kiegészítõkkel orvosoloni fogja egy ideig. A KB nálam felejtõs, nekem nem jött be a valós idejû mászkálás, de tény, hogy az vérprofi game.
Hello!4 Hová ment alapértelmezetten a játék?? Vissza akarom pakolni mentéseimet de nem találom a save mappát!
Na mivel egész sokan írtátok a véleményeteket így én is megteszem. Bár csak hétvégén voltam otthon és akkor játszottam a játékkal pár órát, az eddigi élményt írom le. Én is félve kezdtem el, ugye hogy késett is sokat a kiadása, akkor a rengeteg bug, meg maga a hangulat miatt is, hogy milyen lesz, mivel más a kiadó. Azt kell mondjam, én is kellemeset csalódtam benne egyelõre. A grafika szép és kellõen megadja azt a hangulatot amit a 3D-s környezettõl elvárok. Grafikát nem is emlegetném tovább, hisz ezeknél a játékoknál aligha a grafika volt a lényeges. Játékmenet: ebben jelentõsebb változás történt a 2-höz képest, de mivel sokat nem játszottam vele úgy érdemben nem tudok sokat írni róla még. Én sajnálom azt, hogy a kampányt nem úgy kezdjük, mint a 2. részben, hogy teljesen minden alap. Bár ez leginkább a hõsre értendõ. Az új skillrendszer is fura, valamennyira sajnálom a 2. rész skill elosztását. Itt hogy a leadershipet növeld egész sok idõ míg eljutsz odáig. Jó nem azt mondom, hogy maxon akarom a legelejétõl, hanem legyen szinthez kötve, ne a pontok elosztásának függvényében legyen elérhetõ. Mindenesetre nem túl nagy hiba ez, hogy egyáltalán annak rójjam fel. A harcrendszertõl nagyon féltem, mivel mint írta is valaki, hogy a sajátossága volt a Disciples 2-nek az egy helyben álló harc. Tény hogy ez így érdekesen jött ki. Ennek ellenére ebben nem volt nehéz megszokni az újat, mert lényegében egy D2-Heroes harcrendszert kaptunk. Hiányérzetem van még, pl. a 2-ben mintha több ellenség lett volna a területünkön és lehetett sokat harcolni, itt kevesebb van, bár igaz hogy csak az Empire elsõ pályáján nyomtam egyelõre. Késõbb ez lehet változik. Amúgy ezt írtam is, a narrátor faszi hangja nagyon nem illik bele a játékba, nagyon nem azt a nyomasztó, komoly hangulatot adja meg a pálya elején, hanem mintha csak valami mesét olvasna. A zenékkel kezdek megbarátkozni, elvégre ugyanazokat nem tehetik vissza, igaz van pár játék ami a legelsõ részeinek pár zenéjét újrafeldolgozva használja. Itt is el tudtam volna képzelni hasonló megoldást.
Így hirtelene ennyi ami eszembejutott. Sajnos valóban nem tett jót a játéknak az hogy régóta halogattták és nem bírták rendesen megcsinálni. Én hiszem azt, hogy ha jönnek a kiegek + az új single mapok és az egyéb javítások, akkor lehet olyan jó mint amilyet mindenki akar. Az biztos addig nem veszem meg míg ezek valóra nem válnak. Ha lesz egy végleges Gold kiadás ami végképp eléri azt, hogy visszahozza azt a szintet amit a 2. rész fenntart, akkor minden további nélkül azonnal megveszem! Nem is vártam el ennél többet tõle, szarnak és unalmasnak nem nevezném eddig. Megéri, hogy idõt szánjak rá és bárki más is aki kipróbálja, ajánlani tudom.
Üdv. Véletlenül bekapcsoltam valahogy hogy csatában az embereim mellett ilyen hülye ikonok láthatóak, hogy pajzs meg egy kard és nagyon idegesítõ, mert hülyén néz ki meg mérettartó is ugyan akkorák az ikonocskák ha rázoomolok a csatára mint amikor legtávolabbi nézetben nézem. Nem tudja valaki hogy lehet kikapcsolni már próbáltam egy csomó mindent de eddig nem találtam meg hogy hoztam be :(.
Nem biztos, de ezeket az szimbólumokat akkor teszi a lényeid alá ha valamilyen védõ vagy rontó varázslat érte õket. Van olyan is, hogy helytõl függõen kapsz pluszokat vagy mínuszokat és azt így mutatja, ez alap beállítás. Tehát szerintem nem te állítottad el.
Sziasztok, lenne egy kérdésem. Mikor a karimmal felszedek vmi cuccot, pl idézõs varázslatot, az ott lesz az inventory-ban. Hogyan tudom megidézni a szörnyet?
Természetesen csak csatában, klikk az inventoryra bal gombal kiválasztott a varázslatot majd azt hogy melyik mezön akarod aktiválni detto a balgombal.
Nemcsak neked írva, de azt mondom, rosz lett mert milyen stratégiai játék az ahol hardon is csak haladsz elõre mindenkit leversz, véletlenül se kell gondolkodni mert csak gyengébb vagy rosz stratégiával játszó ellenféllel találkozol. Próbáltad volna ezt megcsinálni a D2-ben vagy a H5-ben, pár nap alatt a hõsöd kimult volna, nem beszélve az ellenfél hõseinek taktikázásához.
Érdekes amit írsz. Nekem a legtöbb ismerõsöm pont azt hozza fel hibának, hogy túl erõs a gép(csal) és hardon szinte lehetetlen játszani, ezért nem tetszik nekik. Az AI hiányosságai persze kijönnek rendesen, de nem gondolom azt, hogy ezen ne lehetne javítani a kiegészítõkben. Az alap H5 olyan rakás hulladék volt, hogy arra szavakat sem tudtam találni mikor megkaptam. (elõrendeltem) A kiegészítõkkel viszont már abszolút játszható lett. Láthatóan ez a rész se akarta megváltani a világot, az meg hogy a D2 szintjét nem éri el, nem csodálom. A H3 mellett a D2 volt az a game, ami szinte tökéletes élményt adott
Hali! Nem tudom miért, de nem ment a játék egyáltalán... Elmentem, és utána a Loadban semmi sincs.. Ez mitõl lehet?
Már megoldottam.. rájöttem
Na megy már a játék meg minden de HotSeat módban iszonyat.. mármint Bugos.. van mikor nem az én váramat jeleníti meg, van mikor támadás van a kurzor helyén a saját váramon stb.. ez másnál is jelentkezett már?
Javítani lehetne, de az orosz verzió óta mit csináltak? A kieget erre aaz ai-ra, felesleges. Ne értsd félre én is nagyon szeretném ezt a játékot ha jól lenne megírva.
Ilyen nekem is volt egyszer kampány módban. Mentettem kiléptem visszatöltöttem és utána rendben volt megint.
Az orosz verzió elsõ kiadása óta 6 patch már van rajta. Szerintem jó a játék és ennél már csak jobb lehet a javításokkal.
A 4. pályán már vannak kihívások, de én ezt a kampány módot csak egyféle bevezetõnek tartom. A java majd csak a kiegek után jön szerintem meg a multi. Nem most kell várni tõle a maximimot.
Tudom, de azért eléggé zavaró volt, plusz nem tudom miért, de nekem a játék amikor elindítottam elsõnek a játék ikonja mellé tette ki a save mappát az asztalra... így aztán nem is mentett, szóval ügyesen be kellett másolnom neki a saját mappájába:) Kis butaaaa xP
na ez volt a szép csakta :] green dragon, hozzá 2 troll, ork meg ork king. de még ez sem izzasztott meg anynira, varázsolnom sem kellett, csak hosszadalma volt nagyon. Szóval továbbr ais az 1. fejezet a legnehezebb :D
sztetek is gyenge az angel? :| paladinnal többre mentem volna. meg úgy általában az air alapú támadás nem ér sokat, az egységek többségének elég komoly védelme van rá.
A 2 ben is haszontalan volt az angel,a 3 folytatja a hagyományt :D
Én akkor fejlesztettem ki arra az ágra a harcosaimat amikor csak addig engedte a fejlõdést, mert a vele egy szintû paladinnál erõsebb olyan lények ellen akiknek nagy az armor értékük. Viszont néhány varázsló meg elementál ellen, amiknek van air magic védelmük nem sokat érnek.
Az angel arra jó, hogy ha gyorsan kell viszonylag nagyot sebzõ lény olcsón. Valamint jó képességük a teleportálás, mindig beküldtem õket a távolsági lények mögé.
Módomban állt kipróbálni a játékot és a hangulata meg is van a játéknak :)
Engem csak 2 dolog idegesít a játékban(de az nagyon): -Baromi lassú amíg a hõseim "lemozogják" a lépéseiket -Idegtépõ az is, hogy amikor varázsol az ember a térképen, akkor mindig végig kell malmozni az effekteket! Tök hasznos ugye a movement adó spell, de míg leeffektezi 2x(mert varázsló rulez), addigra elalszom :(((
Néztem, hogy van egy rakás ini, amit tuti lehet buherálni, de nem merek belenyúlni :)
Ha van valami jó ötletetek, akkor osszátok meg velem(ünk) :)
Hát jó értem nem volt teljesen hasztalan(mint pl az elementalista) de a playerek többsége(90%) hanyagolta :D
Sziasztok! Amikor a térképen nézem az ellent, akkor feljön a 'vezér' tulajdonságlapja, illetve látom, hogy milyen egységek vannak még a csapatában. A többi egység adatlapját meg lehet nézni? Vagy azokat nem?
én csak akkor tudtam megnézni a csapatban lévõ többi egység lapját, ha úgy állítottam a képernyõt, hogy az ellenség a bal alsó sarokban legyen, így amikor jobb gombbal ráklikkelek, az egér egybõl a csapatban lévõ adott egységen lesz, így annak mutatja a tulajdonságait :D remélem érthetõ. elég idegesítõ, hogy nem oldották ezt emg egyébként. vagy ha igen, akkor nem egyértelmû, mert még mindig nem jöttem rá hogyan kéne...
Egy olyan orbitális hibába botlottam, hogy na még. Az egyik kör után, nem tudtam a saját váramat fejleszteni, mert állandóan az ellenség várát adta be. Hiába voltam az emberekkel, a kalapács ikonra kattintással az Elfek vára jön be, de vásárolni is csak ott lehet. A baj azonban az, hogy az én pénzem fogy, de persze én azokat az egységeket nem irányíthatom. Ezt még tudja fokozni azzal, hogy mivel az Elf várban nincs felépítve a Magic Tower, ezért én kint nem tudok varázsolni... Akkor a saját kontómra ugyan, de húzzam már fel az Elf várban a Magic Tower-t, vagy mégis mit kéne csinálni? Persze kipróbáltam, és nem engedett úgy varázsolni, de az ellenfél meg szórta úgy, hogy nincs is neki közben felépítve. Picit csalás hangulata van, na de mindegy. Itt jegyzem meg, hogy mindegy hányszor töltöm be a pályát, nem változik lényegesen a helyzet, talán csak olyan apróságok, hogy nem Elf vár, hanem Démon, vagy esetleg úgy érzékeli, hogy nincs is váram. Jah igen, majd elfelejtettem. Akkor tudom fejleszteni a váram, ha besétálok a fõhõsömmel, ezért gondoltam veszek bele hõsöket, hogy ne kelljen mindig visszasétálni a fenébõl, na de persze azt meg nem lehet, ha bent állok a fõnökkel. Király! Ööööö, hát így tényleg kurva nehéz a 4. pálya.
Szóval szimpatikus a játék (egy-két elbaszottság ellenére, mint pl. az ennél jellegtelenebb narrátort szerintem nehéz lett volna találni), de félek, hogy a fenti hiba nem kalózkodás elleni védelem...
Na mennyit írtatok :D Na most megy fel az 1.6-os patch, majd az angol szöveg, holnap már játszani is tudok ha minden igaz :D
1.6-os patchez van crack? Vagy valami amivel tudok játszani amíg meg nem jelenik idehaza a játék?
Megoldottam, igaz félig orosz, de legalább jó. Piszok jónak tûnik, majd még kipróbáljuk :D
Ez a bug nekem is elõjött :) Mentsed el, majd töltsd vissza :]
Nem turkált bele még senki sem az inikbe? Még mindig marha bosszantó lassú a hõsmászka + varázslatok kivárási ideje is elég idegtépõ :(
Minden kör elején visszaadja az elf várat :( Az állandó visszatöltögetés, hogyha az ember akar valamit fejleszteni nagyon fárasztó :[ (addig nem is töltöm vissza)
Mma egy csúnya bugba beleszaladtam. Megtámadott egy elf csapat, a csatát megnyertem, viszont mikor visszarakott a térképre a hõsöm sehol nem volt. Csak a kék gyûrû világított körülötte és amikor léptem akkor pillanatok alatt ott volt a helyszínen. A portréja is eltünt a jobb oldalról. Másik bug csata közben volt, a gép megtámadta az egyik guardianomat. Az én guardianom és az õ egyik egysége nem volt a csatatéren.
Tutoriallal végeztem, jelentem eddig még nem volt bug, a játék hatalmas, kifejezetten jót tett, hogy lehet futkosni csata közben. Mindenféle bizbaszt fel lehet szedni, ez egyelõre annyiban merül ki, hogy vegyél fel mindent, nem is fontos mire jó :X
Jó kis játék ez, a postás hozta Albionból :D Nekem tetszik pedig hatalmas disciples fan vagyok nem newcomer :) Bug van de hát orosz játék bug nélkül nem is lenne az igazi :D A legtöbb hiba csak zavaró, a játékban nem akadályoz. A kampány tetszik, az egységek kidolgozása is jó bár van néhány kritikán aluli(az empire manga emo arcgmage hõse pl). Kiegeket várjuk, vesszük, köszönjük :) Ui: Azért a hegyi klánok kihagyásáért k*rva nagy irgum burgum
üdv kipróbáltam a játékot, tetszik, de azért a multi részét erõsíthették volna, van 3-4 map, nincs editor :( meg úgy összeségében szerintem túl könnyû lett a játék, elég béna az AI, alig használja a skilleket, meg azért az ütés közbeni skill használást kijavíthatták volna, kicsit olyan mintha nem is tesztelték volna a játékot :P
ja, az ellenfél várát mutató bugot én úgy küszöböltem ki, hogy vettem egy kis hõst, amivel álltam a váram elött, és ha fejleszteni akartam csak bevittem a várba, így nem kellett állandóan visszatöltögetni
én a törpöket soha sem szerettem alig játszottam velük, semmi hangulata nem volt, egységek szarok voltak, és gyengének is találtam õket nem törnék ki sírógörcsben, ha nem adnának ki róluk kieget -.-
Ne az OROSZT szedjétek le hanem az ANGOLT ami már fel van patchelve 1.06-ra crackkel együtt megtalálható.!!!
Elvileg jövõ év tavaszán jönnek a törpök. Idén pedig november fele, a halottak a multiban is megerõsített kiegekkel.
Na én is vetettem végre rá egy-két pillantást:
Disciples 2-vel +kiegekkel játszottam, így volt némi rálátásom a változásokra.
Grafika nagyon tetszetõs, színes, szagos, nekem úgy tûnik, hogy még mindig igencsak megõrizte a darkosságát.
Fejlõdési rendszer gyakorlatilag ugyanaz, kicsit a hõsnél megváltoztatták, de az alapok ugyanazok.
Harc más lett ugye a 2D-rõl a 3D-re állás miatt, nekem jobban bejön, hogy nem kell a közelharcos sort levernem, hogy hozzáférjek a távharcászokhoz (Pl. D2-be, ha volt az ellennek egy elementalistája, akkor az elhúzódó harcot jelentett). A sokak által említett bugot, hogy támadás közben képességet lehet használni, aki nem akar csalni az nem használja. Szükség úgysincsen rá, mivel az elsõ act után normál nehézségen már nem nagyon nehéz (azért, ha nem figyelsz be lehet szo...pódni). Például én trollnak csak egy támadó varázslat ellövése után megyek neki többnyire (apropó a troll az egy galád egy jószág ebben a játékban fõleg, ha rááll a sebzés növelõ körre)
Jó újítás az, hogyha egymás mellé sorba rakod a közelharci egységeidet, akkor egymás támadóját automatikusan megtámadják. Kombinálva ezt egy 2x közelharci sebzést adó körrel (ráállva) egész jó védõsort lehet alkotni. Apropó a bónuszt adó körök, terek, területek szerintem jól eltaláltak, jót tesz a játékmenetnek. Az ellenfél is elõszeretettel használja. Az ellenséges hõsök itókákat használnak, ha szükséges (elf tolvaj hõsnél tapasztaltam), zsoldosokat fogadnak föl a csapatuk tuningolására.
Egyébként nem tudom, hogy mit vártok többet az AI-tól. Az íjászok is mindig a számukra veszélyesebb ellent támadják (ha beidézel közéjük egy lényt azt kezdik el lõni. Az ellen agresszíven támad általában többen 1 egységedet.
Ami bugot én tapasztaltam az az automentésbõl játékállás betöltésnél jött elõ: a kalapács ikonra kattintva nem jött be a várad látképe és az épület építési ikonokat,valamint várvédõk képes sem. Ezt egy rendes mentés betöltése általában megoldja. Néha a csata közben mozgó kamera beáll a szikla mögé így nem látsz semmit. Ez utóbbit én apró kellemetlenségnek nevezném. Szintén ilyen kategória a térképen lassan mozgó hõs, a varázslatok véghezvitelét hosszú idõ kivárni, a lassú mozgás ( egérrel térkép mozgatása) a fõtérképen.
Néha viszont irreálisan nagy xp-t kapok (azthiszem ez az összsebzéssel függ össze, amit "bevittél" az ellennek) pl. 1 troll, 2 goblin, 1 ork király, 2 sámánnál néha kevesebb xp-t kapok, mint 2 elite bandita, 2 íjász, 1 gyógyító, 2 sima bandita leölésénél.
Ezek mind apró hibák, melyekkel együtt lehet élni szerintem.
Játékmenetet ellehetetlenítõ hibával én eddig nem találkoztam (Human Act 3)
Fejlesztési fát egy picit puritánnak éreztem én is (még csak ember kampány közepén: pl.: íjásznak az az 1 fejlesztési irány 1 pöppet kevés).
Történetbõl még sokat nem tudok, de eddig érdekes.
Így összességében szerintem jó lett ez a játék, amit kiegekkel még tovább lehet javítani. Ehhez még bejön a multi, a több skirmish pálya és eléri majd a 2. rész szintjét.
Annyira nem merülök bele, mivel a fele orosz... felpatcheltem 1.06-ig, és bizony a fontos dolgok egy része, pl. a hõs képesség fája vagy minek nevezzem, ahol egy fejlesztés melletti mezõt akkor fejleszthetsz, ha az elõzõ megvan. Azaz egymással érintkezõ, dominó szerû fejlõdés van. Értitek na. Na ott fingom nincs mi micsoda... Egy kis segítség nem lenne rossz, hogy hol van egy full angol verzió. Nem értem mi bajotok a gyorsasággal. Van olyan opció, hogy csata közbeni effektek gyorsasága vagy mi, na az ha nem normál hanem gyors, akkor már egyáltalán nem lassú, sõt van egy fokkal gyorsabb is. Az egér sebessége viszont iszonyat lassú, csak nem lehet gyorsabbra állítani, vagy nem értem melyik opció lenne az...
Innen pl: zavvi.com Kemény 19 fontot kérnek érte postaköltséggel együtt(kb 6500 forint). Alex: Én viszont szeretem õket te meg jót akarsz nekem látatlanban is ezért azért szurkolsz, hogy kiadják õket :D .Amúgy lehet tolnunk kéne egyet a 2. résszel és megmutatnám mennyire nem gyengék a törpék :P Néhány kép az unded kiegbõl: http://ru.akella.com/News.aspx?id=2476
Hiho! Tudom, csúnya dolog, de nem tudna valaki adni egy mûködõ "virágbolti" verzióhoz linket?
Nincs guglid ? beirod hogy Disciples III - Skidrow, és kapsz annyi linket amennyit csak akarsz...
Nah... Skacok a jatek tok hangulat a bugjai ellenere is^^
Megvo't az elso Ashkael gyilokom is :D Gyonyoru volt nezni amikor Lambertem beletrafalt 815-ot criticalba :D
ami bug es gaz: -neha elszinesedik a map, mintha dobott volna egy "diszkofeny" layert meg a mapra az engine :D -amikor treningezem a junitokat, akkor igy egymasba kollájdolnak(szep magyarosan) a unitok... kis animacios fazis keses es van 8 karja a paladinnak :D - Empire 4-es palyan varamat elveszi a gep es megkapom az elf varat :S visszatoltes segit vagy mint irtatok unit vasarlas es belepegetes -Detto idegesito a lassu cammogas a Lamberten kivuli hosoknek -Spell animaciokat allandoan ki kell varni... zZzZz nincs skip(?)
amugy allat :)
Hát igen a spell animációk elég idegesítõek. Az item lista a hõsnél kritikán aluli. Átláthatatlan. Hogy más várat kaptam az elõfordult velem is. :) Amúgy elég jó lett. Azért kár hogy nem a king1s bounty irányába mennek. Hogy csak a csata legyen körökre osztott. A térképen jobb valós idõben mozogni.
A játék amúgy elég könnyü az emberekkel. 2(+a fõhõs) harcos +3 mágus +2 nyógyitó(Meg a csaj hõs). Ezzel bárkit lelehet verni. A megvehetõ hõsöket tovább lehet vinni? Vagy csak a fõhõst?
Az én csapatom az emberekkel 3. fejezetben : 3 harcos (angyal fejlõdési irány) , Lambert + Inoel + 2 íjász (már bérgyilkos szinten állnak) + 1 mágus. És így is bárkit leverek: Inoel fejenként 1 körben 120 életerõt gyógyít. Egyedül a zöld sárkánnyal gyûlt meg a bajom, ennél a csatánál kellett elõször rúnát felhasználnom (-50 mágikus sebzés a sárkányra -- a fejenkénti területre ható támadás alapból 250 volt, ezután 5-8-ra csökkent, valamint egy 800-as levegõn keresztüli támadó rúnát nyomtam rá)
Állítólag tovább lehet vinni a többi hõst is (szintjeik lenullázódnak, statjaik megmaradnak, a tárgyaikról nem tudom maradnak-e-- fõvárosban a hõsök felfogadása képernyõn a veterán fülön lehet õket minden pályán újra felfogadni), de én nem sok értelmét látom, én csak Lambertet tápolom.
Nem tudom, lehet én játszom hülyén de én csak titánokkal mentem eddig meg a lovaggal aki az elején velem van.Most a 3. pályán vagyok van 3 titánom, a lovag, Lambert meg a csj de eddig nem volt gond.