Na sikerült kijátszani (?)(összeesett a gyerek a liftben) Nekem sem volt benne második szörny. Tényleg ez lenne a vége? (nem tudtam megjavítani a kulcsot) (nem tudtam átjutni az akárhanyadik kódos ajtón (ahol lenyílt a szellõsõrács)) Érdekes...
A kulcs másik fele ugyanott van, ahol az ajtóból kiszedted. (a földön lévõ dobozon.) Nekem is sikerült elindítani a játékot (a régi gép meghalt) Én ott akadtam el, hogy beleöntöm a benzint a generátorba, ami aztán szépen kifolyik a földre... Hogyan tovább?
Nem olyan rossz játék,jó hogy egy kicsit ilyesztõ is
Váá, ha valaki még néz err,e segítsen nekem, ott tartok, hogy ahhoz a fémmunkáló géphez leszedtem a kábelt, és beletettem a kulcs egyik felét, de nem találom a másikat... És kiszedni emg enm toom a kulcsot :P
megcsináltam. Tényleg ez a vége, hogy elájulok a liftben? Ne már...
De a számítógépes szobában több ajtó kódját is megadja... olyanét is, aait valszeg nem is láttam... valahol meg olyat is ír, hogy level 2... Mondjuk én is ugyanott akadtam el, ahol Szurka, de majd megpróbálom...
Egyszerû a válasz, ez nem egy teljes játék, csupán az elsõ pálya abból. Röviden: demó.
Hy... :-) bizonyára igazad, van és énsem kukacoskodom tovább, de akkor minek még az a sok dynamit is??? :-) na jó tényleg ingyen volg meg jó is volt mit akarok még... szóval igazadvan... :-) (meg nekem is... :-) ßye...
Sziasztok. Van egy kis problémám. Mindig kilép a gép a játékból a demó lejátszása után. Tudja valaki hogy mi lehet a gond?
Na jah, de ha megnézed a képeket, akkor ott van az a földön lévõ szörny én például olyannal nem is találkoztam, meg a történet sem smakkol, hiszen a fateromat kerestem és hát nemtaláltam meg, a wc-be sem tudok bemenni pedig onnan jönnek a hangok ezerrel, szóval nem rossz nem rossz, de azért még van mit javítani, meg fejleszteni, hogy a történet kerek legyen... már szerintem... :-) ßye... :-)
Megfejtettem a talányt... :-) Figyelj Szurka kirohansz a szobából és elszaladsz a dög mellett, majd bemész abba a szobába ahol kezdõdött az egész kaland, vagyis a legelsõbe... :-) és ott egyszerüen kombinálod a nállad lévõ két komponenst amelybõl egy nagyon erõs sav keletkezik, ezzel lemarod a lakatot, és találsz majd egy kártyát... :-) a kártyával megint elszaladsz a dög mellett és bemész azon az ajtón amit egyszer kifeszítettél, majd elmész a legaljára és beütöd a kódot 1124 és hát nekem itt lett vége a dolgnak amit nem igazán értek, hogy miért... :-) de azért érdekes egy game... :-) ßye... :-)
Szia szurka!! :-)
Ja én is itten tartogatok, csak ennyit akartam közelni... :-) Szóval somebady help!!! :-)
a számítógépnél (iroda) megszereztem a többi ajtó-kódot. Kilépek az ajtón (6667), és ott van jobbra egy kis szárnyas dög. Mit köll csinálni?
Nemjött...
Az a vége, de ahol a törött kulcsott tudtad használni, ott jött a 2. dög, Nálad nem??
Sziasztok! Nekem a film utánn megjelenik a pálya, és vége. "A program nem válaszol"
NVIDIA GeForce FX 5200
Én tegnap vittem "végig"...nem emlékszem milyen második szörnyrõl beszéltek...Nem az az utolsó mozzanat,hogy összekotyvasztod a savat,lemarod a lakatot és lemész a kártyaleolvasós ajtóhoz és beütöd a kódot?aztán beszálsz a liftbe és nuku?
meg is találtam: http://www.penumbragame.com/forum/showthread.php?tid=77
pont ez a hibám van nekem is, ugye azt irják h valoszinüleg a patch megoldja?
basszus most ugy néz ki kezdhetem elölröl ugyanis egy save point után kiléptem és most ha a folytatásra nyomok betölti és egyszerüen nincs kép csak feketeség látszodik:S
Elméletileg 4 kinyírja, de nem szükséges bántanod. Amint bementél a szobába, csukd be az ajtót és a sarokabn lévõ nagy ládát húzd az ajtó elé, így a dög nem tud bejutni. Nézz körül a szobában(van másik távozási út is, mint az ajtó).
A gõzös folyosókon a szellõzõrendszeren keresztül jutsz át. Nem azon a rendszeren keresztül, amibe a legelsõ szobából is be tudsz mászni, ez egy rövid kis különálló szakasz, a bejárata sem a plafonon van, hanem oldalt a falon, valahol középmagasságban. Ha majd átmásztál a gõz utánra, össze kell raknod a két kulcsdarabot... ha rájöttél hogyan kell kiiktatni a második szörnyet, ami azután tör rád, hogy beléptél azon az ajtón, amiben a törött kulcs volt... khm... megírhatnád. A dinamit tapasztalataim szerint nem használ.
Jóvan..nem mondjatok semmit:-DMegtaláltam a kaspcsolókat:-))
Jóvan gyerekek..lassaln megõrülök.Hogy kell áthaladni a "gõzös" folyosón?Már mindent kipróbáltam (csak zt nem hogy "bunkert építek a tárgyakból és úgy csúszok át). HELP'Most megyek és megpróbálom,de légszi addig is segítsen valaki...
Akinek kilép milyen vga-ja van? Fejlesztõk forumon írták ,hogy nemsokára jön egy patch a gamehez ami low vga támogatást is kap ( pl geforce 3) modok támogatása meg nyelv támogatás is lesz!
LÁtszik hogy nem optimalizálták tul a gamet mondjuk ennyi idõ allat szerintem nehéz lett volna pc vonalon ,hogy minden atom muxi legyen :) Egyébként maga a game demo féleség,mert a gamebe nem volt az a szörny ami a képeken is van.
köszi hogy elmondtad talán egy kicsit felvilágosultam.
Ezt találtam a neten!
"A leglogikusabb és leggyakoribb kérdés az, hogy hogyan lehet ilyen minõségû és mennyiségû tartalmat ilyen kis helyre betömöríteni? Mit használtok a rendszerbõl, mit tároltok a tényleges futtatható állományban, mik a fõbb trükkök?
A rendszerbõl csak keveset használunk, a DirectX-en keresztül érjük el a videó- és hangkártyát, használunk egy-két beépített betûkészletet, és nagyjából ennyi. A legfontosabb mozzanat maga a felépítés: a tényleges adatok letárolása helyett, csupán a felépítéséhez szükséges "receptet" tároljuk le. Például ha az ember egy játékhoz egy fa-textúrát akar készíteni, leül a kedvenc rajzprogramja elé, kiindul valami barnás árnyalatból, hozzáad egy kis zajt, elmossa egy irányba, megint hozzáad egy kis zajt más színnel, vagy valami hasonló. A lényeg, hogy ezekbõl az egyszerû mûveletekbõl bármit elõ lehet állítani, pontosan ezt tesszük mi is. A különbség, hogy mi nem a végsõ képet tároljuk le, hanem a hozzá szükséges lépések sorozatát, ami nagyon kevés adat. Tehát amire szükségünk van, az csupán egy olyan programmotor, ami ezeket a lépéseket végre tudja hajtani, ennek kerül átadásra a "recept". Ugyanígy elõállíthatóak a modellek, az animációk és a hangok is.
Tehát ezek szerint azok a találgatások, miszerint teljes DVD-s játékokat tudnátok floppy-méretûre zsugorítani, nem állják meg a helyüket?
Ez attól függ. Már meglévõ, kiadott játékokat nyilván nem, de a jövõben a játékok akár készülhetnek így is, nagyon kis méretben. Kevés olyan dologgal találkoztunk, amit nem tudtunk volna megcsinálni a mi módszerünkkel, és a legszebb az egészben az, hogy semmivel nem lassabb, mint a hagyományos játékfejlesztés. A .kkrieger a használt hang- és képminõségtõl függõen valahol 100 és 300 megabyte között mozogna valahol, ha minden textúrát, modellt, zenét és egyebet a hagyományos úton tárolnánk le generálás helyett."
Ezt az idézetett -=M@Xtreme=- honlapjáról szedtem.
egyáltalán nem éreztem "leszólónak" a hozzászólásodat, amúgy a "fene tudja ;)" mivel nincs ezekben semmi "ördögi", nincs varázslatos tömörítés vagy hasonló, azért ilyen apróak mert assembly-ben lettek írva és majnem mindent futtatáskor generálnak. Amúgy a helynek mostmár nem sok jelentôsége van, az átlag fejlesztôi rendszerbe írt játék kódok se haladták nagyon meg a 10mb-ot ami ugye mára már akárhol elfogadhatónak számít. A DVD-n kiadott játékoknak is a legnagyobb részét a textúrák és a modellek képezik, esetleg még a zenék/hangok, de ez már nagyon kicsi százalékát átlagban, a "tiszta" kód (pl .exe) meg álltalában 1-2mb az egészbôl. Reális (arcbôr, természet stb) textúrákat meg nem kell részteletznem hogy nem igazán lehet ilyen rendszerrel (ha lehet egyáltalán) legenerálni. Az assembly ben megírt kód maximum gyorsabban fut mint a fejlesztôrendszeres, de az elônye hátránnyal is jár, ami pedig hogy alacson szintû programnyelv, ami magával hozza hogy egy nagyobb, akár egy játék komplexitású kódot több évtizedig kellene írni, de szerintem ehhez (a 3Drealms on kívül persze), senkinek nincs "kedve" és ideje. Nem beszélve az elôbb említett (textúrák, hang) dolgokról amit egyszerûen nem lehet nyers kóddal helyettesíteni.
Banyek, én a Silent Hill 2-nél jöttem rá, hogy nem bírom a horrorjátékokat, de ezt (csak a fõhajtás végett) megnézem!!! Csak nagyon meg ne ijedjek! :)PPPP
MIre kedvet kaptam volna a letöltéshez,el is ment a kedvem
volt már egy ilyen ingyenes game valami,Wolf3d volt a neve....vajon megérte annak a tejfölösképû Carmacknak...
Természetesen nem akartalak ezzel leszolni vagy ilyesmi, de olvastam fejtegetéseket, hogy ezzel a technikával egy cd-nyi területen igen szép eredményeket lehet(ne) elérni.
Ok,köszike! Csak azért kértelek meg, mert holnaptól nem leszek netközelbe egy ideig, de a játékot végigszerettem volna vinni! Eddig minden ok volt, azt a rést nem vettem észre... Köszi amúgy mindent!!!
Nem lehet, hogy ezek a srácok átverték a világot? Ez nem egy teljes játék, sokkal inkább egy demó. Ha ismeretlenül kidobják a játékot(már ha kiadja valaki), akkor lehet hogy bukás lett volna belõle, de egy ilyen reklámmal, simán eladható lesz.
Annyi idõm most nincs, hogy annyit írjak, biztos rájösz pár dologra egyedül is.
Átmentél az elsõ ajtón és lekapcsolódot a villany? Vissza kell kapcsolni az áramot. (Balra az elsõ ajtónál a dobozon van egy félbetört kulcs és a zárban a többi része, ezt vedd el/fel(késõbb még kelleni fog)). Kapcsolj lámpát. A folyosó végén beleütközöl egy ajtóba, ami ugyan nem nyílik áram nélkül, de van rajta egy repedés(ne nézd, mert én nem láttam:)) ) és ezt kell felfeszítened egy vasdarabbal, amit valahol a folyosón találsz meg(vagy egy kis raktárban, ami a folyosón van).
oh, ne fáradj az illesztgetéssel ismerem a játékot, végig is toltam (5-10 perces kb), nem azt akartam mondani hogy kis kóddal nem lehet csodát csinálni, de azért szerintem te is azt gondolod hogy ez egy egy lol a mostani játék motorokhoz képest. Ez inkább assembly tudás villogtatás mind igazi játék. Minden ami van benne maximálisan limitált (modellek, textúrák, effektek, hangok, pálya...stb stb) a kóddal eggyütt ami még kegyetlen bugos is. megint csak a 64k resztriktálás miatt. Nem ezekben van a jövô. Ezek csak versenyre készült cuccok. Mostanában nem a hely számít a játékoknál a legtöbbet hanem a minôség. A jól kidolgozott modellek, a magas fölbontású textúrák, fejlett AI, fizika, és nem utolsó sorban (nállam legalább is) még mindíg a story.
Basszus nekem ha elindítom lekapcsilja a monitoromat oszt ennyi,lehet elindul de nem látom.
Huh, akkor nem akarnál lécci vmi végigjátszás szerûséget a tudtunkra adni, mert bekell hogy valljam, én mér a kód beírása után elakadtam, az elején... :(
Minden elismerésem az embereknek, nagyon tisztelem azokat akik képesek ilyen komplexitású játékokat összehozni. Magam is összehoztam kisebb játékokat, "total conversion"-okat. Az utóbbi azt jelenti hogy ugyebár meglevô játékra alapozzák, de a motoron kívül álltalában mindent megválltoztatnak rajta és egy új játék alakitanak ki. Igaz álltalában egyedül dolgoztam, majdnem mindég az enyém volt a 2D és 3D modellezés, textúrázás, animálás, AI, speciáli effektusok, kódolás, fény/árnyék megoldás, Hangok, Zene... De majdnem mindíg mellettem volt a haverom is aki maximálisan támogatott mindenben, amikor kellett mindíg segített. Nállam nagyrészt az engine kóddal volt bajom, nem nagyon értettem a DX vagy az OGL programozáshoz és mást nem is találtam aki segítene valamit összehozni. Saját motor nélkül meg vacak akármilyen nagyobb dologhoz akár fizetôs project-hez hozzákezdeni.
Ennél a csapatnál itt ugyebár 4 ember volt összehangolva ami (mint láttuk) elég egy nagyobb játék öszehozásához. Fél év viszonylag kevés idô, dehát nagyon jól voltak szervezve, szépen ki voltak tervezve a fejlesztés menetek. Biztosan élvezték minden percét amikor készítették és sokat tanultak útközben is minden téren. Nálam, de szerintem akárkinél aki foglalkozott egy kicsit is a témával így volt.
64K PC scene demok? hmmm, most azok milyen értelemben is alázzák a mai játékok grafikáját? Teljesen azon az alapon dolgoznak mint akármilyen 3D PC's játék, úgyértem nem csinálnak csodákat, pont azokat az efektusokat is használják mint a shaderek, motion blur, Shadow/Lighting effektusok, akár HDR, ott is modelleket és textúrákat használnak. Az megint más tészta hogy a demokban agresszívan alkalmazzák ezeket, hogy minnél intenzívebb legyen a hatásuk, meg ugye egy demóban nem kell interakciót, fizikát, AI-t stb figyelni, és nincs annyi objektum a képernyôn, ezét tehát magas rezolúción csomó effektus mellett is álltalában 60+ a FPS. A demóban pl elég fekete háttéren 1 magas poligónszámú agyonséderezett arcot megforgatni, és kész az élmény. A játéknál viszont sokkal komplexabb kód, több dolgot kell megjelentetni, mint pl akár az óriás pályákat, több 10 akár 100 komplex karakter modellt is, na meg a vasnak is birnia kell amin fut az egész. Itt nem ilyen "egyszerû" a helyzet. De ha az ilyen (64Kdemo) vagy hasonló "eyecandy" tipusú élményre vársz akkor nézzd meg a jobb futurisztikus firstpersion-okat, ott is kegyetlen csattognak az efektusok álltalában, lesznek olyan részek ahol ámulni fogsz.
Továbbjutottam, de megint elakadtam. Hogyan lehet kinyitni az elsõ szobában lévõ lakattal lezárt szekrényt(van egy olyan érzésem, hogy ott van amit keresek)?
nekem is még1x elismerésem, de sajnos párszor kiszállt már hibával/hibajelentés küldésével spontán...az árnyékok kicsit bugzanak még itt-ott, de így is, abszolút elismerésem, és szerintem meg is érhetõ, mert írja a readme hogy ez egy BETA 1.0-s verzió...ez így is tökéletes lenne még akár 1 techdemonak is...grafika nagyon jó, fizika is... gratz még 1x nekik :)
Gyerekek Nem tudom ,hogy kik a készítõk de gratulálok nekik. Ez igen...
Húzzatok bele, mert elakadtam a második szörnynél. Fogalmam sincs mivel tudnám lecsapni. Van nálam dinamit, de nem döglik meg tõle. Tetszik a fiók kihúzogatás és az, hogy sokat kell szerelgetni.
Az még könnyû. Van ott egy szoba, ahol van egy kapcsoló, ha azt lehúzod, akkor az ajtó fölött szikrázni kezd a vezeték. A szörnyet csalogasd (ez sima lesz, mert amint meglát megy utánad) be a szobába, amikor az ajtóba ér húzd le a kart és az áram agyonüti.
jajjdejó, az intró után nekem kilép:(( vmi tippetek van?
hehe...hát ez iszonyatosan brutál... tiszta egyadta FEAR, és saját engine...ráadásul fél év alatt...és még a fizika is döbbenetesen reális...többi fejlesztõk, akik ilyen 60-100-an vannak, évekig szarakodnak, õk meg 4-en FÉL ÉV ALATT mindent egyes egyedül...hát le a kalappal elõttük télleg, ez kb. rekordnak számító dolog...
amúgy a legelején hogy kell továbbjutni? elakadtunk az elsõ ajtónál
Ezúton gratulálok az sg.hu-nak a student "iskolás"-ra fordításához. Azért van némi különbség aközött, hogy valaki egyetemen, vagy akár középiskolában ír ilyet...
Jól értem az oldalról, hogy fix az irányítás? Nekem, mint balkezesnek, ez gondot fog jelenteni. De nemsoká biztosra kiderül, most jön lefele...
Na ha otthon leszek kipróbálom. Viszont bejön a kérdés, hogyha fél év alatt egy ilyen progit képesek összedobni, akkor hol van a Duke Nukem Forever???
A jatek hivatalos oldalarol:
"the engine is completely in-house developed. Parties interested in more information are welcome to contact us through e- mail."
Tehat tenyleg sajat fejlesztes a jatek motorja (meg nem probaltam ki de le a kalappal a kepek alapjan).
Ugy tunik, hogy munka vagy befekteto-kereses mellett a masik celjuk a grafikai motor licenszelese. Sok szerencset nekik. Aki ilyen munkat hoz ossze ennyi ido alatt az minden tiszteletet megerdemel. En mindenkeppen le fogom tolteni a jatekot.
Y
Tudtok segíteni ? A játék intró, menü megy, de mihelyst jönne maga a játék egyszerûen kilép a progiból. Mitõl indul el?
Hát én eljutottam az elsõ kis szörnyig de ott nem bírtam, Esc, kilép :D Nem tudom mikor paráztam ennyire utoljára :)
Hát igen ez van ha valaki nem egy kiadó anyagi, szellemi és egyéb korlátai között "gyártja" a játékokat, hanem lelkesedésbõl.
Azért a grafótól ne haljatok el, mert vannak olyan 64 k- s demók hogy össze*ossátok magatokat úgy alázzák a mai ismert játékok grafikáját. 200 mega pont elég, nem kicsi, mert ez sznite csak a textúrákat tartalmazza.Ja és hogy a fa..omba kell túljutni a 2. ajtón az 1993-as után???????
Saját engine ,ezért is akartak techdemozni vagyis ez a kis game ennek a célja! És fél év allat össze hozni egy ilyet nem semmi :D
Aha az elsõ pályát megcsináltam, de a másodikon én is elakadtam:D Na azt kell csinálni, hogy mindent kiveszel a szekrénybõl ami benne van aztán oda mész a kódos ajtóhoz és beírod a kódot: 1993 (ezt a noteszból tudhatod meg az utolsó oldalon)