hátja, mostmár így, hogy szépen végigtoltad, felesleges. de azért amikor töltötted, még eléggé érdekelt, nemigaz? :P
Nekem tetszett a Far Cry meg a Half Life 2 is bár történetben tényleg a HL2 volt a jobb (csak a vége volt fura). Lehet,hogy hülyeséget mondok de szerintem a Serious Sam volt a legtutibb a nagy területek kezelésében bár össze nem szabad hasonlítani egy mai motorral !
én a magam részérõl halálosan untam a farcry-t (addig a 40 percig amit rááldoztam), hl2t miután megvettem (collectors) csak elkezdtem, azóta is inkább cs:s 8). oszt ottan van a doom3, de igazából nekem - és lehet nekem technológiai dolgokról mesélni meg faleveleket számolni meg akármi - akkor is a hl2 a legszebb... ha meg nagy terület kell töltés nélkül go morrowind/oblivion. azokat amennyire én tudom nem veri ebben semmi és elõbbi nem is mai gyerek.
Nekem tetszik a játék. én koca halflajfos vagyok ugyan, de igazán élvezem...
Illetve az évet összekevertem a System Shock-éval. Az SS2 1999-es játék, de még így is bõven megelõzi a CryEngine-t.
"Tessék belelõni abba a fényforrásba EP 1-ben így 2006-ban és tessék már belelõni mindenféle patch nélküli (csak, hogy a teljesen fair legyek) Far Cry egy fényforrásába."
Szerintem menj vissza a System Shock 2-ig. Abban is ki lehetett lõni a fényforrásokat. Mikor is volt ez? 1994! Szóval a FC elavult motort használ.
Ha az a Tinman vagy, aki annakidején az MPCM-ben írta a f@szságait, akkor meg sem lepõdök.
3,5 óra volt medium szinten... kedves valve ez lóf*sz 5000 forintért... (szerencse hogy nem vettem meg)
kukecc igazat szólt! ennyi
MUCSACSOSZ AMIGOSZ !!!! Leszarom a 64 bites támogatást a HDR-t és azt is hogy a Far cry betölt egy hatalmas pályát,elavult motor ez jó és az a név mond valamit hogy quake3 mennyire volt elavult az a motor amikor megírták vele a medal of honort vagy a call of....... na mindeggy .Amúgy nem értem ezt a far cry buzulást ki a rákos faxomat érdekli a far cry ha jól tudom most az episode one a téma úgyhogy nagyívben trottyantok a far cry-ra. A sztori a lényeg az egész HL széria errõl szól,magávalragadó hangulat,remek sztori. A technikai ficsõrökre meg szarok , az egész csak parasztvakítás hogy fejleszd a géped.
"Ez teljesen világos, de ha már a fizikánál tartunk: Tessék belelõni abba a fényforrásba EP 1-ben így 2006-ban és tessék már belelõni mindenféle patch nélküli (csak, hogy a teljesen fair legyek) Far Cry egy fényforrásába. A FC is használta 1 évvel korábban a Havok (kösz a helyreigazítást) fizikát és nem is akárhogy." "Érdekességként nézz utánna melyik tudta elõbb a HDR-t és a 64 bites támogatást... szegény Valve mindig lemarad."
Én úgy tudom, hogy a source motor alapból tudta a hdr-t, lásd a korábbi tech, és E3-as demókat. Állítólag a final verzióból azért vették ki, mert nem volt olyan gép a korában ami megbírkózott volna vele megfelelõ sebességgel. Azért nem szabad elfelejteni, hogy a source motor fényforrásai is is kilõhetõek lehetnének, csak egyszerûen nem úgy vannak lemodellezve. De pl van rá példa, lásd a Citadellben a "Com paneleket". Ha kilövöd, akkor már nem világít. Már bocsi, de a Havok, mint fizikai motor egy baromi régi dolog, de mint Cifu is írta, a Valve csak licenszelte, és nem kicsit tovább fejlesztette.
"Az "elavult" jelzõhöz: A Crytek nem rókabõrözik, szépen lassan itt lesz a kezünkben a Crysis, amíg a Valve még mindig a 2004-es mociját mutogatja 2007-ben is. Anno a HL-1-el tényleg megmutatták és "forradalmi" lépcsõfokot képviseltek. Valahogy én azt várnám tõlük, hogy ne fejjék az embereket meg ezekkel a 3 órás epizódokkal, hanem pl. ezt a 3 epizódot már egy új motorral kellene bemutatniuk."
Nem értem mi a bajod a rókabõrözéssel. A source legnagyobb elõnye amellett, hogy nagyon könnyen illeszthetõek hozzá az új technikák, az optimalizáltsága. Legnagyobb hátránya, hogy olyannyira ismerni kell minden lehetõségét, hogy más eddig nem is tudott vele mit kezdeni: lást Vampire: The mascurade c. játékot. Tényleg, biztos jó lenne egy új motor, csak mire föl? Nincsenek új szabványok, interfacek, csak lesznek, mint pl a dx10, amitõl tudomásom szerint még eléggé idegenkednek a fejlesztõk, és éppen ezért próbálnak a dx9bõl mindent amit lehet kisajtolni.
Istenem, elképesztõ mennyire elfogult emberek vannak a HL iránt.Az elsõ rész valóban jó volt, de azok az idõk már elmúltak.A HL2-nek nagyobb volt a füstje, mint a lángja.Semmi forradalmit nem tudott felmutatni.A nagy Source meg nem egy szemkápráztató motor.Én pl hülyét kapok attól, hogy a HL2 10 percenként kiírja, hogy Loading, miközben a FarCry több négyzetkilométeres területet jelenít meg 1 Loadingal!!Hangsúlyozom, a grafika valóban megállja a helyét, de elkellene már azt érni 2006-ban, hogy ne Loadingoljon "minden" saroknál a game!!
Valóban jobb játékélmény a Half-life, a FarCry elég sovány volt ilyen tekintetben. Az h. licence-eltek a fizikát tök mindegy, az összkép a lényeg!
Király játék volt!Várom az Episode 2-tõt.És utána jön a Half-life episode 3,(gondolom),és ezzel vége.A Valve azt mondta,hogy az Episodok alkotják a Half-life 3-at,csak nem akarják,hogy a rajongók megint 6 éver várjanak.
Ez teljesen világos, de ha már a fizikánál tartunk: Tessék belelõni abba a fényforrásba EP 1-ben így 2006-ban és tessék már belelõni mindenféle patch nélküli (csak, hogy a teljesen fair legyek) Far Cry egy fényforrásába.
Nem rajongok azért, amikor ennyire face-2-face hasonlítanak össze játékokat. A FarCry jobbára egy technológiai demó, meglehetõsen minimalista történettel és játékmenettel. A Half-Life 2 és az Episode One is fõleg a játékmenetével akarja meggyõzni a játékosokat. De akkor most hozakodjak elõ mondjuk az OFP-vel, hogy az 5 éve képes volt rendesen lemodellezett hang-fizikát, valós napszakváltozás-megjelenítést, dinamikus idõjárást és akár (kellõen erõs gépen) 3km-es látótávolságot is prezentálni? Hol volt 2001-ben a FarCry, és mennyit tud ezekbõl õ?
Érdekességként nézz utánna melyik tudta elõbb a HDR-t és a 64 bites támogatást... szegény Valve mindig lemarad.
Szóval akkor most lemaradt, vagy elavult?
A Crytek nem rókabõrözik, szépen lassan itt lesz a kezünkben a Crysis, amíg a Valve még mindig a 2004-es mociját mutogatja 2007-ben is.
A Crysis is a CryENGINE-el készül, mint anno a FarCry, csak éppen azt is továbbfejlesztették, feljavították, ugyanúgy, ahogy a Valve a Source-ot. Látod mennyire feleslegesen ágálsz, ráadásul hibásan?
"de egyben tovább is fejlesztette, ugyanis ez nem annyi, hogy megveszed a kódot, aztán copy->paste, és már voilá, rögtön ott a játékban a fizika"
Ez teljesen világos, de ha már a fizikánál tartunk: Tessék belelõni abba a fényforrásba EP 1-ben így 2006-ban és tessék már belelõni mindenféle patch nélküli (csak, hogy a teljesen fair legyek) Far Cry egy fényforrásába. A FC is használta 1 évvel korábban a Havok (kösz a helyreigazítást) fizikát és nem is akárhogy.
"új technológiákat pakolnak bele idõközben (pl. HDR, 64bit támogatás, stb.)"
Érdekességként nézz utánna melyik tudta elõbb a HDR-t és a 64 bites támogatást... szegény Valve mindig lemarad.
Az "elavult" jelzõhöz: A Crytek nem rókabõrözik, szépen lassan itt lesz a kezünkben a Crysis, amíg a Valve még mindig a 2004-es mociját mutogatja 2007-ben is. Anno a HL-1-el tényleg megmutatták és "forradalmi" lépcsõfokot képviseltek. Valahogy én azt várnám tõlük, hogy ne fejjék az embereket meg ezekkel a 3 órás epizódokkal, hanem pl. ezt a 3 epizódot már egy új motorral kellene bemutatniuk.
Nekem tetszett. bár azt vártam, hogy hosszabb lesz. és tényleg elég sok a zárt helyen játszódó rész, de az elõzetesbõl látszik, hogy az episode 2 már naggyából nyilt terepen játszódik.
kikéne már a hétvégén játszani még 1x de szeritnem nem angy durranás lett kevés benne a logikai labirintus :( azé jó game HL dara :)
Nahát végre én is végigtolhattam!
Megkell hagyjam, hogy elkövettem azt a hibát, hogy végigjátszás elõtt elolvastam ezt a kritikát(?) és még egy pár elõzetest belõle. Ezen irományok kétségkívül hatással voltak arra amit a játéktól elvártam.
A kartyám mostanság kitalálta, hogy nem hajlandó sem a Bloom, sem pedig a HDR tech-et engedélyezni, de ettõl még végignyomtuk. A szervízben azt mondták semmi baja, de na ez nem ide tartozik...^^
Nekem egészen hangulatosra sikeredett a bevezetõ! Azt írtad ha jól emlékszem, hogy Dog, és Alyx nagyobb szerephez jut. Dog-ot elég kevés helyen láttam, talán a legelején. Mind1. A másik meg, hogy szerintem semmi baj nem volt a hosszúságával. Sõt! Ez a 7-9 óra kb. elég is volt, talán még sok is. Sok, mert valamit nagyon töményen akartak beadni a játokot szeretõ emberkéknek. Mostmár az les za divat, hogy hangulatot, nem lehet máshogy fokozni, csak ha ledugnak minekt a földalá 10 emelettel, és beraknak oda egy pár zombit?! Ez elmegy egy kis idõn keresztül de ennek az Episode 1-nak e fele ezzel lett elba**va. Remélem az Episode 2-ben nem a sötétség les za lényeg, mert akkor fel sem telepítem. Ne ellenkezzetek, nem azt mondom hogy nem kell a dark-feeling, de ne sokat! :D
Nem tudom, lehet egyéni probléma, de nekem kb. fél óra azzal ment el a játék elejn, hogy optimalizálnom kellett az egér mozgását, érzékenységét. Míg másnál nem zavar, itt ezen akadtam ki a leginkább.
szóval azt mondjátok, hogyha valakinek nem tetszett az alap HL2 sem akkor ezt ki se próbálja? :)
Most nehogy nekem valaki a ragdoll-al és a Havoc fizikával jöljön, mert azért azt a Valve csak licencelte.
A ragdoll a Havok (k-val) része, és mellesleg a Valve valóban licencelte, de egyben tovább is fejlesztette, ugyanis ez nem annyi, hogy megveszed a kódot, aztán copy->paste, és már voilá, rögtön ott a játékban a fizika.
mely már tavaly elavultnak számított.
A Source egy motor, amit folyamatosan fejleszt a Valve, új technológiákat pakolnak bele idõközben (pl. HDR, 64bit támogatás, stb.). Tehát hogy "elavult" egy kicsit érdekes kijelentés ez esetben...
Egyébként valóban, már 2004 novemberében is elavultnak számított a szõrsz, de ezt kiválóan egyensúlyozták(/egyensúlyozzák?) a készítõk a környezet megszerkesztésével, jók a pályaeditorok.
Ennek az elõnye, hogy gyengébb (sõt, egész gyenge!) konfigokon is elfut a HL2 élvezhetõen.
EP3ban valószínüleg mégtöbb/részletesebb/minõségibb textúra lesz mégkidolgozottabb karakterekkel, nagy rá az esély hogy addigra belepakolnak még pár effektet, és akkor már egész jól meg fogja közelíteni kríziszt, az lesz benne a poén, h negyed akkora lesz a gépigénye.
Persze a krízisz biztos szebb lesz, de jön az örök kérdés:
Szebb lesz-e annyival, mint amennyivel nagyobb a gépigénye?
A HL2 és a szörcs motos kérdéskör szvsz jóval összetettebb kérdés.
1. A Valve egy hangyányit már a HL2-vel is megkésett ugyanis anno amikor kijött már a legtöbb játékos döbbenten élte át -HA VOLT egy erõs gépe- a Far Cry nyújtotta vizuális orgazmust. Ettõl függetlenül a HL2 a Csé szörcs motors verziójával egy jó vétel volt.
2. Gondoljatok bele. Mikor jelenik meg az Episode 3? 2007. közepe TALÁN! A Valve az utolsó rókabõr, utolsó hámrétegét is képes lehámozni egy olyan motorról, mely már tavaly elavultnak számított. Most nehogy nekem valaki a ragdoll-al és a Havoc fizikával jöljön, mert azért azt a Valve csak licencelte. Szívbõl remélem, hogy a Crysis-el együtt jelenik meg az Ep 3.
3. Valve: - Valahogy több pénzt kéne kicsikarni még ebbõl a mociból. Minden megoldás érdekel. "Steve Blood" /sales manager/: - Adjuk ki a kieget 3 darabban. Valve: -Remek ötlet Steve, viszont ha már 3x3 óráért van pofánk elkérni 3x5k-t (ott kint asszem csak 4k-ra jön ki azára), akkor tegyük azt igényesen.
És így vala.
Az Episode One szerintem jól sikerült. A motorból a MAXIMUMOT kihozták mégha irkafirkának itt alant nem is ez a meglátása. Igényesnek pedig igényes lett a játék... egy FPS-be ennyi innováció 20 szavatolt játékóra alatt sem szokott lenni, nem hogy 3 óra alatt.
eof
Nekem nem jött be. Sztem nem jó. A mostani játékokhoz képest ez egy nagyrakás sz*r.
Nekem annyira nem jött be, túl sok volt a zombis rész. De a vége az tetszett:)
"végtelenségig optimalizálva" muhahaha, jó a humorod. 20 usd ha jól emléxem. a hl2 is 20$, az megéri. Bár az is igaz, hogy 20usd lofasz, pláne, hogy deathmatch is van, bár a kutya sem játsza. CS:S viszont ok.
Szerintem nagyon jó ez a rész, a legvége nagyon tetszett, csak szerintem elég rövid, hamar ki lehet játszani.
mar van ilyen is hany resz lesz meg?
hany font lehet?majd akkor meg kell vennem
Szerintem jó volt, játékidõ pont mint a hl2 harmada szal három episode nem is számítottam többre, HDR nem rossz, Source engine végtelenségig optimalizálva, sztori szódával elmegy oylan sok midnen nem derült ki ebbõl az episodebõl, de a környezet se változott sokat... amúgy a játék elején egybõl teleportálhattak volna minket a város szélére is:D megspóroltunk volna egy episodet ep2 az már enm c17es környezet párúj fegyó stb... megint egy érdekes befejezés :)
Kira kis game! ;)
Tényleg nem vmi nagy eresztés.. Én HL fannak tartom magam, és eddig meg is vettem õket, de ez.. Pfff.. Kb bekapcsolod és már írja a krediteket! Csak közben még jön pár zombine
"Komolyra fordítva a szót, úgy tûnik az Aftermath bõven felülmúlja az alapjátékot. Izgalmasabb, összeszedettebb, regényszerûbb fordulatokkal és cselekménnyel"
Köhömm. Ezzel nem teljesen értenék eggyet... Kb. ennek az episode one-nak semmi története sincs, legalábbis a hl2-höz képest.
Nem véletlen, hogy amiután végigtoltam nem kezdtem el elõlrõl, hanem helyette elkezdtem 3.szorra is végigjáccani a hl2-t.