Szerintem meg gyönyörû a Game,sokkal szebb mint a HalfLife 2!
errõl a mentés dologról annyit az lenne a legjobb ha télleg lenne egy olyan hogy ha kilépsz lehet folytatás de ha meghalsz akkor ujra az elejétõl DE!!! ha a játékot végigjátszottad akkor kapsz olyat hogy minden pálya elejérõl egy mentés nekem pl preybe csak olyan mentések vannak/voltak(TÉLLEG KÜLDHETNE VKI MENTÉST A LEVEL 12 KÖRNYÉKÉRÕL) a "nincs" halál miatt de egy MMORPG-nél mi van nah átlehetne vinni fullosan ua. single playerbe (asszem a elder of scrols oblivilonba volt ijen????!)
hi all
Tudna vki segiteni Xp reinstall után elveszlett az összes mentésem a játékból és már nem szeretném ujra kezdeni a 12. pálya környékérõl kellene egy mentés elõre is kössz e-mail:[email protected]
Pajti! Dokumentumok\My Games\PREY\base\savegames
Hello. Azt olvastam a GS-ben, hogy a demó mentéseit elfogadja a full verzió. De hol tárolja a játék? (Már a rejtett Application Data mappában is néztem.)
Akkor az is jó,ha megmondod,hol egy warez,ahol van.
Vki találkozott azzal a problémával, hogy install után nem indul el a game,hanem original discet kér? Jó,ok,eredeti lemezzel kell jáccani,de ha nincs rá 12 rugóm? Szóval,van erre megoldás?
Cohan, én a DOOM1, Final DOOM, Ultimate DOOM, DOOM2 híve vok és még a mai napig jáccok vele, találtam egy iszonyu jó emulátort hozzá, Doomsday a neve, amivel iszonyatosan meglehet növelni a felbontást de az animációk, a robbanások is szebbek lesznek, ajánlom mindenkinek, legalább egyszer játssza ki a régi DOOM szériákat!
Sziasztok! Én egy kicsit elakadtam a játékban és hátha tudnátok segíteni nekem. Bekerültem egy terembe és nem tudok semerre menni =( A földön meg a teremben van egy pár fehéres színû vmi amivel nem tudom mit kellene használnom. Na jó igaz bekapcsoltam a noclipet de utána megint ez jött elõ. Egy hatalmas helyen vok ahol középen egy gömb meg fel és le, egy-két pali megölése után meg végigmentem ahol lehetett, utána meg megint nem tudok sehova mozdulni, a fejem fölött megint ott van az a fehér vmi. Nagyon örülnék, ha tudnátok nekem segíteni. Elõre is kösz!
Ott van a cikk elején...
Hy légyszi irjátokmeg hol tudom megkeresni a prey gépigényét.Elõreis köcce
Kapcsold ki a modemet és ugy ird be a cd keyt és nem fog tudni be jelentkezni a központba
sziasztok ! kérem segítsen valaki ha tud!felraktam a prey-t de nem fogadja el a hozzá megadott kódot.mit tegyek? segítsetek.sürgõs !!! elõre is köszönöm.
Halljátok! Mindenki úgy oda van a DOOM III-al, ami érthetõ, na de ismeri itt valaki egyáltalán az 1-et, vagy a 2-õt, vagy az akkori idõben készült slágereket a Hexent, vagy a Heretic-et? Mer ez annyira fárasztó, hogy egy csomóan még csak azt se tudják hogy minek a harmadik része!
A kis csajokat, hogy lehet kinyírni?
Végülis a maga a játék jól sikerül csak azaz egy hibája hogy nem lehet benne igazán meghalni igy nincs olyan nagy kihivás benne mert senkit nem érdekel hogy ha meghakl ugy is vissza tér ott ahol meghalt
Végigtóltam 2x! Komoly a game, ajánlom minden fanatikus fps-esnek! Éljen a doom engine!
ha van winrar a gépeden, akkor a pk4 fájlt meg leht nyitni
Nincs meg közületek valakinek a Prey stáblistájának a zenéje? A www.directsong.com - on van egy fél perces bemutató az összes számról a Bite me albumról. A címe After Mindight Project - Take me home.
Mi az a Trip?
Prey will continue... már várom
jaja kb
nem kell ezt szószerint érteni vazz... az egész szöveg lényege: végre egy kis változatosság.
egyebkent azoknal a jatekoknal ahol nem lehet akarhol menteni, szerintem sokkal inkabb lustak voltak megirni, mert ha a fejezet vegen mentesz akkor fel kell irni mit fejeztel be es hany hp-d van mig ha egy palyan, akkor mindent ami a palyan van, hol, merre nez, mennyire romboltad le, stb. erre regebbi konzolnal nincs is hely, ps2nel meg memkartyara kellett menteni ha jol emlekszem, x-et nem tom. jellemzoen konzolatiratokban meg eleve multiplatform jatekokban van ilyesmi.
jatekergonomiai szempontbol sokkal jobb ha megvan a teljes koru mentes lehetosege, aztan ha nem akarod nem mentesz. de ha nem megy csak idegesitened rajta magad.
Nem tudom irta már valaki de elméletileg lehet gyorsitani a betöltéseket. Csak ki kell csomagolni a pk4 fájlokat oda ahol vannak és kész. Ez a trükk a Doom3 és Quake4nél müködött úgyhogy itt is kell neki csak az a baj hogy igy elég nagyra nõ a játék mérete.
A Quake semmilyen FPS áradatot nem indított, mivel csak 2 game készült arra a motorra. FPS áradatról Doom2-vel kapcsolatban lehet beszélni...
HELP! Mi a teendõ az Old Tribe részben, hogy lehet továbbmenni? A 4 platform közül 2 már nem sugározza felfelé azt a fehér izét, de sehogy nem tudok továbbjutni, csak kavarok ott körbe, de nem látom a továbblépés lehetõségét.
Én úgy 4-5 napja játszok vele, de valahogy az utóbbi idõben nem tud újat felhozni. Szal, újabb stukkerek, de véülis tökmindegy, melyiket használod... Meg kicsit unalmasnak tûnik nekem. Még itt-ott belevittek egy kis paráztatós részt is, de már az sem ragad meg. Azért már kitolom ha elkezdtem.
Biztosan építés közben piás volt az alien kômûves, na ;). Gondolom meg is kapta utánna a büntetését. (belôled is lecsó lesz kolompár, "löcccs")
Még a legjobb textúrázókkal is megesik, hogy szarvas hibát hagynak maguk után, ôk is emberek, néha azért nekik is szabad tévedni. :)
lenne egy kérdésem!az a bajom hogy ma akartam játszani a Prey demojával,és csak ablakban jön elõ!HELP!!!!
csak amikor elõször megyünk az õsök világába, akkor kérdi is: Talos, az én régen meghalt sólymom? (persze angolul és nem pontosan így, de ki emlékszik..:D)
Ja, meghalás. Mennyivel jobb ha az utolsó gyorsmentést töltöd vissza, amit reflexszerüen bõven adagol a pc s ember, minthogy szellemvilágban lõdözöl egy kicsit, idõben ugyanaz és sokkal elõbbre se vagy. Ezt én inkább elõnyére irnám a játéknak.
Far Cry -val annyiban vethetõ össze, hogy fps mind a kettõ más közös pont nincs. A játék szép, tartalmazza a doom motor összes jellemzõjét, annak hibáival és erényeivel. / az hogy a doom motor a nagy tereket nem tudja kezelni, már a quake4 nél megdõlt és itt sem csak szük folyosókon kell mászkálni, a repülõs részek monumentális tereket nyitnak meg. A harc lehetne jobb, quake 4, doom szintü, és a fizika, a testek megmaradnak, ez elõrelépés,valamint a gravitációval való játék, és szellemmódban megoldható logikai feladatok, bár egyszerüek de jópofák. Mindent egybevéve ez egy jó, korrekt játék, nem korszakalkotó de nem okozott csalódást sem.
Egy az egyben Cifu véleményét osztom az sg Prey topicba szinte szó szerint ugyanezt írtam be: ez megint messze nem olyan jó mint pl a Far Cry és ugyanolyan hosszabb távon mint a Doom3 meg a Quake 4 metálszürke sötétség az egész. Ez meg aztán külön vicc meghalni nem lehet mert gyorsba lelõdözöl pár izét pirosat vagy kéket és már lõheted újra aki az elõbb kinyírt.
Ez már csak részlet kérdés... ;)
Az igazi baj, hogy a kritikusok 90%-a teljesen alkalmatlan a pályájára. Nem figyel oda mirõl ír, nem foglalkozik különösebben a szöveggel, És teljesen hidegen hagyja hogy mások (mint most Én) leoltják a cikke után.
Ezzel a cikkel egyébként nincs gond, de egy korrektor ránézhetett volna. Jahát és a galamb...
Mondjuk az számomra is érdekes volt hogyan hozta ki a sólyomból a galambot de mind1 de nem is ezzel volt gondom hanem azzal hogy olyan könnyen lefikázta egy két ember a cikket. De talán õk biztos tudnak jobbat írni....
Már ha csak az indián mitoszokbol, kulturábol indulunk is ki, és nem rendelkezünk alapfoku természetismerettel sem.
Én se vagyok ornitológus de a sólymot a galambbal nem téveszteném össze max a postagalambot a vadgalambbal, de mondjuk igaz a csirke is madár meg a réti sas is.
Ja majd elfelejtettem ,talán figyelembe kellene venni azt is ,hogy talán hibázhat egy kicsit mivelhogy ember(és nem a löcshús és ketchup gyár egyik alkalmazottja)
Mileõtt még valaki tovább fikázná kedves Dojcsák barátomat és szomszédomat jobb ha tõlem tudja , hogy azért nem nézett jobban utánna a dolgoknak mert, internetelérés problémai vannak momentán nem mûködik a kapcsolata.Ezért én segitettem neki abban is hogy egyáltalán feltölthesse nálam a cikket nektek ,fikázóknak! Arról meg igazán nem tehet hogy egy sólymot galambnak néz,talán azért mert újságíró ,nem pedig ornitológus Nemhogy örülnétek ,hogy errõl a játékról is írt egy cikket (tisztelet a kivételnek).
Dojcsák megint olyanokat ír, amit nem ellenõrzött és ezért nem fedi a valóságot:
"Srácok, hagyjuk végre a világháborút, meg az amcsi maszlagot is, csináljunk valami igazán zúzós dolgot, legyen mondjuk valami pszichedelikus cucc. Ja, nem is tudjátok a jó hírt: licenceltem nektek a Doom III motorját, használjátok egészséggel!" - valami ilyesmit mondhatott a Human Head Studios fõnöke csapatának, mikor belekezdtek a közelmúlt leginnovatívabb FPS-ének fejlesztésébe
Nos a Prey-t még az Unreal-lel nagyjából egyidejûleg kezdték el fejleszteni, amit jóval 1998 elõttre tehetõ és mint tudjuk akkor még nem volt II. világháborús FPS dömping. A Quake által beindított FPS áradat akkor indult meg. A Prey fejlesztését akkor leállították, tehát egyáltalán nem egy új keletû játék...
Nekem a Doom 3 és a Quake 4 is jól futott a gépemen, ez meg totál minimumon is szaggatott...
De legegyszerrübb monitorra kötni és akkor 100 ezerböl kijön egy pc fejlesztés árából /vagy még kevesebb/ évekig nem kell variálni pc tuningon, és van egy olyan géped ami odabax mindennek ami mozog.
Természetesen, én 150ért vettem az lcd tv met 30", mindenféle felbontást tud vga bemenetröl, de már lehet kapni bótba is 160 ért 26" T-s samsungot, abban is elég jó panel van 8 ms gamera tökéletes. persze csak ha next gen konzolba gondolkodik valaki, egyéb téren még nem eléggé kihasználható , kevés a HD anyag jelenleg, noha már innen onnanbeszerezhetõ, filmek, etc...
Az RTS-t, RPG-ket és a játékok nagyrészét, már eleve így játszom ;) (amúgy kösz a tippet MEdievil), de ez standard kellene, hogy legyen, nem kivételezgetni (f5 f9 megoldással) egyesek esetében. Ez még nem az az igazi, az egész játék a save load- rendszerre van építve, és direkt vannak olyan részek ahol felhívja a figyelmet, hogy "figyu, a köv ellen nehéz lesz, mentsél mintazállat". Azon kívül ha már élve eljutottál a fôellenig akkor szeritem nem okoz gondot a kiölése mert már annyira tápos vagy. Egy mellényomás meg végképp nem vezet halálhoz, ez nevetséges. Max egy kis energiavesztéshez. Persze nem kell beleugrani rögtön a forró lávába, az ilyet amúgy is könnyû elkerülni, de aki nagyon kíváncsi természetû..... Mondjuk a folyamatos, esetleg sûrû hibázásokat kellene halállal büntetni. Ez a megoldás lehetôvé tenné, hogy csak akkor ugorhass neki egy erôsebb (fô) ellennek, ha már úgyérzed igazán megértél rá, nem ilyen "mittomén kipróbálom" stílussal. Ha olyan bolond vagy hogy kezdô szinten nekiugrassz a "falu legerôssebbjének" akkor meg is kellene, hogy emlegesd, máskor majd nem cselekszel meggondolatlanul. álltalába a játékok elején szoktam sûrûn halni, amíg fel nem veszem a ritmust. Azután, ha már belejöttem és kedvemre is formálom a karakteremet, már semmi sem állhat az utamba, ha csak nem csinálok több farkas hibát zsinórban, de ez ilyenkor már nem fordulhat elô. Még a többi játékban valahogy felfogom de az RTS-ben minek save-elni? álltalában olyan tipikusan pár óra alatt lejátszható 1-1 parti féle kialakításúak, és elejétôl végéig végigtolva érdekesek. Ha mindent látsz a jövôbe (a csaták végkimenetelét, az ellenség pontos elhelyezkedését és a hadserege erejét...) akkor hol van a taktikázás?
psishockal vagyok,már nekem is elegem van az idõlassításból meg a csillivilli végigjátszom 1 óra alatt címû játékokból,nekem a doom jobban bejött,persze annak is csak az elej volt jó
Az a bizonyos Giforce7800 -as VGA nem túlzás már egy kicsit????
de az lehet hogy most így beszélsz róla hogy "de jó lenne hogy nem lehetne menteni mindenhol",de ha mondjuk az utolsó pályán amikor csak egy lövés és végigjátszottad a játékod és félrenyomsz valamit és meghalsz,akkor sztem nem ezt mondanád:D
héé ha az a bajod rts-ben vagy akár bármi játékban akkor nem mentesz csak amikor abba hagyod a játékot és máris kaptál egy extra hard fokozatot és mivel te a kihívás miatt játszol ezért nem nyúlsz az f9 után