Az 1.1 ha jól tudom csak egy új installer, ami valamilyen hibát javít, ami csak akkor fordul elõ, ha nem az alapértelmezett könyvtárba telepíted a progit. Vajon lesz valaha 1280x1024? :/
Elöszötr is a MOTOGP 08 PC!! Nagykanizsán 8000 FT ! és 1.1 es verzió legalább is ezt irja ki a Lancher exe.!! ha nem 1.1 akkor mért ezt irja..........eredeti játék!!!
ja 7999 FT !!
Online játék részéröl milyen?Ird meg légyszi meg venszem ha jo mert a gép elen nem nagy élmény.
A külföldi fórumokon mindenhol azt írják, hogy az Online elég rész elég gyenge, gamespy-on keresztül lehet játszani, de nincs chat, nincs scoreboard, nincs ranking, és elég sokszor kidob, lag is van, szóval nem az igazi, bár én személy szerint még nem próbáltam.
Ugyanakkor annyira a single player rész szerintem elég jó lett, a karrier játékmód kimondottan jópofa, kellõen nehéz is, a motorok irányítása szerintem jobb, mint valaha. Kicsit lehetne több beállítási lehetõség, sokkal több statisztika (még a leggyorsabb köröket sem lehet megnézni a verseny végén), és nem lehet menteni a replay-t, de a versenyek élvezetesek.
Az AI egy kicsit túl agresszív, túl sokat lökdösõdik, ami elég bosszantó, de azért ki lehet bírni.
A három fizikai modell közül a Simulation billrõl már-már kezelhetetlen, de az Advanced kimondottan jó, én is ot kezdtem karrierbe, és hard fokozaton a béna motorommal általában az utolsó pontszerzõ helyekért csatázok a 125-ös kategóriában, 7 futam után 12. vagyok az összetettben, ami szerintem teljesen rendben van.
Mindenesetre szerintem offline módban is nagyon jókat lehet játszani, az online-on meg remélhetõleg fognak még javítani.
Folytattam a karrieremet, és továbbra is tetszik a játék, de azért van néhány idegesítõ hiba, ami az elõbb kimaradt.
Ha teljes távra állítom a versenyeket, akkor lényegében mindig ugyanaz az eredmény minden futamon. Általában Di Meglio nyer Corsi és Talma elõtt, õket pedig Olive, Espargaro és Terol követi. Néha vannak kisebb különbségek, de az eltérés minimális. Futamgyõzelemre összesen 4-5 versenyzõnek van egyáltalán esélye, ráadásul közülük is Gadea csak az elsõ, katari futamon gyors, a többin mindig 7-8. helyen van. A valóságban ez nem egészen így zajlott...
A másik marhaság, hogy Talmát lassúra csinálták, Di Meglio és Corsi MINDEN futamon gyorsabb nála, ami nyilvánvalóan hülyeség.
Teljes versenytáv esetén is nagyon kevés a kiesõ, átlagban 2 futamonként.
A szezon végén nincs mozgás, mindenki marad ugyanabban a kategóriában, ergo Bautistát, Simoncellit vagy éppen Talmát a MotoGP kategóriában biztosan nem láthatjuk.
Végül, az utolsó idegesítõ hiba, hogy esõben a riválisok alig lassabbak, mint szárazon, ellenben én sokkal lassabban tudok csak menni. Szárazon voltam 5., 6., általában pedig a 10. hely környékén versenyeztem, esõben meg a top 15-be se sikerült bekerülnöm, bár nem voltam tõle messze.
Mindenesetre a szezont a 13. helyen zártam 70 ponttal, és maradtam a 125-ben, a Degraaf csapathoz igazolva. Az elsõ futamon mindjárt 3. lettem, a pole-ból indulva. Nagyon izgalmas futam volt, szóval azt fenntartom, hogy a játék nagyon élvezetes.
sziasztok! segíthetnétek nekem kicsit! úgy tûnik csak a motogp03-al megyek jól, ti hogy mentek ezzel? arra gondolok h ti hogy mit csináltok?? én max médium nehézséggel ha tudok nyerni futamot quick race-ben. egyszerüen nem megy. amikor hosszabb féktávot veszek akkor meglöknek, és még úgy is befordulnak elém külsõ ívrõl.. :S rövidebb féktáv kell kanyar elõtt?? akkor meg nem tudok befordulni :S valaki segíthetne h mit csinálok szarul, vagy h ti hogy csináljátok!
elõre is köszi a segítséget
sziasztok! vistám van a játék ha kicsit akadva de megy is azonban idõnként fekete lesz egy mpre a képernyõ utánna pedig karambol után találom magam. amikor kilépek 25hiba jelenik meg h a képernyõillesztõ hibát talált majd helyreállt. tudtok segíteni?
Az kétségtelen, hogy elég nehéz, de nem lehetetlen, bár (sajnos) sok függ attól, hogy milyen hosszúra állítod a versenyt. A 3 körös versenyek hard vagy champion fokozaton szerintem megnyerhetetlenek, de pl 10 kör alatt már fel lehet jönni az élre. Én összesen egy (3 körös) quick race-t mentem (champion fokozat - advanced handling), és Talmával a 11. helyig bírtam felkapaszkodni Mugelloban.
2 dolog van eléggé elszúrva, az egyik, hogy a riválisok az elsõ 1-2 körben érthetetlenül gyorsak, nem nagyon lehet megtartani a rajt után kiharcolt pozíciót. A másik pedig, hogy néhány kanyarban túl jók, máshol meg túl bénák. Pl Katarban az elsõ kanyarban túl gyorsan és szûken fordulnak, ellenben a 3 hosszú gyors balosban az utolsó szektorban túl lassúak. Ezt ki kell tapasztalni, és meg kell próbálni külön figyelni ezekre a kanyarokra.
Érdemes szándékosan kicsit túl szûkre venni ezeket, és ragaszkodni a belsõ ívhez (a kerékvetõt is használva), mert ha be tudják dugni az orrukat belülre, akkor simán kilöknek. Ellenben ha kívülrõl kell elõzniük, akkor sokszor kisodródnak, vagy kénytelenek befékezni. Mindenesetre a féktávot ne hozzájuk igazítsd, neked magadnak kell kitapasztalni mindegyik kanyart. Lesz olyan, ahol mindenképp jobbak lesznek, de a pálya más pontjain vissza lehet jönni.
Vannak pályák, ahol könnyebb jól szerepelni, pl Estoril, Mugello, Phillip Island, Sepang, de Katar is egész jó. Ugyanakkor pl Jerez rohadt nehéz a hülye AI miatt.
Azt is hozzá kell tennem, hogy kell minimum 40-50 kör minden pályán, mire minden apró finomságra rájön az ember. Szóval gyakorolni kell. Én pl anno azt hittem, hogy a 2:09-es köröm teljesen jó Katarban a gagyi 125-ös Matteoni Racinges Apriliával, hisz az igazi motorral is pont ennyit ment Lacalendola az idén, azóta meg már 2:04-en belülre is tudtam kerülni ugyanazzal a motorral. (A Talma-féle Aspar Apriliával 2:00.3 is megy.) Más kérdés, hogy champion fokozaton így se tudtam pontot szerezni egy 10 körös futamon karrier módban, 16. lettem a szezonnyitón.
A bprzasztó nehéz jerezi futamon 20. hely, ami után alig vártam Estorilt, erre ott meg esett az esõ, 18. hely lett belõle... Szóval a champion tényleg piszkosul nehéz, ha nem tudok pontot szerezni, akkor ugyebár a motor sem fejlõdik, így meg eléggé esélytelen. Remélem a többi kedvenc pályámon nem fog esni.
A hard fokozatos mentésemben a második szezonban járok, és ott már egész más a helyzet. A Degraaf Racinges motorom majdnem fullra fel van fejlesztve (a braking-bõl hiányzik egy pont, a többi megvan), és így zsinórban 4 futamgyõzelmen vagyok túl. Mugelloban gyenge 43 másodperc elõnnyel nyertem, szóval ez meg túl könnyûvé vált egy idõ után.
kezdem éreznia dolgot, advanced modban a motor csúsztatása eszméletlen, ilyet a sajátomon nem mernék kipróbálni! de ugye ez csak játék ...
Sziasztok! Letöltöttem a játék orosz nyelvû változatát, amiben csak egy mdf file volt. Rendesen felraktam a játékot de nem tudok vele játszani, mert nincs hozzá crack. Próbáltam úgy is, ahogy meggabor09 #379 írta de ugyanúgy kéri a lemezt. Ha valaki tudna segíteni nagyon hálás lennék.
Sziasztok
Lenne egy kérdésem aki játszott már a superbike 08-al az legyen szíves írja meg hogy melyik game-nek jobb a fizikája.
Köszönöm
hello nekem lenne egy olyan gondom hogy amikor elindul a játék akkor lassítot egy célegyensbe elérek kb 40 km/h-t de az köridõ pl rendesen megy pls help
az sbk08-nak jobb, épp emiatt jóval nehezebb. abban még a fékek/gumik állapotára is figyelni kell.
Írok egy kis élménybeszámolót, hisz végigtoltam az elsõ szezonomat champion fokozaton (advanced handling - a simet billel nem merem bevállalni), és bár az elején attól tartottam, hogy pontom se lesz, a végére nagyon belejöttem. 6 futam után ugyanis még 0 ponttal álltam, a végén meg 81 pontig jutottam, sõt, Sepangban nyerni is sikerült. Emellett még Indianapolisban is összejött egy 2. hely, és összesen 4 pole-om is volt. Mindez együttesen a 13. helyre volt elég az összetettben.
Catalunyaban tört meg az átok, vért izzadva 15. lettem, és utána már csak egy pontnélküli futamom volt, az esõs Motegi. Az igazi áttörés Sachsenringen jött, ahol az addigi 14-15. pozíciók helyett végig az élmezõnyben tudtam maradni, és végül hatodiknak futottam be. Utána már könnyebb volt.
A bajnok Corsi lett, aki az elsõ 9 futamból 6-ot (!) megnyert, plusz kétszer második, egyszer harmadik volt. Az ekkor szerzett elõnye kitartott a végéig. Talma jól hajrázott, nyert 3 futamot az év vége felé, de már nem érte utol Corsit és Di Megliot.
Sokat gondolkodtam, hogy felmenjek-e egybõl a 250-be, hisz akár Pesek csapattársa is lehetnék, ami nem is rossz. Én azonban elõbb szeretnék bajnokságot nyerni, úgyhogy inkább maradtam a 125-ben, és a Blusens Apriliahoz igazoltam, Redding és Vazquez mellé. Gyorsan ki is próbáltam az új motort a katari szabadedzésen, és az elsõ körben mentem vele egy 1:59.5-ös pályacsúcsot, pedig messze nem volt tökéletes kör. Ebbõl kiindulva elég jók az esélyeim. Meglátjuk.
meg tudnád adni a linket pls mert leszedtem még1 et de azzal is rossz volt :(
nah én is elkezdtem egy új szezont champion/advanced fokozaton..nem is tudom melyik csapatot választottam, csak azt, hogy honda. elsõ futam, katar, idõmérõ, megtisztelõ 13. hely. verseny, célegyenes vége 2. hely, aztán egy kis mélyrepülés kb 20. helyig..5 kör alatt majdnem sikerült beérnem a 11. helyen, de épp a célvonalnál megelõztek ketten is. azé a tök fika géppel is tökéletes a 13. hely. aztán jerez..totális mélypont, idõmérõ utolsó hely, a versenyen se sikerült a 20 helynél föntebb kerülnöm, idegembe kiléptem, szal annak a versenynek annyi. remélem azé nem ilyen lesz az egész év.
donpedro-nak meg üzenem, hogy katarba talmácsival mentem egy 1:58:744-es kört, de még ezen is van még mit csiszolni (sztem kb 1:57 vége a max).
viszont sepang télleg könnyû. azon a pályán mentem már vagy 500 kört(motogp2, meg ez), utolsó helyrõl is championon 3 kör és elsõ vagyok. azon a pályán a csúcsom (gp kat) 1:49:477. azon nagyon megy
Én összesen 1 kört mentem Talmával Katarban, hogy kipróbáljam mekkora a különbség a motorok között. Ez a kör lett 2:00.3, nyilván lehet annál jobban menni, majd kipróbálom, hogy most hogy menne.
folytattam a szezont, kezdek belejönni, ill a motorom fejlõdik. kicsit utánanéztem melyik csapatba vagyok, mint kiderült rohadtul nem hondával megyek, szóval a Loncin csapathoz szerzõdtem.
Estoril: megintcsak sikerült utolsõ helyre kvalifikálnom magam, de valami csoda folytán sikerült a 10. helyen beérnem.
Shanghai: a jég megtörik, pole pozíció, Smith (vagy hogy írják) elõtt két másodperccel. persze a futamon ez az elõny nem mutatkozik, levágásokkal sikerült 5nek beérni.
Le Mans: 2. pole, most di meglio elõtt egy tizeddel. verseny, minden klappol, néha kicsit beálltam az üldözõk elé, hogy befékezzenek, ezt sikerült is az utolsó elõtti körig csinálni, de di meglio és talma megelõzött és elhúztak. végülis 3. lettem.
perpillanat 10. vagyok a bajnokságban 35 ponttal.
Mentem még 15 kört Talmával, és fogadd elismerésem: az 1:58.744 nagyon jónak tûnik. Nekem csak 1:58.994 sikerült, és nem nagyon tudom, hogy hol tudnék ezen még faragni, tõlem ez is elég jó kör volt. Valószínûleg valamelyik ívet rosszul választom meg, mert konkrét hiba nem nagyon volt ebben a körömben sem.
Ami az én szezonomomat illeti, a Blusens Apriliánál értelemszerûen lényegesen könnyebb az élet, a motor megy, mint a villám. Az elsõ 4 futamból 3-at utcahosszal nyertem, Jerezben esett az esõ, ott 10. hely jött össze. Eleve Jerez a leggázabb pálya, plusz még az esõ, örültem, hogy egyáltalán pontok lettek belõle.
Most Le Mans jön, megint esõben. A VB-t vezetem ugyan, de Corsi nagyon rajtam van, úgyhogy kellenek a pontok.
Befejeztem a 125-ös szezont, sima gyõzelem lett a vége, 13 futamot sikerült megnyerni, és fel is mentem a 250-be, a Tóth csapathoz. Az rögtön látszik, hogy a 250 sokkal nehezebb. Az edzéseken még simán enyém a pole, de a versenyeken az AI vezérelte pilóták enyhén szólva érdekesen nyomják. A lassú kanyarokban sokkal szûkebben fordulnak, mint ahogy én tudok, és néha olyan kigyorsításokat produkálnak, ami ellentmond a fizika minden törvényének.
A másik probléma, hogy billentyûzetrõl rohadt nehéz kézben tartani a 250-es motort, sokszor teljesen váratlanul - és érzésre indokolatlanul - megcsúszik, emiatt aztán Katarban és Jerezben is elhajítottam egyszer a motort, így végül csak egy 7. és egy 9. hellyel nyitottam. Estorilban már helyreállt a világ rendje, fölényesen tudtam nyerni, de itt is volt egy-két meleg pillanat, majdnem eldobtam párszor a vasat. Mindenesetre a végére kissé unalmas 125-ös szezon után itt van izgalom bõven.
Kezd a tököm tele lenni a 250-es kategóriával, ugyanis rajtam kívül Simoncellit senki nem tudja megverni. 8 futamból hétszer vagy mögöttem lett második, vagy simán megnyerte a futamot. Az egy kivétel akkor volt, amikor Le Mansban a rajt után nem sokkal kilökött, és õ is átesett rajtam, de még akkor is felkelt és bejött ötödiknek (én ott harmadik lettem a bukás után). Ráadásul mindig másodperceket ver a többiekre, még csak meg sem szorítják.
Én esõben ugyebár esélytelen vagyok, ergo hiába nyerem meg a többi futamot, akkor is Simoncelli lesz a bajnok az esõs gyõzelmeivel, meg a mögöttem szerzett második helyeivel. Nem mondom, jó versenyzõ, de azért ez durva.
Külön gáz, hogy esõben Catalunyában folyamatosan sokkal jobbat mentem, mint a szárazpályás pályacsúcs, és így is a 20. hely körül küzdötem az egész futamon...
uhh..befejeztem a 125cc-s pályafutásomat, és megfejeltem egy vb címmel. eleinte kiba*tt nehéz volt, de ahogy fejlõdött a motor, úgy egyre könnyebb lett. végül 317 ponttal zártam az évet Di Meglio(291), Corsi(288) és Talma(231) elõtt. egy kis statisztika: 11 gyõzelem, és egy 3. hely, 10 pole az biztos, hogy megyek föl 250be, de még nemtom melyik csapatba. asparékhoz szerettem volna, de annyi pontom nem lett. a másik a tóth team, de arról is épphogy lecsúsztam. szóval vagy a matteoni vagy a polaris. sajnos nemigazán ismerem a 250-es csapatokat.
Én is túl vagyok egy újabb éven, és végül meglett a bajnoki cím is a 250-ben. Simoncelli idén már másodszor esett át rajtam, ezúttal Sepangban, és amíg õ kiesett, addig én felkelve megnyertem a futamot. Szerencsére viszonylag ritkáb esett az esõ, így a szezon második fele könnyebb volt. Jöhet a Repsol Honda, és a legnagyobbak.
A Metis Gilerával lett bajnok Simoncelli, szóval az se rossz csapat, bár az tény, hogy a motor maga nem olyan erõs, mint a top Apriliák. Ezért is olyan durva, hogy Simoncelli simán megnyerte a VB-t - egy gyengébb technikával. Mint Talma 2007-ben eggyel lejjebb.
A Polarisnál ugyanolyan Apriliák vannak, mint pl az Asparnál, csak a fõszponzor csõdje miatt az év második felére kifogytak a pénzbõl, és így nem kaptak újabb alkatrészeket. Pasini ezért volt az év elején elsõ-második, vezette is a VB-t, késõbb meg rendre a 8-10. hely körül ragadt.
Persze a játékban szerintem ezek nincsenek benne, egyszerûen eredményesség szerint sorba rakták a csapatokat, minél több pont kell egy csapat unlockolásához, annál jobb lesz a motor.
Kicsit hülyén is van megoldva, hisz az unlockoláshoz szükséges pontokban óriási a különbség pl a Tóth Team és az Aspar között, a valóságban meg lényegében tökegyforma volt a két motor.
Én közben lenyomtam a szezonnyitót, és bár az edzést elbénáztam (csak 8. helyrõl indultam, mert minden gyors körömet elszúrtam), a verseny egész jól sikerült. A rajt után 8. voltam, feljöttem az ötödik helyre, ám ott belebotlottam Lorenzoba, akivel aztán végigcsatáztuk az egész futamot. Kb. 20-szor elõztük meg egymást a futam során. Közben Stoner bukott elõttünk, majd Lorenzoval együtt megelõztük Rossit.
Végül 9 környi küzdelem után nagy nehezen sikerült végleg megelõznöm Jorgét, de Pedrosa addigra már messze járt, így maradt a 2. hely. Egész jó eredmény, rosszabbra számítottam, hisz eddig egyáltalán nem gyakoroltam 800-asokkal.
Nem 100%, de azt hiszem, hogy osztott képernyõ nincs (valahol olvastam róla, én még nem néztem, hogy van-e). Online természetesen van, gamespy-on kell regisztrálni hozzá, hogy csak eredetivel megy-e vagy sem, azt nem tudom. (Régebben mentek a feltört játékok is gamespy-on, de ezt nem próbáltam.)
Hali! Nekem olyan problémám van hogy ment a játék majd egyik napról a másikra már nem. Verseny elõtt mindig kilép vagy újraindítja a gépem. Megvan a reloaded meg az unleashed változat. Tudna nekem valaki segíteni?köszi
ja az SBK 08-is ilyeneket csinált de az mindig megy...
Nos mivel jórég volt ide irva gondoltam rakok pár képet.:)
üdv engem mikor indítanák egy versenyt kidom ez mért van hibás a reloaded-es crack?
Van magyar feleirat a játékhoz?
helló!megkaptam a játékot felraktam és mentem vele egy próbát mindent autómatán mentett.elsõ menet tök béna volt.ki akartam törölni a mentést de nem találtam a helyét. hol van ez a mappa?
nekem olyan gondom lene hogya mikor rányomok hogy start kidob az asztalra hogya launcher exe hibát észlelt... nekem is warez crackeltem már 2 féle crackel is de nem jó de nagyon akkarok má talmával vgay ellene csapatni :P légyszi segítsetek !
Van már valami patch hogy lehessen 1280x1024et beállítani? Mert ez így egy vicc :D
a-a 50 köbcentis xD a babetta legyorsulja... am tudna valaki linkelni egy nármális crack-et? kicseréltem és igy is ilyen 70km/h a max :S
Ez a game ez egy vicc...de komolyan a motogp2 ezerszer jobb volt
Szevasz nekem a Daemon 4301-lite oldota meg remélem segitettem.
Szewasztok! Valaki segítsen már emrt nagyonb ehergeltem magam:@ Délelött toltam a carriert.Most tölteném be vagy új cariert szeretnék csinálni akkor mindig kidob exe hibával:@ Eddig nem csinálta.Most kezde már nagyon kezd felidegesíteni:@
Olvass vissza a #394-tõl indulva, nekem is ez volt a bajom. A játék hivatalos oldaláról kell leszedni az új telepítõt, vagy a default helyre kell telepíteni a játékot. A mentett állásodat buktad, újratelepítés elõtt törölni kell, ha visszaolvasol, azt is leírtam, hogy hol találod.
Some people only got it to work when setting the compatibility mode to Win2K for the LAUNCHER.EXE
Üdv.!
Nekem az a bajom, hogy betölt a játék, kiírja, hogy press start button, megnyomom a billen az összes gombot, meg az egéren is, de nem csinál semmit. Ötlet?
Skacok...csak 7000 ft a game.Ez elég elérhetõ ár ,,meg kell venni és nem lesz semmi gond !
Nem mindenkinek akad 7000 forint egy játékra... jéé télleg xD
Ebben a multi hogy müködik? Pl ha csinál haver szervert és csak én csatlakozok hozzá akkor be lehet azt állítani hogy kettõnkön kivül legyen még mondjuk 16-20 gépi ellenfél is?
Warezzal lehet multizni?
Csak eredeti játékkal lehet.serial-t és codot kér ami a csomagban van.
Én azt nem értem h tök jól futott, semmi hiba nem volt, most újraraktam a windows-t és most a start race után kidob launcher.exe hibával. Mondjuk most fent van az sp3 elõzõ winen meg csak sp2 volt. ez lehet az oka?
Szijjasztok létszi vki segítsen! Minden joh elindul a játék,de próbálok menni és csak nagyon lassan gyorsul 30ig gyorsan aztán épphogy elmegy 60-ig:SSS Létszi help:( Azt ne irja senki hogy vegyem meg a boltba mert nem éri meg :D
Hát visszaolvastam de nem találtam pls ird le h mi a megoldás!
hello lenne egy gondom amit már sokan említettek itt a fórumond de egyszer sem válaszoltátok még meg itt ez a verseny inditásakor való kilépés launcher.exe hiba miatt. ennek mi az oka? már crackeltem a játékot ujra is raktam akkor is crackeltem és nem megy mindig ezt csinálja így meg csal a menüt látom léci válaszoljatok az e-mailomra: [email protected] köszi
Sziasztok! Letöltöttem ezt a játékot , feltelepítettem , krekkeltem , de amikor elindítanám ez a hibaüzenet fogad :
DirectX-et feltelepítettem azt is amelyik a játékhoz van csatolva de akkor is ezt dobja ki.
bizony nekem is uez a hibaüzenet pattan elõ a telepítés utáni crack-elést követõ játékindításkor....