Igen már ajánlottad de nekem hibádzik, ott hogyha létrehozok egy dialognak frakciót akkor az mindenkire érvényesé válik. Tehát bárkit szólítok meg azt a szöveget kezdi amit én írtam. Ráadásul ezzel a saját szövegét felülírja így azt nem is mondja el.
Szerintem a szép és rugalmas engine az unreal. Ráadásul nem egy bugos szar. Am a játékfejlesztéssel kapcsolatos véleményed nem osztom, mert én modellezzek, és programozni nem tudok, szóval nálam ez fordítva mûködik... :D
Lehet majd modolni, sõt az Obsidian még a szerkesztõn is változtatni fog, átalakítják a dialógus szerkesztõt, hogy minél könnyebb legyen párbeszédeket készíteni. Egyenlõre ennyi biztos a GECK-el kapcsolatban.
Sajnos ez budget jatek lesz cimtol fuggetlenul is:) A sztorin most dolgozok, kicsit Book of Eli-s lesz de nem tudok jobbat.
már láttam korábban az elsõ videót (talán még az F3 topikjában? ;) ), a várost most néztem meg...a címet tuti megváltoztatnám, mert elég erõsen Bkat filmcímre (vagy vmi gagyi budgetjátékra) hajaz :DDD
Koszi:) Szoktam kiszedni modelleket jatekokbol, nezegetni, gyakorolni stb. a 3Dx rippert hasznalom. Van hozza max plugin. Egyebkent ott szembesultem vele, hogy a fallout 3 milyen kurvnagy polygonszammal megy.
Ez nekem tenyleg hobbi (informtikus vagyok 12 eve, de mas szakteruleten) Persze ha egyszer lenne belole valami az jo lenne. Meg annyit mentsegul hogy ezek regi videok, az ujabb verzio mar dx9 alapu. Az elozo postot csak azert irtam be, mert bantott a #176-os bejegyzes, mintha egy hulyegyerek lennek pedig csak a velemenyemet irtam le.
Ezzel csak szembemész a trendekkel, cryengine, unreal3.5, már mindenkinek hozzáférhetõek.
Meglepodnel ha beleneznel a quake 1 es a quake 3 engine forraskodjaban, mennyire hasonlo pedig van koztuk jo par ev. Persze a q3 is mar jo regi.
Egy jateknal sokkal nagyobb ido es munka a grafikai tartalom elkeszitese. Modellek, animaciok, texturak stb. Ha lenne mellettem egy gyors es profi grafikus, (2D, 3D) egy jo animator vagy inkabb egy mocap studio, koderkent egyedul tudnam az engine-t, a tool-okat es a jatekmenetet (script stb) csinalni. Igy hogy a grafikat is en csinalom tenyleg nehez, megmarad hobbiszinten. Ha akarod belinkel par F3 modot is amit csinaltam, kb 10.000 toltottek mar le a nexusrol.
Szerinted egy enginet hány ember ír? Ha egyedül írná hány évbe tellne? Segítek, többen is legalább 3 év. Manapság már inkább 5. Hányban jött ki az oblivion? Tehát hányban fejlesztették ezt a királyság enginet?
Ötletem van éppen, Fallout3hoz leginkább beavis &butthead mod illene , már ha a 3ból, és az ott lefektetett "élménybõl" , "értékekbõl" indulunk ki.
Szerintem ez az engine meg a mai napig is merfoldekkel a tobbiek elott jar. Egy jo engine egyik legfontosabb ismerve a modolhatosag, ez mutatja a rugalmassagat. Probalj meg egy modot csinalni a Dragon agehez (ami kib..szottul elmaradott engine) vagy az assassin's creed 2-hoz.(ami egyebkent kurvajo kis engine) A Gamebryo gyonyoruen kezeli a nagy tereket, nagyon magas polygon szamommal es nagyfelbontasu texturakkal gyonyoruen renderel. Jol dolgozik alatta fizikai engine is, a speed tree is. A dragon age-ben egyaltalan nincs fizika. Nem durva? Az hogy a modellek meg az egyeb grafikai elemek hogy neznek ki, semmi koze az engine-hez.
Ennyire képes a Gamebyro, talán a Fallout 4-re lecserélik majd, elvégre Bethesdánál van a Rage, lehet a 4 alá majd azt pakolnak. Egyébként a Gamebyroval kapcsolatban, még anno Oblivion idején elismerték a készítõk, hogy egy nagy buggos kaki ez a motor, ezért nem értem, hogy a Fallout 3-hoz miért ezt a vackot használták fel?
Az nem számít ölésnek, ha Uncorious-ba tolom a csírákat? Hát igen, sokkal inkább fel lehetne turbózni a grafikát, mert nem elégséges, hiába a nagy textúra méret. Fõleg a térképet lehetne igényesebben megoldani, hogy indokoltan ne mehessek be valahova, vagy ne lebegjen semmi, stb stb.
Dehát modokkal úgyis szép lessz, mint most fallout 3, csakhát nem gyárilag kapjuk.
Mit tudtok, lesznek benne értelmes fegyverek is, vagy megint a kbszott lézercuccokkal lesz tele és szervópáncél nélkül megdögölhetünk?
Csak én emlékszem úgy, hogy ígértek jármûveket is? mert most nézegettem régebbi híreket, de nem találok ilyen infót. Lehet csak szerettem volna.
A New Vegasban nem a grafikára mentek, hanem a dialógusokat, a történetet fejlesztették, hogy visszaállítsák a régi Fallout hangulatot amit annyira hiányoltak a kemény magos rajongók. Hogy hogy sikerült majd meglátjuk õsszel.
Ez azt hiszem a besorolás miatt van, ha lenne benne szex, meg gyerekgyilkosság, bizonyára "csak felnõtteknek" besorolást kapna, az pedig kevesebb hasznot hozna. Bár az elsõ két részben simán meglehetett ölni minden gyerköcöt.
Renezesre meg mindig ugy nez ki mint egy Fallout 3 dlc. Ez nem baj , akarhany dlc-t vegigjatszanek de azert a folyatasokat jobban fel szoktak ujitani grafikailag is. Bar most hogy belegondolok van ellenpelda is eleg.
Fallout 3ban lazán kiírtottam Little Lamplightot. Vagy hogy érted?
Ezt a nem lehet gyerekeket ölni részt nem értem. Más játékban lehet itt meg nem? Most nem az, hogy arra vágyom, hogy szétdaraboljak egy kisgyereket, de azért az élethûség kedvéért lehetne. Sokkal rosszabb mikor lövöd és nem történik semmi.
Most hirtelenjében annyi cikk jelent meg. Nem gyõzöm átnyálazni. Nah amit eddig olvastam: Két gecko faj lesz mint a második részben: Sima és Tûz Geckok( érdemes lesz messzirõl lekapni õket mert közelrõl tûzet okádnak ránk) Ahogy régebben is írtam, ha rá lõsz az ellenfeledre és az életerõ kijelzõje mellet megjelenik egy vörös pajzs ikon akkor célszerû lesz páncéltörõ fegyvere váltanod. Ha jól olvastam minden közelharci fegyverhez spéci animációkat kapsz + különlegese képességeket, pl egy golfütõ használatakor spéci golfozó animációval kenned szét az ellent. A brahminok mellé kapunk egy újabb mutáns házi állatot: Big Horners (Nagy szarvúak?), mutáns kosok, és elégé ellenségesek lesznek. A Bevezetõ nem olyan hosszú lesz mint a háromban, kikaparnak a sírból - a doki felgyógyít - megkapod a PipBoy-t - beállítod a tulajdonságaidat, képzettségeidet - és irány a psuztaság. New Vegasban két nagy frakció fog egymásnak esni: az NCR és a Ceasar Legion, bármelyikük oldalára is állsz a másik ellenségként fog kezelni. Az Acél Testvériségnek nem sok szerep fog jutni, hozzák majd az elsõ két részben megismert formájukat: technológiákat fognak gyûjtögetni, nem fognak szupermutánsokkal, enklávésokkal bajlódni. Nem lesznek vezethetõ jármûvek a New Vegasban. A gyerekeket továbbra sem lehet majd megölni, de nem lesznek olyan idegesítõek mint a háromban. A játékban szereplõ fegyverek: Fegyverek és kiegészítõik Egyes fegyverek sokkal hatékonyabbak lesznek ha nem fejre, hanem lábra lövünk. A szupermutánsokból is két fajta lesz: Nightkinek az elsõ részbõl megismert Mester elit, intelligens katonái, és a második részben a Katonai bázisról kijutott 2. generációs szupermutánsok akik gyengébbek és ostobábbak a Nightkineknél.
Igazából VATS nélkül eszméletlen undorító lövöldözni közeltávon, a karakterek felgyorsított mozgása miatt, ami totális szánalmat vív ki. VATS meg nem valami izgalmas, de legalább látványos. Egy darabig.
Viszont remélem, hogy nem kényszerülök rá a szervópáncél viseletére, és hordhatok majd valami túlélõsebbet, valamit, a mostani világból.
Halleluja testvéreim! Visszatér az elõzõ részek sebzésrendszere. Többé nem leszel képes egy sima 10mm-es SMG-vel kicsinálni egy szuper mutánst vagy egy szervópáncélos katonát. Ha jól olvastam a cikket akkor a páncélzatnak komoly szerep jut majd, amikor rálõsz/rádlõnek megjelenik majd egy kis vörös pajzs az életerõd/életereje mellet, ami azt fogja jelenteni, hogy a páncélzatod/páncélzata felfogta a sebzés nagyrészét és a támadása/támadásod hatástalan volt. Olyan lesz mint a Mass Effect 2-ben, váltogatnod kell majd a páncéltörõ/sima fegyverek közt. Ha ez tényleg igaz lesz akkor visszatér majd a taktikusabb harc, nem lesz többé agyaggalamb vadászat.
Még az a jó, hogy ugyan azt a motort használja, így legalább nem kell majd az új szerkesztõt is kiismerni. Még mindig rengeteg újdonságot tartogat a mostani szerkesztõ, és biztos, hogy az Obsidián is épít be majd új funkciókat. Remélem a Nevadai sivatag könnyen kezelhetõbb, alakíthatóbb lesz mint a Betonpuszta.
Hát, engem igencsak felhúz, hogy a lézeres minigunnal ledarál az a szardarab, és egy órákig gyüjtögetett muníciókészlettel tudom õket kiiktatni. Mondjuk én FWE-vel tolom, de anno nyersen is utáltam ezt.
Karakter kinézetet igazán megcsinálhatnák, ne utólag kelljen modolni.
Sajnos a képek alapján nagyon béna, legalábbis sokkal durvább terep kellene, meg nem ennyire egyszerû cuccok, stb, meg mai modern szarokat is kérdemes lenne, csak M4es karabélyból kiindulva is.
Hát, Modolni fogjuk, lehet...
Amint a képeket nézem teljesen ugyan az a motor fut alatta mint a háromban, azért remélem néhány változtatást eszközölnek hogy ne a három klónja legyen hanem teljesen egyedi játék. Ja és több arc forma a játékban is jó lenne, igaz hogy nem egy Witcher de itt sincs sokkal több változatosság. A szuper mutánsok fegyverzete tényleg nem reális a régiekben gránátos, rakétavetõs, M2 és hasonló nehézfegyverekkel voltak felszerelve. Szerintem a háromban az egy társad lehet egyszerre veled miatt butították le az ellenfeleket, mert a Ghoul-nál sem nagyon van fegyver csak agyatlan zombik.
Ha jól láttam egy régebbi képen, az erõ ismét hatással lesz a nehéz fegyverzetek kezelésére. Elég kiábrándító volt a háromban, hogy még 1-es erõvel is használhattuk a rakétavetõket, gépágyúkat, lángszórókat.
Pár újabb kép New Vegas A robotok kissé furán néznek ki, azt hittem csak az a robot fog majd így kinézni aki majd kihúz minket a gödörbõl. A másik, miért van az, hogy minden szuper mutánst primitív fegyverekkel ábrázolnak? A szuper mutánsok nem arról híresek, hogy kannibál õsemberek, hanem arról, hogy félelmetes harcosok, akik komoly fegyverzettel rendelkeznek. Az egyben, a kettõben, és a Tacticsban is, komolyan megizzasztottak, a háromban csak céltáblák voltak ratyi fegyverekkel. Remélem a New Vegasban ismét kihívást fognak jelenteni.
Itt az egyetlen kérdéses szó a "mindenre." Mert persze ha mondjuk elküldök egy srácot, hogy azapját megették a hangyák, beszoptad, hahaha, hol a nyalókád elveszem!- akkor nem kapok áremelést Moiránál, mert a csaj bio és humiizé.
Tehát akkor mi mindenre hatnak ki a mondataink? Csak a küldetésre, ill fõ storyra, akkor meg "hazugság" az egész.
"Minden egyes cselekedetünk és mondatunk kihatással lesz mindenre."
Teljesen hihetõ, nyilvánvalóan nem marketingesek irták. :)
Amúgy ha hozza már azt amit az F3, nálam bejövõs. Nekem tetszett az F3 nagyon.
Hát a kérdés mi marad meg az ígéretekbõl a játék kiadására.
Ebbõl a pár új infóból sok reménykedést merítettem ismét =)
Amúgy láttam a képen az M4est, igazán belerakhatnának egy normális AK-t is, meg rendes tuningot, mert egy lényeges elem az efféle világban.
És külön örülünk, hogy nem a baszott világot kell megmenteni, hanem csak a saját bajunkal törõdni. Persze tudjuk, hogy a végén v megöljük a merénylõt, vagy nem, és ez a multi-endinget befojásolja.
Minden cselekedetünk kihat a világra? Reput kapunk, vagy vesztünk? Zsír. De remélem nem lesz ránkerõltetve a beszélgetés, mint F3ban, akármit mondhatsz de ugyanaz lesz kb a végkifejlet.
* A dinamit lesz az egyik elsõ fegyver, amibe belebotlunk majd. * Az Obsidian sokkal nagyobb hangsúlyt fektetett a történetre, mint azt a Bethesda tette a Fallout 3 esetében.
* A VATS-ban most már minden fegyvernek lesz egy speciális támadása. * A fegyverek módosíthatók, az egyik ilyen módosítás hatására például lecsökken az idõ, ami a golyószórónak kell ahhoz, hogy bepörögjön.
* Minden egyes képességünk befolyásolhatja majd a beszélgetéseinket. * Egy úgynevezett Command/Companion Wheel cucc segítségével utasításokat adhatunk majd a csapattársaknak. Ennek a végleges formája még nincs eldöntve/pontosítva.
* A Nightkin-ek visszatérnek és álcázni tudják magukat. * A Hoover-gát egyben van és áramot termel. * Az elektromosság egyébként az egyik fõ eleme lesz a játéknak. * Három frakció várható, az NCR, a Caesar's Legion, és ugyan még nincs megerõsítve, de valószínûleg a Brotherhood of Steel.
* A Helios One elnevezésû torony egy bolygókörüli pályán keringõ lézert vezérel.
* Ehhez a lézerhez lehet majd szerezni egy hordozható vezérlõt, így bárhol, bármikor bevethetõ lesz.
* Minden egyes cselekedetünk és mondatunk kihatással lesz mindenre. * A New Vegas több ending-gel is rendelkezni fog, szóval nem a sablonos magányos férfi/nõ megmenti a világot dologra kell számítani.
* A játék fõ célja az lesz, hogy kiderítsük ki akart minket megölni és miért. * Az egyik új fegyver, az "All-American" egy gyorstüzelõ mesterlövészpuska.
Hát, én speciel annak örülnék, ha mondjuk FPS nézetben rendesen lehetne lõni az irányzékkal, 3rd viewben pedig szokásos mód tökéletes.
Csak ne legyneek ilyen gyorsak az ellenfelek, meg bugosak, mert vatsn élkül eléggé nagy pazarlás kiállni pl raiderek ellen. Most épp ghoulos zombigyaloglós modokkal megyek F3ban, Resident Evil style, sivatagi áttextúrázásban, bár a rucijaim nem épp a legjobbak, se a fegyvereim. Valahogy nem találja õket telibe... Kénevmi zombis ghoul áttextúrázás:S
Na szóval ha meg nem totál romos lesz a város, akkor legyen benne élet, mert pár császkáló NPC ugyanazzal a hülyeségével számomra igencsak szánalmas.
az F3-mat a Bethesda készítette, miután megszerezte a fallout jogait.. megcsinálták a 3. részt, majd odaadták a grafikus engine-t az obsidiannak, hogy õk is készíthessenek egy falloutot...ez részben nemes gesztus, részben gondolom reklám, hogy õk milyen faca gyerekek..azért az obsidiannak, mert ott sok olyan egyén dolgozik, akik részt vettek a fallout 1 v 2 készítésében
Hát igen csak rájár a rúd a BoS-ra, a kelet és közép amerikai testvériség kivált a nyugati BoS-ból, akkor ott van még az NCR-BoS konfliktus ami szintén jelentõsen meggyengítette a Testvériséget.
De az elsõ két rész kulcs fontosságú pontjai, az otthonunk és az ott lévõk sorsa van a kezünkben. Nem kell a világot megmenteni, az nekem se tetszene. De mint az új hig-tech erõ azért hiányozna. "Ezzel szemben a 3. részben kapunk egy taknyos hülye gyereket, akivel futunk apu után. "Apúúúú... várj meg! Ne menj dolgozni!!!" De a BoS-nak honnan lesz ereje, a kettõben egy erejét sirató rég-tech féltékenyen õrzõ szétzilált csapat volt, akik loholtak az Enclave fejlõdése után, próbálva miné többet megszerezni belõle. A háromban meg a teljes hanyatlásuk látszott. Egyedül a NCR ami haladt a fejlõdés útján, meglátjuk hova jutottak.
Pontosan! Szánalmas lenne, ha világmegmentõ hõst kéne alakítanunk! Az, hogy postások vagyunk, sajna még nem biztosíték ezügyben...
Mellesleg nem kell lennie fõgonosznak, max annak, akik el akartak minket tenni lábalól, mert azthiszem ez a fõszál.
Enclavet én úgy ahogy van leszarom, semmi hatást nem gyakoroltak rám. engem a túlélés érdekel:D meg a cuccok, kinézet, jármûvek.
Nem hiszem, hogy õk lesznek a probléma forrása, a kettõben is õk voltak a fõrosszak, majd a 3-ban is, a New Vegasban már fárasztó lenne ha megint õk lennének. Nekem tökéletesen megfelel a NCR-Ceasar-BoS frakciók közti villongások, nem akarom megint megmenteni amerikát/világot/galaxist/világegyetemet a überbrutálmegagigabolygóevõfõfõgonosztól
Nos valami történetet biztos kitalálnak mert a fõgonoszt szerintem megint õk játszák. Elvileg 43 évre vagyunk a Fallout 2-tõl, azalatt már összeszedhették magukat hisz fanatikus katonának valót könnyen toboroznak, titkos katonai raktárak meg bõven akadnak, hisz ne felejtsük el nem kis ország.(pl. 51-es körzet) És pont Navarro ahol újra mûködõképes helikopterek épültek ha nem erõsödött meg akkor a keleti partra se jutott volna belõle. És hatalom éhes parancsnokok mindig is lesznek akik magukhoz ragadják a vezetést.(esetleg egy fõgonosz akit a végén le kell gyõzni?)
Kétlem, hogy szerepelni fog az enclave a NW-ban, mivel a 2. részben kivertük õket a nyugati partról, ezért települtek át a keletibe, és nem hinném, hogy újra visszajönnének nyugatra. Nincs elég nyersanyaguk, hogy össze-vissza vándorolgassanak. Navarron talán maradt még egy kissebb egység de az nem elég, hogy ismét szent háborút hirdessenek a mutánsok ellen.
remélem most végre lesz lehetõség arra, hogy csatlakozhass az enclave-hez
Ja hogy mondjak vmi okosat is:
Bezony a társadalom szennye bõven fordít idõt a hülyeségre, a drogra, a csilivili neon szaraikra, ha van rá pénz ha nem. Azért a túlélés nem ennyire durva már, legalábbis F3ban nem így hatott (akinek nem ment, már bõven meghalt ugyebár), nomeg Vegashoz, ami nem ennyire eldurvult hely, mégiscsak jobban illene az efféle raider. Próbálok képet mutatni.
Area 51... Fúúúú hát biztos vmi óriási dungeon, tele elszabadult ufoval vagy furcsasággal, nomeg persze érdekes kütyükkel, gondolom ruhával is. De hogy lessz ott bonyodalom, az 100%!. Fõleg, sztem a DC-s ufo az 51esbõl szökött el. Az már vhol gáz, ha többen is vannak.:D
Airport fura lesz... mégis egy kifutópályán mit lehet játszani? Vmi odaépült a roncsokból?.
Viszont!! Ha benne lesznek a luxus telkek, amikbe be lehet járkálni, marha jó búvóhelyünk lesz:D
Ha a "népedet" kell megmenteni, az Enklave birtokolja a katonai bázist, a Brotherhood of Steel megpróbálja rátenni a kezét a lehetõ legtöbb régtechre, az erõszakosan terjeszkedõ NCR, szupermutáns település... ááá igazi régi Fallout filling lehet ebbõl
Véleményem szerint megint lesznek idegen technologiák. Talán Dlc formában Ufó-k is. Az 51-es bázison lesz az Enklave. A Hoover gát fontossága miatt pedig a Brotherhood of Steel szállja meg. Az eddig bemutatott két frakció táborában pedig folyni fog az adott "népesség" élete. Remélem több lakossal mint a három "városaiban".