Dehogynem lehetne szabadon mozogni: csak jól és értelmesen össze kellett volna rakni a küldetésekben szereplő nehézségi elemeket és ezeket a karakter (főszál) várható mozgási útjában, egyre növekvő erősségben szétosztani. Aztán, hogy lesz aki előre rohan, vagy lesz aki "becsületesen" végigdolgozza, az már lehessen a játékosok döntési szabadsága. Ha nem volt erre idejük, akkor azt kell mondani, hogy idő hiányában félbehagyott, nem teljesen befejezett, meg -kiegyensúlyozott és nem mosdatni őket, hogy így is kiváló...
Akkor még egyszer, mer' úgy érzem, hogy nem jön át a gondom: A küldetésekben rendszeresen előferdülnek, akkor és ott teljesíthetetlen feltételek és emiatt a legtöbbet félbe kell hagyni. De emiatt nem gyűlik az XP és így nagyon lelassul az eltúlzott követelményeknek megfelelő karakter előállítása - pl. egy küldetésért kapok 500 XP-t, mivel nem tudom befejezni, ezért vadászatból vagyok kénytelen pótolni a "hiányt". Ha ez végig így megy, akkor meg a végén torlódnak össze a küldetések, mert "csak" egy-egy zárnyitás/konzolfeltörés/"csacsogás" hiányzik a MEGFELELŐ/SZÁMOMRA ELFOGADHATÓ befejezésükhöz. Viszont ekkor meg már mi a fenét kezdenék az XP-vel/sikerélménnyel, ha már addigra "kész"/késznek kell lennie a karakterem/-nek?!
Pedig az, hidd el: - nincs egy normális gépkarabély pl. 7.62-es (nagyon trükközni kell, hogy ami van az "jó" legyen - AP lőszer és piszok sok perk együttese) - nincs egy normális, "tömegoszlató" géppuska sem (pl. M2 és társai, ha még emlékszel a F1-2 és T-re)
Ill. amik vannak, azok sincsenek egymáshoz igazítva: innen is látszik a túl gyors munka, mer' nem volt rá megfelelő idő, hogy mindent átnézzenek és egybelőjenek. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2019.03.15. 21:02:32
Azér' a van Graff-oknak lehet pár küldetést teljesíteni (jó, Cass nem "eladó"), amiből kiderül, hogy bizony-bizony vastagon összejátszanak a Légióval és EZÉRT nem kár értük. Ill. Cass is úgy kapja meg a két perk-jét, ha a kiirtásuk előtt be vannak mártva a van Graff-ok (is), de ehhez kell az a fránya 75-75 pont legalább egyike és ezt a küldetést még a MO-on kapod (a 3. említésre méltó helyszín a főszálon).
Azon felkacagtam, hogy a kiirtásukat az első küldetésük nem teljesen pontos el(nem)végzésével lehet a legjobban/leggyorsabban/legegyszerűbben megoldani - csak azért (külön) nem osztanak XP-t.
Milyen robotnál? Nekem semmiből nem volt lőszer hiányom. A bőség zavara miatt van nálam magnum, hangtompítós, repeater és hunger rifle és két közelharc fegyver, mert nem tudom, hogy mi kellhet. Valójában ebből a két puska és 1 db közelharc fegyver is elég lenne.
Nagyon nem alap nehézséges sem volt soha gond a lőszer. A játék legelején puffogtattam 40 mm-es gránáttal skorpióra, hogy XP-t farmoljak. Azóta se vettem elő, most 2-3 lövéssel hunter rifle-val stealthben lőttem le a nagy skoprpiót.
Én nem használom a szolgálati puskát mert az all-american-hoz spórolnám a lőszert. A maradék 3-on meg ketten Cass-el osztozunk, aki valósággal falja a lőszert - igaz, van mit utána felmutatnia is. Nekem ezért kevés a lőszer (Cass 150-et 2 "kör" alatt simán elpuffogtat a gyenge .357-esből).
Cass alapfegyvere a kétcsövű sörétes, amivel nem lehet a képességeit jól kihasználni, ezért kell a kezébe adni vmi "komolyabb" fegyvert is, csak azt már a játékosnak kell újratöltenie. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2019.03.15. 21:21:48
Ez a részét nem értem. Mert nekem soha egyik kísérő sem fogyott ki soha a lőszerből, nem látok inv-ben sem olyat? Végtelen lőszerük lenne...? És én nem adtam nekik semmit. Pedig nem közepes nehézségen tolom és HC is be van lőve.
A MOD-ok kavarnának be? Pedig nem sokat tettem fel... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.15. 21:34:09
na ez úgy működik hogy van a kísérőknek mondjuk pl boone az alap fegyverük, ez esetben egy vadászpuska, ezek speciális fegyverek mert sosem fogynak ki a lőszerből.
ha elveszed tőlük ezt a spec fegyvert és mást adsz a kezükbe lőszer nélkül akkor átváltanak közelharcra mindaddig amíg nem adsz nekik lőszert az új fegyverhez, ha vissza adod nekik a régi spec fegyverüket akkor újra nekiállnak végtelen lőszerrel lövöldözni.
érdemes a kísérők spec fegyvereit eltenni olyan helyre ahol később is megtalálod ha esetleg szükség lenne rájuk.
+ a gond ezekkel a speciális fegyverekkel az hogy ugyan az a nevük mint bármi más hétköznapi fegyvereknek, ha véletlenül felhasználod őket más fegyvernek a javítására akkor annak búcsút is mondhatsz, és a kereskedők inventory-ban se marad meg ha kapnak reset-et az eladható készletükre.
Saját fegyveréhez nem kell lőszert adni, de ha adsz a kísérődnek másik lőfegyvert, csak akkor használja, ha van hozzá lőszere is.. Cass alap fegyvere a Caravan Shotgun, ami nem túl erős, 20-as sörét megy bele, és két lövés után újra kell tölteni... Adhatsz neki jobbat, de akkor kell hozzá töltény. pl, sörétesből a Riot-ba 12 töltény megy bele, 12-es lőszer kell bele, határozottan erősebb, mint a Caravan. Boon alap fegyvere egy távcsöves vadász puska, Veronica szervó kesztyűvel pofozkodik, Raul egy colttal nyomul, de amikor már szupermutánsokat, deatchlawokat akartok lecsapni, nem árt valami hatékonyabb fegyvert a kezükbe adni, survival módban még úgy is necces... A robot Vegasban a fegyverkereskedő, akinél egyedi fegyverek is vannak
Azért ajánlott fegyverjavító csomagokkal reparálni a fegyvereket ... olcsóbb, és nincs az a veszélye, hogy az értékes fegyvert bombázod szét egy rossz kattintással... kereskedéskor valóban oda kell figyelni rá
ha jól emlékszem akkor én egy külön szobát használtam a lucky38 lakosztályban a tárolásukra, a kísérők fegyverei mellet csak olyan tárgyakat raktam le abba a szobába amiknek közük nincs a fegyverekhez, így mindig tudtam miről van szó ha körbe néztem a lakásban.
bár a játék közepe meg vége felé már egyre jobban csak dísznek voltak jók a lakásban... főleg ha még egy vagy két dlc is becsúszik közben.
(már annyira pörög a topik hogy már én is kedvet kapok egy újrajátszáshoz.) Utoljára szerkesztette: Kissssss0, 2019.03.15. 22:07:31
Milyen a game? Leginkább téged kérdezlek, mert olvasgatom, h most játszod... A fallout 3 eléggé unalmas volt és kb 30-40% után droppoltam... Ez miben más?
Konkrétan a Witcher 3 óta nem éreztem olyat, mint ezzel játszva. Egészen biztosan ebből vettek át sok mindent és/vagy tekintettek mintának. Túl sok a hasonlóság minőség terén. Kurva jó. Grafikailag mai szemmel kopottas, de moddolva pár óra után megszokja a szem.
Én F3-at nem ismerem, ezt ajánlották itt az F3 helyett/előtt. Az F1-et nem bírtam cérnával.
Én sokáig játszottam F3-al is. Az egyik kedvencem az operation Anchorage küldetés volt, ahol meg lehetett szerezni a Chinese Stealth Suit-ot. Legugoltál, automatán stealth boy. Nem is kellett hozzá ruha tudta.
FNV-ben is van ez a ruha a Hover Dam alatt, de ott csak sneaket ad ha jól emlékszem, invisibility-t nem :)
A Fallout 3 a butább verzió, de ha az nem tetszett, meglehet a NewVegas sem a te játékod, de ezt csak te tudod eldönteni, ha kipróbálod.
Lényegi különbség, hogy a New Vegasban lehet szerezni XP-t a "békés" képességekkel, mint a meggyőzés, gyógyítás, javítás - vagy éppen kevesebb XP-ért lerövidíteni egy küldetést (pl nem kell alkatrészek után kutakodni, ha elég magas a képesség) Ugyanaz a világ, lehet mondani, hogy külön történetek, de laza visszautalásokat lehet találni a korábbi eseményekre, vagy szereplőkre.
A Fallout 1 1997-ben jött ki, akkoriban nagyon szuper volt, mostani szemmel persze, hogy elavult, de nosztalgiázni nem olyan rossz az :-) A Fallout 2 1998-as, a Fallout 3 tíz évvel később 2008-ban készült el... A Fallout 3 Bethesda, a New Vegas Obsidian fejlesztés, a rengeteg hasonlóság mellett vannak különbségek, de az, hogy neked mi nyeri el a tetszésedet, vagy mi nem, csak te tudhatod... A New Vegas sem mai gyerek, 2011-ben adták ki, tehát az akkor konkurenciához kell mérni. A Fallout 3 sokkal nyomasztóbb, sivárabb, sötétebb. A NV sem édenkert, de némileg élhetőbb a sivatag, nincs mindenhol sugárzás, de a lényegi különbség a Bethesda és az Obsidian munkájának eredménye,
Amit írsz az alapján. FNV alapvetően egy sztori orientált open world játék. Talán nincs is hasonló. Az F3 nekem tetszett. Ez viszont teljesen más nívó. Nyilván a sztori orientált jelenti nem tudsz annyira szabadon menni az elején, mindenfelé mert úgy van szintezve az ellenfél, hogy kövesd a történet fonalát. És szép lassan ahogy szintezel, nyílik ki a világ mire eléred Vegast. Társak is jól vannak megírva. Ki kell próbáld ahhoz, hogy tud ez a színvonal már megfelel vagy ez is gagyi párbeszéd, sztori :) Szerk: a párbeszédeknél például képességek is számítanak. Ténylegesen számít, hogy döntesz. Mondom csak azt nem értem, 2 év alatt, hogy tudták ezt összerakni így, Utoljára szerkesztette: Although, 2019.03.16. 06:09:19
Nem lehet, hogy a fegyvereket a különféle FPS-ekben megtalálható, túltápolt megfelelőikhez hasonlítod és nem az eredetieikhez? Ez nem egy fps és itt az esetek túlnyomó részében ha lőnöd kell, akkor valamit már elrontottál. Olyan helyre mentél, vagy olyan stílusban, ahová nem, vagy nem úgy, nem akkor kellett volna.
Én akárhova mentem mindenhol lőttem :) Sőt még akkor is amikor még ott sem voltam. Előre kipucoltam a területet távcsövessel. Persze Gekko-ra nem AMR-el vagy Gobival lőttem, hanem közelebbről 10mm-el vagy All American-al :)
Ez quest simán nem működik nekem.... 1. Ha el is lopom a kulcsot, akkor a széfet nem nyitja az irodában.. 2. Lockpickkel ki is nyitom, akkor sincs a széfben holotape...
Az egyetlen módszer, hogy meg kell ölnöm a nőt? A tábort meg nem akarom legyakni miatta..
Le lehet buktatni, de futkosni kell a Mojave előörsre a tiszthez, vagy egyszerűen lecsapod a nőt. Arra kell figyelni, hogy mások ne lássák, ne hallják (hangtompító, közelharci fegyver, lopakodás, de lehet gránátot is a zsebébe csempészni, csak azzal könnyebb lebukni) Nem itt lesz a probléma, hanem a Grafoknál, ott elég agresszív a csapat...
Arra már nem emlékszem, pontosan hogyan is zajlott a lebuktatás, de meg lehetett csinálni... viszont, ha utána mentünk a Grafokhoz, ott azonnal támadtak. Survival módban az a kísérőkre nézve végzetes is lehet... az ilyen helyzetekben kell az erös fegyver, páncél, gyorsan ledarálni az ellent, mielőtt azok tennék.
Kihez kell futkosni és hova? Erre semmiféle utalást nem kaptam a quest során. VAgy nem figyeltem? A VG-ket legyakni szemtől szemben még nem menne.
Ezt skippelem egy időre, de egyszerűen nem értem, hogy miért nincs ott a szerződés. Mástól függene?
A Cass-es quest során megtaláltam a két erős vértet, amiről szó volt korbban. Mondjuk Cass-re tettem. V-t kirúgram egyelőre, a Brotherhood vezérváltás után nem látom be, mire kéne. A ruháját meg mit majd megszerzem valahol, valamikor.
Átnézve a táblázatot, játszva az elődökkel, még mindig fenntartom, hogy hiányzik pár fegyver, aminek megvolna a helye, mert így hiányos a táblázat - ill. nagyon túl van tolva pár darab, hogy ezeket a réseket kitöltsék. Az elődökben jóval hangsúlyosabbak voltak maguk a special pontok és a perk-ek, míg itt szinte minden a skill %-okon múlik és a perk-bőség miatt azok is degradálva lettek. Sajnos, a játékban a %-igények nem lettek kellőképpen átnézve, kijavítva és egymáshoz idomítva, így bizony gyakran előfordulnak durva és fölösleges kiugrások az igényekben, amik nagyon visszavetik a játék folyamatosságát, játszhatósági élményét.
A másik: ne kezd már te is (most a másik oldalról, mint Fantuszék) -> végig azon bánkódok, hogy az adott helyszínre érve még nincs arra kész a karakterem (lockpick, science, speech) és legfeljebb lődözni tudok (ha nem OP-k az ott lévő ellenfelek) és a hozzá tartozó küldetés hiányában még rengeteg dolgot el is vesztek ezzel - legfőképp XP-t! Milyen helyre menjek, ha nem ismerem a terepet? Betévedek oda, ami útba esik... (sosem úgy, hogy rájuk rúgom az ajtót), aztán nagyot koppanok, hogy ide 1-2 dolog még jó volna a karakteremnek, ha meg szeretném oldani - lehetőleg erőszak nélkül, hogy ne legyen már mindenki az ellenségem a játék legelejétől fogva. Én tehetek arról, hogy már nem maradt elég ideje a fejlesztőknek átnézni és megfelelően összerakni, belőni a dolgokat (fegyverek, helyszínek, küldetések)?! Ez egy 90%-os bétának elmegy, amit már demózni lehetne, de jócskán akad még benne sok KISEBB dolog (igen, ez a legidőigényesebb feladat: a fejlesztő is ezen spórolt), amin finomítani kellene/kellett volna - a játék eleje és a vége megvan, már "csak" a közbenső részét kellene kidolgozni, rendbe rakni, egymáshoz igazítani. Arról sem én tehetek, hogy egyre lejjebb adják a kiadók és mára már a még komoly stabilitási hibákkal küszködő (pre-)alfákat is teljes árú késztermékként (preorder) szórják ki a nagyközönségnek és ezek mellett már-már Isteni remekműnek hat ez a befejezetlen alkotás!
A Light machine gun 5,56-ot használ és ugyan a dps-e már jó volna, de ezt kis alapsebzésekből rakja össze (közepesen páncélozott célok ellen már kérdőjeles az alaplőszerrel), ill. a pontatlansága (vö CZ57) végkép a kispadra űzi. A F2-ben a Bozar legalább sebzett, megérte érte "lemenni", itt legfeljebb a kevéssé páncélozott célpontokig bezárólag (volna!!!, ha nem kéne már ehhez is 100 pötty) használható. A Automatic rifle már kezdene jónak látszani, de ennek van a legkevesebbet sebző lövése a .308-asok közül, ráadásul a rettenetes szórása és kis tárkapacitása végképp az "inkább ne piszkáld" kategóriába helyezi. A CZ57-nek az alapsebzésével volna a legnagyobb baj, így ez is kiesik a használhatók élmezőnyéből. Sz'al, normális, 7.62-es, vagy nagyobb űrméretű géppuska nincs is a játékban! Helyette van mininuke és sorozatvető a gránátokhoz... A Survivalist's rifle nézne még ki a "legjobban" az 'automata fegyver nagyobb alapsebzéssel' kategóriában, de a kis tárkapacitása és viszonylag kicsi dps-e ezt sem engedi a csúcsra jutni... Ha meg összehasonlítod a szolgálai puska és rohamkarabély alapsebzését, akkor azt látod, hogy a legkisebb/legelső pisztoly-kategóriával egyezik meg... Tehát, összesen marad a this masine és az all-american, de ezek is inkább csak másodlagos, a "köz" ellen használatos fegyverként! Ezek után még mindig fenntartom, hogy nem kis kidolgozatlanságok és csúsztatások maradtak a játékban!
Nem ott ment félre ez a küldetés, hogy azt mondtad Cassnak, "rendben, nyírjuk ki őket"? Lehet rosszul emlékszem, de úgy rémlik, ha bele egyezel, később már nem lehet rajta változtatni, ott kell lebeszélni róla (bízzunk a NCR-re).
Kicsit oda-vissza mászkálós az a küldetés, de jót röhögtem rajta (van Graff első küldetés és átereszted a kölyköt), a lényeg, hogy minden opcióját megcsináld (legalább is a karavánvezér részéről, mer' 3.-ra van Graff-ék Cass-t akarnák...), mert jól tejel, mind XP-ben, mind kupakban!
Végigcsinálod a karavánvezér küldetéseit, közben Cass-t is felveheted és az övét is megcsinálod -> a 2 együtt sok érdekességre fényt derít (a nyanya bérelte fel a van G.-okat a konkurencia (pl. Cass) eliminálására). Ezek után Cass fejeket akar, de rá lehet beszélni, hogy előbb bizonyítsuk be az egészet: a széfek feltöretnek a megfelelő helyeken (50 és 75 pötty kell hozzá), majd a cuccok elvitetnek a "főcserkésznek" a MO-ra - ezért kap egy jó perk-et Cass. Ezek után lehet megkezdeni a likvidálásokat, amik után Cass megint csak kap egy jó perk-et.
Értelmetlen a vita, ez a játék ilyen lett... Azzal én nem tudok mit kezdeni, hogy annak ellenére, hogy figyelmeztetnek, maradj az úton, te letámadnál olyan lényeket, amelyekkel nem boldogulsz, és szerinted ez a játék hibája. Lehet hiba, hogy nyitott a világ, lehet következménye, ha idő előtt léépsz be bizonyos területre (senki nem kötelez rá, hogy oda menj) 8-10 szint körül lehet 100-as gun képességed, ha kalandorkodsz, kell is. Kell még védelem és HP, és normális fegyver a lehetőségek közül, de speciel soha nem éreztem azt, hogy kevés a választék. Egy 5mm-es, vagy 12.7-es karabély bőven elég cazadorok, nighstalkerek ellen, deathclawok ellen meg ott az antimaterial rifle, azokra nem közeliről kell puffogtatni, ha egy zárat meg nem lehet kinyitni, zárva marad. XP-böl egyszerűen sokkal több van, mint kellene, ha egy párbeszéd opciókból nem tudod kivenni, lelősz egy kóbor hangyát, és megvan a kiesett XP-d, a hangya meg respawnol, tehát ismét ott lesz az XP. Nem tökéletes a játék, de ez ilyen. Soha nem lehetetleníti el a játékot, nagyobb gond a bug, egyáltalán nem hiányoznak fegyverek, azzal nincs gond, pláne, ha azt is tudod, hol lehet alacsony szinten is találni... aminek csak akkor lesz értelme, ha azt ki is tudod használni (karakter fejlesztés) Az se gond, ha nem tudod, hol találsz jó fegyvert, páncélt - akkor kövesd a készítők által tervezett utat, ne kóborolj ismeretlen barlangokba : )
Annyit összemorogtok itt, hogy milyen szar az FNV (a tavalyi évem a FO4-re ment el, még nem jártam mindenhol, pedig ezernél több órám benne van, de sokat modoltam, sokszor kezdtem elölről, az építkezés volt a fő vonal, aztán ősz végére kissé ráuntam, most altatom), hogy rászántam egy napot és felraktam a Tale of Two Wastelands modot. Választható, hogy a FO3, vagy az FNV felől közelíted a dolgot, hol kezded. Kíváncsi vagyok, hogy sikerült összerakni. Annyi már látszik, hogy az A World of Pain modokkal, bár van TTW változatuk és patchek hozzá, nem akar elindulni. A start video után végtelen ciklusba kezd a zene és semmi tovább. Ha az AWoP modokat kihagyom, akkor megy szépen, most jöttem ki a 101-esből és most sikerült úgy, hogy nem kellett legyilkolni hozzá valamennyi őrt, aki rám vadászott, sőt az ovreseert se. Ez régen valamiért sose jött össze… A felrakása nem rövid, mert vagy két órán át pakolássza és kódolja át a hangfájlokat és javasolt a Mod Organizer 2 használata. Mindenképp meg kell nézni a telepítést magyarázó videót és betartani az abban ajánlottakat. Az egyik legfontosabb külön letöltendő mod az, ami a Ratslayer fellelési helyét átteszi a Capital Wasteland-re, Megaton közelébe, mert ha marad a helyén, mire eljutsz odáig, semmi hasznát nem veszed. Elvben a FNV modok használhatók, de szép hosszú azok listája, amik biztosan nem. Ezek között több olyan is van, ami egyébként az FNV-hez erősen ajánlott státuszban van, de így ki kell hagyni.
Asszem talán ezt mondtam. Akkor nincs mit tenni. Viszont a főnökök miatt nincs kedvem kiirtatni a teljes karavánt, de ha máshogy nem megy...
Csak a főnök a célpont, megoldható, csak ne legyen szemtanú... ha nem jól csinálod, magadra haragítod a NCR-t, ha ügyes vagy nincs negatív következménye. A Grafoknál nem kell diplomatikusnak lenni, kezdheted azzal, hogy a kint álló őrt lecsapod... a probléma bent van, ahol kb nyolcan vannak, lézer, és plazma puskákkal... no, de a loot se gyenge.
Az a baj te is megszoktad az egyszerűt a könnyűt a veled szintezett ellenfeleket, stb. stb. Ez egy folyamat ha előveszed a Morrowindet még rosszabb élményed lesz. :) Eltelt 7 év és egyre kevesebbet kell gondolkodni a játékokban. Az FNV akkor is mondtam most is az utolsók egyike volt mint a W2 is amit még nem nerfeltek. A skyrim idején még kijött egy kettő. Attól érdekes, hogy nem olyan mint a teljesen sztori vezérelt játékok, ott is ha térképes bejelölik vagy odamész és tudod ez még nem a szinted. Itt viszont minden egy térképen van. És ha nem figyelsz csak szaladgálsz mint ma már mindenki :) Akkor szar élmény lesz ez biztos. Molni nálad körültekintőbb volt. Figyelt arra mit írunk.
Elmondanám mivel ez szintfüggő játék lv5-10-ig nehéz megölni komoly ellenfelet. Játszadoztam vele anno például visszafutottam és kerítés mögött ugrálva nyírtam ki egy radskorpiót. Csak éppen minden elment rá. Amit összeszedtem. Ez a játék nem erről szól.
De ha nem megy vannak modok amik fps-t csináltak belőle. Keress egyet.
Az egy meszarszek, de a mellekhelyisegbe vonulva tul lehet elni. No meg akna, akna, akna :) Erdemes a balhe elott a fomufti zsebebe csempeszni egy granatot, az is segit a szituacioban. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.03.16. 16:03:57
Az új 3.2-es TTW-nél nem választható a kezdés, mindig a 101-es Vault-ban kezdesz (ha csak nem használsz modot ennek átlépésére, de akkor szerintem felesleges a TTW). A korábbi 2.9.4-es TTW-nél még választható volt. A Ratslayer átrakása tényleg jó ötlet volt a mod készítőjétől, de szerintem lehetett volna kicsit nehezebben elérhető helyen, mert így pl. a sima Varmint Rifle-t semmiféleképpen nem használjuk. Utoljára szerkesztette: Alexzel, 2019.03.16. 16:07:47
TTW-hez ajánlom - ha nem nem raktad még fel - a módosított 'Oven cooking' modot, megkönnyíti az életedet. Ha saját magad is készítenél fegyvereket, akkor esetleg próbáld ki a 'Gunsmithing TTW' modot. Sajnos csak lőfegyverek vannak benne. Utoljára szerkesztette: Alexzel, 2019.03.16. 16:15:13
Megőrülök veletek - egyiknek se tudok jót tenni! Az egyiknek az a baja, hogy nem megyek, pedig mehetnék, a másiknak az, hogy miér' mentem oda...
Mennék én szép sorjában is, csak mindig van egy-egy képesség %, amit még nem tud teljesíteni az adott helyszínen a karakter, ezért, ami ezután következne itt, az kimarad és mehetek másik kalandot keresni. Ahol túl erősek az ellenfelek, oda nem megyek be, azt nem erőltetem - annyira hülye nem vok! Viszont, utóbb ki szokott derülni, hogy az, ahol kalandoztam - végre kalandozni tudtam - , ott lett volna küldetés is, ami adott volna nem kevés plusz XP-t is, ha azt előtte felveszem - gyakran a térkép túlvégén, mer' itt má' csak így járja - és nekem ezen szisztémával van gondom -> nem egyenletes, nem folyamatos, nem átlátható. IIl. el-el szoktak rejteni egy-egy, ott és akkor leküzdhetetlen konzolt/széfet, amiben akkor és ott még értékes tárgyak vannak letéve, de mire megszerzed a hozzájutáshoz kellő képességeket és visszamész értük, addigra az ott lévő tárgyakat legfeljebb eladni tudod, mer' addigra már rég túlhaladtál azon a szinten -> tehát az egy teljesen fölösleges játékelem, mert nem lehet kijátszani időben.
Természetesen, ha a wikit bújva haladnék, akkor biztos kevesebb gondom volna, de úgy meg tényleg elveszne a maradék élményrésze is a játéknak.
Régen úgy szokták/illett megcsinálni, hogy ne menjen be oda a karakter, ahova még neki nem kellene - és ide gondosan ügyelve válogatták össze a közel azonos fajsúlyú nehézségeket - , mer' pl. szinthiányos, nem vette fel a területhez kapcsolódó küldetést, vagy tárgyakat, hogy oda őrt állítottak, aki eltanácsolta a delikvenst, kinyithatatlan kapu/zár volt a bejáratnál, stb. No, itt ilyesmik nemigen akadnak, így az ebből adódó galibák folyamatosak...
Amikor némi zavar támad FNV-ban, röviden: "Hősöd új területre érkezett!" Ugyan nincs kiírva a környéken sehol sem, de az ehhez tartozó küldetést majd 17 órai gyaloglás után, egy 10. és egy 15. szintre tervezett ellenfelek "védősávjával" körülvett helyen tudnád fölvenni... Az itt álló, amúgy az 5. szintre tervezett dungeon-t azért nem tudja teljesíteni a 7. szintű hősöd, mer' van benne egy 10. szintű zárnyitást igénylő elem, amit majd csak a 16. szinten tud felvenni a karaktered, mer' addig volna még 1-2 másik, égetőbben szükséges képesség, amit ki kéne előtte húzni rajta és csak ezek után maradna a zárnyitás fejlesztésére felhasználható pötty... - hátha így érthetőbb má' végre... El is báboznám neked, de azt ez a felület nem teszi lehetővé, hogy végre el tudd fogadni, hogy nem teljesen én vok a hülye, ebben a játékban!
Ezekkel együtt is pofás az összkép és tényleg köröket ver a mostanság megjelentekre, de attól még ezek a hibák jelen vannak benne!
Nekem felajánlotta a választást induláskor, igaz a DC-t választottam, de megnézem, mi van, ha a másikat választom. Ilyen mod nincs fenn.
Alexzel #6608 Köszi, megnézem őket, bár nekem Springvale egyik házikójában már felajánlotta a tűzhelynél, hogy főzhetnék, csak még nincs elég survival képességem. Utoljára szerkesztette: SaGa, 2019.03.16. 19:28:33
Akkor ezért nem tudtam, nekem még a 3.2 van fenn. Ha esetleg az Skyrim-hoz hasonló skill fejlődést kipróbálnád, vagy egy 'Practice Makes Perfect' mod, csak a skillek beállítását kell megfelelően módosítani. Nekem nem sikerült, túl gyorsan fejlődtek a skillek, bár én a skillek fejlődését a skillek használathoz kötöttem, míg a karakter fejlődését XP-hez, de úgy is lehet hogy adott mennyiségű skill fejlődése esetén lépj szintet mint a Skyrimben. Ez persze néhány moddal okozhat problémát - pl. a 'Hunting Expansion' miatt sokkal több húst szereztem (ami reális mennyiség volt), így a Survival skill túl gyorsan fejlődőtt (alacsonyra kellett venni a fejlődésének a sebességét).
A bosszúálló isten eljátszása után - ment mint a karikacsapás csapdát állítva és némi droggal - a piros cuccok mind lootolhatóak? Kinél csökken akkor a repu?
Lopásért akkor büntetnek, ha szemtanú van. A karma vesztéssel még imádhat a frakció, sok értelmét nem találtam, ha valami kellett, nem igazán zavart a piros. A Grafok egyébként Freesaidhoz tartoztak, de a boltjukban lévő bazárt már régen össze lehetett volna csomagolni különösebb büntetés nélkül (stelath boy)
Freesidra eddig semmi időm nem volt, nem csináltam semmit. Hát mit ne mondjak volt loot bár az eddig nem látott új fegyverek itt is javításra szorulnak.
Brotherhood tagként szép, szép az új páncél, csak 10k feletti összegbe fájna a javítás. Kicsivel gyengébb combat armorból meg van fullos és tartalék is...
A kísérő NPC-k fegyvere milyen alapon cserélődik le általam adott jobbra? Pl. mint kell adnom Cass-nek, hogy az alapból láthatatlan caravan shotgun helyett mást használjon? Én úgy láttam a karakterek saját alapfegyvere nincs az inv-jükben és örök lőszer van hozzá emiatt.
Meg a Fat man egyszer talán jól jön valamire. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.17. 01:00:21
Akkor cseréli le a fegyvert, ha az jobban sebez, mint a sajátja, ami a képességeitől is függ (nem használja, ha képzetlen) és van hozzá lőszere. Vannak hibák, pl Cass hiába beszél arról, milyen ügyesen bánik a dinamittal, ha adsz neki dinamitot, nem használja, képzetlen a robbanóanyagokhoz, hagyományos lőfegyverrel felszerelve van igazán elemében. energia fegyver Veronica, vagy Arcade Gannon kezébe való
Jogos :) Már régen nem nyomta de lehet előveszem most. Tudom rengeteg patch van ami mindenfélét optimalizál köztük Sawyer modja aki ugye a készítők egyike. Meg lehet a japcsi patch is. Nem emlékszem bárhol is problémám lett volna, de túl régen volt.
A 3.2.1-hez adták hozzá a kiválasztó menüt az indulásnál. A changelog szerint már van 3.2.3 patch is, de nem találom a letöltő oldalt, lehet, hogy még csak készül…
Kicsit lehet, hogy terminátorosodom, a Gamorra quest szál vége is az lett, hogy hent az csá.
Meg 26k pénzem van, de smucig vagyok, hogy bármire költsek, mert enélkül is tápos vagyok. Nem kell beültetés vagy max erősségű Brotherhood páncél.
Freesaidon érdemes meglátogatni az ottani kaszinót, a Királyt, és a mormon erődöt.. Igaz, hogy ott "szaladj oda - gyere vissza" stílusú küldetéseket adnak, de az is XP, és többnyire Freesaidon kell cikázni, és van mókás része is (szexrobot) A Ratslayer-hez is onnan irányít a kaszinónak tartozó nő, de meggyőzhető, hogy inkább fizessen... a fegyver már legfeljebb érdekes, de nem igazán hasznos (de plusz XP minden túra). A King néhány közeli futárkodás után rád bízza a robokutyáját, és tudomást szerzel egy érdekes, távoli helyről, ahová alkalom-adtán elviheted az ebet... Lehetséges kísérő, de vagy a robokutya, vagy ED-E.
Pedig a beültetések azok, amire érdemes költeni a néhány egyedi fegyveren kívül... A 26ezer nem olyan hatalmas összeg, tehát ne is herdáld ok nélkül, pl mással javíttatni nagyon nem éri meg. Fegyver karbantartás nem gond, ha tudsz fegyrejavító csomagot craftolni, a páncélok karbantartása macerásabb lehet, van egy hasznos perk, de 90-es repair képesség kell hozzá. Egy antimaterial rifle kell majd idővel, amikor már képes leszel deathclawokon, szupermutánsokon átgázolni...
Elég sok karakterrel játszottam, volt közöttük közelharcos is, de tény, hogy a lövész -legyen az hagyományos, vagy energia fegyveres - közelebb áll hozzám, mint a pofozkodó... A lényeg mégis az, hogy már azért is érdemes lehet többször végig játszani, mert a különböző stílusokhoz megvannak a perkek, és azoktól lesz igazán erős, nem a 100-as képesség a lényeg. Természetes, hogy első játéknál sokszor szinte vakon bolyong a karakter, ha többször is nekiveselkedik a játékos a FNV-nak, rengeteg hasznos információja lesz a korábbi játékokból, pl nagyon sok fegyver helye fix.
Így van ott a pont. Kevés játék volt amit 3x 4x ez az egyik. Pedig nagy móka, kacagás, idegeskedés, konkrétan, volt anno. Állandó lag meg crash, várni valaki orvosolja. Mégse ez maradt meg hanem Dr. House, Cézár, Veronica, Cass, a döntések végtelen tárháza, a kicsi indiánok meg a drog, a vault a problémákkal, kit válasz, a végső nagy csata. És az érzés milyne jó lenne he még ennél is több minden lenne :) Utoljára szerkesztette: Although, 2019.03.17. 16:00:13
Dethclaw-ot már most is nyírtam ki próbaképpen kísérőkkel. A fegyverek karbantartása nem gond, mindig van hozzá anyag. Viszont az armor egészen más tészta. A Brotherhood armort pl. lövésem sincs, hogy hol lehetne javíttattni majd. A Mormon erődbe eddig véletlenül egyszer mentem be, de inkább ki is jöttem, hogy fogyjanak már a questek. Sajnos a belső helyszínekre nem lehet fast travelt nyomni. Nem tudom, hogy miért így kellett megcsinálni. Időrabló még sprintteléssel is.
Viszont sok pötty kell a jó perk-ekhez, tehát előbb kell a pontokra gyúrni (magas INT + Educated perk), mert különben hiába várod a perk-eket: kifogysz a szintekből.
Papa Khannak megmutattam a naplót és széjjel lövette a légiós köcsögöt. Ennek ellenére a többi klántagot még győzködni kell? Miért?
Nem bug. Az, hogy a légió sumáksága kiderült, az még nem jelenti azt, hogy az NCR-nek megbocsájtja a múltat. Lehet úgy nézni, hogy fölösleges köröket kell futni, de néhány befolyásos klán tagot kell magad mellé állítani.
Biztos van több megoldás a deathclawoknál, de survival módban oda kísérőt nem szabad bevinni, ott szinte biztosan meghalnak.... Egyedül lopakodva viszont nem is reménytelen a helyzet, lövésznek fel kell jutni a szállítószalagon a magasba, oda a deathtllawok nem mennek fel (nem tudnak?)... Antimaterial rifle, és lehet vadászni...
Igazából hegyekben áll az eladatlan cucc. 5 laser rifle, energifegyver hegyek. Nem merem eladni őket, mert "hátha egyszer" kellenek. Úgy, hogy a energy weapon skill nincs 40 sem.
Csak a javítás-perk felvétele után (90 pötty a javításokon) tudod igazán kihasználni a kisebb fegyvereket a nagyobbak javítására, addig nyugodtan eladhatod őket: - a beültetések, vagy a top-fegyverek jóval többet hoznak a konyhára, mint a raktárban porosodó, kihasználatlan cuccok; - a kisebb (energia)fegyverek helyett úgyis "normális" lőfegyvert (legfeljebb megtartod a kezdő, spéci 10 mm-es pisztolyt az aprólékokhoz), vagy pulse- gun-t/gránátot/aknát használsz inkább; - ha meglesz a perk, akkor is ráérsz gyűjteni, vagy "visszavásárolni" a kisebb fegyvereket. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2019.03.18. 00:10:18
Hunting Rifle és Repeaterrel toltam eddig. A pisztolyok régen el vannak felejtve már. Most a Trail carbine-ra álltam át, találtam belőle annyit, hogy jó állapotban használható. Energiafegyverekből találom sorra az újakat, de lövedékesből nem igazán.
Nem igazán kell halmozni az energia fegyvereket, ha nem azok használatára specializálódott a karaktered. Hagyományos lőfegyverből is lesz 3-4, amit mondjuk rendszeresen használsz... Az anti-materiel nem energia fegyver, de elég magasak a követelmények hozzá (100-as skill, 8 erő , vagy perkkel 6) Esetenként meg is lehet venni egy-egy fegyvert, ha nagyon kell.
Jártál már a boomereknél, nem tudom meddig jutottál a küldetéseikkel, de érdemes oda figyelni, miről beszéltek... A 34-es menedékben rengeteg lőfegyver van, közöttük az All-American, de ahhoz is kell a 100-as skill. A fegyverek kopottak, van ott több mesterlövész puska, stb. Fel kell készülni, radioaktív sugárzás van a vaultban, és a víz alatti lélegző készülék is jól jöhet A többször említett Honest Hearts dlc-ben meg főleg klasszikus lőfegyvereket, közelharci fegyvereket dobálnak. Mindezzel együtt, nem értem, miért nem craftolsz fegyverjavító csomagokat, egy fegyvert kell találnod, vagy megvenned, és tudod javítani donorok nélkül
Próbálok jóban lenni az NCR-al, így a Mojave Outpost-on az őrnagy kupakért 100%-ra javít. A szeméttelepen a nő tud 75-80%-ig javítani pénzért és 3 naponta lehet tőle venni 1-2 teljes javítóládára elegendő hozzávalót is. Minél magasabb a javítás skill-ed, annál többet javít a láda is - szintén 25 %-onként vannak a "lépcsőfokok", mint pl. a zárnyitásnál. Minél inkább szeretnek egy helyen, annál kevesebbe fáj 1-1 művelet, ill. annál többet adnak a cuccaidért.
Nagyon megéri a hand loader perk is (70-es javítás), mert az ezzel készült .357-es és .44-es lőszereknek mind a sebzése, mind a páncélátütése javul; az 5.56-osok és 12 MG (AMG) sebzése és pontossága javul, miközben semmiféle negatív hatást nem kell elszenvedniük. Egyedül a .308-as, .45-70 Gov' és az 5 mm-es szed föl fegyverrongáló utóhatást a sebzés- és átütés-növekedés mellé - legfeljebb Raul-t kell ezeket használva (is) társként cipelni, ha korlátozottak a javítási lehetőségek.
A 'Jury Rigging' perk az armorok javításhoz is jó. Azonos kategórián belül lehet egymás felhasználásával javítani a vérteket is. A Brotherhood-os Power Armor javítható pl. sima Metal Armorral, a Stealth suit Mk II/Elite riot gear a jóval olcsóbb és gyakoribb NCR armorokkal, vagy Joshua Graham's armor/Ulysses' duster sima Merc vagy Raider armorokkal.