Nekem nem az a fontos, mivel szeretek szerelni.Én nem akarok Suzukit.Csak próbálom kifejteni az egyetlen elõnyét, de a szemellenzõs barmokat nehéz meggyõzni néha. '95-ben még tudtak jó autót gyártani.Aztán az okos mérnökök (vagy a fõmuksók) rájöttek, hogy ez nem jó biznisz.Minél olcsóbba elõállítani, minél többet.Ez a minõség rovására megy, ami nekik csak jó, ellenben neked kurva szar lesz. Nekünk is van a családban egy 1.8 TD Mondeo, most lépte át a 600000. kilométert. Szóval arra akarok kilyukadni, hogy 1.manapság szinte felesleges beskatulyázni az autókat aszerint, hogy honnan származik(elvileg) 2.az elõzõ generációs Swift egy megbízható szerkezet.A mostaniról majd kiderül 5-10 év múlva hogy milyen lett. 3.Nem akarok Suzukit, max egy Samurait:). Na jó az 1.3 Gti se rossz.
AE86, 200SX, Capri, 145QV, EG Vti, Starion, 2107, Integrale, MkIII Supra, RWD Celica, GC Impreza, FC3S Rx-7, Alfa 75... nagyjából(!) vázolom az érdeklõdési körömet(+a veteránok töménytelen mennyiségben, illetve külön szektort képviselnek az öreg Toyoták:).
A legtöbbjük szinte kivétel nélkül az átlag ember számára egy zörgõ, csattogó, hangos, prüszkölõ, kényelmetlen öreg vas.Nekem meg maga a mámor:)
a cég az Astrákat preferálja flottaautóként, kezdve anno az F generációval, amibõl nem is olyan régen még futott egy nálunk. Mindenkinek abszolút pozitív a tapasztalata, a G Astrára már azt sem lehet mondani, hogy egy lélekölõ autó.
Most felsoroltam neked öt tételt, ami semmi extra, de mégis bármikor elõfordulhat hogy cserélni kell, akár Suzukin is. Lehet szar példák, de talán érzed a súlyát.
de tõlem vehetsz adagolót a TDi-re, vagy cserélhetsz komplett automata váltót a dög Vectrában( most volt egy ilyenünk), vagy rendelhetsz az A6-os Audihoz bal alsó lengõkart, kormányösszekötõkkel együtt.Esetleg egy vízpumpát az L-es rendszámú, fél éves Focushoz?
Ha neked az a fontos, hogy olcsó legyen hozzá az alkatrész és keveset kelljen hozzányúlni, akkor hajrá.. Száguldó koporsó 4ever. Bár érdekes, hogy a '95-ös 1.6os mondeohoz még egyszer sem kellett hozzányúlni komolyabban.. fura. De mindegy.. ezek után befektetek egy Suzukiba :P
Te megbízhatóság alatt mit értesz? Én azt hogy szarból, hugyból elmegy, és közben évente ha ötször hozzá kell nyúlni az autóhoz,-kopó alkatrészek cseréjén kívül-akkor sokat mondtam. Jó lenne tisztában lenni a fogalmakkal. A kaszni papír, ez tény.De érdemes megfigyelni, hogy a hasonló kategóriájú, 90-es évek elején gyártott autók se sokkal masszívabbak.Ezért olyan fasza fürgék(EG civic ESi, VTi vagy bármelyik, a "koporsó" kis tuti CRX, cherry turbo(mondjuk ez 80-as évek), stbstbstb.
Szóval ne keverjük a szezont a fazonnal, kedves szakértõ úr.
És? Trabant is jól megy lejtõn lefelé :D Fölfelé ez is sikított, ráadásul amikor elõtte ment a Peugeot igencsak nyomni kellett neki.. amaz meg ment elõtte 40-el :D:D loller
Megnézném azért, hogy egy frontális ütközés után mennyire mondanád a Suzukira, hogy megbízható.. lehet, hogy sokmindent kibír, de nem egy ember döglött már bele :D
nem, en veled ellentetben a foldon elek, es nincs VAG konszern szemuvegem ;)
egyekbent a nagy almom egy klasszikus turbos quattro(s2) lenne(rs escort cosworth mellett), csakhat az megnagyobb penztemeto mint a Mazdam :D
#496:hoho! nicsak jossz a magyarazkosassal, hogy te igy nem-ugy nem? khmmm ki is kezdett el korabban magyarazkodni a megbizhatosagomra, hogy neki muhelye volt, meg minden es fuuufuu netudjammeg mi volt ott??? utolso erved meg megszanalmasabb, mint amikkel eddig beprobalkoztal... lol... presztizskurvulas YAY! a hideg kiraz... :C
ember! te allandoan szenne PWNOLOD magadat, olyan muris vagy :DDDDDDDDDD
Az Ikarus is megbízható! DE KI A FENE BESZÉL A MEGBÍZHATÓSÁGRÓL???????????????????? OLVASTATOK TÕLEM EFFÉLE KOMMENTET? Tudom hogy megbízható és azt is tudom hogy a VW hamarabb romlik! De én (és rengetegen) maradnak a vag konszernnél. Azzal nem ciki megjelenni....
Te a holdon élsz:) Esküszöm beteg vagy.... Badarság az egész! Bocsi de már a nevetéstõl megfulladok.... Lehet bármennyire megbízható a Suzuki, járjanak vele mások! Én inkább járok szar Audival....
Nevess csak, tudatlan barátom:) Félreértés ne essék, nem vagy Charade bérenc, csak sosem értettem azokat, akik érvek nélkül szaroznak le valamit, amirõl fogalmuk sincsen.Ha lenne fogalmuk róla, tudnának érvelni, de így nem.
Hát nemtom.. inkább ütköznék egy VW-ben ülve mint egy Suzukiban :$
LOOOOOOOOOOL te kesz vagy... milyen en kornyezetem, meg milyen jutub eNber? :DDDD omg ez kesz ez a pali... nezd mar meg a globalis megbizhatosagi listat! (nem az elfogult nemet ADACet, mert az is csak egy szegmens) Jahogy beegtel??? lol! nem kell terelni ombre ;) megbizhatosag: Suzuki>>>fauve... tudom szarul esik mert rozsaszin szemuveget hordasz, de a teny az teny... ha mindenki a sufnimuhelyebol indulna ki(mint te, onnan vonna le a buta kovektkezteteseit), akkor aztan jol jarnank :D
Persze, hogy doreseg... mert a Suzuki nem tularazott es nem romlik el annyiszor atlagosan mint a fauve... ;) cserebe fapadosabb, egyszerubb... ->>> hisz varj! most irtad, hogy az emberek A-bol B-be veszik az autokat... akkor, hogy is van ez???
Ne haragudj de olyan butaságokat írsz amire már nem szándékozom reagálni! Tények a te környezetedben vannak tények, meg az youtube-s szuper videókon. Az emberek közlekedni veszik az autókat A-ból B-be eljutni, a családdal vagy gyerekkel.... Egy Suzukit meg dõreség egy VW vel hasonlítgatni! NA csak reagáltam....fasza.
Nem megyek ringre, nekem nem arra van az autó..... Nem mindenki ebben a feelingben van.
Tuningolás = Majomkodás (és 0 vezetni tudás).. 1.0 Turbó vicc
Nagyon rossz irányba indult el a topik :( Felesleges a tuningról beszélni, nem autóversenyezni kell az utcán. Imádom az autóversenyzést meg volt is benne részem szerencsére de utcára szerintem egy 150 lovas gép is megteszi. Abban viszont egyetértek Lammerrel, hogy a mai kisebb köbös japán vasakban is igenis van potenciál, ahogy fejlõdik a technika úgy egyre többet ki tudnak sajtolni a motorból :) Meg birom azt is hogy írják páran hogy a 110-130 km/h az tötymörgés...Sajnos ez a magyar tendencia hogy szarunk a kreszre és akinek BMW-je van az nyomja le a másikat az útról..Nem mondom én se tartom be a sebességet mindig, mert van az a jó itthoni szokás hogy ahol szar az út azt nem megcsinálják hanem kibiggyesztenek egy 30-as táblát ami szánalmas, de aki 200-al elõzget a kocsik között úgy hogy a szembejövõnek rá kell fékeznie hogy beférjen, na az ilyeneknek szoktam kívánni hogy inkább találjon el egy oszlopot mert akkor legalább másnak nem lesz baja...
('sszameg itt nem vagyok modi, nem tudok szerkeszteni xD)
szoval... kene ilyen ringes balhet osszehozni igy sgsek kozott :) legalisan ki lehetne elni minden perverzionkat(jo piiize ) Megneznem szivesen hogy menne a kis Corollad meg Twist Ventoja kanyargosban :) (meg mostma le kene tesztelni jol az en Madzagomat is) Na? jo otlet? ;) Jaszy! johetnel az Ódiddal te iZS!44 :)
nincs te gondolod igy, tenyek vannak ember! ne haragudj de kit erdekel a sufnituningod! porszem a sivatagban... LOOOOL! ez olyan butasag, amikor jon hozzam a kuncsaft, hogy neki beszart a plextor iroja es az mostantol szar :OOO most eldzsííít fog venni, mert a Joska haverjanak is mukodik jol... es b+ hiaba magyarazom neki, hogy a nagykerbe 1000 eladottbol visszavisznek mittomen 5 plextort, ellenben 55 ldzsííít... gondolkozza mar ember... a globalis eladott peldanyokban / vs visszavitt, szervizelt, bajos statisztikakban ha a fejed tetejere allsz, akkor sem lesz jobb a fauve a suzukinal... nezd meg az uj generacios Suzukikat(uj swift, sx4 stb) olyan szinten toppon vannak megbizhatosagban, hogy csak na! igen, lehet rajuk mondani, hogy igenytelenek, mert nem nagyon kell veluk torodni. De nem is nagyon rohadnak le(global statisztika) ;) 1.0Tre meg nem reagalok, mert fingod sincs mirol beszelsz... egy szerpentinen a gtti korbeautozza 3X a boszme nagy ódidat ;)
inkabb ne egesd magad a hulyesegeiddel, mert ez mostmar kezd nagyon-nagyon gaz lenni!
Na de az impreza és a lancer (már ha WRX Sti, és EVO van a képben), már gyárilag elég bika, és 4WD.Szerintem egy Ventot felhozni egy Impreza illetve egy EVO szintjére, badarság:) Persze magánvélemény.
Huuu...bocsi de ebbe a vitába nem megyek bele 90% ban nem adok igazat, de ezt nem szeretném "MÁR" kifejteni. Te így gondolod én úgy......
Nekem semmit nem kell magyarázni, 20 éve vezetek ez a 15 autóm... Autószervizbõl állt az egész kamaszkorom (apám maszek volt). Hidd el nekem ezt nem kell magyarázni....
De kérem akinek egy swift a jó és egy Vw nem, hát azzal inkább nem vitázok. Ez a topik már csak a tuningol és a funságról szól.... 1.0 turbóval? Ugyan már autókról beszélünk nem bevásárlókocsikról.... Na és most pont a végére!
Egy fasza szerpentinre (Tarján-Tát pl) inkább kéne egy Charade 1.0 GTti, mint egy nagy böszme 7es.Pláne egy Li, jesszus...szerinted nem volt kicsit abszurd összehasonlítani a kettõt?Az egyik egy végig kommunikáló, közvetlen kis élménygyösz, a másik egy luxuscsatahajó, amivel jókat lehet cirkálni, úgy hogy hogy meg se érzed a kilómétereket.Én az 1. csopoortba tartozom, ide a könnyû élménygyöszökkel:) Nem véletlenül a Hacsi a kedvenc autóm.
am jedi kollégának igaza van 1000es motorra turbót rakni baromság :D szarra várat építeni effekt attól az még nem lesz igazi sport gép :D jó jó persze "150" kiló az autó :D de baszod elszállsz vele a gecibe :D meg akkor is kis autó marad és a 760Li akkor is megtapos :D
(vigyazat erosen szubjektiv->) az utolso szerias galant eleje a vilag legdogosebb(kulturaltan morc) kocsi nozi amit kitalaltak! :D (uj lancer is onnan csippantott)
Tényleg lényeges, hogy egy 1.0-ás csettegõre raktak-e turbót, avagy senem... Úristen emberek! :D Gondolom racingfelnit is pakoltok rá?!
Imádom ezt a Galantot, bebaszott szép. Még jó hogy nem olyan nagyon kiforrott autó, mert akkor kénytelen lennék venni egyet egyszer.Bár így is könnyen elõfordulhat, az az orr:)...
"Egy VW az VW a másikat már nem is említem......" mitol is kell terdre borulni? hogy nepauto??? vagy hogy a modelljeik csoppet tularazottak a tudasukhoz kepest(most linkeljem a tesztek garmadait ahol feketen-feheren le van irva nem egyszer, hogy azert a fauve az utobbi idoben egy kicsit elkanaszkodott ar ugyben, tessek nezni arlistakat)? vagy mitol b*sszam magam hanyatt? vagy, hogy egy Suzuki joval megbizhatobb a szervizelesi listan? (top5ban csak japo van) ;) Veled ellentetben en nem vagyok elfogult, total le is irtam, hogy a Mazdam egy penztemeto, ha tehetem mindenkit lebeszelnek rola, mert oreg es haklis meg minden... A fiestam sem egy nagy vassziszdasz, egy(tobb) dologert vettem meg... a kategoriajaban(ero) gyari futomu, valto precizitasa es jatekossag tekinteteben lemos mindent... mindegyiknel egy kicsit kraftra gyengebb(clio rs, saxo vts stb) de palyan, szerpentinen meg forditva :) (a korabeli teszteket erdemes elolvasni rola, mindenhol agyon dicserik... mondjuk Ford mindig is tudott futomut csinalni) te meg ellenben olyan szinten szemellenzos vagy, hogy az fajdalmas... jossz a baromsag Suzuki fikaddal meg a fauve(csoport) imadatoddal... gaaaz :|
"De te hiteles vagy:)"
miert is kell ironizalni? figyelj gyere fel Pestre a belvarosba hetkoznap delelott(forgalom a legnagyobb) es kezdjunk el szamolni hany fócvágen(golfod volt igaz?), hany ódi a6 rohan el mellettunk... ellenben hany Fiesta ST es hany osszkerekes 323 turbos Madzag fog elmenni... lehet tenyleg en nyernek? ;)
"De ha nem érted a viccet és az iróniát sajnálom." LOL! te mondod? akinek magyarazni kell minden Xedik hszt ;)
Nem, nem es nem... sajnos Jaszy ez megint nem jott be... ;)
"Nem tegnaptól ismerjük egymást, nem vagyunk ellenségek......." evvel viszont 1etertek, eskuszom tenyleg nem akarlak csesztetni csak csipi a szemem ami nem igaz :DD
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Gyerünk és számoljunk................ Egy VW az VW a másikat már nem is említem......
De te hiteles vagy:)
Egyébként nem kell minden esetben tuningolni , chippelni nem mindenki szereti, én sem vagyok a pártján . Van akinek a 200 paci is kevés és van akinek a 60 is sok :)
De ha nem érted a viccet és az iróniát sajnálom. Nem tegnaptól ismerjük egymást, nem vagyunk ellenségek.......
mar leirtam a velemenyem az autorol korabban! ha mindene popec allapotban leledzik, akkor vegulis megeri! csak egy szerelovel nezesd at, jol(asszem ezek Isuzu dizelek... no, azoknal foggggalmam sincs mit kell nezni, mi az ami beszaros rajt... majd az okosok megmondjak!)! :) (ha ennyit kiadsz erte, akkor a chiptuningra meg ne sajnald azt a ~~80 rongyot) :)
mondja ezt az, akinek az elozo autoja NEPAUTO volt es a mostani is olyan, hogy egy forgalmas pesti utcan perceken belul tobbet latok elhuzni belole(A6 ugye?) :DDDDDDDDdd
no offense, de ez inkabb az en szambol hangzott volna hitelesebben :) csak en nem nezem le a Suzukisokat ;)
ha naponta mesz vele 50km-t meloba, akkor... egy evben meg legyen 20000(mert a munkan kivul elmesz mondjuk kirandulni, nyaralni, haverokkal diszkoba stb) oda boven benzines... amennyit pluszba rakoltenel egy dizelre, nem beszelve mondjuk egy dizelnel felmerulo sokkal dragabb szerelesi koltsegeket(attol fugg mennyire modern ugye... lehet turbo problema, adagolo... de ha mondjuk modern common-rail es bibi van, akkor az tenyleg horror)... ilyenkor mindig merlegelj es kicsit ulj le szamolni, hogy mondjuk tegyuk fel, neked kell egy 320as bömi! de ugye jon a kerdes, hogy "i" vagy "d"??? szamold ki mennyi kilometert mennel egy evben, szamolj hozza fogyasztas+tankolas kombot(mikor hozna be a dragabb dizel ugye)... es szamolj hozza mondjuk szervizkoltsegeket :) nem lesz 5 perc de megeri!
nekem egy dolog szimpi a tádékban... a fogyasztas (azonos loeron moncca) meg az alulrol jovo boseges nyomatek(->legkondi, tobb utas, csomagokat nem annyira erzed meg)...
amugy ram ne hallgass konkretan ha ajanlani kell, mert ugyis rabeszelnelek egy osszkerekes turbos benzinesre*(penztemeto rulez) :D
nekünk is swift van én is tudom ajánlani 12 mult és a morháztetö még nem volt felnyitva és sztem nem száguldozni kell vele hanem nyugodt tempóba (120-130) el lehet kocsikázni ugy hogy nem zörög semmi .
Nekünk a régi Swift van, most 11 éves és a féltengelycserén kívül (ez a régi Swiftek sajátossága hogy egy idõ után kopog..) nem kellett még hozzányúlni, szóval tényleg igénytelen autó :) Az 1.3-as motorral szerelt verzió már nagyobb távolságra is tökéletes és még elõzni is viszonylag jól lehet vele (kategóriájához képest). Autópályához már nem ajánlott, de szerintem akik ott autókáznak azoknak nem jelent akadályt a drágább autó sem :) Szóval csak ajánlani tudom 3-400 ezer Ft-ért szerintem best buy, bár tény hogy nem biztonságos. De az is tény hogy ha kamionnal ütközöl akkor teljesen mindegy hogy milyen autó van alattad mert láttam én már Audist is aki ott helyben halt meg. Amit nem ajánlok az a hasonló életkorú Opel Astrák, pár ismerõsömnek az van, és a motorhoz már mindegyiküknek hozzá kellett nyúlni, ami nem olcsó mulatság...És a francia kocsikkal is sok baj van ilyen idõsen (pl. Renault Clio), egyik ismerõsöm havonta viszi csináltatni a Clióját, múltkor olyan volt pl hogy menet közben fogta magát és megállt alatt a kocsi, motornál dugattyúcsere volt legutóbb és a fékmunkahenger is elkopott..már mondta hogy soha többet francia kocsi :)
Azt nem értem hogy EZ miért ilyen drága? talán a felni miatt? o.O
Tetszetõs lista, és tetszik az ízlésed, illetve a meglátásaid:D.Rokonlélek:D Alfa 75 (Nord vagy V6 America) UNO Turbo i.e. és persze a Ladák:) Mind-mind kívánatos jószágok.
Persze lehet úgyis,csak akkor annyival kevesebbet fizess az autóért,amennyi az átírás! Vagy õk intézik a papírokat,de akkor nem engednek az árból 1 forintot sem!
Sziasztok. Nekem olyan kérdésem volna ha én egy kereskedésbõl akarok venni egy használt autót akkor azt úgy is lehet hogy én intézem az átírást és nem a cég mert vácon van az autó és én gyömrõi vagyok.
Részben igazad van. Viszont azért a 130 ma hazánkban nem tötymörgésnek, hanem a megengedett legmagasabb sebességnek számít. ;)
Egyébként 90%-ban városban használom az Unót. Oda bõséggel megfelel. A lakott területen kívüli megengedett 90-nél is tudnék vele gyorshajtani. Autópályán a 130-hoz idõ kell, de véleményem szerint tartani vígan lehet vele, a vége valahol 145-150 körül lehet, nem próbáltam. Egyébként biztonsági szempontból sem ajánlatos ilyen autóval nagy tempóval veretni.
A Vento azért nem egy kategóriával van feljebb az Unótól ezt lássuk be. Amire készült, arra megfelel, és második autóként ettõl nagyobbat nem is tudnánk most fenntartani. Persze a másik gépünk, a Swift II sem erõmû, de azért azzal már szépen el lehet lenni. Bár gondolom Te azt is gyengének tartod. Node #427-ben leírtam egy pár gépet, ami azért már lép is (nem a Ladára gondolok).
Persze mit vár az ember olyan valakitõl akinek még a Babetta is feeling. Más az értékrendem, többre tartok egy szép veteránt mint egy új, csili-vili 300-400 lovas szörnyet, és noha imádom a száguldást is, elsõsorban nem közútra való ez a fajta csapatás, továbbá bírságokra sem lenne sok pénzem. Ebbõl a szempontból is az Uno a megfelelõ nekem. A hajlam meglenne. :D
És itt jegyezném meg: a Golf II 1.3 az ezres Unónál is lomhább, gyengébb.
ventoval én még (országúton) 5.-be is halál lazán elõzök :D 90, padló hipp hopp 140-en van :D am én 2esbe viszem a 110et :D nem tom nem menõzni akarok meg ilyesmi de sztem 1000es unoval nem sokat lehet kezdeni, városba tökéletes de hosszútávra nem ajánlatos, persze akkor nem ajánlatos ha haladni akarsz mert ha nem és 110-130al tötymörögni akkor tökéletes