Én az éveket sohasem így képzeltem el, nekem olyan mintha idõt jelölnének. Egy meghatározott ponttól eltelt idõt. Mintha valakinek a korát tartanánk számon. Az almát pedig nem lehet idõintervallumként kezelni.
Hát erre csak annyit tudok mondani, hogy igénytelen vagy :) bocs de engem zavarnak a bugok, ami bizony minden játékban van szép számmal, az elsõ pár patchekig.
Szerintem eleve nincs is olyan, hogy "legjobb játék". Mi alapján legjobb!? Egy fps-t nem igazán lehet egy lapon említeni egy szimulátorral vagy egy rts-sel, maximum kategóriákra lebontva lenne értelme szavazni. Egy repülõt sem hasonlítgatunk egy autóhoz, pedig mindkettõ jármû, mindkettõvel lehet utazni, az alapvetõ rendeltetési céluk ugyanaz. Az eladási statisztikák nyújtanak némi támaszt (mondjuk nem teljesen, mert a warez él és virágzik), de a dolog amúgy teljesen szubjektív.
Jól elárultad a gondom csak az hogy ez az állítás egy baromság a legtöbb játkot patch nélkül tolom végig gond nélkül, Stalker minden idõk egyik legbugosabb szemete.
hûha... elolvastam az elsõ 15 flémet aztán inkább a végére pörgettem. A cikk külön kiemeli hogy ezt a "A Half Life 2 az évtized játéka" dolgot az egyik angol internetes lap, méghozzá a Guardian olvasói szavazták meg. Szerintem nem a LEGJOBB játék, de aki a legeslegelsõ részétõl kezdve játszott vele, és nyomon követte az összes kiadott kiegészítõt egészen a HL2 utolsójáig az tényleg egy valós világ részévé vált, és egy hihetetlen jól megformált sztoriban kalandozhatott. Természetesen az egész csak akkor érdekes ha magadévá tudtad tenni a történetet, át tudtad élni. Én nagyon szeretem mivel még anno a HL1 el kezdtem és végig is vittem az összeset, plusz meg is vettem minden részét a HL2-ig bezárólag. Nagyon ötletes és jól sikerült játék, és örülök h játszhattam vele mert elég sok izgalmas órát biztosított :) Be kell valljam még mostanában is elõveszem a régi HL1-es részeket és elkezdek velük játszani.... na ilyen egy jó játék! (hangsúlyozom hogy nem a LEGJOBB, hiszen a legjobbnál is van/lesz még jobb)
Igen, csak tudod azért istenítik ezt a játékot, ami nincs is benne. És eléggé zavaró, hogy a marketingje nyeri meg az awardokat, mindenhol az ilyen faszságokat említik....
n3whous3: kábé annyira szabad mint a crysis. Az is egy ösvényjáték, csak kicsit bemehetsz a dzsungelbe. Ennyi. Amúgy a half-lifeot képzeld el non-lineárisan. A sztoriját tönkretenné, a hangulatot is. nem, a half-lifehoz nem feltétlen kell a szabadság (még ha a szerzõ el is írta). Sõt, sok játékba a lineáris sztori miatt nem is marad választásuk a készítõknek.
Az, hogy az emberek hozzászoktak a sok sandbox játékhoz (ami persze nem baj, én is szeretek benne ökörködni) még nem jelenti azt, hogy a lineráis menet szar és el kell felejteni. Néhol jobb is.
"megteremteni egy hihetõ, szabad világot, majd a részévé tenni minket."
Hát te jó Isten, mióta szabad, egy fostalicska lineáris lövöldözõs ganérakás az egész :C
Nekem teljesen a stílusom. Meg a hangulata is nagyon tetszik.
De miért nem tudták az ai-t normálisan megcsinálni benne? Ne is haragudj, de 2004-ben olyan fps-t kiadni, amiben nem kell látniuk téged, elég a range-ükbe lépned és tüzet nyitnak... bocs, de ez enyhén szólva is gáz. Nem? Szóval fél óra alatt letudtam a HL2-t. A készítõknek fejenként egy nekifutásból seggberúgás kijárna. Még szerencse, hogy a kiadás után észrevették, hogy egy hulladékkal árasztották el eddigi rajongóik számítógépeit. Gyorsan kellett valami, ami a söpredék ai-val együtt is nagyszerû. És lõn: a Portal...
Pedig a magyarázat egyszerû és ésszerû; a wikipedia helyett inkább javaslom a szakirodalom elolvasását, pl. Hahn István: Naptári rendszerek és Idõszámítás, vagy Butkewitsch & Selikson: Ewige Kalender c. mûvét (német).
Nincsen elhibázva semmi, egész egyszerûen arról van szó, hogy semmilyen gyakorlati sorszámozásnak nincsen nulladik tagja, márpedig az évszám egyben sorszám is, ugyanúgy viselkedik, mintha almákat vagy körtéket számolnánk. Képzelj el sok zsákot, mindegyikben van pontosan 10 alma. Elkezded kipakolni õket, a tizedik még az elsõ zsákból fogod kivenni, nem a másodikból... na pontosan ugyanezt a parasztlogikát követi az évszámok tizedekbe, századokba "szedése" is. :) Ha valami kételyed van, a fenti két iromány mindenre megadja a választ.
Orange Box Electro Worldbe 2000ft. Világ legjobb vétele.
HL2nél nincs jobb játék és nem is lesz sohase csak gabe newell ne lenne ekkora nagy disznó. =Ð
Akkor nem élted át a játék lényegét. Én ahányszor végigmegyek City 17 utcáin, elfog az az érzés, hogy: 1. ez egy játék, egy nagyon jó játék. 2. ki tudja mikor kerülünk hasonló helyzetbe mint City 17 lakói (nem ufókra gondolok), de akkor azt kell tennünk, amit Gordonnak.
Nekem simán az Half-life 2 az évtized játéka. HA lehetne tágítani vétellel, akkor Orange Box. Másrészrõl ez a "kinek mi a legjobb" elég szubjektív dolog. A Half-Life 2-t lehet szeretni, nem szeretni, de azt nem lehet rá mondani, hogy béna vagy szar, mert kétségtelenül vérprofi munka. Maximum az embernek nem a stílusa.
Azt ki az a kokszalámi aki patch nélkül játszik egy játékot? :D megsúgom a stalker nem egyedi, a játékok 90% játszhatatlan az elsõ patchekig (vagy bugos, vagy úgy szaggat mint a bûn, vagy mind2).
Csudálatos. Közelében sincs (ha már akciójátékot nézek) egy Metal Gear solidhoz képest. Vagy ha csak fps-t nézek akkor egy Condemned-hez vagy Darkness-hez képest....Gta-khoz képest jó,bár San Andreas nekem jobban bejött, változatosabb volt,több dolgot lehetett csinálni. Gta4-et év játékának is jelölni nevetséges nemhogy évtized játékának.
Tényleg megérdemli a díjat a játék, viszont az évtized legbénább cége díjat is megérdemli a Valve. Az epizódos kiadás teljes kudarc. Egy harmadik epizód a jelenlegi motorral elavult lenne. Egy megoldást látok, ha belegyúrják a harmadik epizódot egy esetleges harmadik részbe, teljesen új motorral.
Gondolmo csak mentél és öldököltél a játékban. Mert hogy a történetre nem figyeltél, az fix. És a karakterek? És nem csak a GTA eddigi részeihez képest remek a története, hanem sok más játékhoz képest is. FPS-eket hadd ne említsem, ott nincs egy értelmes történet (HL1 és ennyi).
Gta4: Történet,kidolgozás verhetetlen lett? Miben?:) Gta részekhez képest oké,de minden mással szemben? Lol... Hogy hogy fut engem abszolúte nemérdekel,nem emiat húzom le,hanem mert a 2. városrész unlock után egész egyszerûen monoton dögunalommá fajul a game,kb fél év alatt vittem végig annyira untam...
Stalker: Sok újítást hozott,meg ennek kellett volna az évtized játékának lenni? Hát nekem az nem egy nagy újítás hogy egy szaros cserjén keresztül egy AK-val 1 tárat kellett belepumpálni az emberbe hogy feküdjön,úgy megfogta a bokor a skulót...Azt sem nevezném újításnak amikor pisztollyal 1 méterrõl vagy 5 fejlövésre fexik az ellen...Viszont csodálatos újítás volt a pofám elé bespawnoló ellenfél miután lekaszaboltam vagy 30 embert és néztem a térképet mivan erre vissza game és hopp az orromelé spawnolt vagy 8 embert a csodálatos fíícsör...Az optimalizálatlan szemét a tucatbug játék kategóriát persze viheti,életemben nem láttam olyan játékot ami ilyen fos állapotban került a polcra (de bocs,gothic3). Hype hype és a név viszi elõre,én viszont az eddigiek után köszi de többet nemkérek belõle,az alapjátékot végigvittem itt ott tényleg élvezetes volt a hangulat de az egész játékot elbaxsza a bugtenger.
Hl2 félelmetes?? Pffffffff...
ja utána is jártam. a wikin. http://en.wikipedia.org/wiki/Decade
Ezek alapján ez a szabály nem tûnik annyira erõsnek. Ráadásul nem tudom, hogy kinek jó, hogy +1 évvel el van csúsztatva az eltelt évek számítása. Ennyi erõvel akkor maradjunk annyiban, hogy 2010 elején kezdõdik a következõ évtized és most 2008-at írunk igazából. Szóval logikátlanság valaki elhibázott logikáját egy másik elhibázott logikával javítani, helyette inkább el kéne venni egy évet a mostani dátumból.
Akkor viszont a naptárat és az idõt nem hozzuk összefüggésbe, mivel órában van nulladik. és a 0:59 perc XX századmásodperc az még nulla óra, órában kifejezve.
Basszus igazad van! 2001 január elsején volt az évszázad váltás. Oh my fail. Ezer bocsánat.
HL2-nél tényleg csak a hype a nagy. Nekem egy kurva nagy csalódás volt az a játék. Amennyire istenítették a tesztek, annyira nagyot bukott a szememben.
Mi köze az "embernek" egy nonszensz hírhez...? Szezon & fazon kérdése.
Lovermannak van igaza, mint ahogy a 21. század is 2001. január 1-jén kezdõtött (és nem 2000. január 1-jén, mint azt páran (sokan) hiszik), úgy a 210. évtized is 2001. január 1-2010 december 31-ig tart. Nyugodtan utána lehet járni, nincsen ebben semmi meglepõ.
látom nem érted. mind1. és igen médiahadjárat volt 1999 végén hogy "húú évezred vége", mert akik ebõl pénzt akartak csinálni azok nem akartak még 1 évet várni. ennyi. a Magellán meg két L. ennyit rólad, lol.
ez nem média hadjárat egyszerû logika(na meg amit ugye a töri tanárok tanítottak iskolában). és igen valóban nincs nulladik év, "megegyezés" miatt. Megtaláltad a kivételt;). De ha követjük a logikádat akkor a szerint 0:59 is még az elõzõ naphoz tartozik? Wikipédiáról: jó,szép,hasznos,"okos". De nem szabad megfeledkezni hogy civilek írják, civileknek, civil ellenõrzéssel.Anno a Magelánról szóló cikkben benne volt, hogy Magelánt amikor az Ontario partján partraszállt megették az indiánok...
attól hogy bedõltetek a médiahadjáratnak 1999 végén, még mindig úgy van hogy 1-10-ig, 100-ig, 1000-ig, stb. . nemcsak "nõbõl" nincs nulladik hanem évbõl sem (megsúgom, az elsõ év az idõszámításunk szerinti 1! volt, elõtte meg volt i.e. 1, azaz -1.) Wikipédia: It is a commonly held misconception that the 20th century ended on December 31, 1999. The 20th century actually ended on December 31, 2000, its centennial year.
Köszkösz
Még mielõtt neki esnétek tomcsa4-nek: Igaza van. Most tényleg vége lesz az évtizednek. De ha nem hiszitek("járjatok utána"...:)), akkor gondoljatok csak bele mit mondunk 20. századnak? 1900 január 1-1999 december 31 .
GTA4? Sajnálhatod, pedig s legjobb rész. Karakterek és a történet kidolgozásában verhetetlen lett. Tudom elbaszták, mert nem megy a szar intelen. Kit érdekel az Intel proci? Aki anno megvette a kétmagos e7xxx szériát nem kevésért, annak úgy kell. Öcsém megvette a hárommagos Phenom 1-et (8750, azaz a legnagyobbat) és a GTA4 simán játszható rajta (alapórajelen).
Ha valakinek van egy kis csöpp esze, akkor feltette a legújabb drivert és a Win7-et és máris kiválóan játszható a GTA4 (peccsekkel). Ha még így se, akkor dobja ki a gépét a picsába és vegyen egy jobban átgondoltat vagy egy konzolt.
kár hogy az évtized még mindig 2010 decemberében fog véget érni... és igen ez azt jelenti hogy 1999 végén is elb*szták. egy évszázad mettõl meddig tart? 1-100. akkor egy évtized? 1-10. nem 0-9.
Sztem a half-life 2 mutatott olyat amit más nem, igaz, voltak benne "mikorleszmárvége" részek, ezt nem tagadom. Viszont a hangulata, története, no meg azért a grafika(ami még ma is odabasz) nem semmi volt. Nem feltétlenül a kedvenc játékom, de teljes mértékben megérdemli a címet. Mondtak itt ilyen-olyan címeket, mind jó játék, persze, csomót végig is toltam közülük, de mégse voltak olyanok amitõl leszakad az állkapcsom. Rakd fel, játszd végig, vonatkoztass el, járj utána mi volt akkor és rájössz h megérdemli, nem kell szeretni, de el lehet ismerni h megérdemli. Semmikozod nevû kommentelõ hozzászólásait nem tudom mire vélni, kell neki egy nintendo és azzal el lesz, talán abban nem talál semmi olyat ami nem tetszik neki.
Legalább egy tucat játékot fel tudnék sorolni ami jobban élveztem mint a HL2-t. Persze ettõl még a HL2 az évtized játéka, csak nem nekem.
Miért kéne várni ? 2000-tõl 2010-ig az tíz év = egy évtized.
Engem is a hangulata fogott meg fõként. Azóta is ha eszembe jut a játék, eszembe jut a sajátos hangulata is. Egyetértek, az évtized legjobb játéka! Negyedszer is végig fogom játszani és még valszeg egy párszor.
Az hát. Csak sokan nem fogják fel hogy évtized játéka nem egyenlõ aktuális kedvenc játékkal. Ha így lenne, simán Fallout 3at vagy Nexus - The Jupiter Incidentet jelölnék annak.
HL2 volt a legjobb FPS amivel eddig találkoztam, pedig amúgy elvakult RTS-párti vagyok.
pláne, hogy az évtized végéig még egy évet várni kell...
Tény hogy a többség ezt így látja, ahogy én is. Egyszerüen epikus a Half-life széria.
B.A.R.O.M.S.Á.G.
... és ennél többet ez a hír nem is érdemel.
erõsen szubjektív megítélésû a kérdés, de azt tudom, hogy a HL2, meg a két epizód is annak idején fantasztikus élmény volt. gyönyörûen megrendezett jelenetekkel, atmoszférikus, egyedi világgal, és ami nagyon fontos szerintem, ami az átlag FPS-ekbõl önmagában kiemelte, azok a harcok...lehet hogy nem emlékszem minden egyes jelenetre, meg az idõ is megszépíti, de bennem úgy maradt meg a játék, hogy szinte minden olyan jelenetnél, ahol harcolni kellet, volt valami trükk, volt valami egyedi megoldás, vagy csak valami nagyon jó helyszín, vagy bármi, amitõl nem csak egyszerûen lõni kellett, mintha csak a készítõknek az számított volna, hogy ne a szokásos "megyek elõre és lövöm a felbukkanó enemit" menet legyen. a HL2 kétségtelenül olyan játék, aminek minden kis részlete nagyon ott volt.
meg is érdemli a címet, de ettõl függetlenül számomra más erényekkel, de hasonlóan jó élményt nyújtottak pl. a stalker, a mass effect, a CoD MW1-2 singlik, és még sorolhatnám, és ezek csak az utóbbi évek játékai.
A gta4 pedig nemhogy az évtized játéka sem demég évjátéka sem volt nállam...
Nagyonjó nagyonjó,de hogy az évtized játéka? hát nekem aztán nem...
Ja a lényeget lehagytam, számomra perpillanat a company of heroes az évtized játéka(single és multiplayert is beleértve).
Az én véleményem az, hogy a half life2 amikor kijött nem volt párja. Az a grafikai megvalósítás még ma is megállja a helyét(mikor is jött ki?....) és amikor kiadták is jól futott egy közepes gépen is. Persze nem ettõl jó játék valami, a halflife2 valahogy "eredeti" minden karakter "él" a játékban stbstb, a hangulat meg vagy átjön valakinek vagy nem. Emlékszem, hogy egymás után 3szor toltam végig amikor kijött és várom az episode3at.. "Évtized játéka" öö hát nagyon nem ellenkezem a dologgal pár voltak szuper alkotások de sokaknak igaza van itt...óriási nevek jönnek még Mafia2, starcraft2(sõt ha a diablo3 jövõre jönne akkor rögtön megbillenne a trónja az én szememben legalábbis). Azokon akik a GTA4 miatt ellenzik ezt az évtized legjobb játéka címet csak mosolyogni tudok(ha a pc-s verziókról beszélünk). Az a játék egy dologban nyeri el a leget az évtizedben...az évtized legbugosabb játéka cím biztosan megilleti...Az egy félk*sz fos, nem szabad egyáltalán egy napon említeni egy halflife-al. No flame+Peace ez az én véleményem ami erõsen szubjektív.
Szerintem, hogy kinek mi az évtized játéka az olyanyira relatív, hogy még vitatkozni sem érdemes rajta. :D Más emberekhez más világok tartoznak. Én személy szerint, mint sci-fi fan a Halo univerzumra eküszöm.
Talán pont ez a baj? Játszani akarok egy játékkal és nem egy tetves filmet nézni. Túlzásba viszik ezt a történetesdit...
Játékmenet? Lövöldözés? Mi ebben az új? HL is ugyanez volt. Sztori? Pff erõsen egyénfüggõ kinek mi a jó sztori. Sokan a Barátok köztöt tartják etalonnak... Hangulat? Pff had ne mondjam ez mennyire egyénfüggõ. Audióvizuális megvalósítás? 5.1-re gondolsz, ami már lassan 10 éve jelen van a játékokban? Ne röhögtess már. (Jó, a HL1 egyike volt az elsõ 3d hangzást támogató játékok közül, de a cikkben a HL2 szerepel.)
Speciel a Portal is "háromdés" játék és milliószor érdekesebb, ötletesebb a hûdeszuper HL2-nél.
Nyilván ez egy népszerûség felmérés volt, nagy butaság csodálkozni, hogy pont egy ilyen játékot választanak az agyatlan userek, de akkor is annyi sok ötletesebb játék készült.
én is az érzelmekre gondoltam... Én félelmet nem éreztem hl2-nél, sem az ep-eknél. Inkább undort a fejükön sok fekete headcrabet hordozó zombitól. Félni nem volt mitõl(ideges viszont többször voltam a téglatest "mindenbeelakadós" fizika miatt), lehetett tudni hogy a földön fekvõ test úgyis felkel zombiként, lehetett tudni hogy minden üres sötét helyre bespawnol valami lény. A vége felé meg már úgye szabadságharc volt.
"Számomra a Stalker inkább nyomasztó volt mint izgalmas" Huhúú tényleg? Milyen meglepõ hogy egy poszt apokaliptikus világ mutáns lényekkel egy katasztrófa helyszínén nyomasztó... éppen azt akarták elérni hogy nyomasztó legyen, mint a filmnél is. Nem volt izgalmas? hmm hát aki a cordonig jutott nem is. De a végén bizony olyan tûzharcok vannak fedezékrõl fedezékre ugrásokkal(és gyors halálokkal), sunnyogásokkal, amit max az ofp-ben és utódjaiban láttam.
Ott az agroprom underground ahol elõször lehet találkozni vérszívóval, egy egy sötét alagút mellékszobái között összevissza szaladgáló, fújtató átlátszóvá váló fehéren világító szemû, egyébként félelmetes kinézetû(díjat is nyert) mutánssal, úgy hogy hallod hogy ott van, de nem látod és nem tudod honnan ugrik neked :) (persze ez csak akkor történik mikor egyszer már megtámadott, ugyanis addig csöndben van, nem lehet rá számítani). Hasonló a titkos laborokban, még sötétebb folyosókon, baljós és hirtelen zajokkal ami a frászt hozza a játékosokra, rejtélyes módon felemelkedõ és a játékos felé repülõ tárgyakkal, folyamatos motoszkálással a folyosókon...
Emellett egy az egyben visszadták a zóna kinézetét, a szoci építészeti stílusokat, úgy ahogy csernobil környékén kinéz.
Háttérhangok és zenék is nagyon ott vannak.
És a történet :)) az elején kitalálja a pléjer hogy így volt, és a vége felé összeáll a kép hogy pont nem úgy volt ahogy gondolta, hanem teljesen máshogy.
Hl2 jó volt, az új ötletek miatt, és a kis kreativitás miatt (ami általában hiányzik az fps-ekbõl), a fizikai feladványok az "ahová lépek szörny terem", stb. De annyira nagy szám nem volt mint ahogy mondják voltak "mikorleszmárvége" részek benne bõven. Egy egyszerû hentelõs kikapcsolódásnak jó, de nem több...
Mainstream játék volt, az egyszerû közönségnek lazán játszható és érthetõ akkoriban omgwtf grafikával, nagy hype-al, és jobb volt mint az átlag ezért lett ez az évtized játéka. Én nekem semmiképpen sem lenne benne a top5-ben sem, attól függetlenül hogy 3x végigjátszottam az alapot, és 1-1x az episode-okat(ez a dolog mellesleg igen szánalmassá vált, fõleg hogy több mint 2 éve szüttyögnek az ep3-al).
De pl ott a vice city, abba is jobban beleéltem magam, az olyan jól visszadta a 80-as éveket hogy az valami hihetetlen.
Szimulátorkockáknak ezt hiába is magyarázná az ember. Ennyi erõvel Gáspár Virág is ideirhatná ugyanezt, aztán visszamenne Britney's Dance Beat-ezni. Az FPS-ek már rég túlléptek a Doom egyszerûségén, lehet érdemes lenne kipróbálnod egy-kettõt. Kezdhetnéd pl. a Half-Life 2-vel, vagy a Bioshock-al. Egyébként csak hogy megpróbáljak válaszolni: játékmenet, sztori, hangulat, audiovizuális megvalósitás - ahogy bármely más, bármilyen mûfajú játék esetében.
Fura, hogy az évtized játéka még arra sem tudott rávenni, hogy egyáltalán kirpóbáljam. Egy FPS-ben mi lehet az, ami az évtized játékává teszi?
Gondolom a Vice Cityvel egyik szavazó sem játszott:)
Itt az érzelmekre gondolnak elsõsorban. A HL2 számomra is az évtized játéka, maximálisan egyetértek ezzel: megteremteni egy hihetõ, szabad világot, majd a részévé tenni minket.
Az ember eggyé válik a történettel, szinte benne van abban a világban és érezni az egész izgalmat, félelmet, ahogy végigjárod a "pályákat". Nehéz ezt megmagyarázni, akinek nem jött be az elejétõl fogva az valószínûleg soha nem érti meg mit éreznek azok akik rajonganak érte.
Számomra a Stalker inkább nyomasztó volt mint izgalmas, volt hangulata, de szerintem nem lehet egy lapon említeni a HL2-vel, fõleg, hogy az elsõ része számomra totál unalomba fulladt.
HL2 rulez. Ezt mindenki tudja de nem mindenki fogadja el. Nálam HL2 az abszolút elsõ helyezés amióta letaszította régi kedvencemet (RA2), az pedig nem tegnap volt.
De ha a Valve még sokáig késik Ep3-mal, seggbe lesznek rúgva.
hálistennek az még egy lábjegyzetre sem érdemes amit idekapartál...
HL2-t végig se játszottam annyira untatott, bevallom a motor klassz, de a játék kurvaszar. :D Évtized játéka?? Ugyanmár tucatnyi értékesebb játék készült. Látszik, hogy tizenéves vérpistikéket szavaztatnak, már bocs. :P
Már a HL1 is kurvaszar volt és agyba-fõbe hájpolták. Bevallom egyszer végigvittem, talán kétszer is. Szépek voltak a textúrák és érdekes volt a MI, de ennyivel is csak maximum valami lábjegyzet lehet a játéktörténelemben.
Az Unrealt is mennyire hájpolták, aztán végül mire megkaptam és gépem is lett hozzá csak ámultam a grafikán, de kb. 4-5 pálya után "Mi ez a szar? Ez unalmas!" érzés fogott el.
JaSoN HuNTeR: Portalt nagyon meg akartam szerezni, mert jónak tûnt, de csak azzal a geci HL2-vel együtt adták az meg kell a halál faszának. Mérges voltam miatta hogy pont ezért nem tudok játszani a Portalal...
Nem rossz a HL 2 de,jómagam, nem mondom, hogy az évtized játéka. Nekem a Stalkel jobban bejött mint a HL seria. Mi lenne az évtized játéka számomra? Nem gondolkodtam el ezen, de nem HL az tuti, de mi alapján jött ki a HL? RTS-t egy FPS-el nem lehet össze hasonlítani nincs közös ismérvük. Megint csak annyit mondok, hogy ízléseken nem lehet vitatkozni.
Bõ egy évvel az évtized vége elõtt máris kihirdetik a "nyertest"? 2010-ben is jön még pár nagy név, van azért esély, hogy valami letaszítja a trónról (nem túl sok, de ki tudja... AvP, Mafia 2, történhet még meglepetés). :)
valóban iszonyat jó a half hile 2, a hangulata valami hihetetlen jó volt, amikor elõször játszottam vele.
HL2-õt még én is végignyomtam. És a Portal is jó volt.
Ennyi! Half-Life 2 az eddigi legjobb játék amit játszottam. Nem csak a grafikát kell nézni, ahogy azt sokan teszik. Ez volt az a történet ami odaszívott a monitor elé naphosszat és nem nyugodtam, míg ki nem vittem.
Egyetértek IMÁDOM(L) Mindenki vegye meg az Orange Boxot me csak 4000ft és benne van szinte az összes HL.