Igen ezt még én is kapisgáltam. De nekem még sem jött össze. Készítettem weapon gem-et de mégsem tudtam beletenni abba a fegyverbe amibe szántam. Talált tárgyba szerettem volna volt is slotja mégsem sikerült. Szóval nem vágom még teljesen. Talán még nem elég magas ehhez a skill-em és nem megfelelõ követ készítettem. Egyébként amiben már van kõ azt ellehet valahogy távolítani a tárgy elpusztítása nélkül vagy végleges?
Én tisztán Might karaktert fejlesztek (azért van 1-2 kikacsintás más irányba is, mivel a Chakramot én is kedvelem, így 1-2 pontot dobtam sorcery-re is, ahogy Finessere is daggerek miatt és az Envenomed edge miatt, ami must have egy warriornak is.
Amúgy Might ágon nagy fegyókkal operálóknak Harpoon must have (lassú fegyvereknél nagyon fontos), Masteryk attól függõen mit használsz (nálam mindkét ág maxon van), Brutal Weaponryre max 2 pont (+ Fate nem nagyon érdekel, amúgy is túl erõs a Reckoning mód).
Frenzy-t szintén ajánlom. Envenomed edge-el használom egyszerre és jól jön az a kis bónusz. Ahogy Saga Jr is írta Quake nagyon hasznos területre ható cucc, így érdmes az Aftershockra is dobni pár pontot.
Lassú harcosnak a pajzsvédelem az utolsó védelmi vonala, így alap, hogy kell fejleszteni és mivel az ellen általában az arcunkba liheg jó sok health is kell (erre a Hardy constitution a legjobb megoldás).
Adrenaline surge életmentõ lehet, de nem elengedhetetlen (Nekem nincs rajta tán csak 1 pont). Relentless assult ág nálam teljesen érintetlen.
Concussive forcera csak azért raktam, mert már nem tudtam másra és ugyanez van a Bulwark esetében is.
Tovább fogom húzni a Brutal Weaponry-t és a Frenzy ágat, valamint War Cry-t valszeg még bedobom ha lesz rá keret.
Jah csak ehelyett en inkabb inditok egy masikat, ez most rogue lessz mindvegig ;) Amugy nem tudom mas is eszrevette, vagy egyszeruen csak az egyre magasabb detect hidden skill miatt van de ha visszamegyek korabban mar kipucolt terkep reszekre ujra tele van ladakkal
Én warrior-t fejlesztek és bizony nekem is kell bõven a potion, fõleg mivel hammer-t és two handedet használok elsõsorban (mindkettõ tetû lassú egyébként, de nagyot üt), one handedet meg csak végszükségben.
Ha craftolás közben akarsz gemet berakni akkor epic gem csak chestbe megy, egyébként armor gem páncélba, weapon gem fegyverbe, utility bármibe. Ha talált itembe akarsz rakni akkor minden típusnak van külön slotja.
Irtam kicsit kesobb hogy mi a problemam, nem igazan tetszettek a pure finesse destinyk, az assassin meg csak csak de azontul... ehez kepest az 55/55 be lattam inkabb tetszetosebbet, de nem akartam melle loni ezert kerdeztelek teged mert az elemzesed pont olyan melysegu mint amilyenre kivancsi voltam. Az atkepzest egyelore hanyagolom mert penzem az alig van es gearem meg csak finesse, gyujtogetem ugyan a tobbit is a hazam ladajaban, de van egy erzesem hogy uj karit inditva nem fogok tudni hozzaferni. De hatha tevedek.
Végül is igazad van, de én is, mint legtöbben elõször a Xena nevû csodában találkoztunk a Chakram-al és ott egyértelmûen harcos fegyver volt. Amúgy köszönöm szépen a kimerítõ értékelést. Az én hibrid karim gyakorlatilag inkább csak kósza-mágus a harcos ágra csak muszájból raktam pontokat. A végzet menüben pedig, sajnos nem tudom a nevét, egy olyat használok ami minden támadásra +10%-ot ad és még egy skill pontot az összesre. Nekem ez tûnt a legjobbnak. Nem is gondoltam a harcos fára túl sok pontot tenni, de ha ennél a végzetnél maradok, akkor mégis kell, mert ehhez mindhármat húzni kell felfelé. De abból, amit leírtál van mit választanom. A többi végzetet még nem is ismerem, de gondolom, csak azért mert ne tartok ott. Amit te írtál az a harcos-mágusnak jó nem tudom, hogy azt tudnám-e így is választani. Sajnos Chakram-ból eddig csak tûz és fagy sebzésesem van más nincs. Próbáltam én is saját magam fegyvert készíteni, de sajnos még nem igazán jöttem rá mindenre. A fegyvergyártás már megy, de a bûvöléssel még bajban vagyok. Hiába készítettem köveket utána nem tudtam õket semmibe belerakni, mert nem ajánlotta fel a játék, amiket akkor csináltam. Szóval ezt még nem igazán vágom.
Pure rogue karival sose könnyü egy rpg egy full ijászal meg végképp nem az, szvsz. Én mondjuk ezt szeretem ha van nehézség egy játékban itt azért majd második karinak egy sorcit kiprobálok mert jónak tünik. A kevert kasztokat sose szeretem de ez legyen az én bajom.
Nem egészen értem mit is szeretnél. A Might és Finess pure ágaknál a dolog egyszerû, maxra mindent azt jó' van. :) Pluszban jöhet a sorcery ágról amit lentebb is említettem (bár a sphere of protection és a chakram mastery nem kell ha már egyszer tisztán egy irányra mész rá, ám a multifunkciós villám az príma tud lenni).
Might ágat tisztán még nem próbáltam, a Finess ágnak viszont nekimentem (a késõbb universal karakterré vált manusom tisztán bicskás íjásznak indult). Ott elsõsorban a harci passive képességeken (mastery-k) és az új mozdulatokon felül az íjászat volt az elsõdleges irány, így az teljesen ki lett fejlesztve. Az envenomed edge nem lett tolva csak 1-es fokra a már említett ellenállás növelõ következõ lépcsõfok miatt. Támadó képességbõl a különféle csapdás dolgok prímán beváltak, ahogy a shadow flare és továbbfejlesztése (a fegyvereim többnyire poison és fire vagy poison és lightning jellegû bónuszokat tartalmaztak) és a Lunge sokszor nagyon jól jött. Az ice trap nem nagyon volt használva, kipróbáltam de nem vált be, mert csalogatás helyett (csapda lerak, ellenfél odacsalása) darabolós gyilkost játszottam. A smoke bomb látszólag nem épp hasznos, de gyakorlatban sokszor prímán szerepelt, míg a továbbfejlesztett változata segített gyorsan végezni erõs ellenfelekkel is (tulajdonképpen "láthatatlanná" teszi a karaktert egy idõre és így sneak attack-ot nyomathat).
Kipróbáltam még a Gambit-et is ami frenetikus, fõleg íjászoknak. Csak kidobja az ember és a megtámadott valamint meggyengített ellenfelek (akiket az egyszerre kilõtt sok nyílvesszõ egyike elkapott) mikor megrohanják szépen pusztulnak a kiszórt aknákon vagy szimplán csak stun-ba kerülnek pár másodpercre.
Ami viszont nem bizonyult hasznosnak az a paralitic poison és az execution. A legerõsebb rogue destiny miatt szükségesek ezek is de hasznuk nem sokszor lesz.
Pluszban a fentiekhez beleinvesztáltam a villám támadásba (storm bolt), természetesen a conservative sorcery mellett, mert az must have.
Aztán a pure finess egy átképzés után lett universalist. A chakram egyszerûen kihagyhatatlannak bizonyult így elcsábultam az íjász-bicskás manustól. Ha meg már megtörtént a dolog akkor némi might-ot is belekutyultam a dologba és a játék vége elõtt összejött az universalist destiny (jó ám az a +3 skill pont minden skill-re és végülis minden támadásom 20%-al nagyobbat üt meg egyéb elõnyei is voltak a dolognak).
Tulajdonkeppen nem gaz, nem vartam el hogy god mode-ba vegigvagtatok rajta, csak nem ertem hogy egyesek itt irkalgatjak hogy hard fokozatban milyen konnyu, mennyire nem kell nekik semmi pont a lockpickre, mert anelkul is megy( nekem van hogy average is torik pedig kinyitottam mar joparat, dispel nem megy ha fejre alok se mindig letelik az ido mire dispelleznem a runakat stb Ennek ellenere elvezem a rogue-t igazi ninja feeling, csak nem tudom mi lenne a jovo pure finesse vagy az a hibrid 55/55 finesse sorcery/might
Bravo, ez az ahogy egy elemzes kinez. Ha megkerlek nem csinalod meg kulon kulon a might es a finesse agakra is? Elmentenem kesobbi ujrajatszasokhoz referenciakent. Halkan jegyeznem csak meg, hogy lvl 18as pure finesse buildem van,2/3 gear epic finesse cucc(sajna socket nelkul) faeblade mastery, es normal fokozatban sokszor kelettek a potik es parszor meg is fektettek. Valamit biztos rosszul csinalok ha nektek/neked hardon sem kihivas a jatek.
Miért ne adhatnák mágusnak? Elsõsorban nem a fizikai hanem a mágikus sebzésekre épít ez meg ugye a csiribirik területe (nem profitál a távolsági sebzéseket növelõ bónuszokból sem a fegyver, az csak a longbow-ra érvényesül).
A chakram az oka annak, hogy bárkinek jól jön emiatt pár pontot pakolni a sorci ágra akkor is ha egyébként nem tenné. Egyszerûen félelmetes, különösen házilag barkácsolt változatok esetében. Nem lepõdnék meg azon, ha jelentõsen gyengítenének majd ezen a fegyveren mert egyszerûen túl erõs minden máshoz viszonyítva. A játék vége felé (universalist karakterrel nyomom) nem nagyon akadt ellenfél akit le ne nyomott volna egy "sortûz", ha meg mégis, akkor egy gyors odaugrás és ebbõl indított spec támadás többnyire végzett a delikvensekkel. Tömeg ellen is nagyon jól szuperál. A játék elsõ kétharmadában tényleg nincs szükség más fegyverre. Elég a chakram (csak legyen belõle egy olyan ami tûzre van kigyúrva meg egy másik ami villámra, késõbb lehet készíteni olyat, ami a kettõt kombinálja és az lesz az igazi).
Az utolsó harmad azonban már keményebb lesz, oda kelleni fog a faeblade, amire gyorsan át lehet váltani, szétszórni a közel pofátlankodókat (vagy éppen gyorsan utat nyitni, mert ez a fegyver félelmetes darabolást tud végezni távolodás közben is egy vetõdésbõl indított támadás során) és aztán vissza a hajítókorongra. Sebesség és sebzés terén messze a legjobb közelharci célszerszám a faeblade (ez sem nagyon profitál a harcosok spéci képességeibõl, de az általános közelharci sebzésnövelések legalább mûködnek rá ahogy az elemental damage növelések is). Egyszerre több ellenfelet is tud támadni, sokakat távol tartani, nagyon de nagyon gyors az ütlegelésben és minden spec mozgása végtelenül hasznos.
Harcos-mágus kombónak (érdemes majd a champion-ban kicsúcsosodó sorsra rágyúrni mert kegyetlen erõssé teszi ezt a kombinációt) tehát ideális kombináció, bár tulajdonképpen ebbe már belekeversz némi finess ágat is, hiszen a faeblade a rogue specialitása. Varázslatából biztos ami biztos alapon legyen egy egyénre és területre is ható elemi támadás (elég a villám maximalizálása, nem kell feltétlen rámenni a meteorra) is.
A Might ágról szerintem amik nagyon jól jönnek azok a következõk: Skillful Defense, Hardy Constitution, Adrenalin Surge, Power strike, Quake és annak fejlesztése az Aftershock (gyors, olcsó és elfogadhatóan sebez, ráadásul több közeli ellenfelet is érinthet). A Concussive Force még szintén príma (bármely fegyverrel ha végigviszed az alap táamdássorozatot akkor a végén általában stunned lesz az ellenfél ez a képesség meg a stunned ellenfelekre növeli meg drasztikusan a sebzést) és nagyon esetleg a Bulwark (nem rossz ha van de nem létszükséglet, vígan el lehet lenni nélküle is). A fenntarthatókból a battle frenzy ágat érdemes maxra tolni. Ezt aktiválod, leköt bizonyos mana mennyiséget de elég hasznos.
Sorci ágról értelemszerûen a chakram mastery, conservative sorcery, storm bolt ág végig, sphere of protection ág végig, arcane weaponry ág végig (ebben vannak a chakram spec támadásai), végül némi healing surge fejlesztés (mondjuk hard fokozaton sem kellett egyszer sem használnom, mert pia is volt mindig, bár azt is talán 3-4 alkalommal kellett igyon a karakterem összesen, tehát a megléte vagy nem léte nem oszt nem szoroz, emellett egyre jobb cuccok gyártásakor, meg drágakövekkel össze lehet hozni igen jó értékû regenerációkat is).
Végül a Finess ágról maxra kell gyúrni a faeblade mastery-t (elõtte szórj szét neked tetszõen pár pontot mert ugye a faeblade mastery nem érhetõ el azonnal) és érdemes az Envenomed Edge képességre is tenni egy pontot amint elérhetõ, mert a következõ képesség ezen az ágon az Inoculation (poison resistance képesség ami jelentõsen redukálja a mérgezéseket).
Destinies-bõl meg a Guardian-Battlemage-Crusade-Paragon-Champion ág a neked való. Ez úgyis a Sorcery+Might ág fejlesztésére épül. Növeli a közelharci sebzéseket, az elemi sebzéseket, növeli a páncélzatot ráadásul minden benyelt sérülés visszatölt egy keveset a mana mennyiségen.
Ezt tobb dolog is okozhatja, es a jelenseg gyakorlatilag amolyan tengeribetegseg (motion sickness). Ez eleg gyakori volt peldaul a Half Life 2 azon reszeinel, ahol a motorcsonakkal kellet a kanalisokban furikazni. A problema okozoja a menetirany es a nezopont fuggetlensege, hasonlo okai vannak az igazi tengeri betegsegnek is. FPS-nel ami meg okozhatja az a mouse lag - amikor az eger altal kiadott parancs szerint mar mozdulnia kellett volna a nezetnek, de ez kesik - tobb tiz milisekundumot es igy az agyat teljesen kiuti egy ido utan.
A probléma a perspektíva egyszerûsített leképezésébõl adódik. A monitoron megjelenõ 3D kép régebben a sebesség miatt egy síkba volt leképezve és a programozók lustaságának hála, ma is; de a szemünk nem síkban lát, hanem egy inverz gömbfelületen. Ezért tapasztalhatjátok, hogy a képek széleinél, különösen a sarkokban nagyobb a perspektívikus torzítás. Ezt nem nagyon tolerálja az agy. A perifériás látás az embereknél (is) nagyon fontos, és pont ott adnak ''hibás'' képet a síkba képezõ fps-ek.
Tünetek: hányinger, fejfájás. Kezelés: szabad levegõ, mint már írták...
Összehasonlítási alapként nézzétek meg az Outcast címû ezeréves játékot, az gömbfelületre képez...
Kicsit vicces, hogy egy egyszerû leképezési problémán nem fejlesztenek semmit, csak a frameszámokat dobálják a sebesség oltárára...)
Király vagy, köszönöm szépen! Nekem rengeteget segített. Egyébként eddig koszát fejlesztettem, de most lehet, hogy átállok mágusra. A kedvenc fegyverem a Chakram, bár hogy miért a mágusnak adták az rejtély?! Mindenesetre sokkal jobban lehet vele aprítani, mint a Faeblade-el, amióta megvan csak azt használom. De igazából valamiféle harcos mágust szeretnék csinálni. Eddig csak a Chakram-ra gyúrtam más varázslatra még nem. Ha ezt az irányvonalat követem mit érdemes még fejleszteni? Harcos cuccban vagyok a páncélérték és védelem miatt vagyis a manám nem sok így nem tudom milyen varázslatra lenne elég. A Chakram a nagyobb moszták ellen is jó vagy a biztonság kedvéért azért fejlesszem tovább a Faeblade-t is?
Hardon nekem se könnyü rugóval, föleg mivel mániákus ijász vagyok minden rpg-ben ahol ez lehetséges és itt is elsõsorban azt használom. A limitált ammo miatt minden csak nem könnyü egy harc ha 4-5 monszta körbevesz, ráadásul a rugónak az AoE ijász támadása is elég gyengusz.
Nem tudom, hogy ezt mibõl szûrted le. Valószínûleg ha neked lenne hasonló problémád nem lennél ilyen lekezelõ. Nyugodtan társaloghatsz a játékról, nem tudom miért tartalak vissza?
Kapcsold már ki a post-processt és úgy játssz. Motion blur, bloom mind2õ erõsen el van túlozva a játékban, nekem baromi zavaró, perig nem bírom úgy. A monitorod hátterében jó ha a csak a fal van, és nem tér. Az nagyon zavaró a szemnek h két tér van 1 síkban.
Egyébként a Darkness 2-õt említette az elõbb valaki. Már el is kezdték patchelni a low FOV miatt. Ez az amit az EA nem fog metenni, mert õk ha eladtak valamit, utána már nem foglalkoznak vele, általában ez az üzletpolitikájuk.
Egyébként joggal merül fel a kérdés, hogy régen miért nem voltak ilyen problémák PC-n. Elvileg azért mert nem portoltak át egy az egybe játékokat, vagy ha átportolták megoldották a FOV-ot. Mostanában már kb változtatás nélkul portolják a játékokat, aztán természetesen jelentkeznek a problémák :S.
A nehézség szerintem is könnyû. Lehet, hogy nem kéne pure mágussal mennem, dehát, most mi csináljak ha az tetszik. Az a baj, hogy csapatostul jöttek az elõbb a trollok, de a mágus annyira brutál erõs. Hogy elkezdtek rohanni felém és ideértek halottak voltak :D
Nem kell aggódni, ha elérem azt a pontot, akkor így fogok tenni. Hozzáteszem, Nekem való játék, csak sok minden olyan egyszerû benne, mint a faék, és nem feltétlen erre számítottam ... fõleg amikor folyamatosan hangoztatták a Morrowind és Oblivion 'kapcsolatot'. De természetesen nyomom tovább (fõleg, hogy megvettem :) ), max néha beiktatok egy-egy BF3 estét :)
Várom már hogy nehezedjen, akkor imádni fogom. Sajna jött egy troll, de pikk-pakk kipurcant... remélem legközelebb csapatostul jönnek :D
Csak azért mondom, mert ha tényleg én lennék az egyetlen ember akinek fájna tõle a fejem azt mondom, jó velem van a baj nyilván. De amikor rákeresek a googleon és 20 fórum jön fel, ahol még 500-an írják hogy nekik is fáj a reckoningtól a fejük, ott akkor gyanakodni kezdtem hogy nem biztos hogy nekem kéne szemüveg. Irtó sokan panaszkodnak emiatt, nem én találtam ezt ki.
Majd lehet leszedem (Ma még nem volt játék... 18 órakor értem haza melóból... És már nem is lesz). Ma fontosabb dolgom lesz este (Walking Dead 2. évad 8. rész )
Teljesen jól mondod. Én 65 -re lõttem be. Ha nem fájna a fejem akkor is leszedtem volna ezt a progit mivel teljesen legális. Nem módosítja a játék fájljait. Leszedheted ratgab 2 perc alatt be tudod lõni és sokkal többet fogsz látni.
Az engem is zavar, hogy kitakarja a karakter a fél képernyõt, azonban az a 90-es FOV meg már túl messzirõl mutatja. Tehát én valahol kettõ között lõném be, lehet, hogy úgy 70-re. Nem csinálna valaki errõl egy screenshotot? Kíváncsi lennék, de most ezért külön nem szedem le a progit (lehet, nem is tudom optimálisan az én igényeimnek belõni).
Nem lehet szem probléma, mert akkor már felírtak volna szemüveget legutóbb. Az összes többi játéktól nem fáj csak ettõl az egytõl és ettõl az egytõl érdekes módon még baromi sok embernek.
Ne gyárts elméleteket. Feketén fehéren leírták, hogy a kicsi FOV miatt van. Valakit ez nem zavar, valakit meg igen. Olyan mintha bezártak volna egy kis térbe és nyomja a fejemet. Nem bírom amikor ennyire keveset látok a térbõl. A képernyõ 2/3-at a karakter teszi ki :S
Szar ügy, mégiscsak ki kellett volna probálnod a demót. Én ma is 6 órát toltam minden gond nélkül de ez szerintem biztos valami szem probléma mert valószinüleg attól fájhat a szemed.
Nyugodtan lehet nyomulni ezzel a játékkal. Már úgyis nemsokára jön a Mass Effect 3. Az tuti megveszem már csak azért is mert ha az elsõ két rész király volt nem hiszem hogy 3-adikat nagyon elrontanák. És legalább nem fog tõle fájni a fejem sem, meg nem lesz elmosódott post processing meg ilyesmik.
NWN-ben is és még sok más játékban de olyat nem tudok ahol fast travelt tudnál inditani egy dungeonból.
Szépen be kell osztani, néha foglalkozni mással, játszani mással és akkor nem unjuk meg. Minden játéknak ez a titka egyébként (ha sokat nyomod a 150-es értékelésût is el lehet unni).
Én olyan 90 óránál végeztem. De az utolsó részt már speedhackel csináltam, mert agyamra ment a sok futkosás.
Van ebben érzelem pedig bõven, világ jól ki van találva. Minden NPC-nek egyéni világnézete és mondanivalója van. Én még most level 20-on is találok újdonságot.
Vétek elnyomkodni a párbeszédeket pedig. De ha akciójátékként játszod, akkor ne csodálkozz, hogy unalmas.
Dungeonök is bejönnek (mannára reagáló növényekben még most is gyönyörködöm idõnként).
Hardon még az elején jól bologulsz, amikor már jönnek a nagyobb ellenfelek (Ettin, Troll, Niskaru) ott már nem lesz olyan egyszerû a dolgod.
Hát azért a KoA-ban nincsenek Diablo szintû dungeonok hogy teleportálásra lenne szükség... Szerintem jó ez a rendszer így ahogy van ráadásul sok dungeonnak a végén van egy közeli kijárat így nem kell visszaszaladni azon az úton ahol már átküzdöttük magunkat.
Nem tudok olyan RPG-t mondani ahol dungeonból lehetne fast travelozni.
Egyébként nekem már 17 órám benne van és még ki sem jutottam Dalentarthból szóval tartalom van bõven a játékban az viszont tény hogy egy idõ után tényleg kicsit monoton lesz de ettõl eltekintve nekem bejön :)
Nem szerencses egy kozossegi jatekkal osszehasonlitani, mert annak pont a kozosseg adja meg a sava borsat, vagy legalabbis nagyban pozitiv iranyba tolja a megitelest. Szerintem legalabb a fele megitelest az is befolyasolja. Kozben beszelgetsz a tarsaiddal, esetleg kommunikacios szoftverrel, egyutt mentek PVEzni vagy PVPzni rendes jatekosok ellen es sorolhatnam. Itt viszont nincs ilyen , ami csokkenti a monoton ill egysiku behatasokat.
amugy azt nem ertettem, hogy ha mar lehet fast travelezni, akkor a dungeonokbol miert kell kifutni ??? Vagy adott varosreszekbol. annyira idegesito.
50 kulkdetest csinaltam meg a foszallal egyutt 19 ora alatt a vegere is ertem.. a WoW meg teljesen mas, nem erdemes osszehasonlitani! Ott repu miatt csinalsz napikvesztet, tobbnyire, hogy vehess valami receptet meg buzisagot, JCnel meg ugye ha meg van akkor faszom kavicsert amibol vasarolsz..
Nekem nem unalmas. Nagyon szépek a tájak és a küldetésekkel sincs gond. Annyira sok quest úgysincs a játékban, hogy unalmas legyen. Ha a WoW statisztikát veszem alapul, ami a main karakteremet illeti: Quests completed: 7147 Daily quests completed: 3138
Jó, ezt el kell osztani 3 évre, de akkor is 10000+ quest. KoA-ban szerintem 500-nál nincs több. De lehet, akor még sokat mondtam.
Nekem is ez a véleményem, nagyon monoton lesz a játék. Baromi gyorsan el laposodik az egész, a küldetések legfõképp, aztán az egész világ. Ezért nem is értettem, a 90+ os értékeléseket
Errol beszeltem en is. A jatekos azt veszi egy ido utan eszer, hogy tolja-tolja a monoton szaladgalast es egyre inkabb nyul az ALT+F4 utan. Elso ket nap meg ugy ahogy elment, de most start utan alig birok vele jatszani, annyira unalmas az egesz es szinte 20 perc utan fogom es kinyomom az egeszet a francba.
Igazából mivel full síkban játszódik a játék (se ugrás, se semmi 'irányozható' támadás), nyugodtan lehetne izometrikus nézetû is a játék (mint egy Diablo) :D
Egyszerûen a kamera túl alacsonyan van a karakter mögött, a fél képernyõn a talaj látszik csak, a képernyõ közepén kezdõdik szinte a karakter lába.
Emiatt, ugye ha futsz, akkor a képernyõ fele olyan, mintha 120-szal rohannál állandóan, minden el van mosódva (itt ugye a talaj), és ettõl is jobban elszédül az ember. Mintha kinéznél oldalra autóból, és nem fókuszálnál.. egy idõ után rosszul leszel.
Szerintem ha meg lenne növelve a kamera magassága, akkor sokkal játszhatóbb lenne az egész.
Mass Effectben is Adrenalin Rohamnak van fordítva. A hajthatatlan azt jelenti hogy elszánt, ~megállíthatatlan. Az a skill ezt teszi, nem tudnak félbeszakítani támadás közben. Találó, nem? De mind2 a másik kettõnél már nem is írtam, oda semmit, nincs értelme a skillek neveit fordítani. Ne zavarjon h egy angol szóhoz akár több magyar is hozzá van rendelve, nem tetszik, el se olvasd.
Nekem az elején túl könnyû volt normálon, ezért átraktam hardra ... de semmi különbséget nem érzek. A pajzsomat is nagy ritkán használom, 1h karddal megyek, a tömegeket is szarrá aprítom. Még ugyan csak lvl10 körül vagyok, de kezdem unni a játékot, mert nem áll semmi másból csak hogy sprintelek, felveszem a küldit (a párbeszédek is sótlanok, a többségét elnyomkodom), sprintelek tovább, lekaszabolok mindenkit pikk-pakk, sprintekel tovább, leadom a küldit. A dungeonok is lótúrók, jellegtelen folyosók eddig.
Lehet hogy a Skyrimet is meg lehetett unni, de ott az aprólékos világ és a rengeteg felfedezni való sokkal jobb kalandélményt adott. Itt igazából érzelemmentesen csak rohanok és kaszabolok.
Lehet ráállok inkább a fõszálra, mert igazából abból még egyet sem csináltam meg (találkoznom kellene egy faszival a kempingjében), csak kva sok egyéb mellék küldit már kb 4 területrõl.
De nyomom még tovább, remélem késõbb jobb lesz, mert egyébként a harc tetszik, és az itemek is állatok :)
Adrenalin Surge lett a roham ? :D Na jo ennek igazabol nincs szoszerinti magyar megfeleloje nevezzuk Adrenalin Löketnek, na de a Relentless Assault meg hajthatatlan tamadas, ami valojaban Konyortelen Tamadas ? :DDD