Én azokat nem értem akik azt szajkózzák ne a demoból ítélkezz (ha annyira szar minek adták ki?) Kérdem én miért mi lenne a demo feladata, az hogy eldöntsük kell e ez nekünk, ha a Bioware összedobott egy szar demo-t akkor kicsesztek magukkal mert vennél meg egy olyan játékot aminek még a demoja sem tetszett?
Van igazság abban is, amit mondasz. De azért volt mit megoldani - ha nem is a világ szintjén, hanem egy város szintjén, közösségek szintjén, egyének szintjén. És a sok egy kaptafára kreált eposz (mert úgy látszik, regény nagyságrendben mást nem nagyon tudnak kitalálni :), pedig lenne mit - ott a sok fantasy könyv, ami nem világmegmentésrõl szól, viszont cserébe sokkal érdekesebb... :)) jól esett egy ilyennel is találkozni. Szerintem.
Látod, itt jönnek ki az izlések és pofonok. Én inkább "megmentettem volna a világot". Az a bajom itt, hogy a karakternek nem sok hosszú, középtávú célt nem adtak, (talán az 50 aranyos küldin túl) az egyetlen cél a néha bemondatott "a családomnak biztosítok megélhetést". Nagyjából ez a fõ cél a Sims karaktereknek is :) Még a Deep Roads után is vártam, hogy na majd most lesz valami cél, amit el kell érni, de nem... Mikor az 1-ben elmentem a mágustoronyba, tudtam hogy azért megyek oda, hogy a támogatásukat elnyerjem a harchoz, stb. Itt ez nagyon hiányzott, mindenhova azért mentem, mert küldtek/hívtak. A mellékküldetések közt hatalmas a szórás, van jópár, ami nagyon jó/ötletes, de van sok olyan is, ami csak szokásos hentelés. Persze lehet, hogy ha jobban szeretném a novellásgyûjteményt, mint a regényt, jobban tetszene :)
Nyilván, én még nem nyomtam végig, csak el olvastam a wikit. Most úgy okoskodok megvárom a dlc-ket ha nagyon ütõsek lesznek akkor nincsen "szerencsém" és ultimate,:), ha szerencsém van akkor csak az alapjátékot kell megvennem majd a Classicba :))féláron :))
Igen, csak én annyiban nem értek veled egyet, hogy a Dragon Age 2-ben a történet az, ami nagyon jó. Nem egy megszokott magasan ívelõ "egyedül megmentem a világot"-szerû hõsköltemény. Hanem fantasy-mércével nézve egy teljesen hétköznapi dolgokról szóló, földhözragadtabb és szerethetõbb novellagyûjtemény, amiben a krimitõl kezdve mindenféle mûfaj megtalálható. Ezeket fûzi egymásra a fõszál, ami a fõhõs és családja, barátai köré fonódik. Ezt pedig tényleg nagyon jól összerakták szerintem. Ha valami jó a DA2-ben, akkor az a sztori.
Ezenkívül gyakorlatilag elég kevés dolgot tudnék rajta dicsérni. Mintha csak a történet(ek)re lett volna idejük, és minden mást jól összecsaptak volna (ami a tulajdonképpeni, szó szoros értelemben vett játék). A legrosszabb az egészben pedig az, hogy egy eleve a végletekig lebutítottra/leegyszerûsítettre tervezett akció-rpg-t csaptak össze.
Egyébként intro alapján a DA2 ben a quinarik nagyon jól néznek ki...ha ilyenek a történetben tehát a lore-ban akkor biztos jobbak mint az egyben bár nekem Stern is jó volt :)
Nem, nem azért tetszenek a DA:O-s Quinarik.
De inkább el se mondom, hogy miért tartom eredetibbnek a lila szemû denevérfülû barátainkat, mint az 1+n-edik szarvakkal rendelkezõ démonian festõ arcoknál, mert neked tökmindegy, hogy mit mond az ember.
Egyébként lentebb felsoroltam nekem mint nem tetszett, ha úgy gondolod azok a teljesebben változtak nyugodtan jelezd. Bár eddig számoltam kb. 8/10 az arány nem a tévedésre. Egyébként wraithlord nagyjából tõlem függetlenül ugyanazt mondta, kicsit jobban kirészletezve. Lehet õ is csak a demoval játszott....
Csak arra céloztam egy érvet kivetél és kiveséztél...de mindegy ezért yrtam..de igen ízlések és pofonok. A demot én inkább Jade Empirehez mértem és ahhoz is kevés az én szememben, és az akció-rpg tökéletes besorolás szerintem. És ez szerintem a leggyengébb játéka eddig a Biowarenak önmagához mérten a story egy bioware játéknál alap hogy nagyon erõs. De ennél gyengébbet nem láttam még a bioware-tól. És az nem vigasztal, hogy nagyon sok cég játékaihoz mérten ez is nagyon erõs akár például az EA többi játékához képest, mert azokat sem veszem meg :)
ezt eleinte én is megjegyeztem, hogy kevés sémájuk van barlangra meg lakás belsõ terére, de nekem ez nem volt zavaró, tettem a dolgomat a helyszíneken :D
a te igazadat semmi sem bizonyítja, fõleg, ha egy demo alapján alkotsz véleményt egy olyan játékról, amit egészében kell átélni. akció rpg-nek is kevés? mondjuk lényegesen kevesebbet gondolkodsz benne egy diablohoz vagy egy titan questhez képest? :D itt az akciójelenetek látványosabbak és valamilyen szinten életszerûbbek is, történt egy kis arculatváltás, kevésbé tûnik a játék körökre osztott stratégiának. tovább megyek, én személy szerint még az idõmegállítást szpésszel sem kedvelem, mert nem tartom realisztikusnak, hogy úgy gondolkodhatok és tervezhetek, hogy az ellenfelek közben állnak. az egy teljesen más mûfaj, ami mondjuk a heroes vagy disciples körítésében kifejezetten bejön. én az akció-rpg kifejezést sem szeretem. végsõ soron minden rpg célja, hogy az akciójelenetekben sokkal hatékonyabb legyél, ezért nem nagyon van olyan rpg, ami ne lenne akció is egyben. kérdés, hogy hol mennyire élvezhetõ ennek megvalósítása. én a magus kockadobálós csatáit is szeretem, és ezt is szeretem. nem várom el minden játéktól, hogy sakkoznom kelljen benne.
Most csak a helyszínekkel kapcsolatos megjegyzéshez szólnék hozzá...
Nem az az elsõdleges probléma, hogy minden barlang ugyanúgy néz ki, mert ez nem igaz. Nem minden barlang ugyanúgy néz ki, hanem mindig UGYANABBAN a barlangban kell mászkálni :D. Csak egyszer szakadár qunarik vannak benne, egyszer a templarok ellen fellázadt blood mage-ek, egyszer egy õsi soklábú szörnyeteg, egyszer pedig egy õsi pride demon titokzatos lakhelye stb. Most nem biztos, hogy pont ezek az események történtek ugyanabban a barlangban (úgy feltütetve, mintha most járnánk ott elõször), de egyáltalán nem sarkítottam a tényeken. Szerintem ez minden, csak nem...khm... jó. :D Ez pedig hiteltelenné teszi a "nagyon egyedi és jól összerakott" helyszíneket is, mert minden helyszín 2-3 ösvényõl áll, és bármilyen küldetést kapsz, ezen a 2-3 ösvényen kell végigmásznod ugyanarra a helyre, ami már egyszer titokzatos és elhagyatott volt... és most a journal szerint megint az. Mintha hülyének néznének, hogy nem veszem észre, hogy abban a titokzatos és több ezer éve érintetlen barlangba most caflatok be hatodszor. Mondhatnám azt is, hogy szánalmas. Fõleg a Bioware-tõl, bár nekem ez a név nem jelent túl sok mindent már egy ideje. Sajnos.
Tényleg nem akartam reagálni már. De te bizonyítod az igazamat. :) Arról nem beszélek amit írtál mert ez a te véleményed, és jogod van hozzá. De te még a lentebb felsorolt, meg a cikkben is elemzett, legfeljebb kevés, dolgokat sem olvastad el, ez a baj, persze lehet tévedek. Mert amikor játszok vele és igaz csak normálon mert demo, de az az érzésem nem kell gondolkodnom benne és teljesen mindegy mit csinálok..., de nem akarok vitát. Szóval nem csak az a gond, hogy nem olyan mély mint a DAO. Itt írta valaki ez még akció rpg-nek is kevés.
Még mindig nem értem a vádakat, amiket felhoztok a játék ellen. Az originsben ugyan sokkal több helyszín volt, de ennek az volt az ára, hogy nagyon sok hely kidolgozatlan, üres maradt, hangulat, báj nélkül. itt nagyon ráfeküdtek erre, és olyan helyszíneket hoztak, amiknek van arculata, amikhez lehet kötõdni. emellett az origins nekem egész rendszerét tekintve eléggé egy neverwinter nights koppintásnak-továbbgondolásnak tûnt. aki pedig a mellékküldetésekkel jön, az nem játszott az elsõ résszel? rendkívül monotonok, ismétlõdõek és jellegtelenek voltak, a töredéküket csináltam meg csak, itt pedig mindegyik egy-egy kreatívan megírt kis sztori, mintha az ember rövid novellákat olvasna a regénybe fûzve. a csapattársak jelleme is sokkal egyedibb, kidolgozottabb lett. az elõzõben számomra sokan semlegesek, nagyrészt érdektelenek és kevésbé voltak, eltekintve Alistairtõl és Morrigantõl. itt fogták a sztereotip és az egyedi jellemvonásokat, és ízlésesen rakták õket össze, mindenkinek van egy sokkal izgalmasabb arculata, beleértve számos, a történetet hosszabb-rövidebb idõre végigkísérõ fontosabb npc-ket is. az egész játék fõ élvezeti faktorát és célját az szolgáltatja, hogy átérezzétek a dragon age univerzumának jellegzetességeit, cselekményeit, amikhez a kódex bejegyzéseket sem árt elolvasgatni, és hogy megismerkedjetek a jellemrajzoknak és egyéni élettörténeteknek, problémáknak azzal a mélységével, ami miatt rendkívül szerethetõ, közvetlen, személyes lesz az egész játék. akiknek ez nem jött át, azok teljesen mást keresnek egy játékban, vagy egyszerûen rosszul közelítették meg az egészet. ez is egyfajta típusa a szerepjátszásnak, amelyik kifejezetten az életszerû karakterjellemekre és regényszerû történetmesélésre koncentrál, az, amiben 10ezer hektárt bejárhatunk és minden apró elemét a harcnak és a karakterfejlõdésnek megtervezgetjük, pedig egy másik. ez tényleg csak azon múlik, hogy a rendszernek melyik elemében keressük a szépséget. ti az ebben rejlõt nem veszitek észre, mert mondjuk nem ezt keresitek és nem ragad meg benneteket, én meg pl. a D&Dben rejlõket kevésbé, mert túl száraz és túl matek a fantáziához.
Mert legalább nem úgy néztek ki, mint a D&D tieflingek szteroidokon.
Egyetértek veled. Szerintem is így egyedibben és jobban néznek ki a kunárik. Az elsõ részben, szinte tök úgy néztek ki, mint az emberek. Mint ha nem is egy másik faj lettek volna.
Nekem speciel az összes változtatás a fajokkal és karakterekkel kapcsolatban bejön. Szerintem mind az elfek, mind a qunarik egyedibbnek néznek ki, nem csak alacsonyabb élesfülû emberek, vagy magas tahó emberek.
Azt az embert kifejezetten nem tudom megérteni, nem értem a gondolkodását annak, aki szerint a Qunarik az Originsben jobban néztek ki...
A számból vetted ki a szót, nekem is a na'vik jutottak eszembe az elfekrõl :D
Igen, a qunarik szerintem is jobbak lettek, mint az elsõ részben voltak. Meg még egy-két dolog jobban néz ki, mint az Originsben. Viszont pl. a darkspawnokat kár volt áttervezni és átgondolni...
Valaki írta, hogy az elfek olyanok, mint az animekben. Van benne valami :). És mintha az egész DAII kicsit animés lenne.
Ez egy teljesen korrekt, pontos review, egy-két dologra nagyobb hangsúlyt fektettem volna, de a lényeg benne van. Lebutult, összecsapott, ennek ellenére élvezetes játék. Én nem tudtam magam rávenni, hogy másodszor is belevágjak.
http://www.maximumpc.com/article/12_ways_consoles_are_hurting_pc_gaming Szerintem ez sok embert foglalkoztat. És nyilván pro-kontra, valamint ízlés kérdése is. Van egy topic is errõl a fórumon is. De úgy néz ki nemzetközi szinten is fent van a téma. Magam részérõl amit írtam hosszan, úgy is az új 10 évesek döntik el a kérdést, és ha õk a pörgõsebb dolgokat szeretik akkor a fejlesztõk ezt fogják kielégíteni.
Én amúgy egyetértek a cikkel. Egy dolog nem tetszik benne de nagyon; ez a hülye konzolozás. Akkora baromság, de hát ez manapság a trendi. Ami a legjobban zavart az a tökegyforma pályák és az állandó helyszín. A játékidõ kevesebb, mint az egy igen, de ilyen terepen szinte örülök neki. Meg rohadjanak, le még egy mágus belerakhatták volna, vagy legalább Merril tudna gyógyítani. Most azt a buzi Andrest kellett cipelnem. Következõkor inkább vagyonokat költök gyógyira, de otthon hagyom azt a köcsögöt. Amúgy a harcrendszer nekem tetszik. Utána játszottam egy kicsit az 1-gyel és hát nagyon öregemberesen harcolnak benne (a DA2 után).
Én örülök, hogy átrajzolták a figurákat. A DAO-ban ehhez képest nagyon trén néznek ki. Fõleg Flemeth lett dögös az 1-hez képest, na de Isabella is jobban néz ki. Qunarik is brutálisabbak, lehet az egyben az egy mutáns példány volt. :D
szerintem kurva jo jatek, megvannak a hibai, de meg azzal egyutt is kimagasloan jol szorakoztat.
egy dolog bantja igzan a csorom: ez a merhetetlen mennyisegu homokosbuzigeci szereplo.. erre mi szukseg van? (nekem atlagjatekosnak es normalis hetero fasznak mar egy kicsit sok)
ezzel kicsit atestek alo masik oldalara sztem
Olyannal találkoztam, hogy a kétkezes harcos elf küldijébe (mikor valami varázslónõt kell leverni) le tudtam menni nélküle. Néhol az üres levegõ beszélt az õ hangján, aztán mikor leütöttem a varázslónõt, ottmaradt a hullája a küldetés-célpont jellel, és nem tudtam befejezni a küldetést. Gondolom az elfnek is ott kellett volna legyen, hogy elinduljon egy animáció :) Megpróbáltam visszamenni az elffel a hullához, de akkor már nem volt jó neki... Insta elõtti mentett állásom nem volt, az instából nem lehetett kimenni, úgyhogy az úgy is maradt. A végkifejletben is volt olyan, hogy leütöttem a nagy behemót démont, a csapat harcban maradt, de nem jött sem anim, sem új ellenfelek, sem út tovább. Ezen segített egy újra leölés.
Meg jut eszembe, másnak is volt olyan bug, hogy a megoldott küldetés nem tûnt el az aktív questek közül? És még egy utolsó kérdés: a Forbidden Knowledge küldetés másnak is bugos, hogy ha egy könyvet nem semmisítesz meg, akkor be sem tudod fejezni?
Az elfek amúgy csak engem emlékeztetnek az anime-ok elfjeire? Leszámítva az óriási melleket persze :-)
akkor minek játszol vele? roflmfao. ja, "kipróbáltad" bithumenrõl? végülis ha ingyen van akkor nem fáj, ugye
Merril és Zevran is teljesen máshogy néz ki, mint az elsõ részben (õk elfek).
A Qunarik esetében megemlítették, hogy nem mindegyiknek van szarva, és most, a második részben olyat is fogunk látni, amelyiknek van... Csak egyrészt az a gond, hogy eleve tök máshogyan néznek ki, másrészt a második részben nincs olyan qunari, akinek nincsen szarva...
Mondjuk az egy dolog, hogy áttervezik a dolgokat (nem ez lenne az elsõ eset), csak ne legyen ócskábbak, mint eredetileg voltak. De ez a kritérium egyedül a qunarikra igaz.
- "A másik zavaró dolog, hogy az ellenfelek néha a semmibõl jelennek meg..." - Mindig a semmibõl jelennek meg. Az elsõ hullám, amivel útközben találkozunk, az van ott eredetileg is. A többiek csak úgy odateleportálódnak valahonnan, vagy leesnek az égbõl, plafonról... szörnyû. A bossfightoknál is megfigyelhetjük ezt a fokozatosságot, szakaszokra tagoltságot (amin ellenfél-hullámokat értek). Mint valami idióta konzolos játék. Bocsánat a kifejezésért.
- Mégegy zavaró dolog az ismétlõdõ helyszínek. 1000x kell ugyanabban a dungeonban/helyen mászkálni. Csak van, hogy másik irányból mész be, vagy el van torlaszolva egy része. Alig feltûnõ.
- A dinamikus harc gyerekes, és nevetséges. Röviden és tömören.
- A darkspawnok undorítóan néznek ki, és nem értem, miért szedték ki a genlockokat és a sharlockokat (shriek).
- Az elfeket elég gyerekesre tervezték át. Egy kicsit a na'vik, és/vagy valamilyen macskaféle fiziognómiájára emlékeztetnek. Kiábrándító.
- Maga a grafika technológiailag lehet, hogy jobb, mint a Dragon Age Origins-é, de én ebbõl nem sok mindent érzékeltem. Ezzel a rajzfilmes stílussal szerintem még rosszabbnak is tûnt...
Egyébként szerintem a játék nagyon jó ötleten alapszik. De nagyon minimalisztikusan/összecsapva, gyerekesen és a végletekig egyszerûen/leegyszerûsítve kivitelezték. Nem tudom "komolyan" venni. Még akció crpg-nek is túl egyszerû. Kár érte.
Engem egyedül az idegesített benne, hogy egyrészt emiatt teljesen máshogyan néznek ki mint Sten az elsõ részben - hozzátenném hogy szerintem jobban - és hogy Flemeth "fejdísze" is dettó ugyanolyan, emiatt eléggé fantáziátlannak tûnik.
Hulladék lett. A pályák ismételése teljesen kiakasztó :P
Én Avelint egyszer nem vittem el csak azokra a küldikre amikben õ kellett. Jó lehet azért volt így mert csak normalon toltam, de nekem a 3 mage 1 wari/aki vagy az öcsém volt vagy a tönde/ tökéletesen bejött. A 3 magel megbénítod õket, területsebzés, a wari meg szépen lecsapkodja és kész is.
Nem úgy értem, hogy ne legyen szép, csak ne azon legyen a hangsúly. Én is élvezem a gyönyörû tájakat kalandozás közben (Risen, Witcher, DAO, stb), csak egy RPG-ben számomra nem ez az elsõdleges. FPS-ben azért már egy kicsit fontosabb, mert manapság ezekben sztori nem nagyon van, sajnos.
Assassin Creed nem rpg de értem :) Amúgy ami a cikkbe van itt az nagyjából ami az én véleményem is. Persze erre mondja Parres nekem nincs jogom véleményt mondani meg magamat alázom. És ha valaha játszottál Bioware játékkal KOTOR, Jade Empire, akkor tudod ez kb a Bioware minimum amit látsz.
Assassin's Creed-en sokkal jobban éreztem hogy az egy konzol rip. Dragon Age 2-nél semmiféle konzolosítás nem tûnt szembe, szimplán más rendszerû, ennyi. Az egyetlen szembetûnõ dolog az a förmedvény volt ami a szemem elé tárult, és itt is van róla egy screenshot, Bodan és Sandal brutálisan élettelen arca, az elsõhöz képest!
Pont leszarom hogy hány poligon az az ellen akibe ólmot eresztek, ellenben ha már szerepjáték, igenis legyen a táj, a karakterek és minden egyéb gyönyörûen kidolgozva.
Ezzel sincs bajom. Egész egyszerûen ez nem az amit vártam ennyi és ezzel nem vagyok egyedül ennyi. Ez arról szól hogy szerezünk új piacot mert az EA másként mûködik. Nagyobb lefedettség, nagyobb bevétel. És ezért írtam a hosszú texemet ez a taktika itt nem fog mûködni mert a túlnyomó része az rpgseknek nem fog összeférni az új megnyert ügyfelekkel valamelyiket el fogja veszíteni. Csak a végeredmény már most is eldõlt. Inkább megveszem a Witcher 2 mint ezt és nem vagyok egyedül evvel ennyi.
Szerintem egy FPS-ben a grafika egy igen fontos tényezõ, mivel testközelbõl látjuk a dolgokat, az akciónak részesei vagyunk. Egy szerepjátéknál meg a történet ,a fejlõdésrendszer, stb stb a lényeg, nem az, hogy hány millió poligonból épül fel egy goblin. De ez csak az én véleményem :-) A Metroval nincs semmi bajom, csak itt az SG-n miután nagyon lehúzták a grafikát, utána majdnem minden játéknál jöttek szidni azok értékeléseit, ezért reagáltam ilyen hevesen, bocs érte
Itt még könnyebb mivel nincs annyi választásod, alapvetöen azon múlik a siker milyen nehézségi fokon játszol, nightmare alatt tökmindegy kivan a csapatodban egy kis taktikával simán lenyomsz mindenkit. A nightmare az egy egész másik játék ott már mindenek és mindenkinek nagy jelentösége van.
Az, hogy 3 részben adják ki, az teljesen indokolt Dragon Age esetében, ahol az elsõ részben egy egész királyságot mentesz meg, a másodikban meg egy teljesen más karaktert alakítva ki sem mozdulsz egy városból, de ennek ellenére az egész _világra_ kiható láncreakciót indítasz el!
Mass Effect esetében teljesen indokolatlan, mert egy faszival viszed az egész játékot.
Játszottál korábban Bioware játékkal? Ez mellékes kérdés csak kíváncsi vagyok, remélem õszinte választ kapok. És nem írtam hogy szar..akkor leírom, neked is nem tetszik a mágus mozgása(szubjektív) Nem tetszenek a hurlocok, ha jól írom, mozgása sem, nem tetszik az állandóan nagy tömegbe jövõ gyenge ellenfelek csak azért hogy ne legyen üresjárat, nem tetszik hogy beszínezték a válaszokat igen nem szintre lebutították, és az elolvasott info egy része sem tetszik de lenyelhetõ, és még folytathatnám. Végezetül már a dragon agenél se szálltam be az EA filozófiába miszerint részenként adjuk ki a játékot. És a dlc-kel összesen fizetnék 25e körüli összeget egy befejezett játékért ennyi. Ezen nem változtat az se ha megveszem csak egyesek nem értik meg.
Meg is indokolnád? Mert igazán nem látok semmi olyan játéktechnikai dolgot, ami indokolná a különbségtételt ...
Már megint elõkerült egy Metro fan... Igazán nehéz megérteni, hogy a grafikát kategórián belül értik? Akkora hülyeség összehasonlítani, hogy melyik játék mennyit kapott, ha az egyik FPS a másik meg rpg-akció...
szóval erre is megkapjuk a 4/5 -öt gfx-be mi? A metro mennyit kapott ? 2õt? Összehasonlítjuk a metro-s NPC-t a DA2-ével
A gond te csak szajkózód, hidd el a demo tökéletesen elég lássam kell ez a játék vagy sem, a történet nem minden és egy Bioware-tól az a minimum. A többi pedig ami nem tetszik az a véglegesben sem tetszene ennyi. Keres más érvet mert ez unalmas, de igaz kár vitatkozni rajta. Csak nem értem miért nem érted meg nem egy játékos a DA2 forumon is elmondta a történet nagyon jó de a többi a játékba is ugyanaz. Nem értem miért nem érted meg amin te gyakorlatiasan át lépsz azon én nem.
Az ilyen betördelés nélküli WOT-ot nehéz is elsõre megérteni. Különben meg tudom mirõl van szó. Nem játszottál a játékkal, ettõl függetlenül a hatalmas átlátásod és a megvilágosultságodat hirdetve erõlködsz. Bár tök mindegy végül is, hogy játszottál-e a játékkal, mert aki még a kipróbálás elõtt ilyen negatív véleménnyel van, az valószínûleg nem jön a fórumra leégetni magát, hogy milyen hülye volt, és hogy valójába tetszik neki.
De igazad van, én vagyok a hülye, mert leálltam vitatkozni veled...
A igen a 10 évesek zömének az ilyen hack and slahs játékok jönnek be ennyi európai szinten a conanban is ez jött le, nem véletlen 13 millió ember játszik a WOW-al és megint, csak ennyi. Persze nem csak 10 évesek vannak ezen a szinten.
Az a baj semmit nem értesz abból amit írtam...egyébként néz utána a korai Bioware hírek között, nekem is elkerülte a figyelmemet. És ahhoz nem kell végleges verzió,, mindegy tök poén volt mikor arra próbáltam játszani normálon hogy van olyan hogy el tudok e veszíteni egy karaktert, nem volt ..de sok példát írta már, igen ez egy konzolos játék ennyi.
A megfelelõ stratégia megválasztásába az is közrejátszik, hogy nem mindegy melyik küldetésre kit viszel. Ha elsõre játszod végig, akkor még nyilván nem tudhatod mire lesz szükséged, de ha már másodszorra, vagy sokadjára, akkor pontosan tudni fogod hogy mi kell egy-egy szívós ellenfél kiiktatásához. Egyedül Aveline fix mint tank, meg a sajátod, mert azt nem tudod kihagyni a partyból, de a másik kettõ, az nagyon nem mindegy hogy micsoda!
Varric-et általában kerülöm, mert képes magára rántani minden mobot, ami nagyon idegesítõ! :D
Meg lesznek és vannak olyanok, mint Te, akik ki se próbálták a teljes játékot, de mások véleményére alapozva lehúzzák. Meg lesznek és vannak olyanok, akiknek a hobbija a 10 évesezés és a lebutítottozás és lekonzolosítottozás.
"Persze lesznek Parresek akik gyakorlatiasan közelítik, és talán egy percre magáll mikor látja, hogy be vannak színezve a válaszok, de aztán megrántja a vállát és megy tovább. És ez az a pont ahol lesznek olyanok is akik megállnak és megkérdezik Ezek nyolc éves hülye gyereknek néznek?"
UI: Persze az alap probléma a Conannál, tényleg nehéz lett és így igazából a Funcomnak nincs sok esélye mert a tizenévesek zömmének túl nehéz. Tehát ott ez nem jó példa, de a Dragon Agenél ez teljesen elõl van.
Nem tudom nekem is az volt az érzésem elsõre a demoba ez konzolról lett átnyomva. Gondolom ma már nem nehéz konvertálni a platformok között, és így már nem fognak külön veszõdni a pc-s verzióval. És így utólag átnézve a híreket tény úgy néz ki nem vettük észre a Bioware jelezte most elsõsorban a konzolosokat részesíti elõnybe. OFF A másik ami lejött most itt olvasva a kommenteket, valaki alapvetõen ezt egy mondatba megfogalmazta már valahol ,felnõtt egy új tizenéves generáció akiknek egyszerûen a mai 30-as és talán 20-as korosztályhoz képest mások az igényei. És akik talán nem is tudják mit jelent az rp és nem is láttak táblás rp játékot, zömmel, és nekik már semmit nem jelent a Baldurs Gate. Ez egyébként döbbenetes erõvel lecsapódik az mmo-ban amivel játszok a Conan-ba, Az elmúlt pár hónapba néha szántam idõt, próbáltam segíteni az újaknak köztük a 10-en éveseknek is. Az egyik az egy német gyerek volt aki egy fatality-nél éppen megkérdezte, hogy csináltam :) Aztán meg bement egy pict erõdbe én meg vele, épp írni kezdtem, mire kellene figyelni mert ez alapvetõen nem diablo. De épp felnéztem és látom a gyerek már berontott, már ordit sec pec ott volt 10 pict köztük egy shaman meg 3 ranger, én meg már mosolyogtam mert neki már annyi is volt. Persze mentem utána mert egy cimmeriai ilyenkor nem mérlegel. :) lv17-nél abbahagyta és gondolom elmondta mindenkinek a conan milyen szar :)Hónapok alatt mindössze egy valaki volt aki észrevettem, figyeli mit csinál a vele lévõ ismerõsöm és késõbb is ha láttam mindig megállt gondolkodni mindenhol. De ott akkor mosolyogva kérdeztem mit csinál, elmondta figyeli mire kellene figyelni, egy 14 éves norvég gyerek volt. Most ugyanezt érzem olvasva a kommenteket. És ezért nem érzem a DA3 majd jó lesz. Egyszerûen azért mert mi mást gondolunk a jóról. Persze lesznek Parresek akik gyakorlatiasan közelítik, és talán egy percre magáll mikor látja, hogy be vannak színezve a válaszok, de aztán megrántja a vállát és megy tovább. És ez az a pont ahol lesznek olyanok is akik megállnak és megkérdezik Ezek nyolc éves hülye gyereknek néznek? De végül is mindegy a conanba már láttam a végeredményt, mikor az rps barátaim a kis világukért küzdöttek a forumon, persze most már tudom nem volt esélyük sem mert az új 10 évesek zömmének azok a dolgok nem jelentettek semmit. Egyszerûen arról van szó a számítógépes játékok piacán a mindenkori 10 évesek a legnagyobb része a piacnak. Persze vannak köztük is olyanok mint a 14 éves norvég gyerek , de szerintem nem elegen. Sorry hogy off lett és hosszú, de talán valakinek lesz véleménye errõl is.
Mint az, hogy a gólemek túlságosan masszívak? Úgy vágom õket mint a vajat, a megfelelõ stratégiát használva!