Akárhányszor kapunk egy újabb videót, mindig egyre jobbnak és jobbnak ígérkezik ez a játék. Lehet hogy kisebb a parafaktor, de még mindig iszonyat hangulatos én már szívesen kipróbálnám :)
Ha a " beszaratás " faktorra gondolsz minöség alatt azt már a második rész is csak nyomokban hozta az elsõhöz képest, szvsz.
Felkerült a netre a Dead Space 3 elõzményeit bemutató regény borítója. A Dead Space: Liberation-ban John Carver története elevenedik meg, azaz hogy mi is történt vele az Uxor-on:
Ezen kívûl még néhány screenshot az új ruhákról, fegyverekrõl. Fõszerepben Isaac és Carver:
Ezek azok a cuccok, amik a fegyverkészítõ versenyben az elsõk lettek? Vagy ezek unlockok, amik késõbb elérhetõk a játékban? Vagy spéci pre-order cuccok?
Az új hardvereket valahogy el kell adni. A DS az egyik példa rá, hogy DX9 alatt és régi gépekre szabva is lehet aránylag szép és élvezhetõ játékot fejleszteni.
dehogy akarok én fényezni semmit, csak hát anno annnyira nyomták hogy bizony dx11-es karit kell venni mert minden abban jön ki,a dx9 szar,meg a többi süket duma...
Ha a i7-GTX600-as géped akarod fényezni ott lesz rá a Crysis 3. Semmi baj, ha aDS3 gépigénye olyan baráti lesz, mint az elõzõeké. Legalább nálam is menni fog.
Hivatalos? Az Origin-en már rég fent van, de ez gyakorta az elsõ játék gépigénye. Gyakorta ha ugyanazt az engine-t használja - már pedig azt - akkor reális.
Windows XP (SP3), Vista (SP1) vagy Windows 7 2.8 GHz processzor 1 GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista vagy Windows 7) NVIDIA GeForce 6800 vagy jobb ATI X1600 Pro vagy jobb 256 MB V-RAM és Shader Model 3.0 támogatás DirectX 9.0c 10 GB szabad hely a merevlemezen
Dead Space 3: A Legnagyobb Kihívás, Újra Megijeszteni Az Embereket
Egy interjúban a játék executive producere az újdonságokról, a kooperatív küldetésekrõl és az AAAA szabványról beszélt. A cikk a hirdetés után folytatódik Steve Papoutsis, aki Visceral Games fejlesztési igazgatója számos érdekességet mondott el a Dead Space 3-mal kapcsolatban. "A legnagyobb kihívás, hogy továbbra is frissen tartsuk a dolgokat, hiszen ez már a harmadik rész, és azok a dolgok, melyek jellemzõek a franchisera, már nem biztos, hogy megijesztenék az embereket. Azt mondanám tehát, hogy igen, a legnagyobb kihívás az, hogy ne tudják, hogy mikor fogjuk õket megrémíteni."
Azt mondták nézzek a napba, azt mondták vicces lesz....
Steve beszélt a hangokról is, és elmondta, hogy ha jobban megfigyeljük, az elsõ részben a történések és a hangok, valamint a zenék egy kicsit disszonánsak voltak, és nem feltétlen erõsítették az ijesztõ pillanatokat. A harmadik részben azonban sokkal jellemzõbb lesz mindez, karakteres témákkal és komoly zenei megerõsítéssel fog operálni a Dead Space 3. "Az szeretnénk, hogy egy AAAA játékot tudjunk a játékosoknak adni, amilyen eddig még nem volt. Igen, sokan mondják, hogy AAA és blablabla. Nem. Mi túlkívánjuk lépni az AAA kategóriát, hogy egy magasabb szintre léphessünk." Arra a kérdésre, hogy a havas világ lehet-e olyan rémisztõ, mint a folyosós, az volt a válasz, hogy egy havas, jeges világ azonnal rengeteg ötletet ad, mert a hideggel összefüggésbe lehet hozni a félelmet, például egy hóviharban, ahol semmit nem lehet látni. Nem tudni, hogy mi jön szembe és ez egy kiváló módja a feszültségkeltésnek. A ropogó hó és a reccsenõ jég kellõen félelmetesek tudnak lenni.
Army of Two: Dead Space
Végezetül szó esett a kooperatív módról, ami "teljesen más élményt ad, ha egy barátunkkal játszhatunk. Az, hogy kommunikálhatunk a társunkkal, egyfajta kölcsönhatást eredményez, ami más jellegû izgalmat és feszültséget válthat ki, mintha csak egyedül rettegnénk a monitor elõtt."
Duplaplsuzjó.
kicsit olyan BioShock/Mass Effect mixnek fest így.
Hír: Nagyon sokáig is nyüstölhetjük a Dead Space 3-at
A Visceral Games munkatársa azt ígéri, hogy akár 100 órát is eltölthetünk a Dead Space 3-mal.
A manapság megjelenõ játékok többségében kifejezetten jónak tekinthetõ, ha 10-12 órás játékidõt kapunk, így különösen érdekes a Visceral Gamestõl Yara Khoury kijelentése, miszerint 100 órányi szórakozást lelhetünk a Dead Space 3-ban.
Khoury az AusGamers csapatának nyilatkozott a Dead Space-széria legújabb tagjáról, s azt ecsetelte, hogy milyen sok tartalommal tömték meg a játékot. Egyrészt ugye ott vannak az opcionális küldetések, melyek eléréséhez le kell térnünk a történet által megszabott ösvényrõl. Aztán ott van a fegyverkészítés, amihez nyersanyagot kell találunk, ezeket pedig csak a pályák minden egyes szegletének felforgatása után találhatjuk meg, illetve ne feledkezzünk meg a kooperatív módról sem.
„Aki szeret fegyvereket készíteni, az szó szerint 100 órát is eltölthet a játékkal. Ha fel akarod fedezni a mellékküldetéseket, és ha egy társaddal újra akarod játszani a történetet, sok idõt eltölthetsz a játékkal. A Dead Space 3 már sokkal inkább a döntésekrõl szól.
Azt szeretném mondani, hogy a program jóval mélyebb a játékmenet terén, s úgy gondolom, hogy a játékosok észre fogják venni, hogy a sorozat elsõ két részéhez képest nagyobb az újrajátszhatósági faktor.”
A nekromorfok sokkal ijesztõbbek, mint korábban, köszönhetõen annak, hogy egyre jobban emlékeztetnek az emberre. Kemény jelenetekben nem lesz hiány a jövõ februárban megjelenõ Dead Space 3-ban - a féltucat új kép legalábbis errõl tanúskodik. Spoiler! Hõsök sisak nélkül!
A Dead Space 3 még kétfõs kooperatív módban is ránk hozza a frászt - ezt garantáljuk. Az okosabb ellenfelek ellenszere a komoly tûzerõ, ezen nincs mit szépíteni. Remek akció-horrornak néz ki a Visceral játéka, mely 2013. február 5-én jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra. Hõseink még a sisakot is leveszik a kedvünkért.
Dead Space 3 "Weapon Craft" (fegyver barkácsolás) trailer:
Van fegyverkésíztõ nyereményjáték is, lehet barkácsolni bármilyen fegyvert, elnevezni és leírást adni róla. A szerencsés nyertes DS3 játékot és egyéb ajándékokat kap, na meg azt hogy fegyvere bekerülhet magába a játékba! Infók a hivatalos oldalon.
Jó képek, ott a fegyver benchtool-t látjuk a 6. képen? Jobb lesz, mint az ME3-é. A 7. kép meg kicsit LOL.
A Gamescom-os bemutató demó, enjoy :D:
És Pár Új Kép:
Új hír az elõrendelõi extrákról:
Azok, akik elõrendelik a Dead Space 3 limitált kiadását, két csomagot is kapnak. A First Contact Bundle-ben a First Contact Suit található, amit az SCAF mérnökei építettek kifejezetten arra a célra, ha viselõjének hosszabb idõt kell vákuumban töltenie, illetve abban az esetben is védelmet nyújt, ha idegen lényekkel találkozik. A ruhát arany színnel és extra vastag páncélzattal bolondították meg a tervezõk. Ehhez mind színben, mind pedig funkciójában passzol a Negotiator névre keresztelt fegyver, mely szintén az SCAF mûhelyében született meg. A titkos szerkezet a hivatalos papírokon tudományos eszközként szerepel, de Tesla-ágyújának és lézerének köszönhetõen inkább egy halálos támadófegyvernek felel meg.
A Witness the Truth Bundle mellõzi a fényûzõ arany színeket, s egy harcedzett gúnyát, illetve egy modifikált fegyvert ad az elõrendelõk kezébe. A Witness Suit a Tau Volantison megfordult bányászok hagyatéka, kik miután egy rejtélyes leletet találtak, furcsa írásokkal a ruhájukon kerültek elõ, s azt állították, hogy „látták az igazságot.” Persze ismerve a játékot, ez az igazság csak rosszat jelenthet, így kész szerencse, hogy a ruha mellé az AL-2 gépkarabély módosított változatát is megkapjuk, egy hasznos kis sörétes puska kiegészítõvel.
Az EA kíváncsi arra, hogy mégis hány variáció születhet meg, így a hivatalos oldalon elindítottak egy játékot: aki a legkreatívabb fegyvert képes elkészíteni, annak alkotása bekerül a teljes játékba, illetve õ maga egy vendégszerep idejére feltûnik a programban.
Brutális! Isaac-nek lesz pár új gönce meg mintha valami casual ruhája is lenne. sok a vágás az elõzetesben, de úgy fest több idõnk lesz hajón/állomáson, mint csak a fagyos bolygón. Eszembe jut miért is szeretem úgy a Dead Space-t (is): megvan benne az igazi sci-fi feeling.
Dead Space 3 hír: Hivatalos megjelenési dátumot kapott a játék. Ezen adatok szerint Amerikában 2012 február 5., Európában 3 nappal késõbb jelenik meg a játék. Ezen kívül a Gamescom-on mutattak egy kis gameplay bemutatót, melyben a fegyverek készítésérõl volt szó, vagyis anyagokat kell hozzá gyûjteni, hogy új fegyvert hozzunk létre, fejlesszük azt, vagy netán 2 fegyvert gyúrjunk össze, megjegyzem elég jól összerakott résznek tûnt. Ezen kívül és az alant lévõ traileren kívül mutattak még egy másik jelenetet is, melyben egy felrobbanni készülõ hajóból kell kimenekülnünk, majd az ûrben kell utolérnünk társainkat még mielõtt bekövetkezne a robbanás. Eddig úgy néz ki, hogy a horror még mindig benne van a játékban, látván a trailert, úgyhogy nem kell aggódni az elakciózódás miatt.
Új trailer:
Újabb hír: A Dead Space 3 népszerûbb, mint az elõdje
A nagy többségnek tetszik a kooperatív Dead Space ötlete, hiszen sokkal többen rendelték elõ a játékot, mint a második részt.
Úgy látszik az EA jól döntött, mikor kooperatív móddal látta el a Dead Space-sorozat harmadik részét, hiszen a második részhez képest majdnem ötször annyian rendelték elõ a játékot. A 2010-es adatokra támaszkodó eredményt a kiadó gazdasági konferenciáján hozta nyilvánosságra Frank Gibeau, az EA Labels elnöke.
Mint arról korábban beszámoltunk, az EA azért ad egy társat mellénk, mivel a felméréseik szerint a játékosok túl ijesztõnek találták a sorozat elsõ két részét. Annak érdekében tehát, hogy minél több emberhez juttassák el Isaac Clarke kalandját, kevesebb ijesztgetés lesz, s az akció nagyobb szerepet kap, ami viszont érthetõ módon nem tetszik a rajongóknak.
A havas, hideg, fagyos terep tényleg ijesztõ és nyomasztó tud lenni. Ott van rá a Cryostasis bizonyítéknak. Én attól ijesztõbb, klausztrofóbiásabb játékkal még nem játszottam. Ez al-küldetéses dolog is jó, bár eddig is lehetett és kellett járni mindenhova, minden apró cuccot összegyûjteni. Így olyan lesz, mint a BioShock.
Újabb hír :D: Opcionális tartalom a Dead Space 3-ban
A Dead Space 3-ban búcsút intünk az elsõ két rész linearitásának, és teret engedünk a felfedezés élményének, mert a játék pályái telis-tele lesznek opcionális lehetõségekkel.
Steve Papoutsis, a Dead Space 3 producere elárulta, hogy bár a játék nem lesz olyan félelmetes, mint elõdei, tartalmi szinten az élmény nem hogy csökken, sokkal inkább nõ. A harmadik felvonásban ugyanis nyugodtan elcsászkálhatunk a hatalmas pályákon, új utakat és mellékküldetéseket fedezve fel így.
"Lesznek alternatív útvonalak a játékban, csak azért, hogy elmenj és körülnézz rajtuk. A nyitottabb környezethez egyébként a kooperatív játékélmény adta az inspirációt. Fontossá vált, hogy több mindent tegyünk a programba, hogy a játékosok több dolgot csinálhassanak és sokféle élményt tapasztalhassanak meg. Rengeteg a motiváló tényezõ, mely rávesz a felfedezésre. Ezek közül sok elõrevetíti majd az eseményeket és az esetleges ijesztegetést. Ha elhagyod az A-tól Z-ig megtervezett utat, olyan helyre jutsz, ahol semmi sincs scriptelve, elõre meghatározva. Emiatt pedig ugyanannyira félsz majd átmenni egy ajtón, ahogy annak idején a Dead Space 2-ben."
Steve hozzáfûzte, hogy a kampányt játszva is érezzük majd a kétségbeesettséget és a bezártságot, mert a hideg, hófúvásos pályák is legalább olyan félelmetesek tudnak lenni, mint a szûk folyosók. Ez mint szép és jó, kár, hogy az EA szerint a Dead Space 3 már nem lesz horrorjáték, mert az elsõ két részt túl sokan féltek végigjátszani.
Hogy kevésbé legyek félelmetes. :) Jól van, elírtam, na.
Nem épp a legjobb dolog egy játéktól elvonni azt, ami miatt szerették az emberek. A Resident Evil is jó volt régen, aztán az utolsó rész óta mintha egy teljesen más játék lenne (jónak még jó, csak mi nem ezt vártuk). A Dead Space-bõl most kivették a horrort, mert vkinek nem tetszett annyira. Most megkérdezném az EA-tól, hogy mégis hány ilyen visszajelzés volt, hogy ilyen irányba kelljen elvinni ezt a játékot. Az ötletek nagyon jól vannak kidolgozva, de ez egy horror játék az ég szerelmére, nem egy akció. Ettõl függetlenül várós.
Ijesztõ? Nekem max 5 éve lehet az lett volna, de most úgy tudok nevetni rajta, mint a TF2-õn vagy a Sonicon. Némikép értem a dolgot. Állítólag nem volt olyan sikeres a játék, hogy legyen keret a többi részre, amire ugyan a szûk fan rétegnek van. Így kell egy kis upgrade, hogy jobb eladásai legyenek. Ezért a co-op, hogy legyen multi rész és ne legyen ijesztõ. ergo több bevétel, biztosabb jövõbeni címek. A készítõk azért arra is ügyeltek ,hogy a régi fanokat se vágják meg nagyon. Így solóban az élmény majdnem a régi, leszámítva az újításokat -> cover, bukfenc és létrázás.
Nem igazán értem ezt a hírt, hiszen a koop mód nem is lesz kötelezõ... de nyilván a nagyobb célközönség miatt amúgy sem lesz annyira ijesztõ, mint a korábbi 2 rész.
Az Electronic Arts felmérései szerint túl ijesztõ volt a Dead Space-sorozat elsõ két része, ezért a harmadik felvonás már kooperatív móddal érkezik.
Kiderült, hogy az EA nem a játékélmény bõvítése érdekében látta el kooperatív móddal a Dead Space-széria harmadik részét, hanem azért, hogy a játék kelendõbb legyen. A cég felmérései szerint az elsõ két epizód túl ijesztõ volt a játékosok számára, így a folytatásban már kapunk egy társat, hogy azért mégse csináljunk a gatyánkba.
Az EA Games marketingfelelõse, Laura Miele elmondása szerint a játékosoktól érkezett visszajelzésekre alapozva hozták meg a döntést, ugyanakkor biztosított mindenkit arról, hogy a Dead Space 3 nem csupán egy szimpla lövölde lesz; továbbra is megtaláljuk majd az ijesztõ pillanatokat, de most már könnyebben kezelhetjük ezeket, hiszen van egy társunk. Miele hozzátette, hogy õ is inkább a férjével menne el egy horrorfilmre, mint hogy otthon, egyedül nézzen egyet. A céljuk tehát az, hogy azt a közönséget is megragadják, akiket elrémisztett a Dead Space elsõ és második része.
Az elsõ feliratos trailer. Enjoy :D
Hírek a Dead Space univerzumból:
Új regény készül a Dead Space alapján
Szeretjük a játékok alapján készült könyveket, fõleg ha nem a végigjátszott történéseket szedik össze bennük, hanem valami pluszt tesznek hozzá a megismert univerzumhoz. Készül a második Dead Space-regény, ami ilyen lesz - a kiadója szerint idén õsszel kerülhet a boltok polcaira.
A Tor Books és az Electronic Arts a minap bejelentette, hogy október 2-án kerül boltokba a második Dead Space-regény, ami a Dead Space: Catalyst címet viseli. Azt nem tudjuk egyelõre, hogy lesz-e belõle magyar fordítás, mert a 2010-ben megjelent elsõ részbõl nem volt - noha igény valószínûleg lenne rá.
Annál is inkább, mert a Dead Space: Catalyst ismét a Dead Space elõzményeibe enged betekintést, B.K. Evenson könyvében kétszáz évvel járunk az USG Ishimurán történtek elõtt. A sztori szerint két fivér akasztja össze a bajuszt az EarthGovval, mikor a Black Marker jelentette veszély éppen csak kezdi megmutatni a foga fehérjét. Érdekes lesz!
Dead Space 3: Információk a multiról, a játék világáról és az ellenfelekrõl
Az E3 2012 rendezvényen interjúvolták meg John Calhount, a Dead Space 3 producerét, aki friss információkkal szolgált a játékról.
Nemrég adtak ki egy terjedelmes Dead Space 3 bemutatót, melyben fõleg látványos játékmenet felvételeket láthattunk. A mostani videóban egy interjút nézhetünk meg John Calhounnal, a játék producerével, aki a multiplayerrõl, az új ellenfelekrõl, valamint a játék világáról beszél. A Dead Space 3-ban kooperatív multi is helyet kap majd, ahol a játékosok bármikor ki- és becsatlakozhatnak egymás játékába (Ahogy pl. a Diablo 3 esetében is van).
A Dead Space 3 címû sci-fi horror játék megjelenése 2013. februárjában várható, PC-re, PS3-ra és XBOX360-ra.
Értékelés: sok mindent nem tudtunk meg, de legalább hír :D
20 perc játékmenet komentárral:
Egyet értek, amúgy meg ha FPS nézetet akarsz Willenbrock, akkor játssz más játékkal. A Dead Space-nek mindig is TPS nézete volt, és ez még egy jó darabig sztem nem is fog változni.
Régen is voltak TPS-ek, ez is az. A lényege az volt,hogy ne legyen HUD. Minden a játékba legyen integrálvas: élet, muníció, fegyverek, OSD, küldetés, invertory, stb. Ez sikerült is. Plusz állati átélhetõ mikor Isaac-et elkapja valami és mi az E-t verjük, mint a hülye. :D
Ha ebben sem lesz FPS mód akkor nem is érdekel.Nem értem mi ez az új módi hogy minden külsõ nézetû,ez nem tetszik.
A videót nézve kivehetõ a single/co-op közit különbség. Co-opban folyton velünk lesz és plusz cut-sceneket add, solóban meg csak néha feltûnik, mint a régiekben egy-egy NPC. A bukfencezés akkor is fura, a létrázás még elmegy.
co-op úgy lesz, hogy csak baráttal lesz lehetõség a multira, ha nincs barát, akkor John Carver karaktere is másképp fog szerepelni az átvezetõkben, illetve csak egyedül lehet majd menni, Carvert ilyenkor gép nem fogja irányítani, illetve a karakter nem is lesz mellettünk, de ez a demóban is benne van. Szóval a válasz igen lesz co-op multi, de csak online splitscreen lesz
A Dead Space 3 megpróbál új játékosokat is elcsábítani mindamellett, hogy a régieket megtartja, ennek egyik eszköze a koop mód lesz. De van-e élet a kooperatív módon kívül? Az E3 demó alapján úgy tûnik van, és az ijesztõ jelenetekben sem lesz hiány.
Frank Gibeau tisztázta a dolgokat, hiszen sokan félreértették ezt az egész kooperatív témát. Adva van a Dead Space 3, aminek a single player kampánya azokat szólítja meg leginkább, akiknek bejött az elsõ és második rész.. Ehhez hozzácsaptak egy kooperatív multit, ami fõleg azoknak készült, akik nem akarnak egyedül bolyongani a sötétben, de valami Dead Space közeli élményre vágynak. A két módozat elkülönül; ha egyedül tolod, nem fog egy kellemetlenkedõ partner veled menni, ugyanazt kapod, mint az elsõ két rész esetében.
Gibeau külön kihangsúlyozta, kényesen ügyeltek arra, hogy az új vevõk bácsítása mellett még csak véletlenül se csorbuljon az egyjátékos élmény, ahogy õ fogalmazott, paranoid módon odafigyeltek a részletekre, aki egyedül akar borzongani, az megteheti, nem veszik el senkitõl sem a lehetõséget.
Közzé tétel helye: The Source honlap
Hírek a nagyvilágból: Az EA elnöke, Frank Gibeau egy a CVG-nek adott interjújában elárulta, hogy szeretné, ha a játékfanok száma legalább 5 millióra emelkedne, mert így élhetné túl a franchise. Ezért is mennek el inkább az akció irányába, hogy még inkább vonzóvá váljon a nagyközönség számára, és ne csak egy réteg játék legyen. A Dead Space 2013 februárjában kerül bemutatásra, akkor majd kiderül, hogy mennyire vált ez az akció orientáltság a horror élmény kárára.
Személyes megjegyzés: az 5 millió játékosszám abszolút elérhetõ és maga a játék is jónak ígérkezik, de a régi fanok, mint én, inkább örülnének egy ritka horrorisztikus kuriózumnak, mint egy Resident Evil mintáját követõ akciójátéknak. Ettõl függetlenül a Dead Space 3 még mindig horrorisztikusabb mint mondjuk így elsõre a Resi 6.
Ismét feltettem a Dead Space 3 E3-as demójáról készült videót, csak élvezhetõbb minõségben + a játék producerének kommentárjával Steve Papoutsis-el. "Enjoy" :D
Csak sikerült kicsikarnom belõle a HD-t. Nem néz ki rosszul a játék, bár érezhetõ az ME3 hatása: cover, roll, létrázás. De ha tényleg lehet solóban is tolni, a régi DS élmény végett vagy co-opban a másabb sztori végett jó lesz.
Engem a nehézség zavar, bár biztos Easyn volt a játék, mert a Necrók túl könnyen hullottak.
Nálam rendben van de ez a videó meggyözött, hogy a coop-ot majd csak késöbb toljam mert azt a kicsi DS1 feelinget is kinyirja ami még maradt.