Nem volna rossz, ha 4 vagy 5 frakció lenne, szerintem ez 2013-ban elvárható is lenne, de az is jó lenne, mint a Zero Hour-ban, hogy 3 frakcíó és azon belül alfrakciók.
az meg a másik. Ha kijönne bf3hoz a modtools akkor asszem még lenne esély hogy a lelkes modderek olyat kihozzanak ami a játékosok szájízének megfelel(reality mod,poe,aix...). De azért bizakodom,rts-eknél azért kidobálják a mapszerkesztõket meg modmakereket.hátha.
Itt volna a jól ismert Generals Zero Hour intrója feltúrbózva real live elemekkel. Dr. Thrax-et nézzétek meg nagyon jó lett.
Próféta szóljon belõled,de sajnos a motorok bonyolultsága miatt nem nagyon van már mostanában SDK... és mivel a Frostbite2 fogja hajtani... ami ugyebár a BF3 motorja,és ahhoz sem adtak ki.
Az RA3 a mûfaj megszégyenítése szerintem.A tiberuim sorozat legújabb tagja meg érthetetlen számomra. generals2-tõl várom a megváltást.SDK-t adjanak ki és csináljanak rá majd egy red alert modot is.és boldog leszek!
Na remélem marad a korábbi 3 régi frakció (USA,GLA,PRC). Nem tudom ki játszott még annakidején az Europe moddal, de az nagyon király volt. Lényegében egy gigamod ami tartalmazta az EU-t. Külön tábornokok, mini kampány, egyedi egységek, épületek és képességek, mintha egy negyedik frakció lett volna. Jó volna, ha negyediknek bekerülne az EU is, bár négy frakció az már kicsit valószínûtlen lenne. Akár egy külön kiegként is megcsinálhatnák.
Na a Generals-t azt én is szerettem és kiváncsi leszek a második részre is. Csak nehogy úgy járjanak, mint a Red Alert-nél, a második rész az nagyon jó volt, de ezzel szemben a harmadik csapnivalóan sikerült. Teletûzdelték mindenféle frankó látványelemmel, meg pár hollywoodi sztárral, de a játékélmény és a történrt elmaradt a 8 évvel az elõttitõl. Meg telinyomták mindenféle valóságalapot nélkülözõ high tech cuccal, remélem a Generals 2 nem fog így járni. Kár lenne érte, miután már csalódtunk a Red Alert 3-ban.
sokkal szebb csak hirtelen ebbe futottam bele youtubeon
Nem sokat játszhattál a World of Conflictel, úgy látom.
Egy kiválló RTS, marha jó single hadjárattal, és legendásan alacsony a gépigénye, igen szép grafika mellett. Minden RTS rajongónak érdemes végigtolnia legalább egyszer.
"Hánysz tõlük? Sorold már föl hány rts-ben vannak nagyrészt jelenkori fegyverek?!" Túl sokban, nem fogok most nekiállni kikeresni és felsorolni mindet amit 2002 óta kiadtak ilyen témában. De az az érzésem neked nem a futurisztikussággal van bajod hanem a rokokohányinger stílussal amit a példaképen szereplõ játékok képviselnek.
Amúgy igen, ez tökéletes példa arra, hogy milyen RTS-t NEM szeretnék hogy legyen a generals 2. Túl sok fa, túl sok ház, túl sok táj, túl sok füst, alig észrevehetõ egységek, túl sok poligon, tehát sok egységnél játszhatatlan (vagy durva egységlimites) ...
"Mintha nem lenne mindegyikbõl kismilliárd darab már. Fõleg a mai modern koriabelibõl. Inkább szakadjanak el már kicsit az abramsektõl mert már hányok tõlük." Hánysz tõlük? Sorold már föl hány rts-ben vannak nagyrészt jelenkori fegyverek?! Az összes mostanában(utóbbi években) kiadott rts vagy II. vh.-s vagy régebbi vagy futurisztikus... Ez alól maximum a WIC és a RUSE kivétel de az utóbbi már kicsit másabb kategória. Ráadásul én most kimondottan a c&c játékokra gondoltam. Annak meg azóta csak futurisztikus jött ki. Én futurisztikus alatt kb. ezt értem... ha szerinted az abrams unalmas akkor: ez vagy ez vagy ez Nem unalmas??? Ráadásul olyan mintha world of warcraftot csinálták volna meg rts-ben... 3 példányban... Tankágyú elefántháton,meg ûrbõl jött ellenség,meg nincs rendes lövedék csak lézer meg ion meg faszom... "kismillió" hát ha abból amirõl én beszélek "kismillió" jött ki akkor ezekbõl a mesés gyerekjátékokból meg kb. kismilliárd... szép színes harcmezõ meg tököm... nem barbie-zni akarok. És akkor még a többi mostanában kijött rts-rõl nem is beszéltem... Starcraft,Warhammer,Warcraft,AOE,Rise of Nations,COH,Supreme Commander,Empire... mind,mind vagy régi vagy future... Biztos bennem van a hiba...
Szerk.: "De azt nem értem hogy játszol a generalsal mert a "furure warfare" a kitalált futuritikus egységeivel nagyon is ráillik :D " Igen... volt benne futurisztikus de az max felpörgetésnek tábornoki pont mellé,de mellette van rendes tüzérségi illetve légi csapás,tankoknál is most pont kiragadtad a Paladin tankot meg a lézer tábornokot aki speciel erre volt kihegyezve... de pl. itt még rendes lövedékekkel ölik egymást az egységek nem "ionizált lézerrel" a többi fegyót meg már mrzed kolléga is kifejtette... Ebben még AK47-essel lehet felszerelni a dühöngõ tömeget,nem "fotonkarabély"-al. Itt még normál fegyverrel a kezében jön ki a katona a barakkból nem tesla ágyúval a kezében ami a szivárvány minden színében pompázik :) Sõt! Itt még örül a GLA épitõje ha kap bakancsot a bocskor helyett! :D Peace out!
Azaz. Most láttam egy videóban, de nem ugrik be, hogy hol. Annyi különbséggel, hogy az majdhogynem hajlékonnyá tette a tankot, nem ilyen fix oldalsó felfüggesztéses. És most hogy nézegettem a tankokat, ott is találtam ilyen új fejlesztést.
Tudom már mire gondolsz volt bizony másik játékban de valóságba nem nagyon terjedt el az meghajtás forma pedig nem mai dolog. http://youtu.be/auneLuoPZJw hójáróknál ideális de katonai jármûveknél nem alkalmazzák, gondolom megvannak a hátrányai
Ami nekem anno iszonyat hangulatos volt, az a Paladin aktív rakéta védelme, amikor a lézer leszedegeti a tankelhárító rakétát.
Amilyen futurisztikus volt anno, mára már elõrehaladott kísérleti fázisba jutottak az aktív védelmi rendszerek.
Nem, az nem oldalanként dupla lánctalpas, hanem oldalanként 2 db 3-szög szerûen, tehát 2 lánctalp kör. Pont nemrég láttam egy gáma trailerben talán, ahogy dombról mennek le
Hardon végigvittem cakompak az egészet kampányt challangeket mindent, a frusztráció akkor kezdõdött mikor mutizni akartunk volna vele és mellbevágott hogy hogyan lehetett valamit ennyire elbaszni ami ilyen jól indult. Erre gondolsz?
Amúgy, ha nem hálón többen nyomtátok, szinglibe a sync error nem tud fellépni. A szingli kampányok is igen jók, meg a generals challange is ... meg a skirmish is.
A Zero:hour-ban mint azt láthatod mindennek megvan mind a történeti, mind a tervezet alapja, illetve reális és megvalósítható. Amikor megtudtam, hogy lézervédelmi tankot fejleszt USA, és az Avanger nevet adták neki, lefordultam a nevetéstõl a székrõl. A Starcraftban meg még a terránoknál is olyan spéci megvalósíthatatlan scifi izék voltak, mint a Battlecruiser a Yamato canonjával (nehogy a többi faj)
Úgy mellesleg most hogy nézegettem a tankokat, találtam olyan valós tervezetet amit az egyik videóba (nem generals, másik rts talán) láttam, hogy lánctalpai oldalanként 2 részre bontva. Szóval van hogy a játékkészítõknek indul be a fantáziája, amit az életbe lemásolnak, és van, hogy az életbõl merítenek (a lehetséges fejlesztések közül) a játékkészítõk. Na ezért reális a generals.
már nem fogok én azon kipróbálni semmit mert fel nem teszem még egyszer az biztos :D annyi amennyi volt elég volt több fejfájás nem kell belõle így is okozott épp eleget na most visszatérve a fikció nem fikció dologra akkor ennyibõl a starcraft is lehet egy modern kori hadviselés XD -lézerek check -atombomba emp check -cloack check . . . satöbbi satöbbi :) a kiváltó vita az volt hogy a generals 2 futurisztikus lesz az egyik kommentelõ szerint mibõl azt lehetett kivenni hogy a generals 1 nem az ha meg a generals nem az akkor a starcraft sem az :D de lehetne más példát is hozni :)
Valószínû azért azon a pályán játszottál sokat, mert az az egyik legkönnyebb pálya. Nem sok másik 8-as pályán voltam eddig képes legyõzni a 7 ellenfelet. Próbáld ki a Whiteout-ot, meg unofficial-ból párszáz van még 8-as, amelybõl olyan 30 szokott fent lenni nekünk, mert igenJÓ rajta az AI (rendesen durván megírták)
Overlord ... mármint extra nagy kétcsövû ágyús tank? Te, nem a 2.VH után kísérleteztek oroszok olyannal? Talán még prototípus is volt belõle. Cifu ezt jobban tudja. EMP ... mióta az atombombával együtt felfedezték, hogy elektronikát megbénító EMP hatást is kelt, kb azóta próbálják atom mentesen elõidézni. Kisebb hatásúakat már tudtommal tudtak. Mikrohullámú ... mikrohullámú tömegoszlatás. Ne mond, hogy nem láttad a Discovery-n? Mindössze azért nem használják élesbe, mert égési sérüléseket okoz. Katonailag ez ugyebár nem akadály, hanem cél.
"Ezt kérlekszépen nem néztem be ez tény. " Aligha. Van ugyan pár pálya, például Twilight Flame ami tényleg képes diasóba átmenni (pl amikor egyedül nyomtam le rajta 7 db egy csapatban lévõ maxi Hard gépet, ott már volt amikor diasó volt) Viszont más pályáknál nem jellemzõ. Illetve inkább azon múlik, hogy milyen és mennyire durva terepakadályok vannak. Van egy olyan pálya, hogy mintha labirintus lenne középen. Na azzal megszenved. Normál pályákon viszont ilyen diásodás 4 human VS 4 gép esetén nem, 2 human VS 6 gép ellen ritkán elõfordul, majd összeszedi magát és megy. Azt viszont még mindig nem érted, hogy a diásodás NEM a grafika miatt van, hanem mert nem elég a procid neki (illetve valamelyik játékosnak nem elég a procija !). Számolnia kell a gép játékosának az egységek mozgatását (veled ellentétben õ egyesével irányít minden egységet, minden lövését), meg a globális stratégiát is.
"de amíg nincsenek valós megjelenésükben addig csak fikció" Mond csak, mennyivel késõbb tudtad meg, hogy vannak lopakodók, mint ahogy sorozatgyártásba és hadrendbe lettek állítva ? Mennyivel késõbb, mint ahogy az elsõ prototípus felszállt ? Évek-évtizedek? Naugye.
"Ezt most tényleg komolyan gondolod? Valamit nagyon benéztél. Több száz egységes csaták is gond nélkül futnak full grafon. Nem ritka a 2-3000 killszám." Ezt kérlekszépen nem néztem be ez tény. Ezt tapasztaltam nem egyszer nem kétszer nem háromszor játszhatatlanná redukálva a játékot. És core 2 dupla magoson volt ez de azt hozzá kell tenni ez pályafüggõ. Valamelyik bírja valamelyik nem de amelyik ott nézhettem a diavetítést. Ez létezõ valós problémája ennek a játéknak. "Akkor vigyázz, mert nagyon meg fogsz most lepõdni. USA aktuális fejlesztései, amik elértek a hírekbe, tehát tervezõasztalon vannak minimum:" nem fogok meglepõdni tudom hogy vannak tervrajzon de amíg nincsenek valós megjelenésükben addig csak fikció. Ha más lenne a nevük más skinekkel az egységenek egybõl panaszkodnál :D
Nekem azt magyarázza el valaki, hogy ha mindössze két hónapja alakult a fejlesztõcsapat, és 2013-ban jön ki a játék, akkor hogyan van belõle már most in game trailer és gépigény?
Még ha az eddig elkészült összes egységet és objektumot fel is vonultatják a trailerben, ez a játék akkor sem csak két hónapja készül, az tuti.
Persze nagyon várom én is, a Generals nagyott ütött annak idején, és a Company of Heroes széria óta nemigen találkoztam zseniális minõségû RTS-el.
"Az okádékszar netkódjával? A tömkeleg sync hibáival?" Van. Ez tény. És szidjuk is érte õket. A játékélmény miatt hajlamos megfeledkezni róla az ember. Ugyanis itt nincs egységlimit, de még az igen durván egységlimites Ages of Mith-ben is volt sync errorunk (ott mondjuk menti állást, és visszatölti, ennyivel jobban lekezelték)
"A vért hugyozó grafikus motorjával ahol 10 tank egyszeri megmozdításakor szaggat mint az állat akármilyen konfiguráción?" Ezt most tényleg komolyan gondolod? Valamit nagyon benéztél. Több száz egységes csaták is gond nélkül futnak full grafon. Nem ritka a 2-3000 killszám. Az attól akad, mert proci kell neki, az viszont sok. AI mozgás is eszi, és a stratégiázása is igen sokat eszik. Sõt, ugyanaz minden, csak erõsebb procit raksz a gépbe, és csak ettõl máris durvábban játszik a gép, több prociideje marad a stratégiára. P4 -> Core2 átállás után csak néztünk ki a fejünkbõl, hogy bakkkker, mit mûvel ez? Ilyen trükköket még sose alkalmazott ... A grafikája meg már a P4-esek korszakában sem akadt.
"Most felsorolni mindent az auróra bombázóktól kezdve a lézer tankokon át hogy mi futurisztikus benne túl sokáig tartana" Akkor vigyázz, mert nagyon meg fogsz most lepõdni. USA aktuális fejlesztései, amik elértek a hírekbe, tehát tervezõasztalon vannak minimum: - Auróra hiperszónikus bombázó - Avanger lézer rakétavédelmi tank - Lézeres rakétavédelem repülõkre, és lézerrel szerelt nagy erejû ballisztikus rakéta megsemmisítõ rendszer repcsire telepítve (ez utóbbi nincs zero:hour-ban) - particle canon ûrbõl indított részecskesugár fegyver
Tudod, Vernét is sokan lehülyézték, amikor víz alatt menõ hajót vizionált.
Már hogy verné el? Az okádékszar netkódjával? A tömkeleg sync hibáival? A vért hugyozó grafikus motorjával ahol 10 tank egyszeri megmozdításakor szaggat mint az állat akármilyen konfiguráción? Vagy a pofás kis játékmenetével multiban ahogy úgy kezded hogy eladod a fõépületedet??? Ugyanmár. A deluxe editiont cakompakk odaadtam egy ismerõsömnek mert szégyelltem a polcon látni a játékot, annyira nem hiányzik. Valaki legalább még örült neki.
Most legyen 2.vh vagy modern kori rts? Mintha nem lenne mindegyikbõl kismilliárd darab már. Fõleg a mai modern koriabelibõl. Inkább szakadjanak el már kicsit az abramsektõl mert már hányok tõlük. De azt nem értem hogy játszol a generalsal mert a "furure warfare" a kitalált futuritikus egységeivel nagyon is ráillik :D
Azt hittem rosszul látok amikor megláttam a facebookon az electronic arts hírét. De szerencsére jól láttam: Generals 2 Frostbite 2 motorral Csak ahogy láttam a trailert megint elszomorodtam... Miért kell mindig ilyen futurisztikus szarokat csinálni mindenbõl??? Arra ott van a red alert 3 meg a tiberian/tiberium(mellesleg egyikkel sem játszottam egy percet sem mert rühellem ezeket a kitalált "future warfare"-es szarokat),az mind ilyen futurisztikus kitalált egységekbõl áll. Erre most csinálnak még egyet??? Jóformán azóta mióta kijött toljuk bátyámmal a Generals-t és épp az elõbb hagytuk abba,azután vettem észre a hírt :) Komolyan nem is értem... most igazából az a cél,hogy megcsinálják a Generals folytatását, vagy hogy kipróbálják itt az RTS terén is a Frostbite 2-õt?
JA sok modnál csak ott dekkolnak és semmi. Na nem úgy a gyári pályák...
Sok modot kipróbáltunk, a végén visszatértünk az alap gámához (+AI Patch meg elzoomolás patch, ennyi). A buktató a modoknál az AI szokott lenni. Mi gép ellen szoktuk nyomni, és a legtöbb modnál nem használta rendesen az egységeket, nem arra voltak kitalálva ... nem volt rendesen meg nekik az AI-juk
Ha vért akartok szarni is akkor kell a contra mod challenge- ben ahol tábornok ellen tábornok harcol. Minden tábornok (12 féle) teljesen más taktikát igényel. Most Cybrannal vagy 15-ször nyuvadtam ki mikor jött az Infranty tábornok hullámokban jövõ sereggel. Mikor van idõm mindig stratégiát gondolok ki ami vagy beválik vagy nem. Contra mod
Húúú, anno mekkora game volt a Generals, emlékszem az MX440es kártyám nem bírta... :D gépcsere, telepítés, áll leesik, és hosszas esték teltek el játékkal...
aztán jött a Warcraft 3 és oda-vissza verte a Generalst, de ez már egy másik történet)
na meg az utód,a Supreme commander + kieg,de csakis az elsõ rész. a 2. részt eltolták de nagyon.
total annihilation+a kieg
Jobbat mondok Battle Isle 2, huhuuu, az volt ám csak a királyság.
Mondjuk az én alapkedvencem az elsõ Panzer General volt.
Leszarom, játszottam szinte minddel, jó is volt, de 1000x inkább generals.
Azért mind2 cucc más kateg az rts-en belül... egyik csapat alapú irányba ment tovább dow2, de coh-ban is jól el lehet lenni. Mondjuk igazi zsánerstratégiát nem is ismerni...
Ezzel kb felsoroltad a fos wh40k "rts"-ek képességeit, amúgy +1 egyszer próbáltam azt a fost. Generalsban is pofátlanul csal az ai ha legnehezebben van, de az semmi a wh40k-hoz képest, na meg az inkább rpg a hülye hõsökkel meg szintekkel mint rts. Olyan hõs kell mint az 1-ben volt max. Van 1-2 különleges képessége, de úgy döglik meg mint bármi más, akár 1 sniper lövéstõl.
miért ne lehetne a generalst pörgösen játszani? :) de én sem a 10perces rush-rol beszélek, de 45-60percnél nem olyan jo ha tovább tart a játék(legalábbis nekem), amugy a stratégiai pontokat én olyasmire gondolok, mint pl. reptér, egyéb épületek ami kis minimális +-t adnak lehet félreérthetö voltam akkor, nem a wh40k és c&c4 féle játékra gondolok, mert az nekem se jön be :)
Semmi gond, ha neked más tetszik, csak az már NEM Generals. A Generals elsõsorban ezekben különbözik a többi mainstream fostól. :D Itt lehet sok-sok órás marathoni meccseket is tolni akár AI, akár egymás ellen.
engem valahogy nem tud érdekelni a brutális AI, jobban szeretek hus-vér emberek ellen játszani :) stratégiai pontok meg sztem jok, mert szvsz engem irritál ha valaki nagyon durván teknös modban van...persze ez is egy stratégia, de egy idö után már zavaro, erre jok az ilyen stratégiai pontok amik kimozditják a játékost a pályárol.
Monduk én mindig is nagy fanja voltam tiberium univerzumnak(for the brotherhood! :) ) igy inkább azokat részesitem elönyben, de a generals féle világ is tetszik
Az egységlimit egy szükségtelen technikai limitáció, a valóságban nincs ilyen, hogy NEM építhetsz több harckocsit, mert... miért is???
Igen, AKÁR az ellenség bázisára/ba is lehessen építkezni, miért is ne? Ha meg tudod védeni az építõket közben, simán. Erre épült a GLA-s sneak attack stratégiák jó rész.
A mesterséges stratégiai pontok megint csak ostoba technikai limitációk, valóságban ilyen nem létezik. Vannak természetes stratégiailag fontos (pl. jól védhetõ, vagy az elõrenyomulást/felderítést szolgáló) pontok és vannak erõforrások (gyárak, lakosság, bányák stb.) amiket védeni kell.
AI kell. Ha nincs elég játékos, akkor soxor jobb a coop és ahhoz meg kell a brutál AI. Nem beszélve a kampányokról, ahoz is ugyanez kell. DE a legfajább a coop-ban is tolhtaó kampány lenne, ahol bizonyos fejlesztséeket és elit egységeket tovább tudsz vinni a következõ szintekre is.