Egyáltalán érdemes megvenni? Multi nem érdekel de van skirmish? Mert 1-2 végigjátszás kevés nekem, kell hogy legyen utána valami, mint pl a stratégia játékoknál a skirmish.
Azt nem akarom, de akkor lehet hogy érdemes dobozosat megvenni. A másik dolog (demo) hogy amikor a skyranger repül, akkor iszonyat szaggat a game. Amikor leszáll és kijönnek a katonák akkor már minden oké. Ez csak demó hiba lenne? Jött már DLC hozzá?
csak tipp, de steam-nek rossz szokása titkosítani az exe-ket (pl KotOR-nál sem lehetett emiatt felrakni exe-t piszkáló widescreen modot), tört exével próbáltad, vagy azt nem akarod?
A steam-es és a dobozos verziót is lehet magyarítani? mert meg kell adni az exe helyét, és steames-nél hibát ír ki. leírná valaki hogy kell magyarítani? Elõre is köszönöm.
Nos, ha nem akartok újat kezdeni akkor ne rakjátok fel a Slingshot dlc-t, mert elbaxxa a mentést. Csak új játék kezdésekor jó.
Hmm, hogy ugrott be a 2x. oldalra, rofl, azt hittem, friss bejegyzés. :D
4-8 Chryssalidot mindenképp (+1 boncolás), 1-2 Chitin plating miatt, ha tudod, hogy lesznek.
Floaterbõl is 3-6ot (+1 boncolás), Dodge miatt.
Meg 4 Sectoidot, ha úgy döntesz, hogy továbbmész a sztoriban, és Xeno Biologyt akarsz tanulni. Nálam ez a Carapace Armor után szokott megtörténni. Aztán 3asával kell majd az Aim miatt.
Thin Man autopsy a Foundryba adja az Advanced Medikitet, asszem mondanom sem kell, ez miért fontos.
Ethereal Mind Shield miatt, talán, bár nálam elsõdleges célpontok, és általában kis szobában vannak 2 Muton Elite-l, úgyhogy nem nehéz lefocusolni õket...
És végül, de nem utolsó sorban: Muton, Ammo Conversation miatt a Foundryban (dupla lõszer / tár)
(Sectopod Advanced Constructionje nem éri meg szvsz, mire 3-at összeszedsz a boncolással együtt, addigra már rég teljesen fel lesz építve a bázisod, max a Skystormokra kell várnod; és a feleannyi idõhöz dupla nyersi is dukál)
De utóbbiakat nem fontos "tárolni", lesznek dögivel, viszont Chryss-sel az elején limitált mennyiségben találkozol. Én egyik terroron 9 civilig "farmoltam õket" (mák volt, hogy megállt ennyinél :D), attól még Good lett a mentési rating, de legalább lett egy-két Chitinem; cserébe irtó jó helyezkedés kell hozzá, hogy csak a 2. lépéssel érjen az emberedhez a Chrys, ami alapból rohadt sokat lép elsõre...
Azt viszont nem árt észben tartani, hogy a nemzetek 4-8 hullát kérhetnek 20 napos határidõre egyéb bónuszokért (jellemzõen $$$-ért).
Kicsit el vagyok keveredve: olvastam sok pro és kontra véleményt arról, hogy a patchek javítanak ill. rontanak a játékon. Van aki szerint sok apróságban ront a játékélményben a patch van aki szerint meg fel kell rakni. Szóval szerintetek mi a helyzet ezzel? Érdemes patchelni vagy inkább maradjon az eredeti kiadás?
Sziasztok! Tud esetleg valki trainert a 1.0.0.11052 verzióhoz én nem találtam,csak a 1.0 hoz meg a Cheat Happens nél lenne de az pénzes.
Hali ismét. Valami bug lehetett, mert újrakezdtem és már nem csinálja. Szóval megoldódott. Kiborg
Nem fagy. Szól a zene, mozog az egér. ALT+TAB kilépek asztalra és bezárom, majd ha újra elindítom, akkor megint ez lesz a szitu a küldi végén.
Igen, ezen nekem is nagyon sírt a szám. Az eredetiben legalább nem tudtak lépni, ha elpazaroltad a mozgáspontjaikat, meg a fegyverüket is el lehetett dobatni. A sok ilyen apróság miatt méltatlan az eredetijéhez.
Hali! Most kezdtem el a játékot, megcsináltam a második küldetést, ami egy UFO lelövése után volt és a végén lelõttem egy sárga energia lényt. Ezután véget ér a küldetésem, senkim nem halt meg,stb, minden rendben zajlott. Ezután a repülõm ahelyett, hogy visszatérne a bázisra, felmegy az északi-sarkra, majd bedobja a földgömböt és az egeret és ennyi. Itt áll és várok, hogy történjen valami, hiába nyomok bármit, nem reagál semmire. Ez miez? Tapasztalt valaki hasonlót? Üdv Kiborg
Ez van, mozgasd õket hátrányos pozícióba, készülj rá, hogy jól leszedhesd õket, esetleg bevihetsz nekik sebzést gránáttal.
-Nem lehetetlen, a történet egy pontján meg kell semmisíteni egy ufó bázist, utána szinte nullára leugrik a pánikszint a világon. Ha addig kihúzod kiválás nélkül akkor már nyert ügyed van, mert onnantól már könnyebben le tudod majd lõni a terrorküldetésre menõ ufókat.
-Építkezésnél az egymás mellett lévõ "szobák" adnak bónuszt. Ha 2 Satellite Uplink és 2 Satellite Nexus le van téve négyzet alakban akkor annak a mûholdjaival a teljes Föld lefedhetõ.
-Igen, csak ez a 4 karakterosztály van, alapból teljesen véletlenszerû, hogy milyet kapsz, de létezik hozzá már mod amivel te tudod meghatározni, hogy milyen kaszt/nemzetiség/nemû legyen az újonc.
-A barakkban minden katonának van karakterlapja, ott meg tudod nézni. Úgy érdemes csinálni, hogy a könnyebb küldetésekre be kell rotálni az alacsonyabb szintû katonákat, hogy legyen esélyük fejlõdni és te se izzadj vért. A nehezekre mehetnek a legjobbak.
Pár kérdés a játékkal kapcsolatban. 1, Mekkora probléma ha 1-1 ország kiválik az xcom projektbõl ( csak mert lehetetlenség annyi mûholdat csinálni ahány helyen magas a fenyegetettség 3. hónapnál kb 5 helyen maximumon van, egy hónap alatt elég nehéz lenne 3 állomást és 5 mûholdat gyártani, és akkor más fejlesztésekrõl nem is beszélve. 2, Mindössze 4 kaszt van? Mesterlövész, rohamosztagos, támogató, nehézfegyveres? És milyen alapon adjak õket, mely katona milyen lesz? Hogy van az xp elosztás, errõl nincs semmi infó, sikeres küldetés után ennyi jár, ölés után ennyi, mennyi kell még a szintlépéshez?
legyen már megoldás erre a jármû problémára. ááhhh
bal alsó sarokba nézz, a hupákolód neve mellé, ott keress egy plusz jelet.
gyorsbillentyûkért meg nézd végig beállításokat, ott van minden
az mimtõl függ hogy a mesterlövészem egymás után egy körben hányszor tud lõni? kéne mégegy ilyen katona és akkor meghaltok mind marslakók :P
Nekem is volt ilyen, szétszedtem a p@csába és gyártottam újat. Egyébként a repülõ SHIV-ekkel soha nem volt gondom, pedig az alap felszerelés volt minden bevetésnél.
Más: Volt bárkinél olyan, hogy megszakított küldetést, mert az egész osztag bánta volna? Itt ugye az a lényeg, hogy mindig a maximumot nyújtsuk ezért a veszteségek és a vereségek nem férnek bele. Csak a végén az összesítésbe ez elég furán hat. Mikor kiírja, hogy 400 halott idegenre, több tucat lelõtt UFO-ra jut 4-5 halott katonánk vagy SHIV esetleg véletlen 1 repcsi. Persze nem tekintem negatívumnak (ahogy a 6 fõs osztagot sem), csak fura, ebben a nagy inváziós háborúba ezek a veszteség arányok. :-) Magasabb veszteség meg talán a játék végét jelentené.
Persze tudom, ha megengedõbb lenne a játék, akkor, akik jól játszanak unnák magukat még jobban halálra. Hiszen náluk nincs veszteség pótlására pénz, mehetne még több a fejlõdésre. Ezt talán lehetne úgy ellensúlyozni, hogy vissza lehetne foglalni elveszett országokat kemény harcok által.
akor legyen csak egy, oszt vagy jó lesz vag nem? nem szeretném õket hanyagolni. nincs rá valami megoldás?:(
sokan írták ezt is (SaGa Jr is régebben), de ha körbenézel a zinterneten, elég sok helyen megy miatta a panaszkodás. gondom mondjuk nekem sem volt velük, elsõ sorban mint kipróbálás után nyomtam egy ilyet, és inkább hanyagoltam õket
az mér van hogy volt meg van vagy 10-10 db lebegõm meg tankom, erre mikor lehet választani nem tesz ki neki "képet", és a küldetés alatt egy elég erõs, de csak gépfegyrerel rendelkezõ páncél nélküli mannusz rohangál :S
normálisan felszerelt firestorm dodge modullal le fogja szedni, anélkül cafatokra szedi, max kettõvel menne szerintem.
overseer-hez ez btw szintúgy ajánlott (az is igen gyorsan darabokra tud dolgokat szedni), de még egy aim modul is, mert a lelkem nagyon gyorsan el tud húzni, és el akarod találni. (EMP-hez nem kell, az alapból 100%-os találati eséllyel rendelkezik)
jönnie kéne amint hagysz elszállni egy ufót, kivétel az elsõ hónapban, amikor egy sima medium jön helyette. arra figyelj, hogy ha rálõsz párszor az ufóra, és utána hagyod, nem fog semmi jönni, teljesen ignorálni kell.
ufóvadász mi akar lenni? interceptor amid alapból van, vagy firestorm, amit építened kell kutatás után? elõbbit leszedi durván egy lövésbõl, utóbbi... pakolj rá egy plasma/EMP ágyút, fejleszd ki dodge modult (floater hulla), ezeknek az együttes használatával szinte mindig leszedi.
#3508: én heavy-ket... izé... teljes mértékben hanyagolnám, mert... nos, szarok más kasztok szinte tökéletesen le tudják fedni minden képességüket, és általában jobban - ami egyedi cuccuk (fedezékbontás), az meg shotis csapatnál többet árt, mint használ. plusz akkor light plasma rifle se kéne, mert heavy nem tudja használni. btw kaszt-választáshoz van már mod (régebben csak küldi végén mentés segített), de sajnos patchet igényel. (ami gáz, mert a patch több dolgot szúr el, mint javít)
Hogyan lehet elérni, hogy csatahajó befigyeljen? 2-3 ufó elment, de nem jelent meg. Most a "gyorsan repkedõ rettentõborzalmasnagyonfélünk" hajót kell elkapnom. Lehet, hogy már nem fog jönni? Illetve a csatahajóra elég két ufóvadász?
Megpróbálom így! thx! Remélem majd az új game-ben is 6 emberbõl 4 heavy lesz :) imádom a fegyver hangját :)
impossible én ezt az "egyszerû" taktikát találtam ki, mûködött is faszán legutóbb:
elsõ hónap: - hogy és mit fejlessz szerintem azt itt leírtam: #3470 - abduction-okat próbáld úgy célozni, h a bukott területek vagy Európában legyenek (mert EU szar), vagy kezdõhelyeden (mert ahhoz megkapod a bónuszt alapból, én spec Ázsiát kedvelem, de Észak-Amerika vagy Afrika is jó) - gyárts egy szatellitet, ezzel ha megcsinálod két abductiont, egy helyet le tudsz védeni ahol felszökök a pánik - ha mázlid van, egy másikra kapsz egy council küldit, így ideális esetben csak két országot vesztesz, még ideálisabb esetben mindkettõt EU-ban (nekem így jött össze UK és Franciország elvesztése csak, pont Kínába kaptam council küldit) - persze ettõl függetlenül random number god kegyeire vagy sajnos bízva, bár komikus módon ha megkegyelmez rajtad, és mázlid is van, akár területvesztés nélkül is megoldható, de ez már OCD-seknek való
- második hónapra úgy hó közepe körül lesz light plasma rifle-d, nyomj mellé igény szerint egy floater interrogation -> carapace -> sketeton suit kombót... de a puska a lényeg, anélkül Chryssalid kaja lesz belõled - gyárts közbe pár (3) szatellitet és uplink-et (a végeredményt én Dél-Amerika fölé lõném) - ha mázlid van vagy a mentés-visszatöltés nevû, hihetetlen erejû psi képességet használod, passzolj el egy rakás light plasma rifle-t, simán kaphatsz értük 2k+ pénzt - második hó végére rohand le alien base-t - tadaam, mindenütt -2 pánik, gyakorlatilag innentõl kezdve nem veszthetsz ha a harmadik hónapban felhúzol még két uplink-et + szatelliteket (protip: hanyagold Európát)
...és ennyi. én legutóbb (negyedszerre addiktív rohadékság ez a játék) így zúztam végig, 144 nap volt a vége (olyan 130 lett volna ha nem megyek battleship-re vadászni), elõbb említett 2 ország elvesztve, minden lefedve Ájrópán kívül szatellitekkel és 1-1 firestorm + plasma cannon kombóval, lazán kezelhetõ volt a pánik, és mivel nem építettem pénzzabáló nexus-t, még anyagi gondjaim se voltak.
még egy apróság: impossible-n ne szenvedj research közti váltogatással, max úgy ha félig megcsinálod, és research credittel kiváltod a maradékot (mint múltkor rájöttem, nagy meglepetésemre ilyet is lehet), felesleges - míg classic-on és alatta limitálnak a weapon fragment-ek, impossible-n az ellenfelek megnövekedett száma miatt fürdesz bennük. én legutóbb ezért is választottam plasma cannon-t EMP helyett - szép h utóbbi nem eszik weapon fragment-et, de négyszer annyi idõ kifejleszteni
Elbuktam az implosible-t. Pedig jól harcoltam :p, a térképen mindig azt a csatát választottam ahol a legnagyobb baj volt.. de mégis kampec lett. Kutatást érdekesen csináltam, mindenbe belekezdtem de nem hagytam hogy kifejlõdjön,átváltottam másra. (kivétel a weapon fragments és a xeno) Szóval minden alap felszereltség maradt kivéve a távcsövet, de így is sima gyõzelmeket arattam, pedig azt írta ki pálya választásnál hogy very difficult. Floater-nél erõsebb lényt nem is láttam. 3 mûholdat tudtam fellõni, ennyire volt pénz.. érthetetlen hogy lett ebbõl vereség.
több dolog, ahogy telnek a hónapok, úgy jelennek meg az egyre kraftosabb idegenek (2: floater, 3: muton, 4: cyberdisk, 5: muton berserker, 6: heavy floater? õket eddig egy játékban láttam, mindig végzek vele 6. hónap elõtt), és ahogy haladsz a történetben, aszerint is (alien base: sectoid commander, overseer lelövése után: ethereal, muton elite). én legalábbis így vettem észre. repülõgépek legyártása annyira nem hatja meg õket szvsz.
Sziasztok! Nos, végigjátszottam a játékot. Megmondom õszintén, hogy kb 5 éve nem élveztem ennyire egy játékot sem. Nagyon tetszett a taktikázás, a néhol félelmetes design és a történet...nek a végén kívül minden része. Merthogy a végét én nem igazán értettem. Szóval légyszi magyarázza már el valaki mi történt. Az én értelmezésemben:
Szóval jött valami idegen faj, akik valami miatt olyan fajt kerestek, akik eléggé fejlettek voltak pszihésen + testileg is. Az egész invázió azért történt, hogy most az embereket teszteljék: fel tudnak e nõni a feladathoz. Az uccsó küldetésen ügye bemutatták az összes fajt, és mindegyikre elmondták, hogy ez azért meg ezért nem sikerült ("failure"). A kérdéseim: kik voltak ezek? Az Etherealok? A végén miért tüntek el és miért mondták, hogy ez nem az én utam? ("not your path", vagy mi..) És mielõtt az utolsó küldetés elkezdõdött volna, az önkéntesem látott egy lényt a gollup chamberben - az Ethereal volt?
Megköszönném, ha vki felvilágosít!
Nálam 99%-nál mellélõtt a sniper és nem is volt túl közel az ellenfél. Persze volt 37%-nál is siker már. Játék vége felé szépen elkezdtek gránátokat hajigálni a dögök, aztán így sebzés +covernek is lõttek, a többi lény simán megadja a kegyelem döfést (lövést). Úgyhogy a távolságot most már tartom elõször. :D
Egyébként mi hat inkább az idegenek fejlõdésére? Az eltelt idõ vagy a legyártott fejlesztett cuccaink? Vagy esetleg mindkettõ? Mert én is észrevettem, hogy legyártottam az elsõ gépemet és pont utána bukkant fel az elsõ gép is alieneknél. Ez fontos lenne, mert ha komolyabban fogok játszani (nem ilyen puhatolózó mentés-visszatöltéses) akkor ott ezt nagyon is figyelembe kell venni.
Namármost nekem meg ellenkezõ a tapasztalatom, a nagyobb ufókban kiválóan használhatóak a csipák. Óriási termek vannak, fellebegsz a plafonig egyik végében és az egészet belövöd. Ha át kell menni másik részbe uccu neki, ugyanez. Kis ufóknál meg be lehet lõni kívülrõl az egészet. Amúgy meg crash site-oknál az ellenfél mindig nagyrészt az ufón kívül kolbászol valahol terepen, szóval küldik nagy részében a kezdõ pozícióból le lehet mészárolni nagyrészüket. Õk az életmentõk, mindenki lemzogja amit kell, lelövi amit tud és ha valahol szar helyzet maradna kör végére, akkor beng-beng õk kitakarítanak, hogy túléljék a következõig a többiek.
Sajnos sokáig csak egy volt belõle, mert murvára nem adott a játék többet, de aztán kettõvel nyomultam.
A csipa az meg csipa (sniper), meg csipázni (sniperkedni), ilyen multis gammákban hallottam tán valahol, meg nem mondom hol. Nem emléxem már olyan régen így használjuk.
arkangyal csak sniper-nek, titán... senkinek. ghost (szellem gondolom magyar verzióban) jobbra-balra össze-vissza szanaszéjjel alázza.
SQJ: és sniper-ekkel mi a fenét csinálsz zárt helyeken? nekem ez volt a legnagyobb problémám velük, mire tudsz neki legyártani plazma fegyvereket meg archangel-t, már elég csúful benne vagy a játékba (4-5. hónap kb), és akkor már biza a council küldiket leszámítva szinte minden harc vagy részben, vagy teljesen belsõ, zárt helyen történik... crash-eknél még talán-talán pusztíthatnak egy kicsit kint, de annak is nagy része a hajóban szokott menni, landing-nél általában szart sem ér, se battleship-nél (azt hiszem amikor cipeltem sniper-t egész battleship alatt egy lövést tudott elereszteni), se végsõ nagy küldetésnél - max mehet és puffogtathat a kis pisztolyával, és akkor van egy mobilitástól szinte mentes, gyengébb supportod félreértés ne essék, teszteltem õket eleget ahhoz, h tudjam: ha megfelelõ pozícióban vannak, iszonyatosan tudnak pusztítani... a probléma az, h a térképek nem feltétlenül értenek ezzel egyet
Nemigazán. A nehéz plazmával jól sebeznek, "életerejük" meg bõven van, ha már 1x idegen ötvozetbõl vannak és ha ki van fejlesztve a dupla reülési idõ, akkor egész küldi alatt max. magsságon tarthatjuk õket. Odareppennek az ellenhez és ha flank-be kapják, nodeplán hátba, onnantól szinte biztos a találat és a brutális sebzés, az ellenfél semmit sem ér a szaros fedezékével. Max. a heavy floater-ek okozhatnak némi gondot, mert azok fel tudnak repülni a szintjükre és onnan már könnyebben eltalálják a tankjainkat. Nodehát erre vannak a fent lebegõ csipáink, akik squad sight-tal körönként egy fejlövés és egy sima lövést tudnak leadni szinte bárhova, ahova rálátnak és csapattag látja az ellent.
Gyakorlatilag 2 csipa + 4 tank kombóval is szépen ki lehet takarítani bármit, más egység nem létfontosságú (én azért szoktam assault-ot és/vagy heavy-t is vinni a fun kedvéért).
áhhhh, kell valakinke egy plazmapuska és ad 800 dolcsit. legyártok egyet, jön egy videó, és egy, a régi ufo játékokban az a zöld, asszem muton ufo volt a céltáblán :D
arkangyal páncél (amivel replni lehet), vgy titán páncél a jobb?:D
a random number god ebben a játékban egy kifejezetten gonosz entitás... és néha elég érdekesek a számításai: nekem jött össze olyan, hogy egymás után bejött 4 db 24%-os stun... amire matematikailag az esély durván ~0,3%.
Hát ez a játék most k**ta fel az agyam rendesen. Kétszer végigjátszottam,de ennyire nem mérgelt fel mint most. Az ÖTÖDIK bevetésen az embereim nem lõttek le senkit,de a csapat fele már mérgezett volt a második körben és a negyedik körre egy embert el is vesztettem. Ez úgy felbosszantott,hogy le is uninstalláltam kapásból...HUHH! Most tiszta ideg vagyok,pedig nem szokásom felmérgelni magamat mert tudom,hogy ez valamennyire a saját bénázásom is,de akkor is bassza meg...én megszerettem ezt a részt és tényleg jól sikerült valamit hoztak össze a játék alkotói,de hogy a harmadik játék elején ilyen történjen velem..... Majd holnap újra felrakom és elkezdem elölrõl a sztorit. Köszi,hogy kibõghettem magam a vállatokon...
Majd kipróbálom, hogy ha a mi emberünk közül kerül valaki control alá, és azt puffantjuk le (ugye ezt kerüli az ember), az minek számít. De szerintem az is csapattárs elvesztés és lélektani nyomás. De ha nem, akkor ezt felcserélték.
de ötvözetlöveg alatt mi a második legjobb fegyver?:D
Igen ezt nem kéne saját veszteségnek kezelnie. Na most ez vagy bug, vagy így akarják ellensúlyozni, nem tudom. De szerintem bug, mert tényleg csak gyengébb ellenfélnél van értelme, aztán tényleg +cselekvés beáldozás. Ennyi elõnye meg legyen már. No meg egy alien akkor se csapattárs. :D
Azért jól jön az a mind control. Eleve el tudod terelni magadról a figyelmet. Na meg sokszor jóval nagyobb az esély a sikerre, mint egy lövésnél. 2x is nagy hasznát vettem, 2 dög is egymással volt elfoglalva, ahelyett, hogy engem támadtak volna. Így lehetett helyezkedni is. A másik 2 psi képesség annyira nem fogott meg, bár az elsõ megállja a helyét azért. De a pánikrohamosnál mindig az egyik emberemre lõtt félelmében az Alien is. Gyak mindig megajándékoztam a gépet 1 plusz lövéssel, szal azt nem használom.
support-nál nincs sok választás, csak assault/plasma rifle-t tudnak használni. szóval elején sima assault rifle (nem tudom magyar nevét), késõbb könnyû plazma karabély, aztán mikor jönnek muton-ok és tudsz tõlük szerezni, rendes plazma karabély. (gyártani nem érdemes, sokba kerül, és arc thrower-rel (kábító cucc) tudsz ellenféltõl is szerezni.)
addig, amíg nincs könnyû plazmád, és nem mennék bázisra, bár már fene sem emlékszik normal/classic nehézségi szinten milyen, impossible-n sokszor rádcuppan hat unszimpatikus is, akiket nagy sebességgel meg kell ölnöd ha nem akarsz megpusztulni.
füstgránátot saját embereid alá, de ne pazarold, egy-két ellenfélnél nem éri nagyon meg... igazából amíg nincs meg dense smoke (sûrû füst? +20 védelem és nagyobb területre hat) fejlesztés, elég nehézkes a használata.
ötvözetlöveg meg szvsz jó fordítás, teljesen ugyanez a neve angolul is, és ugyanolyan furcsának hat úgy is :)
wednes: mind control... érdekes. ha megölik az "uralt" dögöt, úgy veszi, mintha kipurcant volna egy csapattársad, ha nem ölik meg pedig 2(?) kör után megfordul és pofánlõ, plusz ugye használatával elveszel egy támadást a saját emberedtõl, hogy utána kétszer lõhess egy vérgyenge döggel. én õszintén szólva telekinetic field-et sokkal jobban szeretem, ügyesen használva (és füstgránáttal kombinálva) megközelítõleg halhatatlan leszel tõle.
Nekem se rossz szándékú volt a kérdésem. :) Max tényleg, annyi, hogy idegenül hangzik (bár ha már UFO játék :D) Viszont szerintem a legjobb választás, a fegyver leírása is arról, szól, hogy a legkeményebb alien ötvözet a lövedéke és szétszed bármit. Tehát magára a lõszerre utal, ugyan úgy ahogy a lézer és a plazma is. Tehát nem lóg ki a sorból.
De lezártam nem akarok nyelvi dolgokba belemenni, a magyarítás opció. Ez a legjobb, mikor szabadon lehet választani, hogy használja az ember vagy sem. Angolosok sincsenek rákényszerítve egy magyar lokalizációra, mint sok hivatalos fordításnál, szal mindenki jól jár. :))
De, hogy a játékhoz is írjak végre valamit. Most játszottam egy bomba mentesítést, csak Thin man ellenfeleket dobált. Egyik felett a psi katonám átvette az irányítást. Jól is sikerült a manõver mert a társai a "átállt" thin mannal foglalkoztak és ki is lõtték a következõ körben. Erre megjelent az összes katonámnál, hogy ez negatív bónusz mindenkinél, mert csapattársat vesztettek.
szvsz azon kifejezések egyike amelyet nem szabad szó szerint fordítani mert nagyon furán cseng
ha jól rémlik, akkor az UFO kütyük idegen ötvözetbõl vannak, gondolom innen a név, meg még akár bele is illik a lézerpuska, plazmapuska sorba, de míg ezek a szavak már beépültek a nyelvbe, addig ez a szó még teljesen idegen. Persze lehet, hogy ez is beépül, bár az ötvözet szó nagyon régi kifejezés, míg az összes scifi (ion,lézer,plazma,antianyag, stb) elfogadott. Talán még a hibrid szó is szerencsésebb, mert jelenleg felkapott kifejezés. Persze a fordító szabadjára is engedheti a fantáziáját X-11 kisérleti rohampuska, bármi akármi. :-)
Természetesen mindössze jószándékú észrevételnek szánom, elvégre ha valaki veszi a fáradtságot és a szabadidejét beáldozva lefordít egy játékot, akkor az mindenképen elismerésre érdemes. :-)
nem a legjobb, de egy darabig igen - amikor még csak elvétve futkároznak Muton-on (tippem sincs magyarba mi lett), addig nem érdemes mást cipelni, mivel gyorsan megöl úgy is mindent, egy rohadtul pontos.
hol tartasz pontosan a játékban? mert én azt hittem még az elején piszmogsz.
csapatelosztásra: nehézfegyvereseket én hajítanám a picsába, mert szarok. én spec 4 "rohamosztagost" cipeltem magammal, alloy cannon-okkal (ez lenne az ötvözetlöveg gondolom) felszerelve, hozzá két supportot (akik füstgránátoznak, tippem sincs mi lett fordítása), azzal az elvvel, hogy mindenkit kinyiffantok, mielõtt rám lõhetne. impossible-n az esetek 90%-ában sikerült, egy jól felszerelt rohamosztagos ötvözetlöveggel a játék legtáposabb ellenfelét is leszedheti simán egy kör alatt. (de furcsa ezt magyar fordítással írni)
Ötvözetlöveg (a critical-ja brutális). :D Ha elég közel vagy, ráadásul flankelsz akkor azt megérzik az alienek. :) De tényleg, csak ha közel vagy, messzire -40 célzásbüntetés. De ez plazma pisztollyal kicsit ellensúlyozható.