Akkor õk valószínûleg gravely wounded állapotúak voltak mikor bekerültek a gyenguszra. Elõbb felgyógyulnak (max HP-ra) és majd utána kezdõdik el a teljes gyógyulásuk ami még pár napot igénybe vesz. Amint ténylegesen elérhetõek/bevethetõek lesznek, akkor majd be tudod õket tenni a többiek közé a röpcsire. Amennyiben hetek múlva sincs változás akkor vagy visszatöltesz egy korábbi állást vagy kirúgod õket a francba és veszel fel újakat helyettük.
ha 99-re, akkor meg 1:99-hez az esélye nõi kariknak, pöpec, így sokkal egyszerûbb lesz összerakni szexista* csapatomat
*minden assault-om nõnemû, mind support hím, az egyszerû megkülönböztetés érdekében, mert sötét éjszakai pályán nem biztos h jól látható egy egység "színe", viszont a kétajtós szekrény/vékony nádszál modell könnyen megkülönböztethetõ. plusz minden nõi assault-omat "elvan a gyerek ha játszik" elven pornósokról neveztem el, így külön szórakoztató, amikor a játék nickneveket oszt ki nekik - Double Down, Hardcore, All In...
lementettem, persze, mind "eredeti" exe-t, mind upk-t, (UE3 engine piszkálgatásában nincs sok tapasztalatom, de azért szeretek belenyúlni játékokba, szóval ez rutin), módosítatlan upk-val próbáltam, úgy is lehalt update1 után, ott lesz valami gebasz. mindjárt felpakolódik, aztán megnézem mûködik-e patch nélkül átpiszkált upk.
Nem tartottad meg a módosítatlan upk-t? Azt mentsd el valahová (mind a compressed mind a kicsomagolt változatot, meg ugyanígy a leíró size fájlt is tölés helyett inkább csak nevezd át) és készíts a kicsomagoltból még egyet amit aztán majd szerkesztgetsz. Aztán ha gebasz van akkor csak visszamásolod a módosítatlan kicsomagoltat, futtatod az XSHAPE-et, visszanevezed a size fájlt és az eredeti, compressed változatot visszateszed (ezzel írva felül a kicsomagoltat). A játék probléma nélkül mûködni fog.
rajta vagyok... gondoltam, h ha már lúd, akkor legyen kövér, és felraktam elõtte a update1-et, xshape lefuttat -> játék kifagy. hosszú szitkozódás és társai után kipróbáltam simán a játék update1-es exe-jével, az is fagy magában... szóval most reinstall, aztán meglátjuk.
TreDoR: Sok sikert hozzá, bár szerintem amit nem te magad faragsz abban úgyis mindig találsz kivetnivalót. :)
Hasonló modot készítettem én is, de nem annyira extrémet mint a Wartime és alapvetõen az impossible de legalábbis a classic ironman játék nehézséghez igazítva..
Én egy kicsi szórást azért hagytam a nehézségek esetében az idegeneknél a statok terén, nem nulláztam ki mindent. A gyors/mozgékony meg kicsi idegeneket nehezebb eltalálni (például thin man, sectoid variánsok), a nagy/lomha idegeneket meg könnyebb (például sectopod, muton variánsok). A katonáknál kicsit emeltem az alap értékeken, de csökkentve lett az offense bonusz maximuma (igazság szerint egységes a végérték csak a fejlõdés menete eltérõ a classoknál), plusz a minimum és maximum értékek a second wave opció miatt nagyobb szórást eredményezhetnek.
A katonák HP értéke meg nehézségtõl függetlenül fix.
A fegyvereknél az összes pisztoly és az összes shoti max távja csökkent (sima shotié kicsit emelkedett), a close range 12-re módosult (ez a lõtávja a shotiknak és pisztolyoknak is). Az alap fegyver típusok tényleg az alapok (ehhez viszonyul minden) de végig használhatóak maradnak. A puskák (assault rifle) pontosabbak a pisztolyoknál/shotiknál/LMG-nél (magyarán kapott találati bonuszt), de pontatlanabbak sniper-nél. Ez minden kategóriára igaz. A lézerek pontosabbak (10 pont bonusz a találatra) kicsivel jobb a kritikusuk (5% bonusz) de a sebzésük ugyanannyi mint az alap verzióké. A plazma fegyverek jóval nagyobbat sebeznek, nagyobb a kritikus esélyük (+15%) de pontatlanabbak (-10 a sima fegyverekhez képest). A sokkolót pisztollyá tettem, az emberek gránátja gyengébb, rövidebb a dobótávja de nagyobb a hatósugara mint az alien változaté.
Páncélok közül a a carapace megkapta, hogy több tárgyat vihet (2-t, lehetne több is de akkor véletlenszerûen választja ki a program hogy melyiket nem engedi használni és az a küldetés végén akár el is veszhet, szóval jobb nem kísérteni a sorsot). A többi fejlettebb páncél egy kicsit gyorsult (titan és archangel +1 movement-et kapott) vagy valami egyéb apróságban módosult (például 2 egységgel nagyobb grapling hook táv ahol számít).
A shiv-ek kicsit gyorsabbak lettek és némileg ellenállóbbak, meg pontosabbak (igazából a fegyverzet ezt még módosítja, szóval a laser ahogy az alapnál úgy itt is pontosabb bár itt már jelentõsebb a sebzésbeli különbség az alaphoz képest ahol csak 1 pont volt a sebzésben az eltérés a lézer és a plazma között).
Gyártási idõk változatlanok (igen, 20 nap a szatellit gyártása), az építkezési idõk szintén. A pszík képzése gyorsabb de a mennyiségük némileg mérsékeltebb. Kicsit emeltem a pénz bonuszon ami Afrika birtoklásáért jár.
A kutatók és mérnökök száma (akár a következõ épülethez való akár az alap, akár a feladatért kapható) változtatva lett.
Átvariáltam a rangokért vásárolható bonuszokat és végül a pánikoló katonák nem lõnek egymásra (ellenfélre igen).
Gabesz1111: Ahogy érzed. :) Szerintem jó buli, még ha idõnként meg is kavarja a dolgokat (például mikor egy pisztollyal lekapsz egy 6 Hp-s ellenfelet akibõl normálban max 4-et tudnál vagy épp fordítva, mikor a rakéta 1-et sebez). Valahogy nekem ez visszahozza a páncélok közötti különbséget a régi idõkbõl amikor egy fegyver egészen eltérõen viselkedett a különféle védelmek ellen. Valamekkora szórás így is lesz a fegyverek sebzésében, mert sokaknak van ilyesmit módosító adottsága vagy szerez csökkentõ tényezõt a fedezékekbõl.
Calver: Kell majd hozzá pár segédprogram hogy minden mûködjön is, de megoldható a dolog. Ha jól emlékszem akkor a kritikus változót kell 2-re állítani akkor lesz 50% az esély.
Mielõtt látatlanban ítélnél azért illik hozzátenni, hogy ez nem a sima mod változat, hanem a hardcore verzió (külön mod kifejezetten arra készítve, hogy az ellenfelek erõsebbek legyenek, mert még impossible fokozaton is alig nyújt kihívást a harc). A normál változatban fixen 4 Hp-s a sectoid nehézségtõl függetlenül.
Mire írt ki 1-6%-ot találatra? Végülis még azon sem csodálkoznék mivel nagyon vissza lett benne véve minden szereplõ offense értéke és egyes fegyverek kifejezetten pontatlannak minõsülnek a modban.
Ez a warspace extension mod nálam bugzik vagy nemtom, ilyen 1-6%-okat ír ki, a legnagyobb eddig 47% volt flankolva, kozelrol. Sectoidok nem találnak el, én is oket max gránáttal.
abba bele lehet esetleg modolással nyúlni, h milyen arányban jöjjenek nõi/férfi katonák?
Kicsomagoltam, majd hexában megkerestem ami érdekelt (magyarán ne számíts olyan átlátható infóhegyre mint az ini esetében) és szerkesztettem. Utána visszacsomagolás és célirányosan erre megírt segédprogrammal aktiválás.
De ha nagyon érdekel az alábbi linken elolvashatod: Edit ability Tree
A random módosító sehol nincs feltüntetve ez jogos. Csak a scriptekbõl és a program által alkalmazott számolási metódusokból (szintén scriptek) tudod kideríteni. Ebbõl mindjárt több is akad. Egyrészt alacsonyabb fokozatokon ott a luck modifier (-5-tõl +5-ig terjed), Classic-on erre rájön egy újabb 10-es, míg impossible fokozaton még egy 10-es. Ezek kijelezve neked sosem lesznek, ahogy egyes helyzeti módosítók sem (például a füstbõl a pályákon jelen lévõ égõ cucckból terjengõ is módosító tényezõ nem csak a support által használt gránáté).
Nem tudom elképzelni hogyan ment a pontosan ugyanazon pozícióba vitele két embernek ha egyszerre nem foglalhatják el ugyanazon pontot. Vagy úgy érted hogy az egyik eleve ott volt, megnézted milyen esélye lenne, majd arrébb mentél vele és a helyére mentél egy másikkal ami abszolút mindenben egyezett vele (statok, class, felszerelés a puska kivételével) és vele is megnézted az értéket? Eltérésnek lennie kell köszönhetõen a faramuci HitChance kalkulátornak (és a beépített hülye random faktoroknak), de nem ekkorának ugyanazon class esetében egyezõ lõtávú fegyvereknél ahol nincs különbség a sebzésen kívül másban. Ott valami csúnya gubanc lehet.
Megoldhatod a mod felrakását úgy is, ha a mellékelt patcher (ez igényli a net framework 4-et) helyett a Resourece Hacker programot vadászod le, telepíted és azzal teszed fel a mod-ot. Ekkor telepíted a programot, majd elindítod. Megnyitod vele a játék exe-jét (csinálj belõle biztonsági másolatot ha netán vissza akarod állítani az alap helyzetre a programot), a bal ablakban megjelenõ mappák közül a RCData-t megnyitod és ott benne a 1020-at és végül klikk és jobb klikk majd Replace Resource az itt lévõ 1033-ra. A felugró új ablakban az open file-al megnyitod a modot tartalmazó file-t (a .mod végzõdésût ami egy ini csak átnevezve). A Resource Type-hoz beírod hogy RCDATA, a name-hez hogy 1020, míg végül a language-hoz hogy 1033. Utána Replace. Visszakerülsz a program fõ ablakába ahol a File fülecske alatt csak rá kell egyet nyomni a save opcióra és végeztél. Zárhatod be és indíthatod a játékot.
A Fenrir féle MOD meg nem megy fel, mert valami NET4 framworkot vagy mi a bánatot kér...
A random módosító hol tûnik fel a more infóban? Sehol...
Ugyanazon pozícióba vittem a két 100%-ban azonos assaultot és így jött ki a difi.
A "ránézés" csak közelrõl megy. Tehát szart sem érek vele, hogy odarohan a két asssault és legyak két ellent, miután felugrik 3 muton elit meg egy cyberdisc és halomra mészárolják õket az elõrefutás miatt...
Én úgy csináltam, hogy a két távolságon belül elõremozgó emberek mögött mindig ott volt a két overwatcholt sinper. Ez már igen nagy hent, a szétszaladó ellent igencsak megritkítja vagy ki is nyírja. Ha maradt túélõ, akkor csakis magas fedezékbõl lõnek riflevel. Ha nem halnak meg az ellenek vagy nem találtak, akkor jó esetben fedezék lebont, köv körben a sniper ott arat.
Az elõrefutás az ellenfél képbe a legrosszabb taktika, amit csak választani tudtam. Fej vagy írás alapon ment...
Nekem az fáj, hogya run&gun sajnos nem megy gránát dobással meg csak overwatch mehet utána a fedezékbe hajolás nem...
igazából jobbak is defenzív képzettségek - tekintve, h shoti alapból 20% critet kap, és flank ad rá +50%-ot... ezt még max kiegészíted egy tápolt scope-al (+10%), és kb meg is vagy. ráadásul ghost armor lopakodás alatt 100% critet ad, és biza Lightning Reflexes messze túl jó ahhoz, h lecserélje a kétlábú... Tactical Sense már kérdéses, de szerintem az is bõven megéri Agression helyett, mert halott assault nem sebez.
btw úgy van, ahogy SaGa Jr írja - ha assault valamire csúnyán néz, az *halott*, fõleg ha rapid fire-t is használ. ha ehhez az illetõ megpróbálja lerusholni, a close combat specialist-nak hála a rokonságát is utána küldi, de még a házikedvencét is.
Mire elérsz oda, hogy alloy cannon-nal rohangássz, addigra az assaultod kinyír bárkit aki a közelébe megy (close combat specialist ugyebár).
Az ugyanolyan helyzet meg sosem ugyanolyan (nem tudod elõteremteni, mert mindig be fog játszani a véletlen módosító, a gép által generált százalékos érték ami emberenként generál újra). Márcsak azért sem, mert egy embernél csak 1 fõ fegyver lehet így elég nehéz megmondani, hogy akkor mennyivel pontosabb ugyanazon helyzetben a plasma rifle ugyanazon ember kezében teljesen ugyanazon ellenféllel szemben és ugyanazon körülmények között mint az alloy cannon. Plusz mivel nem a fegyver hanem a class az aki büntetve van a 14-es távolságon felüli lövéseknél, így távol álló célpontoknál teljesen mindegy, hogy alloy cannon-t adsz neki vagy az ugyanakkora lõtávolsággal rendelkezõ plasma rifle-t, az assault class így is úgy is, fegyvertõl függetlenül szívni fog a nagy távolság miatt.
Így maximum azt tudod megnézni, hogy egy másik manus (sõt esetleg másik class-ú katona), más értékekkel, az elõzõ mellõl lõve ugyanazt a célpontot mekkora esélyeket kap. De hacsak nem teljesen ugyanazt a pozíciót foglalják el (nem lehetséges), akkor a gép teljesen más értékeket fog kijelezni számodra. Szóval ez az összehasonlítás sok mindent megmutat majd csak nem a pontos összefüggést a két csúzli között ugyanabban a helyzetben...
Ugyanazon helyzetben, ahol a rifle 60-70%-ot tudott, ott az alloy 20-30-at. Igen, én nem szeretek túl közel menni senkihez, mert akkor ugranak fel még-még ellenek, tehát hajamra kenthetem, hogy kinyírom a közel került ellent, mikor a másik három meg atojaira bontja le az elõrerabmbózó assaultot...
Soha nem választottam azt a skillt. A védelmet sokkal többre tartottam. A mellette állás +30%-ig felmenõ kritikusát sem tudtam kihasználni. A run&gun képességet az nagy távolságú oldalról flankingre használom nem pofánmenésre pár kivételtõl eltekintve. Ugyanis, ha az ellen nem hal meg, akkor pápá...
Mitõl pontatlan az alloy cannon? Nincs levonása aim értékre, pont annyira pontos mint a plasma rifle. Max az adott emberke offense értéke szarabb és emiatt pontatlanabb, hacsak nem messzire akarsz vele lõni. Messzire meg naná hogy pontatlanabb, mert assault kezében van. Õk messzire levonásokkal lõnek (bár maga a stukker ugyanolyan alap lõtávolsággal rendelkezik mint a stukkerek majd mindegyike) függetlenül attól milyen stukker van a kezükben.
Meg aztán mivel assault használja úgyis beállsz az ellenfél arcába és onnan lövöd, szóval az esetek 90%-ában nem érint hátrányosan a dolog.
Közben meg kissé átszabtam magamnak a class-ok képességeit. A support katonát támogatóbbá tettem a gyári változatnál így sokkal inkább kisegítõvé vált mint gyorsan mozgó gyilkológéppé. A heavy katona holo skulóját megkapta, ahogy a sniper-tõl is átvette az opportunist képességet is (ez a kettõ cserélte az alapból corporal szinten kapható skill-jeit). Nem tud mérgezett egérként rohangászni (nincs neki sprint), nincs már deep pocket-je (két páncélt, az alapot és a carapace-t elláttam 2 small item slot-tal, így azoknak ez a különlegességük így akárki felszerelhetõ 2 tárggyal ha nagyon kell, bár eddig egyszer sem kellett). A Revive-ot betettem neki major ranghoz a deep pocket helyett, a revive helyére meg ment a rapid reactions.
A heavy csókáknál elõrehoztam corporal rangra (holo helyére) a rapid reaction-t, míg lieutenant rangra a RR helyére beraktam a rakétázást (2 rakéta). Grenadier helyére ment a will to survive, Mjaor rangra az elõbbi helyére az extra conditioning (legyen szívós a csóka), míg colonel rangon a rakétázás helyét átvette a Sentinel (kétszer overwatch).
Az assault csak kicsit változott. Így õ kapta meg a greandier képességet (ha már úgyis gyorsan közeledik akkor a rövid hatótávú gránátokból vigyen többet) a flush helyett, illetve megkapta a sprintert is választhatja majd a fejlõdése során. Extra conditioning helyett major rangon a resilience-t kapja (pár pontnyi extra HP helyett jobb ha eleve nem lehet ellene critical hit-et lõni).
Míg végül a csipából két féle szerepkört támogató variánst faragtam. Az egyik a gyorsan mozgó recon sniper (ezt támogatandó bekerült ide is a sprinter képesség a disabling shot helyére), a másik a maradok a seggemen és lövök típus. Ez utóbbit támogatja hogy felcseréltem a damn good ground (bonusz ha magasabban van mint a célpontja, õrmesteri rangú skill eredetileg) és a low profile (light cover high cover-nek számít, csak major rangon kapná meg) képességeket.
Ezekkel kezdve egy új játékot valahogy jobban élvezem a dolgot mint korábban.
Assaultnál, ha úgy fejlesztetted, annál durvább a kritikal, minél több ellenfél van körülötte, nomeg az alloy cannonnak van a legmurvább kritikalja. Odamész a pofájába az ellenfélnek (akár flank-bõl), konkrétan mellé állsz (run & gun) és beng-beng. SENKI nem éli ezt túl általában, de legalábbis kellemetlenül érinti õket. Gyakran 90%-os kritikal esélyt ír ilyenkor, ami azé odabax.
A hátránya, hogy ha nagyobb távolságból megy az adok-kapok, na az gáz a hordása miatt (mégiscsak shotgun lenne, vagy mi :D).
sima plazma sem rossz, de az bõven jó support-ok kezébe, assault-nak inkább mindig olyat adnék, amivel egy kör alatt ki tud végezni egy ellenfelet - így elég gyorsan meg lehet csorbítani unszimpatikusok túlerejét.
alloy cannon-nak nem is kell pontosnak lennie (amúgy közel/középtávra azért bõven megteszi), run and gun + rapid fire kombóval olyan brutális sebzése van, h besza-behu. ha meg nincs épp run and gun, simán suppress-eled az unszimpatikusokat supporttal, és elõre.
gránátot én is fedezékbontásra szeretem inkább, de hiába viszek magammal, szinte soha nem használom, sokszor egyszerûbb assault-okkal beköszönni a kétlábúakhoz.
Én nem is találkoztam kétszintesnél nagyobb hajóval... Itt van elbaszva. Az eredeti UFO-t csatahajó szétszedése nélkül asszem meg sem lehetett csinálni, mert csak azon volt leader vagy commander.
jajj amit kihagytam - ezek hiányában vigyél magaddal pár gránátot. amit megölsz velük, abból nem esik cucc, de ha csak megsebesíted õket, és utána többiek felmossák velük a padlót, semmi ilyen gond nem lesz.
persze még alien grenade is csak 5-öt sebez emlékeim szerint, de egy csapat chyrssalid közé bedobva az már mindjárt pár lövés után 3 hullát eredményez.
kérlekszépen, a megoldás: kevesebb heavy (0), esetlegesen kevesebb sniper (ott nem túl ideális), és több assault rapid fire és close combat specialist-al.
nálam pont ott hat egyszerre a semmibõl rámrontó chyrssalid-ot nagyon konkrétan 3 ilyen assault egy, azaz egy kör alatt elintézte - a rusholó dögökbõl 3 az õ körük alatt halott volt, másik három vesztét fejenként egy rapid fire okozta. persze ettõl függetlenül cyberdiskek problémásak lehetnek, de emlékeim szerint azokkal is el lehet cicázni kellõen, csak használd smoke grenade-et védelemnek.
btw 3. hónapon belül hol jársz? mert én akkor (május asszem?) kezdtem el, annak az elején, még disk-ek nem voltak ott, csak muton-ok.
Én pl. tegnapelõtt voltam négyszintes óriás ufon, valami battleship volt (ott leljük meg a fúziós technika alapjait, egy fúziós reaktort), na az nekem is erõs kihívás volt. Ethereal, sectopod, drone, heavy floater, berserker, pók, diszk, muton, heavy muton (amék szénné van páncélozva és heavy plasma-val császkál), amit akarsz, de így tucatjával 1xrre, hihetetlen volt. 23 ellenfelet mészároltam le, de minden ravasz trükkömre és tudásomra szükségem volt, hogy ne padlózzon meg végleg a csapatom fele.
Titan Armor Chitin Plating Plasma Pistol Alloy Cannon VAGY Plasma Sniper VAGY Fusion Launcher + Heavy Plasma Colonel rang
Emígyen felszerelkezett 6 emberrel mindenkit szétszedsz, mint floki a lábtörlõt.
Ha nagyon halódós vagy, viszel egy supportot is, hasonló cuccban, csak plasma rifle-vel és medkit-tel.
VAGY ha szereted a gépeket, akkor plasma hover shiv-eket is viszel pár mandró helyébe.
Jönnek a buta diszkek -> fusion launcher, mindenki megy a levesbe egyben Jönnek a pókok -> alloy cannon közelrõl pofán, ha közel jönnek maguktól, automata támadás az assaultoktól = tömegmészárlás
Inkább jobb erõsebbnek lenni, mint picit védettebnek. Cseszheted a +10 defenste, ha egyszer egy szuicid hajlamû muton vagy erõsebb lény flankingol és 10-12-õt belever az emberedbe...
Alapból 1-tõl a fegyvernél leírt értékig. Többnyire a sebzés fix (amit a fegyvernél látsz az esetek 60%-ában az érvényesül) és ezt csökkenti a light cover 1-el, a heavy cover 2-vel és egyes képességek szintén mérséklik.
Critical sebzés a fegyver normál sebzésének másfélszereséig mehet (ha egyéb pozitív hatások is bejönnek, mint például flanking akkor akár 90%-al is fölé mehet a sebzés a normálnak).
Most belefutottam 1 számomra megcsinálhatatlan küldibe :D Alien base elpuszítása(3.hónapban)(classic) után pár nappal Terror attack in volo***(valami orosz varos:D)
4 fõs csapatom van /assault,heavy,support,sniper/
megmozdulok elõre fél métert spawnol 3 chyrssalid lelövök 1 et overwatcholva másik 2 elfut , majd alien activity és szépen beúszik 3 cyberdisc egyszerre drone támogatással , majd miután kapnak 1 kis sebzést szépen visszajönnek a chyrssalidok is + spawnol még lehet belõlük egy 3as csapat is ajándékba :D:D Visszavonulok teljesen , de ekkora túlerõvel nem bírok :/ Mindenki skeleton armorba plasma fegyverekkel , de bárhogy okoskodok legyalulnak. Tökmind1 hányszor kezdem újra és milyen random pályát generál kb csontra így van lescriptelve az elsõ 3 kör aztán csoki nekem.
Alapból hogyan számolja a sebzést? Mert azért mod nélkül is szór elég rendesen...
A random sebzés annyit jelent, hogy 1 és a fegyver alap sebzésének duplája között lesz az adott támadás által okozott sebzés (ha kritikust lõttél akkor ez még 50%-al nõ). Mindkét félre vonatkozik a dolog tehát az ellenfél is ugyanúgy lõhet majd minimális sebzésû támadást ahogy te, de neki is összejöhet a nagyon magas érték is.
Bármék lövést tudja hárítani, nem feltétlen az elsõt, ebbe sajnos belefutottam, néha a sokadik lövést, nodepláne a heccsátot veri vissza és sebzõdik a csipám aki a halál retkes farkába repül valahol, az etehereal nem is látja. Undorító képesség... :D Még jó, hogy nem folyamatosan csinálja.
Kétszer toltam végig, mindkétszer klasszikon, ebbõl az egyik ironan volt. Pontosabban majdnem kétszer, mert a temple shipet nem csináltam meg újra. a fenrir átlal ajánlott modot már ki sem fogom próbálni...
Azért nekem volt olyan, hogy komolyabb távolságból visszaverte az Ethereal a sebzést. Még szerencse, hogy a Titan armoros Supporttal löttem rá elõször, nem az Archangel armoros Sniperrel vagy a Ghost armoros, Alloy Cannonos Assaulttal.
Mindig röhögök az etehereal-okon, mer mikor farkasszemet néznek a magasban lebegõ plazmás alloy shiv-jeimmel, akkor valószínûleg már kezd bennük realizálódni (immár túl késõn), hogy ez nem lesz ám a szokásos sima pszís meló... :DDDD Persze mert a repülõ csipámat nem is látják és bezony attól jön a végsõ heccsát, másfél kilóméterrõl szél ellen...
Elkezdtem calssic ironmant-2-ik küldetésben rámrontott sectoid thinman csoport leköpték az egyiket méreggel, a mellette lévõ bepánikolt és belelõtt a mérgezettbe,erre 2 sarokkal odébb a másik párosban bepániokolt meg1 az is belelõtt a mellette lévõben mire az is bepánikolt és visszalõtt.kör vége.jön az ellenfél,2 emberemet leszedik,a mérgezett emberem hp-t veszt a méregtõl mire bepánikol és kinyírja a mellette lévõt,kör vége ,ellenfél lõ,utolsó meghal.Egyet nem lõttem.Gondolkoznom se kellett.A világ válogatott katonái. Gratulálok.
Soha. A classicon is ki kell használni a kedvesen agyonszkriptelt játékmentet az elején, mert egyébként simán legyalulnak. Az egyik lelõtt UFO-s küldetésben elég furán dolgozott a randomgenerátor, a számba rakta az UFO-t. Egy ember indult el a többi persze szokás szerint elbújt és reactino shot volt, de egy kör alatt vagy 8 ellenfél jött be. Muton, elite muton, berseker, amit akarsz. Na, ott azért izzadtam rendesen. Ott kerültem legközelebb az emberhalálhoz. A két plazmás max szintû sniper csak úgy írtotta õket. Az elején õk a leggyengébbek és az assault meg talán a heavy a legerõsebb. A játék vége pont fordított. Szarra sem jó a heavy, az assault megjárja, de a sniper a csatatér királya. Berakom overwatchba és szinte mindent szarrá lõnek, mire félrefutnának...
ó, kedves [ athuzott ], túljártál az eszemen. szóval újra:
mondjuk nem is sokat számít, h hova lövöd a cuccot, amikor harmadik hónap elején és a Random Number God-nak bemutatott sokadik emberáldozat után kaphatsz egy ilyet az arcodba (úgy, h legutóbbi végigjátszásnál 12-13k-t írt egész játék alatt összegyûjtött pénznek).
btw minden tiszteletem a készítõké a nehézségi szintek elnevezései miatt, üdítõ végre azt látni, h a normal nem a 12 éves Down-kórosoknak való nehézségi szint, amit ha sokáig játszik egy egészséges ember, vaginája nõ. mondjuk classic-nak is csak elején szopatós (avagy: amíg rookie-kal harcolsz), késõbb sikerült úgy kihoznom, h még mindig a kezdeti 4 fõs csapatot használom, és szinte soha nem kaptak be semmit. (és szívok is miatta, mert a négy major/captain mellé szinte csak rookie-jaim vannak)
persze, egyértelmûen. én is most classicon tolom, bár miután fellõttem pár szatellitet gázos (4-5 pánik) helyekre, és lezúztam alien base-t, hirtelen mindeütt 1-es lett a pánik
mondjuk nem is sokat számít, h hova lövöd a cuccot, amikor harmadik hónap elején és a Random Number God-nak bemutatott sokadik emberáldozat utánkaphatsz egy ilyet az arcodba (úgy, h legutóbbi végigjátszásnál 12-13k-t írt egész játék alatt összegyûjtött pénznek).
btw minden tiszteletem a készítõké a nehézségi szintek elnevezései miatt, üdítõ végre azt látni, h a normal nem a 12 éves Down-kórosoknak való nehézségi szint, amit ha sokáig játszik egy egészséges ember, vaginája nõ. mondjuk classic-nak is csak elején szopatós (avagy: amíg rookie-kal harcolsz), késõbb sikerült úgy kihoznom, h még mindig a kezdeti 4 fõs csapatot használom, és szinte soha nem kaptak be semmit. (és szívok is miatta, mert a négy major/captain mellé szinte csak rookie-jaim vannak)
Automatán kapja a kifejlesztett fegyvert (alapból Minigun) a SHIV. Mint nemrég írtam, nálam a Plazmás Alloy Shiv nem mûködött, nem lehetett vele semmit csinálni, csak kidobni. Elõtte a Minigunos verzió mûködött, meg utána a plazmás repülõ Shiv is.