Terror elhárításnál jól jön, hogy a teljes határig ki tud lépni és lõni, meg ha négy kockán belül lép, akkor kérés nélkül pufogtat. Bár így volt olyan terror, amikor mivel már nem voltak, mert mind beteg volt, mindenki nehéz fegyveres volt és egy támogató. Egész jól elboldogultak.
Marmint a 2. rang azert erdekes, mert akkor mar latod, ki milyen speckoval rendelkezik. Nem kell kuldetesre menned elotte, hogy fejlodjon rookiebol squaddiera, mint az elejen.
Van egy opcio a katonai iskolaban, amikor eleve 2-es rangon kezdenek az ujoncok. Azt erdemes beszerezni, aztan felvenni 20-30 embert (nem olcso, de ennyit meger), aztan kirugni azokat, akikbol sok van.
Sir Quno Jedi: Annyira még nem került nullázásra senki, hogy a következõ küldetésig fel ne épült volna. Nincsenek annyira nagy számban a harcok, hogy ez gondot jelentsen. Egyszóval nem rámolok át senkirõl semmit.
jocika: A program. Véletlen generátor határozza meg kibõl mi lesz. Nem tudod befolyásolni a dolgot.
Ah oke, akkor tudatos a dolog. Fel is tunt, hogy nem minden esetben csereli le, es sokszor megmarad az eredetileg beallitott cucc, de akkor ezek szerint csak en voltam figyelmetlen. Kosz az infot.
Elárulná valaki, hogy mi dönti el, hogy valakibõl támadó, támogató, mesterlövész vagy nehéz fegyveres lesz? Kb. 30 katonám van és abból csak 5 a támadó. Próbáltam az újoncot közel vinni, támogatást kiosztani rá, elõre menni vele, azt hiszem mindent és mégis a leginkább támogató vagy nehéz fegyveres lett.
Borzasztóan kéne még 4-5 támadó fegyveres...
HACSAK a cuccait rá nem raktad addig másra, aki bevetésre ment... :D
Nálam is ez van amíg gyógyul az illetõ (ilyenkor minden felszerelése alapra áll vissza, szóval kezdõ fegyverek, semmi inventory item, alap kevlar armor), de amint visszakerül aktív szolgálatba minden külsõség és felszerelés visszaáll a harcban használt utolsó beállításra (illetve amit még harc elõtt a barakkban beállítottam neki).
Az a vicc, hogy az armor deco nalam mindig visszaall alap armorra, ha korhazba kerul a katonam. Pedig direkt ezzel kulonboztetem meg legtobbszor a tiszteket es a felaldozhato "meathshield"-eket :)
Összehasonlítást kért Slewy arról, hogy mire számíthat a normál fokozat után a classicon. A classic szerintem sem nehéz, bár én úgy vélem, hogy az impossible nehézség sem az, csak át kell állni másik taktikára és úgy nem probléma a játék taktikai része. A stratégiai már más kérdés. Az igazi különbség ott a normál és classic között is itt lesz megfigyelhetõ.
A ruházat színével való játék az az elite soldier pack része. Ha az nincs meg akkor ne keresd.
Amúgy a katona custom opcióinál lenne a dolog alul. A facial hair opció alatt lenne (nõknél a hair alatt) az armor deco (ez a legtöbb páncélnál a kinézeten változtat) és ez alatt helyezkedik el az armor tint (ezzel lehet a beállított színek között váltogatni).
Nagyon más a classic. A te embereid nem lesznek pontatlanabbak semelyik fokozaton, csak az ellenfél kap minimális (classicon általában +5) bonuszt találatra, meg szinte minden ellenfél kap bonuszt az életerejére (a te embereid meg -1-et).
Az igazi különbség harcban az lesz, hogy feloldásra kerül a legtöbb korlátozás az AI terén, így egyszerre minden idegen cselekedhet, nem úgy mint normálon ahol ez korlátozva van max 5-re.
A harcon kívül meg komolyabbak lesznek a pánik problémák (normálon vicc ami van), nagyobb kihatásuk lesz a játékra, könnyebb lesz akár több országot is elveszíteni, változnak egyes értékek (például a kezdõ zseton mennyisége, a bázis alap energiakészlete) de az árak maradnak a megszokottak.
Szóval igazi különbség, ami tényleges jelentõséggel is bír az a stratégiai részben lesz. A harcban elég könnyû hozzászokni az eltérésekhez, bár elsõre meglepõ lehet a nagyobb számban ténykedõ ellenfél (nem a számuk növekszik meg, az az impossible fokozat sajátossága, hanem többen cselekedhetnek majd).
Finoman probalom kozolni az oromhirt: a patch 2 napja kint van! Changes in this patch:
- Various visibility/hiding optimizations - Multiplayer text chat support (J to activate) - Mouse 4/5 will switch soldiers in the Barracks - ESC hides the movement grid if you do not want to commit to a move while it is activated - Squad Sight ability optimization - Fixed issue when equipping two grenades with Deep Pockets. - Fixed Rapid Fire sometimes consuming too much ammo. - SHIVs that are damaged will no longer become unusable. - Fixed some hangs/soft crashes in tactical combat. - Replaced software cursor with the operating system cursor to reduce lag and framerate dependence. - Fixed rendering bug which causes some soldier's hair to appear as if it is rendering on top of environment fog. - 1080p movies are now used at all times on the PC.
Akkor én is beszállok, most értem a végére classicon. Régi Xcomos vagyok, de nem vártam sokat, mert tudom, hogy az ilyen remake/rebootok milyenek szoktak lenni. A negatívumokat az utóbbi pár oldalon már taglalták, nem kezdem el sorolni, mert több oldalas lenne. Minden szempontból butítottabb, kevésbé taktikai mint a nagy elõd. Ennek ellenére élveztem a játékot, mert a hangulat megvan benne! Mondjuk elég rövid volt, nem tudom hány órát töltöttem vele, de 20 alatt volt, úgy hogy minden küldetést megcsináltam, sõt, a a fõszálhoz tartozó kutatási anyagokat, mindig a végére hagytam, szóval sokkal hamarabb is végig lehet vinni. Összességében messze nem éri utol az elõdöt, sõt, az UFO: Extraterrestrials is köröket ver rá (értitek, köröket), de az after sorozatnál jobb. Minden hibája ellenére, több kellemes órát szerzett, úgyhogy megveszem. Remélhetõleg jók az eladási adatok és a folytatás komplexebb lesz. Azért a modding közösséget figyelemmel kísérem, hátha agyon moddolják és javítanak rajta. De ha valaki a régi UFO feelinget keresi, az az U:Ex-el próbálkozon.
Hát, húztam a játékot, de novemberben meguntam, elmentem alien basere, onnantól gyorsított utemben építettem, overseer, aztán vége. Nem érzek rá késztetést, hogy újra elkezdjem. Talán ha majd lesz hozzá total conversion mod, tobb alien basel, teljesen átalakított research treevel, az idegenek premier plánba helyezése kiszedésével, stb. akkor megint nekiállok. Esetleg egy kicsit még okorkodok multiba.
Na, megvolt normalon, könnyû volt és a végén unalmas már. Elég rövidre sikeredett a játék és ami a legzavaróbb, hogy az egész játék alatt nagyjából 10 ufót lõttem le. Van valakinek tapasztalata, hogy Classicon még játszható? És hogy lesz nehezebb? Õk pontosabban lõnek, az én embereim meg kevésbé?
Ami szerintem a régiben jobb volt:
- Sokkal véletlenszerûbb volt az ellen elhelyezése, nem elõre scriptelt csoportok voltak - Hosszabbnak tûnt a játék legalábbis megvolt az ufók lelövöldözésének a feelingje a cuccokért, a technikákért, ami sajnos itt nincs meg.
squadsight-al toltam, nekem úgy sem jött be õszintén, de mondom, elhiszem hogy erõs (fõleg ha kap double tap-et), csak nem egyezik a játékstílusommal - nálam a mobilitás a lényeg, és az ellenfelek "megkerülése" amiben sniper-ek... nagyon finoman szólva nincsenek a csúcson. így viszont nem sokat ér, hiába látja csapattárs az ellenfelet, általában mindketten olyan helyen vannak, ahova sniper nem tud puffogtatni, szóval perpill marad a 4 assault + 2 support felállás.
A sniperban addig nehéz, amíg nincs squadsight. Ha az elöl álló embereken már van vért, akkor azok fedezékbe húzódnak és a sniperek elõbb utóbb halomra mészárolnak mindenkit. A battle scennerel volt olyanom, hogy egyik sniper eldobta, és mivel a csapatok nyílt terepen kezdenek, az egyik ellent 98%-kal azonnal fejbelövi. Elõzõ játékban egy sniperem volt, most kettõ elérte már az 5. szinten a 2. vagy 3. hónapban.
Igazából, ha már megvan az elsõ armor, egy 3-szor gyógytó medic, akkor az emberek túlélõképessége drámaian megnõ fõleg, ha van scanner. Azóta nem vesztettem embert. (ironmaman tolom)
nekem spec squad sight egyáltalán nem jött be (meg úgy sniper se, bár ezt már írtam), de gondolom játékstílustól függ - én inkább shotis assaultok-kal rontok rá fedezék mögött bújkáló unszimpatikusokra, úgy viszont Rapid Fire az, ami *arcátlanul* erõs tud lenni. szegény heavy-knek meg szinte csak szarfos skilljeik vannak, pedig fantasztikus a nehézfegyverek hangja.
A skillek is teljesen kiegyensúlyozatlanok, a snipernél a legdruvább. Semmi értelme a weapon disablenek. A battle scanner annyira dura hozzá képest. Fel lehet deríteni vele a csoportokat úgy, hogy ne aktiválódjanek, de legalábbis nagyon durván csökkenti a vakfoltok számát. A squad sight is annyira táp, hogy semmi értleme a másiknak...
Hátja, osszejott a betervezett elorendelok száma, a casual playerek 1x végigvitték easyn, innentol kezdve :S
A konzolokon pénzbe kerül egy patch kiadása, valami 20-40 ezer dollár egy patch, vagy ilyesmi már nem emlékszem pontosan. Ne számíts hamar patchre és sokra se, a kiadók smucigok.
Meg arra, hogy honnan hova van flank, honnan hova van fedezék, stb. Ugyanis kibaszottul nem látni sokszor, hogy mikor mi lesz. Ez meg így szerencsejáték nem taktikai szimuláció...
Én az bírom, amikor a rámpán lévo ellent csak az a katonám látja aki lejjebb van nála, aki meg feljebb az csak akkor tud ráloni, ha vele egy szinten mellé áll :/
No meg volt olyan helyzet is amikor megyek a fal mellett, az egyik emberem az ajtó mogott állt meg, overwatchban minden emberem, kijon egy másik ajtón 3 sectoid, megy mindenkitol a reaction shot, az ajtonál álló emberem mit csinál? Bebassza az ajtót, majd 90 fokkal elfordul, hogy leadja a lovést... . Természetesen bent volt 3 floater + 3 thinman. Mindez még impossible fokozaton, az volt a mázlim, hogy mind a két heavym be tudott loni rakétát, no meg hogy se a thinmanek, se a floaterek nem távolodtak el egymástól, a tobbi emberem meg foglalkozott a megmaradt 2 sectoiddal. Utána már soha nem állítottam ajtó mogé embert.
Nem sok, de azért még van egy kicsi. Építkezel, majd elfogsz egy kijelölt célpontot, kutatsz, építesz, majd tulajdonképpen vége is és mehetsz az uccsó feladatra. 1, legfeljebb 2 hónap ha nagyon húzod az idõt.
Amikor megjelenik a nagy lila ufo, onnan még mennyi van a játékban? Mert megy még utána mindig a terror abduction stb...
Vilagos, az emberek legtobbszor kinjukban mar nem tudnak mit csinalni, csak rohognek magukon es a peches helyzetukon. Mindenki jart mar igy, en is, te is, mas is, de ha ott van az a 2%, akkor azon kar puffogni, ha be is kovetkezik. Bosszanto? Igen. De emiatt alttabolni, es ujabb kirohanast intezni a jatek topikjaban? Hat, lehet nem kellene. Foleg, hogy tegnap mar elmondtad mindennek a jatekot es a fejlesztoit, igy mindenki tisztaban van a velemenyeddel es a jatekrol alkotott iteleteddel.
egyébként nincs baj a fikával, sok mindennel én is egyetértek, de a sok mazochistával nem tudok azonosulni
Tény, hogy minden 2. hozzászólása a rinya-fika :)
Te most komolyan egy randomgeneratorral allsz le vitatkozni? Ket lepesrol 98%, ezt tudja a katonad, miert van meglepve, ha neadjisten bejon az a 2%? Ez egy jatek, nem eletszeru harci szimulator, ezert neha nyer a 2% miss 2 meterrol. Emiatt ne vagd fel az ereidet. Amugy sem divat mar.
Poénból elkezdtem egyet classic és ironman szinten. Tökéletesen óvatosan, az imp szinten alkalmazott módon megyek elõre. Tökéletes lenne minden, az elsõ ufo kristály lényére rámozdul két ember. Az egyik két lépésrõl 98% mellett mellélõ és emiatt meghal. Az ilyen helyzetek miatt mondom azt, hogy kapják be a kedves fejlesztõk...
A fejlesztõi fórumra meg lehet menni rinyálni, csak a végeredmény pontosan azt mutatja, hogy basznak ezek hallgatni bárkire...
most hogy leírsz olyan hibákat amit már más 100x leírt és tapasztalt szerinted jobb lesz neked vagy másnak? nem inkább menj a fejlesztõi fórumra rinyálni, talán több eredménye lesz
elloptad majd nem tetszett, ezt felfogta itt mindenki nem kell folyamatosan nyújtani a rétestésztát, ne rontsd el mások szórakozását, majd ha megjelenik a xenonauts vagy az ext2 mehetsz oda is trollkodni nah mert az elõzetes rivjúk szerint ott is lesz baj bõven
Jol kell pozicionalni. Hatul hagyni, es minel magasabra vinni, hogy be tudja loni a teruletet. Nyilt terepeken a sniperemnek szokott a legtobb killje lenni.
errõl jut eszembe: súgja már meg valaki, hogy lehet snipert jól használni. de tényleg, egyszerûen akárhogy fejlesztem... kevés amit tudnak. tudom h a vége felé van double tap, ami táp meg minden, de addig? szeretnék második nekifutásnál kis változatosságot, mert most is végjátéknál volt 4 assault és 2 supportból álló amazonbrigádom (mert heavy felesleges, a rakétái nem sokat érnek, shredder helyett simán le tudom ütni ellenfelet még egy shoti lövéssel, suppress-t ugyanúgy tud support is, azon kívül meg nincsenek jó dolgai, plusz sokba kerül neki fegyvert kifejleszteni)
még egy kérdés: officer training school mennyibe kerül? most régi, normalon készült mentésemet viszem az elejérõl, ahol alapból be van építve (meg kapok szatellitet is), csak tudni akarom, mennyit kell "ledolgoznom" hire-dismiss soldier-el. (meg így legalább összehozhatok megint egy jó kis amazonbrigádot )
Nekem teljesen Mass effect utánérzésem volt :D Kicsit ki is akadtam , hogy a kedvenc sniperem kellett feláldozni aki az elsõ küldetéstõl az utolsóig ott volt (1-2 kivételével amit a kórházban töltött:D )
na kivégezve picsafüst normálon, pár hibával meg harmadik nekifutásra (mindig elkúrtam dolgokat és inkább újrakezdtem), de egész jól sikerült szerintem, neki is esek asszem classic-on. jópofa játék lett, pár elég amatõr hibával "fûszerezve" - esküszöm, köteleznék mindig fejlesztõt, aki taktikai játékot csinál arra, hogy elõtte egy hónapig Temple of Elemental Evil-t toljon, mert ott sikerült Troika-éknak mindent eltalálni: pörgõs, körökre osztott harc, remek UI, kiváló volt... itt sajnos pár helyen nagyon kilógott a lóláb.
két okosság azoknak, akik esetleg frissen ugranak neki: - az elsõ hónapban CSAK scientist-eket vegyetek fel - fejlesztések sebessége ugyanis velük fordítottak arányos, tehát 10 scientist felezi az alap horribilis idõket, 20 negyedeli, stb. 19 tudósom volt hó végére, soha nem kellett aggódnom fejlesztések miatt utána, pedig még labort sem építettem. - válasszátok Ázsiát kezdõhelynek - a bónuszuk nagyon jó, de maga a terület fos, alig hoz pénzt ha fölé rakjátok szatelliteket, így viszont a kecske-káposzta esete kellemes végkifejlettel zárul
én annyira nem értenék egyet - az ME3 vége egy gyalázatos fos volt, amit valami fogyatékos író vetett papírra, értelmetlen áldozattal, ráadásul egy olyan karakter értelmetlen beáldozásával, akivel törõdött is a játékos... itt viszont van célja és értelme annak, amit a "kiválasztott" csinál, plusz kétlábúnak csak egy a sok csapattagja közül... nekem bejött befejezés, semmi speciális, de szépen lezárta a történetet.
A flanking bonus is egészen érdekes. Ha a lény MÖGÖTT állok, akkor 0, ha MELLETTE, akkor meg van. Áh... Az embernek néha kedve lenne egy kibaszott nagy 1-es osztályzatot adni erre.
Az is totál vicces, hogy a legolcsóbb útiránynak azt hozza ki, hogy felmászik a buszra és lemászik a másik sarkán, mikor csak egy sarkot, tehát a busz 1/4-ét kellene a seggénél megkerülni. ---> Kibaszottul hülyén van árazva az, hogy mennyibe kerül mozogni.
Nagyon butának kell lenni, hogy ez legyen a végeredmény és ezt benne hagyják. Vagy nagyon le kell szarni. Mindkettõ égõ, válasszatok tetszés szerint.
A scrollozás IS szar, de nem csak az a baj vele. Szimplán nem jelennek meg az új mentések, autosave-bõl egyet látok csak a három helyett, meg ilyesmi. Ja, meg néha nem a legújabb mentések vannak legfelül, hanem random bebassza az újakat valahová a lista közepébe.
Én azt a megoldást találtam, hogy törölgetni kell az aljáról. Olyankor frissíti a listát, és megjelennek az új mentések. De ez sem 100%, néha ez sem segít, olyankor a játék újraindítása tudja rendbe rakni.
Én nem nyúltam hozzá, leszarom az ironmant. Tök totál teljesen magától hullott szanaszét a mentésrendszer, és nem csak nálam, hanem az összes haveromnál, aki játszott a játékkal.
+1 távolság nem számít célzásnál, stb. Vicc bazdmeg az egész játékrendszer. Élvezhetõ? Lehet. Le kellene elõtte borulni? Ne vicceljünk már, egy óvódás jobban csinál ennél.
megvannak ám a mentéseid, csak a scrollozás szar - ha egérrel görgeted, egy idõ után párat átugrik, de ott vannak attól. viszont attól, h nem számozza én is agyfaszt kapok.
#2764: bázis pontban egyetértek kb, ez engem is bosszant, bár ha rányomsz a földgombre, akkor behozza mission control-t.
csatánál tudod okézás nélkül is csinálni a dolgokat, hotkeyre kétszer nyomj rá (1-9). kétlépéses rendszer valami Temple of Elemental Evil-höz hasonló jó lenne (csúszka, ami számolja h mennyit léphetsz még, ott is szét volt szedve két részre), viszont ami nekem nagyon csípte a szemem, az a megjelenõ ellenfeleknél mindig lejátszódó animációk... ok, kétszer-háromszor jó lenne, de MINDIG?
ettõl függetlenül nagyon szórakoztató, de harci részbe tényleg becsúszott pár ordas nagy (és amatõr) hiba.
Illetve bocsánat, nem biztos, mert a mentésrendszere olyan elbaszott egy hulladékfos, hogy nem tuti, hogy ezt elviseli. Az, hogy kb ötven mentés környékén darabjaira hullik, nem látszanak az új mentések, az no comment.
Biztos, hogy lehet scumsave-elni. Kilépsz, ment. Mentést kimásolod máshová. Elbaszod, kilépsz, save-t visszamásolod. Nesze neked ironman. Aztán az achievement meg az ölbe pottyan.
Hogy mi a baj az irányítással? Melyik játékkal játszol?
Bázis: Fent vannak a gombok: Research, engineering, barracks, status room. Mission control gomb LENT van középen, és csak a bázisnézetnél, ha bent vagy egy részlegen, akkor oda nem lehet váltani. Mindenhová máshová lehet egy klikkbõl, a Mission Controlba nem. Nincs fokozat az idõgyorsításban. Volt szitu, hogy bázisom felett ufo, a gépem meg még egy órát refuel. Ha idõgyorsítást nyomok, az ufó eltûnik a picsába. Ha nem nyomok, megõszülök, mire az az egy óra letelik. Nem irányítás probléma, de a légicsata-képernyõ gagyibb, mint 20 éve. Na meg ugye kevesebb a lehetõség is a légicsatában, mint anno.
Csata: Már említették elõttem, de hülyét lehet kapni, hogy össze-vissza keveri a képességeket, ahogy esik úgy puffan alapon. A "ráklikkelek, és még le kell okéznom" dologgal is elmehet a picsába. Az embereket nem lehet rendesen irányítani, emiatt a fasz kétlépéses rendszer miatt. Megmondom neki a végpontot, aztán úgy megy oda, ahogy neki jól esik. Mehetne fedezékben is, de csak beugrik az ablakon, triggereli az overwatchot, és lelöveti magát. Továbbá egyetlen félreklikk lódgémet jelent, mert nem csak néhány TU-t, hanem az ember egész körét tönkrekúrta. (v.ö. a "kétszer kell klikkelni minden akciót" rendszerrel)
Ez a csoportban mozgás+észrevételkor extra kör nekik is nagyon gáz. Fõleg, hogy utána basznak csapatban maradni, elkolbászolnak össze-vissza, ha nem lövöd le õket. Olyan AI-t írni, ami külön irányítja a karaktereket, mégis együtt tartja õket, már túl magas lett volna. Inkább kapjuk ezt az elkúrt megoldást.
Azt meg hadd ne kommentáljam, hogy van kb kéttucat pálya, amiket rotál a játék. Ha húsz éve tudtak egy szájbavert pályagenerátort írni, akkor most miért nem?
Eh, gyenge utánérzés ez. Cashin a nagy névre. Nagyon messze van attól, hogy teljes értékû remakenek lehessen tekinteni.
Nekem szám szerint a 19. gamem volt ami osszejott impossible+ironmanen. Mondjuk ebbe jó néhány instant restart is beletartozott az elsoknél a 0. pálya miatt.
Impossiblen alig volt pénzem bármire is, itt meg már nem tok mit kezdeni vele
Meg lehet nézni az acsikat, vitték végig nem is egyen impossible/ironmanen. Lehet, h 10x kezdték újra de megcsinálták. Ehhez persze az kellett, hogy az elsõ hét alatt belenyomtak 70+ órát, szóval nem dolgozó emberekrõl van szó. Viszont szép teljesítmény. Aki meg k***nak áll ne sírjon ha b****k .
Majdnem Ironman volt. Néhány idegen elfogásnál visszatölöttem, mert nem volt türtelmem várni egy másik küldire, mert véletlenül meghalt az célpont. Menteni sokszor mentettem, mert néha sajon az ember a belsõ tereknél nem egészen odament, ahova én szerettem volna. Ezt leszámítva tényleg majdnem ironman volt.
Megnezted, kiprobaltad, teljesen mindegy hogy nevezed, most szembesultel eloszor azzal, mit is nyujt a jatek impossible fokozaton.
Ha a classic ironman konnyu volt, akkor tenyleg megertem a felhaborodasodat es a duhodet, hiszen a jatek nem a te kepessegeidhez keszult, hanem joval alattad levo - pl en - jatekosok szamara (fiatalkorom meghatarazo jateka volt az xcom, van rutinom az ilyen stilusban, megis szopok classicon sokszor).
Viszont ez esetben tenyleg ennyi volt a jatek a szamodra, ugy tenyleg nincs benne elvezet, ha mindenkit halomra gyilkolsz unalmasan. Kar. Talan majd egy dlc vagy kesobb peccs utan nezz vissza, hatha...
A classic túl könnyû, az imp túl nehéz. Az elsõ játékot sem azért buktam el, mert a harctéren vertek meg. Az elején elbuktam egy-kettõt és azután szívás volt, mert estek el az országok. A végén már bucira vertem mindenkit az elsõben is, de akkor már késõ volt. A második játékban április után egy katonám sem halt meg asszem...
Amikor az iteletedet hajtogatod, azt ne felejtsd el, hogy a legnehezebb szintu jatekrol beszelsz. Vagyis, ahogy a jatek keszitoi is irtak, nem ezen kell kezdeni, hanem elotte levokon. Ott nincs is gond.
Valaki nezte par napja az achikat steamen, es ott is latszott, hogy a jatekosok nagyon nagy resze easyn jatszik, es se impossible, se ironmant nem hasznalja. Nem veletlenul, hiszen a szorakozast az alacsony nehezseg nyujtja. Amikor impossiblet valasztottad kiprobalasra, akkor alairtad a papirt, miszerint felveszed a szopoalarcot. :)