Mondjuk a legtöbben. Az emberek fejlesztõ stúdiókat látnak akik képesek voltak valami nagyra. Az már nincs beleszámolva, hogy akkora a fluktuáció, hogy akik ténylegesen élvezetessé tették a Kedvenc Játékuk, azok lehet hogy már a harmadik munkahelyükön rendezkednek épp akkor be. Ehhez képest alapesetben az eredetit fejlesztõ stúdiótól, vagy akár csak a jogokat bitorló kiadótól van elvárva, hogy a folytatásban minimum hozza az elõzõ részt, de leginkább felülmúlja azt.
Az meg hogy a CoH2 csak gyenge-közepes alkotás lett, és a Relic még ezen felül elkövet mindent hogy megutáltassa magát, az vitán felül áll.
Mert hogy a játék szar(nem az de whatever), az egy dolog, egy kiegészítõ még rendbe teheti. Hogy van hozzá szekérderék DLC, hát puff, megvesszük majd akcióban. De hogy a lelkes moddereknek telibe sz@rják a száját az menthetetlen, mert késõbb ki a franc fog foglalkozni vele, ha éppen rájönnek hogy rossz ötlet volt?
Ki gondolja ezt? Épp azt írtam, hogy a produceren kívül nem látom a régi csapatot. Ez a játék így legalább akkora rókabõr lett, mint a Tales of Valor volt. És a kampányt már ott is elnézték: 9 misszió 9 ezerért nagyon kevés. Továbbra is azt mondom: sokkal jobb, filmszerûbb singleplayer-rel tán másképp alakul a sorsa. A COH1 életciklusa végén is 8000+ embert vonzott, itt sok mindent elnéztek. További tartalmas meddõ vitát.
Az lehet, de valahogy a népek azt gondolják, hogy ha egy játék jó lett, akkor biztos legalább lesz olyan jó az "eredeti gárda" által készített folytatás is. Csak ha az eredeti óta eltelt már 4-5 év, akkor könnyen lehet, hogy azóta már az utolsó takarítót is kicserélték háromszor, nem hogy lenne még ott valaki, aki tudatában van az elsõ részt mi tette kiemelkedõvé.
Mondjuk ha már kirúgás, ahogy hallom a jelenlegi Relic stábnak alig van tagja aki az eredeti CoH-on dolgozott volna.(ez a Dawn of War és Homeworld folytatás kapcsán került elõ, hogy azok eredeti gárdája pedig már mind megszökött, így tök mindegy ki csinálja az esetleges új részeket)
Funolásra- gyönyörû magyar szó, remélem érti valamelyikõtök- jobb lett volna egy bonyolultabb kampány, izgalmas történettel, drámával, harctéri poénokkal. Egy ilyen játékmotorral nagyon élvezhetõ egyszemélyes módot lehetett volna értelmes forgatókönyvírókkal kihozni, sajnálom, hogy õket kirúgták.
Ez a lényeg:) és ez ide is igaz. A kivágott content pont a CoH2-re nem igaz, ME3-ra igaz lenne.
Teljesen igazad van, A blitzkrieg móddal is hányan játszottak már az elsõ részben, ahogy a magyarításokkal is. Csakhát a pénzéhes SEGA holmi ingyen kontentek helyett azt szeretné elérni hogy az õ plusz kontentjeit vegyük meg a játékhoz, azt tolja szégyentelenül elõtérbe a modok tiltásával. A Total War játékokkal ugyanezt az utat járta be.
Lehet kompetitívben tolni, de az lesz a vége, Holyhammer lesz az illetõ, (hagyja a francba az egészet). Persze itt is van ami skill, de inkább funolásra jó a játék. Túlságosan rng a komoly kompetitív dolgokra. (a WoT-ban is a korábbi randomitást viszik le a kisebb szórással, felesleges páncélzattal, gold ammoval) Ha CoH-nál levinnék a randomot megkapnánk a CnC-t.
Foci sem kompetitív:D verekednek, meg dühöngenek is miatta:) Lehet kompetitíven tolni, az élete is rámegy az embernek.
Ez a játék nem kompetitív, az elsõ még talán az volt de az se bírt felnõni a feladathoz. Itt nincs már skill, csak folyamatos OP-keresés.
Szegény Paradoxt nem kéne egy lapon említeni a 20+ dlcvel, amit kiszartak a játékhoz:) Magyarítás is biztos mod, hidd el nagyon sírnék, ha nem tudnék többé megnyitni egy Excel fájlt a nyelvi cuccokkal:) az már más kérdés, hogy játéktechnikailag komoly ára van a Paradox részérõl ennek. (és ezt õk is jól tudják) Még mindig könny gyûlik a szemembe a 100mb+-os victoria II mentések láttán és még sorolhatnám. Paradox másolásvédelemmel sem nagyon veszõdik, polygon-on volt interjú a vezérigazgatóval a témáról (rohadt érdekes cikk).
CoH-ra ráböfögik, hogy kompetitív, ezért van "alap" a dlc síráshoz. Paradoxnál, meg a (alapvetõen single player contentrõl van szó) javítással megkapod a fizetõs contentet, csak nem férsz hozzá, ameddig meg nem veszed. Csak ott unit skinek, zenék, 50 event, 1-2 játszható oldal teszi ki egy dlc tartalmát. Ott is megvolt a csendes sírás a muszlimok nem játszható mivolta miatt (hoppá dlc!), vagy csak én emlékszem rá? Átlag ember, abból a napi 4200-ból, aki aktívan játszik (jelenleg mindkét játékkal ua-ember játszik) szerinted hány használ modot? Hány ember jár érdemben fórumra tépni a száját? Mi csak hangos kisebbség vagyunk...
Egy CoH2, vagy Rome 2 (mivel immár egy családban vannak a Seganál) nem arra vannak, hogy 2+x éves életciklust lehúzzon utána meg 1-2 remek mod életben tartsa a közösséget. Megjelenés, kis dlc-k, 1 év után nagy kieg, 2 év megkövetkezõ rész. Ez a rend/trend. Egy ennyire "központi" mm-el ellátott játéknál meg nem lesz GoT mod:) meg semmi Blitzkrieg mod, mert szempont sem volt a fejlesztés során, hogy modolják. Hajamra kenhetem a free mod contentet, ha nem fogom az alapjáték kompetitív részében használni:D jó hogy "leszarom állásponton" vagyok:D
Poén, hogy egy Crusader Kings II magyarítás linkje van az aláírásodban, de a magasról leszarom álláspontot képviseled mod ügyben.(miközben a fordítások is modnak számítanak, sok esetben teljesen úgy is mûködnek) Pont CKII-ben megvan szépen egymással a szekérderéknyi hivatalos Paradox DLC, meg a kiváló Game of Thrones mod. Nincs faszkodás a letiltással, hátha még minden bent lévõ egységet külön kifizettetnek új parancsnokok formájában.
Azért kell szeretni a moddolást, mert ingyen új kontentet ad a játékhoz, neked is jó for obvious reasons, meg a hülye fejlesztõnek is jó, mert nem dobják a játékát 2 hét után, ha éppen nem tetszik nekik(és bõõven akadnak akiknek nem tetszik a CoH2 a jelenlegi formájában) vagy átették magukat a tartalmon, hanem várnak egy modra ami rendbe rakja/kibõvíti, ne adj isten meg is csinálják maguk. A German Soldiers Mod például a 2009-es Men of Warnál megduplázza a kontentet, és új játékmenetet hoz be, sõt, hibákat javít. Úgy hogy közben a játék hivatalos támogatása már réges rég megszûnt.
Hány újdonságot(és nem CoH Online-ból átvett egyensúlyozgatásra és némi bugmentesítésre kell gondolni) vezetett be a Relic a CoH elsõ részéhez a 2009-es Tales of Valor óta? És hány tucat új mod jelent meg hozzá azóta? Na ezért kell nekünk mod támogatás.
"Ha jó vagy valamiben ne csináld ingyen" vagy hogy is mondta Joker...
Ez a DLC mizéria meg basszus egy fejlesztéssel foglalkozó cégnél jól lefoglalja az éppen tétlen grafikusokat, meg ilyen-olyan designereket.
Szóval jobban kihasználják a belsõ munkaerõt. Anno voltak errõl a témáról jópofa angol cikkek (képekkel a vizuálisabb típusúaknak), egy ilyen GAME-dlc-dlc-dlc-GAME2 fejelsztési ciklusról, nézzetek utána.
Az meg hogy lezárják a modolás elõtt a dolgokat:) hát õszintén hány gyerek sírja emiatt álomba magát?
Fizetsz 600 pénzt és cserébe a profilod körül arany vagy lánc keret lesz? DLC? Kezdenek teljesen komolytalanná válni. Komolyan, ezt a játékot a végén ez a DLC mizéria intézi el.
"The point of us signing our archives is to ensure that no one can modify them. Giving the community a way to sign archives would be akin to distributing our private keys; it would completely defeat the purpose. It would not make sense for the community to sign archives with their own private keys, as they would have to provide the public key, and any method of doing so that does not go directly through us could be circumvented (this would limit their ability to develop and distribute mods).
Any additional mods we decide to permit will be distributable by the Steam Workshop and bundled up into a single unsigned archive created by Archive.exe. It is possible that a dependency system might be introduced whereby mods can depend on other mods.
Internally, we have not decided to enable the loading of unsigned archives in -dev mod as this could easily be used to “steal” DLC, and would permit user content that conflicts with types of DLC we wish to make.
The direct answer is that we haven’t added the ability to create any mods other than multiplayer scenarios at this time, but are exploring which types of mods we will permit in the future. Any future mods will follow a similar pattern to the scenario packs (a single archive distributed via Steam Workshop), and not that of past CoH mods (-mod <module>)."
És még gondolkodnak róla, hogy fogják engedélyezni, nehogy véletlen a DLC özönnel összeakadjon, és kevesebbet vegyenek a tömegek.
Erre meg mit csinálnak a Men of War Assault Squad 2 Steam oldalán? "Steam features, including Steam multiplayer, matchmaking, achievements, cloud, player statistics, leaderboards, voice chat, Valve anti-cheat, friends invite and _workshop_" "development tools such as 3d model exporter and map/mission editor, and much more" Úgy néz ki a Relic hülyeségét más szeretné kihasználni. Persze MoW részek eddig is tökig moddolhatók voltak, de na, értitek.
A moddolás tehát még nincs kizárva, de a modderek húzzák a szájukat, korlátozások biztos lesznek, illetve a LUA hackre(ami nem igazi hack, csalás tudomásom szerint nem készült vele, kizárólag modok) alapozó modfejlesztési projektek most a földbe álltak sajnos.
Ilyennek én is örülnék. Vagy akár csak 2-3 emberkének akivel el lehet játszogatni, esetleg TS-en funolni (ha van). És közben nem csinál komplett hülyeségeket, csak a vállalható hülyeségeket. :)
Sziasztok Nincs véletlen egy pár olyan csapat, tag, klán, klik vagy akármi ahova csatlakozhatnék pár röpke játék erejéig steamen?
Sziasztok! Elérhetõ a játék demó magyarítása. Linket nem írhatok, mert még ráfogják, hogy reklám.
Hát 1v1-ben könnyebben kialakulnak a frusztráló helyzetek (dlc commander, rossz commander választás, kiegyensúlyozatlan térképek (langreskaya). 2v2-ben a szinergikus kapcsolatok miatt eléri a tetõfokát az élvezhetõség, de még nem kezdõdik el a 6-8fõs játékok blobolása.
A sokat szidott dlc commanderek az 1v1nek ártották igazán, máshol azért ki lehet õket védeni, de 1v1-ben csak szerencsével vagy iszonyat túlerõvel fogja meg bárki is a tiger ace-t, (amit holnap még buffolnak is...)
Itt szintén a játék random faktora a legundorítóbb dolog. A saját tiger ace-t hátulról, éppen túlpörgött motorral lerammolta 1 t34, lánc leesett, löveg sérült... Másik meccsen ellenfél tiger ace-t 5 t34-el rammoltam le (elkeseredésben) (10 vp lett volna nekik hátra) mind az 5 crew shock...
Ezért nem lesz ez soha e-sport, elég csak elolvasni az snf nevezésének szabályait is:D Ettõl függetlenül jó játék persze, szeretek ezzel játszani. Bár a készítõk helyében a zászlókat kiszedném a foglalópontok közepérõl (már amúgy sincsen semmi pótolhatatlan funkciója egyiknek sem) és csak az útvonal keresõt õrjítik meg. Semosky pálya közepén a victory pont körül tiszta káoszt tud okozni egy t-70, mert nem fér át pont mellett.
mi a baj az 1v1-el? en meg csak 1-2tot jatszottam nagyon az elejen, azota csak 2v2 de inkabb 3v3ban
tigerbol van h egyszerre 6 is van :) ... persze ekkorra azert illik ha mar nekunk is van legalabb ennyi SU85, meg valami heavy tank .. ugyh ugyesebbnek kell lenni a nemetnel h ki tudd taktikazni
Az orosz game lényege, hogy ezt megakadályozd, szóval németeknek iszonyat inf veszteséget kell bevinni, mert a 4 fõs osztagban kb 45mp egy vet nélküli "modul" pótlása. orosznál, ez 20nál kezdõdik.
3v3, 4v4 az spam fest, abból játszani nem fogsz megtanulni, inkább 2v2-t javaslom (abból már lehet taktikákat ellesni), 1v1-meg csak erõs idegekkel.
Conscriptek azért nagyon tudnak osztani, de a két nép asszimetrikus, orosznál a t2, off map elit gyalogság megkerülhetetlen (shock troop)
Német részrõl meg a gren fejlesztés nélkül (mg, g43) el tud kopni elég erõsen, panzergrenek meg shocktroop ellenében véreznek el.
Oroszként a taktikád szerintem a választott doktrina/térkép alapján kéne kitalálni. 2penal+2cons páros, vagy 4-5 cons lehet életképes, de sokan 3-4 talicskás mg-t tologatnak fel le.
Orosz fél csak doktrinából (industry) hozhat korábban tankot, német tank ált. korábban fog érkezni.
Azt se feledd a németnek építkezni kell már elsõ percben, orosznak nem. Ráadásul német mg kevésbé életképes (alig fektet), német sniper (1 fõs, orosz 2), talán a német mortar jobb (pontosabb???), de az orosz mortar vet képessége nagyon hasznos (1 darab nagyon pontos lövés).
Orosz részrõl a tankok hatásos counterelése a nagy gond, elvégre minden gyártható tankjuk a porba lett nerfelve. Meg inkább support feladatra alkalmasak, mind dedikált tankvadászatra (lásd párduc).
Orosz zis ágyú is sokoldalúbb mint a német pak, de arra meg nincs akkora szükség.
Játszani kell mindkét oldallal, hogy lásd egyik sem fenékig tejfel. Németekkel meg nem lehet orosz mód játszani, 4 fõs osztag elõbb elfogy mind a 6 fõs....
Azért én érzek elég sok balansz gondot. Bár szerintem nagy része azért van, mert nem vagyok egy top játékos. De maga az a tény, hogy a német az elsõ épületbõl tud hozni jó gyalogost/mg-t/csipát/aknavetõt is, mindig is felbaszott. Ruszkiként pedig választanom kell, hogy mit is szeretnék csinálni. Amit egybõl lehet counterelni. Mondjuk elõbb hozhat az orosz tankot, de az anynit is ér. Az OP panzerfaustok ladarálják.
Oszt lehet nincs igazam és az orosz az OP nép, de én pont nem ezt tapasztaltam.
Sziasztok! Lenne egy problémám: az új Nvidia driver feltelepítése után a játék elkezdett szaggatni az átvezetõknél. A régivel minden szépen futott teljes grafikai beállítások mellett. Mi a túró lett vele? Van valami tippetek, tanácsotok erre?
Ahhoz képest, hogy az elsõ rész futtatásához 2 évet vártam mire lett gépem... ez meg elfut az akkori "ajánlott" konfigon. Szóval nem valami hú de nagy a gépigénye,
DE tény sokan sírnak mert full hd-n izzad a gép a hó alatt... how terrible... mert sli-be kötött kártyákat nem szereti... how terrible...
A COH 1 a randomjának hála nem lett soha e-sport, és emiatt a random miatt nem lesz soha a COH2-sem.
Technikai oldalon a gyalázat útvonalkeresõt lehet megemlíteni. Ami tényleg negatív kritikája mindkét résznek. De nekem valamiért a 2. rész kevésbé cseszi fel az idegeim, mint az elsõ. (ugye kenguru, ugye sniper... ugye generikus taktikák, ugye blobolás, ugye inba térképek miatt kedvezõ fekvésû oldal, langres stb...)
Nem akarom én az olajat önteni a tûzre, de úgy tûnik a 2. résznek hála sokan elfelejtik az elsõ rész problémáit. Pedig annak talán több is van máig mint most a 2. résznek.
DLC meg egy trend, valamibõl fent kell tartani a supportot. Az elsõ felpeccselésére is ezért lett pénz (nekem ezt ki köszöni, meg hogy áldoztam rá? :D), nem azért mert a SEGA húdenagy érdeke életben tartani az elsõ részt...
Az a gond hogy nem érted az alapvetõ különbséget a két játék között. Mindkettõ zseniális, de teljesen eltérnek egymástól, így nem összehasonlíthatók. Én jól ismerem mindkettõt, a COH1-et minden idõk legjobb RTS-ének tartom a mai napig, a MOW-ot (és számtalan elõdjét és mellékágát) pedig annyira szerettem, hogy annó régen még singleplayer pályacsomagot is csináltam hozzá az editorjában. (Le is töltötték majd 15 ezren :büszkeszmájli:, annyira nagyon nem lehetett szar)
A COH egy gazdasági és statégiai játék, ahol a sebzéseket statisztikai alapon számolja a program (ezért az elkanyarodó panzerfaust lövedék ha a gép már kiszámolta a találatot). Ha nem ügyelsz a nyersanyagok és az erõforrások(pl: gyalogososztagok) megfelelõ kihasználásrára, és a terület(és így a nyersanyagbevételek) uralására akkor véged van. Az egységek mikrómenedzsmentje is fontos, de mindenre egyszere kell figyelni. Sokkal inkább észjáték és sokkal több figylmet követetel mint a MOW. A második részrõl nem nyilatkoznék behatóbban, szerintem az minden tekintetben jóval gyengébb lett az elsõnél. (óriási gépigény, megvetésre méltó DLC üzletpolitika, egyszerûsítések a korábbi részhez képest, fura átgondolatlanságok(stug és Pz4 egy tierben) és számomra totál jellegtelen orosz egységek)
A MOW ezzel szemben sokkal kevésbé figyelemigényesebb, viszont a direct control miatt jóval élvezetesebb, mert igazából olyankor egy felülnézetes FPS vagy tankos/jármûves játék, és az egységek mikrózása is nagyon élvezetes. Nagyon jó fun játék multiban is. Cserébe nem igazi stratégiai játék, sokkal inkább akciójáték. Nem túl sok figyelmet igénylõ, fun játék. De nyilvánvalóan nem alkalmas rá hogy mondjuk Starcraft szintû komoly e-sport játék legyen belõle, míg a COH alkalmas, méltánytalanul mellõzték mindig is.
Egyszóval az egyik sportkocsi a másik terepjáró, nem mondhatod meg melyik a jobb mert teljesen más célt szolgálnak.
off/ Cifuval teljesen felesleges keménykedni, ha elég sok hülye jött éppen össze a World of Tanks/War Thunder/random WWII MMO topikjában(ami ugye rendszeresen megesik), ott kell hagyni õket a francba, banánt egyik szerencsétlen helyretétele sem ér. Bgabor is már többször 3 büntipontnál táncolt emiatt.
Oké, köszi majd megnézegetem. Amúgy a starter pack megvan, így akad pár commander alapból. Ami érdekel igazából, az a partizános orosz, meg talán a Mechanized Support Tactics szintúgy orosz. Csak nem tudom ér-e valamit a guard rifle osztag/isu 152. Estig ki kell találnom mi legyen, most félárasak a cuccok. 2 félárast fogok venni, vagy 1 teljes árast.
Minden segítséget megköszönök, mert nem lesz addig idõm mindent kitapasztalni.
Játékstílusnak valahogy aztmondanám, hogy nem vagyok, egy agresszív játékos, de bunkereket sem építek. Paszívan védekezem, általában pár mg+aknavetõvel. Késõbb su-85. Néha tank, de inkább TD. Amit ki nem állhatok azok a könnyü jármûvek, kerülöm is õket. Amit meg ellenségként ki nem állhatok az meg a sniper.
Egyiket sem kötelezõ. Szerintem elõször döntsd el, hogy melyik oldallal játszol szívesen. Próbálgasd mind a kettõt. Én például csak a német commandereket vettem, veszem meg, mert az oroszok nem tetszenek. A lejjebb belinkelt oldalnak, van egy "zúzda szerda" nevû eventje. Ott magyar kommentár mellett néznek vissza replay-eket, elég sokat lehet tanulni belõlük. Meg tudod nézni a fizetõs commanderekkel történõ játékokat is. Youtube-on keress rá Hunfifus, vajaskenyer videóira, azok is nagyon jók.
Elmondanám, ha egyiket se próbáltad multiban, kár véleményt mondani holmi egyjátékos mód alapján. Ha ismerõs lennél RTS-körben, tudhatnád, hogy a COH - és BÁRMILYEN RTS- lényege a multiplayer. Még egyszer leírom, hogy hangsúlyos legyen: csakis multis élményeid alapján mondd kérlek, hogy jobb a MOW, mint a COH.
Amiket közben irogattál, fele a COH-ban is van, kérlek tájékozódj alaposabban, mielõtt ítélkezel. A MoW-ról nem is mondok semmit, nem bírt lekötni.
Na, megvettem. Melyek azok a commanderek amiket érdemes feltétlen beszerzni? Van valami OP ami erõsen ajánlott?
Hmm, ez nem a legerõsebb tényállás. Pedig tényleg meg akartam venni, mindig is ezt terveztem és ezt nem sok cím mondhatja el magáról a mai világban a magyar péntárca mellett.
Amúgy a parancsnokokat tartalmazza valami pack? DCE? Ami szintén féláron van most, (mondjuk amennyibe kerül jelenleg, annyiba kéne kerülnie teljes áron^^)
Nem realisztikus, csak összetettebb, több lehetõséget ad. Több az elérhetõ egység, nagyobb a pályaválaszték, több a lehetséges taktika. Cserébe tizedannyiból készül mint a CoH, ami csúnyán meglátszik a production value részén, Faces of War óta a MoWAS jelentett valami elõrelépést, illetve a MoWAS 2 fog, de nyilván nem annyit amennyit a CoH2 árából kihozhatnának. Csak szegény CoH2 meg épp a "nagyközönségnek tetszés" alapján van visszafogva, tervezték anno hogy a fizikának is nagyobb szerep jut, hogy betesznek egy igazi line of sight modellt, egyéb fejlesztéseket, aztán valahogy minden újítási szándék eltûnt, ami maradt az töketlen(a jelenlegi LoS rettenet, a havazás is balul sült el, nem is erõltetik)maradtak a CoH alapok DoWII szerûvé alakítva, és végén a Sega belerondított a DLC spam taktikájával.
Nem _kell_ venned parancsnokokat, de.. ajánlott. Szegény Relic akkor se tudna egy multi módot kiegyensúlyozni, ha az egész bagázs élete múlna rajta. Akadnak képességek, egységek amik kiemelkednek, bizonyos korlátozott esetekben pedig legtöbb dolgot ütik. És hogy ezekhez a flavor of the month elkúrásokhoz te is biztosan hozzájuss, kell az összes parancsnok. Arról nem is beszélve, hogy egy-egy parancsnok saját képesség/egység fájával bizonyos játékstílusokat képvisel, nem biztos hogy neked pont az alap parancsnokok fognak bejönni. A többiért viszont fizetsz busásan.
Gascan: Én a Company of Heroes 2 1.8-as User Score-ja után nem keménykednék ilyen hangosan. Nyilván az el van tolva az oroszok miatt, de épp ennyire lehet megbízni általában a fizetett politikai hirdetés kategóriájú cikkekben, és a jó ég tudja mi alapján súlyozó Metacriticben. Destructoid 10/10-et adott a CoH 2-re Te erre az oldalnyi benyalásra alapozva kiadnál 50 dollárt egy játékra? A Quarter To Three meg 1/5-öt amelyik markáns kritikákat fogalmaz meg, de a Metacritic kutyának sem számítja. Ha normális cikket akarsz olvasni a MoWAS elsõ részérõl, akkor ajánlom a Rock Paper Shotgun Wot I Think-jét.
Igen a MOW sokkal realisztikusabb és bizonyos dolgai rendkívül élvezetesek. És az pont a tankok viselkedése. Ugyanakkor az eddig megjelent részek számomra átláthatatlanok, feleslegesen bonyolultak és zavaróak voltak. (ezek mind UI gondok) Ezen felül, pedig az egészet egy kihagyott ziccernek éreztem mindig: adott egy rendkivûl jó rendszer, hatalmas csatákat lehetne vívni erre ad 1 osztagot, hogy hurrá. -.-' Édes istenem. -.-
az a helyzet, hogy tul sok idom nincs hogy egy uj jatekot tanuljak ... CoH sem annyira rossz, hogy mennyi benne a realizmus addig nem igazan erdekes amig az ellenfelre is ugyan azok a szabalyok vonatkoznak
"Tankokat nem csak elpusztítani lehet, hanem pl. lelövöd a lánctalpat, vagy egyéb nem végzetes sérülést is szenvedhetenk, amik utána javíthatóak a saját embereid által. Így lehet akár több ellenséges tankot is a saját oldaladra állítani."
már nem azért, de ez a CoH 2-ben is van, igaz a nem végzetes sérülés az csak %-os lehetõség, nem attól függ hogy honnan lövöd ki.
mert a fanatikusok beindulnak a normális embereket hidegen hagyó realizmusra. de egyébként rétegjáték. valakinek CoH után MoW-t ajánlani olyan mint Battlefield 3-4 után valakinek ARMA-t ajánlani.
Mert jobb. Fogy a golyó és a lövedékek (jármûvekben is), a benzin, számít a páncélzat és a szög, ahonnan lövöd a tankot. Célzott lövéseket is leadhatsz a direkt fire rendszerrel, sõt akár egyetlen katonát vagy tankot is irányíthatsz. Kifejezetten célzott lövéseket adhatsz le.
Ha kifogyó a golyó neked kell keresni, vagy utánpótlás teherautót hívni.
Tankokat nem csak elpusztítani lehet, hanem pl. lelövöd a lánctalpat, vagy egyéb nem végzetes sérülést is szenvedhetenk, amik utána javíthatóak a saját embereid által. Így lehet akár több ellenséges tankot is a saját oldaladra állítani.
Összességében valósabb élmény a MOW, mint a COH-ok bármelyike, leszámítva a tankjavítás gyorsaságát.
A MOW sokkal jobb élményt nyújt a 2. Vh szerelmeseinek, mint egy COH. COH egyjátékos mód a MOW-okhoz képest egy lebutított casual játékosoknak való valami.
Többjátékos módról nem mondok véleményt, mert egyikben sem próbáltam.
Ui.: Egyrészt a 65-70 pont még nem a lowbudget kategóira. Másrészt pontok alapján ítélni a mai világban nem a legjobb ötlet. Tudod (le)fizetett újságírók, szubjektív vélemények. Nem fogsz belõle tényeket megtudni. Amit biztosan leírtak amúgy, hogy a MOW sorozat nem kezdõknek való, mert bizony nehéz még normál szinten is (tényleg az).
Te jó isten, nézegetm mi mennyiért van steamen Coh2 kapcsán. Mára oda jutott, a játék ipar, hogy tökéletes fõbe lõhetem magam az alapjátékkal ha nem veszek hozzá ~50DLC-t és mégegyszer ennyi commandert. (Mennyit számít ez a sok szar átlagos képességû multi emberkének?)
miert mondjatok h a Men of War jobb? kritikusok alapjan egy low budget jatek 65-70 ponttal
Mint ahogy minden szeméthalomnak is megvannak a kis kakasai, akik holtukiglan védik.
gezu1025: Ha szeretted a CoH Online-t, akkor kézenfekvõ hogy a Company of Heroes New Steam Version-el folytasd, ami nagyjából ugyanaz, és vannak kiváló modok hozzá. Eastern Front modot az elsõ rész fanatikusai simán jobbnak tartják a második résznél. CoH-ot már bárhonnan max egy ezresért be lehet szerezni, ha máshonnan nem, hát Steamtrades.com-ról.
Ha _nagyon_ bevállalósnak érzed magad, akkor 10 eurót az alapjáték megérhet, többet viszont ne költs, mert ha nem tetszik, akkor az is pénzkidobás, ha megtetszik, akkor meg még sokkal többe fog kerülni a DCE upgrade, a VaS mini pack, és a további esetleges DLC-k.
Egyébként meg vegyél Men of War Assault Squad 2-t, mert az jobb
Szia! Látogass el erre a honlapra, ott szinte mindent megtalálsz a játékról. Nyugodtan kérdezz is, ott mindenre válaszolnak. http://www.company-of-heroes.hu/
Szerintem mindenképpen érdemes beszerezned, nagyon jó játék. Most 17Euro a steamen, de van 40%-os kupon is, így összesen csak 10Euro-ba kerül!
Most, hogy akciós steamen a játék, gondolkozom a beszerzésén. De már 4-5 komment átfutása elég volt, hogy elbizontalanodjak. ( ami nem baj )
Masszívan játszható multi RTS-t keresek. Szvsz mindegy, hogy mit. Utoljára a COHO volt amivel toltam rengeteget, az nagyon bejött. Ráadásul ingyen volt.. Ami még nagyon ott volt, és számomra az etalon az a w40k sorozat WA/DC/SS (nem a 2. rész az kuka)
Érdemes megvenni a játékot? Nem hiszem, hogy valaha is vennék hozzá DLC-t... Nekem csak egy olcsó, jó, balanszos lehetõségdús RTS kellene, amihez nincs köze a Blizzardnak. Olyan sokat kérek?
Ami még szóva jöhet az a Wargame: Airland Battle (ez is akciós, ~22 euro, de DLC hozzá, csak free van^^)
Szerinetetek?
Köszi a helpet amugy.
Ez konkrétan még CoH mércével is gyerekes.
MightyKopiati: Mindent meg lehet ideologizálni, a Matrix Games hívõi is nagyon szépen megmagyarázzák, hogy miért kerül egy háborús játék 80 dollárba, csak kérdezd meg õket.
Én magam nem tudom a CoH 2-t jó szívvel senkinek ajánlani, majd ha nem szarják hozzá az egyensúlyi szempontból problémás parancsnokokat(és az elkészülteket is egyben olcsón kapni), majd ha lesz hozzá rendes mod támogatás, és egy-két elkészült jobbféle mod, majd ha multi is megfelelõen helyre billen.. esetleg. No meg milyen áron, ugye. Mint fifo mondta, 10€ kuponnal az alapjáték. Ehhez kell Case Blue 8€->4€ vagy DCE upgrade 28€->14€, és Victory at Stalingrad 8€, ami per pillanat alsó hangon 22€, azaz a játék árának duplája _kedvezményesen_ És még hol a vége? Nem lesz még tucat ToW csomag, szirszar parancsnok?
Szerintem most nem kell majd 6 évet várni a folytatásra... Creative Assembly is 2 évente "kisz*rik" egy új teljes játékot, ez lesz a Relic sorsa is, páratlan évente meg kieg....
Hát 1 hónapja nagy nascar volt a p4-ekkel, manapság már jobb helyzet, de at gránát sokat segít rajta, meg su-85 magában nem jó semmire sajnos... a stug meg tiszta terror lett a túloldalon, ha olyan lenne a su-85 öröm lenne nézni:) stug már gyorsabban tolat, mint a t-70 megy elõre...
Nekem van 1 kuponom ha kell. ha valaki megvásárolja a játékot, megint ad hozzá egy kupont! :D
akit érdekel éés játszana is a játékkal jelezze privátba.
A játék dec 3.ig 17,5 Euro, ami a 40%-os kuponnal 10 euro-ig csökkenthetõ.
A koncepció az, hogy az alapjáték olcsó legyen, mivel venniük kell commandereket havonta, ha sokáig akarnak a népek élvezeteseket játszani, örökké alkalmazkodni, ha szerencséjük van kihúzhatják ezzel is a 6 évet.
nekem egy commander 1 euronal nem er tobbett .. TOW-os missziokbol se toltam vegig mindent, talan csak oroszokkal parat ..
van a P4nek ilyen inkabb Need for Speedbe valo turboja, nem nagyon jatszom nemetekkel ugyh nem tudom mit kapcsol be de olyan k*rva gyors lesz mintha nitrozna .. eleg viccesen fest
ez ellen nagyon SU85el vagy barmi massal se tudok mit kezdeni :)
A kis kieg csomaggal vettem (pár fostos küldi is jár mellé), így 3500ft volt kb, a játékot 6900ért vettem, ajándék dlc-vel, szóval még "pénzemnél" vagyok, amit egy új játékért is kiadnék ezért az "-jel.
Pay to have fun:)
3500ft az kevesebb mint 3 mozijegy ára, és hadd ne mondjam, hogy a mai filmes felhozatalban mennyi maradandót látok ennyiért:D ebben meg már több mint 100 órám van. Haverral jól szórakozunk legalább:)
Igazából hiába pay to win, ha nem tudnám használni a hajamra kenhetném:)
1v1 annyira felcseszett, meg 2v2-ben a fostos ace tigerrel fordítottak (egylövésezi néha az ágyúkat, su-85 max 3 lövés...) aztán megvettem én is. Kutyaharapást szõrivel:)
Végre áttörtem a bûvös Top1000-et szovjet 2v2-ben, hála az OP commandernek:P 1v1-et sikerült egyenlõre feladnom, már túl frusztráló lett új commanderekkel
Egyébként ez a szovjet industry elég kemény hard counter a Tiger Ace-nek, (2v2-ben) nem a sok benzin miatt, hanem az ostheer általában kihoz 4-5 pakkot, meg feleslegesen felvetteli egy-két egységét (szóval elég kontraproduktív játékot enged meg magának)
Mondjuk nagy pályán (Rails&Metal - nem szeretnék több régi pályát látni, mert eléggé kezd a lóláb kilógni mapdesign szempontból) ha az ostheer párosnál van opel blitz teherautó meg elefánt, nah, akkor szovjet industryval is szívhatom a fogam:)
nekem? nincs... altalaban 2v2 vagy 3v3-at jatszok.... annyira azert nem tartom jonak magam
Nyerõ szériád van? Az MM miatt van, majd ha feljebb rak, hirtelen találkozni fogsz "rendes" játékosokkal, akik jól használják, ami amúgy OP.
nekem ugy tunik, h egyre kiegyensulyozotabb kezd lenni a jatek ... kezd helyreallni
nem ertem miert mondja valaki h ledegradaltak a jatekot ...
Szerintem sikerült a szánalmas szintre ledagradálni minden idõk legjobb RTS sorozatát. Mind a COH2 minõsége, mind ez a "fillérbaszó" politika szánalmas lett.
Teljesen Steamworksbe ágyazott a játék, így gyakorlatilag csak két változat szerezhetõ be belõle. A lemezre nyomtatott változat, meg a legfrissebb, amit a Steam utána autoupdatel. Külön nincs kint a javítás sehol.
gascan: Úgy néz ki rövid távon ToW darabokkal, skinekkel, és új parancsnokokkal akarja megfialtatni a Sega a CoH 2-t. Ezek a fillérbaszások már bejöttek a Total War játékoknál, így bepróbálkoznak itt is. Cserébe van térképszerkesztõ, és _talán_ lesz rendes mod support. Talán, ha épp nem ellenkezik a Sega fillérbaszós ügyködésével.