"Mondok egy példát a conan rendszere olyan hogy van programozott evades is de megnõ ha tényleg elugrasz,"
En nem mondok peldat, Olvass utana a "finesse" pontoknak, es a finesse pontok altal elerhetove valo jelenleg csak "ultimate skill"-nek nevezett dolognak a TES Online cikkek rendszerrol szolo reszeiben.
Nem egy nagy de ez nem megvásárolt hanem nézõi szavazatos :) http://bestmmorpg2012.com/ Az biztos nem azt jelenti a beírok ezzel játszanának. Mert már régi de vagyunk elegen még :)
Gondold ezt. Ha játszottál tes játékkal akkor tudod milyen lesz ez. Ezt elmondták a legelején TES rendszer lesz. mutatok egy példát hogy értsd mirõl beszélek. http://www.youtube.com/watch?v=ErwUbS-N9ko Ez egy assa a jellemzõje az hogy átlag játékosnak még nem is a legbénábbak mint én szinte az is lehetetlen hogy szembe tudjak fordulni vele. És ezzel sem vagyok egyedül idõnként bele is szédülõk rpgkel startégiákkal játszottam a fejemet használva nyertem és nem tökéletes billentyûkiosztással maximális sebességen pörögve. Ez még nem is nagy szám ennél sokkal "rosszabbak" vannak. Ami még biztos indulásnál ezek el fogják lepni a pvp szervert. Pláne azt is figyelembe vehetjük ez az a pvp amire vártak. Egy biztos max a pve szervert probálom majd ki ha lesz külön ahol csak raidelni lehet az imperial területet:) Az swtor az én világom max a conan :) De tényleg szuper kis pvp lesz :)
Kicsit tovább kéne már lépni az istencsászár Conan-en, amivel játszik ezer ember (se).
Eléggé elkerekedett szemekkel, amolyan "ez remélem komoly, mert viccnek túl durva" fejjel olvastam a lenti eszmefuttatásaidat, de Fred válasza után megértettem. Szerintem túl messzemenõ következtetéseket próbálsz levonni nagyon kevés részinformáció alapján úgy, hogy valószínûleg nem sok hasonszõrû játékot láttál.
Mondok egy példát a conan rendszere olyan hogy van programozott evades is de megnõ ha tényleg elugrasz, a tes rendszerébe nincsenek matematikai dolgok nem állhatsz egy helyben és nem nyelheted el a sebzéseket. Mindent ténylegesen kell csinálnod. Ez pvpben kemény lehet egy olyan embernek mint pl én és személy szerint nem is a legrosszabb vagyok. az rps ismerõseim jó része még a vegyes conan rendszert sem nyeli be nemhogy egy teljesen akció szentrikus játékot. Ebbõl gondolom ates nem fogja veszélyeztetni sem a TSW-t sem a GW2- egy részét sem a SWTOR-T ez egy kökemény aracde rendszer rpg elemekkel.
Az biztos ez egy tökéletes pvp lehet. Jól alkalmazzák a már bevált dolgot és történetet is építenek rá. Ennél többet jelenleg nem lehet tenni. A tes rendszer meg vagy tetszik valakinek vagy nem. Mostanra úgynézki mindeki meg fogja találni a neki való mmo-t és ez jó dolog. Kinek az gw2 kinek az swtor kinek a tes. Mindegyiknek meglesz a sajét közönsége.
Tenyleg ne ertsd felre, hogy korrigallak, de a pvp utan a masodik info amit tudtunk, hogy lesz benne FPS nezet. Arcadenak csak annyira lesz arcade az egesz, mint amennyire a TES jatekok voltak. Szinte ugyanaz lesz a harc itt is, ez adja az egesz eszenciajat.
Hozzateszem, hogy anno 10 eve a Morrowind idejen meg mindenki az elcseszett TPS nezett miatt puffogott, es kertek normalis megvalositast. Oblivionban mar volt egy kezdetleges, Skyrimban egesz korrekt lett, erre jott az MMO hire, es vele egy alphavideo amiben a karakter tps-ben mozog a vilagban 10 masodpercig, es mindenki elkezdett FPS nezetert sirni :D
Na igen ez a tes rendszerrel tökéletes is lehet. Szóval saját rétegét 100%ban le fedheti. De pl személy szerint maradok az swtornál majd. Ez a tps rendszerû aracade már nem az én világom de szuper lesz az biztos :)
Belepsz a pvp zonaba, es automatikusan 50-es leszel. Meg mindenki mas. Most vagy kapsz egy default felszerelest, es azzal osztod a pofonokat, vagy a sajat cuccaid skalazodnak, vagy valaszthatsz X darab cuccbol egy ponthataron belul, nem tudom mi lesz. De a szinted automatikusan megno, igy aztan barmkor mehetsz pvpzni.
Hát érdekes lesz ,minigameban láttam már ilyet, nem tökéletes de megteszi. Alapgond az hogy vannak abilityk meg minden ha jól olvastam lesz pár apróság benne. Ami a felskálázot játékosnak nem lesz de annyi baj legyen egy ilyen arcadnál ha nem isszonyat durva dolgokat raknak a perkekre vagy akármikre akkor ez nagyon jó lehet.
Tényleg volt más is az swtorét is ismerem. De figyelj írd le hogy van megoldva oké a skálázás az oké ez nem nehéz. De pl. ez azt jelenti nem tudsz ráütni a lv10- re lv50sel vagy hogy? Valami konkrétum?
Skala van ember, az elso info a pvprol ez volt, hogy csak a kozponti tartomanyban, Cyrodiilban lesz pvp, es ott is azonnal skalazodik mindenki 50-re. Ki kellene probalnod mas mmokat is, mint a Conan, mert olyan dolgok miatt aggodsz, amiket mar tucatnyi mas mmoban vigan hasznalnak a playerek.
http://elderscrollsonline.com/en/game-guide/the-alliance-war Ez szépen hangzik de nem világos hogy egy területen hogy gondolják ezt az akár lv10-tõl. Vagy úgy gondolja a Bethesda csak nagy csaták lesznek de ez sem értem hogy jönnek lv50 vagy egy lv10. Az biztos aggro nem lesz így tank rendszer sem lesz. Erre az oldalra feltettek két class-t is ami csak újabb kérdéseket vett fel ga igaz. http://elderscrollsonline.info/dragon-knight Tényleg tetszik hogy megakadályozták hogy saját területen fejlõdés közben meg lehessen támadni a másik frakciót. Ez már bevált a conanba is meg az swtorba is ez a warzones megoldás de oda csak max levelesek szoktak menni. Jó lenne tudni sparring dolog lesz e. Pl conanba van egy hely a városba ahol van aréna és lehet gyakorolni egymás ellen is a pvp-t. Ez szerintem elengedhetetlen egy ilyen warzones rendszernél.
Nincs benne semmi messzemenõ következtetés. Inkább összegzés. A fõ story ugye az hogy a fõhõsünk lelkét elrabolták, ezzel mintegy gondolják megoldani a resspad magyarázatát miszerint nem tudsz meghalni. A tes rendszer lesz vagy targettel vagy anélkül. Ez arcade. Az alap kérdés annyi mindössze milyen szinten deklarálják a karakterek,classok mozgási sebsebégét. Ha mint a gameplay vidokba van azért a pvp fanok ölni fognak mert lassú, ha olyan lesz mint a conanba az meg lehet sok lesz. a terát nem is mondom. Azt megtanultam a pvpseknek nem lehet a kedvébe járni. A gond az mivel nem több lépcsõs a gondolkodásuk mint a stratégiásoknak vagy a rpg rajongóknak vagy azoknak akik sakkoznak. Innentõl mindig sírni fognak mindenért. Nagyon kiváncsi leszek az zenimax online hogy fogja ezt kezelni egy alapvetõen pvp-s loréra épített játékkal.
Pucér lányokat? Mutass már kérlek egyet, melyik volt pucér? Nõket szoktam linkelni, ruhában, arról nem tehetek, hogy te fejben már le is vetkõztetted. Személyeskedni meg ugyanannyit fogok, mint a GW topikban.
Ha nem fogsz személyeskedni meg ilyesmi mint a GW topikban, akkor nekem jó. Ha lehet itt a pucér lányok linkelgetését is hagyjuk, vagy legalább spoiler tag közé, a munkahelyen nem nézik jó szemmel
Beszéltem Freddel, sajnos nem vállalja a topik házigazda jogát, így jelentkezem a pozícióra, ha a többségnek megfelel. Kérnék szépen pár hszt, ezzel kapcsolatban, hogy nektek megfelel e. Elõre is köszönöm!
Azért igen korán van még ahhoz, hogy messzemenõ következtetéseket vonjunk le, alfa állapotban van a játék.
*Ráadásul erõsen kétséges az "elrabolta a lelkét a fõhõsnek" verzió, hiszen ebben az esetben a fõhõs a tes lore szerint egy zombi kéne legyen. Na mindegy. Dicséretes azért a törekvés emlékszem anno nekem a Conan volt az elsõ mmom akkor még fel se fogtam szinte a Conan valleybe egyik qurestnél az eslõ epic groupnál az npc magyarázott nekem hogy az ellenfelem erõs és elösszõr társakat kell keresnem a vállalkozáshoz. Tényleg fantasztikusan beleépítették egy egyszerû melléküldetésbe is a group questet. Ennek volt értelme de elmagyarázni a resspadot. Nos ennek szerintem semmi értelme már. De ez a fickó tényleg egy loremaster. És ez pozitív.
okosan csinálják, felmérték nagy valószínüséggel nem tudják az swtor közönségét elhúzni és mivel valószínû ne szociál játék lesz annyira mint a GW2 az a közönség sem lesz a nyerõ. Jó látható a loremaster törekvései abba az irányba mennek hogy egy jelentõs részét a solo tes játékoknak megnyerjék maguknak. A wow-osok valószínû szintén nem lesznek oda ezért. Mivel olyan egyszerûen nagyszerû játék mint a wow "ütõm a farkaska fejét" és ehhez még jó random event rendszer is van nem fog menni. a Funcom TSW-je teljesen más világ így az a vékony rajongói réteg megint megmarad. Ahogy Fred mondta anno a WOw egyszeri csodáját nem nagyon lehet megismételni. Igen érdekes számomra a loremaster által vázoltak szóval tényleg nagyon jól mutatják mennyire próbálják meggyõzni a solo teseseket. pl ott a magyarázata a ress padnak ami becsülendõ de értelmetlen erõlködés ráadásul a kezüket is megkötötte a fõ story vonalon, persze ettõl még lehet jó. Magam részérõl a Bethesdánál a qurestek és a story szintje ami bizonytalansági tényezõ nagyrészt Toddy boy miatt. De ez a csapat jobbnak tûnik ráadásul ez pc-s platform és gyenge storyn és questeken nagyot lehet bukni de egy jó résszel sokat lehet nyerni. szóval késõbb kiderül egy jó cge még nem jelent semmit a skyrimnek is az volt a storyja meg erõs közepes lett. Puding próbája az evés. Mindenesetre fred írása alapján legalább a target meg lesz, a tes rendszerre anélkül is elég komoly itt ténylegesen védekezni kell. Míg a pl. conan rendszere átmenetett képezett az arcade és a rpg között a tesé full arcade. Ez az mmorpg játékosok egy jelentõs részét nem fogja megtartani de ha a tes játékosok egy részét megfogja akkor nyert ügye lesz a tesnek kb 1 milliós réteget össze lehet hozni. A Bizonytalansági tényezõ nem tudom TES-t hányan játsszák fps-ben és hányan tps-ben.
Köszönöm szépen a válaszod.:) Igazából mindent el is mondtál és egyet is értek:) valahogy így korrekt ez az egész.
A tudat persze mindig ott lesz, meg várja az ember és reménykedik, de ez így is van azthiszem rendjén (és most hirtelen bele is zavarodtam a gondolatmenetbe, mert túlsok mindent kéne ehhez leírnom) Poén, hogy pont most olvastam bele a WoW topikba és hasonló témát folytattak le, persze kimondottan WoW-al kapcsolatban.(jó is volt olvasni)
Az ember sokszor a régi dolgokra vágyik, azt keresi az újakban, ami nem is baj végülis ahogy mondtam, mondjuk. Sok mindenbe vagyok én is így, s volt amit újraátélésként fel is raktam újra, de már nem volt olyan (mert ahhoz az a idõ, kor kellett stb.) de mégis most is tetszett, ha félóra után meg is untam. Az emlékek a legfontosabbak végülis. Persze sok eshetõség van, lehet folytatni valamit ugyanúgy, értem ezalatt, hogy tudja hozni folytatni valami azt a szintet, DE:
talán a tendencia is azt mutatja, hogy MÁR majd egy új valami hozza el azt a valamit hasonló körítésben...rengeteg újjítással esetleg (mint ahogy akkor annál volt meg) és amíg ez nem történik meg addig "lelkileg" is a régi után vágyunk és jó érzés is:)
Szóval pl.: életem egyik legszebb idõszakát köszönhetem a WoW-nak, pedig nem is játszottam évekig, mégis...éss szavakkal nehéz is lenne leírni hogy miért és hogy(vagy túl hosszú lenne) meg arra ott a sok emlékem s nosztalgia:) Néha-néha eszembejut, mint akárki másnak és jah így is van jól:d
Úgyvagyok vele, hogy majd lesz még úgyis valami, meg mint tudat ott van a következö Blizz MMO, amibe látatlanba is bízhat az ember - valamelyest - szal csak ja akkor a szar mikor elõjön és üresnek érzi a dolgot az ember -
(na már lehet nagyon elkalandoztam ezzel az egésszel, na sebaj)
Aztán most itt van az ESO és kezd felcsillanni a remény...(ami ahogy te is mondtad nem egyszer, nem egy mmonál elõjön mindig, dehát ez már csaj ilyen...mondjuk azok közül csak az SW:TOR érdekelt valamelyest, úgyhogy nekem ennyibõl még jobb is.
Aztán most van ez a cucc - és egy utolsó kitekintés a végére:
Rájöttem megint, hogy mennyire fantasy buz* vagyok és hogy a világ/kontextus/lore annyira számít nálam (már) hogy nagyon és ez a legnagyobb fájó pont sok esetben, (ami az élményért is felelhet) merthát ha csak arra gondolok megint, hogy only God knows ki teremthet majd teremthetett volna jobb (vagy majd fog) világot/univerzumot mint ami a kicseszett WoW-nak van, akkor hát a szívem szakad meg és kissé könnybe lábadhat a szemem is. (Na mert a WoW-é szerintem olyan godlike szint már, hogy boldog leszek ha rágondolok.
Na és ez az ami a jövõ zenéje mert: TES univerzumát tartom még így kapásból zseniálisnak, "imádnivalónak" fantasy kategóriában. DE Online még nem szerepelt...(persze jó sok más sem azelõtt meg minden) Tehát csak single...és ott tudjuk, hogy oké, tökéletes, nincs párja...mert ténylewg nincs kb. (hasonló néha-néha befut...tavaly volt 1-2 jobb single fantasy rpg cucc pl)
Szal így az összkép érdekes igen, ha azt is odaveszem még néha kételkedésem okaként, hogy eléggé a semmibõl tünt fel a játék, ha úgyvesszük és mint nem is tudom, fejlesztö team ecetra, hány évig is csinálták eleddig ilyenek bemagyarázhatnak, vagy MAJD számíthatnak ha mégse olyan lesz mint amire várunk azért. Inkább nem is hasonlítom (egyelõre kb) semmihez - majd ha többet tudunk kb.
na most már elég lesz asszem, ígyis belebonyolódtam túlzottan asszem és ezt is repeateltem olyan féltucatszor mire megíródott ez a poszt.
Istenem, gépeltem egy métert, erre áramszünet gewl fpas iödsdoüg sgössdokqgüeggoegjeöõjsgõk
A felét már elfelejtettem, úgyhogy a lényeg:
A GW2-vel szerintem most beindult egy "lavina", egyre jobban háttérbe szorulnak majd a havidíjas mmo-k. A sok új wow-verõ divatos mmo mind elhasalt(war,tera,swtor,rift,istennyila) egy-két hónappal a megjelenés után, de a GW2 még mindig köszöni jól van, pedig lassacskán már fél év eltelt a megjelenés óta.
Ennek szerintem azon kívül, hogy jó a játék nagyon, az az oka, hogy nincs havidíj. Simán megcsinálhatja az ember, hogy nem lép be egy hétig aztán boldogan játszogat tovább, nincs az a hülye kényszeres érzés mint a havidíjas mmo-knál, hogy ha már kifizettem akkor akkor is belogolok ha qrva unalmas. Bevallom, nekem nagyon bejön a gw, de ha havidíjas lenne nem játszanék már vele.
Az a baj, hogy a legtöbb ember (fõleg itt sg-n) mindig várja az aktuális mmo messiást, most a GW az, elõtte a TERA volt, azelõtt az SWTOR,Rift,WAR,stb. Aztán rájönnek hogy szar, és az eddig agyon ajnározott játék egy hónap után uninstall, mehet a fikázás és lehet várni az újabb Jézust.
Szerintem most ez a TESO lesz a legújabb wow-verõ várományos, majd meglátjuk. Mindenesetre ha a játék buy to play lesz mint a GW2 (esetleg NORMÁLIS f2p mint a lotro, bár az úgysem lesz) akkor már csak a világ miatt is sok esélyt adok neki, hiszen az Elder Scrolls elég nagy húzónév és rengeteg rajongója van. Persze azért a technikai megvalósítás is számít, ott van az SWTOR is, hiába az egyik legnépszerûbb sci-fi univerzumban játszódik, mindenki látja mi lett belõle(vagy mondhatnánk a D&D online-t is, hogy a kevésbé ismerteket említsem).
Én "veteránként" (kb 2002 óta foglalkozom MMO játékokkal) már kinõttem ebbõl a megváltó várogatásból, ha érdekel egy játék kipróbálom, de nagyon-nagyon-nagyon különlegesnek kéne lennie, hogy még egyszer havidíjat fizessek valamiért.
Személy szerint engem nem hoz lázba ez a játék egyelõre, nálam az Elder Scrolls széria a singleplayer játékok királya volt mindig is, és az is marad. Inkább a következõ TES-re vagyok kíváncsi :)
Egy kis szösszenet: Ti mennyire tudjátok eldönteni (persze miután játszotattok vele) egy mmo-nál, hogy mennyire lesz hosszú életû számotokra (legalábbis).
Elég relatív (vagy szubjektív) de azért mégis érdekesnek találom ezt a témát és érdekelne.
A legtöbben itt nem kevés tapasztalattal rendelkeznek stb. - aminek végülis azért örülök - (magamat nem veszem bele, így értem)
Vár még egy veterán egy új, igazán átütõ játékra - na jó ez így hülyén hangzik, mert nyilvá persze, de hogy egy átfogóbb képet kapjunk a dolgokról, esélyeket latolgatva stb. Vajon lehetséges lenne még belevetni "magunkat" a dolgokba úgy mint régen...átadni a dolgot, mikor azt mondod: hát na jólvan ez tettszik annyira, hogy komolyan foglalkozzam vele és végre, végre mégegyszer megélhetjük az átütõ sikert, örömöt(?).
Kinek mi számít manapság, mi az elvárás, a régi idõkhöz képest stb. ami változott valamelyst...ha MMO-ról beszélünk. Vajon mennyi idõ, míg beleesik az ember? (persze ha tettszik is neki)
Mondjuk tervezni se, s elõrelátni se lehet mindig...vagy lesz, jön és hands down. - avagy nem. (Jöhet még olyan, hogy instant addiktivizmus, visszatérhet-e még valami a WoWhoz hasonló élménybõl)
u.i.: az is egy szempont lehet, vagy titkon befolyásolhat dolgot magunkban, hogy világviszonylatban mit mutat a játék, mennyire sikeres és mennyien játszák...(persze mindenki másképp függetleni magát ettõl is, de ez is egy érdekesség talán:P)
kis zenei emlékeztetõ...még mindig no words kategória.
offolni kell a dolgot...mert most 1 nap alatt teljesen rákattantam, elõtte meg csak akkor néztem mikor bejelentették. most meg már lesem, mikor jön valami új infó, text, hang, videoanyag...lol:):/
Egyébként nemtudom mi a tendencia, pl SW:TORnál mivolt, de olyan 1 millióan gondolom azért jelentkeznek a bétára.
vannak jo kommentek Chillin for retail release. I know this game will eat my soul.
I just want to give you my money for your game already
lmao the wife is bugging the crap out of me. She wants in the beta so bad
You've ruined Elder Scrolls... Why would a Nord ally with a Dumner? Why would a Dumner ally with the Argonians? They all HATE EACH OTHER... This is just a cash cow for fan boys/girls
Hahaha:DD viszont bírom, hogy ma kedveltem az oldalt FB-n, és azóta nemtom hány post volt már...jófejek és igazán odateszik magukat azért, ilyen kis apróságok is tudnak számítani...
mint ez a szöveg ni :D
"We're receiving a high number of questions about when beta invites will be sent out, and we wanted to clear up any confusion. Currently, we are only sending out confirmation emails after you've successfully signed up for The Elder Scrolls Online beta. That confirmation email (not a beta invite) should arrive within 48 hours from when you submitted your beta application. If you have not gotten your confirmation email, we encourage you to please check your spam folder and contact us via our support page if it's not there.
http://help.elderscrollsonline.com/
We are not sending out invitations to the ESO beta test quite yet. When we do start sending out the first wave of invites, we'll make an announcement on our website, here on Facebook, and our other ESO social media pages so that everyone knows to keep an eye on their email.
Thank you all for the overwhelming support and interest in The Elder Scrolls Online beta test!"
kb semmi új, inkább csak egy-két érdekesség. ja lol jóóó....már majdnem megkérdeztem, de aztán szerencsére csak elnáztem elõbb. Az a 2000 játékos az csak Cyrodiilra vonatkozik persze.
The 'Introduction to Elder Scrolls Online' video (embedded above) has a massive PvP siege battle which looks like hundreds or even thousands of soldiers facing off against each other. Is a battle of this magnitude actually possible in the game, made up of human players?
Every one of the figures in that video was a human player. We got all of our devs into the game for a PvP test, and then captured that sequence with them. It was all in-game. Cyrodiil (the PvP map) is open-world and supports up to 2000 players in it at the same time. ESO’s client is designed to be able to handle (on the recommended spec) 200 players on screen at the same time. That particular scene had about 115 players on each side.
megint posztoltak vmi kérdést...a véleményeket, válaszokat sose teszik ki? vagy majd egyszer? - most is video responseba tolja a játékos be nekik hogy mit gondol
Ja, ez így jó is lesz:) Végülis elég sok elõnye van az egyediségnék meg a külön történetszálaknak, és ha így a végére ugye összejönnek a dolgok, ahogy te is mondod, az zseniális lehet. Kezdenek eloszlani a kételyeim. Ez lehet elsõ igazán(!) jó és sikeres mmo WoW óta. Kicsit nagyobb reklám még majd stb és könnyen összejöhet. Jólenne. Február vége felé indulhatna legkésõbb már a béta...cant wait!
Ez az atjarhatosag vagy tiltasa meg kerdeses, hogy milyen formaban lesz megoldva. Vagy egyszeruen meg lesz tiltva, vagy at lehet majd menni, de kveszteket nem lehet felvenni, nem lehet tudni. Azt tudni, hogy kulon kulon sztori menten fejlodik a harom szovettseg egy-egy jatekosa, ami majd a kozponti tartomanyban csucsosodik ki, egy hatalmas haboruban.
A serverlista kep a videoban pont az ellenpeldat mutatta, hogy olyan nem akarnak. Ket okbol. Egy: barmikor egyutt tudj jatszani barmilyen ismerosoddel, servertol fuggetlenul. Ketto: ha egy server megmarad lowpop szinten, ne szopjanak emiatt az ott jatszo jatekosok.
Chat ablakon en is gondolkoztam mar, hogy hova kerul... Fogalmam sincs, valoszinu marad a hagyomanyos fules megoldas, mint a legtobb mmo-ban.
Fegyver skillek eseteben olyasmi lehet a helyzet mint a GW2-nel. Csak mivel a tamadas itt egerrel tortenik, a skillek inkbb csak idoszakos buffot vagy specko tamadasi kepessegeket (charge, whirlwind, stb) adhatnak. Lenyegeben a tobbi mmoban altalaban hasznalt minimum 15-20sb skillt/spellt/abilityt most kb 8 slotban kell megoldani. Ezert is lesz fontos az ugyesseg, mint sem a betanult rotacio.
Szinte minden tartomany elerheto a jatekban, legalabb egy kis zona erejeig. A hirek szerint lesznek helyszinek, amelyiket csak kesobb fognak elerhetove tenni, kieg vagy content peccsek kereteben. Elvileg minden tartomany minden fovarosaba el lehet menni, de majd kiderul a betaban. A TES III es V-ben megismert varosok tutira benne lesznek, hiszen kell a "folytonossag" a jatekosoknak. Hiaba jatszodik 1000 evvel korabban a jatek, muszaj, hogy a jatekosok nagy reszenek legyen ismeros par helyszin, hogy meg kozelebb erezze magat a vilaghoz.
Köszönöm. Akkor ez így jó is lesz...a fontosabbakra most biztos választ kaptam:) A területnek is örülük, eszméletlen lesz...és ígyvan a felfedezés stb. az nagy alapja az egésznek és zseniális is. (googlen kerestem gépigenyt, persze nem volt még, de mégis bevolt írva, hogy 30giga hely kell tán neki...el is tudom ezt így képzelni)
viszont akkor elvileg nem lehet majd átmenni egyik fõ részrõl a másik kettõre?:o azért ez lámaság lenne. gondolj bele, oly simán megoldhatnák, bárhogy bármilyen módon az átkelést.
illetve, hogy akkor a 3 nagy zóna ugye különösebben nem szimpatizál egymással, kivéve egy fõ célt. csak azért említem mert a nem battlegroundos PvP is eszembejutott ugye, mint a WoWban, hogy mész és meglátsz egy Hordást és megtámadod simán...
itt esetleg (márha a megaszerveren belül lesz különbség, egyik videoban mutattak egy képet egy szerverlistarol, az nemtudom melyik akkor) - mert ha csak egy fõfõ szerver lesz, akkor nem igen tudsz választani PvE-PvP-RP között tehát hogy esetleg akkorlehetne-e úgy, hogy tevagy mittomén az északiak csoportjából (nevét nemtudom most) mondjuk Nord vagy...akik még erre a területre tartoznak azokkal nem, de a másik kettõvel ugye hadban állsz és ugye nagy fan és feautre lenne az egészben, ha lehetne ölögetni egymást pl. - apróság de mégis sokat dobna rajta... mert itt nem kettõ (horda, alli) szövetség van, hanem 3 - ha úgyvesszük végülis...
na de ha nem lesz ez az átjárás akkor érdekes, mert bukik a dolog (mondjuk talán hülyeség ez h nem lesz, mivel: hangoztatják ezt a friend dolgot, ezért is az egy szerver, namár most ezt ecsetelték és ha például azt veszem, hogy én kezdek itt, te ott...és ha nem lehetne átjárni stb. akkor nem találkozhatnánk, ami ugye hülyeség lenne akkor érted :D)
ja és a HUD csekélysége miatt, a chatrõl is érdekelne info majd:D [ja meg akkor azokat a skilleket amiket mondassz, azokat ugyanúgy billentyûrõl lehet majd tologatni befelé, tehát harcban: WASD, egér+még egy pár skill gomb a billentyûrõl, ha jól értelmezem] (illetve, hogy szerinted mik a nagy fõvárosok TES világából, amik itt fõ pontok lehetnek:))
- 2 gombos harcrendszert mar elmondtak: egy az egyben mint a TES jatekokban, annyi kulonbseggel, hogy targetelni is tudsz. - Minden classnak lesz sajat specialis skill rendszere, amelyekre pakolhatod a pontokat minden szintlepeskor. - Nem tudsz magebol harcost csinalni, ket kulonbozo class marad vegig, lasd Sorceress es a Templart (bar utobbi inkabb paladin jellegu lesz). Kulon lesznek a weapon skillek es kulon a class skillek. A weapon skilleket egy-egy fegyvert hasznalva tudod majd unlockolni. A class skilleket pedig a karakter generalas soran kapod meg, es adhatsz rajuk 1-1 pontot szintlepeskor, amelyek idovel egy ujabbat nyitnak meg. Skyrim perk rendszerere gondolj. A fegyver skillek eseteben pedig a GW2 skill rendszerere. - Lesz waypoint rendszer a gyors utazashoz), illetve lesznek mountok is. Repulo mountok nem lesznek. - lvl50 utani dolgorol keveset tudni, azt mondjak mindig, hogy az 50-et elerni csak a jatek harmada, a maradek es az igazi fun majd csak 50 utan kezdodik. PVP a kozpontban 50-esen fog menni (akar felskalazva a kicsiket), de ezen kivul biztos, hogy lesz meg mas is. Lesz hazvasarlas, vszinu 50 kell majd hozza, de mas inforol nem tudni, majd egyszer elmondjak. - Lesznek raidek, lesznek instanceolt dungeonok es ezeknek lesz heroic/hard verzioja. Ezekbe csapattal kell majd menni, lasd WoW. Viszont a vilag tele lesz publikus dungeonnal, ahova barmikor lemehetsz, es beszallhatsz party neklul is az adott boss vagy champion monszta agyonveresebe. Ha csak egyszer megutod, mar kapsz te is lootot - lasd gw2 rendszere, illetev a wow is kezdi atvenni ezt az otletet. Itt alap lesz minden mob eseteben, ami nem instanceolt teruleten van. - Nem tudni, hogy mekkora raidek lesznek, de volt arrol szo, hogy nem akarnak tul nagy szamokat, vagy tul keveset, ezt vszinu a beta alatt fogjak beloni, a jatekosok viselkedesere alapozva. 10-15os raidekre tippelek en szem.szerint. - Endgame tartalomra ugyanaz vonatkozik, mint az 50-es utani eletre. - Elhangzott tobb interjuban vagy podcastban, hogy a terulet iszonyu nagy lesz. Mivel - sajnos :( - az egyes frakcio teruletei (zonai) atjarhatatlanok lesznek jelen allas szerint, haromszor kell egy 1-50ig tarto szintezeshez biztositani a teruleteket, ami osszessegeben nagyon nagy jatekteret biztosit (es aminek a bejarasahoz vszinu 3 karaktert kell minimum krealni...) Peldanak hoztak Skyrim teruletet, mint friss elmenyt a jatekosok szamara, a TES Online beli bejarhato Skyrim tartomany nagyobb, mint a 2011-es TES V-ben bejarhato Skyrim tartomany. Egy korabbi videoban lehetett latni Mournhold kornyekenek map nezetet, es benne a felfedezni valo/felfedezett helyek jeleivel (banyak, templomok, barlangok, varosok, stb - mint Skyrimban), ha azt osszeveted a reszletes Tamrieli terkeppel, akkor bizony lesz terulet boven, ahol lehet bohockodni. Mivel a jatek egyik alapeleme a szabad felfedezes, ezert muszaj volt a fejlesztoknek ehhez egy nagy terepet is biztositani, mert annak nincs ertelme, hogy 2 nap alatt korbefutom Tamrielt, aztan jonapot.
DE!! Minden infot ilyen korai szakaszban helyen kell kezelni, mert ugyebar a fejlesztok szeretnek neha nagyokat mondani, illetve szinesebben leirni azt, ami. Ha csak a fele igaz annak, amiket elmondtak az elmult fel evben, akkor kapunk egy igazi TES jatekot, csak most npc-k helyett jatekosokkal fogunk kalandozni Tamriel osszes tartomanyat erintve.
egyébként szerintem a spin-off szot kár használni:d gyengíti az egészet...mert hát azért valjuk be: elég nagy volumenü ez a cucc, mint hogy egy kis kitekintés legyen csak (spin off?)
szal, hogy nem lsz túl egyszerû pár dolog a játékban?
ez a két gombos harcrendszer pl - meg sok dologról még nem beszéltek skillek ? drop, loot - leszne kegyáltalán normalis skillek kasztokra bontva stb. illetve, hogy mivel egyszerûsített az egész, ezeket hogy lehet majd betolni.
Ja és szintén a váltakozást hozom elõ és bár oké, hogy a TESekbe is valahogy ígyvan, DE!
itt azért mégse lesz annyiféle pont, stb. jutalomrendszer amibõl az átalakításokat lehet végezni - ergo lem lesz az szar, hogy félóra alatt magebõl harcost csinálunk ??? (két ilyen gyüjtögetö pont vagy milyen rendszert hallottam h említenek, nevüket mar nemtudom)
traveling, mountok érdekelnének még
illetve amit kérdezgettek már tõlük és persze tudom úgyse tudjuk míg oda nemérünk, de lvl50 után mi várható ?
ami elhangzott eddig: karakterek maxolgatása, új területek bejárása stb. ide kapcsolódó kihívások.
akkor: nagyon hozzák a pvp-t eddig annyira nem fogott meg, 1 pályarészt mutattak belõle, zöldes, füves dombos csata - nem tettszik igazából.
véleményem szerint a PvE-re iszonyat rákell menniük, bár nyilván úgy nincs is ezzel gond meg minden, DE:
a RAID szót spha nem használták még, nem hangzott el sehol...ilyne olyan instance, heroic mód meg minden, de az igazán 20 fõs raidek, csakhogy mondjak egy számot, vajon lesz-e a játékban ? Hogy igazán lehessen fejlõdni...
HIGH-END Content se gyakran hangzik el, mint szó, de ez kb ugyanaz amit fentebb írok... viszont tettszik a tag(nekromanta) mint a játék alap fõgonosza úgymond, azt tényleg jól válaszották ki.
Na már most a TES fanok stb jobban ismerik a lore-t, és jobban tudhatják mennyire lehetségesek ezek a nagy fõs PvE, WoW szerû instanceok.
Szóval sok mindenre mondják hogy unique meg többi mmoba nem igy meg nemúgy, szal h sokminden levan egyszerûsítve esetlegesen...ezek aggasztanak kb.
Pl. érdekességképp még: reálitás talaján maradva miatt teszem fel a kérdést, vajon egy Skyrimhez képest mekkora lehet a terület (mert nyilvan nem akkora mint az összes TES rpg területe összerakva lol)
Fõvárosok csak lesznek, remélem - travelinget mondtam, combatot igen - NPCk (bár errõl is alig láthattunk) de ahol kell remélem népes lesz a dolog.
ja mondjuk igaz...de basszus most idegesít, hogy eleg sok mindent beakartam írni, közbe átkattoltam masik lapra stb. és félbehagytam a posztot és mindent elfelejtettem:)
várom nagyon, ma megnéztem eleg sok vidit, meg interjúkat stb.
(majd ha eszembejut felteszem, hátha tudja már valaki azokra a valaszt)
TES jatekokban is barmikor hasznalhattal barmit, maximum a skilljeiden kellett picit tornazni, illetve ujonnan a "perkjeiden". A TES Online-ban is hasonlo lesz, mint a GW2-ben, vagyis minel tobbet hasznalod a fegyver, annal tobb skill/spell/bonus nyilik meg a fegyverrel kapcsolatban.
Egyre jobban tettszik a cucc...zseniálisnak tûnik, és tényleg so huge, hihetetlen szinte csakúgy a semmibõl jöttek ezzel az egésszel
viszont egy pár dolog kérdéses, h mennyire lesz jó stb.
ez hogy csakúgy összevissza használhat mindenki minden fegyvert stb. (nem biztos h jólesz és ezt mindenki akarja majd)
húúú basszus, elfelejtettem a többit:SSS
Remélem bekerülök majd a tesztre.Mondjuk úgy töltöttem ki mindent ahogy az igaz is sõt még szerintem pár béta tesztet mikor kéri,hogy adjam meg még keveset is írtam. Pár mondattal fejeztem be a kérdõívet,hogy az se maradjon üresen,gépem sz.tem jó lesz a tesztre.Szerencsére nem akarom bízni a dolgot mert az ilyenkor nekem nem szokott lenni:/
Hat van meg hatra a centibol boven... messze meg az ev vege.
Koszi mindenkinek a "jelolest", de nem szivesen lennek HG. Ugyanis se energiam, se idom nincs arra, hogy a moderator topikban magyarazkodjak majd nap mint nap a premier kornyeken, csak mert toroltem/kivagtam par olyan hirhedt provokator es/vagy troll emberket a topikbol, akiket altalaban ki szoktunk tiltani az mmo-s topikokbol (akik ezek utan mennek sirni, magyarazkodni, majd ujabb alreggel folytatjak). En pedig ahelyett, hogy a elveznem a jatekot, vagy kovetnem a jatek hireit, fejlemenyeit, ovodas emberekkek vivjak szelmalomharcot napi 10-12 oraban? Kosz, de nem :)