Hát IGN csatornáján is most elkezdték az eddigi kis visszaszámlálás helyett azt a visszaszámlálás képet mutatni, amit a CDPR Twitch csatornáján is mutatnak és valóban csak 2 óra múlva lesz. Csak akkor meg nem leszek itthon.
erre gondolt szerintem, vagyis az idei e3-on zartkoruen leadott videora, amit nem fognak kiadni teljeseben:
"A gameplay demo of similar length was shown behind closed doors at E3 2019. That demo hasn’t been released publicly yet, but Digital Trends sat in on a meeting and viewed the footage. In a few words: It was astonishing."
Hmm nem tudom így fél évvel a megjelenés előtt mennyire jó hír hogy új irányt kell vegyen az a pár dolog :D Ebből a szempontból a tavalyi vieó meg igazán elavultá válhatott akkor.
Ha gamescon helyett idei e3-at akartál írni, akkor arra gondolt imo a költő, csak van aki még le van maradva.
De mivel sok kritika is érte őket utána, biztos új irányt vett ez a pár dolog, és mivel obsolete, nem akarják mutogatni. :-) Utoljára szerkesztette: Maala, 2019.08.25. 11:46:01
Nem adhatják olcsóbban mert akkor a többi partner sírna, hogy elveszik a vásárlókat és ha meg mindenhol olcsóbb lenne akkor ugyanúgy megmaradna az érv hogy de náluk lehetne még olcsóbb és ez egy végtelen spirál ahol már ingyen kéne osztani nem?
Azért jobb a GOG-on venni mert több marad a fejlesztőknél akik leginkább megérdemlik és nem kereskedők kézen közén folyik el sok %
Tökmindegy,mert ott is jó drága lesz induláskor.Pedig a saját kölykük. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.08.24. 02:29:57
TLDR: Nem mennek PAX Westre nem részletezett okok miatt és nem is fogják bemutatni az 50 perces videót, ami az E3-n volt látható. Helyette egy 15 perces videót fognak streamelni augusztus 30-án este 8-kor. A videó tulajdonképpen az 50 perces videóból lesz összevágva.
Jó látni, h nem mindenkinek csak a Steam létezik. "#DidYouKnow — every third copy of the digital version of Cyberpunk 2077 for PC so far has been pre-ordered on GOG.com! Thank you for your support — it’s breathtaking!"
Nem túl népesek az utcák! Biztosan mindenki a Cyber-térben van és prank-ol! :)
A vicces az, h mindkettőnek ugyanakkor lett megváltoztatva a neve és mindkettő Cyberprank lett Cyberpunk helyett. Lehet, h ugyanaz a fejlesztő próbál két különböző fejlesztőnéven kiadni játékokat a Cyberpunk 2077 népszerűségét meglovagolva. A Girls egy sima puzzle játéknak tűnik összelopkodott rajzokkal, a 69 meg mint ha valami tech demóból lopkodtak volna össze képeket. Mindenesetre Steamre mostanság már korlátlanul ömlik a szenny, nulla moderálással. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2019.07.02. 16:29:50
A cím és a "THIS GAME WILL BE BREATHTAKING" a leírásban számomra eléggé egyértelművé teszi, hogy csak egy poénról van szó, nem hinném, hogy ezzel a "fejlesztők" ténylegesen keresni akarnának rajta. Aki meg képes véletlenül ezt megvenni, mert nem veszi a fáradságot a cím elolvasására, az meg is érdemli.
Am amit linkeltem, szintén valami ordenáré nagy kamu lesz. Itt a megjelenés, és még 1 árva vid sincs róla fent steamen? Ugyan.. Ez valami 4 állóképből álló pont & click szarság lesz :D
Megint ugy erzem magam, mint a regi debreceni kgst piacon, amikor "olcsoert" lehetett venni a rebak, rebuuk, rebbok cipoket, vagy adios, adadis, stb polokat :D
Aki esetleg kiperpunkoskodna egy kicsit, és eddig kihagyta: Deus Ex Mankind Divided 4.5€ Steamen.
Szerintem a W3-ban nem volt gond az irányítással, a W2 viszont nagyon szar volt, egy ajtó kinyitása, meg tárgyak felvétele néha gondot okozott. A harc szerintem csak akkor volt nehéz, ha sok ellenfél volt, és azok se emberek, amúgy nehéz szinten is egészen könnyű volt, pedig én különösen balfasz vagyok ezekhez. Azzal én is egyetértek, hogy kontrolerrel jobbak az ilyen játékok, RDR2, Tomb raiderek után. Single player szinten mondjuk én z az fps-t is inkább játszom azzal...
Az elozo reszek tartalmabol: - homofob vs.lbgt - arabok vs. Europa
A mai reszben: - kontroller vs. eger+bill
A szezon hatralevo reszeiben: - fradi vs ujpest - metrikus rendszer vs. angolszasz rendszer - balkezesek vs jobbkezesek - WASD vs. kurzorbillentyuk vs. numpad - telen szulettek vs nyaron szulettek (felkeszul az oszi vs. tavaszi gyermek)
Őszintén, aki 5 éves kora óta bill+egerezik, annak minden könnyű bill+egérrel. Hozod a Witchert, meg a félrenyomásokat... Assassin's Creed-eket röhögve vittem PC-n, aztán kipróbáltam konzolon és oridbáltam a kibaszott kontrollerrel, mert ha 0.4N nyomás helyett 0.43-at hozott az ujjam, már egyáltalán nem arra fordult, mint szerettem volna. Az, hogy minden totál közel van egymáshoz, jelenti azt is, hogy NAGYJÁBÓL nem találod meg, mert preciznek kell lenned. Persze benne van a "megszokás", és aláirom, ha valaki 0-ról kezd el játszani, kontrollerrel jóval egyszerűbb megtanulni.
Szerencsére nagy kezem hosszú ujjaim vannak, ki tudják tapogatni hol melyik billentyű van, de a kontrolleren 3 év ps4 után sem tudtam megszokni. God of War-al is annyit szerencsétlenkedtem, mint PC-n egy játékkal sem soha.
Pedig pont a sportjátékoknál legalább annyira kell mint az autósaknál mert billel pl csak 45° ként válthatod az irányt a játékossal, sok cselt, meg mozdulatot meg sem csinálhatsz billel, ezért pl fociban magasabb szinten esélyed nincs, kosárlabdában meg a zsákolóversenyen pl csak legalapabbat tudod kivitelezni.
Cyberpunknál meg ahogy néztem a fegyverek miatt kb a kontrolleresek sem fognak nagy hátrányt szenvedni a sok követő lövedékek, shotgunok miatt :D Meg biztos itt is megkapják a szokásos célzás rásegítést.
Cirka 20 év után először vettem kontrollert kezembe hétvégén PS4 + FIFA-val. Fogalmazzunk úgy, hogy hiába volt rajta a sok gomb számomra elsőre használhatatlan volt úgy, hogy repszimezve azért a HOTAS nem ismeretlen. (Még, ha nem is használtam ki eddig soha fullosan.)
Cáfolom. Szerintem jóval jobb az egér+bill, mint a kontroller (Witcher 3-ban sem volt gondom ezzel). Mondom ezt úgy, hogy a PC mellett van az exkluzivok miatt PS4-em is. Autós játéknál éreztem inkább, hogy ahhoz jobb a kontroller. Úgyhogy egyéne válogatja szerintem.
A bill+egér inkább belső nézetes játékokhoz való a kameramozgatás sebessége miatt. Minden máshoz jobb a kontroller. Meg sokkal kényelmesebb is az egész, minden gomb kézreáll, pár finom kis mozdulattal tudod irányítani a játékot, akár fekve akár ülve akár fejenállva.. Nem kell mereven ülve görcsölni a monitor előtt mint a billentyűzet esetében. És nem fenyeget az a veszély sem hogy egy akciódúsabb résznél félrenyomj valamit. Kevés gomb sok funkcióval sokkal jobb mint a sok bizbasz amit észben tartani sem könnyű, nemhogy a megfelelő időben a megfelelő gombot lenyomni. A witcherhez is használj kontrollert és akkor teljes lesz az élmény.
Az igaz, hogy én sem a tudatos harcra törekedtem, hanem klikkelgessünk és majd belesétálnak, de nagyon nehéz ezt megoldani másképp sajnos. Én is élveztem mikor már csak egy rosszfiú maradt és dueleztünk akkor végre már nemcsak elugrálás és össze vissza cséphadarás volt hanem élvezhető harc.
Nézhetjük hogy lehetne megoldani, mivel egy szörnyes játék a nagyobb szörnyek elegek egyedül, de egy fojtólidérc ha maga jönne vicces lenne mint ahogy a banditák, seregek sem maguk járkálnak. Szóval beláthatjuk hogy a több ellenfelet nehezen kerülhették volna el. Akkor válasszák az assassin creed megoldást, tudod hogy körbeállnak és egyenként jönnek rád? Az is sokat lett kritizálva és nézve tényleg nevetséges érzésre még sem volt rossz, de inkább a látványosabb és szerintem jobb megoldást választották hogy legyen kaszabolás. Akinek nem jön annyira be menjen kingdom comeozni ott már 2 ellenfél ellen rájön miért nem volt reálisabb a harc a witcherben :D
A lovaglásnál egérrel kellett finoman irányítani, billel meg a nagy kanyarokat amire tényleg kissé későn reagált de valamennyire ez reális is ha azt nézzük. Kíváncsi leszek hogy a cyberpunkban milyen érzés lesz a vezetés mert mondták hogy sokszor önvezető lesz de majd vezethetünk remélem egy gta feeling meglesz minimum, ott általában eltalálják.
Igazad van de ez inkább a technológia korlátja, vagy nevezzük most level design bakinak, de ha meg nincsenek ilyen helyek unalmasnak néz ki a pálya. Egy cső játékban kevésbé fog előfordulni mert ott tudják hogy és mit fogsz bejárni. Itt meg főleg szabadtérre lett tervezve a kamera és ha a zárt terekben nem akartak átlógásokat az bizony ezzel jár minden TPS sandbox játékban de akkor itt igazából azzal van a problémád, nem hogy a többiekhez képest igénytelenül lett megoldva. Szerintem aki a régi játékok fix kameraállású majd váltogatós TPS világában szocializálódott mint a resident evilnél volt na annak nem okozott már különösebb bajt az itteni navigáció.
Kardos játék meg egyszerűen szinte mindig jobb TPS-ben mert FPS-ben valahogy még mindig bénán és nem hihetőnek néznek ki az animációk, a TPS elfedi a kis hibákat és látványosabb, bár Skyrimben szeretem én is az FPS-t de valahogy ott elég is :D Lövöldözős meg van sok jó TPS-ben de tényleg az FPS az átélhetőbb és nagyon jól tették hogy ezt választották a cyberpunkhoz bár mintha valami GTA5 szerű megoldást gondolkodtak volna régebben hogy váltható legyen de ez sztem csak kósza pletyka nem lesz nagy váltogatás.
"sőt igazából minden megvolt, blokkolás, kitérés, elugrás, kis ütés, nagy ütés, kombók nem volt az rossz"
Ez való igaz, nem is ezzel volt gondom, hanem azzal, hogy nem lehetett tudatosan irányítani. Mondjuk jöttek 4 irányból ellenfelek, aztán random csapkodott az ember, hogy majd csak lesz valami. De valahogy az egész olyan furcsa volt. Már önmagában a lovaglás is lomha volt (nem találok jobb szót), kanyarodni akartam, akkor volt egy kis késés, mire fordult, emiatt sokszor mentem neki fáknak stb. Lehet, hogy inkább a TPS nézettel volt baj, pl. zárt terekben épületeken belül ahol nem volt sok hely, lehetett bénázni még egy szimpla fordulással is, hogy ne akadjak fent minden NPC-ben vagy tárgyban. A kamera meg csak forgott össze-vissza, ezt utálom legjobban a TPS-ben, hogy forog a karakter is, meg forog ettől függetlenül a kamera is, aztán ember legyen a talpán, aki érti, hogy mi is történik a karakterrel. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.06.25. 00:13:38
A DA:O-hoz k képest nem éreztem elcsalt időnek. Ott aztán tényleg túl van tolva a harc, ami ráadásul repetitív és sokszor tét nélküli, semmi kihívás nincs a harcok cirka 90%-ban.
Pedig én is bill egérrel toltam végig mindhárom játékot és mintha nem egyel játszottunk volna. A harcrendszer meg szerintem a 3. részben is vitte az átlagot. Sőt igazából minden megvolt, blokkolás, kitérés, elugrás, kis ütés, nagy ütés, kombók nem volt az rossz, csak csináltak már olyan játékot amiben volt jobb is, de igazából ezt én másodjára már legkönnyebben toltam végig mert a harc sokszor csak a jó kis történettől elcsalt időnek érződött. Nem azért mert rosszul lett kitalálva, voltak ilyen immunitások, olyanok, egyiket így kellett megkerülni másiknál amazt az olajat használni vagy varázslatot, azzal nem volt gond de egyszerűen a történet jobban magával ragadott mint hogy percekig ugráljak az ellen körül. Tény hogy az irányítás nem a legerősebb része a játéknak, de még lóversenyeknél is ritkán akadtam el bármiben is szóval simán ráérezhető.
Nekem kifejezetten tetszett, hogy a szokásos jobb+bal klikk spammelés helyett lehetett egy kis változatosságot vinni a harcokba, főleg, hogy az előre történő támadással még kombózni is lehetett. A legtöbb szörny ellen kitapasztalható volt a séma amivel érdemes próbálkozni, de emberek ellen sosem volt két ugyanolyan csata, megizzadt az ember a végére. A maga idejében nagy divat volt köpködni, de szerintem mérföldekkel jobb volt a mai klikkfeszteknél.
A másik, amiben megelőzte a korát, és amit azóta sem nagyon sikerült egyetlen RPG-se betenni, hogy a magasabb szintű közelharci tudás megszerzésénél megváltoztak az animációk, még az is, ahogy a karakter tartotta a fegyvert, és új kombók is elérhetővé váltak. Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2019.06.24. 22:21:14
Eleve a harcrendszer is elég gyengus volt. Kövezzetek meg, de nekem máig a Gothic Ctrl+balra/jobbra/előre rendszere a kedvencem :D Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2019.06.24. 22:08:28
Sokan meg fognak most lincselni, de Inkább beszéljünk arról, hogy a The Witcher 3 egy rohadt jó játék volt, kivéve, hogy spec. én utáltam, de nem a játék lényegét adó történetet és egyebeket, hanem egyetlen dolgot, az irányítást, ami viszont haza is vágott minden mást! Ilyen rettenetesen sz*r irányítást én még életemben nem láttam, gyakorlatilag -számomra- kezelhetetlen volt bill+egér kombóval. Még egy ajtón bemenni is kihívás volt sokszor, mert hol mellé szaladt, hol odébb fordult a karakter. A loot is...ott állok a hulla előtt, nem jelzi, hogy fel tudok venni valamit, fordítok egyet a kamerán (a karakter meg se moccant, csak a kamera fordult felette), erre megjelenik az "E" betű. Ennyit én még játékban nem forgolódtam, mint ebben, néha már szédültem ettől az össze-visszaságtól. A betargetelős hülyeség is a harcnál, mert nélküle össze-vissza random csapkodott az a szerencsétlen nyomorult...hát az minden volt, csak tudatos harc nem...A skyrim féle irányítás messze tökéletesebb, legalább is nekem. Na mindegy.
Éppen ezért, rendkívüli módon örülök, hogy a CP nem ezt a hibbant rendszert használja, és nagyon remélem, hogy az FPS vezérlését rendesen meg fogják csinálni, mert sajnos láttunk már gyengén irányítható, rosszul megvalósított FPS játékot is! A CDP az a cég, akitől a játék tartalmát illetően nincsenek kétségeim, de az irányítás tekintetében már annál inkább, mert mindegyik Witcher katasztrófa volt ebből a szempontból.
Ne nekem mondd, nem en linkelek streamerkurvakat. :)