Érdekes ez. A morrowind idején arra gondoltam egy nap majd lesz olyan játék amiben tényleg élni fognak a karakterek és virtuális valóság lesz. Ez nem jött el. Lehet választani, a virtuális valóság skyrim között ahol dungeonról dungeonra mászkálsz, vagy vadászol vagy bármi de nem sok élő karakter van benne, vagy választhatod a Biowaret aki az interaktív könyveket csinál. Egy biztos, nincs cég ami ilyen hosszú ideje lenne a csúcs közelében már jóval a fénykora után is mint Bio. A Beth sem. Legalább 10 évvel van lemaradva, de ő is régi. Talán a witcher 3 lesz az áttörés. A CD projekt még fiatal és sikerre éhes.
4. rész ne is legyen, de egy "B1" jöhet :)
#131 most poénkodsz, de tök jó lenne valami ilyesmi apróság is, én örülnék neki. pl. valami relikvia/dísz a captain's quartersben
Megértem én a hozzáállásukat. ME3 is több sebből vérzett, DA2 is igen gyenge lett és a DAI is lehetett volna jobb. Mondom ezt úgy, hogy mindegyiket megvettem megjelenéskor és élveztem is őket, de attól még tény, hogy a Bioware már évek óta nem önmaga. Csak ez a "Nem szeretnék ME4-et, de követem a topicját" dologban nem értem a logikát.
és az lett a tavalyi goty... Az Me frencsájzt nehezebb elkúrni mint a DA-t és valszeg nem is fogják mert már nincs mit rajta butitani, max ha itt is behozzák az open-world játékmenetet akkor lehetnek gondok.
Frostbite 3 lesz ez is. Már a tavalyi E3-as videóban is elmondták. Bár a Dragon Age Inquisition után csak azt tudom mondani, hogy inkább ne készítsenek Mass Effect 4-et...
Már írtam korábban, igen ez is frostbite lesz. És még a taktikai rendszert is mondták ami persze vele jár. Nyilván a Mass Effectnél nem lesz ennyi gondjuk a rendszerrel mint a Dragon Age-nél a hc rpsek ezt már második rész óta nem veszik.
Talán E3-on már kint lesz játszható formában a nagyközönségnek. Utoljára szerkesztette: BoneDragon, 2014.11.08. 10:26:14
Szerintem a 3. rész nem csak a bejefezés miatt volt gyengébb, mondjuk lehet csak én vagyok ezzel így, az első 2 részt 2 szer is újrajátszottam a 3. csak 1szer, valahogy nekem az első két rész erősebb volt. Mostanában meg úgy ki vagyok éhezve valami hasonló játékra, hogy ha kijönne a 4. valószínű 10/10 lenne nálam.
A 3-ra ráférne egy újítás, mert a shaderek iszonyatosak.
De szerintem az egész trilógia úgy jó ahogy van, aki meg még mindig a végét tudja felhozni 3 év után azt meg sajnálom.
Looking forward meg ilyenek. Talán a megjelenésig újra végigviszem az egész trilógiát, ha lesz időm. 2016-ra saccolnám a megjelenést. A lényeg hogy ne szúrják el, inkább dolgozzanak rajta +1 évet.
nem értem ha 2015ben kiadják, hol vannak a videók? csupa koncept az egész. az újrakiadás meg felesleges a technológia nem fejlődött annyit, meg egybe adják ki furcsa lesz az átmenet
Prequel nem tenne jót a ME-nek, meg amúgy is egy ilyen trilógia után inkább egy jól átgondolt sequelt csináljanak már. Nekem az is beleférne, ha Sheparddel is találkoznunk. Sõt...
Az nem igazán mûködne szerintem, ha valamelyik csapattagot kéne irányítani a trilógiából. Mindegyiknek összetett, egyedi jelleme van, kialakult világképpel. Ha mondjuk Garrust irányítanánk és olyan döntéseket hoznánk vele, ami nem illik hozzá, akkor az teljesen elrontaná a karaktert. Ugyanakkor mivel mégiscsak RPG(szerûség)-rõl van szó, azt se tehetik meg, hogy idõnként ne hozhassunk egymástól teljesen eltérõ döntéseket.
Sok a plothole.. sok tekintetben elég középszerû hiába van hangulata.
Én azt mondanám az egész Reaper dolgot dobják a kukába és a ME jó részeire épitsenek , egy alternativ galaxis Reaperek nélkül.. és mondjuk a fenyegetés a galaxison túlról érkezik egy hóditó faj formájában vagy belülrõl. ;) Vagy az emberiség épp kezdi kiépiteni a Space Empire-jét idõszak.. Sose szerettem ez a megtalálunk õsi romokat szálat.. talán oké lenne ,na de nem a szomszédban a Marson.. ME világa egy érdekes ,de nem hibátlan világ..
Attól hogy a Mass Effect Trilógia egy univerzum szintû problémával nézett szembe, szerintem nagyon nem kell aggódni attól, hogy a következõ részekben is univerzum szintû fõ gonoszokkal kellene harcolni. Legalábbis én nem ebben látom a sztori és játéklehetõséget. Az hogy beleéld magad vagy elvigyen magával a történet, elég csak egy jól kidolgozott szál. Pld SWTOR-ban 8 különbözõ fõ történet szál van. Oké nem nagy durranások, de pld. Ha csak egy hasonlónak neki esel. Mondjuk egy Turian történet szálnak és végigviszed mondjuk az ME elõtti történetet, azért ott is elég szépen összeállhat a történet. És akkor tudnak csinálni mondjuk 4-5 játékot is, jól kiforrott sztorival. Mondjuk az idegen fajú csapattagok elõélete vagy valami közeli rokonuk elõéletében játszani végig egy adott faj történetét is elég izgalmas lehetne. Aztán mind1ik rész végén kiderülne, hogy ki miért lett olyan és miért került oda ahova az ME részek elõtt. Igazából, mintha csinálnák egy HULK,Amerika kapitánya, Vasember, stb részt csak ME játékba, aztán a vége lenne az ME trilógia, avagy az Avanzsálók :) Szerintem ez sztori és játék szinten is jól mûködne. Egy játékot kéne megírni, és több jó történetet. Aztán a sztorikat lehetne integrálni a grafikus motorba meg magába a fejlesztõi környezetbe. Kis befektetés nagy nyereség
Nekem továbbra is az egyik kedvenc játékom a Mass Effect trilógia, többször újrajátszottam és valószínûleg a jövõben is vár még rám 1-2 végigjátszás.
A folytatással kapcsolatban is bizakodó vagyok alapvetõen, de a történettõl félek.
Bioware-es manager mondta: "I see people saying 'well, they’ll have to pick a canon ending.' No, because the game does not have to come after. Or before. Or off to the side. Or with characters you know."
Az elsõ három közül egyiknek szerintem teljesülnie kell. Most legalábbis megpróbáltam végiggondolni az összes lehetõséget ettõl függetlenül, és arra jutottam, hogy alapvetõen azért véges számú lehetõség van megoldani a problémát (probléma = folytatni a játékot értelmes és élvezhetõ módon).
Elöljáróban annyit fûznék hozzá, hogy szerintem a Mass Effect többek közt a komolyságával, komolyan vehetõségével lett híres (végiggondolt, jól lefektetett történet, ami beleilleszkedik a valóságunkba). Elsõ ránézésre nagyon hasonlít a franchise pl. a Star Wars-ra (és azért megkockáztatom, hogy nem véletlen egybeesés), de mégis a valósnak ható történeti alapja az, ami legjobban megkülönbözteti tõle és meghatározza az arculatát szvsz.
Az új játék idõben trilógia után játszódna 1a. Ha 3 után játszódik a galaxisunkban nem sokkal, akkor vagy nem veszik figyelembe a döntéseinket és kiindulnak valamelyik döntésbõl, vagy figyelembe veszik, de azoknak mégsem lesz komoly hatása. Persze elég zavaró lenne ha mindenki zölden világítana.. Arról nem is beszélve, hogy így mégjobban elvennék az utolsó döntés súlyát Mass Effect 3-tól. Ugyanis ha mindegyik döntést rendes súllyal akarnának kezelni, akkor szinte 3 (4..?) különbözõ játékot kellene készíteniük, ez pedig nyilván nem megvalósítható. Mindenesetre bárhogy is legyen, ha idõben folytatnák, akkor kellene valamilyen új gonosz, ekkor kvázi képregényessé tennék a franchise-t: mindig jönne egy újabb gonosz, akitõl meg kell védeni a galaxist. Ez pedig a Reaperek és az eddigi történések súlyát csökkentené.
1b. Ha a trilógia után játszódik sokkal (évezredek, v. akár évmilliók pl.) akkor végülis az ismert fajokat nagyjából meg lehetne tartani, de valamilyen globális fenyegetés akkor is kellene, ami pedig még mindig elvenné a reaperek súlyát, ugyanis õk ha jól számolok olyan min. 1 milliárd évig terrorizálták a galaxist. Ha pedig kiderül esetleg, hogy mégsem haltak ki, az kapásból horrorgyenge sztorival lenne egyenlõ. :)
Trilógia elõtt 2a. Ha az eredeti trilógia elõtt játszódik nem sokkal (max kb 30 év), akkor egy picit elveszik a feszültség, mert tudjuk, hogy az események hová fognak vezetni (vagy nem tudjuk, de akkor nem is lesznek túl jelentõsek ezek az események), viszont sok ismert karaktert lehetne tetszõleges mélységben bevonni.
2b. Ha az eredeti trilógia elõtt játszódik sokkal (több, mint 30 év, de már vannak emberek a világon) akkor az elõzõ pontban említett mellett nem is lesz túl izgalmas, mert az emberek még nem is találkoztak idegen fajjal, vagy akár még nem is tudnak csillagok között utazni. Persze ha néhányszáz évet visszaugranának idõben, akkor pároztatni tudnának egy Dragon Age-hez hasonló középkori világot Mass Effecttel, de ezt szerintem senki nem akarná. Mindensetre érdekes belegondolni, hogy amikor nálunk épp fénykorát élte a sötét középkor, a turianokat council néppé tette a Citadella. Én szívesen megnézném mindenesetre azt az idõszakot, amikor az emberek felfedezték a reléket, ill. háborúzgattak turianokkal, de itt is az a baj, hogy nem túl jelentõs események globálisan nézve, fõleg a Reaperek elleni harcot szemelõtt tartva.
2c. Ha az eredeti trilógia elõtt játszódik nagyon sokkal (pl. emberek elõtt, prothean korban, vagy akár reaperek legyártása elõtt, Leviathanokkal) akkor az elõzõ két pontban említett dolgok mellett már azonosulni is nehezebb lesz a helyzettel, mert nem lesznek emberek, se szinte bármilyen eddig ismert faj. (Ez nem Star Wars, hogy akárhol akármikor játszódhat mindig ugyanazok a fajok vannak, ugyanolyan technológiával, hanem sci-fi. :) )
Trilógia elõtt, közben, vagy után 3. Klasszikus spin-off: miközben Shepharddal halad a már megismert fõszál, te random senkiként (nem említettek a trilógiában, tehát nem lehettél túl fontos) segíted valahogy a munkáját. Csak így megint nem sok súlya lesz annak, amit csinálsz. Viszont ismert karakterek/helyszínek probléma meg lenne oldva, és régi mentésekbõl is lehetne akár pár döntést megõrízni. A fent idézett szövegbõl leginkább erre tudnék tippelni, amennyiben feltételezem, hogy az "off to the side" csak PR duma.
4. Úgy emlékszem, hogy a trilógiát és az egész eddigi történelmet egy galaxisra szûkítették le, így nyilván kézenfekvõ megoldás lenne átnyergelni egy másikra (tehát nem idõben, hanem helyileg lenne eltolva az új történet). Bár nincsenek konkrét infóim errõl, de úgy emlékszem, hogy a Reaperek csak ezt a galaxist szerették terrorizálni, aludni pedig dark space-be mentek ki. Más galaxisokba nem lehet tudni, hogy átmentek-e. De ha feltételezem azt, hogy nem mentek át akkor is az baj ezzel a megoldással, hogy vagy megint nem lesznek emberek (és/vagy ismert fajok), vagy lesznek, de ha emberek át tudnak menni másik galaxisba, akkor a Reapereknek is át kellene tudnia menni, és akkor pedig visszatértünk a kiinduláshoz. Mindenesetre másik galaxisra való áttérésnél azért egy fokkal nagyobb kreativitást engedhetnének meg maguknak az írók, kevésbé kellene ragaszkodni az eddig lefektetett történeti alapokhoz és megtörtént eseményekhez, csak attól függõen, hogy mennyi eddig ismert dolgot akarnak átmenteni sokat kellene magyarázkodniuk. :)
5. Idõutazás, vagy egyéb alternatív idõsíkok létrehozása. Az idõutazástól félek legjobban, kapásból nullázza bármilyen eddigi eseménynek/döntésnek a súlyát és baromi olcsó húzás. Itt persze végtelenségig lehet csavarni a sztorit, és nem kellene ragaszkodni semmihez, de borzalmas lenne, mert az egész univerzum komolyságát venné el. Meghalt Anderson? Nem gond, visszamegyünk és megmentjük! Kipusztultak a Protheanok? Nem gond, megmentjük õket! Sõt, visszamegyünk a Leviathanokhoz, és szólunk nekik, hogy ne gyártsák le a Reapereket, és akkor az egész trilógia tök feleslegesen történt meg.
SG sorozat más. Ott tudták mire vállalkoznak, maguktól mentek és sejtették mi vár rájuk. Az eredeti mozifilm az ahol ott rekedtek de az sem egészen olyan. A Farscape-ben egy NASA ûrhajós végez valami rutinmunkát az ûrben, mikor egy kósza féreglyuk elkapja és egy élettel teli galaxisba viszi. Ha tetszett az SG sorozat nézd meg a Farscape-et is. A fõszereplõk is ismerõsek lesznek, Ben Browder (SG1 - Mitchell ezredes) és Claudia Black (SG1 - Vala). Nem egy komoly scifi, de hangulatos darab jó karakterekkel (kicsit béna kosztümökben:))
Na én az elõbb megjelölt sorozatokat nem láttam, de a Stargate: Atlantis is totál errõl szól... :)
Végül is a hajó neve lehetne "Szökevény" :D
Egyébként ez a példa is jól mutatja, hogy mennyire nem lehet ma már kapásból azt mondani, hogy plagizált egy író. Hisz az alap sztori hallatán kapásból 3 sorozat is eszébe jut az embernek és mégis van eltérés a részletekben. A Mass Effect kapcsán is hallottam már olyan véleményt, hogy tiszta Babylon 5 koppintás. Pedig ma már egyszerûen annyi mû létezik (könyvek, film, sorozat stb.), hogy nem lehet olyat írni(legalábbis szerintem), aminek valamilyen aspektusa nem szerepelt már máshol. Ezenfelül ott van a másik faktor, hogy bizonyos mûvek megihletik az írót és abból merít. Ismétlem merít, ami nem egyenlõ a plagizálással.
Ha már elõzmény trilógia és teljesen új része a galaxisnak..... Én eltudnék képzelni egy olyan sztorit, hogy egy földi ûrhajó egy olyan relén halad át, mely valamiért csak egy irányú (pl. mert a túlsó oldal sérült), így ott ragadnának. De hamar kiderülne, hogy már más fajok is jártak így korábban.
Tudom kicsit szabadjára engedtem a képzeletem :D De, azért nem lenne rossz.
Én úgy értettem hogy ha a 4. rész folytatás lenne. Pont azt mondom hogy igenis voltak nagy döntések a játékban. Ha én úgy döntöttem hogy megölöm a getheket, de a 4. részben mégis élnek, akkor már nem az ÉN mass effeckt univerzumomban játszom a 4. részt.
Ha belegondolsz, végül is a te döntésed volt az ME3 végén, hogy melyik megoldást választod, és eléggé különbözõ következményei lettek a galaxis szempontjából.
Én a sztorit kicsit késõbb játszottam végig, és addigra már hallottam, hogy mennyire elégedetlen volt a nagyközönség a befejezéssel, meg a játék során hozott döntések jelentéktelenségérõl. Én azonban nem láttam így, igaz, tényleg kellett a hozzá a "plusz befejezés".
Szerintem a rajongók kicsit többet láttak bele ebbe a kijelentésbe, mint amit a Bioware szándékozott megvalósítani. Még így is sokkal-sokkal több befolyásod volt a történtekre, mint a játékok 99%-ában.
Engem is az zavar a folytatásban hogy 3 részen keresztül reklámozták azzal a játékot hogy minden döntésed befolyásolja a galaxis sorsát. Na most ha õk kiválasztanak egy fix befejezést a 3-nak hogy onnan folytassák, ezzel kukázzák az ÉN döntéseimet. Valami elõzmény történet egy szabadabb világgal jó lenne. Amikor a 2. részben Jack felajánlotta hogy mi lenne ha kalózkodásra használnánk a Normandy-t és simám belementem volna, egy jó kis evil partival: Jack, Zaeed, Kasumi, Thane meg valami krogan :D
Az a kérdés egy folytatással (mármint "ME3 után") kapcsolatban, hogy melyik befejezésre építenék a történetet? Illetve nem is a történet a lényeg, hogy az univerzum, amiben játszódna. Szerintem elég jelentõs eltérések vannak a 3 fõ befejezés utáni világok között, és még azokon belül is rendesen lehetnek különbségek (pl. a "piros" befejezés attól függõen, hogy milyen volt a galaxis felkészültsége a végén).
Egyébként engem kifejezetten érdekelne egy olyan történet, amiben nem a "galaxis megmentõjét" kell játszani, iszonyatos horderejû döntéseket hozva. Simán el tudnék képzelni egy játékot az ME-univerzumban egy "egyszerû" zsoldos figurával, és annak kalandjaival, amik aztán valami nagyobb sztorivonalban helyezkednének el.
A krogan sem teljesen krogan. Elég morcos és mintha szarva is lenne
Az ottan vmi Prothean lehet?
Breaking!
Történt egy nagy semmi!
Fejlesztési költség valóban van, de hosszabb távon jobban megéri az EA-nek, ha a saját házi készítésû grafikusmotorjukat használják, mint egy licenceltet.
Gondolom az ilyen eszközöket veszik. A forstbite motor az Digital fejlesztés pl. Szóval befektetés anyagilag. Nem hinném hogy egy unreal motort is beszereznének.
"A Mass Effect negyedik epizódjának megjelenésére legkorábban jövõ év végén lehet számítani, a programot pedig a DICE által kifejlesztett Frostbite 3 motor fogja hajtani."
Az a közös bennük, hogy a Deus Ex 3 végén is három választási lehetõség van és egyáltalán nem befolyásolják a végét a játék folyamán hozott döntéseink.
2) Elsõsorban az egész franchise szereplõire gondotlam, nem konkrétan a harmadik részben újonnan megismert szereplõkre, akik nem igazán votlak túlzottan érdekesek, kivéve persze Javikot.
3) Azzal viszont nem értek egy hogy gyengébb lenne a sztori mondjuk a DA:O sztorijánál. Nekem az valahogy túlságosan egyszerû volt, a vége pedig egy teljesen megszokott happy ending volt, a sárkány legyõzésével. A Mass Effect vége nekem pont azért tetszik mert nem a megszokott happy endinget hozta, hanem kicsit másként gondolta. Persze ez csak az én véleményem:)
Persze a trilógiának vannak hibái, de ettõl függetlenül szerintem sokkal többet nyújt egy átlagos játéknál.
1) Ha hiteles helyett hihetõt mondanál egyet értenék veled.
2) Azok közül a karakterek közül akikkel a 3ban találkozhatsz elõször számomra akik egy picit is érdekesek voltak azok Javik, Eve és Traynor, a többi elég gyengécskére sikerült. Az összes olyan karakter akihez érzelmileg kötõdni tudok az 1-2ben már jelen volt.
3)BS. A ME erõssége a karakterekben és a viszonylag hihetõ és jól kidolgozott sci-fi univerzumban rejlik, nem a sztoriban. Pont most találtunk rá a crucible terveire, mert kétségbeestünk és mert csak meg a hasonlók sokat rontanak rajta. Az eredeti endingrõl inkább ne is beszéljünk. Igen, az EC sokat javított rajta és a maradék problémák nagy részét a Leviathan megmagyarázza. Ráadásul vannak nagyszerûen sikerült részei a sztorinak mint pl Tuchanka, de összességében a sztori gyengébb mint a BG 1-2, KotOR vagy DA:O. És ez csak ami hirtelen eszembe jutott a Bio saját háza tájáról. Egy Planescape: Tormenthez meg inkább ne is hasonlítsuk :)
A ME triológiának vannak bõven hibái, elejétõl a végéig, sztori és gameplay terén egyaránt, ezt be kell ismerni annak ellenére is hogy nagyon sokáig kedvenc játékaim között fogom számon tartani mind a hármat.
Továbbá szerintem a Mass Effect sikerét három dolognak köszönheti:
Az elsõ a téma amit feldolgozott. Olyan kérdésekre adott válaszokat amelyek a mai kor emberét is foglalkoztatja pl: egyedül vagyunk e a világegyetemben? Milyen volt a világunk régen? Ha létezik földönkívüli élet, akkor az milyen? És ezekre a kérdésekre rendkívül hiteles alternatívákat ad. Tulajdonképpen szerintem teljesen elképzelhetõ hogy egy nagyon hasonló esemény lejátszódhat a való világban is, hiszen itt most nem nagy zöldfejû ûrlényekrõl beszélünk akik embereket rabolnak és gonosz hatalmukkal a Föld kormányát irányítják, hanem egy társadalmilag nagyon hasonlóan felépített civilizációkról, hasonló gondolkodásmóddal, érzelmekkel, stb. Ezért lesz ez szerintem rendkívül hiteles.
A második a karakterek: Olyan karakterekkel ismerkedhettünk meg a harmadik részben, akikhez valljuk be, kötõdött a játékos. Én személy szerint még sosem éreztem érzelmeket egy számítógépes karakter iránt, de itt annyira életszerûen és gazdagon voltak ábrázolva, hogy néha el is felejtettem hogy csak egy rakás 0 és 1-es az egész. Gondolok itt például Liarára, aki szerintem Shepard (csak is a férfi Shepard, tudom hogy az aszárik nem nélküliek de nõ mellett nagyon bizarrul néz ki) egyetlen valódi szerelmét alakítja, vagy Garrusra aki pedig a legjobb barát megtestesítõje, de lehetne még mondani Wrex-et, Thane-t, Mordin-t, The Illusive Man-t, Anderson-t, Hackett-et.... Rengeteg gazdag és szerethetõ/utálható karakterrel büszkélkedik ez a trilógia és emiatt az egész él, és lélegzik.
A harmadik pedig a dramaturgia. A játék profi módon vezeti a történetet, tele van csavarokkal, drámával, akcióval, kalanddal, poénnal. Eddig egyetlen játékban sem láttam ilyesféle megszerkesztettésget a történetmesélés területén.
Na ha ezt a 3 elemet sikerül összerakni akkor nagyon nagy durranás is lehet akár az új trilógia, ez csak a fejleszõtkön múlik. Egyetlen problémát talán csak az elsõ dolog jelenthet, mivel az elsõ trilógiával magasra tették a mércét. Nah de bízzunk a legjobbakban!
Nem hiszem hogy prequel-t csinálnának, ezt biztosan õk is érzik hogy nagyon nagy bukás lenne, mert csak a legkeményebb Mass Effect fanok vásárolnák meg és azok közül is csak azok akiknek tetszett a befejezése (hiszen miért játszanák le egy olyan történet elõzményét aminek a végkimenetele szerintük egy idétlen baromság?). Ha van egy kis eszük akkor nagyrészben elszakadnak Shepard vonalától, de azért említések lesznek, mert a neve már összefort a ME univerzumával. Szal a prequeleket csak hagyjuk a könyvekre, DLC-kre, képregényekre... Az egy másik kérdés hogy mennyire lehet túlszárnyalni egy olyan történetet ahol a fõhõs az egész galaxist mentette meg. Ha valami olyan sztori köré kerítik az új trilógiát (gondolom ezt is trilógiának szánják) amely kisebb jelentõséggel bír mint Shepard története, akkor az egyszerûen el fog törpülni Shepard cselekedetei mellett. Így marad õ az eredeti és utánozhatatlan fõhõs és hát oké... megmentünk egy bolygót de...hát egyszer megmentettünk egy EGÉSZ GALAXIST. Valami nagyobb jelentõségû dolgot kell kitalálni. Ha megint a galaxist kell megmentenünk valami nagy és elpusztíthatatlan ellenség ellen az elég elcsépelt lenne. Remélem kitalálnak valami érdekes dolgot... Lehet elõveszik a Dark Energy-t ki tudja...
Jaj csak ne azzal!!!!!Akkor nem fogok látni semmit mert kivágja a szemem a túlzott napfény meg,én csak csõsháder-nek nevezem féle finomságok,vizcsepp a monitor képernyõjén..de belülrõl.BF3,jaj ne!!!
C-c-c-c-c-c az bosh'tet. :) Különben szerintem mire megjelenik, addigra úgyis gépfejlesztésre leszel kényszerítve. Az új konzolok megjelenése miatt mind arra leszünk.