8GB kevés már egy ilyen alkalmazáshoz. Mint ahogy ntex is írta, egyrészt azért, de a másik ok, hogy C#-ban írták Unity motorral, ami meg köztudott a memória nagyfokú szétdarabolásáról (fregmentálás). Milliónyi kisméretű memóriaterület kerül lefoglalásra, és amikor kilépsz, akkor a C# garbage collector-a elkezdi felszabadítgatni ezt a rengeteg területet. A windows pedig úgy meg van szorulva, hogy bizonyos felszabadításonként át kell rendeznie a szabad területeket, át kell rendeznie a többi alkalmazás/driver virtual address space (VAS) területeit. Ez annál tovább tart minél kevesebb a szabad memória ill., hogy mekkora a fregmentáció. Kábé úgy mint a HDD defrementálás. Az is nagyon lassú ha kevés a szabad terület és nagy a töredezettség. 16/32GB-es gépeken is eltart egy darabig, annál tovább minél több időt töltöttél aktívan a játékban, de jóval kevesebb idő kell mint 8GB-nál. Ez természetes, addig míg ennyivel játszol, ne futtass semmit sem a háttérben. Utoljára szerkesztette: nibron, 2019.12.03. 21:33:16
Az a gond hogy a windows memóriakezelése ilyen. Ha egy játék felzabálja 100%-ra a memóriát, a windows elkezd lekapcsolni alacsony prioritású vagy éppen nem használt folyamatokat és szolgáltatásokat hogy memóriát szabadítson fel az éppen futó alkalmazásnak. Emiatt van az hogy kilépés után rohadt lassú a gép egy ideig, mert minden ilyen folyamatot újra be kell töltenie az oprendszernek.
Szerintem túl értékes a felszerelés - főleg mióta minden random statos és a lila nem gyártható - ahhoz, hogy igazi PVP alakuljon, alakulhasson ki. Kb. két hete leckéztettük a "szomszédot" aki játszotta a jógyereket, de amikor egyedül volt a szerón, akkor a kőkorszakba dinamitozta vissza akit tudott, mindent elpusztítva a bázisokon. Én se mentem oda levadászni fullos cuccal, sőt csak úgy rust stílusban pucéran, pár kötszerrel, egy szál csúzlival meg egy rakivetővel. (Anyázott is amikor megkapta a rakit, erre nem számított.) :) Azért nem szívesen adok fullos, lila felmodolt felszerelést, meg válogatott nagysebzésű fegyvereket senkinek. Mert elég találnia egy rozoga Ak-t és egy recogot és olyan szépen megöl a lvl1-es is hogy csak nézel. Főleg, ha tudja, hogy játékosra mindig számolja a bónuszsebzést ha gugolva lősz. Viszont olyan beállítású szerveren, ahol halál esetén nem dobsz el semmit ott nem olyan ritkaság a 100 feletti ölés sem. 17.4-ben még pvp területet is építettünk, ahol egymást lövöldöztük.. de mióta xp vesztés van, ez már nem buli. Viszont az 50 percet nem túlélni... az már művészet. Persze, meghalsz párszor, ez előfordul. De olyan, hogy soha ne legyen meg az 50 perc? :D
azért ez az achievement, hogy "ölj meg 10 játékost" a játékos bázis 3% -nak van csak meg /elég kemény még pve ben is lehet pár kill -t szerezni stb. és elméletileg pvp az mindig népszerűbb ez azért elég jól rámutat arra hogy mekkora a játékos bázis :) de persze az is lehet mindenki csak építeni akar/kreatívkodni :) bár az 50 percet élj single ben is csak 35% nak van meg.. (több mint 60% törölte a gépről vagy kirage-elt bug miatt xD ) persze lehet hogy sokan nem játszanak single be de komolyan 50 percet csak volt már mindenki.. /már akit valóban érdekelt a game mondjuk alap beállításon már 40 percnél éjszaka van talán? ott már lehet sokan meghaltak :)
Nagyon jól ötvözték a darkness fallban a szintezést. Ha használod a dolgokat fejlődik, de hiába spammeled a gyártást attól mégvnem tudsz gyorsan jobbat. Skillpont kell rá. Na ez az amit az fp valamiért nem tud megcsinálni. Érdekes. Nagyon sok olyan dolog van a modpackban amit alapból nem akarnak belerakni pedig nagyon is működik csak kéne vele foglalkozni.
Hát ez nekem úgy hangzik nem a játék miatt van. Ilyennel nem találkoztam idáig. Nekem azbanti cheat azért rosszalkodott mert valami win10 update kikapcsolta a kűlső nem hitelesített drivereket. Ne kérdezzétek, nem értettem. De ilyet hogy minden lefagy meg hasonlók. Talán kevés a memoria. Ugye nem csak 8gb van a gépedben? Mert az ide sajnos már kevés 2019ben.
Megtudná azt nekem valaki magyarázni hogy miért játsza el a gépem azt hogy amíg fut a játék addig semmi lagg vagy hasonló de közben csak nagy nehézségek árán lehet alt+tabolni illetve a böngésző szerint nincsen internetem, továbbá amikor kikapcsolom a játékot akkor minden ami megvolt nyitva ablak az lefagy illetve az easy anti cheat kitalálja hogy game violation detected 06.
Az vanilla bug. Vagyis inkább feature a funpimpsnél mert nem jvaítják kb. 2 alpha óta.
Még csak most jön a 14. napi horda, de eddig semmi extrát nem tapasztaltam. Pár apró bugba futottam bele, bicajról/motorról leszálláskor ugráltam egy darabig a levegőben, és sérültem. De semmi komoly
MUhahahaaa. Darkness falls modpack with 18.1 is out.
Ez a modpack első indtásra is befosás. Jobb az FPS (hogyan) ugynazon beállitásoknál 170 fps. WTF???? Állitható zombi szaporulat, állat szaporulat térkép generáláskor. Az erdő élénkebb zöld, a zombik szebb textúrájúak, rengeteg szép hangulatos poi, nagy hátitáska aamit bővithetsz ha csinálsz hátitáskákat (ugye fp, ugye hogy lehet ilyet is) méhecske, kecske, tehén. vándor kereskedő aki harcol a zombikkal (IGEN, NPC HARCOL zombikkal) npc akit ha megtámadsz visszatámad. farming mod rengeteg sok növénnyel és receptel. fegyverek ALKATRÉSZből craftolhatóak, variálhatóak.
By by vanilia fagyi, ez az igazi 7 days. Modlauncherből lehet tölteni 18.1hez.
Ja és van egy progi amivel előre definiálhatod a térképet, le is generállja előnézettel, amit 2 mozdulattal a játék mappájába rakol, új játék, kiválasztod mint előre generált, és játszol. Ja gyorsabban generállja mint a játék a saját random gen-jét. szebb is. NitrgoGEN
video bemutató a mapgen progiról: https://www.youtube.com/watch?time_continue=1304&v=kQinPBSjbwM Utoljára szerkesztette: DevEagle, 2019.11.30. 13:31:43
Announcement A18.2 b5 goes EXP
Happy Thanksgiving!
Alpha 18.2 b5 will be on EXP soon!
With this version we introduced: 1. a fix for our users running AMD HD 5000 & 6000 cards 2. a new option (terrain quality) that will allow players to gain FPS
For feedback and balancing suggestions, please go to our feedback thread.
For ideas outside of balancing please visit our dev diary.
For any bug reports and the latest known issues please visit our bug report thread.
Command aliases "food", "hungry" for "starve" and "water" for "thirsty" Zombie dogs to the burnt forest Terrain Quality video option
Changed
Updated burnt forest texture Knivesnow cause bleeding on every hit PerkDeepCuts further increases the max bleeding stacks and adds a run speed debuff to bleeding ResourceElectricParts are no longer craftable Lockpicks are not consumed on successful lockpicking. Cheesecake now grants 5% better prices when buying Fetch-only quests have lower rewards Blood moon spawner ignores bedrolls Improved blood moon spawner temp path grid position
Fixed
Initial loading of sounds from mod bundles can cause lag Vultures fall through the world when killed high in the sky Bulltproofplate makes farm plots transparent when touching the plot box Pistols with a full auto trigger have sound issues Schematic and food recipe sounds are played for everyone to hear Torch candle dupe by placing and quickly hitting drop key. Chainsaw and auger not giving xp on zombie kills Scopes have a red tint instead of green when wearing night vision goggles IndexOutOfRangeException when copying block shape while using multiblocks. Removed unneeded debug message for shape menu. Apply options NRE in PrefabLODManager UpdateMaterials Chili dogs do not return an empty can on eating Moldy Bread recipe missing from Chem Lab list Dirt and Topsoil localization says it is from the creative menu Cement mixer localization mentions fertilizer Several items have unintended high crafting times Blurry vision does not apply when using scopes Deprecated insulator item removed and from trader Fixed with issue with silenced fire on automatic weapons Cached map view persists between different servers with the same world a player connects to Admin star is only seen on own player name when host, not when client Starve command was broken Reading a book from toolbelt gives 100 xp, but not the same from backpack. Unknown loot_quality_templates threw an error on loading Forge max crafting will only allow 80% of available smelted resources. Living off the land lvl 3 was not working correctly. Shotgun particles replaying after fast weapon switching. AMD HD 5000 & 6000 series render ground horribly CustomIconTint did not apply to icons that are in the shape selector menu. Multiple turrets made constant reload sound Bunch of blocks caused errors in the prefab editor There was no hunting game in the burnt forest Mushrooms can be planted almost anywhere Typo in level 1 of electrocution er "Basics of electricity" is not in the loot table Battery bank unlock info is incorrect Localization end table lamp Reaper icon no longer stays with you on max level Player dying during blood moon can stop blood moon spawns Players can break blood moon spawn for entire server Distant terrain brightness flickering when reflection probes updated when player moved Improved reflection probe fade out range Distant terrain looks white with half or lower texture quality The silencer no longer blocks ADS on a pistol
Tudja valaki mi volt a mai 99 megás patchben? Tényleg fellegvár ez a funpimps. Patchelnek de nem mondják meg mit, had szívjunk ha valami nem megy ami idáig ment. Hihetetlen.
Tudnátok ajánlani egy jó szervert? Magyar vagy Eu legyen, frissen vagy nemrég wipeolva modok nélkül.
Bocs hogy ezt írom de isten ments hogy azoknak az impotenseknek az ötleteit olvassam, akik azt tartják fontosnak hogy legyen 6 féle zúzó fegyver de vágó csak 2. Elég a change logon morogni azt rájönnj megint csak a fele a valóság sok minden maradt olyan mint volt. Loot balance... Khm ..
Szó sincs maximum 60-as szintről. A 60-as szintig nő a szintlépéshez szükséges xp mennyisége, onnantól fixen azon marad. Tehát ha 59-ről 60-ra kell pl . ( nem pontos szám, franc se nézi) 300000 akkor 60-ról 61-re is annyi. meg 100-ról 101-re is. Szerk: ez nem rossz, mert 80-as szinten már kínszenvedés a fejlődés. Utoljára szerkesztette: vajdaati, 2019.11.22. 19:39:15
Addig kínlódnak hogy visszamegyek minecraft modpackokkal játszani, azok legalább fix hülyeséggel vannak tele, nem állítgatnak bennük folyamatosan alap dolgokat. Mi a rák ez a 60as szint. Mert? Minek? Kérte valaki? Akkor annak legyen... Nekem jó ami most van, csak javítgassák a bugokat.
Engem az zavar már vagy 3 updateben is a18ban, hogy olyan mintha nem csinálnának semmit csak bele büfögnek a change logba valamit. A luck lootert meg úgy a loot skálázást írják 2 patchben is de semmi változás ugyanúgy egy ideig nő a loot szintje aztán hopp megint jönnek a fos 1es szintű cuccok. A forge hibás számolását is írták hogy javítva azt sehol semmi. Szar vagyok matekból, de vicc milyen butaságokat csinál a forge mikor kiakarsz hozni belőle cuccokat fejből pontosabban megmondom kb mennyi anyag jönne ki. A rambo vaddisznót pl miért nem javítják? Nehêz lenne lejebb venni a HPját? Helyette megint megy az értelmetlen balance hogy jaj ezt kivesszük most, azt lejebb vesszük. Iron ore eltüntetése a pl erre. Why? Azért hogy a játékidőt kitolják mert a vasat most szedni kell mint atom mert az ore többet adott forgeban kint a sima iron. Minek? Content-el kellene tolni a játék időt nem ilyen vicc dolgokkal.
Ha érdekel az észrevételem. A swat sisakot azt hittem kiszedték én nem láttam még a18ban. Tutti elrontották a loot balanceban. A 6os szintet nem lehet gyártani csak találni ha jól tudom, majd más rutinosabb igazol vagy cáfol. A hordás dolog meg érdekes, ez idáig nem így volt. Lehet ezzel próbálták optimalizálni a játékot hogy egy helyre szaladnak hordakor. Nem tudom, én szinte mindig otthon vagyok hordakor a bázisban ki se ugrok közéjük. De szánalom ha tényleg így van ahogy mondod...
Engem pl a következő dolog zavar. A játék elején találok swat sisakot, 4es szintűt. Kimaxolom a lucky loot és a kereskedő skillt, eltelik 100 nap és se nem találok, se nem kapok a kereskedőnél swat sisakot, 4esnél jobbat. Ugyan ez a helyzet az smg vel és a sniperrel. Kimaxoltam 10esre a tudományt, de nem tudok 5nél jobb szintű junk turretet csinálni, egyszerűen nem találom, mit kéne fejleszteni hozzá, hogy 6 legyen. Más. Ha hordanapkor fogom magam és járműre pattanva megyek egy pár percet, leszállva a járműről senki, de senki a közelemben, úgy kell vadászni a zombikat, hogy találjak. Régebben teljesen mindegy volt, hogy a térkép melyik pontján voltam, odajöttek.
Lehet ez se megy mint a lucky looter skill. Ugyanúgy kapod a szar cuccokat 10. Napon, 5ös skillel, szemcsivel, és 40es gamesstage-el. Hiába patchelték, most se jó sajnos.
a szerveremen be van állítva 90 nap loot respawn, már 115. napnál tartunk, de még nem vettem észre, hogy lett volna....ez játékbéli nap, igaz? Vagy valami hiba lenne?
Már csak azért mert ott a törlés a kommentnél de nem törli a nyomi. Na mindegy. BackSeatRoninka várja a higashit meg a felhőkarcolókat mikor elégge valószínű megint le van tiltva random genen. De komolyan. Aki nincs bannolva még szólhatna nekik egyik live alatt. Utána nézni semminek de okoskodni szidni mindent. Az megy.
Imádom a magyarokat. Fejlesztenek valamit azt rosszabb mint volt. Köszi sg.hu!
Facebookon szavazást indítottam, hogy legyen-e a szerveren WIPE. Aki jelenleg ott játszik vagy szeretne játszani az szavazzon!
a 18 at addig gondoltam könnyűnek, amíg horda nap nem jött valami baszott nagy robbanós zombi. Átértékeltem az addigi stratégiám
Mondjuk én csak warrior beállításon vagyok horda nap 16 zombi élő beállításon és konkrétan soha nem szoktam meghalni a16, a17 nulla halál és unalmas horda éjszakák. A18-ban 10 halálom volt első játékra mire elértem az érinthetetlenséget. Ez nálam csak 49. napra lett meg az a horda már nem jelentett kihívást de addig volt gondom bőven.
Most kezdek újat eddig egy halál mert leszakadt velem valami csapda egy ismeretlen POI-ban.
Nekem eddig jóval több kihívást jelent az A18. És ennek örülök.
Sziasztok! Mivel az experimental-lal nem tudtam játszani a gyengécske gépem s stabilizálatlanság miatt, így megkésve, de írok egy kis véleményt magáról az A18-ról (akit érdekel persze). Aki nyomta az A17-et is, annak nem tudom, mi lett olyan változás, hogy "nehezebb"-, "félelmetesebb"- és kihívóbb lett a játék. Ezeket olvastam többségben, amely miatt felkészültem arra, hogy hasonló lesz, mint az A16-ról A17-re váltásnál lévő kezdeti nehézségekre, több halál, stamina hiány, éhség stb. ... Elkezdtem egyből szerveren, (már rég nem játszom SP.) s egy kevés játék után nem értettem a fentieket, mert egyszerűen könnyebb lett sokkal a játék, mint volt. Mivel A17-et megszoktam, a stamina már nem zavar be, alkalmazkodtam hozzá rég. Zozók...ha szintednek megfelelő zozóba futsz, nem erősebbek (na mondjuk a hírtelen futás új s megszokást igényel, de az sem ördögi) Kaja...konzerv a király? Flakonos víz? Éhen se lehet halni, semmi kihívás, mégcsak a kezdeti főzőedény keresgélés sem kell, hogy főzzek vizet, kaját stb. Arcon köpték ezzel magukat, 360 fokos fordulás kaja ügyben, nekem érthetettlen ez a készítőktől. Félelmetesebb...miért??? Zozók ugyanazok, semmi extra, nincs új félelmet keltő effekt se, semmi új stb. Tehát véleményem nemhogy nehezebb lett, hanem könnyebb, esetleg az újaknak nehéz lehet persze. Szerintem az újításokkal nem lett nehezebb a játék, nagy változást nekem nem hozott, kicsit csalódás is. Ez egy kicsit új színben kiadott A17, és cső. De mindenkinek nem lehet egyforma a felfogása és a véleménye. Ja, szerintem hamarabb fognak a szerverek pangásba átmenni, mint ezelőtt, sajnos :( Mindenkinek jó játékot!!
Ugye nem kell új mapot kezdeni?! +Ez a texture filter-t azért tették bele, hogy mégkisebb grafikán elmenjen a dolog, vagy azért optimalizáltak is? :D Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2019.11.13. 14:21:45
tudtommal vagy messze van (a kábel pirosra vált jelezve, elég kicsi a táv 2-3 block körül?) vagy a ki és bejövőt próbálod össze kötni egy eszközre amit nem lehet de nem játszom vele már egy jó ideje, nem 100% válasz Utoljára szerkesztette: Infrath, 2019.11.10. 21:56:37
Tegnapi kaland.....megtámad egy favágó, mikor épp matattam a terepjárónál, kicsit hátraléptem, hogy elcsaljam, túl közel volt a féltett autómhoz. Erre ez fogja, elkezdi ütni vagy rángatni az autót, ami az oldalára fordulva ráesett a favágóra, az meg egy pillanat alatt kimúlt, a kocsi visszafordult a kerekeire. Csak pislogtam Utoljára szerkesztette: havenday, 2019.11.10. 10:54:49
Az akkumulátort hogyan lehet feltölteni? Rákötöttem egy motoros aggregátort a akupack-ra de egy nap alatt semmit sem töltött vissza.
Nem arra gondoltam, csak valami jó kis dizájn kari. Military setben egész pofásan néz ki (és még könnyű is). Csak hát azt nem lesz egyszerű megszerezni. Egyelőre még SP-ben tolom, aztán majd mehet a PVP gilgear szerveren!
Örüljünk hogy látszik valami és ben glichel, textúta hibázik. Isten ments mert kitalálják hogy itt is lehet skineket venni ruhákra jó pénzért... Nem kell ide a mikrotranzakció.
Most a machine guns fő ág > Fortitude az AK, MP5, M60 ;;; Perception Rifle > Sniper, Hunting?
Belépek egy pár nap után a szerverre, ülnék be, a drága pénzen vásárolt terepjáróba, nem indul. Nézem, nullán áll a durability. Megjavítom, visszaülök. Semmi. Próbáltam javítani, hogy nem ülök benne, próbáltam, hogy az autó menüjéből javítom, semmi. Lehet vele valamit kezdeni?
Valamit nem lehet csinálni az ellen, hogy ne nézzen ki olyan idiótán a karakter a nagy ballonkabátban vagy egyéb rendkívül jól kinézős páncélzatban? :D
Kijött az újabb experimental az alfa8.1-ből (b6-os változat),belekerült a texture filter a videó beállításokba,a készítők ajánlják ennek minimumra állítását,a jobb teljesítmény érdekében.
To potentially help with FPS problems: 1 lower game's texture quality 2 lower AF in driver settings or use "gfx af 0" ingame 3 lower game's screen resolution 4 lower texture filter settings
Legnagyobb változások! A mechanical parts,és a springs (rugó),mostantól nem craftolható! A vasérc bányászatból ezentúl vas termelődik! (idáig nyersvasat csákányoztunk ki!) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.11.06. 12:57:40
A magyarítás fájlok megosztva és kaptam is már segítséget!
Discord csatornán külön szobát hoztam létre a fordítás kitárgyalásához Sok elem le van fordítva, de Alpha18-ban megvariálták a szövegek sorrendiségét.
Érdemes lenne nyelvileg átnézni, mert ezt egy több éve folyó magyarítás görgetése. Sokan belenyúltak és ezek átnézése még, letisztázása nagy feladat.
Aki ebben tud segíteni jelentkezzen!
Elhelyeztem a fájlok tetején egy százalékos tájékoztatót hogy mennyi van lefordítva és mennyi várat magára. A localization fájl 2,64 %-on áll ami kevés, de ez fel fog pörögni. A localization - quest fájl hosszabb szövegeket tartalmaz, ott 77,27 %-on vagyunk. Ezt Alpha17-ben már meg is osztottam a publikummal.
Hát nem tudom, a saját példám kicsit más. Kötelezően tanultam oroszt még fakultatívan is (direkt mert már akkor készülnöm kellett, hogy megvessem a lábam a repüléstechnikában), és emellett korlátlan lehetőségem volt angolt, németet, spanyolt és franciát tanulni. Úgyhogy oroszt és angolt eleve tanulnom kellett. És ezért az orosz (min.összeg) kivételével még fizetni sem kellett. Az a helyzet, hogy akkoriban még voltak tanárok szinte mindenre, és tanítottak is. A zenei "pályám" is hasonló volt. Beiratkoztam zongorázni, és mivel a sulinkban volt két zongoratanár, még választhattam is melyikhez megyek. Később ugyanez dobra. De volt gitár, hegedű, gordonka furulya meg a tököm tudja mi. Pedig nem is voltunk zenei iskola. És ezekért sem kellett fizetni. Később, felsőben szükséges volt matekot és fizikát a kötelező mellett kiemeltebben is tanulni. Tanárok simán bevállalták azt a rengeteg plusz órát akár ingyen is (mi nem fizettünk, a suli állt mindent). Hát akkoriban még ilyenek voltak, volt bennük spiritusz. A következő generáció a lányom volt. 5.-es kora óta tanult angolt és németet. Megvoltak a lehetőségek bár már egy kicsit többe került mint nekem. Simán megcsinált 2 diplomát és felsőfokú angolja van (napi szinten alkalmazza mert már ő is a repülőgépiparban ténykedik). Szóval szerintem megy az, ha akarja az ember. Elismerem, hogy vidéken nehezebb, mint a fővárosban vagy a megyeszékhelyeken, de számomra a feleségem példája is mutatja, hogy ott sem lehetetlen. Ő orvos és folyékonyan beszél angolul, németül. Debrecen mellől egy kis faluból indult el, a szülei pedig semmiben sem támogatták. Úgyhogy korántsem mondanám, hogy "ez van". Utoljára szerkesztette: nibron, 2019.11.05. 16:52:47
Nálunk mindent szinkronizáltak és így nem tanultunk nyelveket. Emlékszem a mi osztályunk volt az első aki már nem oroszt tanulhatott. De az se angol volt, hanem német és csak a jobb tanulók. Na és aki tőlem idősebb az mind oroszt tanult, szóval ez van. Játszani viszont ők is szeretnek, ha ennyivel hozzá tudunk járulni ahhoz, hogy élvezhetőbb legyen számukra a játék, akkor tegyük meg!
Főleg hogy illene már ebben is majmolni a fejlett országokat nem csak a pc korrektségben meg liberalozmus bla bla téren. Nincsene nagyon még szinkronos filmek se. Tudnak is angolul sokkal jobb %ban mint mi. Ez a jaték nem követeli meg egyálltalán hogy magyar legyen szerintem se. Off vége. De sok sikert csak ne legyen VAD fickó mert az is irrgalmatlan butaság volt anno...
Sziasztok! Aki szeretne a magyarításban segíteni annak megosztottam kettő google drive állományt melyet a link birtokában bárki töltögethet. Talán, ha többen esünk neki akkor gyorsabban megleszünk. Kérlek használj becenevet, ha egy rész kitöltesz, hogy tudjam ki írta az adott bejegyzést, illetve lehet megjegyzést is írni, alternatív javaslatot. Localization http://tiny.cc/w7arfz és Localization - Quest http://tiny.cc/9kbrfz
Én se használnám a magyar nyelvű változatot, de biztos van akinek segít. A képesség könyvek, eszközök leírása és a tulajdonságok hasznosak lehetnek.
Megosztom a táblát és elkezdem felvinni azt ami nem változott a korábbi verzióhoz viszonyítva. Azután lehet látni hogy állunk.
Szia, Tedd hozzáférhetővé azok számára, akik regisztráltak a szerveredre. Kezdetnek megfelel jelszónak az ami a szerverre enged belépni. Indítsd el, aztán ha lesz belőle valami akkor lehet alkalmazni. Ha meg nem, akkor nem volt rá szükség.
Nem sok értelmét látom a fordításnak egy olyan játékban ahol nincs túl sok szöveg a sztoriban. Itt max. a küldetéseket lehetne lefordítani és a skillek magyarázatát. Az itemeket feleslegesnek tartom, aki nem tud annyira sem angolul, idővel azért ennyi automatikusan ráragad. Igencsak erősen kell ahhoz ellenállnia, hogy ne menjen neki. Vehetjük plusz fícsőrnek is. xD A másik pedig, hogy addig amíg nincs egy olyan verzió amit nem írogatnak át teljesen, addig ez egy sziszifuszi munka. Utoljára szerkesztette: nibron, 2019.11.04. 22:51:24
Arra gondoltam, hogy közösségi munkában nekiesve talán gyorsabban menne a meló. Elképzelésem az, hogy megosztom a fordítandó anyagot táblázatos formában google drive-on és mindenki nekieshetne a fordításnak. A drive azért jó megoldás, mert ott párhuzamosan többen hozzáfértek az állományhoz és látható ki melyik részt fordítja éppen. Én a végeredményt végül átnézném és visszaalakítanám a játék számára emészthető formába.
A drive állományban lehet megjegyzéseket írni, ha eltérő fordítási javaslata van valakinek, hiszen több megoldás is lehet ugyanarra a szövegre.
Mi a véleményetek? Még azt nem találtam ki, hogy bárki számára hozzáférhető legyen vagy csak bizonyos személyek számára. Mert szeretném elkerülni azt, hogy valaki beletrollkodjon. A fordításhoz azért illik ismerni kellő szinten a játékot, hogy tudd hol és mire vonatkozik az adott szövegrész.
Én próbáltam experimentalban az italt. Nagyon jó dolog a pont újrapakolás. Pl. ha már kész a bázisod, rápakolhatod a bányászatra és craftra költött pontokat harcra vagy védelemre, esetleg specializálódhatsz más fegyverre mert az íjászat egy idő után feleslegessé válik és a rátett pontokat teheted a géppuskára vagy sniperre, ami inkább lategame fegyó és végig használható marad.
Iskolabuszt 10 méterről lehet lootolni! Micsoda megoldás! A közelharc a szervereken még mindig nem megoldott,akkora sallerokat kapok 3 méterről,hogy közelébe se merek menni a zombinak.
7days pvp. Na ne.. Skacok amig a játék saját maga ad lehetőséget arra hogy csalj a másikkal szembe addig szerintem értelmetlen. 42 nap alatt az oroszok 1 láda a rakétát 1 ládnyi c4et és 1 ládanyi piros kézigránátot 40 üveg nagypapa italát amivel a skillt vissza húzhatod akkora mennyiségű 762est duplikáltak hogy 4en alig bírtuk elcipelni. Őszintén ezek arra mentek hogy szivassanak a szerveren embereket. Tehát akkor ha játék arra ad lehetőséget hogy a textura alá nézz vagy duplikál bármit akkor szerintem itt és most arról szerintem kár beszélni hogy pvp. Értemetlen.
Nem lenne ilyen. Mert ott elkerülnéd a másikat, nem kockáztatnád az egyetlen életed szórakozásból. :) Ha full drop lenne halálnál, ami azért felér egy "gyengébb halállal" ha már gearelt vagy, akkor az ilyenek se rontanák a levegőt, mert könnyen visszanyalhatna a fagyi és ő veszthetné el mindenét.