Köszönöm szépen mindenkinek a választ, egyelőre még nem köteleztem el magam sem oldal, sem Guild felé. Szerencsére időm még bőven van, addig is gyűjtöm az infókat a játékról, a guildről és a régi barátokat, hogy ki jönne még játszani. Szerencsére sokakat érdekel a játék.
Számomra casual PvE a fő fókusz, igaz minden próbálkozásom ellenére a végén mindig fél-HC módon játszom (heti 50-80 óra), de ezen szeretnék kicsit lefelé szorítani a konditerem és kung fu edzések javára. Túl sokat gépezek és ez már árt a fizikai kondíciómnak. PvP-t maximum közösségben szeretem űzni (supporter, healer vagy ranged dps stílusban). Szóló pvp vagy aréna nem izgat. PvE stílus esetén az utóbbi 13 év és 30+ MMO alatt kipróbáltam már minden osztályt (tank, heal, dps), bármelyik fekszik nekem, BO esetén ezért is nem döntöttem még, hogy mivel induljak.
Wudoo: Riders of Icarus-ban játszottunk együtt, de nagyon rövid ideig. Talán 2-3 napig, szóval elkezdtünk megismerkedni egymással, aztán jött az elcseszett PvP zóna behozatala a játékba, ami belagoltatott tucatnyi embert és másnap reggel egy automata rendszer banolt 30 évre. Természetesen ment a reklamáció, majd 1 hét(!) elteltével visszaállították az accountomat, de addigra besokkaltam a kretén fejlesztőkön (ahogyan reagáltak az egész ügyre). Így bár volt még 6 hónap élő előfizetésem, azonnali hatállyal abbahagytam a RoI-t és azóta sem logoltam vissza. Az Insane Mirage FB oldalán fent vagyok, de passzív üzemmódban, így látom, hogy megy a BO szervezkedés is.
Az Insane Mirageben is mindenki család és munka mellett szán időt a hobbijára. A Semi-HC nem a játékba ölt időt jelenti nálunk, hanem hogy azt az X órát amit a játékra fordítasz azt milyen minőségben és milyen körökben töltöd el. Ha jól emlékszem te velünk voltál a Riders Of Icarusban, ahol BeastLords volt a nevünk. Ott se állítottunk fel teljesíthetetlen szabályokat. A kérdésedre válaszolva röviden, az én klánom az Insane Mirage, hieronba megy. Viszont tudtommal az eddig jelentkezett összes magyar klán rajtunk kívül az Uniont fogja erősíteni. Így onnan tudsz csemegézni ha abszolút csak a PvE érdekel, és nem akarsz megjelenni a warokon. Ott kapásból 4 klán is lesz, biztos lesz köztük számodra megfelelő :) Ha meg addigra meggondolnád magad, és szívesen harcolnál velünk a területekért, akkor mi is szívesen várunk. Utoljára szerkesztette: wudoORock, 2018.05.05. 11:14:04
Mivel én mind a két csapatot ismerem,játszottam velük,írok pár sort a tapasztalataimról.
Renegade (régi Tera pvp guild) : Szervezett,vezetőségre épített fél HC guild. Ekéket kiszűrő társaság,komoly raid és pvp felkészülés,sok segítség,saját lootosztás guilden belül. Jöjjön a "Feketeleves" : A klikk! Guild war közben kussolj,ne bénázz az instában + szar a geared kussolj,valami bajod van mondjad de kussolj. Miután kinyitottam a pofámat jó nagyra és beszéltem a vezetéssel,minden problémát megoldottunk,és szép emlékek kötnek hozzájuk. Szerettem velük játszani,megbízható figyelmes csapat.
Insane Mirage : Szerver Top vezetőség,elitista full HC tapasztalatok,önzetlen segítőkész magatartás kb bárki felé (idei,óráig),lojalitás...aki paraszt úgy is repül. Baráti hangulat kor,nem,kaszt nélkül,bármikor,bárkivel. Jöjjön a sár : szervezetlen,sokszor túlszervezett megmozdulások (10-50 fő),retorzió hiánya a béke jegyében. Számomba ők nem egy guild hanem egy baráti társaság (picsán rúgnak ha hülye vagy!) mindig jó volt velük játszani és visszatérő vendég vagyok. Ide nem bekerülni akarsz,öröm ha visszavárnak.
Uff!
megelozve azt, hogy valaki az elobbi posztomat tul komolyan vegye leszogeznem, hogy nem lesz verseny
De az meg mindig teny hogy Renegade guild lesz Bless-ben :) Utoljára szerkesztette: tomyzr, 2018.05.04. 14:59:25
Meglatjuk ki fogja elobb megcsinalni ingame a Renegade guildet, versenyezzunk ? Elvegre, a vegen csak egy maradhat :)
A mi Renegade jatekkozossegunk (http://www.renegade-guild.org) meg nem dontott, de valoszinu casual/social, inkabb PvE guild leszunk, es az egyeduli elvaras az erett, etikus viselkedes, kolcsonos tisztelet lesz. Vagyis hisztisek, rinyagepek, HVCS-k (helyi vagany csavok), egoista barmok, e-penis meregeto hulyegyerekek keruljetek el bennunket. Pisz
Mi csak egy laza PVE csapatot tervezünk, kötelezően eltöltött idő nélkül. Sok családapa és -anya van köztünk, vagy akinek még nincs porontya az vagy lízingel, vagy egyszerűen csak jó munkás ember. A munka néha a játék rováaára megy. :)
Ahogy látom, kettő fél-HC PvP fókuszú magyar guild el fog indulni a Bless Online-ban. Tud valaki esetleg olyan guildről, ami casual PvE beállítottságú inkább?
Én nyári időszakban tuti nem fogok kötelező jelleggel a gép előtt kockulni, mert épp PvP siege idő van.
A békés egymás mellett élés érdekében pontosítanám Lunarion bejegyzését, mivel mi (Renegade guild), nem kívánjuk sem a leendő Bless Online játékosokat kényelmetlen helyzetbe hozni, illetve Lunarion által a Renegade név alá toborozni kívánt játékosokat sem akarjuk "lenyúlni". Tehát a 2000-es évek elején alakult Renegade guild ( http://www.renegade-guild.org: http://www.renegade-guild.org ) nem egyezik meg a Bless Online-ban szerveződő Renegade-del. Lunarion által szervezett csapatba, kizárólag az általa megadott Discord csatornán lehet jelentkezni.
A Bless Online-ban minden játékosnak sok sikert és jó szórakozást kívánunk! Utoljára szerkesztette: Beaver70, 2018.05.03. 14:35:38
2 magyar guild is elindult Union oldalon, a mi (Renegade) toborzónkat eggyel lentebb olvashatod. :)
A Renegade története 2012-ben kezdődött, amikor a magyar T.E.R.A. közösség legjava egy olyan klánban egyesítette erőit, amely professzionalizmusra, kompetitivitásra és nem utolsósorban barátságra épült. Nevünket okkal félték Arborea kalandorai, más klánokkal való háborúkból véresen, porosan, de általában győztesen jöttünk ki. Bár sokan lemorzsolódtak az idők folyamán, a közösség kemény magja kitartott egymás mellett, és együtt folytattuk utunkat új világok felé. Jelenleg a Bless kapuja előtt állunk, és úgy határoztunk további bajtársakat gyűjtünk magunk mellé, akik szintén részesei szeretnének lenni a guild szellemiségének. Más klánokkal való vitás kérdéseket becsületes harcban döntjük el, és bármikor szívesen csatlakozunk a harctéri eseményekhez. Célunk az igényes szórakozás egy felnőtt környezetben, ahová büszkén tartozhatunk. A jelenlegi toborzás célja nem az üres helyek feltöltése, hanem olyan társak keresése, akik mellé örömmel ülsz le egy fárasztó nap után. Felvételi követelményeink ennek megfelelően szigorúak, ám ha egyetértesz a guild célkitűzéseivel és el tudod képzelni velünk a közös játékot, akkor ne habozz jelentkezni!
A klánra alapvetően a fél-HC beállítottság a jellemző (értsd: van munkánk, de mellette sokat játszunk és törekszünk a legjobbaknak lenni). A fő nyomvonal a PvP, de megesszük a PvE contentet is.
A játék indulásakor a legnépesebb szerverre szeretnénk menni és az Union oldalt fogjuk erősíteni.
Toborzás (jelenleg aktív)
Amit a klán nyújt:
Stabil, kompetitív és aktív közösség olyan tagokkal, akikre lehet számítani. Tapasztalt vezetés. Endgame content. Tudástár. Battleground, siege, territory war és minden, ami PvP. Folyamatos, szervezett események (Játékon belül és kívül is). Discord.
Elvárások:
20+ vagy ezzel ekvivalens viselkedés. Tudd, hogy hova csatlakozol. Ismerj meg minket! Légy aktív a klán életében. PvP beállítottság. (főleg) Discord használata kötelező.
Senkit nem érdekel mekkora PRŐ a 2016 Q2,bármi is legyen az! Vegyél fel a szamarad hátára + lájkolj! Trolloknak hány mázsa agyvelő van kirakva hetente?
UI.: Időbe szólj,és döntsd el nuker vagy archer kell. Ha működik a siege rendszer,mass pvp akkor ráfekszem +1 aktív ranged pvp karival számolhatsz. Tudod hívj vagy sms. :)
Insane Mirage egy PvX guild Európában. Kizárólag magyar játékosokkal foglalkozunk. Közösségünk 2016 Q2 óta van jelen az online világban és jelen pillanatban 170 tagot számlál.
A Facebook csoportos kérdőívünket jelenleg 60-an töltötték ki, akik biztosan képviselni szeretnék az INSANE MIRAGE-t a BLESS online-ban. Sokak közülünk ott lesznek a korai hozzáférésben is.
FONTOS: Az INSANE MIRAGE területszerzési szándékkal és a TOP guildek közötti versengéssel kíván részt venni a játékban.
A sikeres csatlakozás után a HIERON oldalt szeretnénk erősíteni:!:(még szavazás alatt, és változhat!!)
Amit biztosítunk: ► Discord ► Jó közösség ► Dungeon run ► Capital War ► GvG ► Csoportos world pvp ► Egyéni pontrendszer
Amit elvárunk: ◘ Discord használata Dungeon-WAR-PVP közben. ◘ Kommunikáció ◘ Segítőkészség ◘ Aktív részvétel a Guild életében (WAR) :!:
Csatlakozási szándékodat kérlek itt jelezd nekem vagy hagyj Facebook elérhetőséget.
1. Igen a Neowiz fogja saját maga publikálni Steam platform fókusszal, de lehet lesz sima webes/launcheres megoldásuk. (Hasonlóan mint a Black Desert Onlinenál) , a cash shopról sajna semmi infó, de törekednek nem p2w-re csinálni. Hasonló lesz a rendszer és a verzió mint a Japán Open Beta. A Rebuild verzióval kezdtek el bepakolni mount kosztümöket, illetve vannak egyéb más kosztümök is fegyverekre és karakterekre. Kozmetika és enchant segítők, pet/mount seal eszközök és egyéb apróságok lesznek. Talán VIP rendszer is, olcsóbb waypoint stb... 2. A PvE-n kb végigszáguldhatsz nyugisan, ha flying mountod van akkor soha nem támadnak meg mert nem érnek el a levegőben. A Dungeonokhoz kell party, 28-as szinttől kb. A progression át lett gyúrva, a küldik rewardjai nem mindig megfelelőek, de ezen folyamatosan állítgatnak. Néhány craft gearhez például sokkal nagyobb mati kell, mint a gear szintje. (Lv32 kék ruha -> Lv40-es elitből kell hozzá mati). Grindolgatni openworldben eltudsz magadtól is, a loot sajna csak általános, partyban nem kap senki saját lootot és kevesebb az exp is. 3. Klánok... hát... warehouse és party keresőnek elmennek, jelenleg ennyiben kimerül az értelmük, egy-két bónuszt is adnak, de elhanyagolható. 4. A combat egész jó, így a grind nem unalmas annyira, szépek a helyek és a skillek. Vannak napi küldik, illetve a sztori/side questekben sok a lumenás küldi(cash shop currency) amikre érdemes odafigyelni. A questek chainbe vannak kötve, így sok quest csak questekkel nyitható meg. Az endgame igazából elite instance farmolásból áll, lv45-50ig gyorsan eljutsz(legalábbis koreai verzión), max 1 hónap.
Opsz meg egy fontosat elfelejtettem, az encsant. Visszatorik, vagy betorik az item, ha failel az encsi? Na mas most hirtelen nem jut eszembe
Akik probaltak toluk kerdezem. Mivel tudtommal nalunk is a fejleszto fogja kiadni(annyira nem figyeltem, de mintha utolso infom ez lett volna), igy valoszinuleg hasonlo cash shop varhato nalunk is, mint koreaban? Azert kerdezem mindezt, mert arra lennek kivancsi, hogy p2w-e, vagy nem, de penzert meglehet esetleg olyan szolgaltatasokat venni, ami nem meriti ki a p2w fogalmat, de nagyon jo ha van(ebben a bdo kivalo pelda). Fontos dolog, mert manapsag nagy divat, hogy nem p2w a jatek, viszont penzert, nagyon sok penzert olyan dolgokat tesznek be shopba, amivel ugyan erosebb nem leszel, de olyan kenyelmi funkciok, amikkel hihetetlen sok idot es penzt tud sporolni a paraszt aki penzt fektet bele, illetve ingame nem megszerezheto. Masik kerdesem arra vonatkozik, hogy mennyire kenyszeriti a jatek ra az embereket a massive dolgokra. Mar csak azert, mert az nem tul jo, ha nagyon sok dolgot soloban erdemesebb csinalni, igy nincsen a jatekos rakenyszeritve a ptkre. Mennyire van ertelme a klanoknak, hogy fejleszthetok-e stb...? Mennyire esemenydus, es mennyire valtozatos? Az mar kicsit frusztralo tud lenni, amikor van egy napi rota, napi questek stb, es azt kotelezo jelleggel meg kell csinalni ha haladni akar a paraszt, ezert erdekelne ez a resze. Ennyi lenne ami erdekel, mivel ugy tudom kozuletek van, aki tolja, ezert megkoszonnem ha par mondatban ezekrol adna tajekoztatast.
Sziasztok! Már ingyenesen elérhető a játék japán szerveren, illetve klán is készül. Letöltési link, regisztráció, angolosítás a hivatalos magyar bless oldalán megtalálható: https://www.facebook.com/blessonlinehungary/ Bless Online Hungary
Amugy találtam guild kezdeményt szóval nem én fogom csinálni :) Persze az Union Oldalán https://www.facebook.com/groups/tranq/?ref=bookmarks Ha valakit érdekel multi-gaming klán a neve : Tranquility Utoljára szerkesztette: Terrana, 2017.10.25. 11:41:30
Boven raersz majd jovore valamikor ezen agyalni, hiszen igen csak messze van meg az egesz.
Sziasztok Van már valami guild kezdemény Union oldalán? Vagy valaki nekiállt már előszervezni EU szerverre?Mert ha senki se akkor én nekiállok igaz nem hardcore guildra gondoltam
Hm-hm. Szép, meg pörgős, meg minden. De nem gyors ez a harcrendszer picit? Meg kell most koreai account, így elég sanszos, hogy nem kisérletezek ezzel most.
Az elso es legfontosabb tapasztalatszerzes az lenne, hogy mennyire van optimalizalva, de azt meg ekkora ping mellett koreabol pont nem lehet majd...En azt mondom varjunk ezzel meg fel evet, a kapkodas csak a legyfogasnal jo, addig hatha ide is betesznek valami betazast
Alakulnak a dolgok, sajat velemenyem szerint jo iranyba, csak kivancsi vagyok, hogy jelenleg a rebuild verzio milyen allapotban van, mit mutat a tesztszerver, hogy tenyleg mint az elso tippek jovo nyarig varnunk kellene ra? En azert birnam, ha meg iden legalabb egy ob kijonne...
Sziasztok. Ahogy látom további információk is elérhetőek a facebook oldalukon. Discord csatornát, magyar klánt, játék számla sorsolást a rebuild verzióra, és EU béta kulcs sorsolást is terveznek a közeljövőben. Érdemes követni őket :) Facebbok oldaluk: Bless online hungary -magyar közösség- facebook oldala https://www.facebook.com/blessonlinehungary/ aki gondolja dobjon nekik egy lájkot , és kövesse az oldalt a napi friss információkért
A Bless keszitoiben azt birom, hogy nem ugy csinaljak, mint a tobbi ceg, hogy kiadtak valamit, ami nem felelt meg az embereknek, es akkor evekig patchelgetnek, szarakodnak az egesszel mig ki nem hal a game, hanem fogtal es az egeszet ujraterveztek, meghallgattak az embereket, mi volt a rossz, es mindent csontra atalakitottak benne. Hamarosan, elsejen mar koreaban lehet is tesztelni az uj Blesst, en kivancsi vagyok ra, nekem a rebuild elott is tetszett :)
A pletyka igaznak bizonyult. Most már hivatalos, hogy nem ez a banda fogja eleljasítani P2W-nel nálunk a Blesst. Remélem azért valamelyik normálisabb cég majd ugrik a lepattanóra és valami élvezhetőbb formát kapunk minnél hamarabb. Azaz elsődlegesen remélem valaki átveszi és másodsorban remélem nem Trion színvonalú RM market lesz benne! :)
En meg abban, hogy meg iden, nem kell hosszura ereszteni a dolgot, ha mar az uj kiado meg lesz.
Kár de én is reménykedem ,hogy jó kiadó lesz és lehetőleg jövő nyárig kijön.
Még ha ez igaz is, akkor is csak a kiadó/terjesztő változik. TALÁN egy nem túl sok jót igérő kiadó helyett valami olyan adja majd ki, ami picit jobban tisztában van a fogyasztói szokásokkal az EU/NA régióban. Esetleg olyan aki a koreai szokásoktól eltérően nem a felhasználók 1-10%-nak pénzén akar meggazdagodni a többi kevésbé tehetős felhasználó teljes kihasználásával (aka p2w). No, majd meglátjuk. Vagy késik és jobb lesz, vagy időben jön. Azt' "git gud". Utoljára szerkesztette: mikromanus, 2017.06.06. 10:08:32
Állítólag a ruszkiknál igen csúf p2w lett belőle és emiatt nem/sem volt sikeres. Másrész a harcrendszer eleinte elég gyatra volt. Hozzánk már nem a kezdeti verzió jön. A harcrendszer kikalapálása volt az ürügy ami miatt nálunk csúsztatgatják. A marketplace tartalom ami várható nem egyértelmű. Attól függ hogy milyen gyorsan és könnyen lehet azokat az erőforrásokat elérni amiért fizetni is lehet. Nekem picit határesetnek tűnik, de nem akarja a BDO-t megszorongatni fair playben. Nem mintha a BDO nem lenne genya, csak nem akkora szemétláda mint a többi koreai MMO kiadója nálunk. Nem p2w, csak pay2convenience (lolmiazbaz+?). De az nagyon. No, a bless szerintem inkább a BDO és AA közé próbálja pozicionálni a mikrotranzakciós rendszerét, csak tudnám minek. Talán megjön az eszük és egyediként az ilyen koreai gyökerekkel bíró játékok közt kivételesen játékon alapuló erős pénzbuff nélküli játékot dobnak nekünk... bár ebben kételkedek.
Hát eléggé rossz hír, lehet azok számára akik vártak egy jó játékot, mivel még az orosz kiadó is visszaküldte a játékot a készítőknek, hogy csináljanak vele valamit. Bevallom meglepetten olvastam a hírt, hiszen várom ezt a játékot, de ha már az oroszok is visszaküldik, akkor ott tényleg nagy gondok lehetnek.
Nezzel sok youtube videot meg olvassal redditet, szerintem nem lesz gond az end gamel, az en izlesemnek elegge meg fog felelni, csak annyit remelek hogy nem kell sokat instaban rohadni a gearert, mert az vizvalaszto lehet. Nalam az esetek tulnyomo tobbsegeben egy jatek mindig a hangulati elemeknel, meg a tobbi kulcsinynel csuszik el(ESO,Revelation,stb stb..), hiszen ha az ember rossz szajizzel logol be, rossz nezni a monitort, akkor lehet akarmilyen az end game:D
Na hat kiprobaltam elesben. Kicsit rontott az elmenyen az fps hianya, valami miatt nagyon alacsony, viszont a ping magas..:DD De ezt leszamitva, nagyon jo kis jateknak igerkezik. Nyilvan valo, hogy mindent az end game dont el, amihez kellene jopar het vagy honap, hogy rendes velemenyt lehessen alkotni, de az mar egy jo pont, hogy maga a jatek hangulatos, a combat rendszer teljesen jo. Revelationban ugye ezeket kurtak el de annyira, hogy az egesz egy jatszhatatlan fos lett, itt viszont errol szo sincsen szerencsere, jo a hangulat, a grafika, a combat rendszer ugyan nem egy vilagmegvalto, de jol kezelheto az, ami van, igy siman ellehet vele lenni. Kedvencem, a ranger class kifejezetten jol sikerult minden tekintetben. Igazabol erre voltam kivancsi, ezert probaltam ki, hogy az alapok jok-e, es azt kell mondjam jok. Most mar kivancsi vagyok elesben milyen lesz az end game, mit tud majd nyujtani hosszutavon, de igeretes.
A combat rendszere az milyen, mihez tudnad hasonlitani? Illetve az encsantolas, gearelodes mennyire kiegetos, vagy barati, illetve ami a lenyeg, ez a frakciosdi, meg ugy altalaban az open world pvp mennyire feelinges, balanceolt stb stb..?
Sziasztok! A játéknak régóta van magyar facebook oldala és közössége amihez érdemes csatlakozni, vagy követni is. Bless online hungary magyar közösség címszó alatt megtalálható a facebook keresőjében is. https://www.facebook.com/blessonlinehungary/
Az oldal sacc/kb a koreai zárt béták óta műkődik. Az orosz verzióval már lehet játszani angol nyelven. Az európai első zárt béták majdcsak idén késő ősszel, kora télen kezdődnek el.. tehát addig is érdemes az orosz szerver felé kacsintgatni ami már él és köszöni szépen jól van. Márcsak azért is érdemes most elkezdeni mert a facebook oldalukon már megkezdődtek a guild szerveződések kezdetben orosz majd a rendes európai szerverre is.Nomeg az orosz verziónak is jó pingje van és angol nyelv is letőlthető hozzá. Az oldalukon lesznek segédletek és mindenféle leírások a játékkal kapcsolatban. Bless online magyar közösség facebook oldala üdv
Sziasztok érdeklődnék valaki már elkezdett szervezni Guildet? Az UNION oldalán? Természetesen a majdani EU szerverre. Utoljára szerkesztette: Terrana, 2017.02.08. 10:46:50
Az a helyzet, hogy a játék olyan mint egy lineage 2 és aion keverék lenne. Igazából nincs vele semmi gond, de semmi különlegeset nem mutat. Azoknak akik már játszottak az előző 10 évben koreai mmo-val, azoknak x+n-dik mmo lesz a piacon modern grafikával. Technikailag semmi extra, szóval, ezért írtam, hogy világmegváltó játék nem lesz belőle. Akik kevés mmo-val játszottak, azoknak még lehet élmény, de az ESO-nál pl nem jobb, max szebb valamivel, technikailag viszont elmaradottabb. Talán azoknak jó, akiknek ez az egész még újdonság és nem idegenkednek a koreai látványvilágtól, amely ebben közel sem olyan kiakasztó, mint egyébként tud lenni, de tény, hogy az eu-s világtól azért jóval másabb. Egyelőre ennyi.
Én meg kipróbáltam és nagyon jó a játék tetszik. Csak magyarokat nem láttam eddig...:(
Kipróbáltam az orosz bétát, nem ájultam el tőle. A harc kifejezetten gyenge lábakon áll.
Még nincs megjelenési dátum, de dolgoznak rajta.. többek közt a combat rendszeren, ami most nem valami jó, és ezen változtatni akarnak mindenképp: CIKK ITT
Igen ezzel teljesen egyetértek és tisztában is vagyok... :/ Elég régóta figyelem a Bless-t és nekem eddig kedvencem (a hibái ellenére is), valami nagyon megfogott benne (talán az egész világ és a karakter design), illetve az hogy a kiadó mennyire figyelt és hallgatott a játékosokra. De sajnos simán lehet belőle bukta is... és arra is nagy az esély hogy egyszer valamiért bukta az egyensúly a frakciókban. Na majd meglátjuk... Bless mellett a Revelation az, amit még figyelek és várok, az egyik csak jó lesz =)
Én Archeage-ben láttam frakciósdit. És valóban nagyon nehéz szabályozni. Ha kicsi a játékosállomény, akkor nagyon sérülékeny a rendszer. Egyik oldalról több megy szabira, vagy unja meg a játékot picit, aztán borul az egyensúly. Emellé jön a szokásos önmagát erősítő hatás. Kicsit több bukta, még többen hagyják a wart, vagy a frakciót a fenébe. Emellé még ott volt az iszonyatos gear központúság és a korlátos játékosállomány miatti nagy hatás egy-egy guildnél. Ha sok erős összeállt egy guildbe, akkor egy idő után nem nagyon lehetett kezelni. Mondjuk AA-ban 3 frakció volt, most meg talán dinamikusabb játékos oldali frakciók is lehetnek. A randszer nem rossz, csak a kiadók/fejlesztők többsége nem nagyon tud vagy akar valamit is kezdeni a "fejlesztéseik" hatásával. Túlhúzott gear alapú rendszer ahol kb sérthetetlen aki jobb geart szerez, emellé jön a teljes nyíltság a pénzes piac fele (P2w), aztán meg elhullik az amúgy nagyon jó játék pár hónap alatt. Az ilyenekben nem a kiadó pénzsóvársága zavar, hanem hogy "Mi lenne ha"... Ha nem ez a szemét banda, nyomatná a régiónkban, vagy ha egy-egy nagyon egészségtelen balance és játéktörő dolgot időben módosítanának. A Trion kb szart se csinált, csak fejte a játékosokat. A javítások iszonyat hosszú időt vesznek igénybe, vagy kb el se jut az igény a koreai fejlesztőkig, mert vagy nincs benne pénz, vagy épp pénzt hajt. A Trinot nem azért utálom elsősorban mert pénzéhes köcsögök, hanem mert kinyírnak egy jó játékot a teljes szakmai hozzá nem értésükkel. Mondjuk a kiadónak lehet épp jövedelmező, de kicsit több kompromisszummal a pénzes tartalomban sokkaltöbb aktív játékost tudtak volna megtartani. Az meg sok lóvé folyamatosan... No mindegy. Reméljük a folyamat marad. Az újak megszemlélikakorábbi kadók és játékok hibáit és ahhoz igazodnak/javítják a saját játékukban. Az AA játékosidegensége után szerintem a B&S jobb volt, a BDO meg még jobb. Már felhasználó központúság és kevésbé gusztustalan valós pénzes kínálatban. Remélem a Bless folytatja a tendenciát és sikerül meggyőznie, hogy hagyjam itt a BDO-t!
A ket frakcios dolgokat nagyon nehez kordaban tartani, mert maguk a jatekosok kurjak szet az egesszet sajna(lasd Aion, B&S stb..), mivel a tobbseg nem tud gondolkodni. A legjobb a mai napig a Lineage 2 fele open world pvp instak nelkul, amikor a farmolohelyekert megy a pvp, vannak rendes gvgk kozben es persze rendes castle siege, azok az igazi cuccok. Amikor ket frakcios a fight, akkor ott az egyik felnek sosem jo valami, besirasok, aztan modositasok es finitto..Mindig ez van:D
Igen ezzel sajnos tisztában vagyok. Aion eredeti szerveren az elsős volt többségben és kb halott volt a siege mert 200 elyos vs 50 asmo nem vol kihívás. Igazából nem tudom h a tört szerveren miért volt egyensúly és azt se értem h az emberek miért kezdenek el nagyon az egyik oldal felé húzni... Mindenesetre itt a két frakció ugyan az kb, mindket helyen a fajoknak megvannak a megfelelői (mindkét oldalon van human, elf, állat faj stb). Szóval nem tudom hogy itt mennyire fog felborulni ez az egész.
Ha egyensúlyban van a két frakció, akkor biztos jó... de ha nincs. Lásd B&S Hao szerver. A játékos állomány 80+ %-a a kék oldalon van, mert a "gyengébb képességűek" megunták, hogy valaki mindig elveri őket, ezért (nem tudom hogy találták ki) egy pillanat alatt tömegvándorlás indult meg piros oldalról kékre. Azóta a kékek farmolják az összes channel-t Soulstone-ért, a pirosaknak pedig meg van engedve, hogy kussoljanak. A többi szerón legalább felosztották egymás közt a frakciók a channel-eket, de a Hao-n még ennyire sem méltatják a kékek a pirosakat. Fórumokon megy a sírás a pirosak részéről, de a kiadó sem mozdítja a füle botját sem. "Ez a játék része". Hát gg.
Meg ez is. A környezet és hangulat hozza az elvártat. karakterekben és animációban picit azért lehet finomítani. Kicsit gördülékenyebbnek kellene lennie vagy nem is tudom pontosan. Lassúcska? Utoljára szerkesztette: mikromanus, 2016.07.15. 13:52:58
Embere valogatja, en meg ismerek olyan embert is, aki pl wowozott, pedig az is ritka fosadek, vagy cabal 2 stb stb..., de azok, akik visszamennek 1-2 honap utan az elozo jatekukhoz, azok tobbnyire a megszokas rabjai, persze nem mind, van akinek egyszeruen az izlese nem annyira igenyes az ujdonsagok fele, de a java az nem kepes a megszokottat elengedi. Ha pl azok a cimbijeid elobb BDOval jatszottak volna, aztan tesot probaltak volna ki 1-2 honapra, valoszinuleg forditva is ugyaz lett volna a masik jatek javara, ez ismeros jelenseg, de itt ehhez mar nem sok koze van a jatekna a tenyleges "tudasahoz". Amugy nem tudom hany eves agy, de en mindjart 35, ha visszaszamolok akkor mar a 12-ik evemet kezdem mmoval, es baromira nem tartom magamat oregnek ahhoz, hogy egy igenyesen kinezo, es mindenfele funnal megpakolt szorakoztato mmoval jatszak ! :) Az teny, hogy a grafikaja messze a legjobb a piacon jelenleg, az effektek semmivel sem durvabbak, csilli-villibbek mint akarmelyik jatekban, sot, inkabb majdnem visszafogott is, a szinek villodzasa az meg jelentoseggel bir, minden szin mast jelez. Annyi, hogy sokaknak furcsa game(elso 3 nekifutasra nekem is az volt!!) mert mindenben amiben csak lehet, a valosagot probalja utanozni, amennyire csak egy mmo ezt megengedheti. Szerintem ezzel nincsen baj, en szeretem a csillodzo 10 meteres kalapacsokkal szaladgalo pockokat is, semmi bajom veluk, de ezzel a realisztikusabb vilaggal is teljesen kibekultem.:) Blessre kivancsi leszek, mert ahogy elnezem, ennek a grafikaja mar megkozeliti BDOet, es kivancsi leszek hogy milyen tartalmmal toltik fel ezt a szep kulsot.
Nagyon én se néztem utána, de Blessben két frakció van igen (én ennek pl csak örülök mert annak idején Aion-ban tört szerón nagyon jó volt a két frakciós pvp, mer tott egyensúlyban volt a két oldal. Tudom officialon az elyos nagyon többségben volt sé az úgy már szar, de itt remélem nem lesz ilyesmi). Elvileg lesznek siegek, olyan várak amiket guildek foglalhatnak be, területek és azokért harcolni lehet. Lesznek küldetések amik majd a másik frakció területére szólnak, gondolom ilyen ölj meg ennyi és ennyi enemit. Meg persze bármikor átmehetsz és leölhetsz bárkit aki épp találsz. Nyílván berkanak majd valami lvl korlátot is (gondolom) hogy a max szintű ne ölj ele a lvl 10-est... akkor RvR, 100vs100 ami egy adott mappon történék (aréna jelelgű). Ilyenekről olvasgattam, de van valahol erről egy részletesebb leírás, majd megkeresem.. T.T
A villódzást és effektháborút azért picit visszább lehet venni. Vagy lehet csak wizardnak alkalomhoz illőek az animációi és nem zavaró. A szemfosató hülyeségek szerencsére vag ykimaradtak, vagy kikapcsoltam az ellen effektjeinek egyszerüsítésével talán. A PvP az BDO-ban a node war és a siege. A többi jobb volt patch előtt, de azóta totál szétzilálódott az amúgy se túl népes PvP-s tábor is és a "zergek" is. OWpVP és a guild warok inkább csak gank festek. Ritka a komoylabb összecsapás. Inkább csak az van, hog yaz egyik oldal 3x annyi játékossal hátbatámadja a másik felet, meg sniperkedik 3v1-ben a közeli resurrection pontokon vagy a városhatárokon a rejtő levél gúnyában (abban nem látszik a neve és hogy hova tartozik guild alapján). Jobb PvP? Lehet mondani rosszat a játékról, meg ósdi, meg pénzéhes szar a kiadó, de az Archeage-nek például klasszisokkal jobb a PvP-je. Vagyis jobban ösztönöz a harcokra és normális csapatjátékra ad lehetőséget minden "méretben". Balanszban jobb a BDO, meg az irányítás is sokkal jobb, de nagyon mély sebeket ütüttek a PvP-n... Blade and Soul i állítólag jó, de az szerintem inkább kisebb méretű PvP szinten, meg kicsit nekem keleties.
Fogalmam sincs, 2014.03. hó óta ESO-zok, mert azóta nem jött ki jobb játék ebben a kategóriában, vagy nincs jobb a piacon, habár azt hozzátenném, hogy ez nem feltétlen az ESO érdeme, inkább a többi szarabb. :)))) Bless-t én is várom, de nem kedvelem a f2p játékokat, mert hajlamosak elbaszni mindenfélével, amit leírtatok, ezen kívül is szar lehet még 10 egyéb szempontból, de majd kiderül élesben, mit alkottak. Black Desert-re is kíváncsi voltam, de aztán a a videók meggyőztek, hogy öreg vagyok én már ehhez a csilli-villi tömeg grindhez, rázkódó kamerával. Már a videót nézve is megfájdul a fejem 2 perc után, meg az sem segített, hogy a csapattársaim is csak kiröhögtek, hogy mit akarok én ettől a játéktól. :P Páran mondjuk kipróbálták, akiket ismertem, de sírva menekültek vissza 1 hónap után az unalmas, középszerű ESO-hoz.
Kevesebbet kene akkor szivnod :D De mondjuk akkor az elmult 1 evbol mondj egyetlen cimet is, amiben tobb a tartalom pls! Kapalassal meg hasonlo baromsagokkal nem kell jonni, azt en sem szamolom..:D
Mikromanus: Az, h ideiglenesen, mig allitgatjak a dolgokat, kivettek vmit, attol azt meg visszateszik es a jatek resze, warok, siegek, gvgk napi 24 oras funt jelentenek kieges es unalom nelkul, hiszen egy mmoban egyedul a pvp az, amiben van kihivas, es az van boven....Vannak emberek, akik pve herok, de ok nagyon ritka esetben szoktak evekig jatszani 1-1 mmoval, mig a pvpsek azok nagyon sokaig is, ha jo a pvp end game, es BDOban ez meg is van, es remeljuk Blessben is meg lesz! Azt tudom, h kombat rendszeren finomhangolnak, mert gyatra volt, ami nem baj, csak idoben javitsanak mindent, es nekunk mar ne kelljen szembesulni a fogyatekossagokkal. Remelem nem lesz 2 frakcio, bar oszinten szolva nem olvastam semmit utana, mert akkor bukta lesz az egesz alapbol sajna. Tenyleg am, aki vagja a pvp rendszert Blessben, az alapokat elmeselhetne vagy linkelhetne forrast pls.
A farmville a GM-ek saját bevallása szerint (hivatalosan) másodrangú az agyatlan mob farm bevétele mögött. . Az endgame kicsit kérdéses, mert nincs valós lvl korlát, így sose lesz vége az útnak. Az ilyen hosszabb távú céloknál a guildes mókák szerepelnek, mint a terrorizáljuk nagy csoportban a másik guildet, vagy a node war és a Siege. A node war "élesben" vasárnap indul. Csak kicsit már töketlen ez a rendszer. Nincs PvP halálnál semmi bukás, csak ha nem szervezett háború, akkor a támadó veszít karmát. ha nyer ha veszít.. mindenképp veszít. Eddig volt GvG lehetőség, de most azt is visszanyesték. Csak és kizárólag olyan guild ellen lehet háborúba lépni, aki harcolt előtte a node warokban. Nincsenek frakciók, így a konfliktusok elég alacsony szinten ketyegnek... No jó. Amikor 4 guild van kb 24 órában háborúban velünk, akkor annyira ez nem alacsony, de mi bevállaltan PvP guild vagyunk és eleget tettünk azért, hogy odafigyeljenek ránk :)
Milyen a PvP a Blessben? Vannak oldalak/nemzetek ahova tartoznak a karakterek, vagy mindenki barátságos és békés és a harc és pvp csak a gonosztevők aljasságának ritka gyümölcse?
"...Eloszor is messze BDOnak van a legnagyobb end game tartalma az elmult idoszakban kijott mmok kozul.." Ezen azért hangosan felröhögtem. Elnézést. Helyi gazdálkodóknak készítettek egy gazdálkodó játékot. :)) Utoljára szerkesztette: Running, 2016.07.15. 11:32:09
No igen, grafikailag fejlett a BDO, meg nagyon jó ez a kombó rendszer meg a non targeting is. A zárt trade rendszer ugyan "fura", de ha ez az ára a p2w és nyerészkedők visszaszorításának, akkor bőven belefér. Az endgame PvP ugyan jó, de azon felül a többi PvP lehetőség szegényes és korlátozott. Elég erőteljesen a "Kevésbé vérszomjas" rétegnek akarnak kedvezni, ami valamilyen szinten érthető, mert ők vannak többen. A nagy büdös "PvP lyuk" a rendszer kellős közepén viszont gáz. A fantasztikus endgame meg szép-szép, de a bárányka generátor patchek, a kicsit kései pvp content (siege és node warok) kiszelektálták a PvP közösség jelentős részét. Nincs PvP 90 napig = váltás. Nem mindenki olyan türelmes és solo vagy PvE grind-re alkalmas a békeidőkben mint mások (pl én). Jelenleg az endgame tartalmak/eventek nincsenek "feltöltve" és erre esély sincs. Nincs elég versengő guild hogy minden területre kettő, vagy több jusson a node warokon. A patch előtti upgrade item drop meg rövid úton szétszakította a mezőnyt. Akinek nem volt többszáz millája hogy elég tartalékot halmozzon fel az leszakadozott. Akinek elég erőforrása volt és időben felvásárolt elég shardot az meg 8-15%-kal több AP-DP-t simán összeszedett, de inkább többet. Az anyag elfogyott és csak lassan csörgedezik a rendszerbe. A felzárkózás lassú. Emellé jön az, hogy már bőven azon a szinten vagyunk ahol a fejlesztés gusztustalan. Ez már a 12 egy tucat koreai baromság. Gamble simulator. Fejleszteni akarsz? Ötször gyengébb itemet kapsz vissza, egyszer erősebbet, de feljebb szarabb lesz az arány. Összesítve?: kényszerítve vagy a szerencsejátékra és az esetek többségében a jutalmad az hogy szarabb helyzetben leszel mint előtte. Accessory, 17 feletti armorok és fegyverek? Ugyanaz. Bukta = -1 enchant szint vagy törés. A fejlett rendszer meg kimerült a jól pörgő solo harcokban, értelmesebb targetingben és kevésbé "broken" kaszt egyensúlyban. Jó ez, csak kevés. A végcél a hatalmas PvP, csak nincs raid és nagyob group koordinációs lehetőség, a buffolás is zsenge vagy nem létező. Ja, meg a PvP tömeg kicsit megtépázott mára. A mostani guildemben jó, mert eléggé elvetemült fanatikusokkal vagyok körülvlve, de a guildek többsége bőven nem versenyképes bármilyen komolyabb "nagyobb" PvP-ben. Szövetkezni lehet, de akkor se vagyunk elegen. A Merge meg, eh... erősen kétséges.
A "korábbi" elavult MMO-k meg nem azért néptelenednek el, mert elavultak, vagy szar a grafika, hanem mert fos a helyi terjesztő. Azaz a lenyúláson kívül sok mindenhez nem ért. De egyes játékok így is túlélnek, mert azért a rendszer maga a pénzes interfészen kívül Jó. Vagy nagy a múltja és nehezen döglik ki, mert a népek nehezen váltanak, ha sok a haver valahol vagy megszokták a havi fizetést a Cégnek. :)
Grafikailag a Bless versenyképes, de a harcrendszerre/PvP-re volt némi panasz a tesztelők oldaláról. Azt hiszem ezen csiszolnak most egy kicsit. Kinézetre, hangulatra rendben van a játék. Jó lenne, ha jó játék érkezne hozzánk. Talán a többi kiadó is picit összevakarja magát és többet tesz a játékosokért. Eddig a sikeresebbek erre nem voltak rászorítva. A BDO és Daum mondjuk elég baráti szerintem. Kevesebb az infó, de jobb a tartalom és valóban úgy tűnik van hatása a visszajelzéseinknek.
" Ennek ellenére szép és jó vele játszani, de önmagában a tartalom édeskevés lett volna a váltásra más MMO-ról. Az embereknek a töke tele volt már a kamu f2p szarokkal amik korlátlan p2w-pénzbefektetős igazságtalan rendszerek. Ja, meg épp akkor adták ki amikor más "nagyok" még nem jöttek ki az új nagy dobásaikkal. Az Overwatch se zavart be a kritikus időszakban, a többi újabb MMO is le van maradva pár hónappal. Ügyes, nagyon ügyes...." Eloszor is messze BDOnak van a legnagyobb end game tartalma az elmult idoszakban kijott mmok kozul, masodszor a pvp is a regi L2 styelt utanozza, ami szinten onmagaban elorebbvalo nagyon sok pvps egyeb tartalomtol, harmadszor pedig "a tobbi ujabb mmo is le van maradva", "Ja, meg épp akkor adták ki amikor más "nagyok" még nem jöttek ki az új nagy dobásaikkal". A BDO az egyik legfejlettebb rendszerrel rendelkezik, tehat itt mostanaban johetnek ujabb mmok, lathataron, fejlesztesi stadiumban sincsen hasonlo jelenleg, ami felvehetne a versenyt vele, esetleg Bless, masik meg, hogy BDO volt az egyik legnagyobb nev, es mar kijott:) Tobbi mind kisebb lesz tole. Aztan majd meglatjuk, hosszutavon mennyire fog mukodni, tovabbra is ilyen elkepeszto tempoban mennek-e majd a fejlesztesek stb stb...Viszont itt a Blessnel ugye meg rengeteg kerdojel van, es szep es jonak tunik, de hat mennyi ilyen volt mar az elmult evekben atya isten...Meg az altalam nagyon vart B&S is bukas volt szamomra, pedig az volt mindenem elotte, es a vegen egy kevesebbre tartott BDO lett a befuto:D Blessben azert valamennyire bizom, bar BDOval meg nagyon sokaig szeretnek gamelni, de jo az, ha van valasztek, jot tesz a versenynek:)
Az NA/EU régió kevésbé toleráns a P2w-nel szemben mint a koreaiak. Egész más "kultúra" a kettő (vagy három-négy-sok). Az amerikaiak ugyan toleránsabbak és szeretnek fizetni a "fontos emberek", de azért nagy tömegek elutasítják az ilyen kényszerített pénzbefektetést. Élő példája volt az utóbbi évek MMO termései és mondjuk a BDO. A többség a jól bevált gyakorlatnak megfelelően a F2P oldal felé mozdult, ami majdnem minden esetben nyitott volt a p2w fele tele gusztustalan igazságtalan mikrotranzakciós rendszeren elérhetú valós előnyt adó itemekkel. Amikor "ínség" volt és alig jött új MMo, akkor elég sikeresek lehettek ezek. A Trion elég szerencsésen helyezkedett az Archeage játékkal. Kb semmi értelmes MMo nem volt abban az időben, csak pár régebbi. EMellett a játék jó és a kapzsiköcsögvállalat effekt is lassan indult be (bár a kezdetektől látható volt arra mozdulnak). Mivel a járék azért elég jó és nem volt versenytárs, így eléggé megtapadt. persze jöttek az újabb és újabb szerencsejátékon és pénzen alapuló "fejlesztések" és rengetegen elhagyták a játékot, de azért pénzügyileg nagyon is jövdelmező a mai napig. A késve érkező újabbak nem lettek olyan sikeresek. Ennek lehet az is az oka, hog yvalóban nem igazán tettek le semmit az asztalra (szimplán szar játékok), vagy nem igazán ügyeltek a lokalizációra és olyat kaptunk ami elmegy Ázsiában, de minimum fura nálunk (anime stílus, tipikus túlzó effektek, villódzások, hatalmas fegyverek, nomeg női karakterek szép nagy me... szemekkel. :)) Szerintem a pénzügyi modellen nagyobb volt a súly a bukások tényezői mögött. F2p-nek nevezett rendszerek amik ugyanazt adták mint az előzőek és rohadtul kilógott a lóláb, hogy p2w szemét az egész. A másik ami esetleg sikeres, de elégf rétegjáték, mert a PvE tartalom gyengécske és nem igazán a csapatjáték az erőssége (1v1 erősebb hangsúlyt kap). Aztán jött a BDO a Daum kezelésével. Elég ügyesen adagolták az infókat, jól is helyezkedtek és MÁST adtak. Lezárták az összes pénzes ügyeskedési lehetőséget, nincs helye a jó itemek kamu áron vagy levélben átpasszolásának és NEM F2P. Fix ár és korlátozott fizetős tartalmak. Előny ugyan van, de veszett gyorsan bele lehet ütközni a pénzes előnyök plafonjába. Emellett ugyanúgy szét kell grindelned a beled az előnyökkel is mint anélkül hogy valamit is kapj. A BDO sikere ennek az "új" (vagyis eddig a sikertelenségek miatt nem preferált) üzleti modellnek köszönhető. Valljuk be a kezdeti verzió ugyan szép és csillogó volt, de rengeteg dologban ugyanaz vag ykevesebb volt mint a versenytársai: a PvP satnyább, nincs nagyobb csoport/raid, party buffolás egyedi targetra szar/nem működik, minden ami nem szörny farm másodlagos/haszontalan (alig termel jövedelmet, 1000 kalóriányi elégetett energia agymunkára termel 10 kalóriányi agyatlan klikkelésnyi jövedelmet). Ennek ellenére szép és jó vele játszani, de önmagában a tartalom édeskevés lett volna a váltásra más MMO-ról. Az embereknek a töke tele volt már a kamu f2p szarokkal amik korlátlan p2w-pénzbefektetős igazságtalan rendszerek. Ja, meg épp akkor adták ki amikor más "nagyok" még nem jöttek ki az új nagy dobásaikkal. Az Overwatch se zavart be a kritikus időszakban, a többi újabb MMO is le van maradva pár hónappal. Ügyes, nagyon ügyes.... Utoljára szerkesztette: mikromanus, 2016.07.14. 09:58:44
Megértem, hogy nekik is kell a pénz, jogosan, hiszen ez egy szolgáltatás blabla semmi nincs ingyen, senki nem dolgozik ingyen...És engem nem is zavar a cash-shop, de szerintem akkor is kell egy mérték, amin nem lépnek túl. Tehát ha costumök, szinezők, mountok, petek, egy két scroll ez-az van a shopban akkor az teljesen vállalható, amig ezek nem adnak jelentős előnyt másoknak (ilyen 1-5%-os buffok mondjuk premium potiból vagy kajából még nem tettek senkit legyőzhetetlenné..). De ha már jelentős előnyöket lehet szerezni pvp-ben vagy gearelődés terén akkor az már zavarna (pl ha ritka és drága dolgokat lehetne pénzért csak úgy megvenni, amíg mások mondjuk 1-2 hetet farmolnak, addig van aki ott azonnal megveszi... az gáz)... nem a pénz miatt, mert én nem tudom megvenni, hanem elvi kérdésből. És azt is elfogadom, hogy a fizetős játékos mindig előrébb lesz a free játékos előtt, de a kérdés az, hogy mekkora ez az előny. Ha simán behozható és nem olyan jelentős, akkor kit érdekel. Ha viszont van, aki 1 hónap alatt premiummal eljut oda, ahova a f2p mondjuk 3-4 hónap alatt tudna csak, az már tréé. :D
Szerzodestol fugg szerintem, hogy mekkora szabadsagot kap a forgalmazo. De meglatasom szerint a marketinget az uzemelteto szabhatja meg szabadon, es a fejleszto nem szol majd bele, de nyilvan eleve ugy valaszt a fejleszto, hogy az arculatba beleillik majd az elkepzelesuk, mert azert gondolom egy jonak igerkezo mmora sok kiado palyazik, es hat valasztani kell. Azert a p2w dolog is nem annyira egyertelmu. Kituno marketinges valasztasnak bizonyul a legtobb esetben, es azt ne felejtsuk el, hogy a jatekosok fizetik ki azt a sok penzt egy adott jatekban, tehat a jatekosok is igenylik, akkor valojaban mi is a rossz es kinek..? Nyilvan magyar ember szegeny ember, ezert huzza a szajat, hogy nem tud fizetni ugy, mint egy kulfoldi, de nezzuk meg pl Aiont, ami mar hany eve p2w, es mai napig kaszalnak annyit a GFesek vele, hogy siman megeri uzemeltetniuk, es meg mindig hosszutavra terveznek vele, pedig egy total idejet mult, unalmas, igen keves pozitivumot felmutato jatek, es ezzel az uzleti modellel meg megeri... Am szerintem az is kenyes kerdes, kinek mi szamit p2wnek. Vki mar BDOra is azt mondja, hogy p2w, vki meg Aionra sem mondja azt..:XD Engem nem zavar az, ha penzert elonyhoz jut vki a masikkal szemben, hiszen a vilagon mindenhol mindenben az elvez elonyoket, akinek vastagabb a brifkoja, es nem is ertem sokan miert hiszik azt, hogy egy mmoban mashogy kellene hogy legyen, csak azert, mert egy szamitogepes jatek. Kocsmaba is ha elmegy vki szorakozni, ott is az a fajta szorakozas is a vastagabb penztarcas embereknek kedvez, mint minden mas. Nyilvan a szegeny, fizetni nem tudo, vagy esetleg gazdag, de smucig emberek azt mondjak, hogy legyen mindenkinel egyenloseg(ami hulyeseg, mert a vilag nem igy mukodik sajna), a masik fele meg tesz ra, egy szolgaltatasnak masfajta szintjet veszi igenybe, fizet erte es akkor jol van...Szoval lehetne ezt boncolgatni, meglatasom szerint nem egyoldalu, egyertelmuen negativ vagy pozitiv dologrol van szo.
A Bless sajnos csak 2017 elején fog megjelenni, DE mi már egy "csiszolt" verziót kapunk: Az Aeria Games tesztelte a játékot, és a combattal nincs kibékűlve, ezt jelezte a Neowiznek, akik partnerek ebben, vagyis a combaton alakítani fognak mielőtt ide jönne hozzánk is a játék. Mi már ezt a verziót fogjuk megkapni + a hiányzó 2 új class és race is szerepelni fog már nálunk. Juhú.
+ érdekesség: Az Aeria Games egyessül a Gamigo AG céggel. (nem ismerem ezt a kiadót, de érdekesnek hangzik..) Több infó ITT Utoljára szerkesztette: p2501, 2016.05.31. 12:14:51