steam-en 93 júró...egy kicsit sok(k)allom az örliért...:(
Mikorra lesz kész?
K*rvára sok idõmnek kellene lennie, hogy belekezdjek ennek is a fordításába. Az elsõ két alapjátékot bõven elég volt lefordítanunk. Egész idõtálló játékok azok is, de hogy ez a harmadik rész mennyire fogja a többi közeljövõben érkezõ 4X ûrcuccokkal felvenni a versenyt? Bár gondolom erõsebb tábora van, mint az újoncoknak.
Az UE az 2.05 talán verziószámban, ahol az alapjáték verziója ez. A legutolsó fordítás a Galactic Civilizations II- Dread Lords 1.5 és 1.52 verziójához való magyarítás. Lehet hogy össze lehet fésülni, egy hiányos változattá, de azzal sem foglalkozom már.
Elvileg van aki csinálja az alapjáték kiegészítõit is a mi fordításunk alapján, de hónapok óta nem kérdeztem rá, hogy áll. Az elsõ rész 2-3 hónap alatt csináltuk meg ketten, a második meg 2 év alatt készült el 6-8 segítõvel (más oka is volt)- szörnyen repetitív a sok (szerintem felesleges) szövegrész miatt.
jelent meg vmi hasonló, de nem ugrik be a neve. mindenesetre sehol warezon vagy torrenten nem láttam fennt, és steames letöltõs. mindensetre ha vkik tudja a nevét akkor leírhatná ide, hátha képõbb még beszerezhetõ belõle egy próbaverziós példány :)
Rettenet sok! Bár azzal érvelnek, hogy ez csak az elején ennyi és ez minden késõbbi tartalomhoz hozzáférést biztosít majd (pl. DLC-k). Ettõl függetlenül, tényleg sok, ennyit egyetlen játék sem ér (támogatás ide vagy oda).
Kár, hogy nincs GC2 ultimate-hez honosítás, mert az egyik legjobb (ha nem A legjobb) 4x game (leszámítva a "Sword of the Stars 2 EC-t", amihez sajnos egyáltalán nincs fordítás, még az alapjátékhoz sem) Egyébként nem látom sok értelmét a játékfordításoknak addig, amíg nincs végleges verzió. Az új patch-ek, új tartalmak állandóan csak bekavarnak, mindig újra és újra át kell nyálazni az egészet, hogy az aktuális verzióhoz legyen igazítva. Ez a fordítóknak is csak teher. Van, hogy 3 hét sem telik el egy új patch-ig, amivel a honosítás már nem megy.
Anno elkezdtem egy másikat, ott tényleg kéthetente volt patch, amilyen bughalmaz volt. A 14-nél kezdtem bele, de nem is igazán érdekelt senkit, így félbehagytam- azóta meg huszonvalahánynál álltak meg.
Az átnyálazást segítik a megfelelõ programok, de igazad van, mondjuk nem mindenhol borulnak a dolgok, valahol csak a angol maradt az új javítás-rész.
De többet ilyen offot nem írok ide, reméljük a játék jó lesz, nem csesszintik el, és lesz olyan jó, mint az elõdje.
Nem tudni milyen lesz, 2 napja került ki Steam-re. A videók alapján nem sok változást látok a korábbi verzióhoz képest. A felbontás nagyobb lesz, szebbek, részletesebbek a textúrák, jobban rá lehet zoom-olni a hajókra, de alapvetõen szinte teljesen ugyanúgy néz ki, mint a GC2 (legalább is, a térképnézet). Aláraktak egy új GUI-t, pár szebb kép a fajokról, egyekõre ennyi. Felépítésében sem látok változást, egetrengetõ újdonságot sem. Olvastam valami olyat, hogy a 64bites rendszeren sokkal bonyolultabb, kifinomultabb AI-t lehet összehozni, erre mondjuk kíváncsi leszek.
Hát nemtom, én a mai napig nem értem a GC körüli hypeot. Tologattam sztem az egyet is meg a 2t is, de igazság szerint semmilyen területen nem volt annyira jó (hajódesign, harc, stratégiai elemek, diplomácia, fajok, technológiák), amiben ne lettek volna sokkal jobb játékok a piacon, vele egyidõben.
Nekem az egész túllságosan elnagyolt, fapados volt.
Persze különbözõek vagyunk, de mondom, nekem valahogy túl so a tömjén a GC körül :)
Ahogy nézem,volt megint valami elárazás gamersgatenél,ottani galciv 3 founder kulcsokat árulnak valamivel az orosz ár alatt. Nincsen semmi zár jelenleg a játékon és oroszoktól 40 euró környékén/alatt be lehet szerezni ezt a founder editiont. Megfontolandó,mert évi 4-5 dlct és 3-4 kieget terveznek,7 évnyi életciklussal (spacesectoron írták) és ezért az árért mindet megkapod majd.
Melyik volt jobb abban az idõben? Szeretném kiemelni, hogy ûr-stratégiában!
4-5 napja lehetett,amikor felkerült gamersgatere a preorder/napi akcióban voltak a galcivek,részleteket nem tudom de ottani kulcsokat árulnak 35-36 eur táján,csábító
Hol árulnak ilyen kulcsot? Ennyiért vennék. De csak akkor, ha ez tiszta dolog és mondjuk egy késõbbi régiózárolás miatt nem válik az egész használhatatlanná.
Jah, emléxem haverokkal toltuk az Endless Space-t, és a haver kurvára nem tud angolul és mindig rád épített, ha kijöttél úgy verzióval akkor feltette, nekünk meg hozzá kellett alkalmazkodni, hiába volt már újabb :) Visszagondolva azokra az idõkre már kimerem jelenteni hogy a legjobb 4x gém az Endless Space.
A galciv2 2006-os, ebben az idõben jött ki (vagy már jó ideje kinn volt)
- Space empires 4 (rusnya de finom, nem volt még olyan 4X ahol naprendszereket lehetett manipulálni a végjátékban mint itt) - Master of Orion 2 (ugye) - Swords of the stars (az elsõ) - a stratégia része olyan átlagos, de a hajódesign és a taktikai harc elsõrangú
Harcrendszerben, technológiákban és hajódesign területén mindegyik mellett fakockának tûnt nekem a GC. Külön vicces amikor a GC erõsségének mutatják be pl a hajó designert....
Tény, így átgondolva nem volt sok, de egyszerûen nem találtam a GCben olyat amitõl hanyattestem volna.
steamtrades.com de ha nem vagy ismerõs ott akkor inkább hagyd.Mondjuk kulcs helyett lehet venni oroszoktól giftet is ami 1600 rubelos játék+haszon team fortress 2 kulcsokkal fizetve olyan 42.5 euró. Bár giftre felkerülhet zár megjelenés felé haladva,de az nagyon ritka,hogy a már beaktivált példányra utólag felraknák,gyakorlatilag aliens colonial marines jut eszembe csak.
"kimerem jelenteni hogy a legjobb 4x gém az Endless Space."
Hátöööö...a csaló AI-val, és a kõ-papír-olló típusú harcrendszerrel? :-) Én nagyon vártam ezt a játékot, de elég nagy csalódás lett, még a Disharmony is alig javít valamit, pedig állítólag átdolgozták a combat systemet. Pedig tényleg jó játék lehetett volna, és a maga nemében játszható is, de legjobbtól sajnos messze van.
Space empires IV tényleg nem rossz, de szegény 2 személyes Malfadornál megállt az idõ valahol 1996 környékén. MOO etalon persze, de sok dolog hiányzik belõle, már csak az akkori technológiai korlátok miatt is, és ugye az nem kortársa a GC2-nek. SotS-ból nekem az 1 nem igazán jött be, bár a tech tree az nagyon jó. A ship design viszont nem nagy szám, GC2-ben szvsz lényegesen összetettebb. SotS 2 EC ami még nagyon jó 4x, vannak hibái, de minden programnak vannak.
Endless space az olyen menzás krumplipüré nálam,se íze se bûze. Továbbra is MoO2-t kell elõvenni de nem tart sokáig hiszen már annyira ismeri az ember. Azt nem értem miért nem csinál senki heroes of might and magicet sci-fi köntösben, vagy akár lehetne a játék eleje ez: felbéreled a hõsödet,és felkutatod a saját illetve a környezõ rendszerek bolygóit,fejlesztgeted õt meg a hajójét xp alapjánmkincseket/artifactokat harácsolsz,aztán jöhet a flották kora ahogy összerakod a hiperhajtómüvet.
" A ship design viszont nem nagy szám, GC2-ben szvsz lényegesen összetettebb."
Emlékeim szerint a GCs shipdesign abban merül ki hogy van kb 3 paramétere a hajónak (támadás, védekezés, mozgás), és lehet csilivili 3d modellt készíteni aminek az égegyadta világon nincs jelentõsége a játékmenetben. Ez lenne összetettebb a Sotsénál? Vagy rosszul emlékszem?
Ebben egyetértünk.... vártam nagyon az ES-t, és a stratégia rész még rendben is van, de a fejlesztések (unalmas, egykaptafa techek) és harcrendszer (szégyen és gyalázat) olyan lapos lett, hogy egyszerûen nem bírt odaszegezni a játék a monitor elé.
Pedig egyébként igen tisztességes iparosmunka a cucc, a felhasználói felület például csúcsszuper - informatív, izléses és még használható is, példát vehetne róla minden stratégiai játék fejlesztõ.
Örülök, hogy segíthettem, még ha a verziókkal volt egy kis probléma:)
Amúgy meg bukjanak fel, Disharmony kiadása elõtt írtam nekik, hogy itt van a magyar változat, azt mondták hogy várjunk egy kicsit vele, most a Disharmony-val vannak elfoglalva, mondom jó. Hogy tisztázzuk, ez múlt év nyarán volt... A GC1 fordítása a lead programmer segítsége nélkül el se készült volna, utánajárt(!) annak, hogy miért rossz az ékezetes karakterek megjelenítése, elõkereste a német változatot (nem lett jobb), stb. Grafikusan tárolt kódtábla, amiben egyes ékezetes karakterek mögött 4-5 karakternyi üres rész szépen virított :)
Amúgy ha már átléptünk Ûrstratégia topikba: attól a korszaktól kezdve nem igazán volt túl sok olyan, a régiek szája íze szerinti 4x ûrkorszakos játékokból, ami mindent vitt. Az említett ES, GC játékok az újhullám jegyében fogantak (még ha a GC OS/2 rendszerre indult is elõször.)... Akik meg utána léptek erre a területre, az újabb, szebb (de nem kétségtelenül jobb is) játékokat favorizálják.
A multi miatt mondom. Kurva jó volt :) coop-ban toltuk, az egész abból állt hogy a másikat próbáltuk megmenteni hogy dögöljön meg, a végén meg persze lenyomtunk mindent. Single playerben mo2, ig2 is jobb tõle.
Nem a 3D modell a lényeg, bár kétségtelen, hogy vonzó lehetõség egy saját tervezésû flotta kialakítása is. Meghatározott hely (vagy súly) határain belül kellett megoldani a tervezést, beleértve a hajtómveket, szenzorokat, fegyvereket is, ezzel elég sokat lehetett taktikázni egy komplett flotta kialakításakor. Igaz, hogy ez sem volt tökéletes rendszer, de azért adott lehetõséget az agyalásra. Egyébként ebbõl a szempontból is javítottak rajta az alapjátéjhoz képest, a kiegekben.
Tech-tree kapcsán nálam a SotS2 viszi a pálmát, miután minden játékban ranfom generálja le, amit más játékban még nem láttam. Tehát nem lehet kialakítani egy jól mûködõ stratégiát ha már ismeri az ember a játékot, mert lehet, hogy a következõ menetben a jól bevált technológiát nem is lehet kifejleszteni, így teljesen más stratégia kell.
Egyelõre nem tudni szinte semmit a GC3-ról. Nézegetek review-okat, de mindenki írja, hogy bár játszható, még nagyon alpha. Én valójában azt nem látom, hogy lesz-e egetverõ újítás azon kívül, hogy a grafika kicsit szebb. Egyelõre nem láttam semmi nagyob újítást.
IG2-t nagyon szerettem és nem azért mert magyar. Mai napig nem csinálnak olyat, ahol real-time bolygó harc is van. De IG2 sem volt tökéletes, pl. a kezelõfelület csapnivaló. Illetve volt a "Kahren" vagy milyen nevû harcos faj, amit képtelenség volt legyõzni, illetve csak szövetségesekkel együtt volt lehetséges. Nyilvánvalóan csalt az AI ott is, mert ha már csak ketten voltunk a játékban, képtelen voltam nagyobb flottát építeni még akkor is, ha csak 2-3 bolygójuk volt.
Csak idõben kell hamvasztósugarat fejleszteni. Meg lehet találni õsi technóban egy nehézcirkálót, azon pl. eleve van is gyárilag, akkor is, ha még a technót nem is ismered hozzá. Onnantól az nyeri a csatát, akinek több ilyen hajója van, merthogy egy lövés, egy hajó. Szal. legolcsóbb legkisebb hajó, amire ráfér akár egy hamvi is, aztán mehet meghalni. Ezeket kell százával tolni.
Idegesítõ mondjuk, mert innen taktika ablakban, a túlerõ gyõz. Bár vannak a hamvasztósugár ellen is sunnyogós teknikák, meg fegyverzavarók, meg faxomsetuggyamik, de igazándiból mindegyik halottnak a szenteltvíz (meg már át se tudsz állni rá).
Bár volt, hogy én azzal szivattam a gépet, hogy hagytam hogy elfoglalja a bolygóimat, elhúztam onnan a belemet és mivel gyorsabb hajóim voltak, míg elment foglalni, vissza is vettem a bolygókat (nem tud elegendõ földi védelmet hátrahagyni, még ha rá is gyúr erre, mert szét kell õket dobja és vinni is kell tovább magával hódítani, meg a legatyásodott bolygóból nem tud csapatokat kicsiholni) az össze fejlesztését eladtam és elhúztam onnan. A barom persze azonnal visszafoglalja a lázongó lakosságal teli bolygót, amibõl így adót nem szed ki. Nomeg nekiáll szénné építeni, hogy rendberakja. Ésszerû, csak amint lelép onnan, megint elfoglalom és eladok mindent a picsmagba, a lakosság lázad, lelépek. Csikicsuki. A gép is szereti a csikicsukit (sok játékban), hát rajtam ne múljon. :D Így én gazdagszom az õ pénzén.
Hajó manipulátornak nagyobb volt a range-e mint a hamvasztósugárnak ^^ Annyi volt a taktika,hogy vissza húzódtál a pálya szélére,addig betöltött a hajó manipuláló majd a Krahen flotta saját magát lõtte szét a hamvasztósugarával :P
MO2-ben is volt egy taktika amivel imposible fokozaton az összes néppel meglehetett nyerni : black hole generator + dreagnouth hajótest + adv.repair system. Akkora sereggel jött a gép hogy autocombatban is két napig ment a csata(nem vicces, emiatt összeraktam mégegy gépet hogy tudja azért civezni valahol), az én hajóimon akkor páncél volt hogy nem tudtak akkorát rálõni hogy a kövi körben ne javítsa fel magát 100%-ra. A black hole gen. meg szép lassan eltüntetett minden ellenséget tök mindegy hogy milyen páncélja, vagy hp-ja volt.
Vagy Ascendancy-ban a dezintegrátor. Egyszer lehetett használni össz-vissz (aztán csak hajógyárban lehetett újra ráépíteni). Nade az vitt bármilyen hajót. Amíg a denfenzív és offenzív dreadnought-ok lefoglalták kis barátainkat, odacsumpiztak a dezintegrátorhajók és beng. A flotta többi része meg õket tartotta életben pajzzsal, javítással stb. Meg energia is össze kellett gyûlnie egy lövésre valónak. Hmmm, régi szép idõk.
Na,csak nem bírtam magammal és megvettem a Founders elite editiont,36 euró volt.Karácsony felé talán majd kiderül,mekkora pofáraesés,most ilyen alfa 0.0.02 es patchbe bele sem nézek :)
Az nem MoO 1-ben volt? Akkor jött ilyen 32 ezer hajóval az AI típusonként. Black Hole generátorral igen hamar elfogytak...
Én MoO2-ben a stellar converterrel szerelt hajókkal nyomultam a végén. Csak külön slotba kellett mindet pakolni. Egy lövés: egy hajó. Nem ártott még a damper field (75%-os védelem), time-warp faciliator (kétszer mozoghat és lõhet a hajó egy körben), achilles targeting unit, stb. 4-5 így felszerelt "borg kockával" bármekkora flottát le lehetett zúzni, és nem is kellett órákig harcolni.
Uh, jelenlegi beta állapotban 2 giga ramot és 2 processzormagot felzabál a játék. Amúgy meg lefordíthatónak tűnik.
Azt mondjuk azóta sem értem, hogy mi eszik ennyit. A játék kb. alig változik a v2. óta. Én semmi extra új funkciót, extra grafikát nem látok. Nem is nagyon értem, mi a franc ez az egész, azzal együtt, hogy a 2. részt mai napig játszom, az egyik kedvenc 4x játékom. Várom ezt is, de egyelőre nem látom át, hogy miben lesz jobb, több...Grafikában biztos nem. Indokolatlannak érzem a hardverigényt.
Én mondjuk nagyon örülnék neki, mert a legtöbb 4x-hez nincs fordítás. Sem a Distant Worlds-höz, sem a Sword of The Stars 2-höz. Bár az is igaz, hogy ilyen scifi játékoknál mindig kényes dolog a fordítás, mert vannak dolgok, amiket jobb meghagyni az eredeti angol nevén, tipikusan pl. a fegyverek ilyenek. Elég hülyén hangzik pl., hogy selyemhernyó rakéta (silkworm missile pl. X3-ban). Viszont a tech leírások fordításai nagyon hasznosak lennének, vagy a diplomácia is. Remélem lesz folytatása a projectednek! Az viszont megfontolandó (Endless Space után), hogy majd csak később érdemes komolyabban foglalkozni vele, amikor már nem jönnek ki hetente új patch-ek, mert addig csak a szívás van azzal, hogy az új verzióval már nem megy a fordítás. Vagy a DLC-k érkezése is zavart okozhat, ha jól emlékszem, a GC2-höz is csak az alapjáték lett fordítva, a két kieg már nem.
Én még nem fordítottam le teljes játékot, de most a Star Ruler-t fordítgatom, egyfajta próbálkozásképpen. Nagyon könnyű, mert egyetlen fájlban van az összes szöveg. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2014.08.20. 14:57:28
Igen, tanultam már egy-két dolgot a helyzetről, pl. ez még el se készült, nemhogy még javítók jöjjenek hozzá :) Csak nem bírtam ki, hogy ne nézzem meg- de elmondhatom, nem csak a külsejében meg a kezelésében hasonlít az elődre, hanem szöveg szintjén is...
Most akciós a steam-en hétfő reggelig (23euro). Jelenleg beta.
Oh....kellemes csalódás :) Még egy csomó paraméter és faj ami még nem választható/állítható. Viszont nagyon jól áttekinthető és kellőképpen "pörög" a játékmenet. Asszem a között lavíroznak, hogy aki nem akar nagyon a részletekbe merülve szöszmölni minden kör alatt annak is élvezetes legyen. Jó sok hajótipus van no meg fejlesztési lehetőség. Egy-két dolog visszaköszön a civilizationból. Normal map-en 9 koloniával most láttam meg az első AI-t...
Óh, nagyot fordult a világ, hol tetszett eddig lenni, bácsi? :)
Early access a menő, belenyomják az ember képébe hogy "legyél részese a játék fejlődésének" és eseteként még megvágnak drágábban mint majd a végleges játék ára lesz. Mindez azért működik mert az emberek ma már sokkal türelmetlenebbek mint régen, minden azonnal kell, még ma.
Nem hinném, hogy itt valakinek megvan a játék, bár nem kizárt. Én végül nem vettem meg, mert egyrészt Early Access-t már elvből sem veszek, másrészt irreálisan drága, harmadrészt az eddig látottak alapján nem igazán értem, miben fog ez többet tudni a GalCiv 2-nél?
Van benne csata animáció. Vannak benne újítások, új nyersanyagok, MULTI. Összességében nekem megérte, szerettem a 2őt is, a 3 hozni fogja legalább azt a szintet és még tudok benne multizni a haverokkal.
A kettőt én is nagyon szerettem, még ma is előveszen néha. A multi viszont nem vonz, és valóban úgy látom, hogy ez a legnagyobb újítás. Igazi innovációt egyelőre nem látok...még grafikai téren sem, bár az a legkevesebb. Megvárom a véglegest, aztán a teszteket. Ha legalább a kettes szintjét hozza, akkor akciósan biztosan beszerzem én is.
Na valakinek megvan még ez a játék? Multizhatnánk hétvégén.
Addig is összerittyenthetnél egy beszámolót....
Engem pl nagyon érdekel hogy a 2-höz képest javult e valamit az űrhajók tervezése/harcrendszer. Mert az eddig a GC-ben igencsak fapados volt (kb 4 paraméter ha jól emlékszem: hp, sebesség, támadóerő, védőerő), semmi variálás benne... kb egy űrbeli risk volt számomra.
Alapvetően a hajó tervezés nem sokat változott, mármint az alapkoncepciója ugyan az, csak szabadabb talán. Lehet kicsinyíteni, nagyítani, tükrözni forgatni, kisebb animációt beletenni (pl antenna forgás). Ami hátrány, hogy nehezen lehet a megfelelő helyre tenni az alkatrészeket, legalábbis nekem van, hogy gondot okoz, hiába viszem a kurzort a megjelölt helyre nem oda akarja tenni, de lehet hogy én vagyok a balfasz :D
A harcrendszer: egy hajónak van 3 értéke ami meghatározza a szerepét. Threat, Fortitude, Value. Ezek az értékek növelhetők a fegyverek védekező rendszerek és support modulok felrakásával. A hajó építés végén ezeknek az értékeknek a függvényében felajánl a játék egy szerepet a hajónak amit megváltoztathatsz ha nem tetszik. Ezeknek a szerepeknek az alapján fog az adott hajó a csatában célpontot választani illetve védeni saját hajót. Ezeknek a szerepeknek a variálásával lehet látrehozni olyan hajót ami pl az ellenséges carriereket veszi célba vagy olyanokat ami az interceptorokat. Ezáltal igen jól variálható a flotta összetétele.
Ideológiák: 3 féle van, "jó" a "semleges" és az "rossz". Bolygó kolonizálásával, random eventekkel, illetve épületekkel lehet pontokat szerezni amiket beválthasz ideológiákra, mindhárom fának megvannak a sajátosságai, ezeket lehet keverni is, viszont egyre több pontba kerülnek.
A hagyományos aszteroida bányászatot kiszedték, helyette különböző nyersanyagok vannak, amiket ha bányászol erősebb fegyvereket palyzsokat, suport modulok, épületeket építhetsz, amik elhasználnak 1-1 fix nyersanyagot.
A fajok változatosak lettem megvan mindegyiknek az előnye hátránya, ha meg saját fajt hozol létre teljesen a játékstílusodra szabhatod az egészet.
Nekem összességében jobban tetszik mint a kettő.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, ha valami konkrét kérdésetek van akkor hajrá.
Van némi előrelépés ezek szerint, bár a felsorolt feature-k egy részét a GC2 is tudta. Amit viszont nem értek, az a gépigény. Grafika alig jobb a 2-nél, ehhez képest nekem kerek 3-4 perc mire betölt a játék. ILyet évek óta nem tapasztaltam, még új AAA címeknél sem. 8Gb rammal darálja a HDD-t állandóan...Így aztán mélyebben még nem volt alkalmam tesztelni.
Ezt gyengébb gépnél is tapasztaltam, egyértelműen jobban.
De azért a font-error elég komoly, hogy éles verzióban így képesek voltak benne hagyni...
Nekem a GC már a fontokról marad meg az emlékezetemben:) Az első fordításában segítséget kellett kérnem a fejlesztőktől. A fontkészletek grafikus fájlban vannak, és ügyesen elcseszték azokat a karaktereket (nagy lukak voltak mellettük), ami nem az angol volt. Tehát amikor írtam valamit magyar ékezetekkel, akkor így nézett ki: "talá ld ki, hogy mié rt ilyen rossz a megjelení té s a já té kban..." :)
Szerencsére megértésre találtam és megdobtak szerkesztő programokkal, francia meg német változatokkal, stb. Így kis grafikai munka után jóval szebb lett a helyzet... Bakker, 2006-ban volt... :)
És milyen jó, hogy végül nem adtad fel! Megszámlálni sem tudom, hány kört zavartam le anno a fordításoddal megspékelt játékkal. :-) Lesz új projected esetleg (StarDrive 2, Star Ruler 2, esetleg ez a GC3)? Vagy már elég volt ennyi év után? :-)
A GC3-at elkezdte egy ifjú titán, talán pár hónap múlva besegítek neki. A Stardrive 2 fordítása nem oldható meg olyan könnyen, mint a többi fordításom (nincs ennyire szabadon fordítható szöveges állomány). A Star Ruler 2 fordítása működőképes, már fordítottam benne dolgokat, igazi elhatározás meg idő kellene rá :)
Heh, most kaptam elő a Stardrive 1et , hogy fussak vele egy próbakört.
Kicsit le vagyok maradva, bár általában ez pozitív dolog: mire én belekezdek egy játékba már telesen játszható ráadásul többnyire komoly MODok is megjelennek hozzá (SD1-hez is találtam néhány igen jót, pl rengeteg nem hivatalos fixet tartalmazót).
Az SD1-et eléggé csúnya módon dobta az egyébként egyetlen emberből álló fejelsztő....Tele van anyázással a Steam. Nagyon félkész az a játék, nekem is fent volt egy ideig de nem hozott lázba...A 2-es jobbnak tűnik, de nem mélyedtem bele.