https://www.youtube.com/watch?v=KumWlih7yEo Egy 12 perces orosz. de angol feliratos videó az összes Heroes 7 tudnivalóról, pletykák is vannak benne újak
PL kiderül belőle, hogy lehet visszatér a régi Behemoth a barbároknál és a Gnoll is mivel a sivatagi barbár orkok lesznek most, a H5 H6-ban is 1-1 különféle fajta volt, mert állítólag 3 féle van a Heroes 5-6-7 es Ashan világban.
http://i1322.photobucket.com/albums/u578/DoubleDeck66/gargoyle_zps1a0c0cd1.png~original Új artwork kép Gargoyle bácsiról!
S egy kis nosztalgia faktor! Ma kiraktak egy egyveleget, mixet a Heroes 1-7 ig terjedő Paul Romero- Rob King zenékből! Jó zenehallgatást! :)
Igen talán lehetett volna erőteljesebb, harciasabb hangvételű talán úgymond, hisz főleg most a H7-ben a Farkas hercegség/dinasztia lesz az alapvető a Haven lények esetén.
Tényleg jó lett, viszont engem ez a HoMM3 Rampart Town-ra emlékeztet.
Órák óta nem megy a hivatalos honlap. Bízzunk benne, hogy valami komoly update miatt van így. :)
Amúgy Nektek mi a véleményetek a hatszöges VS négyzetrács kérdésben? Nekem egy kicsit hiányzik a hatszöges harctér és amikor a Heroes Online-ban visszaköszönt megörültem, azt hittem, hogy visszaállnak rá, de az előzetesek alapján mégse így lesz. Nem azt mondom, hogy óriási probléma, csak nekem valahogy jobban tetszik, taktikusabbnak éreztem. Lehet, hogy egyszerűen csak azért, mert így ismertem meg annak idején a játékot, nem tudom...
Új Gamescom interjúk a készítőkkel! Hm Sivatagi orkok lesznek most érdekes...
More about choosing Unreal Engine 3, and H7 mechanics direction. https://www.youtube.com/watch?v=FJJZQqcRHng&t=6m40s
Erwan Le Breton http://www.youtube.com/watch?v=6OEZGCepr3U (I think there is nothing interesting )
http://www.youtube.com/watch?v=0jXopZvT8fE a little interesting info about shadow counsil and 2:50 "stronghold this time the desert orcs" Szavazhatunk majd a lényekről, az egyes lények képességeiről is ha meg vannak a frakciók!
Stephan Winter CEO Limbic Ent. http://www.youtube.com/watch?v=wumjhQQv_bA DE Johannes Pfeifer Limbic Ent. http://www.youtube.com/watch?v=gUHEAxjzWRc DE
Elvileg kell Uplay de csak egyszer kell aktiválni ala Steam.
Persze hogy emlékszem, de a H6 topikjában ezerszer ki lett tárgyalva a miértje. Reméljük itt nem fordul elő.
Anno emlékszem hogy majd minden ismerősöm aki szerette a szériát megvette mert a warezban ugye hiányoztak a dinasztia fegyverek. De most hogy lesz lan is meg semmi online feature egyértelmű hogy teljesen warezolható lesz és kb senki nem veszi majd meg(az előzőeket max akkor vették ha 2 ra esett)
ofc nem az utolso szalig gondoltam en se, csak a 6. resz kiadasakor elkovetett oriasi bughalmaz jelensegre ne hagyomanykent tekintsenek majd. Aki nem vette meg akkor, annak elmondanam, release verzio az utolso beta verziohoz kepest alfanak tunt kb.
http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=838 Q&A with Ubisoft and Limbic on Might & Magic: Heroes VII August, 2014.
Érdekes kérdezz felelek a fejlesztőkkel a skil rendszer kiderül, a map editorról, a neutrál lényekről stb:
Igen most beindultak! :)
Nagyon jó új hírek! Lesz pl LAN is!!! Ez az 5. rész óta nem volt! Lesznek bossok! Lesz sajátos csak kampányban látható lény pl Griff is lesz így! Stb stb nem fordítok le most mindent! icon_biggrin.gif
https://www.youtube.com/watch?v=FJJZQqcRHng&t=6m40s Short interview to Julien Pirou More about choosing Unreal Engine 3, and H7 mechanics directio
- you have to register your game in Uplay once, after that you can play it offline - the sector control system with its forts as in H6 will return although there will be some changes to the system - permanent changes to the adventure map will be possible (they mention an avalanche from a mountain that can block a path and they mention destroying a statue in the underworld to drain a sea in the world above which then results in a new explorable area where the sea was before) - there will be a new flanking system for the battle system, attacks from the side and from behind will do more damage to a creature - spells are no longer permanently learned as skills as in H6, you have to buy them in a town or find them on the adventure map (it's not worded that clear in the article but to my understanding they simply return to the old spellsystem)
On the multiplayer side, Skirmish and Duel modes are already in, and Hot Seat support is confirmed. Highlights include: Development started in March 2013, Unreal Engine 3 will allow to create powerful yet accesible tools for the fans, campaign councilors will tell the player stories of their race, and more.
Youll find over 60 hours worth of content in the single-player campaign as you fight to end the civil war tearing the Holy Empire apart. On top of the campaign, the game also includes Hotseat local multiplayer, competitive LAN battles, and Skirmish and Duel modes. ________________________________________
1. Heroes 7 Haven is based on the brutal Wolf Dutchy, not on the holy Griffin one from Heroes 6.
2. Campaign-only creatures will be available for Ivan, and possibly, someone named Sheymus. One of those creatures will be the Griffin.
3. Bosses are confirmed.
4. Reputation system most likely will NOT return.
5. Dynasty weapons most likely will NOT return.
6. Necromancy and healing will be like in previous games, not Heroes 6. Healing will NOT resurrect.
7. Some creatures and races will be updated from the Heroes 6, others, like Sylvan, Academy or Fortress - are from the scratch. Expansions are feasible due to the existing audience and some existing designs.
8. The mist in the haven town screen is a bug.
9. There will be a lot of different types of battlefields. Some with many obstacles, some with almost no obstacles. 2. ________________________________________ 3. - War machines will get a new twist (exactly what is not yet revealed) - Some battles could have other objectives than killing all enemies [From the context I'm assuming they are talking about single tactical battles]
Some highlights: Map Editor is a key part of the game, no permanent connection is neccessary, neutrals are in, story of the campaign and more. HC related
Eddig szinte minden napra jutott valami apróság a bejelentés óta. Kíváncsi vagyok, hogy tartani bírják-e ezt a tempót. :)
Egy kis érdekesség új infók a Heroes 7-ről Úgy tűnik visszatérnek a karavánok és nem lesz azonnali egység átadás egyik várból/erődból a másikba. Az 5. törpök vs elfek szavazás után kiderült a 6. nép szavazása is. A 6. néphez egy Dungeon vs Inferno szavazás lesz. A viszonylag kevésnek ható frakciószám a kisebb költségvetési okok miatt van ez az Ubi sara. De végülis 6 nép van a 4. rész óta sőt a 6. nál csak 5 volt... Mindegyik frakciónak 8 egyedi lénye lesz a bajnok lénynél egy alternatív lehetőségként lesz a 8. Újra lesznek városképek mint régen. Remélem azért pl a Haven-né jobban fog kinézni mint a gameplay demoban. Bár jobb mint a H6 é volt az tény. Nem lehet majd átkonvertálni a várakat mint a 6-ban a saját népünk fajtájára. Újra 6 nyersanyag lesz + az arany és lecserélik arégi fajta nyersiket 3 új féle kristályra a 4. kristály úgy tűnik mintha a 6.-ból ismert lenne + lesz fa és kő és arany. S nekem úgy tűnt a demoból hogy lesznek újra területek mint a H6-ban mivel az erődök is kb úgy helye3zkedtek el benne. http://www.gamestar.de/spiele/might-magic-heroes-7/artikel/might_magic_heroes_7,51546,3058798.html The German PC games magazine GameStar has an article with some additional information direct from Limbic: 1.) The second faction vote (after Fortress and Sylvan) will be between Dungeon and Inferno. 2.) The limitation of faction types is due to budget restraints -- i.e. Ubisoft hasn't given Limbic more money to implement more factions. This is no speculation -- it's the way Stephan Winter, the head of Limbic, himself tells it to GameStar. 3.) Each faction will have 8 unique creatures while there will be two top-tier creatures as alternatives. 4.) Town screens will back as we know them from the good old days. 5.) The game will feature 6 resources plus gold again -- instead of the 3 resources plus gold in Heroes 6. This also means a return of the marketplace. It's interesting to note that there will be 3 new resources replacing gems, mercury, and sulfur. 6.) It will not be possible to convert towns to other town types anymore. 7.) Caravans will be reintroduced as a means of transporting creatures between towns over the course of days. The immediate transportation and global recruitment of Heroes 6 will not exist in Heroes 7. ________________________________________ Újabb infók a német lapból : 7 kampány lesz ezeknek a végén egy epilógus pálya mint a 6. részben. Balliszta, elsősegély sátor visszatér. Egy jó térképszerkesztő lesz! Nem lesz annyira lineáris a játékmenet pl nem lesznek túl magas erejű lények mindenhol blokkolásként egy irányba kényszerítve A Heroes 3 érzést akarják elérni -2D-s városképek lesznek de maga a játék egyébként full 3D-s lesz. There will be 7 campaigns, 1 for each faction and a final campaign/epilogue, like in heroes 6. 4-6 maps per campaign. Ballista, First Aid Tents etc are back. There is a map editor. Less linear gameplay (no high levels monsters to force block paths and force you down a certain route). Wants to capture a Heroes 3 feel Towns screens are 2D again but game is 3D. http://www.joystiq.com/2014/08/14/giving-the-fans-what-they-want-in-might-and-magic-heroes-7 S úgy néz ki külön lesznek a spellek a skillektől, kérdés még lesznek a mage guildek megint. Kérdés lesznek a e bossok újra? http://savepic.ru/5572085.png Hoppá az oroszok megint szivárogtatnak az sg fórumra ez került fel az összes sima és fejlesztett és ostrom egység a Haven és Academy várból! Preview: Might & Magic: Heroes 7 - 3+5=7
A gameplay videóban Erwan mondja, hogy skill pontjaink lesznek ez akkor azt jelenti hogy marad az én nyomom be mely skillt akarom csak a spellek lesznek a mage guildekben meg külső helyeken. Ez jó!
Pedig az AI-t hogy szpattam így. Atomtáp varázslóval és 5 gyors-olcsó egységgel, amiket egyesével szétszedegettem 5 csapatra, oda teleportálgattam a dimenzió kapuval a közeledő epic seregéhez, odacsaptam neki két implosiont, vagy amivel a legnagyobb kárt tudtam okozni és hazamentem, majd ezt újra és újra, amíg volt pénzem és manám egy kör alatt...
sztem amit a versenyeken tiltani szoktak, fly, Dimension door, Black Dragon/arma..régen voltam. Megjelenésekpr persze jóval brutálabb volt, de azokat reszelgették. De egy jó játék csak jó térképen lehetséges. ..és jó társaságban ahol nem lehet visszaélni egy gyors lénnyel, ahol atomcsapás a seregre, majd visszavonulás a csatából.. Vannak nem hivatalos patch-k, de inkább várakat kell válogatni....de gondolom van itt aki jár most is versenyre, az majd leírja pontosan. Utoljára szerkesztette: b type free, 2014.08.18. 10:02:39
A 3-mal a mai napig szoktunk játszani a haverokkal. Az egyetlen idegesítő elem, hogy a telepítés utáni első játéknál meg kell nézni az intrót. (Ami amúgy nem lenne baj, csak már vagy 127x láttam.) És halkan megjegyzem, hogy a 2-vel kezdtem kb/max 6 éves koromban.
Amúgy, milyen "ordas balance bugokra" gondolsz a 3-ban?
"Sajnos a H4-en és a H6-on is érződött, hogy a csődközelség miatt össze kellett csapni a végét, így, hiába a szándék (mert az mindkettőnél megvolt, ez egészen biztos, az alapokon érződött), mégse tudott kerek egésszé összeérni, ami egy ilyen sokrétű játéknál a játék halálát jelenti."
Nem értem hogy az a H5 pl miért volt kerek egész vagy a H3 rögtön amikor megjelent vagy végtermék? A H5 abszolút nem volt bugmentes,ahogy a H3 sem nem is beszélve az ordas balance bugokról,nah persze az emélkek megszépítenek mindent. A dolog szerintem inkább arról szól hogy volt aki életében előszőr a H3 al játszott főképpen fiatal korában és azóta H3nak kell lennie az összes Heroesnak. Mert ahogy fogalmaztad ez a kerek egész nagyon szubjektív dolog.... Oké értem hogy a H6 bugos volt az elején de a végére nagyrészt javítva lett,olyan meg nagyon nehezen elképzelhető hogy egy játék teljesen bugmentes legyen megjelenéskor De pl a H4 én nem sok bugra emlékszem megjelénéskor az egyetlen igazi bűne hogy nem olyan volt mint a H3 ezért ásták el sokan,meg mondva csinált balance problémákat emlegettek miközben a H3 semmiben sem volt jobb azon a téren.
Részemről ahogy mondtam a következő résztől a jó ötletek megtartását várom el és nem a visszafelé fejlődést hogy néhány rajongónak megfeleljen,azok visszamehetnek H6 előtti részekkel játszani,de egyébként próbáljátok csak ki a H2 vagy H3 vagy H4 vagy H5 öt játszani,ma már garántálom nem lenne ugyanaz a élmény,feltűnne a sok a mikro idegesítő játékelemek amelyek a maga idejükben jók voltak de ma már NEM ÉLVEZETES.
Számomra nem azon áll vagy bukik ez az egész, hogy akkor most hány nyersanyag lesz vagy hogy át lehet-e alakítani a dwellingeket. Nekem a HoMM sokkal inkább egyfajta életérzés, mintsem egy játék, része a múltamnak és azért próbálom ki az újabb és újabb részeket, hogy egy kicsit újraélhessem azt. Én csak abban reménykedek, hogy igényes lesz, bugmentes, kerek, teljes értékű termék, ami elhozza újra ezt a HoMM életérzést.
Szóval számomra szinte teljesen mindegy, hogy a fejlesztők milyen döntéseket hoznak karavánok vagy hősfejlődés szempontjából, ha érezni lehet majd a végső terméken, hogy őszinte tisztelettel és szeretettel dolgoztak azon az adott feature-ön és végig az lebegett a szemük előtt, hogy most épp egy olyan dolgon dolgoznak, ami rengeteg ember számára egy életérzés, a gyerek/fiatalkor újraélése, akkor én biztos, hogy elégedett leszek.
Sajnos a H4-en és a H6-on is érződött, hogy a csődközelség miatt össze kellett csapni a végét, így, hiába a szándék (mert az mindkettőnél megvolt, ez egészen biztos, az alapokon érződött), mégse tudott kerek egésszé összeérni, ami egy ilyen sokrétű játéknál a játék halálát jelenti. Viszont szerintem a H6-ból a végére (és ebben már része volt a Limbicnek is), minden patch-csel és plussz contenttel együtt egy nagyon is jó játék fejlődött ki, amit már én is nagyon szívesen játszottam rongyosra. Ritkán érzem így, de a H6 esetében tényleg úgy voltam vele, hogy ha az utolsó patch után indult volna útjára, akkor a 77/100-as metascore (amit egy kicsit még soknak is érzek az alapjáték számára) legalább 10-15 ponttal feljebb kúszhatott volna.
Egy szó, mint 100, szerintem nagyon jó előjel az, hogy bevonják a rajongókat is a fejlesztésbe és csak remélni tudom, hogy ezúttal tényleg módja lesz a fejlesztőknek mindent megvalósítani a megjelenés előtt, amit szeretnének, mert szerintem elhivatottságban nincs náluk hiány.
Ez igaz, de én sokszor nem is értem a rajongókat, a HoMM4. részénél is az volt hogy ez milyen sz@r az milyen sz@r és hogy inkább a HoMM3, de hát ott volt a HoMM3, és megbukott a játék. Utólag már a 4. rész is jó...pedig a felbontás most is problémás, jött az 5. rész ami visszatért a 3. rész gyökereihez. De az sem lett siker. Jött a 6. rész, ahol már fel van vezetve a világ és a történet, mondom ezt úgy hogy a legnagyobb személyes problémám a sorozattal, hogy képesek voltak elpusztítani azt a területet, amit úgy megkedveltem, és amit megismertem, amire akár a H3 intróját megnézve elkapott a harctéri láz :D Szal itt van a 6. rész és most megint a régi nóta...mert hogy a 3. rész az igazi. De még mindig ott van a 3. rész, lehet vele játszani, én is játszom vele ERA alatt, és játszom a HoMM2-vel is. A HoMM6 meg a sorozat 6. része, a HoMM7 meg haladjon már valami mentén, mert ez hogy ez se jó, az se jó nem vezet sehova csak hogy megint egy betoji rész jöjjön mint az 5. Személy szerint azzal játszottam a legkevesebbet, és a HoMM2+HoMM6-l a legtöbbet.
Szerintem a 4 és a 6 volt a legjobb. A 2 őt is szerettem a kampány hangulata miatt A 3 nem jött be Az 5 pedig katasztrófálisan rossznak találtam,vicc szintű kampány,a nagyobb pályán több gép ellen ezer évig kell várni még sorra kerülsz,a skillwheel borzalmasan randommá tette a játékot illetve hogyha szar spellt kaptál akkor buktad a gamet,illetve a túl csicsázott 3ds town screen totál fölösleges,egyszer megnézi ember de utána idegesítő a kezelése és nem praktikus!
A 6 ot leginkább a kiváló újításai miatt szerettem: Végre nem random hős fejlesztés,nem random spell! Végre nincs 10 féle nyersanyag amely megint csak a random screwed esélyt növelte,egy nyersanyag ami mindenkinek kell! Végre nincs az hogy a gép egy nyamvadt hőssel lopkodja a nyersanyagomat elmenekül aztán visszalopja,éljen a területes rendszer!!! Végre van normális town konvertálás! Sajnos valószinűsíthető hogy rajongói nyomásra vissza lesz fejlesztve a 7,bár már azt most mondom town konvert nélkül(régebben a nekró brutál op volt hogy csak ők tudták konvertálni más város egységeit) be nem töltöm hasonlóképp ha visszatér a lopkodás be nem töltöm
2015 re remélem hogy nem térünk vissza az ős régi idegesítő mikrora mert akkor abszolút nem tud érdekelni
Nekem ebből a szempontból is tetszik a varázstárgyak piaca, nagyobb esélyed van hétről hétre. ...meg mondjuk nekem nagyon bejött a HoMM6 harcosa, bár kevés jó online csatám volt jó ellenfelek híjján.
Egy Kirin-s csatára nagyon emlékszem, Dinasztia fegyver képességgel elkábítottam az összes kis termetű lényét, elléptem a Kirin-nel a seregem előtt, és a Kirin bónuszát használva egy kör alatt odaértek a harcosaim, beütött a az a képesség hogy ha megölöm az ellenfél teljes létszámú egységét, akkor +cselekvés. Olyan létszámfölénybe kerültem, hogy feladta, pedig szép varázsló volt, lesebzett volna azért, de a végső csatára sansza nem volt. Nagyon sokféle taktika létezik 350+ órám ellenére van mit tanulni.
Human player ellen csak might hero a 3-ban, a varazslat letilto targyak miatt jo esellyel szivacs volt magic hero-val. Ha jol emlekszem volt egy kopeny, ami lvl 3-as, es attol nagyobb spelleket nem engedett csataban, s mivel nem volt magas szintu artifact, eleg gyakran bedobalta a palyara.
Ezzel mélységesen egyetértek, nagyon hiányzik a játékból egy szép, részletgazdag interfész már 2 rész óta. Pedig az oroszok nagyon tudnak interfészt csinálni, lásd az általad említett játék vagy egy csomó már ruszki RTS/TBS, nem is értettem, hogy a H5ben miért olyan lett, amilyen, azt pedig pláne nem, hogy miért maradtak meg annál a vonalnál.
Gondolom még nem láttál jól kigyúrt Might hőst. Másfelől, kell egy kis szerencse, hogy a megfelelő varázslatot megkapd. Én játszottam pár emberi játékos ellen, és ott azért kicsit másabb a csata, mint a gép ellen.
hát, azért a skillwheel-nek is megvoltak a hátrányai.. némely "szuperképesség" eléréséhez olyan sz@r skilleket kellett felvenni, hogy az katasztrófa volt..
A 3ban pár spellnek köze nem volt a balancehoz (berserk, clone, AI ellen a blind, illetve kis hősöknél a támadó spellek), de sztem az 5ben már sikerült eltalálni az egyensúlyt. A 6 fejlődési rendszere botrányosan szar, örülnék, ha visszatérne a skillwheel, vagy vmi ahhoz hasonló.
Illetve, erről csak sejtésem van, de gondolom a Might és a Magic itt nincs túlzottan egyenlő arányban. (A 3-ban a mágia a megfelelő ember kezében hatalmas különbséget tudott tenni, de ugyanígy, megfelelő erővel is hatalmas fölényre lehetett szert tenni; szóval ott egészen ki volt egyenlítve, úgy hiszem.)
Ezek jöhetnek valóban. Engem spec a várnézet a HoMM2 óta nem érdekel, ott jó volt, kíváncsi leszek a HoMM3 Succession Wars modjának végleges változatára, hangulatban az jött be igazán, a HoMM3-nak talán 2 városképe tetszett, a többi ikonok halmaza szvsz. Varázslatok tanulása igen, ...ez hangulatosabb, mint a szintlépéses kijelölés. Várak-lények, ez végig kíséri a sorozatot, azért is készültek moddok :)
Ami hirtelen eszembe jut: Pocsék várnézet, még a patch után is. Személy szerint a kevés nyersanyagot elég nagy butításnak találom. A varázslatokat nem tanulás útján lehet megszerezni. Keveslem a várakat (és hiányolok pár egységet).
A semleges 'vad' lények csatangolása jöhet, ha kapcsolható lesz, bizonyos térképeknél jól jöhet. A támadó banditák, nekem annyira nem jöttek be, eleinte brutál, később gyíkok voltak...esetleg ha kapunk egy táblát, vagy egy felugró figyelmeztetést akkor ok, különben előző esetben mentés-töltés, később meg felesleges csata. Lehet rajta dologozni, mert jöhet ha jól meg van oldva, de a régi formában nem kell szvsz. Inkább a WoG-ból kellene meríteniük, nem véletlenül jött létre, fejlődő, tárgyakkal felruházható commander pl. ... A csatában teljes létszámmal visszaütő egységek nem annyira jönnek be, elvégre akinél a kezdeményezés annál a sebzés, az ellenfél csak reagálni tud, márpedig sikeres sebzés esetén logikus hogy nem teljes létszámmal. Endless Legend-nél is nehezen tudom elfogadni, ha odacsapok, akkor annak vagy a létszámra, vagy a sereg erejére hatással kell legyen.
- Balliszta, gyógyító sátor, és az erre vonatkozó hős képességek kellenek....igen néha csak ezért vettél fel egy hőst, de végül is egyébként is azért válogat az ember a hősök között.. - A HoMM6-ban nagyon sok jó ötlet van, a dinasztia állat-fegyver, a dinasztia jellemzők gyűjtése...és összeválogatása pályáról pályára. - Kellenek a régi zenék is, a sorozat védjegyei, okkal lehet rá büszke a HoMM/MM világ, megunni nem is lehet. - a karaván néha felesleges szöszölés, csak akkor van értelme ha lehet blokkolni az ellenfél karavánútvonalát, ahogy a 4. részben lehetett, persze ne lénnyel, valami más módon...csapda, torlasz lerakása..mittomén. - a HoMM6 szinte tökéletes, nem kell egy teljesen megváltoztatott keret, inkább kis lépésekben, akár DLC-ben hozzanak változást, és figyeljék a visszajelzéseket, nem kell a rizikó, ebbe roppant bele a sorozat. Utoljára szerkesztette: b type free, 2014.08.16. 20:40:44
Egyébként áthozhatnának pár dolgot a 4-ik részből, amik szerintem elég jó kis újítások voltak, mint pl. - a lények nem csak állnak a mapon hanem ha a közelükbe érsz, akkor rád támadnak - rejtőzködő lények mint pl. a rabló, amiket csak egy képességgel lehetett kiszúrni ha a közelükbe értél, egyébként meglepetésszerűen támadtak meg - csatában az összecsapó egységek egyszerre ütnek teljes létszámmal v. pl. ha íjászokkal rálőttél az ellenség íjászaira, akkor azok visszalőttek (szerintem értelmesebb, mint az, hogy birkán állnak és nem ütnek vissza, csak ha olyan képességük van)
lények nevén a 6. rész esetében is ment a variálás
Az UI szódával elmegy, bár valahol írták, hogy ez csak plészholder a demóhoz, de gyanítom a végleges sajna nem olyan lesz, mint a 2-3-4-ben, (gyönyörű szépen megrajzolt) pedig sokat hozzáadott a régi részek hangulatához. Érdekes, a kings bountyhoz is tudtak ilyesmit csinálni.
Egyébként a videóban mondta, hogy a megjelenés simán csúszhat a rajongók visszajelzései, kérései függvényében. Külföldi oldalakon már megy a fight, hogy miért nem kerül be minden frakció :) Jó páran a lények nevein vannak kiakadva pl. magicbird. stb. Gyanítom nem lesz ebből 2015ös megjelenés :D Persze nem a lény nevek miatt...
Nekem viszont pont hogy tetszik az új kinézetű vár ostrom. Végre fajonként elkülönül, és nem csak a várfal kinézete más. Szerintem jobban hasonlít egy valódi ostromra, hogy nagyobb távot kell megtenni a falig. A másik csata ami a katapult mellett volt még inkább tetszik, hogy ilyen egyedibb csataterek is lesznek remélhetőleg. A térkép átalakítása meg pláne nagyon jól hangzik :) Lezárhatod esetleg a saját területedet ily módon ha gondolod esetleg. :)
Szerintem a városnézet jobb lett, mint ami a 6-ban volt. (Legalábbis, ez a kép alapján.)
Nekem meg pont az tetszik, hogy végre hanyagolják kicsit a rajzos, mesés grafot és végre már a realisztikusabb irányba fordulnak. Viszont a várnézet valami poénos lett ennek fényében. Totál elüt a pálya kinézetétől, nem is értem. A videóban tetszenek a környezeti változások, a híd építése, a lavina, ami lezárja az utat, remélhetőleg sima mapokon is lesznek ilyenek. A harc nekem kissé visszalépésnek tűnik elsőre, tiszta H5 fílingje van, mint ahogy szinte az egész videónak is, ami nagyon nem tetszik. Ha megint visszatérnek a H5 mapokhoz, akkor kiakadok. Gondolok itt arra, hogy szinte behatárolt kis utak vannak, tereptárgy alig valahol, ami van, annak sincs értelme. A H5-ben semmi értelme nem volt a pályát felfedezni, ami a 3as és 4-es számomra legkedveltebb része volt. Írták, hogy az UI prototípus, sztem ocsmány és hagyni kéne már ezt a fenébe, a H5ben és 6ban se tetszett, ezt végre már teljesen át kéne szerkeszteni és nem csupán átszkinezni itt ott. PErsze túlzok, de akkor is. A honlapjuk tetszik, a lényekkel nincs gondom, én speciel örülök, hogy visszatér egy két régebbi ötlet, de eddig nekem egy felturbózott H5-nek néz ki, ami elszomorít kissé. Nagyon drukkolok, hogy végre jó Heroes-t kapjunk, én a 4 óta csalódást csalódás hátán élek meg a sorozattal kapcsolatban és ebből kezd elegem lenni, mert imádom ezt a stílust! Jah és f.ck Uplay!
Az a "hidegburkolat" szerintem olyasmi special terület, mint ami a 3/4 is volt már. Ha jól rémlik a 4ben volt ilyen csempés talaj ahol a mágiák jobban hatottak. A heaven vár townscreenje elég jó lett, tetszik ez a rajzos megvalósítás, kár hogy az adventure map realisztikusabb lesz. Jobban bírtam a régi részek (2-3-4) rajzos, mesés stílusát.
van egy kis hasonlóság:)
az emberes várnak mindig is volt egy "farkasos" része ami a Duel of Cahmpions-ban már komolyabban megjelenik én a farkason nem lepődtem meg :D de ez a vár meg lények, mintha a Heroes 6 visszafejlődése lenne néhol, az academy mondjuk tetszik, de az emberes vár volt a kedvencem és most sztem nem lett telitalálat.
Igen, engem is meglepett, hogy az tényleg várostrom. Viszont a lebegő vár + a madár a végén szerintem eléggé epic, elveszik mellette az, hogy a hidegburkolat fura. :)
noh, mégis csak ostrom volt az ízlésficammal megáldott varázslók mozaikköves padlóján dúló harci kép
mondjuk a hősök méretén visszavehetnének, mert így qrva nagy a környezetéhez képest.. vagy legalább opcionálisan le lehessen kicsinyíteni.. nah, majd ha lesz valami fórum ahova mehetnek ötletek, akkor fel is vetem a dolgot...
A Ballista-nak örülök, nekem a 6. rész teljesen jó volt eltekintve a keleties beütéstől. A változtatásoknak sem vagyok ellene...majd meglátjuk. Fantasztikus sorozat, bár kaphatnánk egy DLC-t vagy nagyobb kieget, ahol időkapuval visszatérhetnénk mondjuk Enroth-ra, a régi helyekre..
A HoMM6 gyönyörű sztem, nagyon játszható, de ha változások jó irányban történnek akkor lehet még jobb is a sorozat. ...ahogy lehet megveszem. topik meg megy kedvencbe.
a Haven vár az valahogy mindig a középkori civilizált embernépet juttatja eszembe, most egy farkas inkább passzolna az elfekhez vagy az orkokhoz, akik a természethez közeliek.. ha mindenáron négylábú, akkor legyen idomított harci kutya, de szerintem még a paraszt is jobban passzolna.. ráadásul a "dire" jelzővel ellátott állatok a normális verzió vadabb, veszélyesebb, szörnyesebb kiadása, amelyről süt az ősi vadon nyers brutalitása
az infok alapjan jo resznek igerkezik, ha ki tudjak adni bugmentesen akkor nagyot fog utni. Legalabbis remelem :)
A fejlesztheto fegyverek jo otlet volt, remelem tesznek bele tobb fejlesztheto targyat is, pancel, kesztyu stb, kulonleges varazslatokkal stb... Habar nem hiszem hogy ennyi idejuk lesz a fejlesztesre es UBI beletettet uj funkciokat is a jatekba... Inkabb kivenni szoktak, ujrafelhasznalni es egyszerusiteni...
csak én érzem valahogy a Direwolf-ot nem a Haven csapatba passzoló egységnek ?
H6 történetére gondoltam hogy jó és remélem a kieg történéseit veszi fel. Tippre Kiril ellen kell majd menni. Elég epik befejezése volt a dungeon kampánynak.
Ez is tuti előrendelés lesz nálam. A történet jó, bár sajnáltam, hogy az Inferno a 6-ban olyan gyenge lett. A 9 játszható várat pedig soknak érzem, 6 kezdésnek bőven elég volt. Maradjon valami későbbre is.
Úgy mint a 4-ben a hősöknél?
Fordítok újabb morzsákat:
- regelni kell uplayen a játékot, de utána offline játszható - Petiknight, jóhír, marad a terület-kontroll, csak változásokon megy át - kalandtérképen permanens változások lesznek (egy lavina hatására megváltozik a terep, valamit mókolunk a föld alatt aminek hatására eltűnik felül a víz és új utak nyílnak meg, satöbbi...) - számítani fog az, hogy szemből, oldalról vagy hátulról támadunk (utóbbiak bónuszt kapnak) - a spellek nem skillek lesznek, mint az előző részben, elvileg olyan lesz, mint régen, tanulod majd mage guildból, terepen, satöbbi...
én meg azt várnám tőle, hogy ezt a körökre osztott szánalmat ezt végre úgy oldják meg (ha már ez a védjegye a sorozatnak, mint ahogy a trabantak a 90-es végsebesség), hogy valami pluszt is adjon a játékhoz, és ne csak úgy tűnjön, mint egy dos-korszakból itt maradt elavult ostobaság. Ugynez van a pályával, ami meg úgy épl fel, hogy a hegset úgy kell lerakni, mint a varázskutat. De ha legalább úgy lenne megcsinálva, mint egy 16. századi térkép, ahogy a helyeket ugyanígy rajzolták be, akkor legalább lenne valami értelme annak, hogy ez miért ilyen. De így csak egy baromság. És a Heroes játékoknak történetük sincs. Szóval szerintem a Heroes 2000-ben még cuki volt, de most már egyszerűen gagyi és szánalmas.
amikor meglattam a hirt tegnap felorditottam oromomben, tudom eleg gyerekesen hangzik, es eleg furcsan neztek ram a munkatarsaim, de imadom a sorozatot. A kepek alapjan latszik, hogy eleg sok grafikus elemet megorokol a 6 bol, de a jatek inkabb az 5-os re fog hajazni. Amit en elvarnek az uj resztol:
-alapjatek nem csak 6 frakcio, hanem 9, inkabb varnek ra felevet tobbet - csomo, eros semleges leny, ne legyen olyan keves mint a hatban -nekem tetszett a terulet-kontroll, kar hogy nem lesz, eleg lett volna ki venni a telportot es az erodoknek syanhattak volna tobb szerepet, pl lehettek volna fejleszhetok specialis funkciokkal vedelmi varazslatokkal kiegeszitve, kicsit mas tipusu varakkent -DlC-kuj frakciokkal egysegekkel -remelem az egysegeknek keszitenek kesobb alternativ valtozatot is, mint az 5-ben -legyen random map generator, szimultan lepeses multi, hot-seat nek orulok -legyen sokkal tobb varazslat mint a hatban, a skill wheelnek megint orulok, na meg a tobb nyersinek is -grafikus stilus orokolje a 6-bol, imadtuk az asszonnyal, PUPPETWORKS respect -nekem special a karavanok nem hianyoznak, az 5-ben is utaltam mindig kulon kattingatni extra egysegekert, de hat ez van
Nagyjabol, ennyit varnek el tole. Lehet kovezni :).
az lehet csak mellette 1000 sebből vérzett, a 3 volt a legkiegyensúlyozottabb rész Mártmint, hogy a 4 kiegyensúlyozatlan volt a 3 meg nem? Háááááááááááááát....