Kalibráltam, teljes lock-t kér, kitekerem neki, de úgyan úgy 90fokra írja a 100%-t. Na még megnézem mit ronthatok el.
Fizika így elsőre nekem is előrelépés, igaz csak R2-vel meg N-es Mitsuval csapattam. Tényleg van súlya a Lancer-nek és többen írták, hogy a Mitchigan Rally könnyű, én nem találom annak. Nagyon ott kell lennem, hogy kevés kanyarban veszítsek ütemet és hogy minden ívet eltaláljak kellően nagy sebességgel. Plusz sokkal nehezebb megfékezni a kocsit nagy sebességről, itt már nem lehet padlózni a fékpedált.
A pálya generálás nagy ötlet, de várható volt, hogy nem tudnak nagyot alkotni. Pedig már egész jó kis terrain generátorok vannak, amik azért ütnek rendesen. 1 & 2 Utoljára szerkesztette: Nyers, 2017.06.09. 22:12:00
Hát igazából elindulsz egy Fiesta-val aztán utána válthatsz Adam-ra és később oldja fel a cuccokat. Van LVL és multiban van rank is, előbbi szerint fejlesztheted majd a "létesítményedet", ami magában foglal mindent, de tényleg mindent. Itt bővítheted a garázsodat, építhetsz VIP részleget, de jobb kajázó sátrat is adhatsz a csapatodnak stb... Mindennek köze van valamihez. Az egyik több szponzort hoz, a másik csökkenti a szervizköltségedet stb, stb... Ja és szponzor. Itt tényleg csapatod van, nem úgy, mint a DR-ban. Te fested a kocsidat, te választod ki a szponzoraidat, te veszed fel a mérnököket (ez mondjuk volt) stb... Nagyon hangulatos az egész. Rengeteg bajnokságot dob be és hála az égnek már az elején is izgalmas. DR-ban halálra untam magam a minivel és gyűlöltem tiszta szívemből, itt a modern kis R2-esekkel elindulni rohadt jó móka és viszonlag korán válthatsz nagyobb kategóriára is. Szerintem ez a játék 8/10 és nálam a DR volt 6/10, az RBR meg valahol a 7/10 lenne, ha átültetem fejben mai grafikára és elvárásokra.
na az ubi-agybaj továbbra is megvan, nem lehet a hangeffekteket 50-nél lentebb venni. wtf van itt olyan, aki a dirt rallyt is gamepaddel tolta? esetleg valami tuti beállítás van deadzoneokra, linearity, stb?
Ebben igazatok van, tobb info jon vissza az utrol, sokkal nehezebbnek erzodik az auto, a padlo fek mar nem olyan kifizetodo, illetve nem padlogazzal a leggyorsabb elindulni mint a dirtben, DE mintha egy lathatatlan magnes lenne az auto aljan,ami nem csak ott erzodik, hogy 90 fokban az oldal falon "maszva", haladva barmikor 4 kerekre visszallsz, hanem sokkal kevesbe csuszik az auto minden tipusu uton feluleten, mint a dirt rallyban. Illetve a sulypont athelyezodes is kevesbe erzodik, mint a dirtben. Meg messze nem mentem az osszes autoval, plane nem a legerosebbekkel, de siman osszenezve, mondjuk az opel kadettet(amit alapbol ad a jatek) itt bucsut mondhatsz alegnagyobb szorakozasnak, foleg a hatsokerekeseknel, hogy powerslide-olsz a visszaforditokban. ami a legjobb erzes barmilyen murvas utan. Sajnos meg a sved palyan sem adja erre a fejet az auto. Es ahogy csokken az autok sulya egyre jobban adjak ezt vissza az autok, jatekok. Kiindulva a dirrt 4 -> dirt rally -> RBR. Utobbinal mintha papirbol lenne a kocsi, ezekhez kepest, megis azt a legnagyobb moka vezetni, hiaba erzed azt, hogy jegen tancolsz. Szoval ebbol a szempontbol nagy visszalepes, pont a moka faktor csokkent, hala a minel arkadosabbra vett figuranak (vagy ki tudha meg minek). Illetve valahogy a kezifekezes sem adja ugy, mint a dirtben, bar jobban hasonlit az eletbeli havas tapasztalatimhoz, de ahogy megcsusztatod az autot, beadja a bena hangeffektet, hogy csapodnak a kovek, de egy kevesbe kontrollalhato csuszasszerusegbe csap at az egesz. Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.06.10. 09:02:30
vezetési élmény, játék élmény, hangok, autóválaszték remek
grafika elmegy
köd borzalmas o.0
Pont ez a lényege a Dirt 4nek, nem a szimeseknek készült, hanem annak akiknek a Dirt 1-2-3. Móka és kacagás, nem feltétlen kormánnyal, inkább kontrollerrel. Első kerekes offroad autókat nem szeretem. Megvettem az első autóm ami egy Micsu X, azzal már elég rendesen lehet csapatni, és felcsavarodni pl spanyolban a drókerítésre.
( majd moddolják a tapadásokat, ha nincs levédve )
Ez elobb lemaradt. Legegyszerubb ugy tesztelni ezt, mesz a dirt 4-ben havas palyan, majd dirt rally, aztan faltol falig csuszkalsz, mintha jegre kerultel volna. Forditott sorrendben, meg mi ez a magneses autos tapados fos, amiben megcsuszni sem lehet erzes kap el. Ha mar van arcade es szim vonal, telejesen kulon leaderboarddal, igazan belohettek volna a dirthoz kozelebbi erzeshez, az extra javitott fizikaval.
A multis resszel viszont egyaltalan nem ertek egyet. Eleg ha csak felmesz a dirtgame.com-ra, es megnezed a leggyorsabbak, MINDIG a kormanyos assisst nelkuli emberek. Persze reszben azert is, mert aki kicsit is komolyabban all az egeszhez, az nem fog bohockodni kontrollerrel, mert a vezetei elmeny azzal lehangolo es az automata fekezest sem fogja hasznalni. az az oldalon ettol fuggetlenul lehet kattingatni, hogy kiket mutasson, assisst off, wheel stb, igy maris lathato, igazolhato a fenti allitas. Persze a hany fokos kormanyt hasznal, h valto vs szekvencialist dolgot nem latod, de mar ezt kiveseztuk a dirtnel, hogy nem ettol gyorsa aki gyors es nem is a kocsi setuptol! Amugy maris lathato, hogy aki ott a top3 pilota volt, teljesen erthetetlenul az egfesz mezonyre mindig ravertek 10 masodpercet, azok itt is a leggyorsabbak. Viszont valamit nagyon beneztek a codinal, vagy csak en de a dirt4game.com-on sehol nincs meg leaderboard, crest stb, meg csak a jatek megjeleneset hirdetik. A leaderboar ugye szet van valaszta, arcade vs szim, illetve itt mar gyarilag tudod valasztani a crossplatform nezetet, nem kell 3rd party oldlon nezegetned, hogy allsz osszesegeben. Amig nem megy az oldal viszont a championshipen belul, barmelyik szakaszra ramesz, kivalasztod es maris mutatja a global leaderbordot. Sajna nem irja, hanyan futottak rajta, de biztos eleri a tobb 10 ezret, ha nem tobbet. Bosco nem tudom milyen idoket futottal, melyen neven mesz, de szerintem csak te erzed azt, hogy gyors vagy, csak az idok ezt nem igazoljak :) Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.06.10. 09:21:55
Szerintem a dirtben, ugye orszagonkent 2 long szakasz, oda-vissza es az darabolva. Ott siman vegigmondtak a pacenote-okat egy huzamban, es maris megvolt az egesz "orszagra" viszonylag jo idozitessel. De igy is a lenyegi reszeknel pont hasznalhatatlan volt. Itt viszont erre ugye a generalt palyak soran nincs lehetoseg, igy valoban sokkal tobb az idozitesi problema, mar igy is erezni egy sima r4-3as kocsinal, mi lesz itt, ha gyorsabb kocsikkal megy az ember. A kelloen reszletes inforool is lemondhatd az ember. Sajna ez van, hagyatkozhatsz a szemedre. Persze a kezzel bellithato itinerrol itt is lemondhatunk. Pedig egy replay alkalmaval felulnezetbol siman testre lehetne szabni es mindenki oda lenne erte... Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.06.10. 09:28:33
na meg ez aztan befogom egy darabig :) A dirtben a vr nagyon jol megvolt oldva, az ut kevesbe razkodott a szemed elott, siman volt benne egy csillapitas amit a tested es az agyad produkal a valo eletben. Vagyis nem pattog a szemed mint egy nikkelbolha. Illetve ott a kocsi kasztnija kulon eletet elt a vezetotol, ezzel is csokkentve azt, hogy kiessen a szemed hamar. A fenti elmeny sikeresen elsporolva eddig, bar tobb vonalon megy az anyazas, mikor teszik bele a vr supportot, monitoron (tv-n) jatszva, 2 ora jatek utan, azt hittem kiugrik a szemem ugy elfaradt, a folytonos rezgestol nem aszfaltos palyan. (van a menuben camera shakeing effekt csokkentese, bar nem tudom mire gondol, netan csak akkor igaz, ha utkozol, de azt alapbol minimumra huztam). Szoval vr-ben barmennyit tudok ulni elotte, mindenfele szemfaradas nelkul, itt majd megorultem. Meghogy a vr.-tol vakul meg az ember, na persze :) Illetve erezhetoen itt sokkal jobban eroltettem a szemem a minel tavolabb latashoz, mint vr-ben. Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.06.10. 09:37:43
Na f*sza, nem kapom vissza pénzt, mert több mint 2 órát "játszottam". :( Valójában állítgattam az FFb-t meg a grafikát, de így is egy kalap f*s a DiRT Rallyhoz képest!
Fogd fel ugy megkaptad az eselyt, hogy megszeresd, lehet meg halas leszel a steamnek :)
Jo persze, en is agyfaszt kaptam majdnem amikor kiprobaltam a forza horizont es ott meg hivatalosan refund sincs. Irogathattam nekik. A 2 oras limit is ismert, illetve gyakorlatilag a 0. perctol van warez is, azon is allitgathattad volna az ffb-t :)
Tegnap is volt patch, most epp egy 580 megasat toltoged lefele. De nem nagyon eroltetik meg magukat a readme-vel. Grebber nem neztem a osszehasonlitasd, de tegnap ugye mindket gyartotol jott uj driver a jatekhoz, vajon azzal teszteltek-e.
Az elso, szinte azonnali patch altalaban warez-gyilkos megoldas, ez a masodik valszeg mar a megjelenes atmeneti idoszakaban felfedezett valodi beta-s dolgok.
Írták a fórumon (meg a GeForce Experience is ezt csinálta), hogy a grafikai beállításoknál az árnyékokat le kell venni mediumra, a többség viszont mehet ultrára. Így valóban nem néz ki rosszul. (Illetve változó. Pl. Wales esőben egész szép, napsütésben meg egyszínű élénk zöld.)
Arra kiváncsi lennék, hogy a többi rally cross pálya jön-e egyszer. Utoljára szerkesztette: Timbu, 2017.06.10. 12:39:29
Carrier módban a Team deductions-nál miért von le pontokat? Utoljára szerkesztette: Piko888, 2017.06.10. 13:29:42
mert te csak a versenyző vagy a csapatban, ki kell fizetni a többieket is :D
Sziasztok!Mit kell tenni ahhoz, hogy megkapjam az "A" licencet?
Engem speciel egy dolog ***** fel, hogy bármelyik kocsival megyek és ha hátulja eléri az út szélét megpördül, ha nyomom a gázt hanem, menthetetlen. (ausztrál pályán főleg) Tök mindegy mit csinálok ha eléri akkor vége. Ilyen DR-ben sose fordult elő velem. Vagy én vagyok ennyire balfasz? :D
naja, ezt gyakran összehozom én is, de ami igazán felbsz a ködön kívül, hogy általában telibe vágom a céltáblát, vagy ha véletlenül nem, akkor az utána jövő kanyarban töröm össze az autót szakaszon kívül.. rettentően hülyén csinálták meg a cél utáni részeket..
Ezt én is tapasztaltam, hirtelen minden átmenet nélkül szűnik meg a tapadás és már ki is perdül, nem lehet megfogni. Ez rallyban kicsit vicces... A másik, hogy most a "zseniális" fizikai fejlesztéseknek köszönhetően az autóknak már "súlyuk van" (eddig is volt). Ennek köszönhetően a kedvenc autóm (Manta 400) ami 275 LE és nincs 1000 Kg. a DiRT4-ben úgy viselkedik, mint egy 75 LE családi diesel... Murván sem lehet gázzal kormányozni. Lehet, hogy a DR-ben el volt túlozva, de szerintem az közelebb áll a valósághoz.
Olyat tapasztalt valaki, hogy két pálya között azt írja hogy "Steering device disconnected". Ennek köszönhetően kikapcsol a Force Feedback... Kurva idegesítő. Újra kell indítani a játékot emiatt.
Én nagy dirt rajongó vagyok, az első részektöl kezdve mindegyik tetszett ez is tetszik, de a grafika vállalhatatlan 2017-ben. Nem néztem utána nagyon milyen lesz mett vakon bízok, biztam a codmasterben, csak a kritikákat olvastam amik jók voltak, így megvettem lemezen de szerintem holnap viszem is vissza hogy rakjába eladásra... A kipróbálás után, elinditottam a dirt rally-t is meg a pcars-t, majd ujra a dirt4 -et és mintha 10 évet mentem volna vissza az idöben. Akinek nem fontos a grafika az nem fog csalódni mert jó játék..
7 óra után már naggyából átlátom, bár még csak sima rally volt, RallyCross meg stadion körverseny még nem.
Karrier változatos, dinamikus, élvezetes és sodródik benne előre az ember. Mindig más, s attól hogy minden futamon más az napszak, időjárás komináció. Mivel van minden ( nappal, naplemente, napfelkelte, éjszaka, köd, eső, hó, hóesés, eső után stb... ) ezeket ügyesen kombinálták előre. Midnig más.
Ez egy Dirt Rally klón? nem. Ez a Dirt 1-2-3 folytatása. Dirt 4. A Rally egy kísérleti cím volt, szimulátorosabb formában, annak nyersességével, nehézségeivel. Nyilván nem olyan részletes szimuláció mint pályaautós társai, de RBR óta a legjobb és még azon is túl tudott tenni ittottamott.
Dirt 4 viszont a sorozat megszokott vonalát viszi tovább. Aki leül elé az jól szórakozik és olyan offroad versenyjáték élményt kap amit sehol máshol.
Rally sikeressége, alapjai szerencsére megtalálható ebben is. Fizika, kormány, FFB kategóriákkal reálisabb, jobb mint a Dirt 3 vonal. Amire nagyon rámentek, hogy bármivel is irányítod ( kontroller, kormány ), a rally/ offroad élmény páratlan. Az autó érzetre és látványra is úgy viselkedik ahogy kell neki. Rallynál sokkal jobb tömeg kezelés, sokkal jobb útfelület, jobb felfüggesztés, és fék. Teszem azt féktávon bemozog az autó segge, rendesen fáj hallani ahogy odavágódik az autó egy egy kanyarban, nagyon rámentek hogy ráz egy ilyen autó egy ilyen felületen és ezt érezni minden téren. Egyrészt könnyebb mint a Rally, másrészt ugyan olyan nehéz is lehet. Gyorsan és pontosan menni ugyan olyan nehéz. Autó tapadásával kevesebbet kell küzdeni, de a féktávok trükkösebbek tudnak lenni. Ez így ebben a formában a Dirt kedvelőinek arany középút és a szimesebb réteg is megtalálja benne a számításait ( ha meg nem akkor ott a Rally ).
Főleg hogy a pályák is nagyon változatosnak, dinamikusnak lettek kitalálva. Nem lehet rajtuk unatkozni és a szakaszokba beletettek mindenféle trükkös kanyarokat, emelkedőket, döntött kanyarokat, hajtűket. Sokkal változatosab, intenzívebb élmény ezeken a pályákon végigmenni, mint volt a Rallyban. Az adott ország adott hangulati elemei és a valódi pályák esszenciáit tették bele ezekbe a szakaszokba. Nyilván nem lesz valódi szakasz, de 1-1 pályában minden benne van azonnal. S ez nagyon élvezetessé teszi.
Lehet csapatot menedzselni, mérnököket igazolni ( több szerepkörben is ), több féle navigátor van és spotterek. Megvásárolt autót lehet fényezni, szponzorokat szerződtetni stb... szakaszok közt van szervíz park, javításra állításra ( nagyon részletesen lehet állítani az autót!! mint a Rallyban vagy még jobban )
Hangok mint mindig, minden Codei játék esetében a legjobbak között van.
Grafika továbbra is szép. Ugyan az a motor mint a Rally alatt, tehát előző generációs, de nyilván abból minden ki van hozva. Atmoszféra óriási. Tele vannak a kanyarok nézőkkel, akik örjöngenek, telefonnal! kameráznak ahogy kézifékkel csapom át előttük, de ott vannak a pályabírók, kamera man-ok is. Nagy a nyüzsgés. Állatok is vannak benne, előbb éppen valami négylábú kis család ( 3an ) slisszoltak át az úton az erődben.
Ami nem tetszik az az autók felhozatala. Retro nem igen érdekel, a kis kávédarálók sem, viszont modern rally autó csak WRC2 R5 van, WRC nincs ( csak régi, 10 évvel ezelőtti ). Persze a 2015-16os R5 autók modernek és nagyon jók, de ezek nem A WRC. Nyilván itt a liszensz miatt nem lehet benne friss WRC autók... sajnos.
Optimalizálás már más kérdés, erősen vissza kell venni, hogy a fix 60 meglegyen, ez nem tudom hogy minek szól, de valszeg az AMD procinak... legalább is remélem nem a GTX970 kevés neki....
Összegezve egy egy Dirt folytatás és nem Rally másolat. Mind a kát szegmens megkapta a maga Codie offroad, rally játékát. Szimesek jobban jártak, mert a Rally alapból jó, a Dirt 4 pedig sokkal szimesebb minden segítséget kikapcsolva mint volt a Dirt 1-2-3. Az irány remek, mint ahogy az F1 2015-2016 esetében is. Már csak egy WRC liszenszet kellene behúzni, hogy megalkothassák minden idők legjobb rally játékát. Remélem megélem!!!
Egy valamire értékelhető futás, bár még sokat kell gyakorolni ( a videó élvezhetőségének szempontjából nem kísérleteztem, a fix 60 frém miatt a játék LOW beállításon van )
DiRT 4 Hyundai i20 R5 Onboard @ Sweden ( snow )
---"Ennek köszönhetően a kedvenc autóm (Manta 400) ami 275 LE és nincs 1000 Kg. a DiRT4-ben úgy viselkedik, mint egy 75 LE családi diesel... Murván sem lehet gázzal kormányozni."---
Én is így tapasztalom, a hátsókerekes autóknál valami nagyon nem az igazi. Felázott földúton egy 60 lóerős Ladát is gyerekjáték keresztbe állítani, egy majdnem háromszáz lóerős Mantával kb. küzdeni kéne minden egyes egyenesen megtett méterért. Ha erőltetve sikerül is megcsúsztatni nem lehet sodródásban tartani az autót. Száraz murván is könnyedén kéne farolgatnia egy Gruppe-B RWD-nek, esőben pedig kb. halálfélelemnek kéne lenni. Ehhez képest kb. a vén 200E Mercim dinamikáját hozzák. (Nem a gyorsulásra gondoltam nyilván.)
Mintha túl nagy lenne a tapadás a murvás pályán. Ezt elég sokan jelezték is a hivatalos fórumon, jó volna ha a fejlesztők is reagálnának rá valamit.
Ezt az egy hibát leszámítva én nagyon elégedett vagyok a játékkal, kb. osztom a #194-ben leírt véleményt.
A pályagenerátor is nagyon jól sikerült - lehet hogy nincsenek olyan festői tájak mint a Dirt Rallyban, de gondoljunk bele: egy random generátornál már az is nagy eredmény hogy a kész pálya természetesnek hasson, ne legyenek "WTF?" pillanatok, ne az jusson az eszünkbe állandóan hogy furcsa az út, hogy ilyen utakat nem építenek sehol. Ezt a problémát sikerült teljesen kiküszöbölniük. Tetszenek a random dolgok is, pl. tegnap egy spanyol szakaszon egy beláthatatlan hajtűben egy nagy szikla volt az úton, leszakadt a falról. Neki is mentem, káromkodtam mérgemben. De ami zseniális hogy kb. 16 óra játék alatt egyetlen egyszer volt ilyen, szóval nincs túltolva. Viszont már mindig lesz bennem egy kicsi para ha beláthatatlan kanyarba fordulok be - és azt hiszem pont ez az egyik szépsége a ralinak, hogy mindig jöhet valami váratlan.
Szóval bízzunk benne hogy murvás tapadással kezdenek valamit, mert utána egy kb. hibátlan rali-szimet kapunk.
Sziasztok! Valaki megtudná mondani, hogy mekkora a telepített mérete a játéknak?
ausztral palyan es mashol is siman lehet csaptni az ut mellett teljesen jol tapad, szinte mint az uton. viszont sok helyen van egy kis patka az ut szelen ami megdobja a kocsi segget- de gyakorlatilag az ut mellett is telejesen kontrollalhato az auto. menj ki egy "retre" es meglatod. gondolom legtobben szimulatormod full assisst off-al toljak. De nem gondolom hogy mason pont rosszabb lenne. Viszont a fekeket nem art elore allitani, ugy riszalja valamelyik auto a segget fekuton, meg nem fogja az ember. Ez nem az a padlofekes dirt rally...
Szabi a celdobozkat kivulrol is meg lehet kerulni, ha epp ugy adja :) Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.06.11. 13:25:35
hol lehet beállítani hogy férfi legyen a navigátor?
Még csak nemrég kezdtem bele a játékba, nagyon nem sikerült belemélyednem a beállításokba. Ki lehet kapcsolni valahogy a másodpilóta dumálását? Illetve nem lehet a pálya kisméretű térképét kirakni a képernyőre, hogy ne csak a kanyarokat mutassa, hanem lássam az egész pályát?
Nem vagyok nagy szimulátor bajnok, én a könnyebb nehézséget választottam (az elején lehetett választani a kettőből, arra gondolok), kivettem minden segítséget, kivéve az automata váltót, bénázok is néha rendesen, de még így is agyaonverem a gépet. Mit kellene állítanom, hogy kicsit nehezebben nyerjek? Váltsak a másik nehézségre? Bocsi, de nem tudom mi a megnevezésük.
Alapvetően elégedett vagyok egyébként a játékkal, a Dirt3-at nagyon szeretem és ez is majdnem felér arra a szintre. Egészen jól lehet irányítani az autót, nyilván mindenfélét állítgathatnék is, de én azokkal nem nagyon szórakozom, nem tudom, hogy mit érdemes. Viszont van néhány bosszantó hiba is, amik nagyon zavarnak. Az autók pl. úgy borulnak, mint az üres tejesdoboz. Valami megdobja őket kicsit, már borulás. A fű, bokrok, kerítés meg úgy vonzzák a gépet, mint a mágnes. Ha véletlenül lesodródom az út szélére, nagy erőfeszítés visszanavigálni és többnyire ilyenkor jön az, hogy nem is az útra sikerül visszamenni, hanem a susnyásba. ÉS persze nem tudok eltekinteni attól, hogy a játék egyszerűen ronda. Az én pc-m egy közepesnek sem mondható vas, szerintem, nem is fullHD-ban játszom, mégis minden beállítást ultrára tolva is iszonyú csúnya az egész játék. Az autók még úgy ahogy elmennek kívülről, de a pályaelemek, borzalom. Szerintem az előzőek szebbek voltak, de megkockáztatom, hogy a több éves Dirt3 is.
a nehézséget át tudod állitani később is, szerintem a szimulátor mód jobb, az arcade nagyon olyan mintha vonattal menne az ember. a simulator módban is lehet külön hangolni mindenféle nehézséget, és élvezetesebb érzés vele az autóvezetés.
Ezt a nehezsegi szintet tovabbra sem ertem, ma legnehezebben es peneteken is siman vertem a gepet sok sok masoderccel. Ugye szakasz vegen megnezve az idodet meg top 3000 es ido is jobb volt mint a hardest AI. Tegnap a top 1xx idokkel is szarra vert az AI. Mondjuk dirtben is produkalt hasonlot.
Volt nekem egyszer mar helikopter is aszfalton olyan port kavart szart se lehetett latni. viszont az a beteges kod csak egyszer volt a carrier elejen azota soha tobbet.
Na azt hiszem most veszitettem el a hitem a jatekban, eljutottam addig a karrierben, hogy tudtam az autot grade b alkatreszekre fejleszteni. kb mintha az aljan a magnes erejet meghatvanyoztak volna a tempo es a gyorsulas mellett. Angol esos szakaszon keptelenseg megcsuszni, elpattanni, padlogazzal fuvon bokron arkon at megy a kocsi, mint a legrosszabb arkad jatekok eddig valaha... Kar erte. A szuper palyageneralo meg az hagyjan, hogy neha egy szakaszon belul ismetli a dolgokat, de 4 szakaszon is ugyanazt a keresztezodest bedobta, egymas utan, annyi jellegezetesseg sincs ezekben az angliai szakaszokban, mint a dirt rally 100 metereben :) ( a max 3 fele kezdodo erdosavos reszrol nem is beszelve)
Mondjuk itt mivel jo alapokon nyugszik az egesz, mint pl a dirt 3 stb eseteben eleg hamar volt modofikacio a tapadas csokkentese teren. Persze attol a kocsi kezelese maradt olyan szar mint volt, itt viszont csodakat tenne a jatekkal szerintem. Remelem hamar megoldjak. Csak akkor meg buktad az egeszet, hiszen online valoszinu nem tudsz menni, arrol nem beszelve, hogy ha nem egyforma modot hasznaln mindenki, akkor az idoket is teljesen felesleges lenne nezegetni a kulonfele tapadas ertekek mellett. Na mindegy izgalmas 10 ora volt amit beleoltem. Aki meg egy jo, SZEP, latvanyos, VALTOZATOS rallys jatekot akar, meg mindig wrc6. Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.06.11. 15:00:16
Nekem élvezetes rally kell amit jó vezeti, élvezetes a fizika, autók mozgása és élethűek a hangok. WRC játékok nem ilyenek. Hogy melyik mennyivel szebb meg lényegtelen szempont. Dirt 4 szép.
Tegnap en is megneztem, mint jatek teljesen jo lenne. Kinezettel nincs gondom, jatekmenet jo, nem licencelt WRC, de ami kell, benne van. De sajnos a kormany/FFB es az auto kapcsolata ugyanugy maradt mint a Dirt Rally-ban (ami vargato volt), sima effektezett, igy sajnos uninstall;DD Engem igy idegesit, hogy egyszeru rezgetos, ellentartos gamepad-nek hasznalja a kormanyt:)
probaltad a wrc6-ot? Semmi koze az elozo reszekhez. Meg ugy se, hogy a wrc 5 kerult uj fejlesztohoz, aki a 6-ot is fejlesztette. Az idei resz, a kemeny 100 vasarlojaval, meg allva hagyja biztosan a dirt4-et. A heten megneztem a napi challenge-t, 38 toltak meg pc-n :) A dirt rally napi 1000-3000 steames 5-6 ezer crosspaltformos szamahoz kepest.
Ha lenne gerinc a codemastersben, meg jozan esz (netan koszonet a alfas dirt rallys vasarlok fele) kurva hamar beletenne egy "hardcore" mod-ot, ami nagyjabol hajazna a dirt rally-ra fizika teren es akkor elhisszuk azt, hogy "dirt rally tovabbfejlesztett, finomitott fizikaja lesz a dirt4-ben". A palyageneratorban, meg minimum megtriplazhatna a kosarban levo piros labdak szamat, amibol sorsol es akkor kevesbe karogna a nep. Utobbira nincs sok esely.
"Na azt hiszem most veszitettem el a hitem a jatekban, eljutottam addig a karrierben, hogy tudtam az autot grade b alkatreszekre fejleszteni. kb mintha az aljan a magnes erejet meghatvanyoztak volna a tempo es a gyorsulas mellett."
Itt más a rendszer mint a Dirt Rally-ban, az E/D/C/B/A csak az alkatrészek minőségére, tartósságára vonatkozik, a teljesítményt nem növeli. Jobb alkatrész -> kevesebb meghibásodás, semmi más.
Egyébként bár az RWD-k nem az igaziak szerencsére van több járgány is aminek semmi baj a fizikájával: a 2001-es Subaru például egy vadállat, nagyon agilis, élvezetesen csapatható, pont annyira csúszkál amennyire kell. (Kicsit mondjuk állítottam a setupon, alapból nem tudom milyen.)
Vettem egy Lancert. Erre apró fékezésnél azonnal áll keresztbe. Gyári setup. Azért ezt nem kellene...
hmm, bar nincs okom ra, hogy keteljedjek ebben, hogyan mukodik, nem jartam utana, akkor az egyik szakaszrol a masikra hirtelen szuper kepessegekre tettem szert. Vegulis igy jobban jartam :) Felcsillant a szemem, a subaru kapcsan amit irtal, de hamar le is gorbult a szam most megnezve a lentieket pont azzal csapatva tapasztaltam :)
monjduk ha az ember vegig megy a palyan emberi idovel, nem igazan van dolguk a szereloknek, ilyen 1-7 percet szoktak max molyolni a kocsin, aztan valami e osztalyuak. Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.06.11. 16:56:25
Én matchmakinget mentem, ahol beszélgettem a srácokkal és mindenki mondta hogy árkád módban van én voltam az egyetlen sim-es a lobbyban :D Nem az előre kiírt szakaszokat toltam. Az első lobbyban simesek voltak, ott 1. lettem mindkét szakaszt nyertem. Többet egyelőre nem mentem, de a srácok olyan űridőt futottak, hogy elképesztő :D
Az mit jelent, hogy a staffnál, hogy "+X mood from upbeat"?
vegyesen bedobálja az embereket? az fasza... tegnap a legelsőn sikerült egy második-harmadik helyet összeszenvedni a sierraval, estem-keltem a spanyol pályán. (sim)
Szvsz. nagyon látszik, hogy a DR-t PC -re fejlesztették alapvetően a PC-s közösség közreműködésével, a DR4 pedig egy konzol játék (tetszik is a konzolosoknak) ami kapott - kis túlzással - egy PC portot. :( Nem is lenne semmi bajom, csakhogy a bejelentéstől kezdve nem ezt ígérték!
es ezt hogy? Csak valami bug lehetett, ha igaz volt, vagy azt se tudjak mi tortent.Kiprobaltam a multit, persze ghost-ban sem latod az ellent, ami pedig jo moka a'la wrc 6. Nekem ez igy allt ossze. Szoval vagy kivalasztod, hogy gamer, vagy szimulator szervereket keressen. Ha te gamer (arcade) modban jatszol, akkor is csatlakozhatsz szimulator modban futo szerverhez de fel is dob egy ablakot, hogy a SZERVER parameterei fognak ervenyesulni, nem a te beallitasaid es ha kilepsz, visszall minden az eretedibe. Igy azt gondolnam egy szimulator modban futo szerverhez, tok mindegy milyen modban milyen assisttal csatlakozol MINDEN esetben a szerveren engedelyett/tiltott dolgok ervenyesulnek a kliens oldalon. Ennek igy kellene mukodnie.(mint minden mas jatekban is)
@REDRIOT, megneztem a help-et az upgrade-nel valoban ezt irja amit mondtal. AMugy vicces mert kormannyal ugye nem talaltam el azt a gombot, ami felhozta volna az infot, es meg a dirt rallyban nagy dirrel durral SOT meg beta allapotban is volt benne az eger tamogatas (ami az evtized vicce) azt atemeltek ide, vagyis mukodott az egerrel rakattintok dolog. A DIRT rally elott nem volt semmilyen dirtben a jelek szerint eger tamogatas... hihetetlen.
valszleg bug volt, vagy nem tudom, első nap próbáltam, de mindenki állította hogy arcade módban van full help-el és sajnos megnéztem nekem is engedett mindent bekapcsolni, szerintem rossz lobbyba dobott
A remek tartalom miatt úgy döntöttem megtartom a játékot de akkor is szégyeljék magukat a grafika miatt!:)
Remélem azért a murván változtatni fognak mert picit sem érzem hogy sodrodna az autó, verné fel a kavicsokat stb. Viszont soha ennyit nem raktam még tetőre autót egy simben sem mint itt ami viszont nem rossz! Ha valaki jár versenyekre tudja milyen gyorsan átbillen egy kocsi amit a szimek rendszeresen elfelejtenek és még a dirt rallyban is sokszor simán visszapattanok az útra..
A pcars 2öt várom már nagyon! Abban lesz rally is, és a grafika tutira gyönyörű lesz!
Cars 2 "rally" pont olyan is lesz, amilyen egy pályaautós játékban szokott lenni. Felszínes és nem annyira jó. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2017.06.11. 22:15:58
(Elnézést, de topik dizájn tragédia...) Utoljára szerkesztette: Solt, 2017.06.11. 22:30:24
Üdv! Erősen megoszlanak a vélemények. :/ Vannak dolgok amiben egyértelmű az előrelépés, de összességében még nem tökéletes. Egyelőre még nem jobb, de kis módosításokkal sokkal jobb lehet.
Kozvetlenul egymas utan probaltam, teljesen ugyanaz a ketto. Legalabbis mint kormany/FFB mukodes. Max az autok kicsit mashogy csuszkalnak/tapadnak, de lenyegeben egyik kutya masik eb;)
Szerintem ami a rallyból vezetés élményben hiányzik az itt megvan és fordítva. Az Ffb jobb a rallyban, a dirt4-ben néha csak úgy érzem ellentart a kormány az út egyenetlenségei nem jönnek át annyira. A rallyban én sosem tudtam úgy beállítani hogy normális fékhatást érjek el, még aszfalton is buzi nagy a féktávom pedig ha valaki ült már rally kocsiban az tudja milyen brutál fékek vannak rajta. A dirt 4ben pl. már jó a fék, de ez szubjektív kinek mi a jó így nehéz erre válaszólni
Mashogy csuszkalnak, az teny, de mivel nem sok koze van a kormany/FFB-nek az auto erzesehez, igy igazabol mindegy;) Legalabbis mint vezetesi elmeny. Es az alap kerdes ez volt:P
Többek között ezért nem kellett még 6000-ért sem a rally de akkor ezért sem kapkodok. Pedig a múltkori ingyenes hétvégén sokat nyúztam , be is állítottam,hogy valami legyen a kormival ,de sajna nekem is ez jött le.
"Szerintem ami a rallyból vezetés élményben hiányzik az itt megvan és fordítva."
Ez találó, kb. a kettőből lehetne összegyúrni a tökéleteset. (Itt most a fizikára gondoltam, kormányérzetről nem tudok nyilatkozni, kontival játszom.) A futómű- és a súly szimuláció jobb a Dirt4-ben, viszont a tapadás és trakció több autónál is nagyon nem az igazi. Nem vészes a dolog, érezhetően rendben vannak az alapok csak kis finomhangolás szükséges a fejlesztők részéről. De most még nem 100%-os, az biztos.
Akkor lehet rosszul fogalmaztam... nekem a vezetési élmény nem csak azt jelenti, hogy mennyire "autós" az FFB, hanem, hogy egyben milyen az egész fizika. A Dirt Rally esetében az aszfalt kivételével a többi ha nem is tökéletes, de messze a legjobb rally érzést adja, szóval én naiv azt vártam, hogy ezt 1:1-ben áthozzák ide.
@Totti: Régebbi autóknál ahol 900 fok van, ott megvan a 900 fokos animáció is? A VR miatt érdekel, mert VR alatt nagyon zavaró, hogy a kormányt koppanásig tekerem, a szemem előtt a virtuális meg kevesebbet fordul.
A Dirt széria egy offroad versenyjáték. A nagy közönségnek készült, mint a Codie minden játéka.
A Rally egy spinoff ( ahogy az árkédabb DiRT: Showdown is ), ami elsősorban kísérleti jelleggel kizárólag PCre csináltak a szimeseknek, kormányosoknak. Ez meg a Dirt széria kedvelőnek nem jött be. Túl nyers, túl nehéz volt.
Dirt 4 a sorozat alapvetését viszi tovább, ami nem a konzolosoknak készül, hanem mindenkinek. Hisz egy multiplatform játék.
Viszont a szimesek jól jártak, mert ott a Rally és a Dirt 4 is arra hasonlít mint sem a Dirt 3ra. Nem kell ezen megsértődni se nem kikérni magunknak. Ha akarja a Codie lesz majd Rally 2 vagy valami más. Addig is azzal is lehet tovább játszani nem régi játék...
Hát nem tudom, de nekem a DR könnyebb, a dirt4-ben össze-vissza töröm magam szim módban míg a dirt rallyban tök jó időket megyek és alig töröm a kocsit pedig elvileg az a nehezebb ezt nem értem... Amúgy tetszik a dirt 4 fizikája is. Az is érdekes hogy a dirt 4-ben nem tudom az ffb erejét állítani, sőt ha offolom akkor is müködik az ffb.
Tele van furcsaságokkal a "fizikája". Pl, hogy a rally pályák többségénél az út széle tükörjégként működik, az biztos, hogy nem normális. Remélem, hogy javítják. Az FFb-ben is bőven vannak hibák. Ha rendesen javítgatják, akkor még lehet (legalább) olyan jó mint a DR.
nekem így 3 nap után egyre jobban tetszik a játék. ha jól belövi magának az ember az irányítást meg a grafikát hogy simán fusson, akkor teljesen élvezhető. mondjuk a kamera shakinget én kiszedtem mert nagyon idegesített.
Az sem volt normális hogy a DR-ben meg sokszor simán visszatáncoltam az útra miután lejöttem róla. Ilyen igénybevétel mellet a futómű azért elég sérülékeny ha ütés éri, de szerintem is túltolták a dirt 4ben, nagyon kell figyelni a szélekre. Amúgy rájöttem, nekem a DR kell a D4 carrier módjával és hangulatával mert a DR túl puritán.
Igen, ha egy hangyafasznyit lemegy a külső kerék a pályáról akkor szinte esély nincs megfogni a gépet, rögtön csinál egy hátraarcot.
Fura a fizika. Vannak autók amik teljesen rendben vannak, pl. az elsőkerekesek nekem sokkal élvezetesebbek mint a Dirt Rallyban. Azt sem mondanám hogy túl sok a tapadás, mert pl. a 306 Maxi-val Ausztráliában szinte állandóan elkapartak az első kerekek, mert megszűnt a trakció.
Most a Mantával szórakozok, és vegyes a kép nagyon. Setup reszelgetéssel sikerült túlkormányzottá tenni, de csak részben: gázelvételre intenzível megindul a hátulja, de ha ez megvan utána nem lehet rendesen kihúzatni a kanyarból. Ki lehet provokálni a sodródást csak nem lehet a gázzal szabályozni normálisan, mintha valami traction control nem hagyná túlpörögni a kerekeket..
Ott van pl. a Stratos. Az a valóságban egy elmebeteg gép volt, a Dirtben is állandóan elkapart: itt még murván induláskor is alig pörögnek túl a kerekek, hamar megvan a tökéletes trakció, akkor is ha vadparaszt módon végig teli talppal nyomjuk a padlógázt. Semmi elkaparás, semmi jobbra-balra táncolás. Pedig azért egy Stratosszal szerintem még aszfalton is méteres gumicsíkokat hagy maga után az ember ha nem elég finom a gázpedállal. Szóval kicsit olyan érzés mintha bekapcsolva maradt volna valami traction controll help. Hivatalos fórumon van pár fanboy aki állítja hogy minden úgy tökéletes ahogy van, de nincs igazuk. Murván, sáron a legkotványabb ezerkettes Lada is kipörgeti a kerekeit nem hogy egy 300 lóerős autó. Jól el lehet szórakozni a játékkal, de azért ez elég sokat kiöl az élményből.
Jól beszélsz, van olyan autó aminek tetszik a fizikája van amelyiknem nem, pl a DR-ben a mantánál murván rárugok a pedálra már keresztbe is vágja magát, még mindig úgy gondolom hogy a két játékot össze kellene gyúrni, a grafika és a pályák mindenképpen a DR-ben ezerszer jobbak!