Nem tudom mennyit keres az EA,de szerintem inkább GTA Online szerű lesz ez. GTA Online-ban szinte nulla ráfordítással és egyszerre nem túl sokat adó DLC-kkel a Rockstar milliárdokat keres. Bár ingyenes DLC mind,de annyi fizetős tartalmat pakolnak bele hogy a játékosok jó része a pénz farmolás helyett inkább megveszi a GTA Dollárt valós pénzért. Jelenleg 8 millió GTA dollárt adó shark card 23 ezer forint. Egy DLC-hez ha fullosan meg akarod venni kell vagy 40-60 millió GTA dollár. Rockstar maga sem gondolta mennyit fognak vele keresni,de a GTA V sztori DLC-t azután törölték miután az Online-ban rohadt sokat kezdtek keresni.Ha jól emlékszem az első félévben több mint 500 millió dollárt nyereséget termelt online. Emiatt törölték a sztori DLC-t és elkezdték ontani az Online DLC-ket. Az Online bann hullámok miatt kelt el annyi GTA V,valamikor februárban volt hír hogy 90 millió darab kelt el belőle.Sok bann miatt.
Én se értem mi a gond. Ez egy külön vonal lesz Fallouton belül, ennyi. Nagyon mert a sírás ugye, hogy emiatt nem lesz TES6, aztán lám mégis, szóval egy következő Fallout részt sem lehet kizárni. A survivor stílus meg sztem eléggé adja, a kérdés csak az, hogyan csinálják meg. De privát szerverrel meg mod támogatással baromi sokat ki lehet majd hozni belőle remélhetőleg. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2018.06.12. 13:19:02
Az meg hagyjan, de az ESO mennyi szart kap/kapott a nyakaba, hogy miattuk sosem lesz TES VI, mert a fejlesztok k*rva anyjat, amiert online jatekot csinaltak a sorozatbol :D
Persze ugy, hogy nem is ok (BGS) csinaltak, hanem a ZOS, es hiaba mondtak, hogy az egy teljesen uj studio, teljesen uj jatek, es a loret leszamitva semmi koze az "anyasorozathoz", de ez oket nem erdekelte, igy minden ESO trailer, hir, poszt, stb. alatt ostoba emberek ezrei koveteltek, hogy fejezzek be az ESO-t es legyen vegre TES VI.
Es a tortenelem ismetli onmagat. :)
En jelenleg azt latom, hogy egy sima Rust/Ark/Conan klon lesz, nagy terulettel, hat "biome" jellegu zonaval, rengeteg craftinggal, teljesen sandbox vilagban, konstans pvpvel a Fallout vilagaban, az atomtamadas utan 20-25 evvel. Rengeteg szerverrel, 40-70 fosekkel (plusz/minusz), szerverek kozotti atjarhatosaggal (csak a progress/karakter viheto, bazis marad az adott szerveren - lasd Ark), negyszer akkora terulettel, mint a FO4, mely dugig van mindenfele lorehoz hu es attol idegen mutans szarsaggal. A kuldetesek nagy reszet vszinuleg az Overseer adja majd radion (amolyan tutorial/tura jelleggel, korbevezetve a teruleten), es bar npck nem lesznek, de biztos, hogy sok elrejtett erdekesseg es hasznalhato cucc lesz a jatekban, amiert megeri felfedezni. Sot, a jelek szerint hangsulyos lesz a karakter fejlesztese, valoszsinuleg statok es kapcsolodo X stat utan unlockolhato perkek megoldassal, ami miatt lesz lehetoseg tobb stilusra. (vegre talan lesz ertelme melee karaktert csinalni)
Ami nem tetszik, az a Nuke lehetosege (szerencse, hogy 4-5 darab kodreszlet kell hozza majd, de ez sem lesz nagy gatlo tenyezo idovel egy-egy szerveren, ha kialakul az alfa torzs), szerintem a tobbi studiohoz hasonloan ok is alabecsulik a nyomorek grieferek kreativitasat, igy az elso idoszak nyomorusagos lesz (ne legyen igazam), es a konstans pvp miatt bar izgalmas lesz es termeli az adrenalint, de nem biztos, hogy sok embernek szuksege lesz ra a csalad es napi melo utan este leulve a jatek ele...
Mindig sirtam, hogy a bazisokat tamado AI mennyire unalmas es buta a jatekban. Na most megkaptam, buta npck helyett jonnek a jatekosok tamadni :)
Tobb ezer orat oltem eddig online survival jatekokba, igy en varom. Max ha nem jon be, mashol folytatom. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.06.12. 13:41:54
Ööö.. okkal kapott és kap az ESO, mert igenis ez az egyik oka annak, hogy még nincs TES6. Mindegy, ki csinálja, de a játékosbázist a TES rajongók adják, akik ha kapnak egy újabb TES-t, akkor erősen feltehetően kevesebb időt és pénzt fognak az ESO-n tölteni. Magyarán a cég nem akar a saját játékának konkurenciát csinálni és az ESO jelenleg kb. pénz nyomtatása szintű biznisz.
Ha megnézed, mikor jött ki a Skyrim (2011) és mikor várható a következő TES (talán 2020, talán), akkor látod, hogy 9 év telt el az 5. és a 6. rész között. Arena 1994 Daggerfall 1996 Morrowind 2002 Oblivion 2006 Skyrim 2011 ... TES6 2020 (optimista becsléssel ...)
Legyen ugy, nem ertek veled egyet, de elfogadom, hogy igy gondolod.
Azt hozzatennem, hogy a 2011-2020 (ahogy jon a kovetkezo generacio, azonnal jon a TES VI, arra keszult a Starfielddel egyutt, bar utobbi valoszinuleg mar jovore erkezik, a next gen konzol pedig nem, meg nem) kozotti 9 evben szerepet jatszott a FO76 negy eves fejlesztesi ciklusa es a Starfield osszerakasa, amelynel szinten szamolhatunk ennyivel.
Sot, ha idevesszuk, hogy tavaly mondtak a sracok, hogy imadjak a sorozatot (TES/FO), de nem akarnak azok a sracok lenni, akik csak ezeket gyartjak, akkor azert elmondhato, hogy az ESO az, ami inkabb kitolti a ket TES resz kozti urt, nem pedig okozza azt.
Hines told GameSpot today that Howard's team wanted to "work on some other stuff and do some other things" after releasing Fallout 4, which has surpassed Skyrim to become Bethesda's most successful game ever. He added that Bethesda Game Studios did not want to be known as a developer that only made Elder Scrolls and Fallout games. forras
Szerintem még következő hw generációban sem fog menni hihetően erdős fauna , talán eltárolt indirekt lightmap-ekkel lehet próbálkozni, a remedy quantum break-je is elhízott valahogy 200 giga fölé :DD
Tudom, mit mondtak, de szerintem ez bullshit. Ezer szónál ékesebb az, hogy ez az első olyan generáció, amelyiken nincs TES az eredeti xbox óta. Morrowind, Oblivion, Skyrim (utóbbi kettő ráadásul egy generáción belül!). És az sem mentség, hogy más játékokon dolgoztak, mert mindig dolgozott a Bethesda más játékon a TES mellett. Terminator játékok pl., most meg a Fallout. És akkor a stúdió is sokkal-sokkal kisebb volt.
Nem, egyszerűen az MMO-juk mellé nem akarnak konkurenciát. A legtöbb ESO játékos azért lett ESO játékos, mert szereti a SP TES játékokat. Ha kap egy másik időgyilkos TES játékot, egy új Skyrimet vagy Obliviont, akkor azzal fogja tölteni az idejét - érthetően - és nem veszi meg a legújabb ESO kieget. A TES6-tal addig várnak, amíg az ESO teljesen kimegy a forgásból.
Amen, legyen ez a vegszo, azt hiszem a temat mar igy is tulbeszeltuk. A lenyeg, hogy mint egy szaros politikus, ugy hazudnak ezek a rohadt mocskok is. Pont.
En azert bizok az altalam (is) tippelt 2020-as megjelenesre, hiszen csak a TES VI. csak TES VI., de amig kezbe nem vesszuk, addig meg nem szamit semmi, hiszen ugysem igaz. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.06.12. 17:42:51
"Okay, here's the plan! Our Fallout 76 doc will be going live on our YouTube channel around the same time as our live premier / Q&A at the E3 Coliseum. @geoffkeighley will be interviewing Todd Howard & Danny at 4PM Pacific. Expect tweets with links to both of these later today."
Mult heten jott ki a Bethesda Game Studiosrol szolo dokumentumfilm, melynek vegen be volt jelentve, hogy az E3-as Bethesda eloadas masnapjan jon a film masodik resze, benne a Fallout 76 keszitese az elejetol a "vegeig". Na most ez erkezik hamarosan, benne remelhetoleg par uj gameplay videoval, informacioval, stb.
Plusz ugy fest, hogy lesz megint egy Todd Howard interju (par evente megy csak el E3-ra, de akkor meg is hajtjak a palit kemenyen), talan lesz benne ertekelheto info.
Kb 24 (max 32) fos lesz egy-egy "szerver/map" A kiloheto nuke pedig nem emberek ellen iranyul (nyilvan nem tesz jot nekik sem persze), hanem zonak lenyeit, lehetosegeit upgradeli, uj lenyeket mutal, uj nyersanyagokat hoz, kvazi end game/high level zonat csinal belole ideiglenesen, idojarast valtoztat ott (nuklearis vihar lesz ott), stb.
Erdemes megnezni a lent emlitett doksifilmet, sok erdekesseg elhangzik. Vicc, hogy tenyleg volt multi a FO4-ben, csak aztan kiszedtek, majd rajottek, hogy hulyek voltak, elovettek ujra es lett belole ez a FO76.
Hat, en is tobbre szamitottam. Szamomra ugy fest, hogy valami atmenetet akarnak a coop es a multi jatek kozott, vagyis egy allandoan valtozo vilaggal, de megis egyedul, elveszettnek erezve magad - mar csak a sztori miatt is. Viszont igy, npck nelkul tenyleg kihalt lesz a vilag, nem lesz kit kerulgetni, ha pedig szembejon valaki, az tuti, hogy ember es jobb felni, mint megijedni.
Őszintén szólva én még csak nem is bázisépítést nézek ki ebből hanem dekorstúdió , meg kozmetikaszalon-építést.
Pár lakókocsi meg löttyedt vityilló ne legyen már bázis.
A bazisepites nagyjabol azonos lesz, mint a Fallout 4-ben, csak kotetlenul barhol es tobbszoros szamu cuccal. A Bethesdas prezentacioban volt par kepkocka errol. Az mar csak remeny, hogy ezuttal nem lesz annyi nyug az elemek illesztesevel. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.06.13. 11:41:21
Igazából nem kevés ez. A térkép mérete véges, ezért érthető hogy nem akarják többszáz játékossal telerakni. Fura posztapokaliptikus világ lenne, ahol tömegben állnának a pc-k.
Annyian írjátok, hogy nem játszotok vele, hogy a végén az a pár ember, aki meg játszik, solo-ban kell, hogy végigvigye, mert senki sem lesz a szerver instanszon rajta kívül.
Megjelenési dátum 2018 nov. 14.
Ugyanaz lesz szinte, csak picit atvarialva es kibovitve. Itt egy kep ingame. Emellett peldaul lesznek jatekos altal uzemeltetett boltok (lasd korai sandbox mmok, amelyekben sajat boltod is lehetett - hozzateszem, hogy az SWG egyik vezetojet igazoltak le a projekthez, pont ezek miatt), amelyeket egyedul vagy tarsakkal uzemeltethetsz es amelyeknel a vasarlok a jatekosok lesznek. Epitesz egy kis bazist, par pulttal, feltoltod kinalattal (ritka recepteket talaltal es csak te tudod gyartani azokat a targyakat, hat legyen biznisz belole), raksz a kornyekre par neon nyilat, figyelemfelkelto tablat es hajra, mar csak kuncsaft kell :)
Nagyon azt hangsulyozzak - es a gameplay is ezt mutatja eddig -, hogy az egesz jatek ugyanolyan Fallout jatek, mint barmelyik ujkori FO, csak jelen esetben az NPC-ket nem egy Bethesda altal krealt script, egy AI iranyitja, hanem a masik NPC egy jatekos lesz, annak minden kiszamithatatlansagaval.
Ami a griefereket illeti, azt nyilatkozta ma Pete Hines a gamespotnak, hogy maga a jatek egyszeruen nem engedi meg azt, hogy valaki gecisegbol vagy pusztan rosszindulatbol ujra es ujra megoljon valakit/hullajat kempelje. A hulladtol nem lehet elvenni a cuccokat (nincs kifosztas), nem veszitesz xpt sem, kvazi minimalis hatranyod lesz belole, vagy meg annyi sem. Mintha egy mmoban meghalnal, respawnolsz (gondolom itt is ez lesz, a legkozelebbi bazisodon/agyadban, lasd a FO4 survival modban a "mentes" vagy barmelyik online survival jatek megoldasa) es ujra nekivagsz. Betaban nagyon kivancsiak arra, hogy a pornep hogy viselkedik es az alapjan fogjak a premierre valtoztatni az egyszeri jatekos vedelmet es nyugalmat az idiota verivanokkal szemben.
Fontos, hogy lehet tobb karakered is, akar tobb fele fejlesztessel, tudassal, habitussal, stb. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.06.13. 18:35:12
Hja, es Division Dark Zonejahoz vagy Elite, stb. barmely hasonlo nyitott pvp-s vilaggal rendelkezo jatekhoz hasonloan lesz wanted statusz azon a karakteren, aki gyilkolt. Nem csak edes, de jovedelmezo is (lesz) a bosszu :)
Az meg hagyjan, de a terkepet ha megnyitod, akkor latod a szerveren az osszes online jatekost es poziciojat. En sem szeretem, ha a nyakamba ugrik valaki a semmibol, de azert na, ennyi izgalom legyen egy baszott nagy terkepen kolbaszolo 24 jatekos eseteben... Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.06.13. 20:27:25
Sot, ugye van a Nuke, endgame cucc, amivel egy zonat kvazi atommal szorhatsz meg. Ekkor a zona atvalt endgame zonaval es rakas uj kihivas jon (uj lenyek spawnolnak, megvaltozik az idojaras/kornyezet, csak highlvl karakterrel erdemes belefogni).
Na most, ha egy jatekos eppen ott volt, nyilvan meghal/respawnra van kenyszeritve. Viszont ha a jatekosnak van ott bazisa, akkor azt nem fogja megsemmisiteni a nuke, nem lehet ezzel szopatni a nepet. Sebezni sebzi majd es helyre kell hozni a karokat, de nem lesz vegzetes, "kezdjunk elolrol mindent" hatasa az atomnak.
Ezen felul a bazisod, barhol is epitetted fel a vilagban, veled egyutt "kilep" a vilagbol a logout utan, vagyis nem tud senki sem kart tenni benne, amig offline vagy. Sot... Mivel a bazisod veled egyutt "vandorol" szerverrol szeverre a "matchmaking" rendszer miatt, igy akarhova is lepsz be az adott karakterrel, a bazisod megjelenik ott, azon a szerveren is, ott, ahol korabban felepitetted. Ha epp mar van ott egy masik, akkor mashova kell "raknod".
Szoval egyelore uyg fest, hogy a pvp az csak egy meh, szunyogcsipes jellegu kellemetlenseg, nem a szokasos survival jatekokban megszokott "reggelre jott a raid es vitt mindent" jellegu pusztitas. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.06.13. 22:48:53
Úgy néz ki, hogy tovább egyszerűsítettek a szabályrendszeren. Szintlépéskor kapsz egy perk kártyát, ami egy perket jelent, tulajdonságonként választhatsz, mint a Fallout 4-ben. Viszont a tulajdonságokhoz nem tartozik érték. Nem lesznek skillek. Ami még vélhetően lesz az a traitok, amiket akkor kapsz, ha sugárbeteg leszel. Egyszerre maximum meghatározott számú perk lehet aktív. Pokemon Fallout FPS.
> Viszont a tulajdonságokhoz nem tartozik érték.
De. :)
A SPECIAL alatti 1-1-1-1-1-1 az adott stat jelenlegi erteke. A kepen egy konzolbol max szintre felvitt karakter lathato, azert. 1-1-1 minden ertek, es ezert tud 48 "perk kartyat" valasztani. Az egyik statjat - INT - megnoveli, majd a 2-es inttel elerheto harom darab perk kartyabol valaszt egyet. Vagy ujat, vagy a regi upgradeli (rank1-2-3). Kvazi ugyanaz a rendszer, mint a FO4-ben.
Hagyomanyos, a FO 1-2 ertelemben vett skillek sajnos tenyleg nincsenek, azt ok mar regen kukaztak, es ha csak nem adjak ki egy tokos studionak a folytatast, nem is lesznek (ne legyen igazam persze). De lesznek itt is olyan skillek, kepessegek, amelyeket "unlockolnod kell" es birtokaban vagy tudsz valamit csinalni, vagy hianyaban nem tudsz valamit csinalni. Lasd Hacking. Nyilvan nem lesz olyan massziv komplex rendszer, mint a regi sorozatban vagy a FO3/FNV-ben, az mar a multe sajnos.
Köszi a sok infót. Nem is kellett utánanéznem. Az eddigi biztos vételből, egy ezt megvenni biztosan nem fogom lett. Nektek meg sok sikert majd ehhez a valamihez. :D
Najó, ez egyre rosszabbul hangzik. Nekem felejtős. :D
- A bazisodat nem csak "zsebben" magaddal viszed ha kilepsz, de az egesz bazisod altalad kialakitott alaprajzat elmentheted, az igy krealt papirt (blueprint) elrakhatod es barmikor reprodukalhatod, megfelelo nyersanyag birtokaban. - A nukeolt zona csak ideiglenesen lesz highlvl/endgame zona, idovel visszaall eredetibe, a nuklearis vihar elul, stb. - Tele van a vilag dinamikus random eventtel, amelyekrol a kornyeken levo jatekosok ertesitest is kapnak, igy aztan vagy egymast segitve, vagy egymast gyilkolva vehetne reszt benne. Mar, ha akarnak egyaltalan.
Az E3-as interjukbol sok info jon/jott, de egyre kevesbe ertem, hogy mi ertelme az online stilusnak ilyen nyugdijas, mar-mar pve jellegu, de elvileg PVP kornyezetben, ahol kvazi semmit sem veszithetsz el, se cuccot, se bazist, se xpt, semmit - maximum par perc gyaloglassal vissza kell jutnod a hulladhoz -, vagyis alig van kockazat.
Én meg azt nem értem, hogy mi értelme van az egész játéknak egyáltalán. Vagy csináljanak egy rendes Fallout Onlinet, mint a GTAO vagy az ESO vagy egy új szingli Falloutot. Ez a köztes izé szerintem egyik tábornak sem lesz elég meggyőző.
Ettől még megveszem és kipróbálom majd, de nincsenek nagy elvárásaim.
En varom, egy-ket pontot leszamitva tetszik eddig a koncepcio. Aztan az is lehet, hogy ket het utan kukazom, vagy meg egy ev mulva is ezzel jatszok 1000+ orat belenyomva, mint Arkba, Conanba, stb. online survival jatekba.
Annyi jo (szamomra varos) jatek jelenik meg a kovetkezo idoszakban, hogy ha jatekkal akarom elcseszni az idomet, akkor nem aggodok, lesz valasztek, lesz utanpotlas, akar sikeres lesz a FO76, akar hatalmas bukas. Elobbinek orulok, utobbi miatt fajjon a kiado penzugyeseinek a feje. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.06.14. 13:40:41
Ekkora vérszemet csak a fortnite-tól lehet kapni :D .
Ráadásul nem lesz f3 remaster, a modot meg elkaszálták,
nem tudom ez dupla öngól eddig vagy tripla :D . Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2018.06.14. 14:04:17
Amerikaban maskent mukodik a szerzoi jog vedelme, mint nalunk, ahol nemzeti sportkent mindenki lop azt es onnan, amit es ahonnan csak tud.
Nezd meg a Skywind esetet, meg a werkfilmben is emlegetik, nem is lottek le a projektet, sot.. Csak hat a SureAI-nak volt annyi esze, hogy elobb kerdezett es informalodott, majd aztan kezdtek bele a dolgokba, ellentetben a CP (es rengeteg mas, nem sajat anyaggal dolgozo remaster verziokat keszito) csapattal. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.06.14. 14:26:11
Kurva szomoru vagyok hogy ilyen gagyi iranyba mozdult el a sorozat, nekem ugy tunik befejezodott a palyafutasom ebben a vilagban.Kar erte, az elso resz ota imadtam.
Ezt én sem. A Conanban találkoztam először ezzel a rendszerrel és ott is gáz, mert 24/36/40 ember kevés. Ez a viszem magammal a bázisomat mésik szerverre is jó ötlet lehet, de tartok tőle lesz belőle issue.
Ha semmi következménye nem lesz a pvpnek..azon túl, hogy respawnolsz a bázisodon, akkor olyan túl sok értelme nincs. Ha levadásznak a gyilkosság után, az megint ezer exploitra ad lehetőséget -- főleg ha a rogue esetleg dobja is a cuccait. Ha még ő sem, akkor meg pláne sok értelme nincs.
A nuke meg el kéne, hogy pusztítson mindent egy adott területen, csak annyi kellene, hogy nagyon nehezen lehetne megszerezni...egyedül meg sehogy. Akkor lenne több értelme.
Mindegy beta közben okosabbak leszünk. Én szeretem a FO játékokat,de ez eddig nem annyira meggyőző.
olvasva a híreket + a kommenteket itt is én is azon gondolkodom már egy ideje hogy mégis mi értelme lesz ennek a játéknak....
f76 multi lesz... OK már úgy is lógott a levegőben egy fallout multi játéknak az ötlete, jöhet. bejelentenek egy óriási bejárható területet... nyami. változtathatjuk a környezetet nem csak bázis építéssel de rombolással is... whoa!!!
de csak 24 vagy esetleg 32 fő játszat egyszerre... wut? npc-k se lesznek... lol. a felépített bázisod se fog megsemmisülni még egy atomrobbanástól se... na ne már. sőt! ha lelőnek te sem fogsz elveszíteni semmit mivel nincs lehetőség kifosztásra se... quit.
egyszerűen nem áll össze a kép nekem hogy mi értelme lesz akkor csinálni bármit is egy multis bázisépítős játékban ha közben nem tudsz keresztbe tenni a szomszédnak, ellopni a cuccait, lerombolni a bázisát, tönkre tenni a dolgait,stb. Utoljára szerkesztette: Kissssss0, 2018.06.15. 19:45:06
Hat nagyjabol hja... Eleinte tartottam tole, hogy a Bethesda elso online jateka miatt nincs felkeszulve a grieferekre. Erre atestek a lo tulso oldalara, es nem hogy kibaszni nem tudsz a masikkal komolyabban, de meg sebezni sem nagyon lassan. Todd Howard valasza arra, hogy akkor mit veszitunk a halal? Idot... hat no comment :)
Bar hozzateszem, hogy a B.E.T.A. hamarosan kezdodik a digitalisan elorendelo jatekosokkal, es ott meg sokat valtozhat a dolog.
hát remélem is hogy a béta tényleg "B.E.T.A." lesz és kb az alapoktól újra gondolják ezt az egészet mert jelenleg ez egy nagy katyvasz nekem.
szerintem bethék jobban jártak volna most ha biztosra mennek a következő fallout játékkal, mondjuk egy újabb obsidian féle falloutra INSTANT rácuppantam volna... közbe meg bethék ráérősen elszöszmötölhetnek az új tes játékukkal valahol a sarokban.
Hat, elobb meg kellene erkeznie a kovetkezo konzol generacionak (nem PC-re fejlesztenek), majd a Starfieldnek, es aztan jon majd a TES VI. :)
B.E.T.A. alatt a jatek koncepcioja nem fog valtozni, de a pvp resze elvile igen, mert kivancsiak arra, hogy a hetkoznapi jatekos mit szol hozza a belso zart tesztek resztvevoivel szemben.
márpedig MUSZÁJ lesz ebbe belenyúlniuk beta alatt mert ez így életképtelen ebben a formában :D, kb mint egy dayz szerver ahol futhatsz 30 percet a vadonban és városon keresztül hogy összetalálkozz egy másik játékossal... a harcot meg letudjátok 2 perc alatt khmm szerencsés esetben. (szerintem ez az npc mentes dolog meg a játékos limit még át lesz gondolva)
a másik meg a bázisépítéssel való játék, sok időt el lehet erre verni ugyanakkor előbb utóbb ebbe is beleunnak az emberek és elkezdenek keresni új tartalmat/elfoglaltságot a játékban, mit kapunk a két véglet között? ekkora játékos szám mellet a klán háborúk kb kizártak.
valami tartalommal muszáj lesz még megtölteniük a játékot mert ez így eléggé vérszegény.
Na varj, AI vezert NPC-k nem lesznek, de ellenfelek, allatok, mutansok, ghoulok (illetve azok egy specko valtozatai, akik kivetelesen fegyvert is hasznalnak - amolyan mutalodott katonai szervezet), robotok, stb. lesznek, akiket lehet apritani. Ezeknek lesznek legendary/boss jellegu verzioi is. Lesz ezen felul rengeteg kuldetes (cask ezuttal vagy robotok adjak - lesz rengeteg mr handy -, vagy terminalok, talalt holokazettak, stb.), eldugott es felfedezni valo loot, erdekesseg, specialis es ritka recept, stb. a dinamikus eventekrol nem is beszelve.
A pve tartalomtol nem felek, az elmondottak alapjan belezsufolnak ebbe mindent, ami eszukbe jutott. Aztan mire megunnank, jon az uj ingyenes frissites, amelyek eleg surun fognak elvileg erkezni. A bevetelt az egyszer fizetos kliens mellett a szigoruan kozmetikai alapu mikrotranzakcio jelenti majd (minden skint amit megvehetsz penzert, azt megszerezheted a jatekban is, nyilvan nem egyszeruen, de ha kell, megoldhato, egyetlen olyan dolog sem veheto meg penzert, amely nem erheto el a jatekban ingyen).
Vagyis lesz megint jo par ora, mire megunjuk, mert nyilvan gyorsabban fogyasztjuk a tartalmat, mint azt barmelyik random fejleszto barmikor is gondolna... :)
A PVP az, ami santit nekem, illetve annak az interjuk alapjan vizionalhato lazasaga. A betaban kiderul - ahogy engedi itthonrol is a preordert, akkro szemelyesen - hogy mi ertelme van a pvpnek akkor, ha lelonek, bumm, feltamadok az egyik kozeli spawn ponton (meg csak nem is a sajat bazisomon/agyamban, mint barmelyik random survival jatekban) es folytatom tovabb a kalandokat. Erre a reszre vagyok kivancsi, mert ez nagyon enyhe. Ha semmi kulonbseg nincs akozott, hogy megol egy mutans kutya vagy megol a "megbaszlakkocsog" nevu juzer, akkor.... erted :)
A PVE-vel nem lesz gond, az sima FO4. Akinek az bejott, most megkapja fokozottan, akinek nem, az megtalalja a szamitasait majd egy masik jatekban, mert itt megint nem fogja. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.06.15. 22:23:17
Így elgondolva szerintem a PVP az "fejlettebb AI"-val rendelkező PVE lesz, és a győztest fogja másképpen jutalmazni, nem a vesztes totális kifosztásának lehetőségével, hanem mondjuk a legyőzött ellenség szintjének megfelelő tapasztalattal, vagy egyedi random cuccokkal (amiket ugye nem a játékostól szerez be, hanem a játék honorálja).
Ha nem akarják túlszopatni a játékosokat, akik veszítenek, de olyat akarnak PVP szinten, ami megéri vele foglalkozni, akkor a játéknak kell adnia a lootot... lehet, hogy lesz mondjuk 500 pvp-győzelem esetén, vagy darabonként ennyiért szerezhető orgyilkos-páncélszett (fej, kar, lábak, törzs), vagy mint mondtam, játék által adott cucc, vagyis főleg akkor szintlépés/perk kártya.
PvP esetén meg lehet gondolom csinálni, hogy a résztvevők életereje (sebzése) máshogy alakuljon, mint PVE-ben, így az egymás elleni harc is lehet hosszabb pl.
Az lesz benne, inni es enni is kell, illetve a radiation is szerepet jatszik. Utobbi okozhat mutaciot a karakternel, olyasmi extrakkal es hatranyokkal, mint a TES jatekokban a vampir/ww forma, stb. Rengeteg kaja lesz, gyogyszer, stb. valoszinuleg a FO4 fele survival tovabbfejlesztese/gondolasa. Idojaras is dinamikusan valtozik, az is hat a karakterre (atomviharok, stb.)
igen, npc alatt én is a beszélni kereskedni és küldetéseket adó karaktereket értem.
akár hogy is lesz a pvp és akárhogyan is tökélyre fejlesztik a saját elképzelésüket a játékban én még mindig azon a véleményen vagyok hogy túl nagy fába vágták a fejszéjüket.
Erre mondta azt Howard az E3-on, hogy teljesen ismeretlen vizekre eveztek ezzel, de muszaj kiprobalni valami ujat is neha, nem csak az unalomig ismert (singleplayer openworld) dolgokat csinalni. Regota fejlesztik, eredetileg a FO4-be akartak belerakni ezt a fajta bazisepitos multit, sot, bele is raktak es mukodott a prototipus (az id-sek meghegesztettek a creation motor ezen reszet), de aztan ugy dontottek, hogy ket kulon projekt lesz belole inkabb. Egy totalis single, a FO4, es raszanva az idot megcsinaljak uj helyszinnel a multis reszt is.
Akar igy, akar ugy, novemberben erkezik a jatek, egy kis csapat marad a folyamatosan erkezo tartalmak es eventek gyartasara, a tobbiek vegre nekiallnak befejezni a Starfieldet.
#135 Eddig mindenki panaszkodott, hogy nem lehet "gyerekeket" olni a TES/FO jatekokban, erre tessek, jon majd a FO76, adott lesz a lehetoseg es megint mindenki panaszkodik :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.06.16. 12:09:45
amivel nincs is baj... mint írtam már régóta lógott a levegőben egy multis fallout játéknak a gondolata, de ha már nekiállnak akkor azt csinálják már stílusosan, ott vannak házon belül a szomszéd szobában az id-s srácok, simán kérhettek volna helpet tőlük a motorral való buheráláson túl is, biztos megmondták volna a bethéknek hogy ez a nagy pálya meg pár tucat játékos + no looting ötlet nem valami nyerő a szim játékok határán túl... aztán ki tudja lehet meg is mondták.
Bocsi, tegnap már nem néztem vissza. Hanem találtad volna meg azóta: Fallout 76
Par kreativ es kelloen lelkes juzer atnyalazta a lenti dokufilm minden kepkockajat, es azok, illetve az eddigi gameplay videok alapjan osszeraktak az alabbi terkepet. Valoszinuleg lesz elteres majd, de hat uborkaszezonban minden apro kis erdekesseg szamit. Akit nem erdekel a jatek/dolog, ugorja at a posztot! :)
Ezzel szerintem az a baj, hogy egy Fallout mmo-ra várunk már a Fallout 2 óta, ami nem most volt. Szerintem elvárható lett volna, hogy valami értelmesebbet tegyenek le az asztalra. Igaz lenne az állításod abban az esetben, ha tömegével érkeznének a Fallout mmo-k, oszt nincs gond, ha az egyik szar. Itt most kiadnak, egy ilyen fasz tudja mit, aztán várhatunk megint 10 évet mire sansz lesz egy újra. Na ez a gáz.
Egyébként a Bethesdánál kicsit jobban is foghatnák a gyeplőt, mert amit a Zenimax is összekavart az ESO-val, azért az is botrány. Nekilendültek egy havi előfizetéses TES mmo-nak, amiből egy b2p TES lett, majd eligazítottak mindenkit, ja hogy ez már nem is mmo, hanem egy online TES játék, szóval vegye-vigye mindenki a kozmetikai cuccokat, oszt örűjjé a két fizetős dungeon-nak meg az évente egy trialnak, ami egyre kisebb, a pvp meg le van szarva, úgysem értünk hozzá, el is basztuk, de már maradjon benne, ha már így alakult.
Mondjuk így visszagondolva, nem is tudom mit vártam, a döntéshozó pozícióban lévők kb azon a szinten vannak, mint mostanában az EA-nél. Tök mindegy mi a széria, basszuk szét jól, termelje a lóvét, a többi nem számít. Utoljára szerkesztette: Running, 2018.06.20. 13:36:49
De pont azalapjan amit leirtal szted jo otlet lenne egy Fallout mmo? (Mert sztem marhara nem)
Amugy az elofizus TES-t en nagyon ugy vettem le h azt direkt a PC-sek lehuzasa vegett volt h amig ki nem toljuk konzolra is a cuccot addig fizessen a sok "hulye".
Szemely szerint en meg mindig nem tudom eldonteni h mennyire erdekel ez a F76, habar gyanitom ha az embernek van 2-3, Minecraft-ozni szereto haverja mindjart mas.
Szerintem igen, tudnának olyat készíteni, amivel el lehetne bohóckodni. Megaszerver, layerekkel, hogy ne legyen tömörülés, pve küldik solo, group, építkezés, karakterfejlődés, craft, és pvp, akár zónákkal megoldva, ahol lőhető mindenki, mondjuk erősebb loot-okkal, meg pve zónákkal, vagy ki-be kapcsolható megoldás sem rossz. Halál esetén legyen valami hátrány, de nem szopatással. Kiscsapatos és nagycsapatos pve, pvp tartalmak. Skinek, akármik mehetnének, b2p modell, 3 havonta tartalom. Ennyi a recept, nem is kell más.
- Megaszerver, layerekkel, hogy ne legyen tömörülés, / PIPA - oké, nem layerekkel, de szeparalva lesznek az emberek. Biztos, hogy a hatterben szerverek dolgoznak, de nem leszel szerverhez kotve.
- pve küldik PIPA
- solo, group, PIPA
- építkezés, PIPA
- karakterfejlődés, PIPA
- craft, PIPA
- és pvp, akár zónákkal megoldva, ahol lőhető mindenki, mondjuk erősebb loot-okkal, meg pve zónákkal, PIPA - mindenki es minden lohet/olheto. Bizonyos zonakban magas szintu ellenfelek lesznek, erosebb es specialis lootokkal. Endgame zonakat te is letrehozhatsz a nukekal, de az egyes helyszinek, dungeonok, epuletegysegek, stb. ellenfelei szintezve lesznek, vagyis kell nemi elokeszulet.
- vagy ki-be kapcsolható megoldás sem rossz. Na ez mondjuk egyelore nem lesz. B.E.T.A-ban valtozhat.
- Halál esetén legyen valami hátrány, de nem szopatással. Egyelore ez sem lesz, csak idot veszitesz, hatranyod nem szarmazik elvileg. B.E.T.A-ban valtozhat.
- Kiscsapatos és nagycsapatos pve, pvp tartalmak. PIPA, lesznek kis- es nagycsapatos pve tartalmak. PVP nem biztos, egyelore nem sokat tudunk a pvprol, de nem nagyon hiszem, hogy lesz, maximum egy-egy helyszinnel/random eventnel tudom elkepzelni azt, hogy lesz Arena jellegu valami, jutalommal.
Nem tudom milyen lesz. En anyira belehabarodtam az online survival jatekokbra az utobbi 1-2 evben, hogy igy mar akkor is orulni fogok, ha egy Ark/Conan/DayZ "klont" kapok Fallout targyakkal es skinekkel :)
Egyebkent nekem az jon le - de lehet, hogy tevedek -, hogy teljesen sandbox elmenyt akarnak, hasonlo jelleggel, mint anno az SWG/UO korszakban. Peldaul a legujabb pletya/teoria az, hogy meg a Fallout jatekok ikonikus radioallomasait is jatekosok fogjak uzemeltetni, ok gyujtik ossze a lemezeket, csinalnak sajat adot es azt fogod tudni majd hallgatni X km-s korzetben. A lemezek a regi, pre-nuke idoszakbol szarmaznak, es minel tobbet kalandozol es felfedezel, annal nagyobb valasztekod lesz. Es az eddigiek alapjan minden megoldas erre fog hajazni (kereskedelem, milicia, stb.)
E3-on egy sved magazin is csinalt interjut Pete Hinesszal es rakerdeztek az atom ledobas dologra.
02:30 utan “When a nuke is coming in on an area of the map, the people there will get notified. So, you can stand there and not do anything, but you could also get the hell out of the way and then you won’t get nuked.”
Ertheto meg minden persze, de nah, en a fakezu potyafrag is azt mondom, hogy ez mar igy kezd nagyon enyhe lenni. Meg 1-2 interju, 1-2 beta visszajelzes es siman pve kornyezet lesz itt... Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.06.21. 23:43:34
Szerintem át kéne nevezniük a játékot, új cím: Carebear 76
Sok (valoszinuleg egy kockanyi sem) uj kepsor nincs benne. :)
"A fejlesztők ígérete szerint akár egyedül, akár barátainkkal közösen fedezzük fel a pusztaságot, rengeteg szórakozásban lesz részünk." Akkor most mi van? Multi? Nem multi? Onlájn? Offlájn?
Kizarolag multi, amely szolozva is jathszato (lasd barmelyik online survival jatekot), de NEM SINGLE, vagyis mindig, minden esetben masokkal egyutt fogsz egy "szerveren" jatszani. Kesobb erkezik majd privat szerver beallitas/berles lehetosege (szinten lasd a tobbi online survival jatekot), de addig csak es kizarolag online jatszhatsz, kozos 24 fos szervereken.
Sajnos ez a regi video meg az E3-rol, egy kepkocka ujdonsag nincs benne. Lassan johetne valami uj gameplay, mert ezek leragott csontok, az osszes jelenetet mar analizalta mindenki, kvazi a BE3-as prezi egy-egy par perces bejatszasai/szegmensei onalloan kirakva youtubera.
Egy kis info: - lesz fast travel. - Aki kereskedo akar lenni, az epit egy kis kioszkot valamelyik forgalmasabb csomopontba es vagy kiall o maga arulni, vagy beallit a pult moge egy robotot es az fog arulni helyette. - MINDENT el lehet adni a jatekban masik jatekosnak, a kuldeteshez kapcsolodo targyakat leszamitva. - Egyuttal mindent (is) at lehet adni a masik jatekosnak (nyersanyagot, fegyvert, pancelt, stb.). Hogy interakcioval vagy a regi diablo fele ledobom a foldre es vidd modszerre, nem tudni, de nem nagyon lesznek BOP targyak egyelore. - Megerositette Todd, hogy a bazist tenyleg barmikor atkoltoztethetjuk mashova, ha jobb helyet talaltunk, illetve login utan tenyleg eltunik. Nincs esely a griefereknek sem elzarni vagy blokkolni bizonyos teruleteket, mert ahogy kilepnek, a bazis/blokk eltunik. Illetve, barki sebezheti a masik jatekos bazisat, bar nem jellemzo, de ha muszaj, akkor muszaj. A javitas, ahogy korabban is volt mar szo rola, olcso lesz, nem lesz hiszti belole (bar akkor meg minek ugyebar). - Ugy fest a nyilatkozatok alapjan (de ez nincs megerositve), hogy a bazisepitos cuccbol csak egy lesz, vagyis csak egy bazisunk lehet, nem sok kicsi mindenfele. - Lesz ra lehetoseg, aki ilyennel akar elni, hogy a sajat bazisunkra becsalogatunk embert, majd razarjuk a kaput, ketrecet, ajtot, barmit, kvazi foglyul ejtjuk. Mivel a bazis (vagy annak eleme) sebezheto/tamadhato, igy csak ideiglenesen lehetunk foglyok, elobb vagy utobb kiszabadulnk, nem jarunk ugy, mint mas survival jatek ketreceibe dugott jatekos :) - A premier utan lesznek olyan szerverek/phase/instanceolt/stb vilagok is, ahol csak MI egyedul vagyunk a vilagban, teljesen szolo modban, vagy akar haverokat athivva coop jatekra. Ezeken akar modokat is hasznalhatunk majd, ugy alakitva a jatekot es a vilagot, ahogy akarjuk. Errol volt mar szo a sajat szerverek erkezesenek bejelentesekor. - Valtozatos idojaras es ejszaka/nappal valtakozas is lesz, bar az lenne a meglepo, ha 2018-ban nem lenne. - Adja magat a Battle Royal lehetosege, mert manapsag a csapbol is az folyik, de egyelore az alapjatekot akarjak, hogy tokeletesen menjen (vagy legalabbis kevesbe bugosan, mitn a Bugthesda eddigi jatekai a premiereken), aztan a kesobbiekben minden elkepzelheto. - Beta utan lehet, hogy nem lesz wipe, hanem viszi mindenki tovabb a karriert, bar ez nagy faszsag lenne, mind technikai ertelemben, mint fair play szempontjabol. Meg akkor is, ha nem lesz senki sem szerverhez kotve s barki jatszhat barkivel, barhol, de nah... Ez sincs persze kobe vesve.
- Pvp-rol, wanted/bounty rendszerrol: Ha valaki megol valakit ugy, hogy azt a masik fel nem nagyon akarta, vagyis jelezte, hogy inkabb nem harcolna, akkor a gyilkos wanted statuszu lesz. Ekkor rakas korlatozas lep eletbe (peldaul nem hasznalhatja a fast travelt, stb.), illetve megjelenik a terkepen, igy mindenki lathatja merre is van. Ezen felul a wanted statuszu jatekos kvazi egy "boss" jellegu ellenfel lesz, amelyet erdemes levadaszni. A betakban fognak majd csiszolni azon, hogy meddig legyen ervenyben a korozott statusz, mit erjen ha levadassza valaki, vagy mit kell elkovetni, hogy azza valjon valaki. - Egyetlen egy kuldetes sem lesz pvp alapu, es ahogy volt mar szo rola, minden szolozhato, vagy akar 4 fovel is letudhato csapatban. A lenyeg, hogy a pve es a pvp oldal teljesen fuggetlen egymastol, nincs rakenyszeritve senki sem arra, hogy harcoljon masik jatekossal, ha nem akar. - van sajat stash/bank, amelyet csak mi erhetunk el. - nem lesz olyan dlc, amely hianya esetleg megakadalyozna ket jatekos eseteben az egyutt jatszas lehetoseget. Illetve, a dlck tartalma (kozmetikai dlc) megszerezheto ingame shopban (gondolom bottlecapert) vagy osszekukazhatoak a jatekban is (gondolom skinek, stilusok, stb.). Csak kozmetikai cuccok lesznek elerhetoek, eszuk agaban sincs olyat kinalni a jelek szerint, hogy a p2w akar csak egy pillanatra felmeruljon. - Kb havonta jonnek majd frissitesek, esemenyek, valtoztatasok, unnepek, stb, hogy a vilag dinamikusan valtozzon.
" masik fel nem nagyon akarta, vagyis jelezte, hogy inkabb nem harcolna" Ez aztán tényleg nagyon passzol egy postapoc játékba
Nem tudom hogy fogjak elkerulni a sok gyokeret, akik az ilyen nyitott pvp vilagban elik ki a hetkoznapi eletben osszeszedett frusztracioikat, mert szerintem lehetetlen anelkul, hogy ne kenyszeritsd peldaul az egyszeri szolo jatekost olyanra, amelyet nem akar esetleg (gondolok itt csapatos jatekra, vagy extra vedelmi korokre, stb.). Azt latom, hogy probaljak korlatozni a pvp-s huncutsagokat, de akkor meg minek raknak bele pvpt? Csak hogy bokanrugjon az ellenfel, mert ha megol, mar wanted lesz es mindenki ot hajkurassza (nem jott be a Divisionban sem ez a fajta rogue agent dolog, csak jelzem).
Nem ertem egyelore a koncepciot, de lehet, hogy velem van a baj. :)
Hát ha van szoló mód, ahogy írtad is lejjebb, akkor oda megy aki nem akar másokkal játszani. Ha meg igen de nem rajong a kötetlen pvp-ért akkor esetleg pve szervert is lehetne csinálni ami nem egy mai találmány, akik meg szeretik a kihívásokat azoknak ott lenne az igazi pvp. Nem lehet a fenti 3 ízlést egy megoldással kiszolgálni de úgy látszik ezt erőltetik.