Most így hirtelen nem tudom hogy mentem-e már online Bathurst-ban, de nem egyszerű ezekkel az autókkal itt versenyezni. Kicsit lejjebb kellett vegyem a grafikai beállt,..utóbbi időben annyira jól sikerült optimalizálni hogy szinte minden maxon volt, itt Bathurst-ban le kellett venni, mert ugye óriási a csiki-csuki. Még messze vagyok attól amikor centized a két teligázas balost, de gyakorlok :))) A replay-t nem sikerült eltalálni sztem, mindkettő külsőben van buta kamerapozíció, egyelőre nekem legjobban a helikopteres jön be.
Felmentem Jardier szerverére, mondom megyek már egy kicsit online is. De 30 autóval már nem bír el a gépem, úgyhogy marad az AI elleni küzdelem. Szerintem sincs baj az esővel, mondjuk ha full esőre van állítva és áll a víz a pályán, 200 fölött már felúszik az egyenesben is.
szerintem is jó, kb. annyit buksz esőben ami reális, irányításra sincs bajom, esőben már a megjelenésétől kezdve szerettem menni.
Volt időm ránéztem , 180%-os SS tolok rá 70-80% között van a GPU, 280%-nál láttam 91% . Mindezt úgy hogy retek ahogy fut, nem szeretem ezt az UE4-es mobilos szar enginet amit sikerült betolnia alá....
Ezt az eső fizikát egy kicsit túl tolták. Vagy nem? 30 éve vezetek meg motoroztam is sokat, és az eső nem ilyen az tuti.
Nemkell a microsoft-os cucc. Igy jártam én is. Startup-nál még nvidia popup is beköszönt. Szépen le kell vakarni az előző nvidiát. Legújabbat letöltöd (no experience bloat). Clean install bepipa. Igy lesz a desktopon nvidia-s ikonod. Beállítások persze ugorhatnak. ésmég ezután is csavargatni kell hogy ne "ugasson" a driver.
Hi ! Nyomaveszett az Nvidia Beállításoknak, nem tudom monitorokat beállítani ! Valaki tudja a titkot mit lehett csinálni ? Faszom W10 ....
Ha FFB-t szeretnél tesztelni, akkor Misano-t tudom javasolni. ACC-ben azon pályák közé tartozik, ahol a rázókő folyamatosan "vibrál" ha rámész, míg igazából nem történik semmi... Kíváncsi lennék hogy ezt a fizika számolja, vagy csak egy sima effekt amit rátesznek az FFB-re mikor a kerék hozzáér a rázóköhöz... Minden esetre, ha valahol akkor itt mindenképp kell egy enyhe rázást érezned a kormányon. Ha nem akkor valamelyik csúszka félre ment, a DFG-t nem olyan rossz kormány, szerintem ha jól van beállítva az FFB akkor kell hogy hozza.
Misano amúgy remek példa, gyakorlatilag mindenki a pálya mellet megy a bukótérben és a rázókövön. A búgáson kívül a rázókövön többnyire nem történik semmi, míg az úthibák és a virslik azért rángatják a kormányt rendesen.
Dynamic damping works constantly and becomes even more important as the speed raises. It is a result of the gyroscopic forces from the wheels. It makes the wheel more "unwilling" to move from whatever angle the front wheels point, and the faster you go the more it does so. That's why on some wheels would completely saturate the signal and cause a very flat FFB feelings. Also alienates some people that are used to a completely free rotating FFB wheel (wrongly but hey) because it gives an initial damping force in whatever rotation you force the wheel to go. The dynamic damping slider lets you configure more or less amounts of this force.
What you feel that disappears at very low speeds, is the damping of the steering wheel when a car is stopped or the filtering for vibrations not sure. In the documents/assetto corsa competizione/config/controls.json, you'll also find a couple of extra FFB lines, make sure you find the ones of the wheel and not of the joypad. "damperGain": controls the damping when the car is stopped or at very low speeds "midDamper": controls the general amount of damping that is fixed for any speed
Az ACC FFB kapcsán még gyakori hiba szokott lenni. Hogy a driverben van jó pár csúszka. Amit mindenki ide oda húzgál. Végül is ezért van. A neten pedig keringenek "a tökéletes" beállítások. De ha valami le van húzva 0-ra akkor azt az effektet a kormányon nem érdemes keresni.
Ha valaki nem elégedett az FFB-vel az első lépés, amit érdemes megtenni hogy mind a játékon belül, mind a driverben mindent vissza állítani az alap beállításra. Ellenőrizni hogy az elfordulás szöge mindkét helyen egyezik. És evvel menni pár kört. Utána érdemes csak húzgálni a csúszkákat ízlés szerint.
Rázókövön szerintem rendben van az FFB, csak ott szól bele ahol várnám is, leszámítva hogy néhány pályán van olyan rázókő ahol alig érezhetően "vibrál" a kormány ami szerintem inkább zavaró mint szórakoztató. Ha felteszem a palánkra az autót akkor megpróbálja kitekerni a kormányt a kezemből. De ami ennél sokkal fontosabb hogy minden súlypont áthelyezést, a gumi minden rezdülését érezni, még azt is ahogy deformálódik amikor eltekerem a kormányt. Az úthibák is rajta vannak az FFB-n.
Ha ezekből valaki semmit nem érez, akkor esélyes hogy valamit félre húzott.
Az elterjedtebb kormányokban kizárólag az FFB motor van, ami a kormányt jobbra, vagy balra tudja eltekerni. A jó FFB csak akkor csinál valamit amikor az első kerekeidet egy külső erő megpróbálja elforgatni. Ökölszabályként 10-ből 9 rázókövön a jó FFB nem csinál semmit. (szó szerint) A rázókövek nem próbálják meg elforgatni a kereket. Ez alól kivétel pl a Nürburgrigen a T4. Magas és nagy szögben emelkedik. Attól függően hogy milyen szögben kapod el, annak már lehet hatása a kormányra.
Ha nem vagy elégedett az FFB-vel én két lehetőséget tudok tanácsolni. - Az FFB beállításoknál emeld a "minimum force"-t. KB olyan 5%-ig érdemes elmenni. Kormánytól függően a felett lehetnek problémák. - Letöltöd a LUT generátort és készítesz egy lut filet. Google segít, minden le van írva hogyan kel létrehozni és használni ACC alatt.
Az alap FFB beállítás tökéletes: gain és dynamic dumping 100%, road effects: 0% a gammák 1.0. Valamint multi turn kormánynál az elfordulás szögét a driverben és az ACC-ben ugyan akkorára kell állítani különben az FFB is rossz lesz.
S-ed van rakdt fel a Oculus tray tools ott be tudod klattyantani hogy lásd használat közben a GPU, CPU, és a késleltetést is. Én is nézem neked amint oda kerülök :D
Vannak sima rázókövek is, azokon nem is ráz annyira, vagy semennyire se... Ha bekapcsolod az effektet, akkor minden rázni fog, de az nem is igazi ffb inkább tényleg csak egy effekt ami egy egyszerű ütemes rázás ha a kerékvető objektumra fut a kerék ...
Ha jól van beállítva a FF, akkor DFGT kormány is rendesen hozza a talaj által gerjesztett rázásokat és más rezonanciákat. Ehhez a kormányodban is rendben kell működnie a FF-nek. Mivel régi típusról van szó, érdemes lenne leellenőrizni, hogy mennyire működik a kormányodban az FF-et biztosító mechanizmus.
Értem én, de a "semmi effekt"-et úgy értem, hogy abszolút semmi effekt, tehát semmi különbség, ha a kövön megyek vagy a pályán, és akkor sem, ha 45 fokos szögben beleállok a palánkba. És azért szerintem, ha pl. a jobb oldali kerekekkel rámegyek a kőre, akkor kellene azért jelzésértékűen megmozdítania a kormányt. Nem azt mondom, hogy rázza mint majom a ketrecet, de valamit adjon vissza abból, hogy a kő miatt jobbra akar kitérni. Na mindegy, együtt lehet élni vele, de azért fura.
Kormány rázás Rázókövön: (A valóságban) A rázó kő többnyire csak ráz. Ez vibrációt okoz az autóban. De a kormányt nem rázza jobbra-balra. Szóval a jó FBB ilyenkor nem rázza a kormányt.
Ütközésnél: Ha hátulról 200-al egyenesen belecsattansz az előtted lévőbe, az a kormányt nem rázza jobbra-balra. Szóval a jó FBB ilyenkor sem rázza a kormányt. Ha az autót oldal irányú erő éri akkor az utánfutás mértékétől függően ez az erő megpróbálja elforgatni a kereket és evvel együtt a kormányt is. Ilyenkor a jó FFB megpróbálja kiforgatni a kezedből a kormányt. De ilyenkor sem rázza jobbra-balra a kormány...
Gyakorlatilag az összes olyan effekt ami jobra-balra rázza a kormányt, értelmetlen és rontja az ffb-t.
Köszi a választ. És ez szándékos feature vagy bug perpillanat? Se rázókőnél, se kontaktnál nincs semmi effekt. Vagy csak a DFGT kevés ehhez? A hivatalosan supportált kormányok listájában ugyanis nincs benne.
A GTR-Masters szervezésében készül az ACC GT bajnokság tavaszi szezonja. Várhatóan lesz majd változás is pl a futam távban. A bevált dolgok természetesen megmaradnak. A bajnokság indulásával kapcsolatos információkat itt találjátok majd meg: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?7088 Az ezzel kapcsolatos kérdéseket is ide várjuk. Sok sikert mindenkinek.
Ennek az az oka hogy a rázókövek "szinte nulla" hatást fejtenek ki a kormányra. Ha jól emlékszem van egy "Road effect" csúszka, ezt kipróbálhatod. Az ajánlott értéke 0, de azért van hogy aki szeretné használja.
Sziasztok, aki DFGT kormányt használ, FFB beállításokat tudna mondani? Egész jól sikerült beállítgatni, majdnem olyan jó, mint a LUT-os AC-ben, viszont itt egy dolog hiányzik nagyon, a rázókövek szinte nulla effektet adnak. Van erre vmi okosság?
cpu 60% gpu 80% feladatkezelő szerint. Ez online van. 1.8 asw és majdnem minden epic.
Üdv. Az msi 1080Ti kártyám 80% környékén van kihajtva a játékban. Rift-s ben használom, max 1898Mhz órajel és 1377Mhz memória van. Ez normális? Másnak is ennyi?
Nekem is nagyon bejön, no1 sim játékká avanzsált. Lehet végre custom championshipet is indítani (nem tudom melyik patch hozta be). Plusz akik multizni akarnak se nagyon panaszkodhatnak, van játékos bőven (karácsony óta kb 3x annyian játszák: 1500-as peakeket láttam), illetve fix időnként induló competition futamok 4-5 splittel. https://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/1-2-competition-server-changes.61085/ Utoljára szerkesztette: BladeW, 2020.01.19. 09:46:05
Szerintem is baromi jó lett. Az AI is elég jó lett. :) Mondjuk esőben meg köztes időjárásban még nem mentem olyan sokat, nem tudom mennyire kiegyensúlyozott és "tartható", illetve logikus és következetes az AI lassulása, gyorsulása.
De nagyon fun a cucc, szép, jók a hangok, jók a pályák, van szabályrendszer, stb.
Mondjuk pár dolog még hiányzik, de már nagyon fun szimplán offline is. :)
És végre az FFB is smooth, azaz most már szvsz sima fogaskerekes, meg ilyen közepes kormányokkal is tök finom az FFB, nem is olyan régen még nem lehetett beállítani, hogy ne rángassa szét a kormányt pl Monzában a rázóköveken, most már tök kellemes, jó, kényelmes, úgy, hogy közben erős is maradhat.
az :) Sztem qva jó lett mostanra a játék, nagyon ritkán férek hozzá (fiam dobozal a háta mögött már eléri a pedált és nyomja hol az ETS2-t, hol Wreckfest, hol Nascar), de múltkor nekifeküdtem hogy a GTR Masters rankon meddig érnék fel, és majd egy nap vezetés lett belőle, nagyon jó.
Nem kínlódtam, legyalultam, már úgy is ideje volt erre is 10-et rakni :) Bár a 7-es jobb szerintem ... :)
Lehet
Amennyiben több kijelző van próbáld meg egyel, vagy bootolj be csökkentett módban ha tudsz és esetleg futtass egy chkdsk-et /f-t. Nálam volt már, hogy csökkentett módban való indítás után elindult normál módban is. Utoljára szerkesztette: Danecay, 2019.12.24. 11:53:13
Off: nem akarok máshová írogatni ... Olyan van, hogy a gép elindul, bios lefut jön a win ( 7 ) logo de utána nem indul el a win csak fekete képernyő ... ez mi lehet ?
Sziasztok. Pénteken a GTR-Masters szervezésében, karácsonyi bejgli égető nyílt futamot rendezünk. A részleteket itt megtaláljátok: Link Utoljára szerkesztette: szurkefarkas, 2019.12.23. 22:15:42
Nem lett az, vagy helyesebben mondva nem volt lényegi változás. Nem úgy kezdtem hogy mindent feltoltam :D kb. két hete mentem online, és akkor nyomtam fel.
Merre fele próbálkoztál eddig beállítani? .. Az én tapasztalatom az hogy Logitech-ről váltva nekem a kormány kezelése kicsit 'rugós' volt, olyan mintha rugók ellenében dolgozna az FFB, és én is. Ez egy alap érzet, elmúlik. A Logitech kormányok egy szorosabb érzést adnak. Az ACC-ben is van egy alap taknyos érzés, nem tűéles az FFB, na de ezt most mond meg hogy mi, kormány, kormánybeáll, FFB beáll...vagy tényleg ilyen ez a Lexus amivel most köröztem Spa-ban...meg lehet hogy ha felkell a lányom akkor megint. Két helyen kifogásolom ezen a pályán a kontrollt, az egyik a Kemmel egyenes végén jön ugye a jobbra-balra, ott taknyos érzés, és a 11-s kanyarra ráfordulás egy ilyen bizonytalan. Mindenhol máshol fasza azon keretek közt ahogy kezdtem, van egy alap taknyosság. Nálam fel van tolva minden, ha meg akar dögleni a kormány akkor dögöljön nem érdekel, nehogy már ne használjam nehogy letérdeljen. gain: 100% min. force: 2% din. damping: 200% road effect: 100% freq: 333 ( próbáltam 222, 111-n ..talán 222-n volt egy kisimulás, de marad 333-n) a kormány kontrollerbeálljait pont most állítottam el, miattad, mondom akkor megnézek már párat amit a neten ajánlanak, majd ha felkell a lány megmondom milyen :))
A korrigálás elmegy, de az ffb nem jön be. sokszor abszolut csak szemmel veszem észre , hogy csúszi ka hátulja, semmit nem tekeredik a kormány föként közép állás környékén ...
Kár feltolni annyi mindent maxra. Nálam se sokkal csúnyább, mégis megy 3 monitoron 555 fps-el sokkal rosszabb gépen.
szerintem most már teljesen elfogadhatóan fut, ahhoz képest ahogy kijött. Unreal, szerintem asz alapból egy rakás szar ... :) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2019.12.19. 07:52:01
Nem tudom, nem vagyok elégedett még mindig. Szerintem ezt teljesítményre el kell engedni, meglepődnék, ha nagyot urganának majd a későbbiekben, ami viszont szomorú egy kicsit, hogy nappali fényviszonyok mellett szerintem nem is néz ki olyan jól a játék, felhős ég mellett pl nekem jobban tetszik, de ez a GPU kihasználatlanság akkor is lelombozó. Pedig a mirror-ból kicsit vissza is vettem...
Még jó, hogy nem hinném, hogy ez lenne az elsődleges játékom, amit használni fogok a jövőben.
Nekem kezd egyre jobban AC-s lenni a korrigálás, ott találkoztam első alkalommal hogy ezt másként kell kezelni. Addig az olyan téglaszerű szimulátoroknál mint az rF volt, pláne előtte az F1C, a korrigálás egy lassú dolog volt. az AC-ban gyors. az ACC kezd egyre jobban erre hasonlítani szerintem. Én sem ezzel játszom állandóan, de mindig jó leülni elé, ..múltkor a pedál miatt végigültem az rF2 több hónap állás utáni indulását, megnéztem amit akartam, és azóta sem indítottam el. Ezzel szeretek pedig nem az én világom. Nekem még mindig az AC.
GTX 1070-nel megvan a 80+ FPS nálam, esőben is és szárazon is. Minden szokásosat felnyomtam maxra. Tökmindegy, hogy milyen képminőségre van állítva, mert szinte semmi változást nem mutat FPS-ben. Mondjuk a képminőségben sincs túl sok különbség. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.12.15. 09:32:17
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Egy olyan gépet szeretnék összerakatni ami Epic beállításon éjszaka, esőben, teljes rajtráccsal is tudna hozni átlag 80-100fps-t. Ami fix az a videokártya. GTX1070 van a mostani gépemben és egyenlőre ezt tetetném át az újba is. A keret kb 200.000Ft lenne. Ebből megoldható lenne és milyen konfigurációt ajánlanátok?
Kipróbáltam a játékot egy másik gépen is (i7-7700@3600Mhz, 16 GB DDR4 RAM, u.a. a videokártya, Windows 10) és itt nagyon jól fut. Szóval, processzor és memória igényes, főleg! Utoljára szerkesztette: GPx8, 2019.11.06. 15:36:16
én nagyon köszönöm ezeket az (offline) életképeket, segít képbe kerülni, hogy áll most a játék :) remélem kap még bőven polírt és nem csak a tartalom bővül...
Az szerintetek miért lehet hogy eddig egy i5 8600k,16gb ram és 1080-al 3 monitorral elment medium grafikán,a hétvégén le lett cserélve a 1080 egy 1080ti-re és azóta még a medium grafikán is d3d unreal engine fatal erroral elszáll a játék,kipróbáltam ac,pc2 és f1 2019 is a kártyát majdnem max grafikán mennek mindenféle hiba nélkül így a kártyahibát kizárnám és az acc-ben is az új kártyával már egy 3 órás futamont mentem hiba nélkül majd akartam kicsit állítani a grafon még és azóta van ez és az előző beállításokkal is crashel.
Frissítettem a legújabb Nvidia drivert és láss csodát megvan az 50-60 fps Uhd nagyjából high beállítások mellett.Nem tudom hogy a driver írt felül valamit de örülök nagyon.Igaz csak egy autóval (Honda) körözgettem a Hungaroringen, gondolom ha offline versenyt akarok akkor már vissza kell venni mindent.Ify már szép a játék, és köszönöm a segítséget! Amúgy default setuppal és a Hondával a Hungaroringen 1 perc 52 mp elfogadható időnek számít? Ennyit sikerült kihozni így az első 20 kör alatt.
Nem tudom, hogy van optimalizálva, de nálam közel úgy fut VR alatt mint a PC2 és a látvány nem igazán hasonlítható össze. Szerintem egyszerűen kevés a CPU-d és a RAM-d is, ami simán okozhat akadozást.
ACC-től eltekintve is szerintem érdemes lenne beruháznod egy 9600-9700K / Ryzen2 + 16GB DDR4-re... utóbbit már össze lehetne hozni olyan 120-130K körül és azzal egy darabig megint elvagy, az 1060-t meg lecseréled ha van rá keret később. Már, ha nem 3 GB-s, mert ha az, akkor 4K-n már amiatt is akadozhatnak programok.
Köszi,sejtettem hogy ez áll a háttérben.Akkor marad a PC2!Érdekes hogy a Dirt Rally 2 is Uhdban megy a gépen és ott is szépen fut magas beállításokkal.Most vagy ezek a progik vannak jól optimalizálva,vagy a Corsa rosszul!? Még arra gondoltam hogy annyit kell számolni a CPU nak a fizika miatt hogy azért akadozik.