utoljára világrengetö újítás a Lemmings-ben volt. :)
Dikkma : azt azért elismered, hogy a látványon kívül te magad se vársz semmi újat a játéktól............. és itt a gond, MINDEN új játékban kéne legyen valami újítás.........
Okés várjuk ki a végét... De egyet e feledj! Carmack már a Team Arena elkészülése elõtt fejlesztgeti a motort!!!! Az pedig már nem ma volt és már tavaly is ott volt az E3-on a DOOM. Azért ezalatt az idõ alatt lett volna idõ az AI-re is. Mégha ez csak egy techdemo is, bár ez már nem csak az. De ok. Majd meglátjuk mi sül belõle. Eddig a szemünk..... De meglátjuk.... Szerencsére gépet már nem kell venni alá... Megvan. :D
"Zombi, nincs agya, mégis csak feléd jön! " épp azér jön feléd, mert nincs agya!
Olyan szar az ai hogy hihetetlen! Zombi, nincs agya, mégis csak feléd jön! Miért nem gondolkozik a barom zombija?
Olyan szar az ai! Már csak 6-7 hónap mire kijön, igaz hogy mindig az ait fejlesztik legutoljára, de miért nincs már kész? 7 teljes percet láttam a játékból, ez alapján viszont katasztrofális az ai! Felháborító!
Hûdegagyi! Befutott a csávó a sarokba, és elbújt a sötétben! A zombi meg nem vette észre! De gagyi!
Hogy ki jött a sodrából Dikkma.... :)) Véres türölközõ bedobva... Szent játékáról ilyet írni... Figyu hiába lesz a grafika zsír, ha mész és lõsz. Ennél már egy évvel ezelõtt is több kellett. Példának okáért itt a SOFII. Tragikus. Egyszerûen tragikus. A DOOM III jól néz ki. Nem kell ettõl úgy hasraesni. GeForce3-ban benne van ez a képesség. Nem véletlenül jó Vkártya. És a további generációkból majd többet is ki lehet hozni. Én azt mondom, hogy nem a DOOM III lesz itt amitõl sugárba szarunk majd a falra, hanem az ezzel a motorral hajtott más progik, amik nem csak arról szólnak, hogy sötétbõl elõjön Zombi Zénó és karmolna egyet, ha az öngyújtó-pisztoly keverékkel nem lángolnánk le az arcát. 2003-ban visszatérünk majd erre :DD
Kézikamerás szar felvétel : "nem mozog a hulla keze! Tökszar!!!"
Mátrix? Mindenkinek tetszik? Ja nekem nem is most, hogy jobban belegondolok.
aki egy tech demoban ai t hianyol az emgerdemli :D
amugymeg minek ai, a gep spsem lesz olyan inteligens es valtozatos mint egy emberi elenfel, akarmilyen jo egy ai az csak elöre letarolt esemenyeket fog dontse szerint valtoztatva csinalni, tehat mindig lesz egy idetlen gyenge pontja amivel siman lelõhetö. szoval tok felesleges az ai t erölteni egy jatekban :D legyen benne inkabb egy iszonyujo multi
nekem az agyonscriptelés nem tetszett ebben a rövid jelenetben meg az, hogy a riportokból is ezt lehetett leszürni. az AI még buta, de az a fél év amit írál az szerintem legalább 1 év... és még inkább 1,5... de ezt asszem már enyhén túltárgyaltuk... (igaz, fekete háttér elött :D )
az AI rész hülyeség volt, ez tény, de IQ kérdésben érdemes megrágni amit írt
úgy alapjában véve igazad van............. én pl. sose értettem, hogy egy Q2 után miért okoz valakinek szórakozást a Q3, vagy az UT, és miért nyomják egyesek végig a SOF-ot, a MOHAA-t, a WOLF-ot, Serious Sam-et és az összes "megyekölök" játékot......... Számomra hihetetlen ez az agyi igénytelenség, amikor minden ötlet nélküli játékok egész sora jön ki, és van aki ezeket komolyan élvezi............. Fõleg azok, akik játszottak a HL-al vagy a NOLF-al, hogy képesek utána leülni egy MOHAA elé????
Tehát nem real time final fantasy grafika, elképesztõ árnyékok, a vártnál sokkal nagyon készenléti fokú játék, majdnem kész engine, tökéletes részecske-effektet, király fizika, hanem NINCS AI. pflol
Nademost tényleg. Megnézek egy 8 perces videót, és mivel másnak tetszik, elkezdek suxxolni, hogy nincs ai.
egy zombiba minek AI? az jön, és hörög :))) nincs más dolga :))
Miért, több mint fél évvel a megjelenés elõtt miért kéne benn akár csak egy darabka mesterséges intelligenciának lenni? És ebbõl a videóból hogy szûröd le, hogy nincs ai? Eh. Nem folytatom.
Hát.. én nem élõben láttam, de ez valami elképesztõ. Keresem a szavakat, de már elhasználták a jó jelzõket... egyszerûen, ilyen nincs. Elképesztõ. Kell nekem. Amikor meghal, vazz.. látod a saját tested élettelenül.. odajön a szörny, elfordít, felvesz és széttép.. váááá... Tényleg nincs rá szó. Final Fantasy, real timeban.
Error: Valóban nagyon szép, valóban nagyon ígéretes. De a videó alapján ismét hibádzik valami: Mesterséges intelligencia: NULLA. Megint egy HENT a gyönyörben FPS. ID, ID....... Ez így nem rulez.... Ebben miért nem lehet elsõdrangút, átütõt programozni? Mert mindig csak a grafikai tuning, az azért édeskevés egy olyan embernek aki már a 100-ik FPS után valami újszerût szeretne kapni..... Nahh majd meglátjuk 2003-ban mitõl szarunk be... De félek nem a DOOM III lesz az igazi BEST... Lesz ott jobb is, játékélményileg... Nem minden a gráf----
ja, lehet kicsit túlpörgött a srác, de õ élõben látta, így talán meg lehet érteni
ez azért egy kissé durva így én is láttam a legújabb moviet de engewm azért nem kábított el ennyie: korántsem lesz tökéletes persze ezt nem is várhatjuk el a jelenlegi szinten:)))
Pc Guru: "Sziasztok! Elerkezett hat a varva vart pillanat amikor kis csapatunk vegre bebocsatast nyert az id bazisara, ahol bemutattak egy 11-perces reszletet a Doom 3-bol. Mit mondhatnek...dobbenetes volt. A jatek kepi vilaga 2-3evvel megelozi a korat s mindem mas jatek grafikus vilagat messze maga mogott hagyja. Ha valaki latta a halot az szorozza meg az ott latottakat kb 500000-rel es megkapja a Doomot. Tenyleg nem tudok mit irni ....sosem latott polygonszamu bearnyekolt es bump mappinges ellenfelek es targyak, sajat keszitesu fizikai motor, felelmetes es magaval ragado atmoszferikus hangulat....a Show es az elkovetkezendo 5 ev legszebb jateka.....(Shoebaron kar, hogy nem voltal itt ezt latnod kellett volna).....A Doom 3 es a Guru legyen veletek!!! "
Hat ha lesz jo eromuved akor elethu lesz a grafika a tobbieknek marad a r_picmip 5 :)
„Békés tömegdemonstráció! Május 25.-én, délután 3 órai kezdettel békés tömegdemonstrációt szervezünk a Kriszinta körúti Matáv-székházzal szemben lévõ parkba (Vérmezõ). A pontos cím: 1013 Bp., Krisztina körút 55. Minden érdeklõdõt szeretettel várunk! Kérünk mindenkit, aki teheti, hozzon magával egy egeret (számítógéphez valót), a nyakába akasztva, ezzel is felhívván a figyelmet a demonstrációra. A helyszínen ezeket az (természetesen nem mûködõ) egereket «eltemetjük».” Netért www.netert.nyoc.hu
Ezt pedig egy ID-s mondta tegnap:
"While Hollenshead wouldn't venture a guess on how much of the game is done, he says that Doom III is "definitely a 2003 release--or John [Carmack] is going to fire us all."
Akkor így : Gépkövetelmény: Mire kijön a DOOM3, addigra lesz géped hozzá. Józan paraszti ésszel gondolkodva ez 2003. karácsonya. Esetleg 2004 január-február az “utolsó pillanatban tett változtatások miatt.“
Hja és ezt persze nem én írtam... HARDWIRED, ahol álcázva van még a szalonna is :)
"Egyenlõre PC.. és csak PC. Aztán, ha a Microsoft ad nekik 500 millió dollárt, hirtelen bejelentik majd Xboxra is, meglátjátok. :DD" Még jó, hogy a Pc-s játékoknak leáldozott....
Helyszín: Mars. Alaphelyzet: Katasztrófa a kutatóbázison. Tiltott kísérletet merészel egy tudós. Nem jön össze. Robbanás. Kapu nyílik a pokolra. Átjön pár kedves szörnyeteg. Elkezdik módszeresen zombivá alakítani a személyzetet.
A 11 perces DOOM3 elõzetest az E3 standján az Id Software UAC-Marsi ûrhajónak álcázott 15 személyes mini-termében mutatták be, 5.1-es Dolby hangrendszerrel, piros vészfények villogása közepette.
Történet: Írót béreltek fel. Costello úr reméljük kitûnõ munkát végzett. NEM LESZ EGYETLEN MOZIBEJÁTSZÁS SEM. Ekkora minõségi ugrás mellett minek? Aki ennél a grafikai színvonalnál nem képes pokoli jó történetet elõadni, az ássa el magát.
3D TECHNOLÓGIA: (amelyet a fõiskolát otthagyott, dúsgazdag géniusz elhozott nekünk)
Avagy miért látod a DOOM3 képernyõn, amit látsz?
Kitûnõ világítástechnika. Például: tudós ül arcát zölden bevilágító képernyõ elõtt. A háta mögött még ég egy kisebb lámpa. Amint a tudós képet vált monitoron, az egész szobában látni a villanást. Mozgó fényforrások által bármely szögbõl vetített árnyékok…
Elõbb megláthatod a szörny árnyékát, mint magát a szörnyet.
Szem és szájmozgások tökéletessége, ajkak kimondott szavakhoz illeszkedése a profi Fred Nilsson útmutatásainak köszönhetõ, aki részt vett az Antz és a SHREK készítésében. A kamera kezelõ rendszer eszméletlenül brutális lett.
SZÕR és HAJ látható a fejeken! NINCSENEK ELÕFESTETT TEXTÚRÁK. Páran kifogásoltátok a “ béna textúrákat” a fórumokon. Le lehet szokni a látványról! Ezek után a profi modell színes anyagokból épül fel. Anyag alapú modellezés, - emlékeztek? - színes, érdes, kitüremkedõ, lyukacsos felületekkel. Még mindig vannak textúrák, de már nem határozzák meg a felületeket döntõ mértékben.
Egymásba folyó mozgások: Képzeld el magad, mikor FELHAJTASZ egy pohár vizet, de KÖZBEN MÁR ÜLSZ LE A SZÉKRE. Na, ez az. Fordulás közben rúgás, félúton egy pofon… ez megy a DOOM3-ban.
Unreal 2. büntetõ gravitációs modell: Lesöpörhetsz MINDENT a polcokról. A tárgyak élethûen hullanak a földre. Az egyik jelenetben egy szereplõ LEESIK/GURUL LE A LÉPCSÕN, brutális, hideg, király COOL, életszerû mozgással. Phhhh.. na végre. Megkönnyebbültem. :]
E3 Zene és hangeffekt munkálatok: Nine Inch Nails. Trent Reznor. Hangrendszer: Dolby 5.1 surround. Reznor: “Be akarunk hatolni az agyadba, mint jéghideg kés. Az a célunk, hogy elültessük a félelmet a gondolataidban, hogy a végén ne tudj sehová sem menekülni. Hiába kapcsolod ki a monitort.. :>>
FLASH-szerû ANIMÁCIÓK BÁRMILYEN TÁRGY FELÜLETÉN!!!! Életre kelnek például a tenyérnyi, elektronikus beléptetõ panelek.
Gépkövetelmény: Mire kijön a DOOM3, addigra lesz géped hozzá. Józan paraszti ésszel gondolkodva ez 2003. karácsonya. Esetleg 2004 január-február az “utolsó pillanatban tett változtatások miatt.“
Hányan vannak? Az id Software történetében eddig példátlan mennyiségû – összesen 20 dolgozó – koncentrál a DOOM III.-ra, ebbõl 16 ember fejleszt. Ismertebb – tehát tömöttebb pénztárcával hazatérõ – arcok:
John Carmack – 3D motor Jim Dosé – Gépi intelligencia, scriptek Robert Duffy - pályaszerkesztõ Tim Willits - dizájn Graeme Devine - hangrendszer Jean Paul – fizika: falról lepattanás, tárgyak ütköztetése Nyomulhatok vele az interneten?? A DOOM III. szóló játékra alapoz. Nem lesz brutál hálózati rész. Ettõl függetlenül a DEATHMATCH beépítésének gondolatától nem zárkóztak el a készítõk.
Lesznek jó MOD-ok??: A pályaszerkesztõ MAGA A DOOM.EXE!! Ha elindítod a játékot, elindítottad a pályaszerkesztõt! Sétálj körbe a pályákon, kapcsold be a szerkesztõt, rakjál be még pár fényt, szörnyeket, módosítsd a pálya szerkezetét..
Platform: Egyenlõre PC.. és csak PC. Aztán, ha a Microsoft ad nekik 500 millió dollárt, hirtelen bejelentik majd Xboxra is, meglátjátok. :DD
Honnan veszed a 2004-et? Én úgy tudom, hogy kis szerencsével még idén kint lesz, de legkésõbb 2003 eleje.
Arghh... nagyon lassan jön a hardwired-rõl... nincs még fent valahol?
Mi ez a múvi? valami film formátum? mekkora? Milyen filmformátum az amit 4-5 fps-el jácc le egy gép??? 9000x7000 képpontos a felbontása vagy mifasz? Meg 5000 MB/sec a hang alatta?
Viszont, most ha nagyon dikk akarok lenni, kötekedhetek D3t0nat0rral, hiszen ez azt jelenti, az id-nek nem nagyon lesz mit szembehelyeznie még másfél évig az Unreal Warfare-rel. Igaz nem a DoomIII megjelenése után kezdenek fejleszteni az engine-re, mint ahogy Unrealra is fejlesztenek már, de nekik ez nagy bevételkiesés lesz... az Epicnek meg jó.
Megnéztem. Brutál. Csak az zavar... 2003 végére, 2004 elejére ígérik :((
óóóó kicsit lemaradtam róluk, de már rángatom lefelé a videókat :P bûntetés lesz! kukoricán térdelni a sarokban, hess!
Alat ez a muuvii! Nem tudom kinek hogy megy, de nalam 4-5 frame-mel jatsza le. Valoszinuleg, a jatek is igy fog menni. (De lehet, hogy csak orulnek, ha igy menne:)))
Hajnali 2 körül bemutraták a gémet, még nincs használható múvi róla kint a neten, de itt egy HW-s élménybeszámoló:
"Megvolt a GameSpot beszámoló, Tim Willits bemutatta a Doom3-at és az ominózus demoból egy kövér, 1-2 perces részletet. Gyerekek, amit ott láttam, azt nehéz szavakkal leírni. Ez mindent üt, ilyet még nem láttatok! A megvilágítás, fényárnyék effektusok uralkodnak,a modellek olyan élethûek, hogy tényleg a Final Fantasyval egy szinten lehet emlegetni. Szenzációs részecske effektusok világítják be a helyszíneket és nem utolsó sorban az egésznek nagyon erõsen nyomasztó, horrorisztikus hangulata van.
Kimondottan PC-re fejlesztették, azonban várható XBOX-os változat is. Na ok, jöjjenek a képek. Múvit egyelõre nem tudjuk föltenni, mert lejátszani szinte lehetetlen hagyományos szoftverekkel. Próbálunk valamit agyalni a megoldáson."
Jezusom :) Ezt nem hiszem el :) KEzdek sporolni :)
PyRex
te jó isten...hát ez...ahhh szegény unreal
EZ ANNYIRA DURVA!!! HUHH... :))
Durvaaaaa De valahogy egyáltalán nem tudom elképzelni hogy ez menni fog a jelenlegi konfigomon:))) Sebaj gyûttöm a lét...
mindkettö fenn van hardwireden... bár egy kissé túlterhelt a dolog...
a kicsit már megnéztem, huhh...
kúszik márlefele:)))
Ha lejott felteszed valami normalis helyre?Szornyu az a site! :(
hat ezeket nezve vegre latok valami szamottevo minosegbeli kulonbseget az 5evvel ezelott jatekokhoz kepest, mert anno az UT mar mikor kijott, es azota csak azt veszem eszre, hgoy egyre nagyobb a hw igeny, de grafikaban nem latok drasztikus elorelepest... Egeszen mostanaig :)
Amugy szerintem a d3 keslekedeseben az is benne van, hogy mire kijon legyen olyan vas amin elfogadhatoan fut...
Mellesleg van egy olyan sejtesem, hogy ebbol baromi nagy balhe lesz majd, be lesz tiltva csomo helyen. Ilyen fejlett (realtime) grafikaval azert eleg mas vilag mar az mint volt regen... Szerintem en is befosnek, pedig nem vagyok ilyenre tul hajlamos...
Na mind1, TETSZIK NAGYON, jo lesz ez! :)
Már eddig is biztos volt, hogy a savage4-et ki kell cserélnem
Áhh most már biztos:legalább a Ge2-õt ki köll cserélnem
Nesztek arcok, elsõ képek, CNN tette rá a kezüket: Eléggé szar minõségûek, de több mitn a semmi!!
Volt itt már régebben szó elõre renderelt high-poly modellekrõl, pl az árnyékszámításhoz, texturák leképzéséhez.Gondolom a mapok is valami iszonyatos méretû adattömeget fognak tartalmazni. Nem akarok ebbe belefolyni újra, értitek mire célzok, csak eszembe jutott: vajon hány félórákat fog elõfeldolgozással és bisz-baszok számítgatásával, és ezáltal betöltésével eltölteni az 1100-as cerkám 320 mega rammal míg végre jácchatok egy pár méternyit az amúgy erõsen lebutított grafikájú (Gef2, de talán addigra veszek Gef3-at) programmal ??.... :) Még talán a Half-Life megoldása (mármint az új mapok betöltésére) volt az eddigi legjobb eddig. Elég illuzióromboló tud lenni egy single játék ha csodás tükrökkel és flaszterokkal meg 2000 elemû animációval realtime felrobbantott csövek rácsok megcsodálásával eltöltött 15 méter után akár csak 2-3 perc töltögetés is következik. Szal ha ez a game olyan leg-leg-leg lesz akkor remélem ez a dolog is elfogadható mértékû lesz benne.
DOGMAN
MINDENKI NYOMÁS A HW-RE!!!!!!!!!! KINT VANNAK AZ ELSÕ KÉPEK A JÁTÉKRÓL!!!!!!!!!!!!!!!
Egyelõre csak ennyit tudnia gémrõl:
Élménybeszámoló a látottakról:
(GameSpy) ....a demo 11 perc hosszú, kisebb-nagyobb részekbõl áll. A játék motorja által renderelt képsorokat láthatunk. A demo egy pörgõ id Software logóval indul, majd egy évszám... 2145 bukkan föl, a háttérben pedig a Mars bolygót láthatjuk. Snitt, a felszín jön képbe. A kamera végigsuhan a nagy UAC létesítmény fölött. Az épületben egy tudós beszél valakihez, majd a kamera megindul a terem felé, látványos fényeffektusok és modellek közepette.
Röviddel utána robbanások rázzák meg a gyárat, a fizikai rendszer megfeszíti izomzatát, mindenféle alkatrészek hullanak alá. Karakterünkrõl láthatunk egy közelit... lenyûgözõ a modellezés.
A játék elsõ részében egy pisztollyal nyomulunk az UAC gyárban. A pályák rideg, ezüstösen csillogó hatását a drámai megvilágítás hangsúlyozza. A karaktered fölnéz, hogy megnézzen egy lengedezõ, floureszkáló fénypászmát majd a földre szegezi tekintetét, ahol a plafonon lévõ ventillátor lapátjai által vetett árnyjáték válik láthatóvá. A környéken mászkálva feltûnnek az elsõ zombik, akik valaha katonák voltak. A fegyverek célra tartod, majd tüzelsz. Torkolattûz, majd füst hagyja el a pisztoly csövét. Végül hátadat a falnak szegezve egyre inkább terebélyesedõ árnyékot vélsz felfedezni, melyhez egy óriási teremtmény csatlakozik...
A következõ rész egy nagy szörnyella kirohanásával kezdõdik. A csövek ropiként csavarodnak ki a falból... Hõsünk mélázgat vajn a sörétessel vagy a géppisztollyal végezzen az ördögfattyával... Itt jön képbe a QuakeCon-on korábban mutatott rész, amikor egy szörny magával ragadja áldozatát, és nagy vércsíkot hátrahagyva elrohan zsákmányával.
A bemutató során egyedi tükrözõdési felületek - üveg, tükör - kacsintgatnak az ámuló nézõ felé. Egy-egy sebesülés során kis karmolásnyomok jelennek meg a képernyõn...
A végkifejletben az árnyékunk mellé egy megtermett böszme, Gombóc Artúrt megszégyenítõ forma vetül a környezõ falakra, majd látványos kinyúvasztásnak lehetünk szemtanúi. A szörnyella pedig vissza-visszatér a földön remegõ félhalott testünkhöz, hogy újabb és újabb darabot tépjen ki belõle...
Hát ja ... 2002 után nagy valószinûséggel tényleg 2003 jön . Alább meg egy érdekes hír , ami azért nem egy mérvadó dolog .
HCGamer
2002/05/19 21:48 - greg Doom 3 kiadási dátum?
Sem az idSoftware, sem a kiadó nem erõsítette meg a hirt, de az Amazon oldalán már elõrendelést lehet tenni a Doom 3-ra. Az oldalon található információ szerint november 29-én fog megjelenni a legújabb Doom epizód. A dolod már csak azért is érdekes mert az E3-ra csak magán audenciát hirdettek egyes sajtóképviselõk számára. A tömegek számára nem rendeztek nyilvános bemutatot. Legalábbis eddig evvel vakítottak minket.
Na várjál Detonator... még nem biztos... Ide csak az van kiírva, hogy DOOM III, a gonosz öröksége tovább él... ettõl teljesen függetlenül egy másik sorban teljesen más színnel azt írja, hogy JÖN 2003... tehát arra akar rámutatni hogy nemsokára 2003 lesz... lehet hogy nem úgy érti, hogy a játék jön akkor, csak arra figyelmeztet, hogy múlik az idõ...
Errõl meg annyit, hogy nem olvastad el amit írtam...:
"Régi konfigot el lehet tolni kb. 60e forintért. Ergó 40 ropit áldoztál rá ha használtan vadászod, 75e forintot ha újonnan agresszorkodod össze... Ha ennyit meg nem ér meg a mutatvány, akkor télleg nem vagy PC FAN."
A Te megközlítésedbõl kiindulva olyan hülye vagyok, hogy azt hiszem, a 20GB HDD ugyanakkora mint a 40GB...(20GB 7200RPM HDD / 40GB 7200RPM HDD )
Te kötekszel, csirke
1., Nettó árak de a végén rászámoltam az ÁFA-t mint láthatod... 2.,
"ez tetszett :) mx400/radeon7500
végülis csak pont 2x gyorsabb a 7500 -as :)"
Nem mondtam, hogy a két cuccnak köze van egymáshoz sebességben... Árkategóriákról van szó... Ennyi erõvel beleköthettél volna, hogy a 256MB SDRAM átvisz kb. 700MB-ot, a 256MB DDR RAM átvisz kb. 2100MB-ot (266MHz). Ne tessék már konkretizálni, lehetõségekrõl regélt az orczám
Ezt aláírom. Én nem illendõ ember vagyok, de ezvaaaan.:)
Alábbi árak a www.aqua.hu kisker részébõl származnak. (Nem ott dolgozom, csak ez jutott eszembe.)