Itt beszéltek a domm3-ról meg minden.. Messze van az még!! De milyen csúnya ez a Carmack!! :)))))
"A HL2 a Team Fortress 2 enginet használja majd"
ajajajjjjjjjj, akkor az már régen rossz....... volt egyszer egy TF2 project, az utsó frissítés is másfél éves, 3 éve nem jött ki róla video, és már a tf2.com is megszûnt.......... szóval ha igazat beszélsz, akkor a HL2-nek is búcsút inthetsz..........
:)) Ez tetszett! :))
"Olyan isten lesz ez a gamma, mint az állat. "
Grafikailag nem kétséges, bár nem tom kinek lesz hozzá dual P4+Quadro 4 konfigja :)
De játékmenetben aligha lesz isten egy olyan játék, amiben ugyanazt kell csinálni, mint a 10 éves elõdjében.........
Akkor megegyeztünk! Mindenki más: izguljunk a Doom III-ra! :D JAJ DE JÓ LEEESSSSSSZZZ
JEJ DE JÓ ENGINE LESSSZZ :)))))
Ultrabrutál engine lesz! Egyébként ennyivel még semmi fps-ben sem volt újdonság. Mert mind uaz mint a wolf. Fõleg egy techdemó alapján hülyeség kijelenteni, a DoomIII-ban ugyanazt kell majd csak csinálni mint az egyben. De ha ez a véleményed legyen.
naaaa
ne skatulyázz már be engem is :)))
én alapból a kizárólag ölésrõl szóló fps ellen vagyok, illetve egyszerûen csak nem tudom megérteni
nem azzal van bajom, hogy a doom3 ILYEN lesz, hanem, hogy LESZ Doom3............. amikor ugyanezzel a technológiával és néhány elmés ember ötleteivel egy világraszóló nagy játékot csinálhatnának, de így marad a réteg game, a vérfürdõ..... nem tudom, melyik gyerekesebb, ez vagy a mario
Akkor segítek, a mario. Ez nem gyerekeknek való. Amúgy ez ilyen, erre készítik. Kell ilyen is. Ha akárki jobb játékot csinál majd, befogom én is.
figyi a marióra is felnõttek esküsznek, szóval ez nem gyõzött meg.....
amúgy milyen szempont alapján kezdjem el sorolni a JOBB játékokat? :)
Hát végül is nem tudod, milyen lesz a Doom III, szal még ne kezd. Lehet, nem tudsz majd sorolni, ha már ismered :o) Szar lehet a megjelenés elõtt eldönteni egy játékról hogy szar lesz, és ha kijön sem változik majd a véleményed!
én nem a játékra mondom, hogy szar, hanem a stílusra
és különben is, nem hiszem, hogy DOOM névvel bármi meglepõ dolog lenne a játékban... bicskától az atomig lesz benne minden, amivel lehet kaszálni a szárnyas, szarvas gyíkokat.....
például.......... vagy bármit, ami a hentelõs arcokat is kielégíti, de mindig felkínál egy békésebb, de nehezebb utat
ez már csak fantázia kérdése.... nyáladzó szörnyet ötévesek is rajzolnak, erre kár volt artistot fizetni..........
Egyébként igenis vannak új ötletek a PC-s játékiparban. Molyneaux úr tökéletes példa erre. De nem csak õ. Az Õskori játéka, amibõl csak egy két infó látott napvilágot és pár szkríni, mutatja, hogy van itt bõven újítás csak bele kell merni vágni és hinni benne. Enélkül ugyanis nem megy. Mert mondjuk elég uncsi ha két év múlva arról beszélgetünk itt, hogy te ez a Max Payne 3 milyen isteni, meg azért a Warcraft IV se semmi, de ami igazán üt az a Tomb Raider 8. Persze ismerem ennek a háterét, na de akkor is. És ugye az sem véletlen, hogy manapság két stílús hódít: az FPS és az RTS. Ezek a döntõ játéfajták. Természetesen van kismilliónyi (kb. 6 fajta :)) másik játékszoftver is a piacon, de alapjában véve aki FPS-t programoz az biztos befutó, hacsak valami fergetegesen nagyot nem hibázik. Azért jó lenne ha sok FPS a Deus Ex irányvonala vagy a NOLF kalandos jellegére alapozva haladna tovább, mert a Serious Sam típusnak már leáldozott, mégha über grafikával toldják is meg a fejlesztõk az aktuális Menj és Lõjj típusú reménycsillagukat. Trébján
Naja, meg az agyatlan zombinak sincs semmi aije a techdemóban. Felháborító.
Tudod az a baj veled Dikkma, hogy minden újra ugrassz. A DOOM-nak a nevében bennevan, hogy itt nem a logikai faladatok megoldása lesz az igazi kihívás. Márcsak az a alapoktól sem akarunk elrugaszkodni -milyen jó is amikor 5 malac és 20 zombi, na meg kettõ szarvasbogár rohangál körülöttem és én lövök amíg van munició- , mert az alapok bizony ilyenek voltak. Dehát istencsászár grafikával el lehet adni ugyanezt a népnek és azt hiszi valami fergetesen újat kapott. Jahh. Nem csodálkoznék azon ha Carmack abbahagyná a DOOM után a motor programozást. Szegény agyilag biztos nagyon kivan a Wolf, Quake és a Doom után.... Ezzel az erõvel lehetett volna HENTes is.
Nekem sincs ai-m, vazz, csak én már final build vagyok :)
Mert ha már FPS, akkor a Lucasarts az színvonal is, nemcsak Hejj errõl a textúráról visszatükrözõdik a Bácsi arca meg nézd már hogy mozog a szája, mint nekem a fuck szó kimondása közben, meg a körme is most lett levágva, na arról nem is beszélve a haját sem tegnap festette, és még a szagát is lehet érezni vazz de húz ez az endzsim, csak de kár hogy semmi nem változott 10 év óta és HENT, HENT hátán kicsit már uncsika.
kéne egy doom3 lite, amiben ellenfél nélkül csak végig kell sétálni a pályákon
na azt végignyomnám
Hát JC nélkül a Lucasarts sem sok fpst adott volna ki.
Megnyugtatlak, hogy a Dark Forces is saját fejlesztés volt és a Jedi Knight: Dark Forces II is. Csak most nyúltak a gvagg3 motorhoz, mivel igencsak lement a presztisük a sok gagyi TIPIKUSAN a mai világ elvárásainak megfelelõ RTS-t készítsünk az biztos bejön, ne az agyunkat használjuk típusú gammák miatt. Ugye a Force Commander és a Battleground is hagy némi.. NÉMI??!!!- szal kivánnivalót maga után. Ok, most odanyultak a gvagg motorhoz, de ne hidd azt, hogy nem tudtak volna saját motort kihozni csak erre egyszerûen nem volt idõ és pénz. Amúgy pedig a gvagg motor teljesen ok, de szerintem a most hamarosan megjelenõ STAR WARS Galaxies (ami igaz ugyan On-Line) de saját belsõ fejlsztésû motorral készül úgy nyomja le a mostani motorkat hogy öröm nézni és bizony nem csodálkoznék azon, ha ezzel a mocival kijönne egy igazi és végre tényleg egy olyan motor ami illik is teljes egészében egy ilyen nívójú játékhoz, szal egy igazi verhetetlen Lucasarts FPS. Mert azért a gvagg motor azért visszavetett jónéhány lehetõséget, amit sajna így a következõ részben kell meglátnunk. Szal ez a szõke Macskás- Karmú gyerek azért nem egy félisten, max egy szemüveges C++ builder, de semmi több.
na azért ne szálljunk el
az általad említett Galaxies ey mostani darab, a Q3 már benne van a korban
a D3 lehet összehasonlítási alap, de ez se igazán, mert indoor
és Carmack pl. már rég beépítette a Q3 engine-be a tile based renderinget (vagy valami hasonlót), ami csak Kyro kapcsán lett téma a HW gyártók körében..... ez olyan, mintha szoftverbõl oldanád meg pixel shadert.......
Ok ok. Én csak a motor kiválasztásának gondolatát elemeztem. Hogy nem feltétlenül mindig a legjobb választás az ID aktuális motorja. Példának okáért a Lighttech endzsim nagyon fincsi és ropogós, na ugye az Unreal-ról már nem is beszélve. Igen amúgy ez az indoor probléma, azért kisért az ID-nél rendesen. :))
Jó mondjuk ez érthetõ is. Amennyit Carmack kimozdul a szobából.. Szerintem ez nem is tudja, hogy milyen kint. :DDD
Jó mondjuk azt meg kell hagyni, hogy hatszor rohatam ki WC-re mikor megláttam az új DOOM motort, nehogy beszarjak, meg az államat is a bátyám találta meg, aki este átjött, de....... Azért ott a de!
Lithtech olyan erõsen sux, hogy elképesztõ. Csak, hogy közbeokoskodjak.
és még nem beszéltünk a havokról, ami egy fizika engine, és a legtöbb motorral kompatibilis
érdemes megnézni a felhasználóit : http://www.havok.com/community/index.html
Az a helyzet, tökmindegy meddig csûrjük-csavarjuk a dolgot, a DoomIII motorjánál sem most, sem az elkövetkezendõ 1-2 évben nem lesz jobb, és igggen, van Unreal2, de az még nem szilikon grafika... John Carmack meg az atyaúristen, tökfelesleges ezen vitázni. Mert igen Molineux is csinált már játékot ami új, csak éppen abba egy byte-ot nem írt bele. Suxxoljátok tovább a zombik aijét, majd ha kijött folytatnom a beszélgetést.
szállj már le az AI-ról
nem errõl van szó, hanem az erõforrások elfecsérlésérõl
tök kár egy ilyen motort adni egy ilyen játéknak....... fõleg mivel egy fps-nél nem árt ha jó magas az FPS :)))), és ez még jövõre is sok lesz egy átlag gépnek....... minek minden szõrszálát kidolgozni a szörnynek, ha egy másodperc alatt szarrá lövöd??? erre jó lenne a jó öreg Q3 engine is, nekem vérzik a szívem, hogy egy ilyen motorhoz egy ovis szintû paradicsompürémixer játékot csinálnak........ ennyi..........
ja, mire kijön, ez lesz a kötelezõ tananyag az oviban...
vagy a gasztronómián : paradicsompüré xeno szörnyekbõl 2 perc alatt :))))
Hát.. ha így gondolod, sajnállak. Ugyanis a quake1 motorral is meg lehetne csinálni a DoomIII-at, azzal is csont ugyanígy menne minden megvilágítás, ugyanilyen klausztrofóbiás érzésed lenne, ilyen lenne a részecske-fizika, az ai-t sem kéne újraprogramozni, tökéletes árnyékok lennének real-timeban, minden ívelt lenne, ha a dobozt lövöd a földön, úgy menne ahogy kell, sztem a 3-4000 poligonos modellek is kinéznének így ahogy kell, ráadásul, és ez tényleg fontos, elmenne dos alatt 8 mega rammal, win95 alatt 16-al. Na csá, van akivel nem lehet érdemben beszélgetni.
Na még valamit elmondok, aztán én is befejezem. Egyszer egy messzi messzi galax.......
Tehát amikor anno megjelent a DOOM, valóban korszakalkotó volt. Grafikailag. Már itt is felsejlett az a gondolat, hogy bizony a Wolf3D-nek jobb a hangulata, csakhát az új motor beszarás. Nyilván és a láttotak alapján, szinte biztosra vehetõ, hogy az új DOOM is hasonló babárokra tör. Grafika 600%-ban és aztán a többi már más tészta. Carmack mondta is: Amikor kijön az új DOOM 60fps-el az a konfig fogja vinni, amelyik a legjobb lesz, akkor. Ebbõl érezhetõen arra utalt, hogy itt mindent beszúfolnak majd a motorba, még a takarítõnõt is, hogy szebb legyen. De és itt egy de. (Már megint!:)) Szal amikor 1996-ban kijött a Kvék, akkor az forradalmasította a 3D grafikát az FPS-ekben. Hiszen akkor olyan, hogy 3D modell nem létezett. Az ellenfeleket akárhonnan nézted, mindig ugyanazt a felét láttad, hiszen 2D-ek voltak. Aztán ugye az addigi motorokat is csak 2.5D-nek nevezték. De megjött a NAGY BARNA SZAR. Ahogy akkoriben sokan nevezték, köztük én is. A Single rész hááááááát, ismét a cserebogarak életében vájkálva volt ott minden ami szem szájnak ingere, de de azonkívül csak a gráf ami akkor teljesen újnak számított. De a multi az verhetetlen lett. És a Kvék akkor tudta kihozni a benne rejlõ lehtõségeket amikor megjelentek az elsõ Monster és Orchid kártyák a maguk 4MB (Istenem de sok volt az akkor!) memóriájukkal. Na igen! Gyorsítókártyával a kvék gyönyörû lett és az árnyékok és a textúrák újjáéledtek. Multiban még a mai napig egy nagyon hangulatos kis HENT. Emlékszem jómagam aki mindig szedem le a multis FPS-ekhez a pályák tömkelegét az alap Kvékes 6 DM páylával évekig elvoltam annyira bejöttek a hangulatuk (fõleg az árnyékos sötétes megvalósítás) miatt. Lehet, hogy a DOOM lesz a NAGY ZÖLD SZAR? Remélem nem! Mivel ez Singlire készül, na jó lehet majd mutizni is :) De mivel kizárólag a DOOM-hoz készítik, ugye Dikkma már lejebb megírta, nehogy baj legyen. Én szeretném ha jó gém lenne és grafikailag erre az esélye abszolult megvan, de szarvasbogáréknál nem kérdeznek hanem ütnek elõszõr és nehogy HENT legyen az egész mert akkor megette a fene és megint multiban lezs az über, holott ez nem is arra jött ki. Szal zárásképpen én azt mondom, hogy az õs DOOM ugye a grafikai istencsászár a maga idejében, de én mégem õt emelem ki abból a korszakból ami negyon tetszett, hanem a Witchhaven-t, a Heretic-et, a Dark Forces-t és bizony a jó öreg Doom-ra már nem is igen emlékszem. Csak a sok lila malacra meg a szarvasokra meg egyéb debill jószágokra. És bármíly meglepõ, a Doom is hálóban volt jó egymás ellen. Amíg nem jött a Kvék. Szal véleményem szerint ahogy a trend is mutatja, lehet hogy az új DOOM-al is ez lesz a helyzet, de majd meglátjuk, csak szeretnék már végre egy olyan gémet ahol minden klappol, amiért tényleg érdemes NASA-nál venni gépet, de akkor az olyan is legyen minden szempontból. Addig is szarvasbogarak kíméljenek! :D
ugyan már......... láttál már IGAZI kvékert játszani????? low textures, lowpoly modells, low effects, minden low, csak a frame rate 200....... most komolyan, minek ide real shadow meg tükrözõdés, meg high poly??? úgyis 640-ben fogják nyomni, anyjáig butítva...... még single-ben is csak végigrohansz a pályán, magasról leszarod a grafikát, egyszerûen a szép grafika nem elvárás egy öldöklõs fps-ben..... ezzel szemben egy lassú, rpg jellegû játékban, ahol a vizuális eszközökkel megteremtett hangulat az elsõdleges, már igenis szükség van rá
és ott az se baj, ha nem megy 20 fps fölé, bõven játszható, de legalább szép és valóságos....
Az a baj, hogy ilyet a D3 nem tud, és így sajnos csak "sejhaj az alagutakban" marad.......
freak: csak éppen a doom3 kevésbé lesz hentelõs, sokkal jobban a horrorra épít. erre utal a rengeteg scriptelt jelenet is.
az igazi kvékereken te gondolom a multis játékosokat érted, mert singleben azért nem így áll a helyzet. a HC gamerek (fõleg külföldön) a quake-et is 1024-ben játsszák FSAA-val, mert van rá gépük.
A multi az más, de egy-két év után a Q3-ban is meglett mindenkinek a 150 fps, szinte bármilyen felbontásban, a vertex megvilágítás, low textures stb meg azért kellett hogy lássad is az ellenfelet...
Igaz, bár a Kvék külsõteres megjelenítésérõl azért hadd ne beszéljünk olyan magas hangon. Mert az sajna nem az igazi. Finoman fogalmazva. :) Mondom Carmack-nak néha a monitor mellé is kéne néznie. Erõsen ajánlott az ablak irányába. Ha van ablak abban a szobában :D
Szerintem több külteret látott játékban mint avalóságban :D
naja, de az a külsõ tér kevesebb poligonból állt, mint máshol egy szebb puska.......
ennek ellenére pl. a SOF2 külsõ terei is elég szépek, de
1. messze nem akkorák, ami már elég lenne 2. az U2 alapból hozza ezt a látványt, a D3 engine számára meg gondolom kész nemierõszak lesz ekkora tereket megjeleníteni
félreértés ne essék, nálam a Q3 motor a best, de a bemutatók alapján inkább bejön a nagy nyílt terepen mûködõ U2 motor hangulata, mint a D3, amiben egyszerre csak egy fél szörnyet látni a sötétben, igaz azt nagyon szépen kidolgozva....
Amúgy ha a Doomban megcsinálnák jóra a tûz efekteket ( legyen normális lángsugár ami a magasba csap és recsegjen-fortyogjon a láng dobáló szörny keze... a rakéta vetõ vasrácsa izzon föl és förösöggyön meg a láng alatt) akkor ütõs lenne a lángkezû ugrabugra is
Nem elvárás a szép grafika egy FPSben? Ilyet is csak tõled hallottam még. Én a Doom 3-at a grafikája miatt és az ebbõl következõ hangulata miatt várom. Még ha hent lesz végig akkor is nagyon jó játék lesz a hangulat miatt. Miért nem vagytok kicsit optimisták? Én hiszek benne hogy egy csapat aki eddig csak monoton öldöklõs gamékat készített képes csinálni egy izgalmas, változatos horrorjátékot.
De egyébként hiába lesz a Doom története nuku és nagy hentelgetés az egész, a megjelenés után ezzel a motorral fogják csinálni az összes logikára (is) épülõ játékot (pölö.: HL2 /Lehet hogy rossz példa, de azér jó lenne nem? :)/)
Ja és még hozzá kell tenni hogy a konzolok befognak szarni 1 ilyen enginetõl! :D Halál a konozolokra!!!
Még a Dead or Alive-ba se lehet ilyen grafikát látni És az benne a legjobb hogy Carmack mester magasról lesz@rja a konzolokat és b@szik nekik adni az engine-bõl
mondjuk azért annyi igaz hogy ha már horror játék akkor nem kéne minden sarkon nyomi zombinak a nyakadba ugrania a muviból pedig ezt láthattuk inkább az lenne az igazán félelmetes ha nem tudod hogy melyik pillanatban akadsz össze valakivel mert már 5 perce nagynehezen(!) nem egyetlen öngyújtólánggal kinyírtad a legutóbbi dögöt, és mész, keresed a kiutat, közben rájössz hogy hogyan is juthatnál ki onnan, és vissza kel mened egy helyre néhány gombot megnyomni(legalább ezt) és közben tök ideg vagy hogy mikor támadnak meg mert hátulról akármelyik pillanatban széttéphet valami ami eddig messzirõl követett(AI) és most van rá lehetõsége hogy mögét osonjon amíg te szarakodsz a szerkezettel ez a jelenet amúgy a JP1-bõl lehet ismerõs amikor Ellie bemegy a bunkerbe felnyomni az áramot...(engem az elsõre a moziban nagyon kikészített igaz még kicsi voltam:))
nemtom nekem nagyon tetszett a grafika. komolyan a mimika a ff muvi szintjét kezdi elérni ha nem lesz addigra még olyan... de ahogy megindult a kiscsávó a kezében azzal a szarral mindjárt felébredt bennem a rossz érzés hogy: ez se különb ez is csak fps (azért az unreal a feléig nagyon kircsi amíg nincs sok enemy)
nem vagyok unrfan!!! csak azé na...
De ilyen kis movie betétekkel lesz TELI a játék, és akármennyire is hihetetlen, ez realtime, ezért annyit raknak bele ilyen kis átvezetõ animból amennyit akarnak. Új riport a hw-n, csekk!
Mondom hogy ez csak egy engine project, a gamma nem számít ez csak egy bizonyíték... az igazi jó gammák csak utána fognak kijönni ami ezt az engine-t használják és ezt CArmack nagyon jól tudja!
ezt azért nem kellett volna, magadat szúrtad le! ez így nem lesz jó ha már doom akkor bizonyítson nehogy tényleg ez is egy techdemo legyen. ahhoz nem kell ai. szal ha már csinálják és jó horrort akarnak akkor csinálják olyan tökéletesre amennyire csak tud... lehet!:))
úgyértem hogy ne egybõl letámadjon hanem bújkálva becserkésszen, mint alien...
Nem tudom mi ez az elegedetlenkedes a D3-al kapcsolatban.Inkabb oruljetek hogy vegre valami nagyobb ugras van a grafikaban,nem csak nehany db polygonnal tobb reszbol allnak a modelllek.Mire megjelenik ugyis lesz hozza megfelelo gepetek.Nem hinnem hogy 1-1,5 ev mulva meg mindenki a mostani gepet hasznalna.Majd aztan liszenszelik a motort masok es kaptok igenyesebb tortenetu -temaju- jatekokat.Persze meg a D3 jatekmeneterol is hiba lenne nyilatkozni ennyi idovel a megjelenes elott.
"Benéztem!" ja de jó lenne azért ha ezt én is elmondhatnám egyszer...mondjuk ahhoz még sokat kell tanulnom...nagyon sokat:)