2001. február 3. 15:50, Szombat
Teljesítmény teszt: Quake III Arena
Játékok alatt más a helyzet. A Quake III Arena inkább FSB függő, nem úgy, mint a Business/Content Creation alkalmazások. Így a Duron hatalmas előnyre tehetett szert.
A Celeron 800 24%-al teljesített jobban, mint a Celeron 766, pedig csak 4%-al növekedett az órajele. Ebből is látszik, hogy a Q3A mennyire függ a rendszerbusz sebességétől.
A Duron 600 - Q3A alatt - nagy L2 cache-vel és 100MHz DDR-el (200MHz effektív) még a Celeron 800-on is túltesz.
1024 x 768 x 32bit-es felbontást beállítva a teljesítmény már csak a videó-kártyától függ, de a Celeron 800 még itt sem tudta felülmúlni a Duron 600-at.
A játék alatt a Celeron 800 14%-al gyorsabb, mint a Celeron 766 66MHz FSB-vel.
Teljesítmény teszt: Unreal Tournament
Az Unreal Tournament szintén nagyobb FSB-t kíván, csakúgy, mint a Quake III Arena. A Celeron 800 és a Duron 600 közel egy szinten teljesít, mindkettő 10%-al lassabb, mint a Duron 800.
UT alatt 1024 x 768 x 32 biten a processzorok nem nagyon függenek a videókártyáktól.