Intel Celeron 800

Intel Celeron 800

2001. február 3. 15:50, Szombat
Játék (Quake III Arena és Unreal Tournament)



A piacon található rendszerek játékok alatti teljesítményét ránézésre nem tudjuk megállapítani. De azok, akik érdeklődnek, hogy mit tudnak ezek az alacsony árú rendszerek, a teljesítmény megállapítható az integrált platformból. Itt van pl. a Savage4 3D, mely a KM133 chipset magja, ez 8-12 fps előnyre tett szert a tesztünkben.



A fenti UMA (az integrált videó a rendszer memóriát használja) alapú platformok miatt a teljesítmény jelentősen csökkent, amíg a felbontást 800 x 600-ra növeltük. Bár a sorrend most sem változott.


Unreal Tournament alatt 640 x 480 felbontáson kissé szorosabb volt a verseny, de itt is minden az FSB-től függött. Ennek fejében a sorrend sem változott.



800 x 600-as felbontáson nem változott a felállás, ezen is meglátszik, hogy minden az FSB-től függ.

DVD lejátszás



Végül összehasonlítjuk, hogy a processzorok mennyire leterheltek DVD lejátszás közben. Ez a teszt megmutatja, hogy a DVD lejátszás inkább platform és videófüggő, mintsem CPU korlátolt. A SiS 730S támogatja a hardveres mozgás kompenzálást és az iDCT-t, így hatalmas előnyre tett szert. A KM133 chipset viszont nagyon elmaradt tőle. Az i815 nem támogatja ugyanazt, amit a 730S, ugyanakkor a driver támogatása kifejezettebben jobb, mint a KM133-é.


 1 2 3 4 5 [6] 7  Következő oldal >>


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások