Ez már csak kínlódás a részedrõl - fõleg, hogy egy zárójeles megjegyzésembe kötöttél bele, mint "szakmai kérdésbe" -, persze a mondanivalóm lényege fölött elsiklottál.
Nyomjad csak bátran, legalább hamarabb elpatkolsz - reméljük, nem viszel magaddal vétleneket.
Pont az ilyen száguldozókat hívom donoroknak. A motorosokat pedig puhatestûeknek. Szarul hangzik, de a motoros nem jó donornak, mert szétszakad a mája, mikor meghal. Kocsival meg "csak" meghalsz, de még jó vagy donornak. Morbid, de igaz.
Egyszer unokabátyámmal jöttünk fel Bp-re M7-esen, este volt, szemerkélõ esõ, és egy vadonatúj Merci szabott el mellettünk, a csávó telefonált benne. Ahogy elénk került, hirtelen visszavágott a mi sávunkba, megpördült kétszer (mi blokkfék), majd a palánkon átcsapódott, és vagy 4-5-ször megpördült még a mezõn, mire fejjel lefelé megállt (akkor még nem volt vadvédõ kerítés az autópályák mellett). Megálltunk - én nem mertem kiszállni, nagyon megijedtem - unokabátyám visszament, kisegítette az alig 20 éves taknyot a kocsijából, akinek semmi baja nem lett csodával határos módon. (Murphy törvénye újfent beigazolódott: a hülyéket az Isten is védi.) Autómentõt hívtunk neki, mentõt nem kért. A kocsija elmondása szerint két hónapos volt. A többszázezres mobilja is összetört. Mondjuk legalább be volt kötve, ennyi esze volt. Talán pont ez mentette meg.
Igen,Murphy törvénye általában beigazolódik az ilyen esetekben,meg sajna a drogos és részeg vezetõket is védi az õrangyaluk.Nálunk a l.telepen van 1 figura,anno belõve,esõs úton a 20 éves Bömössel állt bele a munkagödörbe,az autó kifliformájúra gyûrödött,de a srác "megúszta" jó pár deka platinával a szervezetébe.Jah,és 130-cel történt vele ez az eset.Nem vagyok rosszindulatú,de v.hogy nem sajnáltam.
#209, csak a baj az, h sokak kiszögelnék legszívesebben az autópályát is, én + nem hagyom magam, h ahol adott a feltétel, miért ne lehetne menni. Végülis a #226 miatt találtak meg a sokat tapasztaltak :DDDDD
Ahol adott,ott persze,de a 180-at,és efölöttit sokallom.És mondom,itt nagyon sok embernek az egojával van probléma,túlértékeli magát.És sajna nem õ marad ott a tragédia h.színén fekete zacsiban.
szerintem motorosból a szemek a menthetõk ha van sisak.....majd megkérdezem faterékat.
Azért az autópályával kapálózni hülyeség, mert ott a angyobb forgalom és a mûszaki hiba miatt lehet tényleg gáz, bár sokan ezt se veszik figyelembe és mennek. A komoly gond a fõútakkal vannak szerintem, mivel ott van szembeforgalom és ez már tényleg nem mindegy. Ettõl függetlenül autópályán is lehet átöröm a korlátot tipusú baleset....
A mai motorosoknál a legnagyobb baj,hogy ruha nékül mennek ki az utakra,a másik,dobálják mindenkinek részletre az új gépeket.. Én még tankolni se megyek ki anélkül,hogy beöltöznék és nyugodtan állithatom,hogy biztonságosabb egy motor megfelelõ ruházatban,mint az autó...(persze itt nem a gázolásról vagy a frontális nagytempós ütközésrõl beszélek) De az is igaz,már jó pár éve csak pályán motorozom,mert életveszélyes a városi motorozás és nem csak az utak miatt....
Hát nemtom így visszaolvasva a hsz-eket az a véleményem, hogy nagyon általánosítotok az "ego-bajnokokra". Haverom apjának új M5-ös BMW-je van, és most mindegy hogy hogyan vette meg, ill. mibõl.(nem ez a lényeg)A csávó is ladával kezdte mint sokan mások, namost az uj M5 elõtt nagyon sok "luxuskocsija" volt.Tapasztalata és rutinja van, sõt több is mint az elvárandó.Soha nem volt még nagyobb balesete(pár kis koccanás,amirõl többségében szintén nem õ tehet),ezt még hozzátenném.És neki a fél élete az autóban zajlik, ezt bármikor aláírom.Nem védeni akarom mert én is ellenzem a "gyorshajtást".De ahol lehet menni és nem feltétlenül veszélyes ott miért tötymörögnek???Ez sztem örök dilemma marad, amíg lesznek ezek a lámák. Végszónak annyit hogy igenis lehet közlekedni balesetmentesen és gyorsan is egyszerre, persze ehhez technikai háttér is kell( pl. jó autó), ill. az elmaradhatatlan rutin. na csumpák
mert városon belül gyalogosok is közlekednek nem csak autósok. például. véletlenül kilépnek az útra, ha 50 el mész meg tudsz állni, ha 100 al nem. hiába nincs autós forgalom, mégis gáz lehet.
Sztem te átláttad, h mit is írtam. Ezzel kevesen vannak így rajtad kívül, természetesen tisztelet a kivételnek. Van akinek annyi jött le az egészbõl, h "na itt 1 nemnormális, notórikus gyorshajtó". Pedig sztem nem vok notórikus. Ha kell akkor igenis 130 max 150 amit a pályán kihozok az autóból. Mint írtam, ha a feltételek adottak akkor igenis megnyomom a pedált. Azt pedig ugye tudjuk, ha nem ész nélkül indulunk neki ilyen vágtának, h mik is ezek a feltételek. Fontossági sorrend nincs, mert mind egyformán fontos, és egyik sem elhanyagolható. Autó mûszaki állapota, belátható út (értsd reakcióidõhöz elegendõ belátható útszakasz, de inkább több beláthatóság), józan kipihent állapot, száraz út, és természetesen némi belátás sem árt másokkal szemben, pl a még gyorsabbakat elengedni, nem eléállni és majdénmegmutatomhogynemelõzle. Viszont a lassabbakkal szemben ugyanígy belátással kell élni, ha nagyon ráközeledek akkor elveszem a lábam a gázról, és a fékpedál felett pihentetem, h ne az utolsó pillanatban kelljen a pedálokon ugrálni ... akkor már késõ mikor indexel, és jön kifelé. Természetesen mindezt csak autópályán, mint írtam országúton én is betartom a 90-et, mert full mind1 az a 30másodperc amíg 1ik helyrõl a másikba érek.
Srácok, maradjunk a témánál, mert kezd a topik hasonlítani erre:
Hány fórumozó kell egy villanykörte kicseréléséhez?
1 aki kicseréli a villanykörtét és beírja, hogy ki lett cserélve 14 aki megosztja a hasonló tapasztalatait a villanykörte cserélésrõl, és hogy hogyan lehet más módon is kicserélni 7 aki figyelmeztet a villanykörte cserélés veszélyeire 1 aki az egészet átrakja a világítás topicba 2 aki nem ért egyet ezzel és átrakja az elektromosság topicba 7 aki felhívja a figyelmet a nyelvtani hibákra a villanykörte cserélésrõl szóló hozzászólásokban 5 aki flame-eli a nyelvtanárokat 3 aki kijavítja a nyelvtani hibákat a flame-ekben 6 aki vitázik azon, hogy "villanykörte" vagy " villany körte" másik 6 aki hülyének ítéli ezt a 6-ot 2 gyártásban jártas mérnök, aki felvilágosítja a csoportot, hogy a helyes kifejezés a lámpa 15 mindent tudó aki azt állítja, hogy dolgozott az iparágban, és a villanykörte kifejezés teljesen korrekt 19 hozzászóló aki azt mondja, hogy ez a topic nem a villanykörtékrõl szól és legyenek szívesek a beszélgetést egy villanykörtés topicban folytatni 11 aki megvédi a hozzászólásokat, mert mindannyian használunk villanykörtét ezért a hozzászólások idevágóak a fórumba 36 vitázik azon, hogy melyik módszer a legtökéletesebb a villanykörte kicserélésére, hol lehet megvenni a legjobb villanykörtéket, melyik márkájú villanykörte a legjobb ehhez a technikához, és melyik márka hibás 7 aki hivatkozásokat ír be, ahol különbözõ villanykörtékrõl lehet látni példákat 4 aki megállapítja, hogy az elõzõ hivatkozások nem jók, és beírja a jó hivatkozást 3 aki olyan hivatkozásokat ír be amiket a beírt hivatkozások alapján talált és ezek alapján hozzákapcsolható a villanykörte a fórumozó csoporthoz 13 aki belinkeli az összes hozzászólást, az összeset idézõjel közé véve odaírja, hogy "én is" 5 aki beírja, hogy nem fog többet írni, mert nem tudják többé kezelni a villanykörte problémát 4 aki azt mondja, hogy "nem beszéltük már meg ezt nem sokkal ezelõtt?" 13 aki azt mondja, hogy "csinálj inkább egy Google keresést a villanykörtékre, mielõtt kérdezel a villanykörtékrõl"
Ebben teljesen igazad van ;) Sajnálom, h véleményem, és õszinteségem ennyire közfelháborodás tárgyát képezte. Erre képtelenek sokan, bevallani (akár csak maguknak is) h nem fehér bárányok. Lényeg az h az autó elkobozását semmi esetre sem tartom korrekt dolognak ... lsd #219. A baj az, h manapság már mindenhol, mindent a sebesség korlátozásával oldanak meg. Ugyi kátyú van az úton ami szétcsapja a futómûvet ... nem betömik, kitesznek 1 20 v 30 korlátos táblát. Ezért mondtam pl azt is, h elõször mutassanak már valami pozitívat is az autósoknak, mielõtt megint meg akarják szorongatni õket valamivel .
Ezért irtam hogy egyet értek. Ennek igy kellene mülödnie. Én annyi külömbséggel ugyan igy vok hogy én nem 90-et megyek országuton. Én ott kb 110-120 között járok pálán 140-150 között. Ez teljesen korekt tempo. PERSZE EZEK A SEBESSÉGEK AKKOR VANNAK HA KEVESN ESETLEG EGYEDÛL VAGYOK!!!!!!! Brahizni is szoktam de ki nem? DE ezt megintcsak akkor amikor egyedül vagyok. Persze ésszel mert ez a munkám és ha letöröm a cégnek az autóját nagyon fognak szeretni.. Igazából az is igaz hogyha egy adott szakszon mész csak gyorsan akkor 30-40 mp sporolsz. Nekem azért ezekkel atempokkal nap végén kijön kb 30-60perc. Azért ez fontos. De kisteheresek tolják is neki, én is. De ovatossan csak!!!!
Már csak 1 valami nem világos számomra. Mi is az amitõl "csakúgy" megpördülök ? Egy olajfolt, egy adag vizes mócsingos levél (õsszel különösen veszélyes) amikor éppen sávotváltasz .... Egyébként kérdezd meg nyugodtan azt az idióta Stohl bucit, az is egy ilyen mutatványt adott elõ (autópálya szembesávba landolósat luxuskocsival) és csak a jószerencsének köszönheti, hogy senkit sem ölt meg
És nehogy durrdefektre hivatkozz mert rögtön a kardomba dõlök :DDDD 0,0000001% esélyed van megfelelõ keréknyomás mellett durrdefektet kapni. Kerék sérülés is okozhat durrdefektet, pölö a nagybatárral nem nézted hova parkolsz (ráálltál a parkára és meghúztad a gumit .... aztán egyszer csak BUMMM)
Miért is mennék le az útról ? Vezettél már autót 200km/h felett ? Nem, 180-nál már féltem és féltettem az utasokat (magyar út)
Ha nem vezettél akkor nyugodtan mondhatjuk, h fogalmad sincs mirõl beszélsz, ha pedig vezettél akkor tudod azt, h ha vlki nem a haverok elõtt akar vagány lenni, akkor minden idegszálával a vezetésre összpontosít, és nincs az a külsõ tényezõ ami kizökkenthetne ebbõl Volt amikor évi >50.000 km körül vezettem az ország minden része felé, asszem tom mirõl beszélek. Ekkora sebességnél már nem csak az a gond, hogy te hibázol, hanem az, hogy a kocsid (megcsúszik a kerék), bal elsõ féked 10-20%-al erõsebb, mint a jobb .... A legtöbb autót nem erre tervezték, és bár tudja, tiltanám (kb mint amikor a kis Smart-os 130-140-el megy, én meg hüledezek, hogy ez nooooooooormááááális ????)
Ja,és azt ne felejtsük el,hogy a rémhírekben szereplõ balesetek,ahol ennyi meg annyi halott volt az elmúlt hétvégéken azoknak töredéke volt az autópályákon Ööööö, talán mert töredéke az utaknak az autópálya? Mellesleg ha az autópályán van valami (azért ilyen is szokott lenni rendesen), az viszont szinte mindig súlyos (5-6 kocsi rohant össze ....)
Egyébként egyetértünk, a 2 sávos fõutak legalább olyan veszélyesek. És annál veszélyesebbek, minél messzebb az autópálya (mert akkor a száguldozósok is a fõútra kényszerülnek) Pölö elég sokat megyek a 4-esen (az ahol 7 év alatt <4 km-t sikerült autóút szerûen 4 sávosítani) Két komoly veszélyforrás van: 1) a gyorshajtók akik mindenkit agyamenten elõzgetnek, nem hagyják hogy a sorban elöl álló elõzzön, mert nekik a sor végérõl elõzniük kell ... 2) a lassan hajtók, akik miatt elõzni kell (Trabi/buzuki 70-el, IFA 40-50-el, kamion 70-el, földgép 20-30-al). Itt Mo-n nem túl gyakran állítanak meg azért autóst, mert túl lassan hajtott (máshol inkább). Pedig - fõútra (pláne egyszámú) lassú jármû nem hajthatna rá (tábla van, le se sz....) - ha jól emlékszem ha a látási és közlekedési viszonyoknak megfelelõen ha lehetséges, akkor köteles lenne az autós tartani a megengedett sebesség +-10%-ot (aki meg nem, az húzzon a mellékutakra). Szóval én a notórius lassanhajtókat is piszkosul büntetném.
Te pont az a típusú ember vagy aki inkább ülve marad egész életében, nehogy 1X se**re essen. Vizes falevél stb ... ez olyan h nem fõzök otthon még tojást sem, mert az ördög nem alszik, és felrobban a gáztól a lakás. Mint tudjuk parkolni nem 100km/h-val szokás, szépen lépésben pedig akár fel is állhatok a járdára, semmi baja nem lesz a guminak ... aki ezt nem tudja megoldani az tényleg tartsa be a 130km/h-t !!! Ha 180-nál már féltél és még nem vezettél 200 fölött akkor tényleg nem tudod mirõl beszélsz (ez nem a levezetett kilométerek számától függ). És nem smartal nyomom, de még csak nem is corsa GTI-vel ... abban lehet én is félnék 200 környékén. Egyébként ha tényleg annyit vezettél akkor azt is tudod, h vezetés közben minden pillanatban tisztába van az emberke az autója mûszaki állapotával ... tudod elég 1 apró zörej, és az sokat elárul. Egybként sok sok vezetéssel lehet elegendõ rutint szerezni de ... ne vedd magadra, nem tudom, h melyik kategóriába tartozol ... nagyon sok olyan ember kocsikázik, aki már 100.000-be számolja a maga mögött hagyott kilométereket, mégis látnia kell a kocsi orrát, és hátulját.
Vizes falevél stb ... ez olyan h nem fõzök otthon még tojást sem, mert az ördög nem alszik, és felrobban a gáztól a lakás. Ezek szerint te nem vezettél még eleget, hogy találkozz ilyen problémákkal és esetekkel amiket okoztak. Mondtam, naiv vagy. Az ilyenek szoktak utána nagy kikerekedett szemekkel ülni az összetört kocsiban, hogy ez vele mégis hogy történhetett meg, hiszen "profi". Úgy, hogy a profizmusod is a szerencsén múlik. Egyszer nincs ott a védõangyalod és paffff.
Mint tudjuk parkolni nem 100km/h-val szokás, szépen lépésben pedig akár fel is állhatok a járdára, semmi baja nem lesz a guminak Mit is írtam: "ráálltál a parkára és meghúztad a gumit", de a gyengébbek kedvéért átfogalmazom: túl közel állsz a patkához, és meghúzod a gumi oldalát a patkával (tod, radiál utálja az oldalsó behatásokat). Pláne a dögerõs szervós luxuskocsik esetében a szervó még egy jókora kátyúból is zokszó nélkül kifordítja a kereket, az megint más tészta, hogy a gumi mennyire sérül közben (a sofõr meg észre se veszi).
Ami a durrdeft illeti, csak annyit tennék még hozzá, hogy steel radial. Semmi elõrejelzés, egyszer csak ping.ping... kikandikál a vasszál, beakad, letépi fél gumit (találkoztam vele)
Egyébként ha tényleg annyit vezettél akkor azt is tudod, h vezetés közben minden pillanatban tisztába van az emberke az autója mûszaki állapotával ... tudod elég 1 apró zörej, és az sokat elárul Aha, már ha hangosabb mint az üvöltõ damdammzene, vagy a mobilból rikácsoló szuka ... meg amikor már valami hangot hallassz, akkor már könnyen megeshet, hogy késõ
Egybként sok sok vezetéssel lehet elegendõ rutint szerezni de ... ne vedd magadra, nem tudom, h melyik kategóriába tartozol ... Voltam õrült száguldozós, elõzgetõs ... aztán felnõttem és megkomolyodtam (meg láttam egysmást). Most már inkább óvatos.
"szépen lépésben pedig akár fel is állhatok a járdára, semmi baja nem lesz a guminak ... aki ezt nem tudja megoldani az tényleg tartsa be a 130km/h-t !!!"
szerintem a 130 mindenkire vonatkozik, nem csak arra, aki nem tud parkolni...
Az átlag magyarnak státusz szimbólum az autó,rengeteg olyan ember tart autót,aki amúgy nem bírja fentartani. Ezek az autók aztán hagynak maguk után némi kivetni valót,és valóságos baleset gócpontok. Ezt tetézi a sofõr rutintalansága,mert üzemanyagra se nagyon fussa. Ezeket kellene kiszûrni elsõsorban és nekik "elvenni" az autójukat. Könnyû mindig állambácsira mutogatni,hogy szarok az utak,de Pityu bácsi a szomszédban a 25éves wartburggal és a tükörradiállal sem hasznos a forgalomra.
99.9%-ban nem a pityu bácsi okozza a balesetet akinek 25 éves wartburgja van tüköradiál gumikkal rosdás spoilerel tompított fényszoroval szelepsapkával 2 pontos biztonságiövvel elektromos dudával és manuális indexel!
Hanem a kevésbé felszerelt merci amin 22" gumiabroncs van 6 légzsák max 6 éves tapasztalat míg pityu bácsinak legalább annyi éves tapasztalata van mint a wartburgjának az élete szal rosz a nézõszöged!
A suhancok is a 22éves bmwvel koccolnak,nem az új 7essel. Bontóban lenne mind nefélj nem lenne ennyi baleset. Durrdefektet sem az új kocsi kap,hanem a tükörradiálos.
De nem is a 25 éves lentebb említett felszereltséggel rendelkezõ pityuka bácsi okozza a balesetebb töbségét hanem a 3x-et nem átlépõ vagány fiatalság, abból is a roma nemzetiségü egyedek!
Megjegyzem a 3x-et én se léptem még át sõt a 2x et se bár közel vagyok :) Iletve nem tartozom a fent említett "kisebbséghez" ami már inkább lassan "nagyobbság".
Szal elõször ott kéne a szigorítást kezdeni, hogy ki alkalmas a vezetésre és ki nem!
Itt értem azt, hogy az évfolyam társam nemsrég vizsgázott "b" kategóriájú jogosítványra és az orvosi vizsgálat annyi volt hogy letette az amúgyis kötelezõ 5e ft-ot és már meg is volt a vérvétele illetve annyit kérdeztek tõlke hogy van-e panasza a szemére! És máris alkalmas volt! Arról nem is beszélve hogy a nõk 90% nem tudja hogy müködik az elkadást jelzõ háromszög vagy épp hogy müködik az emelõ vagy mégjobbat mondok nem tudja mire való a 4 ágú csavarkulcs! És az ilyentõl várjál elsõsegélyt aki még az elsõsegély dobozt sem tudja kinyitni!
Szal nem csak a kocsik állapota a borzasztó hanem a tudáshiány! És nem a szabályosan 50-el özlekedõ miatt van a dugó hanem az olyan vezetõk miatt mint amivel mulktkor találkoztam (természetesen nõ) látja hogy megált elötte az autó de már 100 méternél fékez és 5-el gurul (mindezek után lezárt egy keresztezõdést a piros lámpa miatt és miatta torlodott a sor)
Az embereket nehezebb kiszûrni,mint az autókat. Ott kéne kezdeni,hogy nem kéne panamázni a zöld kártyánál meg a mûszaki vizsgánál. És akinek nem fussa közlekedésre alkamas autóra az üljön fel a vonatra buszra.
Ne érts fére eggyet értek veled de mennyi az esélye annak hogy egy 20 éves tapasztalattal rendelkezõ személy aki kb 40 körül jár tükörradiál guminál egy defektnél karambolt illetve balesetet okoz?
És mennyi az esélye annak hogy egy 18 éves srác ugyan ezeknél a feltételeknél a fél éves jogsilyával látási problémákkal halálos kimenetelû balesetet okoz?
Igaz hogy a topik arról szol, hogy a gépkocsit kéne elvenni, de nem hogy a jogsit kéne elenni hanem nem kéne kiadni!
Ott kéne kezdeni,hogy nem kéne panamázni a zöld kártyánál meg a mûszaki vizsgánál. És akinek nem fussa közlekedésre alkamas autóra az üljön fel a vonatra buszra. Annyiban igazad van, hogy ami nem alkalmas az ne közlekedjen. Viszont akár le is szállhatsz errõl a témáról, mert a buszok kivételével még nem sûrûn hallottál olyat a hírekben, hogy mûszaki hiba miatt történt volna személyautóval baleset (mármint amit a mûszaki néz, pölö fék, vagy hogy mert kettétört a kocsi mert elrohadt) Továbbmegyek, amilyenek a mai fogyasztói társadalomnak készült kocsik, nos én a >10 évesekben jobban bízok, mint az 1 évesen már szarrárohadt megánokban. Szóval errõl ennyit.
A zöld kártya meg egy nagy faszság. Csak azért mert >10 éves a kocsim vihetem évente, ott meg csodálkoznak, hogy vadi új megahiperturbodízelek csúnyábbat eregetnek (és nem is kell évente szenvedniük vele)
Ja,hogy le van ejtve a szabályozás? Akkor miért pont a sebesség korlátozást tartsuk be? Én is megjártam Eger-Budapestet 40-45percek alatt nem egyszer,baleset nem volt. Nem kell ide kocsi elvétel meg semmi,mindenki okos,aki nem az meg úgyis kihull a rostán.
Nekem is van egy ismerõsöm, akinek a látása hagy némi kívánnivalót maga után. Pl egerbe állítólag a fekvõrendõrt nem látta meg! Aztán kb fél éve egy BMW-t orral elõre tört össze totálkárra. Egyébként szemüveget hordania kéne de még nincs is neki...
Ja,hogy le van ejtve a szabályozás? Hát ezt meg hol olvastad ???
Akkor miért pont a sebesség korlátozást tartsuk be? Mert a sebesség növekedésével hatványozottan nõ a veszély amit okozol magadnak, és más közlekedõknek (meg a balesetek száma és súlyossága is mellesleg)
Nem kell ide kocsi elvétel meg semmi,mindenki okos,aki nem az meg úgyis kihull a rostán És mi van azzal aki "kihullot" ahogy oly szépen írod, és megölt "kihullása" köüzben egy családfõt. Ilyen esetben pölö olyan k-rva magas kártérítést állapítanék meg ha túlélte, hogy a meghalt családfõ fizujának 2-3x-osát kapja havonta az áldozat családja (és nem egyszeri 1 misit mint manapság, amit zsebbõl fizetnek az ilyen állatok)
Egy kép felér 100 szóval .... 15 pedig egy teljes mesével. Nesze, itt a gyorshajtás eredménye. Nem tetszik ????
És ez egy sportautó volt, tehát mondjuk 3x jobban fel volt készítve a nagysebességre, mint egy átlag szar, és min. 2x jobban mint egy luxuskocsi, mégis a szalagkorláton kötött ki Mellesleg ha nagyon unatkozol lapozz ott vissza, fogsz te ott látni hasonlóan szarrátört gyorshajtó mercit, bmw-t, ....
Igazad van alkalmazzuk szelektíven a szabályozást,rám a zöld kártya vonatkozik rád a sebesség korlátozás,így be van tartva minden. Jó hozzáállás. Azt hiszem nincs több mondanivalóm a témakörben.
Majd beteszünk magunkról képet Csorival,hogy ide vezet a gyorshajtás,mert élünk és virulunk,2x-es bizonyíték a te egyszeri bizonyítékodhoz és cáfolva leszel.
Igazad van alkalmazzuk szelektíven a szabályozást,rám a zöld kártya vonatkozik rád a sebesség korlátozás Rám is vonatkozik term. a zöldkártya, van is (gond nélkül megy át rajta a >>10 éves kocsi), szóval én BETARTOM a törvényt. És te, BETARTOD ??? (azaz bevallottad, hogy nem)
Mellesleg iszonyat sok baleset történik zöldkártya lejárta miatt
Nem a lejárta,hanem ahogy leírtam korábban a hogyan történõ megszerzése. És a mûszaki vizsga ugyanez. És ez az a szemlélet amit ki kellene szûrni elsõ körben. Csökkenne a forgalom,lehetne halandi az autópályán,nem kellene sebességkorlátozás. Ez a boldog boldogtalan pöfékel a roszdatemetõkkel ez nevetséges. Aztán persze mutogatunk állambácsira,hogy az utak állapota. Na az olyan amilyen a kocsiké,mert annak is olyan gazdája van mint a kocsiknak. Magyar.
Képeket lehet linkelni 100 számra, én is tudok mutatni. Nehogy már csak az legyen idióta akinek jó autó van a segge alatt, mee minnyá lemegyek és felgyújtom az enyémet (dehogy). Ez az autó nem ment tuti 200környékén, de lehet még 80 se ... mégis xarrá ment.
mohus, nem arról van szó, h kire vonatkozik, és kire nem a 130 v bármi más szabály. Természetesen mindenkire vonatkozik, én csak azt taglalgatom, h ha vlki túllépi akkor mikkel legyen tisztába ... természetesen a bírságon kívül ha elkapják. Aztán jönnek itt a jópofa idézetek, a dolgok újraértelmezése, csak sztem max 2 - 3 hsz visszolvasása után történnek ezek a dolgok.
mrzed001 neked már nincs mit mondanom, csak annyit h ne állj a fa alá mert tele van madarakkal.
Nem a (zöldkártya) lejárta,hanem ahogy leírtam korábban a hogyan történõ megszerzése. EMBER, te tudod egyáltalán hogy mi a fasz az a ZÖLD KÁRTYA ???? Kártosanyag kibocsájtását nézik a kocsinak, szóval balesetet max akkor okozhat, ma a bömbi dízel mercid rossz beállítása miatt sûrû fekete füstfelleget ereget (ez persze a vicc helye volt)
Képeket lehet linkelni 100 számra, én is tudok mutatni Igen, a wartburg biztos gyorshajtás miatt ment a busz oldalába (és olyan jól megépített, hogy még az utasfülke se tört meg :PP ) Nem hogy 80-al nem ment, sztem 50-60 lehetett max, szóval NEM HAJTOTT GYORSAN! Talán éppen ezért élte túl. És most képzeld el hogy nézne ki a kocsi, ha egy õrült 80-100-al belvárosban gyorshajtó ült volna a volánnál
Egyébként lépcsõssé tenném, hogy mikor vegyék el a kocsit, mert pölö a 200% nem reális (20 helyett >40-el nem olyan nagy bûn, mint 130 helyett 260-al menni):
Hogy kitõl venném el azonnal és kérdezés nélkül Lakott területen: 20-as táblánál 65-el hajtótól 30-as táblánál 70-el 50 helyett 90-el 70 helyett 100-al kívül: 70 helyett 110-el 90 helyett 140-el 110 helyett 150-el 130 helyett 170-el
Attól még hogy folytatódik a "gondolatmenet" még igaz, hogy zöld kártya elcsalása miatt keletkezett balesetek száma konvergál a NULLÁHOZ. (egyszóval marhaság)
Huh! izé...Mi is a köze a gyorshajtóknak a balesetekhez,vagy a zöldkártyának? Nekem eddig csak az tünt fel,hogy balesetek a figyelmetlenségbõl,vakságból,a kocsi megbizhatatlanságából és sok piától következnek be... Abból nem szokott baj lenni,ha valaki áthajt a piroson,vagy bemegy egy behajt-tilosba,csak tudjon róla... Azt sem állítanám,hogy a gyorshajtás lenne a balesetek góca,ezt kaszni soför válogatja... Én pl. soha sem tartom be a sebesség határt,nagyon régóta nem,csak ha trafit látok,vagy tutira tudom,errefelé van,bár igy is beleszeladok néha.. De 30 éve vezetek,26 éve meg már hivatalosan is jogsival,túl az 1milliókm-en,de sohasem okoztam balesetet és veszélyes helyzetbe sem senkit,(városi utakon) és még rengeteg hozzám hasonlót tudnék emliteni... Azt sem mondanám,hogy a "tinik" okozzák a több balhét,bár az tény rengeteg ilyen is van,amirõl itt írtatok,de ugyen ez igaz az idõsebb korosztályra is.. Cóval nem osztom azt a véleményt sem,miszerint csak a rutintalan vezetõk a rutintalanok,bõven van a 30-40 éve utakon bugdácsolók között is...
Huh! izé...Mi is a köze a gyorshajtóknak a balesetekhez,vagy a zöldkártyának? Olvass vissza!!! Nos, egyesek azt állították, hogy a gyorshajtással (180-200 kmh) csak magukat veszélyeztetik, szóval ugyan miért ne mehetnének amennyivel akarnak.
Megint csak egyesek azt állították, hogy a zöldkártya elmismákolók miatt veszélyesek az utak, nem a gyorshajtók miatt.
A diszkóbalesetekrõl gondolom még életedbe nem hallottál
Ami pedig a #311-et illeti, mégis mi a faxra válaszoltál??? vagy kérdeztél??? Vagy mi? Esetleg értelmesen magyarul hogy mit is akartál idegügyögni
Ahogy látom te elég idióta vagy ahoz,hogy érdemben beszélhetnénk,de hogy te is értsd "Hogy kitõl venném el azonnal és kérdezés nélkül Lakott területen: 20-as táblánál 65-el hajtótól 30-as táblánál 70-el 50 helyett 90-el 70 helyett 100-al kívül: 70 helyett 110-el 90 helyett 140-el 110 helyett 150-el 130 helyett 170-el" Nos erre válaszoltam
Nekem bõven elég ránéznem az aláírásodra,meg a profilodba,talán az unokám szintjét megütöd,tehát miért is álljak le veled vitázni,ráadásul ha fogolmad sincs mirõl beszélsz....
Sztem eddig az elmúlt 4 hozzászólásodban egy értelmes vitapont sem szerepelt, se meg nem próbáltál az általam/mások által állítottakkal akár pontonként vitatkozni .... szóval nagyon nagyon gyenge vitapartnernek bizonyultál...
OFF: Egyébként vagyok talán 10 évvel fiatalabb nállad (megbocsáss hogy tegezlek, itt így szokás tudod), szóval akkor 5 évesen csináltad a kölköd, aki 5 évesen csinálta az unokád .... enyhén pedo lehet a családod (urambocsá nemnaponbarnult?). Mellesleg nem szokásom ilyen IQ_Lite személyeskedõ szintre alacsonyítani magam, de csak a te kedvedért megtettem (érezd magad megtisztelve). Majd nézz vissza ha végre felnõttél, és ÉRTELMESEN képes leszel vitatkozni a témáról, és nem csak idiótaságokat benyögdösni :OFF
Kis buzi faszláma vagy szimplán,de hát erõlködj csak nyugodtan,nálam partnerra találsz és amint látom a matek se megy igazán,de anyád biztos büszke a kicsi okos fiacskájára,talán még ki is veri neked.....
Ez most érne jobb esetben is vagy 1-2 büntipontot (vagy 1 hét ban hogy lehûtsd magad egy kicsit), gondolom ezt tudod. Lásd jó szivem, nem szólok modiknak :D
Viszont: 1) matek terén sztem te vagy nagyon lemaradva (ált. 1. oszt. összeadás-kivonás megvót??). Állításod szerint unokáddal vagyok egykorú, azaz pölö a fiad fiával. Nos, mivel adatlapjaink szerint ~10 év a korkülömbség közöttünk, ezért hogy egyidõs legyen velem az unokád, bizony >30 éve kellett hogy szülessen (amikor te még csak 10 voltál). Jóhiszemûen feltételeztem, hogy azonos korban voltál te és a fiad amikor gyereket csináltatok, így jött ki a 10/2 = 5 évesen. Nos, nem látom hogy hol itt a logikai bukfenc, kérlek világosíts fel. Márpedig ha mindez igaz, akkor iszonyat pedo lehet a családod, hogy már 5 évesen gyereket csináltok (mellesleg biológiailag ez ugyebár teljességgel lehetetlen, hacsak nem mutáció következménye a korai serdülõkor kialakulása felétek) 2) veled ellentétben édesanyám egy nagyon kedves és jólelkû ember, akinek van esze, és képes normális beszélgetésre és vitázásra, amire úgy tûnik te teljességgel képtelen vagy (amit itt levágsz az hiszti és veszekedés, olyan nõi IQ mentes dolog). Mellesleg szádra ne vedd mégegyszer, majd ha feleolyan jó ember leszel mint õ, na majd akkor.
Amúgy itt a vége a flémelésnek! Még egy ilyen, és meglátjuk modi mivel jutalmazza hozzászólásaid "tartalmát"
De rohanj szólj neki.. A szint és a kor az két külömbözõ dolog,(legalább is, ha a 30 éved alatt sikerült már elvégezned a 8 elemit) És ha az én reagálásom miatt bünti pont jár,akkor a te cigányozásod miatt ban.. Ha a logikai oldalról közelitünk,hát azzal is hadilábon vagy,mint kiderül... Ha azt vesszük alapúl,17 évesen lehet legkorábban jogsiba belevágni,ahoz hozzáadunk 26-ot,meg azt az idõszakot esetleg amig tarthat a tanfolyam,hát! Talán van egy számológép a közeledben,de ha nincs,akkor anyucidhoz fordulhatnál bizalommal,talán ebben is tud segiteni neked.. Cóval úgyesen teleköpködted ezt a topicot a nagy ételmiségeddel,de nálam,jól vizsgásztál