nagyon jo nagyon szep csak jatszhatatlan :) es mire ez eljut vegre abba a fazisba hogy jatszhato lesz,mar reg ubermmorpg-k fogjak uralni a netet 2x ilyen durva grafikaval :( meg mindig azt mondom sok sikert a Startvault-nak.
Új fabernum tower. Új lájtning endzsin!4 Ment a szerver kb 10 percet nemrég azt csíptem el. Ahogy írták szinte minden ki van kapcsolva ebbe a buildbe, a világon kb minden bugos így még az is ami eddig nem volt :D 10 percet voltam bent, de kis lag már most is volt. Nem jó jel :/ Egyelõre ezt a játék így képeken nézegetni fasza :D
http://imagerz.com/QEMVUEtvAwJWA1xJFgVQ
http://imagerz.com/QEMVUEtvAwJWA1xJGQVQ
http://imagerz.com/QEMVUEtvAwJWA1xJGAVQ
http://imagerz.com/QEMVUEtvAwJWA1xJFQVQ
http://imagerz.com/QEMVUEtvAwJWA1xJFAVQ
http://imagerz.com/QEMVUEtvAwJWA1xJFwVQ
http://imagerz.com/QEMVUEtvAwJWA1xJRwVQ
"We need your help in testing our latest build of Mortal Online with the updated versions of Unreal Engine 3 and Atlas. We will have to patch the server several times and unfortunately this means you may experience a lot of downtime in the coming days.
We would like you to test the following basic things: Character creation, logging in and out Melee combat against other players Your feedback on any server lag or “desync” issues
During this step we have disabled almost all features to be able to make sure the core in the network structure is working correctly. Please note that several features other than the very core features (movement, basic combat, skill gain etc) may be accessible and/or almost working, but may lead to very odd bugs or crashes. We are not interested in bug reports outside of the lag/”desync” testing mentioned above.
Please note that if your performance is worse than before then please turn off shadows, we have an issue with dynamic shadows with latest UE at the moment. You will still have shadows in dungeons/caves.
We will enable the rest of the features shortly after this stress test. Thank you for your patience.
The Star Vault team"
azért ha ezt a desync szarság valóban megszûnik én biztos benézek.
Morinad, nallam ugyanez a helyzet :) megvettem eredetibe de eszem agaban sincs jatszani vele.A polcon jol mutat a diszdoboz de azon kivul maga a jatek katasztrofa.En mar azon is csodalkozok van aki meg erolteti :)
Ma patchelnek....hátha ez lesz az igazi:)..."Server going down. Transfer to new test-server..."
Én valamikor pár hónappal ezelõtt elvesztettem az érdeklõdésemet. Ez az elsõ játék, amit megjelenés elõtt meguntam :)
Hát én nem tudom mi a picsát csinálnak ezzel az új buildel. Fent vagyok IRCen állandóan, de hetek óta szinte egy dev se jár már fel. Elõzõ héten kellett volna jönnie, aztán jött a post, hogy kicsi késik de majd most a héten már tesztelés!!4 Erre itt vagyunk megint péntek és még mindig semmi -.-
csak jönne már...
arra sem emlékszem hogy mikor léptem be utoljára :(
Esetleg egy armorsmith/weaponsmith játszik még betaban? Most tesztelgetem a craftot és csináltam egy slag haulert. Sok dolgot tudok már csinálni, de nincs sok idõm most még egy weapon és egy armorsmithet is felhúzni...ha vkit érdekelne alapanyag az jelezze itt lécci, majd in game összefutunk. Jelenleg Meduliban nyomom Rokker néven.
igen,mar eddig is fent voltak a tozsden
vagy már eddig is kinn voltak a tõzsdén? az is lehet, csak nem tudtam róla.
Azt írja az elsõ mondatban, hogy tõzsdén jegyzett cégnek lenni annyiból rossz, hogy nem adhatnak ki pontos információkat, mert az befolyásolná a tõzsdei árfolyamokat.
We apologize that we are late in giving you this information; this is also one of the “downsides” of being a public listed stock company. We cannot give information how we want and when we want it in some cases when it affect the stock market.
As you are aware of we are soon to deploy our April build. (Described here http://www.mortalonline.com/content/under-development) Unfortunately because of the volcano on Island it prevented our trip to the US so we have a slight delay in our schedule, this doesn’t mean we are delaying for a longer period. We are going to send our guys to Epic Games this weekend so we can get back on track with our release. This is the finalizing phase for releasing Mortal Online.
As soon as our guys are located at Epic Games, we will move the April build to the live testing server where we need your support in testing all of our release features. This is scheduled to be short testing periods till we go live so we need your feedback during these short testing phases.
Now we are getting really close in going live with Mortal Online, it’s exciting times for us all, please bare with us with the last testing phases we need in the coming week to get a as solid release as possible.
El kellene látogatniuk a blizzard oldalaira, és megnézni, hogyan kell a semmit kommunikálni. Õk értenek hozzá, meg lehet tanulni :)
Karakterek megmaradnak open beta-ról?
Még mindig ezen a szinten van Mortal?Nemár,bakker 1 évvel ezelött is ilyeneket írtatok:S Elég lassan mennek a munkálatok pedig ha mostanában dobnák piacra az még jó is lehetne nekik. Itt talán azon van a hangsúly,hogy ez már OB fázis-ban van és amiket írtál nemigazán méltó egy fizetõs mmo-hoz viszont ott a remény ami nálam pl.dominál,hogy ha megtetszik maga a világ,grafika,hangok és mindehez társul valami jó pvp rendszer illetve frankó end game tartalom akkor szemet hunyhatok a jelenlegi hibákon és várhatom az újabb update-eket amik minden bizonnyal idõvel feledtetik milyen bugos kliens-el is kezdtünk:-)
Még sztem is várj vele amíg meg nem oldják a nagy dolgokat. jelenleg ismét iszonyú a desync, lag meg a térkép is elég lukacsos...sok helyen be lehet ragadni vag átesni a világon...bugos a flagging rendszer i, szal pikk-pakk piros lehetsz még akkor is ha nem ölsz meg senkit, skillek is el-eltünedeznek ha éppen új skilleket tanulsz (olvasod a könyvet).
Ezek általában hamar kikészítik a játékosokat. Sztem nem érdemes felidegesyíteni magadat:).
Ha megoldják a szerver gondokat akkor onnantól már klassz lesz a dolog.
Na látom lehet végre bétázni:) Megnézem a játékot hátha elnyeri tetszésemet.Igaz mire letölti meg majd update-eli az még 1 nap talán:S
hja meg ott a twitter is , oda is be lehet nyögni 1-2 mondhatod hogy aszongya " höh megjöttünk usákokhoz minden frankó " meg "höh nagyon okosak lettünk mostmá' minden fasza lesz " stb. ez a nagy csönd csak árt nekik fõleg ilyen helyzetben.
engem jelen pillanatban már nem is érdekel a cucc. ha lesz update akkor majd megnézem aztán remélem újra rákapok.
Minden MMOnál megy a nagy kuss állandóan és mindig azzal magyarázzák, hogy dolgoznak. Nade könyörgöm annyi ideje csak van a héten legalább 2*, hogy benyögjön pár mondatot a fórumra, hogy mi újság. Ennyi ideje nehogy már ne legyen. Sose fogom megérteni :y
As you know we have been working hard to solve our desync issue within the game to have a proper release of Mortal Online. We have made some progress but we think we have hit the limits on the current version of the network solution we are using. We believed we had the solution before end of March but we now see that this is not possible at the moment therefore we have to postpone the release for another month. We have been working very hard day and night now for some years and finally started to see the goal and release, we just have to put another gear in before we are going to release Mortal Online. Thank you for your feedback and support that helped us to take this important decision.
Both the community and we here at Star Vault agree that we need to have the desync issue solved before we can release Mortal Online. We have decided to upgrade our network solution with Epic Games to improve the overall network structure. We have already started the merge a week ago which means we are converting all our current features and content into the new structure, this will take some time for us to finish before we can test the result of this with your help in the open beta. We will also fly some of our programmers to the US where Epic Games are located to work within their team to get their fully support on our game and update of the network structure in an efficient way other than distance cooperation. This will improve the speed and quality of us going into the latest build of Unreal Engine and the network solution which should eliminate most of our current issues, both in performance and network wise. While our programmers work directly on the merge and some bug fixing our artists will continue to work on the world, and bring us a few new interest points to Nave. This also means we get the latest build of Unreal Engine which gives us the opportunity to evaluate SpeedTree 5.1 and some other interesting tools.
We will announce a final release date at a later time."
When they say Mortal Online has so much potential " A kid asks his father for help on a writing assignment. "Dad, can you tell me the difference between potential and reality?"
His father looks up thoughtfully and says, "I'll demonstrate. Go ask your mother if she would sleep with Robert Redford for a million dollars. Then go ask your sister if she would sleep with Brad Pitt for a million dollars. Come back and tell me what you've learned."
The kid is puzzled, but asks his mother. "Mom, if someone gave you a million dollars, would you sleep with Robert Redford?"
"Don't tell your father, but, yes, I would."
He then goes to his sister's room. "Sis, if someone gave you a million dollars, would you sleep with Brad Pitt?"
She replies, "Omigod! Definitely!"
The kid goes back to his father. "Dad, I think I've figured it out. Potentially, we are sitting on $2 million bucks, but in reality, we're living with two sluts."
nézd meg a kari nevet. van amikor azt nem fogadja el és azért nem léptet be.
reggel letöltöttem a játékot, beléptem a karakter készítéshez, és a helyszín választás után se a Save se a játékba belépés nem mûködik. Leálltak a szerverek? nem látok sehol ilyen infót
"minden rendszer (node) egy szerveren futott" = külön-külön szerveren, de egy rendszerhez egy szerver tartozott
Szerintem itt is az egy node-on belüli kommunikáció okoz lagot. EVE-ben is az volt a baj, hogy minden rendszer (node) egy szerveren futott. Ha az oda csatlakozó kliensek száma elérte a kb 400-at, lehalt a rendszer. Ezt átszervezték úgy, hogy egy node, több szerveren is futhat, terheléstõl függõen, így most 1500 körül hal le a rendszer. A probléma az, hogy a szerverek hozzárendelése nem dinamikus és automatikus, hanem azt hiszem kézzel állítgatják.
EVE-ben azért egyszerûbb a dolog. Minden naprendszernek megfeleltethetõ egy cluster node. Azon belül is oszthatják, de már nem annyira. Ha ugrasz rendszerbõl rendszerbe, akkor a kliensedet átpasszolja a cluster egy másik szerverre.
Itt viszont simán (seamlessly) kell egyik szerverrõl átkerülj a másikra. Még DarkFall-ban is van egy pillanatnyi akadás, amikor területhatáron keresztülmész. Valószínûleg az a problémájuk, hogy nincs meg az a kód ami a területet felosztja és kiosztja a szervereknek. Ezeket a területeket vagy összevonja, vagy szétdarabolja még kisebb részekre, dinamikusan, attól függõen, hogy mennyien vannak az adott területen.
Ez annyira klasszikus hiba. "Kicsiben megy, nagyban is tuti menni fog", mindig ezen buknak meg, mert nem tudják hogy a legnagyobb problémát kell elõször megoldani, és aköré kell építeni a maradék szoftvert.
Morintad,en ertelmeztem felre amit irtal vissza olvastam,mar ertem nem arra celoztal hogy a kliensek osztjak az adatforgalmat. megkerestem a folyamat abrat ;) ha valakit erdekel Atlas Engine - jpg Ezen latszik a design egyetlen hibaja.A front end szerverek fogadjak a klientektol az adatot es kuldi vissza,emelett kulon chat meg login szerver,de hiaba a 4 front end szerver ha csak 1 kozos adatbazissal kapcsolodnak.Ezek a kis "Cluster Node" nevu dolgok igazabol intance jellegu szerverek lennenek,vagy session lobby szerverek is lehetnek,ahol waiting time fogadja a jatekos node- valtaskor.De ez egy open world jatek lenne elvileg.Sok sikert a desync megoldasahoz nekik.Ha ezt a modelt probaljak meg atszabni az EPIC segitsege nelkul,az szep munka lesz.De mint irtam mar egy biztos miutan kiadjak sokkal kevesebb jatekos lesz akik jatszik majd vele,igy nem lesz az adatbazis terheles alatt :)
Az egész postomban nem szerepel a kliens szó. :)
A szerver oldalon nem egyetlen szerver lát el egy funkciót, hanem több. Azonos vasak, azonos szoftverrel, de eltérõ adatokat dolgoznak fel. Minél nagyobb a terhelés, annál több szerver lép be a munkába. A CCP is pl. így tudta valamelyest javítani a lagot, de ott sem sikerült igazán átlépni egy határt.
Minel kevesebb a lag annal szarabb lesz a hitbox :) Orulok mar a hetvegen elkezdik,igy kiderul majd vegre hanyan is kepesek megvenni es havi dijat fizetni erte.Igyis eleg halott az egesz vilag de ha meg az a par ezer openbeta player is eltunik... 2 hettel a live utan az emberek szarra unjak magukat tartalom es questek nelkul,es elkezdodik az eszetlen PK.Live utan en is azt tervezem 1 honapon keresztul csak pkzni fogok reggeltol estig,majd meglatom mekkora max murdercountot tudok oszeszedni annyi ido alatt.Tobbet nem kinal a jatek,de valojaban tobbet nem is e'r. gl hf :P
Nálam a desync issuet megoldotta a legutóbbi peccs teljesen. Azóta semmi ilyen gondom nincs. Nagy néha látok olyat, hogy egy -egy mob iszonyú sebességgel elhúz a-ból b-be, majd onnan normál sebességgel folytatja útját.
Van még mit hegeszteni azért, de sztem az open beta kezdetéhez képest ég és föld a játék állapota.
Kósza hírek szerint a héten go live lesz, aminek én még annyira nem örülnék, mert pár dolgot még lehetne tuningolni.
Az hogy miert nem talaltak az otleteikhez megfelelo game engine-t az azert is lehet tobbekkozott mert szoftver fejleszto volt a bagazs nagy resze a tobbi meg grafikus es designer ( az animator akar a takarito szemelyzet is lehetett )es halvany lila lovesuk nincs a halozat programozashoz.Google-ben kerestek 1 network engine-t amit konnyen osszetudtak rakni az UT motorral. Azt meg hogy hol halottal olyanrol hogy a kliensek barmilyen szerver oldali terhelest elosztananak :))) a kliensek egymassal csak a szerveren keresztul vannak kapcsolatban,es nem kozvetlen.Igy minden informacio a szerveren keresztul halad at.Az atlas engine lenyege hogy tobb szerverrel dolgozik.Vannak szerverek amik csak a map-ot ( map darabokat ) futtat,a karakterek pozitciojarol fogad es kuld csomagokat a klienseknek.Egy masik szerver kezeli a karakterek statjat,item-jeit a bankolast,es a harc kozben a hitbox regisztraciot,itt dol el hogy eltalaltad-e a masik karaktert es ha igen melyik testreszen es mennyit sebeztel.A problema ezzel a szerverrel van,nem tudja a bejovo csomagokat idoben feldolgozni es a bejovo adat csak tobb masodpercel kesobb lesz csak feldolgozva. Ha valakit egy kicsit is jobban erdekel a dolog errol a temarol a neten fel lelheto egyik legjobb cikk : A Beginner's Guide to Creating a MMORPG -
Amennyire tudom, az összes nagy mmo adatbázis engine-nek az a lényege, hogy bármennyi gép között sklálázva képes elosztani a terhelést. Ha az Atlas nem ilyen, akkor miért kezdtek rá fejleszteni?
A csoda patch amire az emberek varnak valojaban lehet sosem jon el :( Amikor a fejlesztok az SV csapataban az Atlas network engine-t valasztottak az UT engine melle',csak azt felejtettek ki a szamitasokbol hogy az Atlas engine valojaban egy instance based mmo network engine,ami nem tamogat big open world project-eket.Ez sajnos nem kitalacio vagy ko'sza hir,ezt mindenki elolvashatja maganak az Atlas engine honlapjan. A desync/lag problema megoldasahoz ujra kellene irnijuk egy nagy reszet a network enginnek,amihez megfelelo tudasuk sajnos nincs,mivel mind zoldfulu szoftverfejlesztok voltak mielott az SV-hez kerultek. Amivel manapsag probalkoznak az a ki/be aramlo packetek meretenek valtoztatasa,de ez igazabol soha nem lesz megoldas.Amint csokkentik a rate-ket a hit box regisztraciok is valtoznak vele.Arra a kerdesre meg en sem tudom a valaszt UDP vagy TCP megoldas hasznal-e az engine,de az biztos egyenlore szerver oldali ellenorzes nincs :( szabad ut a csitereknek... De 1 jo hir is a vegere a rajongoknak,amint ezert havi dijjat is fizetni kell majd,az emberek ragequit-elni fognak,igy marad boven majd savszelesseg hogy ne legyenek desync problemak.GL anyway
Pár kép csakúgy. Remélem holnap lesz megint patch és még jobban helyrepofozzák ezt a desynch/lag hibát. Esti képek az új fabernumnál.
új Fabernum szerintem jó lett , nekem tetszik. elég rendesen átdolgozták a régihez képest.
Amúgy ma volt egy desynch fix megint. Eddig amíg bent voltam nem volt semmi probléma. Azért ég és föld így játszani, remélem megoldják véglegesen ezt a desynch/lag problémát :/
Új Trailer. Trailert tudnak csinálni jót az biztos :D A vége a videónak az... :o
http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1268335626 Nyitottam hozza uj topikot is hogy ne a mortal online cimszo alatt kelljen a kepeket lekozolnom.
megkaptam a dawntide beta accountom :) Holnap reggeltol tesztelem kemenyen,aztan probalok screeneket meg videot kiszivarogtatni hatha mast is erdekel. Mindenesetre egy beta regisztraciot meger, ingyen van.
akit ( vagy aki haverjait ) erdekli holnap nyilik 1 uj magyar Aion szerver,Sourcererrel it sem lehet majd jatszani sajnos mert tort szero. http://www.mysticworld.hu/aion/ - de ki tudja valakinek lehet jol jon. ( aki meg nem tesztelte , en az officialt se birtam 3 napnal tovabb )
Egyetértek. Könnyû összerakni valamit ami alapból jól néz ki, de a "motorháztetõ alatt" nincs meg az ami ahhoz kell, hogy pl tömeges csaták legyenek, mert a netkód nem olyan. DarkFall-ban is úgy oldották meg, hogy szerver nem ellenõriz, csak továbbít, és a cheatereket a kliens program hivatott elfogni. Úgy mint az FPS játékoknál (Punkbuster). Csak ugye anno (egy éve) nem igazán sikerült nekik a dolog. A Mortal-al kapcsolatban azt tartom problémásnak, hogy úgy használják az Unreal enginet, és nem sajátjukat. Tapasztalatból tudom, hogy máshogy old meg programozási problémát valaki, ha egy meglévõ motorra épít, mintha meglévõ motorBA építené be.
A probléma az, hogy ez is egy teljesen noob cég az mmo-hoz. Az energiáik arra mennek el, hogy megoldják azokat a technológiai problémákat, amiket az nagy és egyenletlen szerver-terhelés és a sok klienssel való hálózati kommunikáció okoz. (ahogy nézem, nekik a grafikai engine is problémát okozott)
Mivel erre kell az idejüket fordítaniuk, nincs idejük és kapacitásuk arra, hogy a játék számunkra lényegi részével foglalkozzanak.
Az alábbi két új játék tényleg jónak néz ki, de majd lássuk meg ha már mennek. Egyelõre én szkeptikus vagyok. A Mortal még a Darkfallt is jelentõsen alulmúlta a jelenlegi teljesítményével.
A skillcapos rendszer szerintem jó benne. A Darkfallban megõrül az ember a grindtõl. Alig várja, hogy vége legyen és játszhasson. Pont ez lenne a jó a Mortalban, hogy megcsinálod a karaktered, aztán csak játszol vele. Nyilvánvaló, hogy mindenkinek lesz több karaktere és egy klánban nem csak a bányász karakter lesz benn, hanem a pvp is.
Addig is én nyomom a Darkfall-t, az legalább mûködik :)
valahogy en is igy vagyok vele. Xsyon-nevu jatek tele lesz erdekes otletekkel,en mar csak ha kiprobalni is de megveszem.Maga a vilag amiben jatszodik az nem fog meg engem se,es a dawntime emiatt engem is jobban erdekelne. Ha van valakinek egyszer ideje Xsyon Feature list-et megeri elolvasni. http://www.xsyon.com/features Valami kb ilyesmi oszetettseget vartam el a mortal online-tol is. Mortal online ha igy halad 1 ev mulva talan majd jacchato es tartalmas lesz.Csak 1 ev mulva meg ma'r olyan jate'kok lesznek hogy most meg el se tudjuk kepzelni. Lehet csak en velem van a baj de 2 honap utan elvesztettem az erdeklodest a jatekkal kapcsolatban.A jatek kb annyira Sandbox hogy semennyire :) Annyi mindent csinalhatsz benne hogy valojaban nem csinalhatsz semmit, nah meg 14 millio crafting variacio van,de minek ha egy Thungsteel \Greatsword-nel meg egy Thungsteel Dragonica Armournal nincs jobb ami 2 kombinacio a 14 millio(allitolag)-bol. Rollplay is kb=0 szvsz, elkezdesz 1 karaktert,guild segitsegevel maximum 2 nap alatt a max-on van az oszes skillje,nincs is tobb Ability+Skill point.3 karakternel az 6 nap ami csak skillezes,es tobbet mar fejlodni se kell.Mivel kulon karakter kell szinte minden kis dologhoz,teszem en pl.: (Extractor szerep) Tud kovet banyaszni,tud lovagolni meg uszni meg me'g extractolni a koveket + Lore.De refineolni mar ugyanaz a karakter nem tudsz mert nincs eleg SP. Most ez a szerep a guild rabszolga.Tartalmas jatek,sokan fogjak imadni ez a szerepet.Banyaszol meg extractolsz,banyaszol es extractolsz,es adod a guild refinernek amit oszebanyasztal. Aztan a kedvencem meg a pvp :) Annyit latsz hogy a laggban emberek csont meg fa piszkalo'kkal hadonasznak a levegobe :) az legalabb vicces de azert tegyuk hozza' sova'ny.
dawntide-ot már nézegettem én is de béta reg most zárva vagyon.
Ha esetleg valaki ma'r unja a mortal online-t,azoknak ajanlom a kovetkezo 2 jatekot. http://www.xsyon.com/features http://www.dawntide.net/ Mind a ketto Sandbox MMO lesz,en ezekben jelenleg tobb fantaziat latok mint a mortal online-ban sajnos.
bleh szal köv patchbe elvileg raknak végre városokba világítást, így egy fokkal jobb lesz arrafele közlekedni sötétbe :)