Az, hogy eddig minden ami kijött, 90%ban a hülye flipperrõl meg blackjackról szólt, és lényegében a többi újdonságot épp h megemlítették. Videókban, képekben fõleg. Mind1.
OFF: neverwinter nights-hoz tartozó auróra toolset-tet joban tudtam kezelni igaz nem nagyon sikerült össze hozni egy normális modult GECK kicsit átláthatatlan volt nekem
Remélem csak fel javítják és nem variálják meg túlságosan. Lehet hogy a Geck-et jobban várom mint magát a játékot? Az igaz hogy a Fallout 3-mal is kevesebb idõt játszottam mint a Geck-el mod-oltam.
Úgy tudom, hogy az új GECK-ben külön lesz az új dialógus szerkesztõ, de az alap szerkesztõt is benne hagyják, kíváncsi leszek milyen lesz, és hogy könnyebb lesz-e kezelni mint a mostanit. Amúgy az NPC-re visszatérve beltérbe többet lehet pakolni, ellentétben a kültérrel a gépnek nem kell a látótávolság betöltésével foglalkoznia, így több erõforrás marad az NPC-re, plussz van az optimalizáló eszköz amivel feldarabolhatod a belteret, és így nem tölti be egyszerre hanem csak szobánként.
Akkor nem olvasod... ez egy fórum. Vélemény kinyilvánítására. A másik hozzászólásra reagálva, lehet már akkor játszottam számítógépen, amikor a csattogós lepkét tologattad.. és igen, a nõk hazudnak a korukról. :p De valóban eltértünk a tárgytól.
Nem is mondtam hogy 100 npc kell, kicsit zsúfolt is lenne a játék úgy. Amúgy csak kérdeztem hogy szerinted mi az oka a kevés embernek, ha kétszer annyit is elbírna. Mert tényleg nem nézne ki jól ha csak egy-két ember boklászna a kaszinókban, de majd meglátjuk a kész játékot. Amúgy meg úgy néz ki hogy lesz hozzá Geck, így majd saját izlésemre tudom variálni. Amúgy sajna az én gépemet már a 30 npc is megfekszi.
Csak szép kerek szám, azért használják. De tényleg így van, ha grafikát kell szidni mindig a "10 év" jön elõ.
De amúgy minek vitázni ezen? Nekem pl nem fogja elrontani a játékélményemet, hogy valaki azt mondja rá, hogy csúnya. Ugyanúgy megnézek majd mindent, bejárok mindent, megcsinálok mindent, amit csak lehet. Úgyis mindenkinek az számít, amit maga él át a játékban. Felesleges a másikat gyõzködni, hogy de ez ezért meg ezért jó. Még ha sikerülne is meggyõzni (ami kizárt dolog, csak flame warhoz vezet és mint tudjuk, a flame háború olyan mint a ParaOlimpia. Hiába nyered meg, akkor is nyomorék maradsz.) akkor sem lesz jobb az élmény, amit kapsz tõle.
Nem értem honnan szopja mindenki ezt a 10 évet, vagy nem is éltetek akkor még, vagy gépközelben sem voltatok.
De nem muszaj szilikonnal teletuzdelt szupermodell baratnot beszerezni minden aron.. Amugy is sok szilikon rossz hatassal van az agymukodesre... Azert a 10 evvel ezelotti grafika eros tulzas.. Nagyon eros... Persze, nem is egy csili-vili, latvanyra optimalizalt uj FPS, a legujabb gepeken is akado teljesitmenyt kovetelve maganak.. Azzal meg nem lehet mit kezdeni, ha ugy allsz hozza egy jatekhoz, hogyha nem kizarolag egy NASA szuperszamitogepen kepes futni a grafikai kovetelmenyek miatt, akkor mar nem is erdekel... En meg mindig eloveszem a tenyleg 10 eves grafikaval rendelkezo Mechwarrior4-et, mert a jatek jo....
Nem azt mondtam, hogy nem lenne jó.. csak a játékoknak illene fejlõdnie. minek költünk akkor súlyos tízezreket a gépre, meg a játékraha tíz évvel ezelõtti színvonalt kapunk. A játékélmény lehet nagyon jó, de ehhez egy ilyen játékban, ahol van belsõ nézet, meg tps nézet, ne legyen már ilyen pocsék grafika. ha kapnánk egy olyan játékélményt, mint a Fallout 2-ben, akkor sem lennék teljesen elégedett, mert 2010 van. Egy posztapokaliptikus világban játszódó Las Vegasi alapból is csili-vili városban - játékban (amit a videókban is hangsúlyoznak)igenis ne legyen már kritérium, ha a pénzedért nem csak történetet, hanem látványt is kapsz, mert az elég meghatározó. persze a sztori a lényeg, de ha emellett ilyen kõkorszaki graf lesz, az elég illúzióromboló. Olyan apróságokról nem ejtenék szót, mint ami a rejtõzködéssel, a közeledõ mutáns árnyékának szikla mögüli lesésével történõ taktikát stb jelent, nem is beszélnék.. ha ehhez neked elég egy ósdi, életlen textúrákkal megtûzdelt látvány, akkor hajrá. Persze aki agyatlanul rohangászik a térképen egy géppisztollyal, és hat óra alat le akarja tudni a játékot, annak nizonyára nem számít a látvány. Én A Fallout 3-ba is több mint 120 órát öltem, kiegek nélkül, szeretem felfedezni az egész mindenséget, ha már megcsinálták, de ha ilyen gagyi lenne, mint amit ezek a konzolos képek sugallnak, tuti nem ültem volna ennyit elõtte. Minek? .) Szóval nézõpont kérdése, igenis kel a jó grafika (is) a tökéletes élvezethez egy ilyen nagy nevû játékban. Gondolom te a barátnõdben sem csak a szoftvert szereted, hanem a hardvert is.. :) A Fallout névhez a sztori mellé kell a látvány is. Magánvélemény.
Az jó esetben is csak 30 npc, de próbálj meg 100-at berakni DC egyik negyedébe, megfekszik a géped. Max úgy képzelek egy egy nagyobb várost, hogy felosszák utcákra,és akkor minden utcában lehetne 15-20 npc, bár akkor az egész városban történõ áthaladás csak töltõ képernyõbõl állna.
"Talán mert a Gamebyro nem tud olyan sok npc kezelni."
Ezt hogy érted? Nálam a Fallout 3-ban a városokban 3-4-szer annyi npc van mint alapból. Igaz csak az alap dialogot tudják, de ugyan úgy járkálnak, kommunikálnak egymással, esznek, isznak és alszanak.
És csak a fps esik vissza egy kicsit( igaz a gépem se olyan erõs már), más hibát még nem tapasztaltam.
Sõt a fõ eleme lesz a játéknak a gát. Akié a gát, azé a hatalom meg a energia.
Talán mert a Gamebyro nem tud olyan sok npc kezelni, mit gondolsz az Oblivion, Fallout 3 városai miért olyan kicsik, és miért vannak olyan kevés NPC-kel megtöltve? Amúgy a Hoover gát benne lesz, az Area 51 pedig azért nem lesz benne mert a készítõk nem is tervezték, hogy belerakják.
Kezdjük ott, hogy Las Vegason NINCS MIT SPÓROLNI. GTA Se tudott, akármennyire is (nem)akart. Amúgymeg, a Mojáve sivataghoz nem kell sok ész, óriási terepeket legyárthatnának hozzá, meg pusztaságokat, amiken keresztül gyalogolsz az úton, nézve a pusztulás maradványait. Sõt, lehetne így eljutni A-ból Z-be, hogy az egész sztory szépen végigvisz a map egyik sarkából a másikba. És az útat kell nagyon kiszínesíteni, érdekessé tenni. De h miért van ennyire kevés ember benne, nemértem... Fõleg ha nem egy szarráatomozott vidék az egész... És legyenek mán benne jármûvek...
Az az óriási gát bennelesz?:D
Ezzel az azonos mérettel nekem csak annyi bajom van, hogy vagy túl kicsire csinálják LV-t és lesz nagy bejárható puszta, vagy a város lesz nagy és a külterületek törpülnek majd el mellette. És van egy gyanúm, hogy a város lesz inkább kisebb, de akkor lehet nem tudja majd visszaadni egy akkora város hangulatát, mint maga LV. Túl hamar keresztülérünk rajta és túl kevés ember lesz benne. Pedig egy ép városnak azért többet kéne nyújtania ennél. Ne legyen igazam és mindkettõ óriási legyen!
Mint a videókban is látszik a fegyvereknek lesz visszarúgása is, pl az Anti Material puskánál is látható volt. Ha jól láttam 8-as erõ kell hozzá, kíváncsi vagyok vajon ha túl gyenge vagyok pl 3-as erõm van akkor hanyatt is vágna? Hehe mekkora poén lenne, az ellen elrepül az egyik irányba én meg a másikba.
Újabb E3 videó New Vegasról és még egy és egy másik Sok újdonság nincs bennük, úgy látszik az E3-as demó csak New Vegasból, és a Mojave sivatag egy részébõl áll. Nem csak a fegyvereinket babrálhatjuk majd, hanem készíthetünk majd gyógyszereket és mérgeket. Hét társunk lesz majd, de csak két társunk lehet majd velünk egyszerre, egy robot, és egy humanoid. New Vegas akkora lesz mint a Capital wasteland. 40%-kal több dialógus lesz mint a Fallout 3-ban.
Kimentem a kertbe. ELõször is, a grafika szar.. Mi a faszomért ennyire részletes a modellezés, ha mindent összepacsmagolnak ilyen nyálasnak tûnõ, víznek mondott shaderrel, ami ráadásul még hideg is ?! Oszt a lépcsõn való mozgás miért nincs rendesen meganimálva??! ÉS MIÉRT NEM JÖTT MEG A POSTAI CSOMAGOM?! HACK?! BUG?!
Ha minden játék ilyen grafal jönne, de ilyen lenne a hangulata össze tenném a kezem. Kit érdekel a Crysis 2.0000 amikor még egy tetris is leveri játékélményben.
Te pedig próbáld értékelni a finoman rejtett iróniát, és gyakorold a szövegértést :D Igen, az bizony gáz lett volna akkor is. Kb a Counter Strike-ra emlékeztet a kaszinó belseje a fakó, életlen textúrákkal, stb. ha ez neked tetszik, lehet jobb gépet kéne venned, így 2010 tájt már csuda dolgok vannak ;) Nézz körül..
A Grafika tényleg gáz, de még mindig jó, mert HD támogatása van. Nézzétek pl a Q3as JK3at. Akármekkora HD képeket rakok be, az engine szabályosan pixelesíti ezerrel...
10 éve gáz volt ez a graf? :D Jah hát persze aludj még vagy 100 évet. :D
Reméljük PC-n ez nem így fog kinézni, mert ez grafika tíz éve is elég gáz volt már... a textúrák minõségérõl és a tök élettelen kaszinóról nem is beszélve.. Hûha. a többi hagyján, bár nem sokat mutattak - de csak jó lesz..
Nem eroltetik.. Erre is van lehetoseged..!!! Valakinek meg ez lesz a fixa ideaja, hogy O nem akar megolni senkit.. Gondolom dumaval/lopakodasal lehet majd at bizonyos kuldiket megoldani.. Minnel tobb a lehetoseg, annal jobb...
Húúú! Már látom is, hogy mennyi idõt fogok én a kaszinókban, black jackezéssel, rulettezéssel eltölteni... :-D
Értem. Viszont a fõszál egy ilyen játékban kb tizede - huszada a valódi játékidõnek. Van ennek értelme? Lehet kipróbálnám egyszer, csak valahogy ez fura egy apokaliptikus világban, ahol a túlélés a tét... Egy küldetéscsomagot megoldok pacifista módon (nevezzük fõszálnak), mellette meg hogy (túl)éljek, azt teszem amit kell, akár ölök is. Sorry ha értetlenkedem, nagyon ellentmondásosnak tûnik, mint érdekesség az jól hangzik, egy-két küldetés erejéig, de nagyon nem értem, miért ezt erõltetik, amikor számtalan dolgot lehetne fejleszteni még a játékban.
A FÕ KÜLDETÉS SZÁLat lehet elvégezni anélkül, hogy megölnél valakit. És írja is, hogy nagyon nehéz, ha pacifista vagy, de meg lehet csinálni.
Azt kicsit furának tartom, hogy egy lelket sem ölünk meg.. az egy dolog, hogy én nem akarok tegyük fel embereket gyilkolászni, na de ha sétálgatok a sivatagban, és megtámad egy skorpió vagy mutáns dög, akkor mi lesz? Futok mint a nyúl? Nem túl életszerû.. Vagy állandó kísérõnk van, aki elvégzi helyettünk a piszkos munkát, míg mi félrenézünk.. egy ilyen játékban, ahol épp az a lényeg hogy azt csináld amit akarsz, nehezen oldható ez meg, hiszen akkor nem mehetek bármerre, mert kerülni kell szinte minden élõlényt.. Lehet én nem fogom fel, mi ebben a jó, de majd elmondjátok
Egy kis infó: Bethesda fórum Ebbõl két dolgot ragadnék ki. Az elsõ, hogy lesz vége a játéknak, tehát nem tudjuk majd folytatni mint a F2-ben vagy a F3 Broken steel esetében. A másik, hogy visszatér a régi rpg-k stílusa a Pacifista játékmód. Végig játszhatod a játékot anélkül, hogy akár egyetlen embert, mutánst vagy lényt megölnél, persze így nehezebb lesz de legalább sokkal RPG lesz mint agyatlan FPS-TPS. Nem lesznek halhatatlan NPC-k sem (kivéve a gyerekeket), kiirthatod akár az egész Mojave sivatagot, bár akkor sok mindenbõl kimaradsz.
Egy új frakció: Rangers of Dark Kelet Missouri-ból érkeztek, hasonlóak az Enclave-hez, de õk minden embert befogadnak kivéve a szupermutánsokat, rájuk vadásznak. Jó viszonyban vannak a NCR-kal, de gyûlölik a BoS-t, és a rabszolgakereskedõket. Ha jó viszonyban vagy az NCR-al akkor nem támadnak rád, ha a BoS-el vagy jó viszonyban, vagy a Caesar Legion-al akkor megtámadnak. A bázisuk Novac-on van, ha jó viszonyban leszel az NCR-al akkor kaphatsz tõlük küldiket, de csak éjjel 11-tõl 3-ig, mivel csak éjszaka végeznek akciókat.
Most már hivatalos is, kint van a Beth Blogján, októberben már kint lesz a New Vegas.
Egy szóval sem említettem a nézd a hátam tps nézetet. Arra gondoltam amit le is írtam. First Person - elsõ személyû, a shooter miatt lövölde is. Ergó, azért FPS-RPG(és nem csak simán rpg) mert nem csak elsõ személyû nézetben avelhatsz, de lövöldözhetsz is. Ha már a TPS-nél tartunk az is van benne, szal akkor már TPS-FPS-RPG...
Küsõ nézetbõl sokkal nagyobb teret látunk be, és e szeritn taktikázni is egyszerûbb. Nameg pontosan látod h mekkora a fedezéked.
Nem szándékozom folyamatosan külsõ nézetbõl játszani, de néha-néha hosszú barangolások során a 3-ban is szerettem (volna) nézni a karakterem, amint az atomsivatag romjain keresztülhalad. Hát hamar ráuntam erre pont emiatt. Viszont arra jó volt, hogy egy-egy szikla peremén megállva az alul elterülõ szép tájat a kamera fókuszában a karimmal megcsodáljam. Elvégre szerepjáték. Örömmel tölt el, ha kívülrõl nézhetem azt, amit kemény játékórák alatt alkottam. Ez is hozzájárul az élményhez.
De miert akarsz Te kulso nezetbol jatszani..?! Ez belso nezetbol adja az igazi jo elmenyt.. Pl. sose tudod mi van a hatad mogott, mindig hatra kell pislogni, eppen mi akarna megenni...
Hopsz bocsánat visszavonom a Caesar Legionos kijelentésemet. A Trailer végén amikor az egyik légiós machetevel támad a társai a háttérben automata fegyverekkel lövöldöznek.
Ha jól láttam még a Feral Ghoulokat is átdolgozták 0.51-nél egy horda ghoul támadt a játékosra és valamiféle ruhákban voltak nem szakadt rongyokban, középen még egy Izzó is látható volt. Láttam lesznek még mutáns sáskák is amik szintén voltak az 1-2-ben. Azt viszont nem értem, hogy a Caesar Legion miért hajaz a rómaiakra, késekkel, kardokkal, lándzsákkal nem sokra mennek az NCR automata fegyvereik és gránátvetõik ellen.
Van benne egy ilyen kos szeru ize, ahogy latom.... Az pont jo lett volna hatasnak.. De ahogy nezem a fegyverek eleg jol megujultak..
Sõt, a trailer alapján, benne lesz az "ironsights". Nem kell majd külön mod-ot keresni hozzá. Ha már van "POV" nézet.
bárcsak minden olyan játék és film jó lenne,aminek a trailere is fasza volt elég hangulatos videót dobtak össze, nagyon tetszik, de kár ez alapján bármit is mondani a játékról majd,ha kijött szapuljuk eleget
Oh igen alul ki van irva hogy 2010 November 16.-án fog megjelenni. Mint anno a Fallout 3.
És megjött: Fallout New Vegas E3 Tailer Szerintem qrva jól fog kinézni, pesszimista urak most lehet sírni mert ez a végleges változat. Ahogy elnéztem a Caesar Legion is alkalmazni fogja a keresztre feszítést mint a rómaiak. Sajnos ahogy elnéztem ebben is lesznek Mirelurkok, hogy én mennyi rüheltem ezeket a dögöket.
"mivel nem csak az elsõ személyû nézetre utal az fps" Ezt nem értem, az fps azért fps mert first person shooter amire te gondolsz az a TPS Third Person Shooter vagy magyarul "Nézd a hátam" lövöldözös program(ilyen volt pl a Max Payne). A Fallout 3 RPG FPS és TPS elemekkel, mivel válthatsz a belsõ nézet és a külsõ nézet közt.
Akkor a fallout3(erre gondoltam, az 1-2 tudom, hogy full rpg) egy rpg fps elemekkel, mivel nem csak az elsõ személyû nézetre utal az fps(first person shooter) jelzõ, hanem lövöldözhetsz is. Ergó nem csak egy target-et választasz és támadási formát, hanem te magad is célozhatsz, lõhetsz.
Különben értem mire gondolsz, csak vannak ilyen szó átfedések amiket nem nagyon lehet elkülöníteni egymástól. :D A stalker egy fps rpg elemekkel. Úgy lehetne besorolni, hogy FPS-RPG. Max százalékokkal lehetne jelölni, hogy mennyire fps és mennyire rpg, mert pl a fallout még mindig inkább rpg mint fps... :D