nekem vagy a mercenary vagy a tribal tetszik (hajlok a tribal felé), szerintem a caravan semmi extra, a classic-ban meghát azt a vault egyenöltözéket már annyit láttam.
Nem elég, hogy elhintessz olyan infókat, amitõl még inkább várom a játékot, de még ráadásul bedobsz ilyen elõrendelési pack-okat, ami alapján nemtom eldönteni, hogy melyiket rendeljem. :-D
Eddig nagyon, de nagyon, de nagyon bejönnek ezek az újítások. Kíváncsi leszek milyen lesz összességében a játékban együtt látni ezeket a dolgokat. Még tán év játéka esélyes is lehet, de lehet, hogy csak elfogult vagyok!
Az Ubisoft sokat támadott DRM-jével szemben a Bethesda érkezõ játéka kevésbé szigorú védelemmel lesz ellátva. A folyamatos internetkapcsolatra sem lesz szükség játék során.
Josh Sawyer a Fallout New Vegas projekt igazgatója egy rajongókkal tartott eszmecsere során elmondta, hogy technikai téren új játékuk a Steamworks-öt fogja használni és a játék elsõ installálásához szükséges csak az internetkapcsolat és a Steam használata.
Ami viszont mindenképpen megnyugtató, hogy ezután már nem kell online-nak lenni játék közben és a telepítések száma sem lesz korlátozva. Egy szóval, nem lesz olyan szigorú másolásvédelemmel ellátva a program, mint például a legutóbbi PC-s Assassins Creed II.
The Source
én akartam mondani a bonus packokat :D Majd megkapjuk torrentbe az összeset, nem?:D
Holnap jön egy új videó méghozzá az E3-as New Vegas Trailer. Addig némi új infók: - Lesznek mérgezhetõ szúró, vágófegyverek mint az Oblivionban! Kések, kardok, Machetek, ééés hajító lándzsák!!! - A Stimpakkok nem gyógyítják a törött csontokat, vagy dokihoz mész vagy használod a Doktor táskáját ( mint ahogy eredetileg is volt a Fallout 1-2-ben!) - A Doktor táskája mellet lesz még Szerelõ készlet is amivel majd a felszereléseinket javíthatjuk majd( nem kell majd mindig kereskedõknél javítgatnunk) - A sima Stimpakk mellett lesz majd Super Stimpakk is, ami több életerõt gyógyít majd vissza.
Képek róluk a játékból: Caravan Classic Mercenary Tribal Ezek a páncélok, fegyverek nem lesznek benne az alapjátékban csak az elõrendelt változatokban, mint ahogy más játékoknál is szokták csinálni
"Látványban aláz, motor jobban optimalizált, mint a STALKER, de bivaly gép kell Neki"
Ergó nem azt írtam, hogy nem Ukrán kezek munkája! Nem írtam 1 szóval sem, hogy optimalizált! RGP: Tudom, hogy az F3 RGP, a STALKER meg nem. De ha a STALKER-t el kellene látni vmi game jelzõvel, akkor az épp a szerepjáték amit Te egyenes arányosságba hoztál az RPG rövidítéssel.
Ofkórz nem vagy szõrszálhasogató, de baszki olvasd már el, hogy mit ír az ember. De nincs harag. ;)
Jah, és még annyit Royal, hogy asszem Te írtad Far Cry 2 topic-ba, hogy a STALKER-t kellene az FC2 motorjával összehozni.
Végülis az F3-omból; STALKER-bõl; FC2-bõl keggyetlen profi RPG-t lehetne készíteni és az alapok már elkészíttettek. :D
Helyszín: Teljesen mindegy. Legyen vegyes. Pl legyen egy New York.
Hátér: Az emberiséget megfertõzte egy mutáns vírus, nevbezzük mondjuk T vírusnak. Zombik lettek, aktív, eft 4 Dead stílusú zombik. Túlélõ csapat tagja vagy még a járvány elején, feladatod, hogy kijuss a tiszta zónába. Út közben kapod a rossz híraket, hogy a middle park teljesen életveszély, sõt egy részét a vírus totálisan ellepte, és a növényzetet is megfertõzte, állatvilágról ne is beszéljünk. (I am alive ftw).A menekülési út teljesen ellehetetlenedik a végére, mivel mindig nagy gebaszok vannak a fõutako, és ezért igencsak el is kavarodunk. Közben a katonaság is ránkszáll, mivel már nem képesek uralni a helyzetet, és mindenkit aki a helyszíneen tatózkodik, fertõzöttnek tekintenek, és azonnali tûzprancs lép életbe. Persze csak akkor ölnek, ha át akarsz halytani a kordonokon, ahol intézkedni próbálnak, persze folyamatos támadások miatt megdöglenek, zombikká vnak. Jah, és F19es vadászgépek közben szedik le a nagy toronyházakat, h elvágják a vírus terjedését. Ami már amúgyis kijutott a világba, hála a repülõjárat hálózatnak. Nincs menekvés. A metró (new yorkban szintén fontos elem, mint Moszkvában (METRO2033) menekült, de kirekesztett népség uralkodik, menekültek új világot hoznak létre a már ott élõ csövesek segítségével, meg punkbandák is keserítik az életüket. A metró egyes részei erõsen fertõzött területek. (itt vissza is kapjuk a Fallout 3at részben).
Alappontok: Teljes customizálási lehetõség. Ruhák, hordási stíusok, festésük, fegyverek, kiegészítõk, meg maga a karakterünk DNSének kreálása, ami érdekes mód, h legyen vmi különleges, egy immunis DNS. Ezért is vagyunk mi a fõhõsök. Megmarnak, de nem változunk át, talán még kapunk is pár képességet, ami segítségl lesz ellenük. Jármûvek is kellenek természetesen, mivel az evakuáció során rengeteg gépjármû és benzin maradt ott. bõven van mibõl gazdálkodni, páncélozni , stb.
Végül lehet, h nem is ki akarunk jutni a városból, hanem csak túlélni, az is épp elég, vagy területeket visszahódítani katonai segítséggel, minden megtörténhet.A játék folytatólagos, tehátaz igazi forduló pont, amivel befejezzük a játékot, mint Fallout 3ban, több kimenetellel, marad ahogy van, ott lehet hagyni, vagy befejezés után visszatölteni, változtatva ezzel a végkimenetelen.
És legyen része a játéknak a guberálás, amibõl bõven akad, de fegyverbõl már kevés, aztán nem fertõzöttbõl lesz kevesebb. Elvégre ez New York. Guberálhatunk ruhákat, felszereléseket, minden félét, amit hazavíve, szigorú súlylimittel és kihatással, otthon berendezkedhetünk, de akár még a környezetünket is berendezhetünk. Pl egy menekülõállomást, v vmit, ahol lakunk. Miért ne? Mint F3ban.
Nemtudom mit hagytam ki.
Nem vitatkoztam! Véleményt mondtam! Nem akarlak én bántani, csak elmondtam, hogy én hogy gondolom!
Nyilván, ha nem fûzöl nagy reményt FNW-hez nem csalódsz max pozitívan.
Nélad a pont! :D Ilyet felvételibe is belerakhatnál, nyerõ lenne :D
Kiegészítés: Amint elkezdjük szénné modolni a játékot, nagyon labisilis lesz. Nekem olyannyira, hogy vagy a játékmenettõl kaptam majdnem sírógörcsöt, vagypedig csak kibaszott a játék amikor neki úgy volt kedve.
áStalkert én is imádom, de az ios egy rakás szar mint játék :D Viszont Airsoftban lehet tolni ezerrel:D Érdekel?
Animációk igencsak bénák, de elfogadhatóak. Nekem inkább a karakter cusotmizálási lehetõségei nem tetszenek, mert minden arc ugyan olyan, hiába kínai, afro v europid.
Az NPCkkel kapcsolatban nemfeltétlen sok szembejövõ kell, elég ha a játék során találkozunk azért mondjuk úgy 10-20 emberkével, akikkel jó lenne vmi kapcsolatot is kialakítani., v együtt harcolni netán, együtt bandukolni, questezni.
Sajnos eddig nemvolt, de new Vegasban remény csillant fel, és lehet, h végre lesznek underground kis közösségek, és normális faluk, táborok?
Nos, összekeverni meg nemigazán kéne. Nagyon két külömbözõ világról beszélünk. A maga nemében kéne mindegyiket felturbózni, v vmi egységeset alkotni.
Engem speciel nem zavar, ha vki beírja egy topic-ba, hogy XY game miért nem tetszett Neki... Én tutira veszem, hogy eget rengetõ változások nem lesznek a F3-hoz viszonyítva.
nincs értelme vitatkozni,mert neked más tetszik,mint ami nekem szerintem ez a játék már gyakorlatilag csak a nevében fallout és egyre távolabb lesz az 1-2 színvonalától azt,hogy mi miért nem tetszik pedig órákig lehetne ragozni,de kb senkit nem érdekel,úgyhogy inkább nem is offolok
biztos,hogy kipróbálom majd,már csak azért is,mert ebben a mûfajban kevés játékot csinálnak,de mivel nem fûzök hozzá sok reményt (nem úgy,mint anno a fo3-hoz) így talán nem fogok akkorát csalódni
Nekem gyakorlatilag nem is a sztori a lényeges ilyen sandbox játékoknál, hanem, hogy legyen sokféle lehetõség: karakterfejlesztésre, sok minigame ( aki tolta Gta san andreas-t az tudja mirõl beszélek, ha így belegondolok a játék 1-2-3 óráját a lóversenyteremben töltöttem és gyûjtögettem a lóvét, még jobban tetszett, mint amikor a városban rohangáltam), sok mellékquest legyen, és amit már sokan írtatok, hogy azok a mellékquestek ne csak egy-két helyre szóljanak, hanem fedjék le a játékteret. Ne az legyen, mint F3-nál (egyébként imádom azt is), hogy 1-2 helyre legyen quest aztán Grand Canyon méretû területeken (F3 térkép északi része gyakorlatilag) meg ne legyen szinte semmi. Jó értem én barangolsz és belebotlasz ebbe abba, de akkor legalább legyen valami pletyka mint pl oblivionban a knights of the nine dlc-nél, az megdobná a dolgot.
De amúgy eddigi infók alapján egy színesebb, szagosabb (új bõvíthetõ fegyverek, új lények, új frakciók, melyekbe belépésrõl még sokat nem tudni, új animációk, új történet, mely még szintén a homályba vész, Szerencsejáték) Fallout-ot fogunk kapni. De mindenre fényderül majd novemberben!
No, elolvastam nem kevés hozzászólást már ebben a topic-ban is. Fallout 3 volt életem elsõ RPG-je. F3 topic-ba annó túl aktív tag is voltam. :D
Nagyon megtetszett a game, mert végre azt nyújtotta amit kerestem. Legyen már végre vmi poszt-apokaliptikus világú game, de ne vmi lineáris játékmenettel megáldott darab.
Sajnos csak az OA kieget + alapjátékot vittem végig és barangoltam kúrva sokat a felszínen; felszín alatt. Engem nagyon Magával ragadott a game hangulata. A The Pitt fordítása volt amire vártunk-vártunk, de nem készült el... Aztán most meg már látom van full magyar nyelvû GOTY kiadás is.
Ezért mostanában egyre jobban érik bennem a gondolat, hogy újra nekikezdek. Én elõdöket nem ismertem. Ha nem lenne benne FPS nézet, ennek sem álltam volna Neki.
Most már MOD-okkal a külcsínyt nagyon fel lehet tuningolni. Egy idõ után nagyon sok MOD-ot használtam, mire azt mondtam rá, hogy na most már alakul a game, egyre jobban olyan, amilyet Én szeretnék. (Nem GreenWorld-re gondolok. ;)
Oblivion Nálam nem nyerõ, mert amik favorit game-ek az F3 mellett azok a STALKER játékok. (legalábbis számomra!)
F3-ban most, hogy újra felpakoltam a játékot és kipróbálás képp nekifutottam 1x, ami leginkább nem tetszik az a karakterek mozgása. Asszam Royal említette ezt. Amihez hasonlítani tudom az vmi olyan, mintha korcsolyáznának a pályákon. :D :(
A terep; helyszínek kidolgozottsága csillagos ötös, a hangulat is, még az is elmegy, hogy ugyanazok az NPC-k jönnek szembe, hiszen STALKER-ben sincs különbség egy-egy frakció emberei között. Egyik Duty-s, mint a másik, egyik Freedom-os, mint a másik, stb...
A motor persze, hogy elavult. De! Vegyük csak alapul a SHoC motorját. Igaz, az is MOD-al (STALKER SHoC Complete, de a Maga nevében bûntet) CS-hoz, COP-hoz képest az idõjárás elemek, amik hiányoznak belõle. (falakon lefelé folyó víz, vízcseppek, stb...) Persze amit lehet DX10.1-el és 11-el, azt nem igen lehet DX9-el. Ofkórz!
A kettõbõl kellene összegyúrni egy Game-et. Elég lenne a SHoC motorja + F3 MAP-je. SHoC-ban Én több NPC-n csak nevettem, hogy mennyire szánalmasak és gyenge a graf; COP-ban már pofásabbak, de belelõ az ember a kis törpébe, vagy késsel kaszabolja és 1xerûen eldõl, mint egy tekebábú. F3-ban legalább szakadtak a végtagok, amit MOD-al még jobban fel lehetett "tuningolni". :D
Szal, Nekem aki nem ismeri az elõzményeket az F3 sok boldog game órát nyújtott. A legtöbbet, amit game eddig adott. Talán a SHoC az ami vetekszik vele...
Sok dologban egyet értek azokkal, akikrõl tudom és érzõdik a HSZ-ükbõl, hogy Nálam sokkal jobban ismerik a Fallout game-eket, hogy több sebbõl vérzik a game. De melyik nem?!
Ami dilemma, ha választanom kellene, hogy F3, vagy STALKER játékok és melyiknek is ugorjak újra Neki?! Passz! Elõnyök, hátrányok a mérleg mind2 serpenyõjében. STALKER nem RPG, ok. Inkább szerepjáték, ill. kategória nélküli STALKER játék. De inkább ezek, mint bármelyik lináris bugyuta játék... Kipróbáltam több új game-et, a vason már vhogyan menniük kellene, illene, de szinte egytõl egyig mind1ikre azt mondtam, hogy nagyon kevés. Talán a Metro 2033, ami megint hozott vmi újat is. Látványban aláz, motor jobban optimalizált, mint a STALKER, de bivaly gép kell Neki és sajnos nagyon lineáris. Ettõl féltették a STALKER játékokat?! Aki STALKER-es, annak a Metro 2033 asszem csak egy 1x; max. 2x végigjátszós történet. Ennyi, semmi egyéb.
Az is lehet, hogy elkezdem párhuzamosan újra az F3-at és a SHoC-ot aztán jó ideig ellát game órával mindkettõ.
Azonban remélem, hogy a New Vegas motorján ráncfelvarrnak nem keveset! Ami az F3-ban Engem még bosszantott az a sok töltés barangolás közben. Most, hogy újra feltettem, ez a jelenség maradt, csak gyorsabb lett, ennyi. :D Ill. most már van lehetõségem mindenbõl nagyobb; legnagyobb textúra pack-okat alkalmazni és használni.
Én inkább attól tartok, hogy a New Vegas az karcsúbb game lesz, mint az F3 volt. Ahogyan STALKER-eknél is egyre jobban rövidítették a történetet. :( Igaz, sok hülyeséget meg ki is dobtak belõle. De MAP-ek csak fogytak és fogytak...
Viszont egyre jobban látszik az eredeti Fallout 1-2 fejlesztõk keze nyoma az új játékban. Nagyon sok elemet vissza hoztak. Ami viszont igaz, hogy nem mindenkinek tudnak majd megfelelni. A régi Fallout rajongóknak és az új játék generációnak is egyszerre elég nehéz.
Az az igazsag, hogy a regi jatekosok egy reszenek tul FPS-es, az ujaknak meg nem elegge.. Es igy tovabb.. En nem jatszottam a regi verziokkal, nekem tetszett vegulis a F3.. Igaz, az Oblihoz viszonyitva szerintem par lehetoseg nem lett kihasznalva.. Meglatjuk ezekbol mit javitottak a Vegasban..
Ha átraknák a hud elemeket a másik oldalra mit mondanál? "Na átvariálják a hudot mintha új lenne, inkább hagyták volna úgy ahogy volt." Amúgy ezek még Alfa-Beta képek/filmek akármi lehet még ebbõl akár még jó is, de ha szar lesz legalább mondthatják sokan "na én megmondtam hú de tudtam már az elsõ képbõl!"
Mit is rontottak el? Én tévedek vagy még senki nem tudott játszani ezzel a játékkal? Vagy te már tudod, hogy milyen lesz ez, egy két kósza fejlesztõk által elkottyintott információból?
Komolyan de szeretem az olyanokat, akik láttatlanban (még nagyon mozgóképet se láttunk: csak nyamvadt 1 percet) lefikáznak mindent.
Ki kell várni a megjelenést, ki kell próbálni, véleményt kell alkotni, addig meg bármi lehet! Lehet jó, lehet rossz, ennyi erõvel és negatív beállítottsággal akár azt is lehet feltételezni, hogy a DVD lemeze felrobban a kezedben vagy antraxot bocsát ki kibontás után.
Komolyan nem értem az ilyen embereket, legalább kifejtené, hogy mi a baja.
Pl. abba amit Hotomi írt mi a rossz?
- Átdolgozzák szupermutánsokat juhéjj, úgyis eléggé egysíkú volt az F3-ban (mind ugyanúgy nézett ki, pixelrõl, pixelre)
- 2 szintenként lesz 1 perk (legalább nem lesz olyan könnyebb a játék, hogy 30-as szintén már halomra öltél mindenkit, aki nem sz. overlord, vagy ghoul reaver)
- Új lény... hát ennek csak örülni lehet, nem volt olyan "hûde bazisok" lény változatosság az alap játékban
- magasabb karizma támadási bónusz-- egy jó "vezetõ" tudja motiválni a katonáit és azok akkor keményebben küzdenek, ilyen van a valóságban is.
- Több lõszerfajta (nagy háború elõtt is volt biztosan, akkor miért ne maradt volna ebbõl utána is, hamár a fegyverek egy része megmaradt)
Én nem látok ezekben olyan "húúúdenagy" problémát.
Épphogy az eddig infók alapján lesz több lehetõségünk, több dolgot beleraknak. Szerintem jó lesz, de elítélni kipróbálás (igen kipróbálás, nem videó, nem leírás, nem egyéb forrás, nem más véleménye, a legjobban akkor tudod meg, hogy tetszik-e ha kipróbálod) elõtt badarság.
Egyébként van Fast travel, akkor miért is kell az a jármû? Ha meg nem felel meg ne használd! Tehén egy pöppet lassú lenne, mire eljutnál A-ból B-be, addig kihullna a hajad, annál már a gyaloglás is gyorsabb. A többi állat meg meg akar zabálni, szóval nehéz lenne õket háziasítani. Szerintem nem kell ide mount!
Ez még kimaradt: - Több lõszer fajta lesz azon belül is lesz majd sima és páncéltörõ, mikrófúziós cellákból is két féle lesz: sima, és túltöltött, az utóbbi nagyobb fegyver sebzést ad, de gyorsabban tönkremegy a fegyver a használatától.
Némi új infó: - Minden 2. szinten kapunk majd perkeket. - Új lény Cazadores Mutáns Tarantulavadász darázs, bár könnyû megölni a mérge halálos. - A magasabb karizma nagyobb Támadási bónuszt ad majd a társainknak. - A szupermutánsok is átdolgozásra kerültek, új modelt, új animációkat, és texturákat kaptak. ( A videóban látottak csak "Placeholderek" vázlatok voltak)
Rage nem szerepjáték lesz. Igaz FPS-hez képest elég összetett lesz, de nem lesz rpg... :D
De ha egyszer már beleraktak egy viszonylag mûködõ lovat. Ebbe a motorba. Akkor miért nem akarnak jármûvet belerakni? Mert van modell is, csak azok abszolút roncsok. Rage pl ezért is fogja vinni a pálmát, mert van benne járgány, és sok custom lehetõség.
És azért ez hozzájárul a játékhoz, fõleg egy túlélõjátékban, ami nerm a városban játszódik, fõleg egy nevadában, ahol elvileg minden sík, és nem vmi értelmes gyalogolni mérföldeket. Ha már vannak utak, miért ne mehetnénk rajtuk? F3hoz van 1 motoros mod, de az szappandoboz style, erõs 1pontos ragdollal :D Jó sokan is szeretik, csakhát hoki ahogy kinéz.
Felpattanunk a kétfejû tehénre lasszóval a kézben!
Csak egy motor, mivel egy sikban vannak a kerekek, nem olyan komikus, mint mikor egy kocsi billeg ossze-vissza, nehany oda tevedt sziklan.. Inkabb maradjunk a porban gyalogolva.. Meg abban se vagyok biztos, hogy az obli motorja kezelni tudna ezt, mert ott se voltak 4 kereku jarmuvek.. Viszont ami kulonosebb gond nelkul megoldhato lenne, hogy berakjanak valami mutans lovat, vagy orrszarvut, vagy valami egyebet, amin pacigolni lehet..
Hát azért... Ha normális kerekekre számolt fizikát akarsz akkor már mind1, hogy motort vagy autót raknak bele ugyanolyan macerás, ha szappandoboz fizikát akarsz az ugyanúgy megvalósítható mind motorra, autóra, motorcsónakra stb... :/
Egy motort meg nem lenne tul bonyolult belerakni.. Egy 4 kereku jargany, azert mar mas fizikat, grafikai megvalositast, es a terep mas tervezeset kivanna.. Ha kulso, ha belso nezetu is lenne egy kocsi, az azert eleg erdekessen tudna bukdacsolni, ha csak ugy belerittyentenek.. Szerintem elvagyunk nelkule, inkabb foglalkozzanak a tartalommal.. Jo kuldetesek, stb.. Jobban jarunk vele...
Nem bonyolultabb. Animáció és config ami más. Ugye nem egy ló futkosik, hanem fforog a kerék, ennyi. Meg gyorsabb, máshogy kanyarodik.
Egyáltalán nem megoldható, sõt, csak valamiért nem hajlandóak belerakni, pedig rettenetesen sokat jelentene. Azt nem értem, miért nem kapcsolnak idõben. Nagyon jól tudják, hogy ami a játékosoknak fontos volt F3ban, az a karakterek customizálása, saját kis birodalom kialakítása, fegyverarzenálok, stb. Ehez mérten már sikerült összedobniuk tuningolható fegyverekbõl egy párat, de még mindíg szegényes. Most ezt miért nem tudják megcsinálni ruhákka?
Hát mert kurva lusták, és rábízzák ezt a modderekre, akik meg csak azt csinálják meg, amit õk akarnak, ergó vagy nem talál az ember magának moddert, vagy leszarják amit akar, maga meg nemfeltétlen fog tudni modolni, modellezni, stb.
Hat alapvetoen hatasallatok lehetnenek, mivel az obliban lehetett lovagolni.. Szoval erre berakhattak volna valami mutans izet, es valoszinuleg erre az alapra, valami motoros verziot is ra lehetne huzni.. 4 kereku jarmuvek, az mar bonyolultabb lenne..
Remélem ebben lesz motiváció bejárni a térképet. Mindenhova egy-két kveszt azt már le is tud kötni. Nem az, hogy csomó minden a semmi közepén a semmiért pár hangyával.
Maxra húzva se volt bugtalan. Volt, h ment a zene, aztán semmi se volt, pedig az érzékeim 10esek voltak. Meg h elõttem volt, ás úgy se látta a radar.
Milyen látótávolságot alkalmazol? Lehet az a probléma! Én olyankor már látom, (meg térképen/iránytûn is mutatja, hogy valami jön) amikor beindul a zene.
Nekem a lövéssel nem volt problémám, általában, ha addig míg odaért nem tudtam kinyírni (ami nem valószínû), akkor hátrálva aprítottam vagy gránát esetleg aknát alkalmaztam. VATS-ot meg nagyon ritkán alkalmaztam, túl könnyû úgy a játék, egyébként így se nehéz.
Biztos jo lesz, varom mar de jobban ereznem magam ha DLC-kent adnak. Ez teljesen az alapjatekra epul. Kis tulzassal ennyi ujitas a Point LookOutban is volt. De azert johet.)
Hát, a HUD engem speciel nemzavar, mert egy jó kis hud az, de a pipboyt tényleg lecserélhették volna vmi használhatóbbra. Nembaj, majd egy Mod.
A karakterek még mindig ugyanolyanok, de ez engem nem zavar, ameddig nem azt látom, hogy gyakorlatilag klónpofákkal találkozok. Nembaj, majd egy Mod.
A terepelemek, amiket eddig mutattak, nem vmi látványosak, de ami rosszabb, hogy nagyon kevesek. Nembaj, majd egy Mod.
És folytathatnám ezeket a sorokat. És és azthiszem ezzel sok mindent elárultam:)
Ránézésre hasonló, de már sok újdonság feltûnt benne azért. Ötletes, hogy a S.P.E.C.I.A.L. skilleknek minden szintnek külön neve van. Mintha a lövöldözés is jobban mûködne, bár ezt ennyibõl azért még nem lehet megállapítani. Viszont jól látható az ostoba mutáns <-> okos mutáns is. Egyik acélbeton szerkezettel támad, másik álcázó berendezésben és egy hatalmas fegyvernek készült karddal csapkod minket. Az arcok továbbra se tükröznek sok érzelmet sajnos. A Pipboyunk kinézetébõl ítélve megint nem lesz használható térképünk. A kutya meg aranyos.
Gyerekek, így lehet eladni vmit többször...
Ahhoz nagy, es nem kell hozza a sima F3, illetve nemi valtozasokat is eszkozoltek... Pl. a Crysis, meg a Crysis Warhead is szinte ugyan az, de megis mas-mas jatek...
VATS nelkuli lovoldozes.. Nekem az az erzesem, hogy ott direktbe rontottak a dolgokon, hogy eroltesek a VATS hasznalatot... Akar hogy is agyalok, emlekeim szerint az Obliban ijaszkodni pontosabban lehetett, meg varazslatokkal lovoldozni, mint a Faloutban neha mesterlovesz puskaval loni.. Mondjuk alapvetoen ez a motor nem lovoldozos jatekhoz keszult, ez is benne lehet..
Hát ha valóságban gondolkodunk, akkor a radscorpion biztos nem találna olyan sok kaját (meghát nagy darab jószág az sok kell neki), ezért szerintem ez nem hiba, rádsprintel mert kajás ennyi.
Raiderek meg azért támadnak mindig, mert hát eleve vérengzõek (lásd felfüggesztett kampóról logó emberek), ebbõl fakadóan aki ilyet csinál az nem teljesen normális, harmadrészt fullra be vannak kábszerezve, meg be vannak rúgva. E három kombinációjából kifolyólag én abszólút nem csodálkozom, hogy még a szupermutánsokba is belekötnek kisbicskával a kezükben is.
Amit én igazán nehezményeztem a Fallout 3-ban az az, hogy voltak frakciók, de igazából nem voltak. Kellett volna olyan lehetõség, hogy tudj hozzájuk csatlakozni és emelkedni a ranglétrán, mint pl. oblivionban, de úgy hogy ezen emelkedésnek legyen elõnye, meg látszatja.
Ha negatív a karmád csatlakozhatsz a raiderekhez, vagy adott esetben akár az enclave-hez ha pozitív akkor lehetsz tagja a Bos-nak. Körülbelül, mint az oblivionban, ahol több frakcióhoz is csatlakozhattál, na nem aszt mondom, hogy egyszerre enclave és raider, hanem csak 1. Legyenek feladaid, amit azért kapsz, hogy fentebblépj a létrán, ha jól teljesíted, valamint állandóan választható feladatok (pl.: raidereknél: hozzol rabszolgát pénzt kapsz, vagy szerezz kaját, lõszert ilyesmi, ha megölsz egy ismertebb pozitív karmájút, vagy ellenséges csapattagot, akkor elismerés esetleg lóvét kapsz. Bosnál: õrjáratozz x területen, ott vagy történik valami vagy nem, de mindenképp kapsz pénzt, szupermutáns helyõrségek kipucolása csapatosan vagy egyedül ilyesmi. Enlave-nél: kicsit árnyaltabb küldetések, infó szerzés Bos-ról vagy mittudomén.
Aztán ott vannak a regulatorok: van 1 fõhadiszállás oszt szevasz, egy darabot nemlátsz a wastelanden, csak ha negatív karmád van.
Különbözõ kiemeltebb ellenséges bossok jelenlétét nagyon hiányoltam.
Valamint még ami isszonyat nagy hiba a szememben az a unique fegyverek: Hát könyörgöm nem lehetett volna egy kis plussz optikai tuningot dobni arra a nyavalyás különleges fegyverekre, csupán a lincoln ismétlõ kapott egyedi kinézetet, a többire miért nem tudtak rányomni valami különlegeset, hogy ne totál úgy nézzenek ki, mint a többi 2500 smg.
Nekem a Vats nélküli lövöldözéssel nem volt különösebb bajom.
Szóval ha ezen fentebbi dolgokat javítják (Cesar legionban lehetne így csatlakozni), akkor én már elégedett lennék.
Én egyedül a motor miatt vagyok szkeptikus, meg mert nagyon felhúzza az agyamat, amikor teljesen logikátlanul viselkednek az NPCk, pl a látóhatárnál megjelenik egy radscorpion, és rádsprintel mint az állat, meg hogy a karakterek is össze vissza mennek, VATS nélkül lövöldözést erõsen szánamasnak érzem, és ingerlõnek..
Én hiszek abban, h a Nev Vegas sokkal jobb lesz, csak az alapvetõ bénaságait javítsák ugyan ki.
Amúgy most épp 2õt álmodtam az éjszaka. Elõször New Vegasban voltam, de már nemigazán emlékszem, mit is csináltam, csak pár képre, a mostani kaszinókról, ahogy belepte õket a homok, ahogy élnének ott az emberek. Azután én voltam a Vörös Báró, és repkedtem a fûnyíró hangú géppel :D
Cáfolnám az állításokat: nem villan be semmi a játéktérbe, ahova zoomolsz a fegyverrel azt fogod látni közelebbrõl. AI meg úgy észrevesz mint a pinty ha nem settenkedsz és/vagy nem olyan ruha van rajtad, ami nem nagyon vagy csak csekély mértékben ad ki hangot.
Sztem az AI-val Alpha protocolban sok baj nincs, játékmotor kicsit fura, de szerintem megfelelõ, inkább elavultnak mondanám (2-3 éve készült)
New Vegasban a motorral nem lesz gond, amúgy meg történet, párbeszéd, döntések és hatások terén az Alpha protocol akkorát tett az asztalra, mint sok több milliós költségvetésû játék nem.
Ha ebbõl indulunk ki, akkor Obsidian New Vegasban az F3-ban debutált szerintem jó harcrendszert kicsit tovább csiszolja és sztori, interakció, párbeszédek tekintetében még rátesz egy jó nagy lapáttal a hangulatra.
Ezek az én elõérzeteim a játékkal kapcsolatban ,ezért is (nem szoktam ám sûrûn ilyet csinálni) terveztem be, hogy az elsõ értékelések (preview-k) megismerése után már veszem is meg a játékot.
Egy Obsidianos fejlesztõ nemrégiben kibukott és elmondta, hogy az Alpha protocol fejlesztése alatt igen nagy fejetlenség volt a fejlesztõcsapaton belül, ellenben a New Vegas teamje nagyon összefogottan, tudatosan és összeszededten végzi a fejlesztést és szerinte az a projekt nagyon jól és nagyon jó irányba halad.
Royal: Fallout 3-at Bethesda készítette, ugyanúgy, mint obliviont. Érdekes módon mindkettõnél ugyanazok a kifagyások voltak jellemzõek. Ezt az Obsidian készíti, ha legutóbbi projektjükbõl indulunk ki (Alpha protocol) igencsak stabil játék lesz (nálam egyszersem fagyot, ugyan kilépéskor néha hibával lépett ki, dehát az kit érdekel).
Némi aggodalomra ad okot, hogy az Obsidian ugyan profi sztori és dizájn tekintetében, de megint (már több éve ismétlõdõen a projektjeik során) sikerült grafika és AI téren brutálisan furcsát alkotni az Alpha Protocollal. Állítólag épp az a távoli objektum villan be a játéktérbe, amelyik akar és a régmúlt idõket idézõ AI háta mögött ordítozhatunk lopakodás közben, akkor se vesznek észre az ellenfelek.
A New Vegas harcrendszere ugyanaz lesz, mint a Fallout 3-é, itt viszont a kedvünk szerint összeállítható fegyverekre már ADD-ON cuccokat is csatolhatunk.
Alig két héttel az E3 kezdete elõtt a Bethesda is ismertette, milyen játékokat visz a Los Angeles-i találkozóra.
A marylandi kiadó a riválisokhoz képest meglepõen kevés játékot visz magával, ám ha a minõséget nézzünk, kevés olyan cég lesz, aki felveszi majd velük a versenyt. A cég standján ugyanis kipróbálható lesz a Splash Damage új játéka, a Brink, az Obsidian Entertainment mûhelyében készülõ Fallout: New Vegas és az inXile Entertainment csemetéje, a Hunted: The Demon's Forge, valamint egy friss információkkal megpakolt RAGE bemutatót is láthatunk majd.
Ez már igaznak tûnik... szeptemberbe tuti nem jelenik meg a new vegas
"A Hardcore mód egy opcionálisan választható beállítás lesz, ami valósághûbbé teszi a játékot olyan dolgokkal, mint kiszáradás, illetve nem azonnal gyógyulás (gyógyuláshoz idõ kell). Ha azt választod, hogy visszatérsz normal nehézségre, utána nem állhatsz vissza hardcore módba. Játszd végig a játékot hardcore módban és egy speciális trófeát/acsívementet kapsz a végén.
Normál mód: Hard mód:
- Stimpack azonnal gyógyít - Gyógyuláshoz idõ kell - Lõszer súlytalan - Lõszernek súlya van - Nincs dehidratáltság -Játékosnak van egy dehidratáltság
mérõje, aminek értéke idõvel csökken, ezt vízzel lehet újratölteni
- Béna láb Stimpackel gyógyítható - Béna lábat csak orvos, vagy orvosi táska gyógyíthatja"
Szóval ez a Hardcore és a Normál közötti különbség. Hardcore lesz a nyerõ!
Hát azért ennyire nem gondoltam bele, kb az is elég, hogy enned kell különben éhen halsz vagy ilyesmi, esetleg legyengülsz (kisebbet sebzel közelharci fegyverrel) nem tudsz annyira pontosan célozni (mozog egy kicsit a célkereszt, látás zavarok), vagy hackeléskor koncentrálni, nem tudsz futni csak gyalogolni. Én ilyesmivel megelégednék, de ha csak rendszeresen kell enni, hogy ne hallj éhen, illetve inni, hogy ne száradj ki az is elég.
Én csak ennyire gondoltam az F3-as utalásommal. (Meg egyébként is mikor gyógyultál kajától, meg víztõl, oké mondjuk 1-1 adagtól, de nem "most akkor bekapok 10-15 zacskó csipszet aztán teljesen egészséges leszek, pedig az elõbb már alig éltem, egy kutyaharapásba belehaltam volna")
Meg az jó, hogy törött lábat nem tud csak orvos gyógyítani...
Amazon úgy tudja, hogy november 16 a megjelenési dátuma a játéknak...
Jah és Hardcore módban fogom nyomni tutira, legalább lesz egy kis izgalom és valóságérzet. (F3-ban is ott volt az a sok kaja, meg víz és nem volt jó másra csak életerõt növelni).
Jó, de én a valós világból következtettemmmmmm! :D
Nem véletlen várható megjelenés van elõtte. Általában ahhoz képest tolják arrább, de legalább szeptemberhez képest és nem novemberhez tologatják majd, ha halasztják. Amúgy ha jól emlékszem a Fallout 3 is késet, nem is beszélve a magyar verzióról.
Akar igy is lehetne, de a tendencia az hogy minel tobbet akarnak eladni egy jatekbol es igy "agyonreklamozzak" mindenhol, nem "agyonhallgatjak" es csak a leggyengebb reszeket mutogatjak. Bar igazad lenne, en is szeretnek mar szeptemberben jatszani vele, de félek... A Lookout az csak egy dlc volt ez viszont egy onallo, teljeserteku es teljes aru jatek lesz.
Arra nem is gondolsz, hogy esetleg amit láttunk az még csak vázlat? Ha megnéznéd a hivatalos oldalon amikor készítették a DLC-ket elõször mindig vázlatban készítették el , és amikor végeztek a scriptelésel, a küldik megírásával, akkor jöhetek a csínosítgatások. PL a Pointlookout-nál láthatod hogy a fejlesztés elsõ szakaszában a modelek, mint a gõzhajó még texturával sem rendelkeztek.
Nem igazan akarom elhinni a szeptemberi megjelenest, de az oktobert sem. Ennyi idovel a megjelenes elott (3-4 honap) mar gameplay videoknak kene kint lenni es mar majdnem beta allapotban kell lenni. Szerintem senki ne elje bele magat, bar tevednek:) A kepek alapjan meg egy jobban sikerult dlc-t sem neznek ki ebbol, pedig nagyon szeretem es varom is. Ennel sokkal tobb kell bar az obsidian mostanaban nem hasit valami jol.
Kihagytad az Ökölharcot, mivel ott a boxer, a szervókesztyû, meg majd a bokszkesztyû, amivel talán ismét ringbe szállhatsz majd a Kaliforniai nehézsúlyú bajnoki címért
Pedig abban a wikiben ahol én olvastam Gépágyúnak hívják, az 1861 Gatling -Gun-t is Gatling ágyúnak hívják, és a modern kori változatát a Minigun-t is Gépágyúnak fordították.