Nekem is kb. 6 óra volt tegnap a db-ről kemény 300-600 kiló között váltakozva...aztán még szívtam a 7z tömörítésű fájllal, mert a Fallout Mod Manager és Nexus Mod Manager is hibát dobott ki rá az install közben, pedig manuálisan tökéletesen kicsomagolható volt, csak ugye mégis valamelyik modos progival telepítve az igazi... A kicsomagoltat fórumos javaslatra visszatömörítettem rar formátumúra, utána hibátlanul települt loál... A sztori eleje nagyon lassan indul be, eltöltöttem vele vagy 2 órát tegnap, őszintén a nagy "aaah" pillanat még nem volt meg, legalábbis nem pozitív értelemben...mert crashelni azt tudott bőségesen, alkalmanként nehéz volt 10 percet játszani egy beállt képes feladatkezelős bezárás nélkül. Miközben a teljes játék ugyanazokkal az aktív modokkal stabil volt...vagy legalábbis nem volt annyira instabil hogy crashelt volna. No meg a játékba frissen belépős mentett állást végtelenbe töltős gond is előjött többször. Ami elvileg hibás mentés lehet, na de újra belépve meg betölti rendesen...lehet jobb lenne még hanyagolni ezt a kiadásra szánt verziót is, de egyelőre még küzdeni fogok... :)
Guglidrájvra feldobtam rarban, kis szerencsével lehet tölteni 100 MB/s körül, az első sorból ;]
2. világuralmat azért talán nem, de azt igen, hogy övé legyen Vegas és ne kelljen eltűrnie az NCR-t csak azért, hogy a Légiót távol tudja tartani a várostól. Illetve emlités volt valami "szoftver frissitésről" is, amihez szintén kellett a chip, mivel a városban lévő robotok asszem Mk1 vagy 2-esek voltak, de a rakétákat csak a mk3-asok tudják használni.
1. Mr House vegetatív állapotban digitaizálva létezett, szóval az egész secutirtron hálózattal egy volt. Így történt vala, hogy a sérült securitron, amit Benny meghekkelt is rendelkezett minden információval House tervét illetően.
2. A platinum chip nem azért kellett, hogy a robotokat városon kívül is irányítani tudja, hanem az volt a kulcs egy caesar camp melletti (Hover Dam túlsó oldala) titkos föld alatti létesítményéhez, és az ott lévő több 100-1000 securitron (talán MK3) aktivásásához és programozásához. Ezzel a robothadsereggel próbálta elérni House a világ feletti uralmat, ezért volt szüksége a platinum chipre.
3. Ki tudja, talán mákja volt, nem hiszem hogy Benny félmunkát akart volna végezni. Viktor idegesítő (hello partner) robotunk pedig azért téblábolt mellette állandóan, hogy vigyázzon rá. Szóval nem hiába volt ott a jó helyen jó időben, csak gondolom nem akart lelepleződni, vagy ócskavas telepre kerülni :) Szóval így tudta Doc Michell megmenteni a búránkat és elkezdődött a kalandunk :)
Látszik hogy már régen játszottam vele. Ma egyébként rágúgliztam Vegasr-a és a térképen simán ráismertem a már PipBoy-on is sokat látott képre. Azért ez jó érzés volt. Bár azért jócskán meg kellett hogy faragják a játékteret a valósághoz képest. Közben az is eszembe jutott, hogy pont azért is kellett a Platinum Chip, hogy a városon kivül is irányitani lehessen a robotokat. Azt viszont nem teljesen értem, hogy a Yes Man honnan tudta House tervét, hiszen ő csak egy robot volt. Annak volt valami különösebb oka, hogy a Courier túlélte a fejlövést? Vagy puszta szerencse lett volna?
A couriert (játékost) Vegas kapujában lőtte le Benny, aki Mr. House egyik sérült Securitronjának átprogramozása után (Yes Man) kiszedett infóiból kiderült ki a Courier, és mit szállít.
Miután megvolt a Platinum chip, elásta Sunnyvale temetőjében, hogy senkinek ne tűnjön fel a Vegas mellett történt esemény. Link
Courier nem jött menedékből, a pipboyt azt doc mitchell adja neked a 21 menedék ruhával együtt mivel eredetileg ezek az övéi voltak, a doki meg a felesége(aki meghalt) a 21 menedékből jöttek ami vegas alatt van, a 13 menedék ruha meg csak egy a sok courier's stash tárgyak közül, eredetileg a classic pack része volt, az alap játék kiadásban ezek nem voltak elérhetőek ha jól emlékszem, mind ez csak amolyan bónusz volt az előrendelőknek fanoknak. http://fallout.wikia.com/wiki/Courier%27s_Stash
"ha Victor szabadon mozoghat a sivatagban, miért nem ő vitte el a Platinum Chip-et?"
azért mert minél távolabb van a securitron vegas-tól annál gyengébben tudja venni az utasításokat Housetól, erre House adott magyarázatot mikor beszélgetsz vele, másrészt House azért fogadta fel a couriereket mert ők nap mint nap vándorolnak és kézbesítenek híreket csomagokat, senki nem fog gyanút ha meglát néhány postás fel alá rohangálni, viszont az már igen csak érdekes ha tucatnyi securitron kezd mászkálgatni egyik napról a másikra hopevile és vegas között.
"(gondolom megtévesztés, bár vicces hogy a Couriert egyből lekapcsolták)"
erre is van magyarázat, benny fiú szert tett egy securitron-ra valahogy, miután rendbe hozta a robotot segítséget kért az egyik followers of the apocalypse tagtól hogy újra programozzák a robotot méghozzá úgy hogy minden kérdése válaszoljon amit feltesznek neki, ezért is hívják yes man-ek, ez után már csak néhány kérdést kellet feltennie benny fiúnak hogy hol és mikor érkezik a platinum chip... és természetesen ki viszi.
ahogy benny is mondta ... az igazság az, a játék már az elejétől el volt döntve.... bumm.
A Courier elvileg Vault-ból kellett hogy származzon, mert felteszem a PipBoy-t nem úgy találta. Azon gondolkodok, hogy a GRA kezdő szettben mintha lett volna egy páncélozott Vault ruha, amin ugye elvileg kellett hogy legyen Vault szám.
Viszont ha a Ulysses tényleg courier volt és Cézárnak dolgozott... akkor a játékban a courier csak mint szakma szerepel? Azt hittem ez valami társaság vagy csoportosulás. Hogy van egy... "szervezet", akik ezzel foglalkoznak (küldemények kézbesitése) és ennek a tagjai a courier-ek.
Igen, az nekem is meg van hogy Victor ásta ki, a Wiki szerint Mr. House azért küldte, hogy biztonságban legyen a courier, bár itt felmerül, ha Victor szabadon mozoghat a sivatagban, miért nem ő vitte el a Platinum Chip-et? És ha már itt tartok... már csak azért is egy szervezetnek kell lennie, ami a courier-eket összefogja, mert ugye egyrészt többet is megbiztak, hogy vigyen csomagot House-nak (gondolom megtévesztés, bár vicces hogy a Couriert egyből lekapcsolták) másrészt ha nem igy lenne, mi gátolná meg a courier-eket hogy lenyúlják az értékes szállitmányokat? Már csak azért is, mert a futároknak azért elég jól képzett, tapasztalt és talpraesett embereknek kell lenniük, hiszen a Fallout világa tele van veszélyekkel, és nekik muszáj átvágni rajta, ha kézbesiteni akarnak. A fejlövéses amnéznia még jó magyarázat is lenne arra, hogy a Courier miért lvl 1-en kezdi a játékot.
Most nekem is beugrott :) Így van.
Ulysses tényleg Cézár futára volt, és a nevében térített, gyilkolt. Aztán elárulták és meg akarták ölni, de megszökött, és elmenekült a Divine-ra.
egyik se jött menedékből, courieröl nincs biztos infó, viszont Ulysses eredetileg törzsbéli volt de cézár légiója bedarálta az egész törzsét, Ulyssesből meg cézár egyik zászlóhordozója lett és e "munkakörben" az volt a feladata hogy más törzseket kutasson fel asszimilálás céljából, ha jól emlékszem.
Továbbra is sekélyes angol nyelvtudásom szükségessé tette, hogy hozzátok forduljak pár kérdéssel. Szinte kizárólag történeti elemekről lenne szó. Próbáltam utánakeresni wikin is, de ott nem igazán találtam rá arra, amit kerestem.
Szóval! A játék elején ugye Benny fiú lelövi a Courier-t. Az kiderül, hogy hogy éli túl? Illetve történik emlités arról, hogy a memóriája esetlegesen sérül? Illetve nekem úgy rémlett, hogy Ulysses és a Courier ugyanabból a Vault-ból származott. Ez tényleg igy van, vagy ezt csak beképzeltem? Illetve van valahol magyar nyelvű Wiki, ahol utána lehet nézni a történetnek? Más nem kell belőle.
Jó csak macera :)
Kilépés előtt ne quicksave-t nyomj hanem rendes savét. Viszont idegesítő, amikor egy nagyobb tűzharc után kénytelen vagy visszatölteni a quicksavét, és az nem működik.
1: kezdesz egy új játékot, majd betöltöd a hibásnak vélt mentést, meglásd jó lesz. 2: felteszed a chasm módot, ami teljes autosavékat készít, és az mindig betölthető.
A quicksave sokszor bebugzik, mind az F3ban mind az F3NV-ben. Link
Sziasztok! Biztosan már ti is találkoztatok azzal az ún. "infinite loading screen" jelenséggel. Van ötletetek, hogy lehet azt kiküszöbölni? Sok mindennel próbálkoztam már(save file-ok törlése, autosave kikapcsolása, driver frissítés, segédprogram, stb), de nem jutottam dűlőre.Van még valami, amit érdemes használni? Mit hagyhattam ki? Igazság szerint néha betölt, néha nem. Rohadt frusztráló, meg kell mondjam.
Ha egy kicsit jobban 'beleélést' szeretnél ajánlom a One HUD - oHUD modot. Beállítható mi látszódjon a képernyőn. Nálam pl. úgy van beállítva, hogy ne legyen semmilyen adat a képernyőn csak a tájat lássam, de - ha lenyomom a bal egér gombot akkor megjelennik minden (hp, lőszer, iránytű, szükségletek - kaja, alvás,... - leterheltség, ..) de pár másodperc után eltűnik. - ha előveszem a fegyvert akkor akkor az iránytű, hp és lőszer látható de ez is eltűnik miután elrakom a fegyvert. Így lehet gyönyörködni a tájban - bár persze nem FO4 szintű Utoljára szerkesztette: Alexzel, 2018.04.21. 08:45:07
Vigyázni kell azért a Timescale módosítással, mert állítólag az AI-nál és pár questnél problémát okozhat ha túl alacsony. Mod lehet esetleg a Imps TimeScale Adjuster. Nekem a Project Nevada van a gépemen, abban sok más mellett a Timescale is állítható - én 20-at használok a NV-ban alap 30 helyett.
Egyszer kell beírni, a mentésbe belekerül és attól kezdve ez lesz az időmúlás üteme, míg új játékot nem kezdesz, vagy vissza nem töltesz egy a beállítás előttit.
Konzolban set timescale to xx. Ez alapból 20, ha jól emlékszem. 4 alá semmiképp nem jó lehozni, mert egyes scriptek megzavarodhatnak tőle, a 6 jó kompromisszum. Ez azt jelenti, egy valós óra alatt 6 játékbeli óra telik el.
Kis segítség kellene. Néhány éve láttam az FO4 egyik élőszereplős videóját, amiben egy néger faszi csatangolt a pusztaságban. Hatalmas hangulata volt. És valahogy rájöttem belőle, hogy az emberek nem futnak alaphelyzetben, így azóta akármilyen RPG-t tolok, kikapcsolom a "kocogást", és vagy séta, vagy pl The Witcher 3-ban paci, de leszállva szigorúan séta, kivéve harci helyzetben. Itt is ez lenne a célom, de az idő nagyon gyorsan repül így. Nem tud valaki mod-ot, ini beállítást, amivel lassíthatnám az idő múlását? Segítségetek előre is köszönöm!
(apropó. A magyarítás közben 97%-os lett. így már megéri kipróbálni. Akinek GOG-os verziója van, az viszont a launcher.exe-ről telepítés előtt csináljon másolatot, mert egyébként kéri a steam.api.dll-t. És ne felejtse el opciókban bepipálni a magyarítást!)
a poruljartak azt persze nem teszik ki az ablakba hogy kapkodtak es nem olvastak el a regios kiteteleket
Üdv! Miért nem működik nálam a Fallout New Vegas magyarosítása? A játék a legújabb verzióval rendelkezik mivel Steam-es. A magyarosítás a 2017.12.31-es verziójával próbálkoztam. Sikertelenül. Minden maradt angol. A Data Files-ban csak két fájl van. A FalloutNV.esm és a FalloutNV_lang.esm. Mind a kettő ki van pipálva de gondolom ezek nem részei a magyarosításnak. Többször is próbálkoztam de nem sikerül. Mit csináljak? Tudom hogy még csak béta, de legutóbb az előző gépemen már a menü is magyar volt. De most semmi. Előre is köszönöm! Utoljára szerkesztette: Bence450, 2018.02.27. 19:56:05
elso korben huzd ki azt az usb cuccot es ugy probald
Nem tudja esetleg valaki miért kapcsol át játék közben a program billentyűzet-egérről Xbox kontrollerres irányításra, ill. hogy lehet ezt megakadályozni? Elkezdtem újra a 'Tale of two wastelands'-t a Project Nevada moddal kiegészítve, és menet közben (néha pont harc közben) átvált majd kis idő múlva visszavált de addig semmit sem tudok csinálni. Van egy Steam kontrollerem de nincs bekapcsolva, csak a vevő része van berakva az USB-be.
Hát a 'Tale of two wastelands' mod olyan szempontból esetleg érdemes használni akkor is ha csak a Fallout 3-at akarjuk végigjátszani, hogy a New Vegasba berakott elemek ('iron sight'-os célzás, lőszerváltás/készítés, fegyver modok,..) szintén belekerülnek. Kezdéskor lehet benne választani hogy Fallout 3-at agy New Vegast indítunk.
Nem tudok segíteni, fogalmam sincs, hogyan működik az említett mod, soha nem próbáltam. Játszottam mindkét játékkal, és nem volt olyan érzésem, hogy de jó lenne a kettőt ugyanazzal a karakterrel végig játszani, többek között az általad is említett gondolatok miatt, és azért sem, mert a sok hasonlóság mellett vannak lényeges különbségek is, amelyeket lehet a mod jól megold, de nekem nem hiányzott, ugyanis mind a két játékban a DLC-kel együtt sokkal több az XP szerzés lehetősége, mint amennyi a max szinthez szükséges, XP nélkül meg elég érdektelenné válik a kalandozás, nem is csináltam minden küldetést, csak amit az adott karakterhez illőnek gondoltam. Tehát a modot nem ismerem, a két játékot igen, részemről további kérdéseket vet fel a mod használata. A New Vegas főküldetése azon alapul, hogy a Vegasba vezető rövidebb úton képtelen elérni a várost a főhős, mert azon az útvonalon falkában portyáznak a halálkarmok, tehát kerülőúton kell haladni. Természetes, hogy egy kezdő karakter előtt vannak még leküzdhetetlen akadályok, a NW-ban az éjvadászok, casadorok, halálkarmok lakta vidékekhez kell erősödni, nincs tiltva az arra kalandozás, csak a túlélés kétséges bizonyos szint elérése előtt. A New Vegast lehet játszani "kidumálós" karakterrel, sőt ott előnyös is az a vonal, a FO3 néhány jelentéktelen dumás lehetőséget leszámítva, hentelés. A sok hasonlóság miatt össze modolható a két játék, de nekem az nem hiányzott.
Sziasztok! Most a Fallout 4-vel játszom, de utána végigjátszanám a Fallout 3+New Vegast (Tale of two wasteland moddal), viszont így elég valószínű, hogy a NV-ben már elég magas szintű lesz a karakter (még a Skilled trait-ből származó -10% exp-vel is), könnyen lehet hogy eléri az 50-es szintet, vagy esetleg fölé is mehet (a Project Nevada megengedi a 50esnél magasabb szintet). Az érdekelne, hogy ha valaki játszott ilyen magas szintű karakterrel, mennyire lehet 'god' karakter, nem válik túl könnyűvé ekkor a játék, vagy az ellenfelek megfelelően 'változnak' és élvezetes marad? (A skillek nem a szintlépéskor kapott pontokból fejlődnek mert a 'Practice Makes Perfect' mod miatt a használattal fejlődnek, mint pl. a Skyrim-ban.)
Ha kipróbálod a SaGa által említett 'Tale of two wasteland'-et (így pl. F3-ban is használhatsz 'iron sight-'ot), a honlapjukon vannak ajánlott modok, és a Nexus-on általában 'TTW' jelzéssel 'compatibility-pach'-ek is vannak. Én személy szerint a Project Nevada-t ajánlanám ebben az esetben (New Vegas mod TTW verzióval is).
Mint az összes FO-hoz, ehhez is csak azt lehet mondani, olyan modokat keress, amik az elképzelt játékstílusodhoz illenek. Milliónyi van hozzá. Sőt, van egy olyan csomag is, ami összerakja egyetlen játékba (némi kompromisszummal, mert bizonyos tárgyakat nem vihetsz át egyikből a másikba), a Fallout 3-at és a Fallout New Vegas-t. Több vasútállomás illetve metró állomás van az egyes vidékeken, amiken át lehet menni a másik játékba. Tale of two wasteland. Mindkét játék teljes verziója kell hozzá, minden DLC-vel együtt. Más modok természetesen csak erősen korlátozva használhatók.
Ha csak a NV-t akarod, akkor a Mission Mojave Ultimate Edition és a New Vegas Error corrections erősen javallott.
Igaz, el is felejtettem, hogy mar azota a GOTY elerheto a gogon is. Na ott nem lesz ilyen gond, mint a korabbi Steames verzional.
Mod eseteben passzolok, olyan reg volt mar es annyi egyeb jatekkal jatszottam, hogy nem emlekszem mar a FO3-as felhozatalra. Nexuson nezz szet a legjobbra ertekelt es legtobb letoltessel rendelkezok kozott - nyilvan a nude/adult modokat leszamitva, mert tuti, hogy azok lesznek a toplista elejen.
A GoG-os változatnál ilyen gond nincs, ott megoldják ezt. Ha lesz leközelebb leárazás, akkor megveszem. Most épp STALKER-t tolom. :) Milyen MOD-ot ajánlanál a F3-hoz?
Egyertelmu, megint mas "eloben" jatszani vele 20-30 evvel ezelott es megint mas most felrakni es kiprobalni. Elobbi fantasztikus elmeny volt mindannyiunknak, utobbihoz kell nemi turelem, kitartas es beallitottsag. Nincs ezzel baj. Nyugodtan lehet kezdeni a 3. resszel, az "aranylag friss", a modokkal pedig a grafika is mai szintre hozhato (bar alap esetben sem csunya igy sok ev elteltevel).
Mas kerdes, hogy a FO3 egyik nagy hulyesege, hogy ujabb windowsokon nem nagyon akar futni, kell nemi .ini es egyeb tweak. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.12.23. 13:17:40
Az első rész topikjába írtam két éve, hogy akkor miért adtam fel. Lehet, hogy ha egyszer tényleg nem tudok mit kezdeni magammal (ilyen soha nem volt eddig),. akkor nekikezdek. Játékmechanika és kezelhetőség szempontjából merő borzalmos sajnos az F1 az én szemembnen. Pedig szertem a régi játékokat is...
Bar vannak utalasok a tobbi reszre (feljegyzesek vagy easter eggek tobbnyire), de teljesen onallo tortenetek. Az 1-2 resz a valaha volt egyik legjobb posztap rpg, kar kihagyni, de ha nem akarsz tokolni az aranykor gyongyszemevel, akkor a 3. resz is tokeletes kezdes. Foleg ugy, hogy mivel nem ismered az 1-2 reszt, nem lesz ami hianyozzon a harmadikbol majd a negyedikbol.
A Falloutok története mennyire függ össze? Aki nem akar az 1-2 résszel szenvedni, annak a 3. résszel való nyitás megéri?
Amit írtam: a mentésben beragad egy halom olyan objektum, amire semmi szükség és betölti őket. A Wrye Flash mentés kezelő menüjében van Repair A bomb opció, az kitakarítja.
És ha new game-nél is csinálja? Igaz, még nem próbáltam. Akkor a konfig fájlokban kéne keresni a hibát?
Mi az "a bomb"?
Még arra gondoltam hogy esetleg ez a RU verzió miatt van, állítólag elég sok mod nem működik vele.
Egyébként most egy nagy végigjátszást terveztem. Eredetileg úgy akartam hogy megcsinálok mindent (mellék questet,dlc-t) majd ezután mentek egy nagyot majd a négy fő szálat végig viszem.
De lehet inkább úgy fogom hogy csinálok egy normál végigjátszást egy karakterrel (mindent megcsinálva), majd a másik három szálat három másik karakterrel, igaz ezeknél már csak a fő szállra koncentrálva. De legalább ki tudok próbálni más stílust is. Pl közelharci.
Az, hogy csináltál egy mod nélküli installt, amibe betöltöttél olyan mentést, amihez modokat használtál, okozhat mindenféle problémákat, ezt nem érdemes.
A lassulás lehet a savegame „A bomb” hatása. A motor egyik hibája, amit gyakorlatilag az összes TES játéknál jól ismert és gyanítom itt is erről van szó, bár FNV-ben nem találkoztam vele eddig. A mentésben benne ragad egy halom felesleges objektum, amik folyamatosan terhelik a gépet. Van rá gyógyszer, a Wrye Flash nevű program elvileg tudja javítani.
Gondoltam elkezdek újra játszani new vegassal. Feltettem pár modot -kb 10- plussz az nvac-ot illetve a 4 gb patchet. A játék gyönyörűen futott kb 25-30 játékóráig. Nem volt semmi probléma vele, még egy fagyás sem volt.
Na, és egyik pillanatról a másikra fps droppok keletkeztek. Sokszor leesik az fps 40-50 körülire. A lényeg hogy csináltam egy clean installt, és ugyan úgy van fps drop a teljesen mod nélküli játékban is.
A kérdés, mi a bánat okozhat ilyet? Az létezik hogy maga a save file "sérült"? Hogy esetleg valamelyik mod megváltoztatott valamit a save fileban. Elég érdekesnek tartom hogy 25 órát futott 60 fpssel és hírtelen tartós fps drop keletkezett.
Játékos függő, hogy kinek mennyire jönnek be a különböző DLC-k. Nekem speciel pont a Honest Hearts volt az, amiről azt gondolom, hogy leginkább összeforrt az alapjátékkal, sőt bizonyos karakterek esetében ajánlott oda minél hamarabb átmenni. A történet olyan, amilyen (szintén egyéni megítélés kérdése), az egész kiegészítő lényege a túlélés képesség felturbózása, ami elérhető az alapjátékban, csak van egy apró bökkenő, hogy bizonyos alapanyagokat nem lehet máshol megtalálni, csak a kiegészítőben.. Más a növény és állatvilág egy része, többek között csak ott élnek zöld gekkók, amelyek ugyan csak akkor érdekesek, ha a karaktered saját maga szeretne páncélt craftolni, ami 25%-os méreg, tűz ellenállással is felruházza, vagy erős mérgeket szeretne kotyvasztani. Nem caraftolós karakterek is hasznos jutalmakat kapnak a küldetéssor végén, Joshua Graham páncélja pl. védő értékben egyenértékű a harci páncéllal, de könnyű páncél, és ad +3% kritikus esélyt, vagy a 0.45-ös lőfegyverek, lőszerek elérhetősége is ennek a DLC-nek az elkezdésével, befejezésével válik lehetővé.
50-es szinten egyébként már egyik DLC sem különösebben érdekes, nincs hova fejlődni, nincs jutalom semmiért, az meg úgy unalmas, érdektelenné teszi a játékot.
Nekialltam a Happy Trails expeditionsnak. Hat nem Happy, mivel az elejen az osszes pajtit lemeszaroljak. 9x probaltam megmenteni oket, de aztam neztem wiki-t, scriptelve van. Ugyhogy puff :D
Eddig nem tetszik. Lehet megint itt fogom abbahagyni a gamet.
A Project Nevada-val valamivel nehezebbé tehető a játék, mivel a HP is állítható benne (és egyéb 'Damage + Combat options') Eredeti játékban ez van: Player HP: 100 + 20 * END + 5 * LVL NPC HP: Base HP + 5 * END + 5 * LVL Project Nevada-ban ez az alapértelmezett (de beállítható bármennyire, én szintenként +2 HP-val játszottam) Player HP: 100 + 10 * END NPC HP: Base HP + 7 * END Így jópár HP-val kevesebb van 50-es szinten, könnyebben meg lehet halni. Sok állítási lehetőség van a mod-ban, csak érdemes ellenőrizni őket, mivel pl. az általam letöltött verzióban az egyik Loot-nál elírás volt és 'Food Spawn Chances'-nél (ha jól emlékszem) a Rare gyakoribb volt mint az Uncommon.
Hat most beteleportaltam a legio taboraba, ami hover dam tuloldalan van, mert elcsesztem a meghivos kuldit, es nincs mas lehetosegem. Egyedul kiserol nelkul 1db All americannal kiirtottam mindenfele drog, stimpackmeg egyebek nelkul a tabort.
Mar tenyleg nem kihivas igy lvl50-en 1 kieggel keszen.
Varazslos vagy ijasz kari jonne be igazan, de ez nem az a jatek :)
Nem feltétlenül jelent kínlódást, a közelharcos másféle karakter, vannak korlátai, amit figyelembe kell venni, nem fog 8-as szinten halálkarmokat gyilkolászni, de akár még szórakoztató is lehet vele a játék. Írom ezt úgy, hogy nekem is a lopakodós-lövöldözős stílus jön be igazán, de a játékot kiismerve, megismerve nincs semmi kihívás sokadjára ismét lövészt indítani. A második karakternek mondjuk én is energiafegyvert választottam, aztán volt egy robbantgatós, ami nem igazán jött be, azt éreztem kínlódásnak. Hosszú szünet után volt ismét egy lövész, majd a közelharcos, ahogy említettem pontosan azzal a szándékkal, hogy valami újdonság is legyen.
Hat a szenvedest nem szeretem, akkor nem kezdem ujra meeleevel.
Volt közelharcos karakterem, de főleg azért csináltam, hogy kihívás legyen a sokadik kaland-túra :-) Biztosan vannak jól kiagyalt, kipróbált fejlesztések, én azoknak nem néztem utána, a saját gondolataim szerint kezdtem el a fejlesztést. A kezdő település elhagyása előtt lehetőség van újra kreálni a karakterünket, ha jól emlékszem ott van is egy mentés, és már addig többnyire egy szintet lépett is a kalandorunk, tehát át tudjuk nézni a majdani perkek milyen feltételekhez kötöttek. Ezeket tanulmányozva arra jutottam,hogy ez egy elég összetett fejlesztést kíván, nem csak azért nehezebb út, mint a lövészek fejlesztése, mert testközelből kell harcolni, de ráadásul sok az olyan hasznos perk, amelyek nem feltétlenül a harci képességből fakadnak. Már a harcmodornál sem elegendő a csupán pusztakezes, vagy közelharci fegyverek technika, ajánlott párhuzamosan fejleszteni mind a kettőt. A mérgezések gyógyításához, mérgek kotyvasztásához kell némi túlélés tudomány, lopakodás is kellene, ha pedig célzottan az egyik legjobb aprító fegyvert szeretném használni, akkor a piromániás perk miatt a robbantást is legalább 60-ig fel kellene tornázni.. Ez még csak a harci fejlesztés iránya, de kellene ugye a zárnyitás, tudomány, beszédkészség, stb. Az ilyen fejlesztésben viszont legalább van kihívás, ami a sokadik végigjátszásnál egy lövészről nem mondható el, az szinte sérthetetlen tud lenni.
Valakinek volt meele karaktere? Mire kell ott figyelni? Katana vagy kétkezes sledgehammer? Másodlagos supportnak mit? Shotgun vagy energiafegyverek? Konnyupancel vagy power armor? :)
Ezzel tisztában vagyok, a jó karimnak is jópár negativ karmapontot sikerült beszednie lopásból. Ebből a szempontból a játék több helyen is logikátlanul lett felépitve, mivel sok elhagyatott helyen lévő cucc felvétele is lopásnak számit. Azt tudom hogy a karmának nem igazán van jelentősége, igazából én is csak a végső perk miatt foglalkoztam vele.
A negatív karma önmagában nem jelent sokat, attól még kedvelhet egy közösség, csak ne lássák meg a lopásokat. A megfogom, kiviszem, nem látnak elteszem is jól müködik, de ezt én általában csak ott müveltem, ahol egy-két cuccot vettem fel, pl képességnövelő könyveket, amelyek körül nyüzsögnek mások. A Grafoknál fölösleges fél órán keresztül futkosni a sarokba, álcázással össze lehet szedni mindent, és kisétálni a boltból. Kint várnak a segédek, oda adni nekik a cipelni valót, és a negatív karmával nem törődve indulni tovább. Az számít igazán, hogy a küldetésekkel milyen hírneved lesz, kezdetben még a szentéletű angyal is rá van kényszerülve a lopásra :-)
Többnyire az a sorsuk, de arra már magasabb szinten kerülhet csak sor, előtte végig kell csinálni elég sok küldetést. Aki viszont energia fegyvereket akar szerezni, jóval hamarabb érdemes betérni a boltba, akár a leírt erőltetett menetben, akár normál tempóban az útba eső küldetédeket teljesítve jut el Vegasba. Egy elcseszett küldetéssel fel is lehet robbantani a boltot, ami a legrosszabb lehetőség, se XP, se loot, illetve a hullákat ki lehet rámolni, de az árukészlet megsemmisül
Most majd vagy nekiallok az Old World Bluesnek, vagy a Mojave Drive Inn-esnek. Ha jol emlexem van megegy kieg ezen es a Courieresen kivul. Valami alienes tema. Ezeket meg nem csinaltam meg
Nekem unszimpik a Van Grafok, szoval Cass-el kiirtottam oket :D
Hosszadalmas ki-be futkosni, egyszerűbb álcázva betakarítani mindent. Ott egyébként olyan mennyiségű cuccot össze lehet szedni, ami már szinte csalás, de mégsem az. Az már valóban csalás, amikor a kereskedőket nullára kifosztva "vásárol" a játékos - programozás hiba lehet, amit nem javitottak
Hehe a Graf-oknál nem kell az álcázó... bemész, felemeled az áhított fegyvert(hosszan nyomva az E-t azt hiszem?Ahogy tárgyakat/hullákat pakolgatsz), besasszézol a budiba és akkor már elteheted, nem veszik észre.Így elég korán elég durva cuccokat lehet felszedni.
Edit: az élelmesebbek pedig pakolják meg a vödröt a budiból fegyverekkel és cellákkal:) Utoljára szerkesztette: levy668, 2017.09.30. 17:37:38
Energia fegyverrel akkor nehezebb igazán a játék, amikor még nem ismeri a játékos a lehetöségeket, vakon kóborolva próbál fegyvereket, energia cellákat találni - az első végigjátszás lehet ilyen. A lehetőségeket megismerve könnyedén össze lehet szedni egy egész energia fegyver arzenált, igaz ehhez módosítani sem árt a kalandozásokon, a főküldetést hanyagolva, irány Vegas. A kezdő faluban ki kell nyitni az iskola páncélszekrényét, abban van egy Stealt Boy, amire szükség lesz. Néhány lézer pisztolyt össze lehet szedni a környéken, de egy is elengedő, ha vannak fegyver javító csomagok. Érdemes egy kitérőt tenni a hegyek közé, az elhagyott rádió állomásra, ott megtalálhatóak ED-E megjavításához szükséges alkatrészek, azokat felvenni. Irány Primm, megjavítani a fürkészőt, s megvan a leghasznosabb követőnk. Tovább Niptonba, esetleg kitérőt tenni az előőrse, de az valójában csak a kereskedés miatt lehet érdekes, út közben kerül a hátizsákba némi kacat. Niptonban a lakokocsiknál található egy lézerpuska. Leromlott állapotban van, de fel lehet javítani. Vannak harcok út közben, de a fürkészünk besegít, irány Novac. A felüljárón utól érünk egy kereskedő karavánt szkriptelt csatájuk a légióival, bizonytalan a végkifejlet, győznek a kereskedők, de változó mekkora a veszteségük. Nem érdemes a harcba beavatkozni, korai még a légiót magunkra haragítani... Harcokkal, de megérkezik a hősünk Novacba, ahol érdemes 100kupakot áldozni a hotelszobára, ott nyugodtan le lehet pakolni a fölösleges cuccokat, alvás után pedig kipihenten indulhat tovább a kalandorunk. Az ajándékboltban a kereskedőnél van egy egyedi újratöltődő pisztoly, amit ajánlott megvásárolni, de most még nincs elegendőé kupak. Indulás tovább Vegasba, út közben a 88-as állomáson Veronica is csatlakozhat, ha akarjuk. Vegasba érve karakterünk még mindig csak 4-5. szintű, ha nem tettünk nagy kitérőket, csak az út mentén harcoltuk magunkat odáig. Célunk Freesaid, a Grafok üzlete. Negatív figurákkal van tele a bolt, de tele vannak fegyverekkel a pocok, azokért jöttünk. Most kell a lopakodó mező generátorunk , álcázva szedjünk össze mindent. Lényegében mindenféle energia fegyvert beszereztünk, elegendő energia cellát hozzá, tehát lőszerünk is van elegendő, és még csak a játék elején vagyunk. A bestiák is lövöldöznek energia fegyverekkel, tölük lehet lootolni, később a Repcorn föhadiszálláson pótolhatjuk a készletet, de oda ajánlott később bemenni, zárnyitás, tudomány képesség hasznos lesz.
"de úgy vettem észre kezdetben nehezebb a kevesebb lőszer és fegyver találás miatt."
elvileg igen, de ha rendszeresen kitakarítod a házakat barlangokat stb... meg a kinyírt ellenfelektől is összeszeded a cuccokat akkor az értük kapott pénzből(vagy csere) már lehet is venni egy lézerpisztolyt vagy puskát + lőszert hozzájuk... és akkor legalább a pénz is újra visszakapja egy kis ideig az értelmét.
Bár még nem játszottam végig energiafegyveressel, de úgy vettem észre kezdetben nehezebb a kevesebb lőszer és fegyver találás miatt.
Ha esetleg érdekel egy alapos skillfejlesztés módosítás, akkor esetleg próbáld ki a Practice Makes Perfect mod-ot. Ennél nem osztasz ki skillpontokat, mert a skillek használat során fejlődnek (beállítható hogy a kapcsolódó skill határozza meg a skill fejlődési sebességét). Ha akarod Elder Scroll 'stílusban' a szintlépés is lehetséges pl. 10 skill fejlődése után. (Ennél a modnál persze a magas intelligencia nem annyira szükséges, mert nincs skillpont, ill. a könyvek olvasása is inkább későbbre hagyható.) van egy beállítási lehetőség is, ami külön számolja a egyes fegyverjellemzőknél (pisztoly, puska, shotgun,távcsöves,... ) a fejlődést és ez befolyásolja az akt. fegyver használatát (pl. többet lőttél pisztollyal akkor ha egy pisztollyal jobban sebzel mint puskával).
Jó még a Project Nevada is. Itt elég sok módosítás van, pl. a Cyberware esetén alapesetben 2-2-t rakhatunk minden testrészre (pl fejre nem lehet Perception+Luck+Intelligencia egyszerre alapesetben) de vannak Perkek amik engedélyezik 4-4 berakását. 19 új Cyberwer is van, amiket meg kell találni (pl. éjellátást/hőlátást lehetővé tévő 'Bionic Eyes', halkabb lopakodás, kicsit több súly cipelése,...), ill. ha beszerzel egy könyvet (nem jut eszembe a címe) akkor az a doktor akinek odaadod szintén meg tud műteni, nem kell mindig a klinikára menni. Vannak új fegyverek is ill. saját magad is csinálhatsz párat ami az elején jöhet jól (pl 9mm-es pisztolyból egy kezdetleges távcsöves puska míg nem találsz rendeset).
Ha meg esetleg megvan a Fallout 3 is a New Vegas mellett, és tetszett, akkor esetleg ki lehet próbálni a Tale of Two Wastelands-et, ami a 2 játékot egyberakja, és a New Vegas rendszerével (pl. Iron sight) lehet végigjátszani a 3-at, és ugyanazzal a karakterrel lehet folytatni a New Vegast. Ez persze problémát okozhat pár mod esetén, de vannak TTW-s mod verziók is (pl. Projekt Nevadának is).
Valoszinuleg megvan mar mindenkinek, hiszen osztogattak mar gogon es itt-ott, de ha megsem, akkor ingyenesen beszerezheto a Fallout 1 steamen.
Nekem a számszeríj a kedvencem, igaz, azt egy mod teszi be a játékba. A Lone Wolf rádió lakókocsijában lehet rátalálni, néhány rosszarcú társaságában, vagy zsákmányolni, bár a zsákmányolható példányok nem olyan jók, mint ez a darab. Fel lehet tuningolni távcsővel, éjjellátóval. Ettől sem lesz akkora hatótávja, mint egy puskának, de könnyebb vele célozni. Készíteni és javítani is lehet, és a lövedékeit is le kell gyártani. Vigyázat, a robbanó lövedék erős FPS dropot okozhat, de nekem sosem hiányzott igazán, így nem használtam. Megfelelő harcmodort igényel, viszonylag közel kell menni, egyes lövéseket lehet csak leadni, lassú a töltés, cserében hangtalan és elég erős is.