Hat alapvetoen hatasallatok lehetnenek, mivel az obliban lehetett lovagolni.. Szoval erre berakhattak volna valami mutans izet, es valoszinuleg erre az alapra, valami motoros verziot is ra lehetne huzni.. 4 kereku jarmuvek, az mar bonyolultabb lenne..
Nem bonyolultabb. Animáció és config ami más. Ugye nem egy ló futkosik, hanem fforog a kerék, ennyi. Meg gyorsabb, máshogy kanyarodik.
Egyáltalán nem megoldható, sõt, csak valamiért nem hajlandóak belerakni, pedig rettenetesen sokat jelentene. Azt nem értem, miért nem kapcsolnak idõben. Nagyon jól tudják, hogy ami a játékosoknak fontos volt F3ban, az a karakterek customizálása, saját kis birodalom kialakítása, fegyverarzenálok, stb. Ehez mérten már sikerült összedobniuk tuningolható fegyverekbõl egy párat, de még mindíg szegényes. Most ezt miért nem tudják megcsinálni ruhákka?
Hát mert kurva lusták, és rábízzák ezt a modderekre, akik meg csak azt csinálják meg, amit õk akarnak, ergó vagy nem talál az ember magának moddert, vagy leszarják amit akar, maga meg nemfeltétlen fog tudni modolni, modellezni, stb.
Egy motort meg nem lenne tul bonyolult belerakni.. Egy 4 kereku jargany, azert mar mas fizikat, grafikai megvalositast, es a terep mas tervezeset kivanna.. Ha kulso, ha belso nezetu is lenne egy kocsi, az azert eleg erdekessen tudna bukdacsolni, ha csak ugy belerittyentenek.. Szerintem elvagyunk nelkule, inkabb foglalkozzanak a tartalommal.. Jo kuldetesek, stb.. Jobban jarunk vele...
Hát azért... Ha normális kerekekre számolt fizikát akarsz akkor már mind1, hogy motort vagy autót raknak bele ugyanolyan macerás, ha szappandoboz fizikát akarsz az ugyanúgy megvalósítható mind motorra, autóra, motorcsónakra stb... :/
Csak egy motor, mivel egy sikban vannak a kerekek, nem olyan komikus, mint mikor egy kocsi billeg ossze-vissza, nehany oda tevedt sziklan.. Inkabb maradjunk a porban gyalogolva.. Meg abban se vagyok biztos, hogy az obli motorja kezelni tudna ezt, mert ott se voltak 4 kereku jarmuvek.. Viszont ami kulonosebb gond nelkul megoldhato lenne, hogy berakjanak valami mutans lovat, vagy orrszarvut, vagy valami egyebet, amin pacigolni lehet..
Felpattanunk a kétfejû tehénre lasszóval a kézben!
De ha egyszer már beleraktak egy viszonylag mûködõ lovat. Ebbe a motorba. Akkor miért nem akarnak jármûvet belerakni? Mert van modell is, csak azok abszolút roncsok. Rage pl ezért is fogja vinni a pálmát, mert van benne járgány, és sok custom lehetõség.
És azért ez hozzájárul a játékhoz, fõleg egy túlélõjátékban, ami nerm a városban játszódik, fõleg egy nevadában, ahol elvileg minden sík, és nem vmi értelmes gyalogolni mérföldeket. Ha már vannak utak, miért ne mehetnénk rajtuk? F3hoz van 1 motoros mod, de az szappandoboz style, erõs 1pontos ragdollal :D Jó sokan is szeretik, csakhát hoki ahogy kinéz.
Rage nem szerepjáték lesz. Igaz FPS-hez képest elég összetett lesz, de nem lesz rpg... :D
Némi új infó: - Minden 2. szinten kapunk majd perkeket. - Új lény Cazadores Mutáns Tarantulavadász darázs, bár könnyû megölni a mérge halálos. - A magasabb karizma nagyobb Támadási bónuszt ad majd a társainknak. - A szupermutánsok is átdolgozásra kerültek, új modelt, új animációkat, és texturákat kaptak. ( A videóban látottak csak "Placeholderek" vázlatok voltak)
Ez még kimaradt: - Több lõszer fajta lesz azon belül is lesz majd sima és páncéltörõ, mikrófúziós cellákból is két féle lesz: sima, és túltöltött, az utóbbi nagyobb fegyver sebzést ad, de gyorsabban tönkremegy a fegyver a használatától.
Mit is rontottak el? Én tévedek vagy még senki nem tudott játszani ezzel a játékkal? Vagy te már tudod, hogy milyen lesz ez, egy két kósza fejlesztõk által elkottyintott információból?
Komolyan de szeretem az olyanokat, akik láttatlanban (még nagyon mozgóképet se láttunk: csak nyamvadt 1 percet) lefikáznak mindent.
Ki kell várni a megjelenést, ki kell próbálni, véleményt kell alkotni, addig meg bármi lehet! Lehet jó, lehet rossz, ennyi erõvel és negatív beállítottsággal akár azt is lehet feltételezni, hogy a DVD lemeze felrobban a kezedben vagy antraxot bocsát ki kibontás után.
Komolyan nem értem az ilyen embereket, legalább kifejtené, hogy mi a baja.
Pl. abba amit Hotomi írt mi a rossz?
- Átdolgozzák szupermutánsokat juhéjj, úgyis eléggé egysíkú volt az F3-ban (mind ugyanúgy nézett ki, pixelrõl, pixelre)
- 2 szintenként lesz 1 perk (legalább nem lesz olyan könnyebb a játék, hogy 30-as szintén már halomra öltél mindenkit, aki nem sz. overlord, vagy ghoul reaver)
- Új lény... hát ennek csak örülni lehet, nem volt olyan "hûde bazisok" lény változatosság az alap játékban
- magasabb karizma támadási bónusz-- egy jó "vezetõ" tudja motiválni a katonáit és azok akkor keményebben küzdenek, ilyen van a valóságban is.
- Több lõszerfajta (nagy háború elõtt is volt biztosan, akkor miért ne maradt volna ebbõl utána is, hamár a fegyverek egy része megmaradt)
Én nem látok ezekben olyan "húúúdenagy" problémát.
Épphogy az eddig infók alapján lesz több lehetõségünk, több dolgot beleraknak. Szerintem jó lesz, de elítélni kipróbálás (igen kipróbálás, nem videó, nem leírás, nem egyéb forrás, nem más véleménye, a legjobban akkor tudod meg, hogy tetszik-e ha kipróbálod) elõtt badarság.
Egyébként van Fast travel, akkor miért is kell az a jármû? Ha meg nem felel meg ne használd! Tehén egy pöppet lassú lenne, mire eljutnál A-ból B-be, addig kihullna a hajad, annál már a gyaloglás is gyorsabb. A többi állat meg meg akar zabálni, szóval nehéz lenne õket háziasítani. Szerintem nem kell ide mount!
Ha átraknák a hud elemeket a másik oldalra mit mondanál? "Na átvariálják a hudot mintha új lenne, inkább hagyták volna úgy ahogy volt." Amúgy ezek még Alfa-Beta képek/filmek akármi lehet még ebbõl akár még jó is, de ha szar lesz legalább mondthatják sokan "na én megmondtam hú de tudtam már az elsõ képbõl!"
Az az igazsag, hogy a regi jatekosok egy reszenek tul FPS-es, az ujaknak meg nem elegge.. Es igy tovabb.. En nem jatszottam a regi verziokkal, nekem tetszett vegulis a F3.. Igaz, az Oblihoz viszonyitva szerintem par lehetoseg nem lett kihasznalva.. Meglatjuk ezekbol mit javitottak a Vegasban..
Viszont egyre jobban látszik az eredeti Fallout 1-2 fejlesztõk keze nyoma az új játékban. Nagyon sok elemet vissza hoztak. Ami viszont igaz, hogy nem mindenkinek tudnak majd megfelelni. A régi Fallout rajongóknak és az új játék generációnak is egyszerre elég nehéz.
No, elolvastam nem kevés hozzászólást már ebben a topic-ban is. Fallout 3 volt életem elsõ RPG-je. F3 topic-ba annó túl aktív tag is voltam. :D
Nagyon megtetszett a game, mert végre azt nyújtotta amit kerestem. Legyen már végre vmi poszt-apokaliptikus világú game, de ne vmi lineáris játékmenettel megáldott darab.
Sajnos csak az OA kieget + alapjátékot vittem végig és barangoltam kúrva sokat a felszínen; felszín alatt. Engem nagyon Magával ragadott a game hangulata. A The Pitt fordítása volt amire vártunk-vártunk, de nem készült el... Aztán most meg már látom van full magyar nyelvû GOTY kiadás is.
Ezért mostanában egyre jobban érik bennem a gondolat, hogy újra nekikezdek. Én elõdöket nem ismertem. Ha nem lenne benne FPS nézet, ennek sem álltam volna Neki.
Most már MOD-okkal a külcsínyt nagyon fel lehet tuningolni. Egy idõ után nagyon sok MOD-ot használtam, mire azt mondtam rá, hogy na most már alakul a game, egyre jobban olyan, amilyet Én szeretnék. (Nem GreenWorld-re gondolok. ;)
Oblivion Nálam nem nyerõ, mert amik favorit game-ek az F3 mellett azok a STALKER játékok. (legalábbis számomra!)
F3-ban most, hogy újra felpakoltam a játékot és kipróbálás képp nekifutottam 1x, ami leginkább nem tetszik az a karakterek mozgása. Asszam Royal említette ezt. Amihez hasonlítani tudom az vmi olyan, mintha korcsolyáznának a pályákon. :D :(
A terep; helyszínek kidolgozottsága csillagos ötös, a hangulat is, még az is elmegy, hogy ugyanazok az NPC-k jönnek szembe, hiszen STALKER-ben sincs különbség egy-egy frakció emberei között. Egyik Duty-s, mint a másik, egyik Freedom-os, mint a másik, stb...
A motor persze, hogy elavult. De! Vegyük csak alapul a SHoC motorját. Igaz, az is MOD-al (STALKER SHoC Complete, de a Maga nevében bûntet) CS-hoz, COP-hoz képest az idõjárás elemek, amik hiányoznak belõle. (falakon lefelé folyó víz, vízcseppek, stb...) Persze amit lehet DX10.1-el és 11-el, azt nem igen lehet DX9-el. Ofkórz!
A kettõbõl kellene összegyúrni egy Game-et. Elég lenne a SHoC motorja + F3 MAP-je. SHoC-ban Én több NPC-n csak nevettem, hogy mennyire szánalmasak és gyenge a graf; COP-ban már pofásabbak, de belelõ az ember a kis törpébe, vagy késsel kaszabolja és 1xerûen eldõl, mint egy tekebábú. F3-ban legalább szakadtak a végtagok, amit MOD-al még jobban fel lehetett "tuningolni". :D
Szal, Nekem aki nem ismeri az elõzményeket az F3 sok boldog game órát nyújtott. A legtöbbet, amit game eddig adott. Talán a SHoC az ami vetekszik vele...
Sok dologban egyet értek azokkal, akikrõl tudom és érzõdik a HSZ-ükbõl, hogy Nálam sokkal jobban ismerik a Fallout game-eket, hogy több sebbõl vérzik a game. De melyik nem?!
Ami dilemma, ha választanom kellene, hogy F3, vagy STALKER játékok és melyiknek is ugorjak újra Neki?! Passz! Elõnyök, hátrányok a mérleg mind2 serpenyõjében. STALKER nem RPG, ok. Inkább szerepjáték, ill. kategória nélküli STALKER játék. De inkább ezek, mint bármelyik lináris bugyuta játék... Kipróbáltam több új game-et, a vason már vhogyan menniük kellene, illene, de szinte egytõl egyig mind1ikre azt mondtam, hogy nagyon kevés. Talán a Metro 2033, ami megint hozott vmi újat is. Látványban aláz, motor jobban optimalizált, mint a STALKER, de bivaly gép kell Neki és sajnos nagyon lineáris. Ettõl féltették a STALKER játékokat?! Aki STALKER-es, annak a Metro 2033 asszem csak egy 1x; max. 2x végigjátszós történet. Ennyi, semmi egyéb.
Az is lehet, hogy elkezdem párhuzamosan újra az F3-at és a SHoC-ot aztán jó ideig ellát game órával mindkettõ.
Azonban remélem, hogy a New Vegas motorján ráncfelvarrnak nem keveset! Ami az F3-ban Engem még bosszantott az a sok töltés barangolás közben. Most, hogy újra feltettem, ez a jelenség maradt, csak gyorsabb lett, ennyi. :D Ill. most már van lehetõségem mindenbõl nagyobb; legnagyobb textúra pack-okat alkalmazni és használni.
Én inkább attól tartok, hogy a New Vegas az karcsúbb game lesz, mint az F3 volt. Ahogyan STALKER-eknél is egyre jobban rövidítették a történetet. :( Igaz, sok hülyeséget meg ki is dobtak belõle. De MAP-ek csak fogytak és fogytak...
Nekem gyakorlatilag nem is a sztori a lényeges ilyen sandbox játékoknál, hanem, hogy legyen sokféle lehetõség: karakterfejlesztésre, sok minigame ( aki tolta Gta san andreas-t az tudja mirõl beszélek, ha így belegondolok a játék 1-2-3 óráját a lóversenyteremben töltöttem és gyûjtögettem a lóvét, még jobban tetszett, mint amikor a városban rohangáltam), sok mellékquest legyen, és amit már sokan írtatok, hogy azok a mellékquestek ne csak egy-két helyre szóljanak, hanem fedjék le a játékteret. Ne az legyen, mint F3-nál (egyébként imádom azt is), hogy 1-2 helyre legyen quest aztán Grand Canyon méretû területeken (F3 térkép északi része gyakorlatilag) meg ne legyen szinte semmi. Jó értem én barangolsz és belebotlasz ebbe abba, de akkor legalább legyen valami pletyka mint pl oblivionban a knights of the nine dlc-nél, az megdobná a dolgot.
De amúgy eddigi infók alapján egy színesebb, szagosabb (új bõvíthetõ fegyverek, új lények, új frakciók, melyekbe belépésrõl még sokat nem tudni, új animációk, új történet, mely még szintén a homályba vész, Szerencsejáték) Fallout-ot fogunk kapni. De mindenre fényderül majd novemberben!
nincs értelme vitatkozni,mert neked más tetszik,mint ami nekem szerintem ez a játék már gyakorlatilag csak a nevében fallout és egyre távolabb lesz az 1-2 színvonalától azt,hogy mi miért nem tetszik pedig órákig lehetne ragozni,de kb senkit nem érdekel,úgyhogy inkább nem is offolok
biztos,hogy kipróbálom majd,már csak azért is,mert ebben a mûfajban kevés játékot csinálnak,de mivel nem fûzök hozzá sok reményt (nem úgy,mint anno a fo3-hoz) így talán nem fogok akkorát csalódni
Engem speciel nem zavar, ha vki beírja egy topic-ba, hogy XY game miért nem tetszett Neki... Én tutira veszem, hogy eget rengetõ változások nem lesznek a F3-hoz viszonyítva.
Nélad a pont! :D Ilyet felvételibe is belerakhatnál, nyerõ lenne :D
Kiegészítés: Amint elkezdjük szénné modolni a játékot, nagyon labisilis lesz. Nekem olyannyira, hogy vagy a játékmenettõl kaptam majdnem sírógörcsöt, vagypedig csak kibaszott a játék amikor neki úgy volt kedve.
áStalkert én is imádom, de az ios egy rakás szar mint játék :D Viszont Airsoftban lehet tolni ezerrel:D Érdekel?
Animációk igencsak bénák, de elfogadhatóak. Nekem inkább a karakter cusotmizálási lehetõségei nem tetszenek, mert minden arc ugyan olyan, hiába kínai, afro v europid.
Az NPCkkel kapcsolatban nemfeltétlen sok szembejövõ kell, elég ha a játék során találkozunk azért mondjuk úgy 10-20 emberkével, akikkel jó lenne vmi kapcsolatot is kialakítani., v együtt harcolni netán, együtt bandukolni, questezni.
Sajnos eddig nemvolt, de new Vegasban remény csillant fel, és lehet, h végre lesznek underground kis közösségek, és normális faluk, táborok?
Nos, összekeverni meg nemigazán kéne. Nagyon két külömbözõ világról beszélünk. A maga nemében kéne mindegyiket felturbózni, v vmi egységeset alkotni.
Helyszín: Teljesen mindegy. Legyen vegyes. Pl legyen egy New York.
Hátér: Az emberiséget megfertõzte egy mutáns vírus, nevbezzük mondjuk T vírusnak. Zombik lettek, aktív, eft 4 Dead stílusú zombik. Túlélõ csapat tagja vagy még a járvány elején, feladatod, hogy kijuss a tiszta zónába. Út közben kapod a rossz híraket, hogy a middle park teljesen életveszély, sõt egy részét a vírus totálisan ellepte, és a növényzetet is megfertõzte, állatvilágról ne is beszéljünk. (I am alive ftw).A menekülési út teljesen ellehetetlenedik a végére, mivel mindig nagy gebaszok vannak a fõutako, és ezért igencsak el is kavarodunk. Közben a katonaság is ránkszáll, mivel már nem képesek uralni a helyzetet, és mindenkit aki a helyszíneen tatózkodik, fertõzöttnek tekintenek, és azonnali tûzprancs lép életbe. Persze csak akkor ölnek, ha át akarsz halytani a kordonokon, ahol intézkedni próbálnak, persze folyamatos támadások miatt megdöglenek, zombikká vnak. Jah, és F19es vadászgépek közben szedik le a nagy toronyházakat, h elvágják a vírus terjedését. Ami már amúgyis kijutott a világba, hála a repülõjárat hálózatnak. Nincs menekvés. A metró (new yorkban szintén fontos elem, mint Moszkvában (METRO2033) menekült, de kirekesztett népség uralkodik, menekültek új világot hoznak létre a már ott élõ csövesek segítségével, meg punkbandák is keserítik az életüket. A metró egyes részei erõsen fertõzött területek. (itt vissza is kapjuk a Fallout 3at részben).
Alappontok: Teljes customizálási lehetõség. Ruhák, hordási stíusok, festésük, fegyverek, kiegészítõk, meg maga a karakterünk DNSének kreálása, ami érdekes mód, h legyen vmi különleges, egy immunis DNS. Ezért is vagyunk mi a fõhõsök. Megmarnak, de nem változunk át, talán még kapunk is pár képességet, ami segítségl lesz ellenük. Jármûvek is kellenek természetesen, mivel az evakuáció során rengeteg gépjármû és benzin maradt ott. bõven van mibõl gazdálkodni, páncélozni , stb.
Végül lehet, h nem is ki akarunk jutni a városból, hanem csak túlélni, az is épp elég, vagy területeket visszahódítani katonai segítséggel, minden megtörténhet.A játék folytatólagos, tehátaz igazi forduló pont, amivel befejezzük a játékot, mint Fallout 3ban, több kimenetellel, marad ahogy van, ott lehet hagyni, vagy befejezés után visszatölteni, változtatva ezzel a végkimenetelen.
És legyen része a játéknak a guberálás, amibõl bõven akad, de fegyverbõl már kevés, aztán nem fertõzöttbõl lesz kevesebb. Elvégre ez New York. Guberálhatunk ruhákat, felszereléseket, minden félét, amit hazavíve, szigorú súlylimittel és kihatással, otthon berendezkedhetünk, de akár még a környezetünket is berendezhetünk. Pl egy menekülõállomást, v vmit, ahol lakunk. Miért ne? Mint F3ban.
Nemtudom mit hagytam ki.
Vakon írok mert vmiért szürke azírófelület és fekete nem jön ki, sorry, fantáziával töltsétek ki-.--- De ne úgy! :D
"Látványban aláz, motor jobban optimalizált, mint a STALKER, de bivaly gép kell Neki"
Ergó nem azt írtam, hogy nem Ukrán kezek munkája! Nem írtam 1 szóval sem, hogy optimalizált! RGP: Tudom, hogy az F3 RGP, a STALKER meg nem. De ha a STALKER-t el kellene látni vmi game jelzõvel, akkor az épp a szerepjáték amit Te egyenes arányosságba hoztál az RPG rövidítéssel.
Ofkórz nem vagy szõrszálhasogató, de baszki olvasd már el, hogy mit ír az ember. De nincs harag. ;)
Jah, és még annyit Royal, hogy asszem Te írtad Far Cry 2 topic-ba, hogy a STALKER-t kellene az FC2 motorjával összehozni.
Végülis az F3-omból; STALKER-bõl; FC2-bõl keggyetlen profi RPG-t lehetne készíteni és az alapok már elkészíttettek. :D
Holnap jön egy új videó méghozzá az E3-as New Vegas Trailer. Addig némi új infók: - Lesznek mérgezhetõ szúró, vágófegyverek mint az Oblivionban! Kések, kardok, Machetek, ééés hajító lándzsák!!! - A Stimpakkok nem gyógyítják a törött csontokat, vagy dokihoz mész vagy használod a Doktor táskáját ( mint ahogy eredetileg is volt a Fallout 1-2-ben!) - A Doktor táskája mellet lesz még Szerelõ készlet is amivel majd a felszereléseinket javíthatjuk majd( nem kell majd mindig kereskedõknél javítgatnunk) - A sima Stimpakk mellett lesz majd Super Stimpakk is, ami több életerõt gyógyít majd vissza.
Képek róluk a játékból: Caravan Classic Mercenary Tribal Ezek a páncélok, fegyverek nem lesznek benne az alapjátékban csak az elõrendelt változatokban, mint ahogy más játékoknál is szokták csinálni
én akartam mondani a bonus packokat :D Majd megkapjuk torrentbe az összeset, nem?:D
Az Ubisoft sokat támadott DRM-jével szemben a Bethesda érkezõ játéka kevésbé szigorú védelemmel lesz ellátva. A folyamatos internetkapcsolatra sem lesz szükség játék során.
Josh Sawyer a Fallout New Vegas projekt igazgatója egy rajongókkal tartott eszmecsere során elmondta, hogy technikai téren új játékuk a Steamworks-öt fogja használni és a játék elsõ installálásához szükséges csak az internetkapcsolat és a Steam használata.
Ami viszont mindenképpen megnyugtató, hogy ezután már nem kell online-nak lenni játék közben és a telepítések száma sem lesz korlátozva. Egy szóval, nem lesz olyan szigorú másolásvédelemmel ellátva a program, mint például a legutóbbi PC-s Assassins Creed II.
The Source
Ezt most miért kellett???
Nem elég, hogy elhintessz olyan infókat, amitõl még inkább várom a játékot, de még ráadásul bedobsz ilyen elõrendelési pack-okat, ami alapján nemtom eldönteni, hogy melyiket rendeljem. :-D
Eddig nagyon, de nagyon, de nagyon bejönnek ezek az újítások. Kíváncsi leszek milyen lesz összességében a játékban együtt látni ezeket a dolgokat. Még tán év játéka esélyes is lehet, de lehet, hogy csak elfogult vagyok!
nekem vagy a mercenary vagy a tribal tetszik (hajlok a tribal felé), szerintem a caravan semmi extra, a classic-ban meghát azt a vault egyenöltözéket már annyit láttam.
Különben értem mire gondolsz, csak vannak ilyen szó átfedések amiket nem nagyon lehet elkülöníteni egymástól. :D A stalker egy fps rpg elemekkel. Úgy lehetne besorolni, hogy FPS-RPG. Max százalékokkal lehetne jelölni, hogy mennyire fps és mennyire rpg, mert pl a fallout még mindig inkább rpg mint fps... :D
Akkor a fallout3(erre gondoltam, az 1-2 tudom, hogy full rpg) egy rpg fps elemekkel, mivel nem csak az elsõ személyû nézetre utal az fps(first person shooter) jelzõ, hanem lövöldözhetsz is. Ergó nem csak egy target-et választasz és támadási formát, hanem te magad is célozhatsz, lõhetsz.
"mivel nem csak az elsõ személyû nézetre utal az fps" Ezt nem értem, az fps azért fps mert first person shooter amire te gondolsz az a TPS Third Person Shooter vagy magyarul "Nézd a hátam" lövöldözös program(ilyen volt pl a Max Payne). A Fallout 3 RPG FPS és TPS elemekkel, mivel válthatsz a belsõ nézet és a külsõ nézet közt.
És megjött: Fallout New Vegas E3 Tailer Szerintem qrva jól fog kinézni, pesszimista urak most lehet sírni mert ez a végleges változat. Ahogy elnéztem a Caesar Legion is alkalmazni fogja a keresztre feszítést mint a rómaiak. Sajnos ahogy elnéztem ebben is lesznek Mirelurkok, hogy én mennyi rüheltem ezeket a dögöket.
Oh igen alul ki van irva hogy 2010 November 16.-án fog megjelenni. Mint anno a Fallout 3.
bárcsak minden olyan játék és film jó lenne,aminek a trailere is fasza volt elég hangulatos videót dobtak össze, nagyon tetszik, de kár ez alapján bármit is mondani a játékról majd,ha kijött szapuljuk eleget
Sõt, a trailer alapján, benne lesz az "ironsights". Nem kell majd külön mod-ot keresni hozzá. Ha már van "POV" nézet.
Van benne egy ilyen kos szeru ize, ahogy latom.... Az pont jo lett volna hatasnak.. De ahogy nezem a fegyverek eleg jol megujultak..
Ha jól láttam még a Feral Ghoulokat is átdolgozták 0.51-nél egy horda ghoul támadt a játékosra és valamiféle ruhákban voltak nem szakadt rongyokban, középen még egy Izzó is látható volt. Láttam lesznek még mutáns sáskák is amik szintén voltak az 1-2-ben. Azt viszont nem értem, hogy a Caesar Legion miért hajaz a rómaiakra, késekkel, kardokkal, lándzsákkal nem sokra mennek az NCR automata fegyvereik és gránátvetõik ellen.
Hopsz bocsánat visszavonom a Caesar Legionos kijelentésemet. A Trailer végén amikor az egyik légiós machetevel támad a társai a háttérben automata fegyverekkel lövöldöznek.
De miert akarsz Te kulso nezetbol jatszani..?! Ez belso nezetbol adja az igazi jo elmenyt.. Pl. sose tudod mi van a hatad mogott, mindig hatra kell pislogni, eppen mi akarna megenni...
Nem szándékozom folyamatosan külsõ nézetbõl játszani, de néha-néha hosszú barangolások során a 3-ban is szerettem (volna) nézni a karakterem, amint az atomsivatag romjain keresztülhalad. Hát hamar ráuntam erre pont emiatt. Viszont arra jó volt, hogy egy-egy szikla peremén megállva az alul elterülõ szép tájat a kamera fókuszában a karimmal megcsodáljam. Elvégre szerepjáték. Örömmel tölt el, ha kívülrõl nézhetem azt, amit kemény játékórák alatt alkottam. Ez is hozzájárul az élményhez.
Küsõ nézetbõl sokkal nagyobb teret látunk be, és e szeritn taktikázni is egyszerûbb. Nameg pontosan látod h mekkora a fedezéked.
Egy szóval sem említettem a nézd a hátam tps nézetet. Arra gondoltam amit le is írtam. First Person - elsõ személyû, a shooter miatt lövölde is. Ergó, azért FPS-RPG(és nem csak simán rpg) mert nem csak elsõ személyû nézetben avelhatsz, de lövöldözhetsz is. Ha már a TPS-nél tartunk az is van benne, szal akkor már TPS-FPS-RPG...
Egy új frakció: Rangers of Dark Kelet Missouri-ból érkeztek, hasonlóak az Enclave-hez, de õk minden embert befogadnak kivéve a szupermutánsokat, rájuk vadásznak. Jó viszonyban vannak a NCR-kal, de gyûlölik a BoS-t, és a rabszolgakereskedõket. Ha jó viszonyban vagy az NCR-al akkor nem támadnak rád, ha a BoS-el vagy jó viszonyban, vagy a Caesar Legion-al akkor megtámadnak. A bázisuk Novac-on van, ha jó viszonyban leszel az NCR-al akkor kaphatsz tõlük küldiket, de csak éjjel 11-tõl 3-ig, mivel csak éjszaka végeznek akciókat.
Egy kis infó: Bethesda fórum Ebbõl két dolgot ragadnék ki. Az elsõ, hogy lesz vége a játéknak, tehát nem tudjuk majd folytatni mint a F2-ben vagy a F3 Broken steel esetében. A másik, hogy visszatér a régi rpg-k stílusa a Pacifista játékmód. Végig játszhatod a játékot anélkül, hogy akár egyetlen embert, mutánst vagy lényt megölnél, persze így nehezebb lesz de legalább sokkal RPG lesz mint agyatlan FPS-TPS. Nem lesznek halhatatlan NPC-k sem (kivéve a gyerekeket), kiirthatod akár az egész Mojave sivatagot, bár akkor sok mindenbõl kimaradsz.
Azt kicsit furának tartom, hogy egy lelket sem ölünk meg.. az egy dolog, hogy én nem akarok tegyük fel embereket gyilkolászni, na de ha sétálgatok a sivatagban, és megtámad egy skorpió vagy mutáns dög, akkor mi lesz? Futok mint a nyúl? Nem túl életszerû.. Vagy állandó kísérõnk van, aki elvégzi helyettünk a piszkos munkát, míg mi félrenézünk.. egy ilyen játékban, ahol épp az a lényeg hogy azt csináld amit akarsz, nehezen oldható ez meg, hiszen akkor nem mehetek bármerre, mert kerülni kell szinte minden élõlényt.. Lehet én nem fogom fel, mi ebben a jó, de majd elmondjátok
A FÕ KÜLDETÉS SZÁLat lehet elvégezni anélkül, hogy megölnél valakit. És írja is, hogy nagyon nehéz, ha pacifista vagy, de meg lehet csinálni.
Értem. Viszont a fõszál egy ilyen játékban kb tizede - huszada a valódi játékidõnek. Van ennek értelme? Lehet kipróbálnám egyszer, csak valahogy ez fura egy apokaliptikus világban, ahol a túlélés a tét... Egy küldetéscsomagot megoldok pacifista módon (nevezzük fõszálnak), mellette meg hogy (túl)éljek, azt teszem amit kell, akár ölök is. Sorry ha értetlenkedem, nagyon ellentmondásosnak tûnik, mint érdekesség az jól hangzik, egy-két küldetés erejéig, de nagyon nem értem, miért ezt erõltetik, amikor számtalan dolgot lehetne fejleszteni még a játékban.
Húúú! Már látom is, hogy mennyi idõt fogok én a kaszinókban, black jackezéssel, rulettezéssel eltölteni... :-D
Nem eroltetik.. Erre is van lehetoseged..!!! Valakinek meg ez lesz a fixa ideaja, hogy O nem akar megolni senkit.. Gondolom dumaval/lopakodasal lehet majd at bizonyos kuldiket megoldani.. Minnel tobb a lehetoseg, annal jobb...
És egy újabb videó Josh Sawer szóban is megerõsíti, hogy október 19-én jelenik meg a New Vegas.
Reméljük PC-n ez nem így fog kinézni, mert ez grafika tíz éve is elég gáz volt már... a textúrák minõségérõl és a tök élettelen kaszinóról nem is beszélve.. Hûha. a többi hagyján, bár nem sokat mutattak - de csak jó lesz..
A Grafika tényleg gáz, de még mindig jó, mert HD támogatása van. Nézzétek pl a Q3as JK3at. Akármekkora HD képeket rakok be, az engine szabályosan pixelesíti ezerrel...
Te pedig próbáld értékelni a finoman rejtett iróniát, és gyakorold a szövegértést :D Igen, az bizony gáz lett volna akkor is. Kb a Counter Strike-ra emlékeztet a kaszinó belseje a fakó, életlen textúrákkal, stb. ha ez neked tetszik, lehet jobb gépet kéne venned, így 2010 tájt már csuda dolgok vannak ;) Nézz körül..
Ha minden játék ilyen grafal jönne, de ilyen lenne a hangulata össze tenném a kezem. Kit érdekel a Crysis 2.0000 amikor még egy tetris is leveri játékélményben.
Kimentem a kertbe. ELõször is, a grafika szar.. Mi a faszomért ennyire részletes a modellezés, ha mindent összepacsmagolnak ilyen nyálasnak tûnõ, víznek mondott shaderrel, ami ráadásul még hideg is ?! Oszt a lépcsõn való mozgás miért nincs rendesen meganimálva??! ÉS MIÉRT NEM JÖTT MEG A POSTAI CSOMAGOM?! HACK?! BUG?!